Постинг
05.04.2022 01:54 -
Има ли пилот в самолета?
Украинският президент казват, че бил комик висока класа-за мен бе прекалено провокативен-имам предвид когато изсвири на пиано мотиви от Гершуин с пениса си!?
Кой обаче съм аз, след като "Квартал 4" /трупата на Зеленски/ пълнеше зали и стадиони в Украйна, а и Русия. Без съмнение да имаш такъв успех , при това при толкова голямо предлагане освен талант се иска и високо качество продуциране. Тоест Зеленски несъмнено е бил сериозен продуцент и е разполагал със силен състав от сценаристи.
Как тогава да разбираме слабата режисура и още по слабата камера в поредица от "постановки" , които трябваше уж да "разтърсят света" Ако наистина не "вървеше" война и не загиваха хора , можеше да помислим , че комикът се е "завърнал" на екрана имайки предвид хоръра заснет в Буча, където мъртъвци от няколко дни махат с ръчичка, а един направо си възкръсна/в обратното огледало/. Не по силен сценарий бе и атакувания от "солдатите" родилен дом в Мариопул и отново възкръсналата родилка за интервю, където "пани" разказа подробно как са се случили нещата. Видяхме и възкръснал генерал в прегръдка с Кадиров...
Лично аз не мога да си обясня защо Владимир Зеленски позволява подобни лековати фейкове. Пиша лековати, защото са неумело замислени и изпълнени. Иначе могат да се окажат доста сериозни препядствия при преговорния процес, който двете воюващи страни водят в Истанбул. Трудно би отговорила украинската страна на въпроса7:-Как да ви вярваме , като пробутвате на света всякакви гадости по наш адрес? Тоест, вие не искате мир, а само ни мотаете...И може би някой не иска мир настина, и този някой според мен не е украинският президент. Не е и Русия, понеже тя изложи вижданията си за мира и условията при които той може да се случи. Условията на Русия на практика са фактични-Крим /справедливо или не/ е руска територия, Донбас от години не е подконтролен на Киев и носи само пасиви на Украйна, последната е де факто демилитаризирана, Украйна винаги е била далеко от Североатлантическия пакт и това
ясно се видя сега , по време на война-Западът се бие и ще се бие до послудния украинец
в тази война. Тоест няма нещо , което Русия в момента да иска и което да не фактически в употреба. Да, забравих за езика и федерализацията на Югоизтока. Всяко протакане на преговорите ще придвижва "солдатите" все по на север, а възможно и на Запад-тоест не мирен договор, а капитулация. Тогава е най-вероятно условията да се променят. Да се променят , не във полза на Украйна. Това не е възможно да не вижда Зеленски-оставен сам, каквато и реална помощ да бе поискана от него, бе отклонена Защо не върви тогава към мир, като всеки изминал ден му носи нови загуби и нови загубени територии. Въпросът който е съвсем реален в момента е-има ли власт над събитията украинският президент? Мисля , че няма и това се видя ясно след убийството на съветника му и член на делегацията за преговори. И това е лошо. Някой друг диктува правилата за Украйна и този някой не иска мир. Кой е пилотът на "украинския самолет"
Малко и за Блог БГ и диванните "военни специалисти"
Вчера видяхме как два фейка намериха набързо , кой да застане зад тях от блогърите в Блог Бг.
Първият фейк беше за уж потопеният български кораб с екипажа му, вторият за "клането" в Буча. Няма да се спирам на самите фейкове, защото не малко се говори и
писа за тях, нещата са от ясни по ясни.
Това което много блогъри/не само български/ не искат сякаш да разберат, че макар и да имат своите симпатии , или антипатии , трябва да имат и глави на раменете си.
Войната не е спортни състезание, в което ние сме фенове на един отбор, а дюдюкаме по друг. Войната е "мероприятие" в което се умира. Умират много хиляди хора и няма да се родят съответно още други много хиляди хора. Трети ще загубят близки, четвърти ще останат инвалиди Войната днес може да прати в Небитието по голямата част от населението на планетата ни-континентът ни е без вариант за оцеляване. Става въпрос за близките ни-деца, внуци, родители...Става въпрос и за не толкова близки хора-дори такива , към които враждебно се отнасяме. И там обаче , става въпрос за нечии деца , внуци, родители...От една страна стоят изброените, от друга Веннопромишлените комплекси, производители и дистрибутори на енергоносители, на метали и метални производни, банкери , борси и т н Всеки има своите виждания за войната-за едните е болка и смърт, за други власт и просперитет Едно е сигурно, редовият човек, независимо от пристрастията си е и ще бъде от страната на губещите.
Най малкото което можем да направим е да се стремим да не загубим душата си.
Пожелавам успех на всички в този стремеж!
Кой обаче съм аз, след като "Квартал 4" /трупата на Зеленски/ пълнеше зали и стадиони в Украйна, а и Русия. Без съмнение да имаш такъв успех , при това при толкова голямо предлагане освен талант се иска и високо качество продуциране. Тоест Зеленски несъмнено е бил сериозен продуцент и е разполагал със силен състав от сценаристи.
Как тогава да разбираме слабата режисура и още по слабата камера в поредица от "постановки" , които трябваше уж да "разтърсят света" Ако наистина не "вървеше" война и не загиваха хора , можеше да помислим , че комикът се е "завърнал" на екрана имайки предвид хоръра заснет в Буча, където мъртъвци от няколко дни махат с ръчичка, а един направо си възкръсна/в обратното огледало/. Не по силен сценарий бе и атакувания от "солдатите" родилен дом в Мариопул и отново възкръсналата родилка за интервю, където "пани" разказа подробно как са се случили нещата. Видяхме и възкръснал генерал в прегръдка с Кадиров...
Лично аз не мога да си обясня защо Владимир Зеленски позволява подобни лековати фейкове. Пиша лековати, защото са неумело замислени и изпълнени. Иначе могат да се окажат доста сериозни препядствия при преговорния процес, който двете воюващи страни водят в Истанбул. Трудно би отговорила украинската страна на въпроса7:-Как да ви вярваме , като пробутвате на света всякакви гадости по наш адрес? Тоест, вие не искате мир, а само ни мотаете...И може би някой не иска мир настина, и този някой според мен не е украинският президент. Не е и Русия, понеже тя изложи вижданията си за мира и условията при които той може да се случи. Условията на Русия на практика са фактични-Крим /справедливо или не/ е руска територия, Донбас от години не е подконтролен на Киев и носи само пасиви на Украйна, последната е де факто демилитаризирана, Украйна винаги е била далеко от Североатлантическия пакт и това
ясно се видя сега , по време на война-Западът се бие и ще се бие до послудния украинец
в тази война. Тоест няма нещо , което Русия в момента да иска и което да не фактически в употреба. Да, забравих за езика и федерализацията на Югоизтока. Всяко протакане на преговорите ще придвижва "солдатите" все по на север, а възможно и на Запад-тоест не мирен договор, а капитулация. Тогава е най-вероятно условията да се променят. Да се променят , не във полза на Украйна. Това не е възможно да не вижда Зеленски-оставен сам, каквато и реална помощ да бе поискана от него, бе отклонена Защо не върви тогава към мир, като всеки изминал ден му носи нови загуби и нови загубени територии. Въпросът който е съвсем реален в момента е-има ли власт над събитията украинският президент? Мисля , че няма и това се видя ясно след убийството на съветника му и член на делегацията за преговори. И това е лошо. Някой друг диктува правилата за Украйна и този някой не иска мир. Кой е пилотът на "украинския самолет"
Малко и за Блог БГ и диванните "военни специалисти"
Вчера видяхме как два фейка намериха набързо , кой да застане зад тях от блогърите в Блог Бг.
Първият фейк беше за уж потопеният български кораб с екипажа му, вторият за "клането" в Буча. Няма да се спирам на самите фейкове, защото не малко се говори и
писа за тях, нещата са от ясни по ясни.
Това което много блогъри/не само български/ не искат сякаш да разберат, че макар и да имат своите симпатии , или антипатии , трябва да имат и глави на раменете си.
Войната не е спортни състезание, в което ние сме фенове на един отбор, а дюдюкаме по друг. Войната е "мероприятие" в което се умира. Умират много хиляди хора и няма да се родят съответно още други много хиляди хора. Трети ще загубят близки, четвърти ще останат инвалиди Войната днес може да прати в Небитието по голямата част от населението на планетата ни-континентът ни е без вариант за оцеляване. Става въпрос за близките ни-деца, внуци, родители...Става въпрос и за не толкова близки хора-дори такива , към които враждебно се отнасяме. И там обаче , става въпрос за нечии деца , внуци, родители...От една страна стоят изброените, от друга Веннопромишлените комплекси, производители и дистрибутори на енергоносители, на метали и метални производни, банкери , борси и т н Всеки има своите виждания за войната-за едните е болка и смърт, за други власт и просперитет Едно е сигурно, редовият човек, независимо от пристрастията си е и ще бъде от страната на губещите.
Най малкото което можем да направим е да се стремим да не загубим душата си.
Пожелавам успех на всички в този стремеж!
цитат:Вчера видяхме как два фейка намериха набързо , кой да застане зад тях от блогърите в Блог Бг.
Първият фейк беше за уж потопеният български кораб с екипажа му, "
Колега, би ли дообяснил, кой точно е застанал зад фейка с българския кораб? Че аз лично, не намирам нито един. Ето го целия разговор:
https://bojinkata
.blog
.bg/novini/2022/04/02/izvynredno-nacistite-ot-azov-vzriviha-bylgarskiiat-korab-vsi.1811883
С подобни некоректи демагогии, олеква не само долнопробната официална българо-урко-евро-атлантическа пропаганда.
Напълно съм съгласен, че трябва да сме самокритични във висша степен. Което е трудно, предвид на това, че всички правят грешки. А освен това, предполагам, повечето тука нямаме разузнавателна информация и мозъчни щабове, които са на издръжка на бюджета. Но след като си въпреки това изключително взискателен към другите, бъди в такъв случай взискателен и към себе си!
Дето го е рекъл и Левски "Покажими ти мойте кривици, и аз твойте, па да се поправим"
Успех!
цитирайПървият фейк беше за уж потопеният български кораб с екипажа му, "
Колега, би ли дообяснил, кой точно е застанал зад фейка с българския кораб? Че аз лично, не намирам нито един. Ето го целия разговор:
https://bojinkata
.blog
.bg/novini/2022/04/02/izvynredno-nacistite-ot-azov-vzriviha-bylgarskiiat-korab-vsi.1811883
С подобни некоректи демагогии, олеква не само долнопробната официална българо-урко-евро-атлантическа пропаганда.
Напълно съм съгласен, че трябва да сме самокритични във висша степен. Което е трудно, предвид на това, че всички правят грешки. А освен това, предполагам, повечето тука нямаме разузнавателна информация и мозъчни щабове, които са на издръжка на бюджета. Но след като си въпреки това изключително взискателен към другите, бъди в такъв случай взискателен и към себе си!
Дето го е рекъл и Левски "Покажими ти мойте кривици, и аз твойте, па да се поправим"
Успех!
Да ти обясня, все пак допълнително, нещо което вероятно ти е убягнало във въпросния фейк. Освен че не беше съвсем сигурно в самото начало, дали е фейк (не беше изключено да е първият публикуван сигнал,който обаче аз не видях, защото не можах да отворя линка).
Но ако се замислиш, не е изключено, американците да извършат провокация с цел да накарат българското правителство да включи България във войната. А именно тоя кораб, може би е много добра евентуална мишена на такава провокация.
Защото нали е вече съвсем сигурно, че тези подчовеци трепят хора с цел провокации в колкото се може по-големи количества. И след това замерват неуморно руснаците с обвинения.
... Провокация след провокация, мила моя майно льо. Като в сюрреалистичен сън просто. И вероятността да се случи и това не просто е голяма - най-вероятно, нещо подобно ще се случи. Може даже да се случи дългоочакваната провокация с химическо оръжие на българска територия.
И следователно, ако някой е пуснал фейк именно с тоя кораб, това може да е било изпреварващ ход. Но и да не е било, аз го коментирах, по начин, който да подскаже, как би се тълкувало впоследствие такова евентуално действие на американо-укро-българите. И това бе с цел да бъде предотвратено нещо подобно. ДА - още когато го написах, прецених, че трябва да го кажа по тоя начин. Въпреки, че божинката, като ме видя, че се включих, ми отговори малко троснато, като че ли. Вероятно, защото се притесняваше, че се включих - а той по принцип е откъм моята страна на барикадата.
Така че вероятно не си разбрал добре, за какво става въпрос. Във всеки случай, все пак, ако и ти намираш за нужно да критикуваш дребните прегрешения на защитниците на руската страна, вероятно няма по-едри. По принцип самокритичността е добра.
цитирайНо ако се замислиш, не е изключено, американците да извършат провокация с цел да накарат българското правителство да включи България във войната. А именно тоя кораб, може би е много добра евентуална мишена на такава провокация.
Защото нали е вече съвсем сигурно, че тези подчовеци трепят хора с цел провокации в колкото се може по-големи количества. И след това замерват неуморно руснаците с обвинения.
... Провокация след провокация, мила моя майно льо. Като в сюрреалистичен сън просто. И вероятността да се случи и това не просто е голяма - най-вероятно, нещо подобно ще се случи. Може даже да се случи дългоочакваната провокация с химическо оръжие на българска територия.
И следователно, ако някой е пуснал фейк именно с тоя кораб, това може да е било изпреварващ ход. Но и да не е било, аз го коментирах, по начин, който да подскаже, как би се тълкувало впоследствие такова евентуално действие на американо-укро-българите. И това бе с цел да бъде предотвратено нещо подобно. ДА - още когато го написах, прецених, че трябва да го кажа по тоя начин. Въпреки, че божинката, като ме видя, че се включих, ми отговори малко троснато, като че ли. Вероятно, защото се притесняваше, че се включих - а той по принцип е откъм моята страна на барикадата.
Така че вероятно не си разбрал добре, за какво става въпрос. Във всеки случай, все пак, ако и ти намираш за нужно да критикуваш дребните прегрешения на защитниците на руската страна, вероятно няма по-едри. По принцип самокритичността е добра.
Да кажа и още нещо (извинявай, пак напрасках чаршафите). Когато оня ден прочетох тая новина, която наистина изглеждаше като фейк. Но си помислих, кои са възможните варианти. Единият вариант беше, съобщението да е първото, след действително взривяване (все някой е пръв). Но си представих и друга възможност - информацията да се блокира за два три дена, въпреки че това се е случило, и да излезе със закъснение. А въпросното съобщение, да е пробило някак си. Много сранна възможност, предвид че руснаците ще гръмнат и по телевизиите.
Не мога да ти обясня, защо си помислих точно такъв вариант, т.е. не че не мога да кажа нещо, но няма да е убедително. Защото тоя вариант е странен, но аз си го помислих.
На следващият или по-следващият ден излезе информацията за Буча. Където се оказа, че убитите са се появили няколко дена след истегляне на руснаците от там.
Така че дали е възможно да се случи нещо такова, макар че може и да не се случи - фактът с Буча е вече факт - за всички.
Това което е било в мойта глава, преди Буча, е факт само за мене, разбира се.
Значи разбираш ли, тука имаме много нестандартна ситуация - имам предвид изобщо това което върши украинската армия с народа си; а след това и изобщо дивата и безгранична лъжлива истерия която цялата медиина западна пропагандна машина раздува. На чело на Украйна е един артист. Западът, това е Холувуд. И всички сценарии, са всъщност холивудски. Всичко е до такава степен ирационално, че в нечии глави, като моята се пораждат и такива странни възможности.
... След това, възможностите се оказват близо до истината - факт.
цитирайНе мога да ти обясня, защо си помислих точно такъв вариант, т.е. не че не мога да кажа нещо, но няма да е убедително. Защото тоя вариант е странен, но аз си го помислих.
На следващият или по-следващият ден излезе информацията за Буча. Където се оказа, че убитите са се появили няколко дена след истегляне на руснаците от там.
Така че дали е възможно да се случи нещо такова, макар че може и да не се случи - фактът с Буча е вече факт - за всички.
Това което е било в мойта глава, преди Буча, е факт само за мене, разбира се.
Значи разбираш ли, тука имаме много нестандартна ситуация - имам предвид изобщо това което върши украинската армия с народа си; а след това и изобщо дивата и безгранична лъжлива истерия която цялата медиина западна пропагандна машина раздува. На чело на Украйна е един артист. Западът, това е Холувуд. И всички сценарии, са всъщност холивудски. Всичко е до такава степен ирационално, че в нечии глави, като моята се пораждат и такива странни възможности.
... След това, възможностите се оказват близо до истината - факт.
Фейкът за кораба беше в някакъв сайт най напред и подхванат във фейса и от наш колега Фейкът от Буча заля мрежата и явно бе държавна поръчка от Киев. Първият бе възможен, защото от мина никой не е защитен, но трябва да се проверява, защото тези моряци имат семейства и им бе причинено страдание.
Буча бе явен фейк и не само като калпаво изпълнение.
Това, което ме удиви бе, че блоговите ,, душмани,, на Русия почти се радваха, че се е случила подобна трагеди. Толкова заслепени от омразата си към всичко руско, че никакви , дори очевадни факти не можеше да ги спре. Изпълняваха си арията на клеветата със завидно всеодаване и арогантен сленг. Тези хора не се интересуват от първопричината за войната, не се интересуват как ще се отрази на дамите тях антируската риторика на властимащите, не се интересуват от опасността от разрастване на конфликта. Те и никога не са мислили кой им е приятел, кой враг, кой диктуваше Берлинския конгрес, кой ни опяз и в Ньой, кой срина и уби хиляди столичани и оскари над 12 хиляди. Основната маса от тези русофоби са комплексирани от страни и личности, които не пеят в хор и не подържат исо на Силния на деня, те обикновенно са потомци на такива,,певци,, -ходещи и кланящи се след силните на деня, без значение дали е султан, фюрер, генерален секретар ,или задокеански президент. Те ще застават зад очевидни малоумие, престъпление, или извратени послания
послания на сексуална основа. Лошото е, че заразяват и други.
цитирайБуча бе явен фейк и не само като калпаво изпълнение.
Това, което ме удиви бе, че блоговите ,, душмани,, на Русия почти се радваха, че се е случила подобна трагеди. Толкова заслепени от омразата си към всичко руско, че никакви , дори очевадни факти не можеше да ги спре. Изпълняваха си арията на клеветата със завидно всеодаване и арогантен сленг. Тези хора не се интересуват от първопричината за войната, не се интересуват как ще се отрази на дамите тях антируската риторика на властимащите, не се интересуват от опасността от разрастване на конфликта. Те и никога не са мислили кой им е приятел, кой враг, кой диктуваше Берлинския конгрес, кой ни опяз и в Ньой, кой срина и уби хиляди столичани и оскари над 12 хиляди. Основната маса от тези русофоби са комплексирани от страни и личности, които не пеят в хор и не подържат исо на Силния на деня, те обикновенно са потомци на такива,,певци,, -ходещи и кланящи се след силните на деня, без значение дали е султан, фюрер, генерален секретар ,или задокеански президент. Те ще застават зад очевидни малоумие, престъпление, или извратени послания
послания на сексуална основа. Лошото е, че заразяват и други.
blog13 написа:
Да кажа и още нещо (извинявай, пак напрасках чаршафите). Когато оня ден прочетох тая новина, която наистина изглеждаше като фейк. Но си помислих, кои са възможните варианти. Единият вариант беше, съобщението да е първото, след действително взривяване (все някой е пръв). Но си представих и друга възможност - информацията да се блокира за два три дена, въпреки че това се е случило, и да излезе със закъснение. А въпросното съобщение, да е пробило някак си. Много сранна възможност, предвид че руснаците ще гръмнат и по телевизиите.
Не мога да ти обясня, защо си помислих точно такъв вариант, т.е. не че не мога да кажа нещо, но няма да е убедително. Защото тоя вариант е странен, но аз си го помислих.
На следващият или по-следващият ден излезе информацията за Буча. Където се оказа, че убитите са се появили няколко дена след истегляне на руснаците от там.
Така че дали е възможно да се случи нещо такова, макар че може и да не се случи - фактът с Буча е вече факт - за всички.
Това което е било в мойта глава, преди Буча, е факт само за мене, разбира се.
Значи разбираш ли, тука имаме много нестандартна ситуация - имам предвид изобщо това което върши украинската армия с народа си; а след това и изобщо дивата и безгранична лъжлива истерия която цялата медиина западна пропагандна машина раздува. На чело на Украйна е един артист. Западът, това е Холувуд. И всички сценарии, са всъщност холивудски. Всичко е до такава степен ирационално, че в нечии глави, като моята се пораждат и такива странни възможности.
... След това, възможностите се оказват близо до истината - факт.
Не мога да ти обясня, защо си помислих точно такъв вариант, т.е. не че не мога да кажа нещо, но няма да е убедително. Защото тоя вариант е странен, но аз си го помислих.
На следващият или по-следващият ден излезе информацията за Буча. Където се оказа, че убитите са се появили няколко дена след истегляне на руснаците от там.
Така че дали е възможно да се случи нещо такова, макар че може и да не се случи - фактът с Буча е вече факт - за всички.
Това което е било в мойта глава, преди Буча, е факт само за мене, разбира се.
Значи разбираш ли, тука имаме много нестандартна ситуация - имам предвид изобщо това което върши украинската армия с народа си; а след това и изобщо дивата и безгранична лъжлива истерия която цялата медиина западна пропагандна машина раздува. На чело на Украйна е един артист. Западът, това е Холувуд. И всички сценарии, са всъщност холивудски. Всичко е до такава степен ирационално, че в нечии глави, като моята се пораждат и такива странни възможности.
... След това, възможностите се оказват близо до истината - факт.
5.
анонимен -
В блога има не душмани на Русия, а на ...
05.04.2022 11:54
05.04.2022 11:54
В блога има не душмани на Русия, а на нейния чудовищен фюрер, разберете го най-после. И нормален човек не може да повярва, че руснаците не са избили цивилните украинци.
цитирайУкраински клип показаха как полицията на Украйна "прочиства " Буча от "окупаторите"-бяха записани разговори с няколко човека-никъде трупове, никъде кървища. Записан бе и кметът който приветства "освободителите", никаква дума за жертви. Чак след два дни и четри след като руснаците се изтеглиха се заговори за масови убийства. Защо да го правят, една причина? Пентагонът се изказа, че освен този нефелен клип, друго доказателство няма и не приема нащата за действителни. Байдън каза, че не може да се говори за геноцид, само след едностранно твърдение за такъв. Накрая и най важното-300убити Буча е малък град/двадесетина хиляди/, триста убити , би означавало всяко семейство да е загубило роднина , или поне съсед.
Имена, адреси, професии, националност на убитите? Липсва! Някой да се е изказал , че е загубил близък-липсва. Това е несериозно и глупаво-дори за манипулация не става
А в Мариопул проговори възклъсналата родилка, която също вървя по света в социалните мрежи. Възкръсна и генералът убит и в прегръдка с Кадиров-последният ще го произведът и като чудотворец с този възкръснал генерал Млъкни малко и чакай следващия клип
blackputinator написа:
В блога има не душмани на Русия, а на нейния чудовищен фюрер, разберете го най-после. И нормален човек не може да повярва, че руснаците не са избили цивилните украинци.
А нормалният човек може да мисли.
цитирайvencivaleri1951 написа:
но трябва да се проверява, защото тези моряци имат семейства и им бе причинено страдание.
Венци, Венци - сутринта слушам по телевизията някакъв разправяше как кибер атаки наистина могат или са нанесли щети на някой (понеже хванах разговора съвсем накрая и не разбрах добре). А благорзумната водеща му казва "Но нека не плашим зрителите." При което човекът се засмя.
Та и ти така. По-добре, роднините на моряците да са изплашени, отколкото да дремят. Ако са изплашени, ще направят нещо. Ако направят нещо, може и да предотвратят най-лошото. Ако ще да е малка вероятннстта - все пак я има.
Аз не съм ги всъщност плашил - това, както и ти казваш, не беше моя инициатива.
Но си виж пак цитата, който цитирах - критикуваш коментаторите под темата, неосонователно (не тоя който я е подал).
Което може би крие потенциален зародиш на претекст за цензура на някой от коментаторите. Може би моя милост. А на днешно време цензурата е преди всичко фашистка. Дали е правилно, да ме блокират мене, по подозрение, че може би някой е видял, че аз съм казал фейк? Може и да съм казал, някой път. Било е неволно. Да не съм господ? На фона на тая дива организирана истерия, за набеждаване на цели държави, за престъпления които са извършени от тия които ги набеждават, да виждаш проблема в коментарите под конкретната тема... не е добре. Не съм се засегнал - на мене ми се включва постоянно инстиктът за самосъхранение. Въпреки, че не съм чак в ситуацията на роднините на моряците. За сега не съм - но утре очаквам да съм. Приготвил съм си оръжие, камери за наблюдение, капани около дома ми. Мешка с най-необходимото. Тренирам редовно и съм готов да живея като диво животно в гората (въпреки, че гадовете имат техника за наблюдение, хеликоптери и дронове, от които трудно ще избягам. Събуждайте се вече, че не остана време!
се делели на богоподобни / сътворени от Бога на 6 - ия ден/ , звероподобни и скотоподобни.
цитирайradostinalassa написа:
се делели на богоподобни / сътворени от Бога на 6 - ия ден/ , звероподобни и скотоподобни.
Аз само слушам клипове. Но на 8 - я ден идва нов персонаж - Господ Бог, който в Тайната книга на Йоан е син на Бог, който е красавец, но не притежава любов и създава адамитите - биороботи. Те не притежават съвест и душа. Напр. Каин е убил брат си, защото баща му е похвалил него. Изгонен, той е минавал край крепостните стени на градове , в които са живеели хората.
цитирайПо интересната версия е друга. Каин и Авел имат всеки от тях сестра близначка на него. Волята Свише е всеки да вземе близначката на другия. На Каин близначката е готина и секси, на Авел , не толкова. Каин убива Авел от ревност
И от тук-авел е първият роден човек, Авел първият умрял човек. Двамата извършват първото кръвосмешение между хора-със сестрите си. Каин извършва първото убийство , при това братоубийство. А четримата са деца на Адам и Ева.
И не Адам е предпочел дарът на Авел/първородно животно му принася в жертва/ , а Бог Каин му поднася земеделски продукти-той е бил земеделец, а Авел животновъд
цитирайИ от тук-авел е първият роден човек, Авел първият умрял човек. Двамата извършват първото кръвосмешение между хора-със сестрите си. Каин извършва първото убийство , при това братоубийство. А четримата са деца на Адам и Ева.
И не Адам е предпочел дарът на Авел/първородно животно му принася в жертва/ , а Бог Каин му поднася земеделски продукти-той е бил земеделец, а Авел животновъд
radostinalassa написа:
Аз само слушам клипове. Но на 8 - я ден идва нов персонаж - Господ Бог, който в Тайната книга на Йоан е син на Бог, който е красавец, но не притежава любов и създава адамитите - биороботи. Те не притежават съвест и душа. Напр. Каин е убил брат си, защото баща му е похвалил него. Изгонен, той е минавал край крепостните стени на градове , в които са живеели хората.
Каин е минавал край стените на градове. Там са живеели хората, сътворени на шестия ден. Ти от кои си?
цитирайТе са създадени в Едем,който не е бил на Земята.Дошли са тук в областта на Шри Ланка, те са били сиви с черни очи. Били са хермафродити - на 28 - я ден са можели да бъдат съответно мъж или жена.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 5499