Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01 10:37 - Всеки си има героите
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 213 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 03.01 11:16


Гетьо харесва тези



image





image












Аз харесвах тези двамата

image




И понеже много разбирачи се отнасят с пренебрежение  към Куба  то аз ще припомня къде Куба е марка в света, те нека да посочат къде е България такава

-Производство на Захар и захарни изделия
-производство на тютюневи изделия
-производство  на конячни изделия
-Туризъм
-Спорт
-Балет
-шоу
медицина

И какво имаме срещу това?
Средна продължителност на човешкия живот-78, 9
Детска смъртност под 5 на 1000
Образованост 99, 8% или 8мо място в света
Брой население -при почти равна територия с България и еднакво изходно начало през 90та година /около 9млн души/ днес в Куба живеят над 11 млн души в България около 6,5млн души
Куба има по висок БВП от нас и чрез ППС 250млрд срещу 200млрд долара и като номинал 104млрд срещу 88
Куба като самоутвърждаване:
1812 г робско въстание, 1895 гражданска война и независимост, 1953 година изхвърля марионетно правителство на САЩ и мафията и е това, което е 
Куба няма своя Орлов мост, където да посреща този или онзи голям брат
На международния панаир през 2022ра година  се "разиграват"  проекти/основно туризъм и лека промишленост/ за близо 9 млрд долара пред около 2000 предприемачи, които наддават за тях
И нещо лично Куба е любима за мен дестинация Бил съм 2 пъти-един път командировка, втори път екскурзия със съпругата ми. От страните в които съм бил/а те не са малко/ като красива природа за мен се борят две страни-Куба и Грузия
С удоволствие бих живял като пенсионер и на двете места, ако не бях толкова свързан с
деца  и най вече внуци. Не бих се замисслял за летен отдих дали да е там, но за съжаление получих страх от летене Иначе прекрасни страни, с топли и гостоприемни хора  Грузия е единственото място в света в което , ако си млад и здрав, можеш сутрин да караш ски, следобяд да си на плажа Сменяш за отрицателно време ледници  с  палми. в Куба пък вечен карнавал

ПП В Куба няма организирана престъпност, трафик на хора, наркотици...В Куба няма и отровни змии, което мисля, че е феномен Правени са диверсионни опити след 60та година и са пускани по въздух такива влечуги, но не се прихващат
И нещо  , което заслужава възхищение и е урок по достойнство. Куба повече от половин век е под безпрецедентна икономическа блокада и този половин век Куба воюва и танцува не знам друг толкова достоен народ Това което ме порази беединението на хората През 70те като виждах дажбите им/купони/ се чудех как оцеляват Имах познат в търговското и го питах , дали има злоупотреби и ми отговори отрицателно Бе категоричен Например никой не следи хората раздаващи купони и храна-ненужно е каза той-не го правят При случаи на загубени купони, или без всякакъв коментар им дават нови, а и съседи и приятели отделят от собствената си оскъдица.  Иначе хитруват -особено жените. Гледат да оплетат мъже/а и жени/ за храна, но всичко е така детски направено, че порокът е сякаш невидим...Дори не можеш да схванеш-за пари или продукти го правят, или за удоволствие-най вероятно и двете






Гласувай:
3



1. getmans1 - Ха, ...
03.01 10:56
... Клеветиери-Подлиери-Лъжиери 1951 спазвай поне своите съвети, прочее непоискани "Не разсъждавай вместо другите!".

Снощи грабна и понесе "палмата на лъжата" явно, днес си решил да отнесеш и останалите две ... и така ти отиде цялата година.
цитирай
2. vencivaleri1951 - КОЕ Е ЛЪЖА БЕ ГЕТьо?
03.01 11:25
Ти внушаваш неверни представи С какво си повече или по добре от кубинец
Имаш по умни ръководители, по образован си, по достоен си, по дълго живееш...?
Куба е една много симпатична страна със симпатичен , добър и весел народ
ще ме пращаш там Аз съм бил и пак ми се ходи, но не мога за съжаление. Вземи , мръдни си задника от лехите и отиди и ти Отиди и след това подценявай или плачи
За теб това което не ти се е случило на теб и в селото ти е винаги лъжа Аз описвам елементарни впечатления, житейски неща които са ми се случвали и в които няма героика и фукане
какво да ти напиша , че да повярваш-че имам гараж от скъпи коли, че Уитни ми е пяла на уше, че имам имоти по цял свят, че съпругата ми не е пенсионерка с 1200лв пенсия, а крупен финансов инвеститор, че съм европейски шампион по нещо си....Тогава ще съм "Звезда" Кажи в какво излъгах конкретно
кой показател не е такъв , или вчера от написаното кое не е истина ...На теб може да ти се струва нереално, че месеци съм преследвал жена си, но мога да ти покажа снимка и ще видиш, че години би си заслужило тичането. Че написах, че жилището е около половин милион-ами мога да снимам и трете нива и цялата тераса където снимах хлапетата -към 30квадрата е, а хорото е в кухненския "бокс"!?
Тома неверни!?


getmans1 написа:
... Клеветиери-Подлиери-Лъжиери 1951 спазвай поне своите съвети, прочее непоискани "Не разсъждавай вместо другите!".

Снощи грабна и понесе "палмата на лъжата" явно, днес си решил да отнесеш и останалите две ... и така ти отиде цялата година.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5124245
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930