Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2023 21:34 - Цефуле, "Това що е позволено на Зевс, не е позволено на вола"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 716 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не си ли наясно, че в блога само един има право да коментира по платон и той е 
Делфийският, пардон , Делиорманският оракул
Пък и той, а и групата ерудирани оракули ще ти кажат, че ти си още в пещерата-на ПлАтон пещерата Та стоиш си ти в пещерата и /други слепи като теб/  и виждаш сенки по стените
И тези сенки ти се провиждат като загрижени за работата си, за хляба на семействата им миньори и енергетици. Това са Сефуле, само изкривени отражения -отражения на танцуващи от щастие миньори и енергетици  И ти се питаш защо са щастливи, като са пре--ани  Ами защото прее-аването бе деликатно, с ухажване , с целувка. Ще получат пари на ръка, ще ги преквалифицират на хирурзи, програмисти, финансисти...
Не се подигравам с хорицата Цефуле, но  ако искаш вярвай за изброените професииима курсове, защита на специалност, но не и за стругари, фрезисти, кофражисти, зидари, пътищари...Тоест за това работниците в мините и Тецовете за което могат да се преквалифицират, няма курсове Отиди ако имаш интерес в някое бюро по труда и ще видиш , че за работнически специалности няма курсове за преквалификация
А курсове ще им организират, за какво ли щеш-за мениджъри, за брокери, за търговци....
и те ще ходят послушно на тях, защото иначе няма да получават помощи и обезщетения.
И защо се прави всичко това безсмислено обучение Ами за същото, за което и ти пишеш в блога си-да се усвоят пари, капка в морето за истинска и съдържателна преквалификация  на тези хиляди хора и съвсем прилична сума за шепа избрани хора, които да усвоят тези пари. А на прее-аните ще им гори под краката , защото повечето имат кредити, ипотеки, които е абсурдно да платят Голяма част от тях са с професионални заболявания , а да си болен струва пари, ако искаш да се лекуваш или поддържаш. Колкото по болен, толкова повече пари трябват Няма да се лекуват, поддържат , ще танцуват, по Чайковски-последния си танц според тебе в пещерата, и щур купон , според излезлите от същата.
И Платон /ако ми позволи оракула/е записвал мислите си/а и тези на учителя си/ с надежда , че ще бъде прочетен,, разбран, чут на Агората Бил е обнадежден, вярвал е
в разума, в доброто у хората И преди хилядолетия е и отричан и разбиран Тоест в противостоенето е търсена допирната точка, а не разделната .
Ти си написал силни редове, човечни редове, а безмозъчни маргинали ще те одюдюкат
Също отритнати от системата, маргинализирани от нея или самомаргинализирали се, но намерили мястото гъдето да се "изокат", да пренесат несретност, унижение, лъжа, болка...анонимно върху някого Подпрели малките си стълбици на изтривалката и търсещи "братята принцове" Също прее-ани , но без ухажване и целувка

ПП Когато пиша за тези усвоявания и аз имам грях Беше през 90те , по време на пресъединителните фондове. Работех по проект в Пловдив именно по преквалификация
Колега беше намерила проекта, събрахме се и го спечелихме няколко души.
Аз усилено се готвех и работех по проекта-още повече, че съвсем наскоро бях преминал от държавния в частния сектор Атогава на мода беше преквалифицирането 
бъдещи предприемачи.
Роботих с 20ина души -посърнали, не вярващи, незаинтересовани Идваха заради пособията по безработица.
А аз трябваше да ги наума как да направят бизнес план за кредит, план сметка, документооборот, финансов план на бизнеса им, амортизации, за каква обръщаемост трябва да постигат в зависимост от бизнеса.
От този  проект си тръгнах с 10ина хиляди лева, а това си бяха пари тогава Най срамните пари които съм изкарвал Не че не бях се постарал, а заради безсмислието което вършех И аз го знаех, и курсистите го знаеха и заедно го правехме за пари-те дребни подаяния, азщо годе за прилична сума Резултат нулев





Гласувай:
2



1. getmans1 - Подлеца ...
23.10.2023 21:51
... си е подлец!
Невероятно точна комбинация, лъжец, подлец и клевтник.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Ето за това говоря-разделителната , а не допирната точка
23.10.2023 22:06
Ти какво, да не си индийска крава, че човек да не може да се пожегува с теб Трябва гирлянди ли да имам , че да те украсявам щом те "срещна" Абсолютен персонаж на Маскани, без какпка чувство за хумор Ти се ебаваш с кого ли не, със смърта дори , но ти си табу Не си познал драги

И сое не е вярно и кое е подло Не е вярно, че Цефул е написал силни редове, че се ебават, че унищожават човешки съдби, че унищожават отрасъл...
Не е вярно , че безмозъчния и несамостоятелен батман скача върху човек, чийто интелект е на светлинни години от неговия Не е вярно, че все ме пращаш в "пещерата" на автор който ми е любим и няма нещо на руски или български от него което не съм прочел и то на възраст съвсем млада съм започнал и още го прелиствам
getmans1 написа:
... си е подлец!
Невероятно точна комбинация, лъжец, подлец и клевтник.

цитирай
3. planinitenabulgaria - Чакам коментар от К/раваров/ В/оловаров/ Г/оведаров/ 55 /думуза/
23.10.2023 22:20
и тогава ще поместя коментар и аз.
цитирай
4. getmans1 - Интригата не е шега ...
23.10.2023 22:29
... също като всичко от ком.1

Прочие, не аз съм се фукерил, че съм изучавал Платон и не аз съм поучавал околните ... А, филчтата си ги биваше НО, ТИ И ТОГАВА ПОСТЪПИ КАТО ПОДЛЕЦ.


vencivaleri1951 написа:
Ти какво, да не си индийска крава, че човек да не може да се пожегува с теб Трябва гирлянди ли да имам , че да те украсявам щом те "срещна" Абсолютен персонаж на Маскани, без какпка чувство за хумор Ти се ебаваш с кого ли не, със смърта дори , но ти си табу Не си познал драги

И сое не е вярно и кое е подло Не е вярно, че Цефул е написал силни редове, че се ебават, че унищожават човешки съдби, че унищожават отрасъл...
Не е вярно , че безмозъчния и несамостоятелен батман скача върху човек, чийто интелект е на светлинни години от неговия Не е вярно, че все ме пращаш в "пещерата" на автор който ми е любим и няма нещо на руски или български от него което не съм прочел и то на възраст съвсем млада съм започнал и още го прелиствам
getmans1 написа:
... си е подлец!
Невероятно точна комбинация, лъжец, подлец и клевтник.


цитирай
5. novitejivotni - торбалъжи1951,
24.10.2023 06:24
престани да разтягаш локуми и да си чешеш логореята. Покажи кръщелното, както обеща преди ЧЕТИРИ години. ДрУгарете много ви бива по приказките, ама нещо реално да свърши те, никакви ви няма!
цитирай
6. blackpredator - специално за делиорманскито моше
25.10.2023 10:57
Шрьодер за вестник Berliner Zeitung – „през март 2022 г., по време на ПРЕГОВОРИТЕ в Истанбул с руската страна, украинците спряха, защото не им беше позволено и нищо не можеше да се приеме, защото всичко ще решат допълнително във Вашингтон”.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5125731
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930