Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2022 01:44 - Русия не започва войните -тя ги довършва
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1998 Коментари: 16 Гласове:
8

Последна промяна: 28.03.2022 02:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Войната в Украйна не започна през 2022г, а 8 години по рано, когато с кървав преврат
бе сменено легитимното управление на страната, когато хладнокръвно и жестоко бяха убити масово хора в Киев, Одеса, Мариупол. Не Русия започна тази война, Русия ще я довърши







image
Знамето над Райхстага 1 май/30 април/ 1945г Берлин



















 



Гласувай:
8



1. blackpredator - така е
28.03.2022 02:12
ТЕ наложиха това "принуждаване към мир"
и ще бъде завършено
сигурен съм
цитирай
2. germantiger - както добре знаем това фото е фейк и ...
28.03.2022 08:07
както добре знаем това фото е фейк и то русанците си го казаха

ти не знаеш - твоето невежество не е нещо ново в някои "насоки"

русия е започвала маса войни вкл. повече от германия - струва ми се, че и това не знаеш
цитирай
3. germantiger - и най-важнототова НЕ Е ВОЙНА, ...
28.03.2022 08:13
и най-важното

това НЕ Е ВОЙНА, ТОВА Е СПЕЦ ОПЕРАЦИЯ

така каза малкия нежен човек, следователно постинга ти е непричьом

РУСКАТА АРМИЯ Е НЕПОБЕДИМАЯ И ЛЕГЕНДАРНА - ЗА ТОВА НЕ СЕ НАУЧИ И НЕ СЕ УЧИ ДА ВОЮВА
цитирай
4. germantiger - и сега като сети човек как русия е ...
28.03.2022 08:48
и сега като сети човек как русия е завършила БИТА или ПОБЕДЕНА

бол "кампании" срещу монголите

литовските войни

полската война когато полския крал е и руски цар години наред

ливонската война

първата шведско-руска война и се чудиш коя е- да поясня

две войни в коалиции срещу наполеон 1

кримската война

руско-японската война

първата световна война

съветско-полската война

съветско-финската война да я пишем ли победа руска ?

афганската война

първата чеченска война

ако се замисля сериозно ще се сетя и още примери за финализиране

над 15 загубени войни или повече ?!
цитирай
5. librarian - vencivaleri1951, така и така сериозно загърбих за момента санитарните си правила, да се включа, ако може. :-):-)
28.03.2022 09:01
Леле колко патриотичен и възвишен постинг!! Леле колко възвишено е някой да се кефи кой бил завършвал войните!! Независимо, че дори и все Русия да е побеждавала както се опитвате да вмените, от това НАРОДЪТ Й ни най-малко не е заживявал по-добре от този на "победените"!!
КОЕ ТОГАВА СЕ ПИТАМ Е ПОБЕДА И КАКЪВ Е ВЪОБЩЕ СМИСЪЛЪТ НА ЕДНА ПОБЕДА??

Колкото до довършването и на тази, поживем, увидем!
А сега аз имам други РЕЛЕВАНТНИ :-):-):-) въпроси:
Казвате, че войната е започнала преди 8 години от нацки, нали така?
ЗАЩО ТОГАВА ДО ПРЕДИ НЕВОЙНАТА ОТ МЕСЕЦ, 8 ГОДИНИ УКРАИНСКИЯТ НАРОД НЕ ПОМИСЛИ ЗА ЕМИГРАЦИЯ, А В МОМЕНТА Е НЕЩО СТРАШНО?? Защо не бяга цели 8 години от въпросните нацки?? И когато сега бяга, не е ли заявил кои са нацките и това не е ли повече от ясно??
Друг въпрос: Нацките позволяват за държавен глава да бъде избран ОТ НАРОДА, ДЕМОКРАТИЧНО, комик и това е елемент на нацковщина, а избирането на агент на тайни служби не? И преизбиран последният, преизбиран, та чак Конституцията промени, за да е възможно още и още! Но това е нормално, украинското не е, да! И противниците му се самоубиват упорито и самоубиват, но нацките са другаде и дай и там да нападнем и сеем смърт!

Ехааааааааааа.....
цитирай
6. vencivaleri1951 - Тоу моето невежество е защото не внимаваш
28.03.2022 10:12
В скоби съм написал и 30 април, когато за първи път е забито знамето.
И не е фейк знамето над Райхстага-"три фейка са" , като първото е на 30 април, от група бойци с лейтинант Минин. То е и заснето първо от ПЕ2 , но не е одобрената от Кремъл група. Имаме едновременно поставяне на знаме и от трета група, която също е "елиминирана" за историята и наградата. Тоест знамето над Райхстага не е фейк,
"пионерите " се оспорват.
А ако говорим за първият който "превзе" Райхстага и показа истинското лице на нацистите , то знаем кой е и е българин

germantiger написа:
както добре знаем това фото е фейк и то русанците си го казаха

ти не знаеш - твоето невежество не е нещо ново в някои "насоки"

русия е започвала маса войни вкл. повече от германия - струва ми се, че и това не знаеш

цитирай
7. vencivaleri1951 - Никой народ не е заживявал по добре след война
28.03.2022 10:27
Руските народи без победите си в тези /отечествени/ войни нямаше да ги има като народ.Като се почне от кръстоносния поход срещу им, мите през Карл 12, Наполеон през 1812 та, Хитлер през 1941ва...Всичката тази "нечисть" която полазваше тогава руския свят е същата , която воюва и днес срещу Русия, само дето с "други " ръце на пръв поглед го прави.
Колкото до бежанците-те са от 2014-стотици хиляди са в Русия преди февруари 2022г.
Близо милион са приели руско гражданство-над 9000души мирни жители са загинали
в Донбас, а общо над 15000. Това не беше ли война? Колко трябваше да загинат още , та да се отворят очите на такива като теб.
И пак тази "нечисть " изби 8млн украинци през ВСВ
А Зеленски беше избран , защото обеща предизборно мир-и заедно с гласовете на т нар от него проруски партии, които наскоро забрани.
Като комик и на мен ми харесваше, но до момента в който "сиграп Гершуина с пенисом" Разбирам, че за някои панагюрци, това е "върхът на сладоледа", но тук пък моята "хигиена" бе подложена на изпитание...


librarian написа:
Леле колко патриотичен и възвишен постинг!! Леле колко възвишено е някой да се кефи кой бил завършвал войните!! Независимо, че дори и все Русия да е побеждавала както се опитвате да вмените, от това НАРОДЪТ Й ни най-малко не е заживявал по-добре от този на "победените"!!
КОЕ ТОГАВА СЕ ПИТАМ Е ПОБЕДА И КАКЪВ Е ВЪОБЩЕ СМИСЪЛЪТ НА ЕДНА ПОБЕДА??

Колкото до довършването и на тази, поживем, увидем!
А сега аз имам други РЕЛЕВАНТНИ :-):-):-) въпроси:
Казвате, че войната е започнала преди 8 години от нацки, нали така?
ЗАЩО ТОГАВА ДО ПРЕДИ НЕВОЙНАТА ОТ МЕСЕЦ, 8 ГОДИНИ УКРАИНСКИЯТ НАРОД НЕ ПОМИСЛИ ЗА ЕМИГРАЦИЯ, А В МОМЕНТА Е НЕЩО СТРАШНО?? Защо не бяга цели 8 години от въпросните нацки?? И когато сега бяга, не е ли заявил кои са нацките и това не е ли повече от ясно??
Друг въпрос: Нацките позволяват за държавен глава да бъде избран ОТ НАРОДА, ДЕМОКРАТИЧНО, комик и това е елемент на нацковщина, а избирането на агент на тайни служби не? И преизбиран последният, преизбиран, та чак Конституцията промени, за да е възможно още и още! Но това е нормално, украинското не е, да! И противниците му се самоубиват упорито и самоубиват, но нацките са другаде и дай и там да нападнем и сеем смърт!

Ехааааааааааа.....

цитирай
8. wonderka - Путинските подлоги несъмнено в...
28.03.2022 10:38
Путинските подлоги несъмнено вярват в тия гадни путински лъжи, но те са малко за радост у нас.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Русия е губила войни, няма империя без загубени войни.
28.03.2022 10:48
Говоря, за отечествените срещу Запдната банда

Кримската война е много специален случай/тя също може да мене за световна-най кръвопролитната до този момент/ Русия подписва мирен договор/но преди това е пратила английския флот на дъното/, но получава Крим. Този башибузук , който прави на практика мазало у нас по време на Априлското въстание на практика бяга от Крим и търси нови земи за заселване. Общо век воюва Русия срещу Османската империя и Запада , за да изгони Турците от северен Кавказ и части от Закавказието, както и от Балканския полуостров. За Турция остава съвсем малка част от Европа и то благодарение на Запада. Питам се , защо след като ни нанесоха отново на картата , ние винаги сме с негодниците в трудни времена и знаем как ни свиха и ни свиваха , като шагренова кожа , същите тези негодници????

germantiger написа:
и сега като сети човек как русия е завършила БИТА или ПОБЕДЕНА

бол "кампании" срещу монголите

литовските войни

полската война когато полския крал е и руски цар години наред

ливонската война

първата шведско-руска война и се чудиш коя е- да поясня

две войни в коалиции срещу наполеон 1

кримската война

руско-японската война

първата световна война

съветско-полската война

съветско-финската война да я пишем ли победа руска ?

афганската война

първата чеченска война

ако се замисля сериозно ще се сетя и още примери за финализиране

над 15 загубени войни или повече ?!

цитирай
10. vencivaleri1951 - "Подлогата"
28.03.2022 10:51
е винаги със "силните" на деня-после гузно и с китка , отива на "Орлов мост"

wonderka написа:
Путинските подлоги несъмнено вярват в тия гадни путински лъжи, но те са малко за радост у нас.

цитирай
11. librarian - 7. vencivaleri1951, хайде стига вече с епопеята от патетично нищонеказване, ммммм?? :-):-) Ама така най-ПАНАГЮРДКОТО "ммммм"!! :-):-)
28.03.2022 10:55
Германия, "победена", с наложени репарации, разделена и т.н. И само 20 години след това ЗАПАДНА в пъти напред във всяко едно отношение спрямо ИЗТОЧНА!! И В НАЧАЛОТО ОСТАНАЛИЯТ ЗАПАД НИ НАЙ-МАЛКО НЕ Й ПОМАГА, НАПРОТИВ!!
В същото време СССР: Загубил огромна част от населението си, да, никой не го оспорва!! Но освен ЗАГРАБИЛ огромни материални ценности от произведения на изкуството до цели заводи..... Помагано му от ЗАПАДА И ОСНОВНО САЩ С КАКВО ЛИ НЕ..... Само 20 години след "победата" си вече диша праха на "победената" и неговите граждани БЯГАТ ОТ "ХУБАВОТО" към "победената"!!

Япония, "победена", бомбардирана с атомно оръжие дори!! Но само 20 години след това е в НОРМАЛНИ И ПАРТНЬОРСКИ отношения с бомбардиралите я, но не и със СССР по онова време, а понастоящем с Русия!!
И отново тогавашният СССР, а сега Русия, диша праха на "победена" Япония!!

Нататък мисля да не показвам поредното Ви НЕКОРЕКТНО говорене, а само да кажа, че НОРМАЛНИТЕ ХОРА (ДЪРЖАВИ) се развиват в представите си за света и се вписват в него!!
НЕНОРМАЛНИТЕ САМИ СЕ САМОИЗОЛИРАТ!! КАКТО СЕКТИТЕ!! КАКТО ЦЕЛИЯТ БИВШ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ЛАГЕР!!

И накрая прост въпрос, "коректно"говорящи:
КОЛКО ДЪРЖАВИ ИМАТ ОБЩА ГРАНИЦА С РУСИЯ??
цитирай
12. planinitenabulgaria - привет на всички промытомозговикоми, но най-вече на нашите,
28.03.2022 11:00
Радев, Копейкин, Нинова и Слави Василев.
Вперед, победа близка.

Товарищ Венци! Ако човек е много надарен физиологически, напр. има много голямо естество, не значи, че е умен. Освен агент Фурц, Вашият гуро, изкоментирал се под №1, не виждам друг да мисли като Вас. И да помества фолшиви снимки от типа на Комбат.
Понеже съм изключително интелигентен, няма да оценя постинга Ви като много просташки, а запазвам по отношение на оценката ми за него компетентно мълчание.
Ще гласувам за постинга Ви, защото освен с контактите си с жени по същество и постиниг, които дразнят, друго нищо те можете да направите. Да ни Ви се отеректира самочувствието.
Товарищ костЯ
цитирай
13. vencivaleri1951 - Има го и този момент
28.03.2022 12:05
Русия си взе урок от доверчивостта си , а и започна да мисли преди всичко за себе си и съюзниците , а не да "спасява " света.
Едно е сигурно, че Русия , няма да воюва на собствена територия и , че ще се погрижи за "русский мир" Показа го в Грузия, показа го в Казахстан, показва го и сега. За икономиката ще видим. Не го желая/защото ще пострадаме и ние, при това катастрофално/, но не бъди толкова сигурен за икономиката и стандарта на германците в близко бъдеще

librarian написа:
Германия, "победена", с наложени репарации, разделена и т.н. И само 20 години след това ЗАПАДНА в пъти напред във всяко едно отношение спрямо ИЗТОЧНА!! И В НАЧАЛОТО ОСТАНАЛИЯТ ЗАПАД НИ НАЙ-МАЛКО НЕ Й ПОМАГА, НАПРОТИВ!!
В същото време СССР: Загубил огромна част от населението си, да, никой не го оспорва!! Но освен ЗАГРАБИЛ огромни материални ценности от произведения на изкуството до цели заводи..... Помагано му от ЗАПАДА И ОСНОВНО САЩ С КАКВО ЛИ НЕ..... Само 20 години след "победата" си вече диша праха на "победената" и неговите граждани БЯГАТ ОТ "ХУБАВОТО" към "победената"!!

Япония, "победена", бомбардирана с атомно оръжие дори!! Но само 20 години след това е в НОРМАЛНИ И ПАРТНЬОРСКИ отношения с бомбардиралите я, но не и със СССР по онова време, а понастоящем с Русия!!
И отново тогавашният СССР, а сега Русия, диша праха на "победена" Япония!!

Нататък мисля да не показвам поредното Ви НЕКОРЕКТНО говорене, а само да кажа, че НОРМАЛНИТЕ ХОРА (ДЪРЖАВИ) се развиват в представите си за света и се вписват в него!!
НЕНОРМАЛНИТЕ САМИ СЕ САМОИЗОЛИРАТ!! КАКТО СЕКТИТЕ!! КАКТО ЦЕЛИЯТ БИВШ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ЛАГЕР!!

И накрая прост въпрос, "коректно"говорящи:
КОЛКО ДЪРЖАВИ ИМАТ ОБЩА ГРАНИЦА С РУСИЯ??

цитирай
14. librarian - "Любимец"13 :-):-)
28.03.2022 12:55
Ами не, точно обратното, Русия така и не си взема поука, че светът не е нещо, с което тя да иска да се съобразява!!
И СЪЩИЯТ ТОЗИ СВЯТ КРАСНОРЕЧИВО ДОКАЗВА В МОМЕНТА, ЧЕ ЩЕ СЕ СЪОБРАЗЯВА САМО КОЛКОТО ТОЙ РЕШИ!!!!!!!

Украина в случая НЕ Е руска, затова оставям следващото Ви БЕЗСИЛНО И НЕКОРЕКТНО говорене без друга реплика! :-)
УКРАИНА НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ РУСКА!! ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ СИГУРНО!

Не, че Русия няма да позволи никога вече война на своя територия, ТЯ НЕ Е СПОСОБНА ДА ВОДИ ТАКАВА ВОЙНА, НЕЯДРЕНА!!!!!! Не и със силен противник!
ТАКА, ЧЕ ДА ГОВОРИМ КОРЕКТНО, ММММММММ?? :-):-):-)
Но пък Вие не бъдете сигурен, че няма да има война на територията й! ГРАЖДАНСКАТА Е ТВЪРДЕ ВЕРОЯТНА И, АКО НЕ В МОМЕНТА, РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ СЕ СЛУЧИ, АКО КРЕМЪЛ ПРОДЪЛЖАВА ТАКА! Въпрос на поколения!!

Колкото до това, че за ЦЯЛ СВЯТ последствията от случващото ще са сериозни и на ЦЯЛ СВЯТ животът ще се влоши сериозно, то аз не си правя никакви илюзии!
ИЛЮЗИИТЕ СИ ГИ ПРАВИТЕ ВИЕ КАТО СИ МОСЛИТЕ, ЧЕ РУСИЯ ПЕЧЕЛИ И ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ТОВА ДА НАСТОИ ЦЕЛИЯ СВЯТ СРЕЩУ НЕПРИЕМЛИВАТА СИ АРОГАНТНОСТ НА АГРЕСОР!!

Поживем, увидим!

Но не отговаряте на въпроса ми колко държави имат обща граница с Русия??
Тоест, коректно да си говорим ама друг път!!
цитирай
15. vencivaleri1951 - Русия също ще страда,
28.03.2022 13:23
но ще страда сито и тополо. Щото едно е да имаш ценни книжа в трезорите си/ на Русия ги откраднаха/ друго е да имаш активи , които можеш да сложиш на трапезата и в огнището.
И не ми говори , че страдаш за Украйна-ти Гоче можеш да страдаш единствено за себе си. Ти страдаш за детските си напикавания, но си безучастен към течаштата кръв.
Ти на майка си катинар се хвалеше , че си сложил, а го раздаваш широко скроен човек-хуманист. Виж, руска ръка ще погуби далеч по малко мирни жители, отколкото хуманистите от Запада , което сториха в Югославия , а и как пледираше не дементният тогава Байдън-днес раздаващ го филантроп, чийто син вкарва милиони в семейната каса от корупция и лаборатории за патогенни вируси


librarian написа:
Ами не, точно обратното, Русия така и не си взема поука, че светът не е нещо, с което тя да иска да се съобразява!!
И СЪЩИЯТ ТОЗИ СВЯТ КРАСНОРЕЧИВО ДОКАЗВА В МОМЕНТА, ЧЕ ЩЕ СЕ СЪОБРАЗЯВА САМО КОЛКОТО ТОЙ РЕШИ!!!!!!!

Украина в случая НЕ Е руска, затова оставям следващото Ви БЕЗСИЛНО И НЕКОРЕКТНО говорене без друга реплика! :-)
УКРАИНА НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ РУСКА!! ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ СИГУРНО!

Не, че Русия няма да позволи никога вече война на своя територия, ТЯ НЕ Е СПОСОБНА ДА ВОДИ ТАКАВА ВОЙНА, НЕЯДРЕНА!!!!!! Не и със силен противник!
ТАКА, ЧЕ ДА ГОВОРИМ КОРЕКТНО, ММММММММ?? :-):-):-)
Но пък Вие не бъдете сигурен, че няма да има война на територията й! ГРАЖДАНСКАТА Е ТВЪРДЕ ВЕРОЯТНА И, АКО НЕ В МОМЕНТА, РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ СЕ СЛУЧИ, АКО КРЕМЪЛ ПРОДЪЛЖАВА ТАКА! Въпрос на поколения!!

Колкото до това, че за ЦЯЛ СВЯТ последствията от случващото ще са сериозни и на ЦЯЛ СВЯТ животът ще се влоши сериозно, то аз не си правя никакви илюзии!
ИЛЮЗИИТЕ СИ ГИ ПРАВИТЕ ВИЕ КАТО СИ МОСЛИТЕ, ЧЕ РУСИЯ ПЕЧЕЛИ И ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ТОВА ДА НАСТОИ ЦЕЛИЯ СВЯТ СРЕЩУ НЕПРИЕМЛИВАТА СИ АРОГАНТНОСТ НА АГРЕСОР!!

Поживем, увидим!

Но не отговаряте на въпроса ми колко държави имат обща граница с Русия??
Тоест, коректно да си говорим ама друг път!!

цитирай
16. librarian - Ще Ви "прекъсна". :-):-) Тоест, напиша преди да сте довършил!
28.03.2022 13:26
Не мислите ли, че е крайно смешно да призовавате към "бон тон" под следващия си постинг, а постоянно да се опитвате да ме изкарвате Стар??
Всеки има право да греши, но когато продължава постоянно, това в никой случай не е "бон тон"!!
Това Е БЕЗСИЛИЕ ДА СЕ ГОВОРИ КОРЕКТНО, ВИЕ СТЕ ЖАЛЪК И БЕЗСИЛЕН И АЗ ВИ ОСТАВЯМ СЪС ЗАБЛУДИТЕ, ЛЪЖИТЕ И ПРОПАГАНДАТА ВИ!!
Дори за последните си думи Ви се извинявам!!
ИЗВИНЯВАМ СЕ, ЧЕ ГОВОРЯ КОРЕКТНО, А ВИЕ ПУСКАТЕ ПАРТЕНКИ, ТОВА ЗА СТАР И МЕНЕ КАТО НЕГОВ ПРОФИЛ СЪЩО, КОИТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ДОКАЖЕТЕ!!!
Казах коректни и най-вече ИСТИНИ, сам така искахте да говоря!



ИСТИНА Е ТОВА, ЧЕ АКО РУСИЯ УПОТРЕБИ И ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ, НО ВСЕ ПАК СВЕТЪТ И РУСОРОБИТЕ ОЦЕЛЕЕТЕ, ВИЕ ЩЕ ПРИЕМЕТЕ И ТОВА ЗА НОРМАЛНО, ВЪПРЕКИ СЛЪЗЛИВОТО ЛИЦЕМЕРИЕ СЕГА!

Като председател на лекарската комисия се оттеглям. Случаят е абсолютно безнадежден! :-):-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5118649
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930