Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01 22:33 - Здрава и успешна година съблогъри!
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 737 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 02.01 00:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Интересно посрещане на Нова година Гостува ни украинско семейство-бежанци.

Изкарахме чудесно

Младите дами и господа се учиха на българско хоро -Успешно! Добре , че не почнаха те

да ни учат на Гопак, че щеше да стане конфузно Макар, че имаха човек на фронта, но не

споменха войната нито веднаж, освен като си пожелаха мир и победа на връх Нова година

Този постинг и снимки нямаше да ги има /защото дясната ръка на трябва да знае какво

прави лявата/ ако не се появиха постинги в навечерието на Нова година , на оскотели 

и мразещи и себе си и другите блогъри. Лично аз за първи път чета "препращанието " към

небитието в такъв светъл празник. Вероятно в гостите ни има и болка, и мъка, и страх за

близки и озлобление и бързо пораснали деца.... Нито един път не видях и намек да

направят за това което ставаше в страната им. Ловеха впечатления и емоции във всеки

момент, отдавйки се на празника.

И един съвет към носещите омраза и смъртни клетви. Хора , ако сте самотни, злобата ще

ви направи още по самотни хора , ако сте самотни , омразата ще ви направи по самотни.

Не им се поддавайте и не погубвайте  и това което ви е останало

кликвайте върху снимките

А  тук хлапетата на терасата, наблюдават и записват кой от отсрещните сгради гледа приветствието на Радев

image


А тук  с личното полуукраинче-още и "гербова марка залепнала за мен"

image

















Хлапета учат хора




image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Мирна 2024 Година!
01.01 23:46
Най-разумно е, след като някой установи, че гостува на Гьобелс, да не влиза в безсмислени пререкания с него.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Това с Гьобелс е интересно
02.01 00:52
Западните медии раздуха , че Зеленски е купил някогашна негова вила
Колкото до пререканията Лична аз на празник, на маса с хора, последното нещо което ще направя е да споря с тях Уважавам празника, гостите си/или домакините когато аз съм гост/ хляба, питието...И това е причината много рядко да съм сам.
И ако търсиш с някого да ме оприличиш, то по скоро Странджата-обикновено е многолюдно около мен Тази нова година над 12 човека, както в момента ги броя
А около теб колко бяха?

vmir написа:
Най-разумно е, след като някой установи, че гостува на Гьобелс, да не влиза в безсмислени пререкания с него.

цитирай
3. blackpredator - Весела и здрава Нова година, Венци!
02.01 21:41
и през Новата, Бъди какъвто си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5128591
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930