Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2022 14:01 - Рядко правя копи пейст ,но за някои американски полкови командир може би звучи убедително...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2346 Коментари: 40 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  US полковник: Играта приключи! Ако украинските войски не се предадат в следващите 24 часа, руснаците ще ги... Знаете ли какво е най-ужасното? Ние насърчаваме украинците да умират ненужно в битка, която не могат да спечелят, обяснява пред Fox News Дъглас Макгрегър  Вашингтон, САЩ  02 Март 2022, 13:01  60109 прочита  26 коментара Автор: БЛИЦ image     Пенсионираният полковник от армията на САЩ Дъглас Макгрегър даде изчерпателен отговор на въпросите какво се случва в Украйна и какви са непосредствените перспективи за самата Украйна в ефира на американския телевизионен канал Fox News.
 
„Защо мислите, че Владимир Путин прави това, което прави? Каква е крайната му цел? – пита домакинът.

„Владимир Путин прави това, за което ни предупреждава през последните 15 години: че няма да толерира американски войски и ракети на границата си. Точно както ние не бихме търпели руски войски и ракети в Куба. Ние го игнорирахме и той в крайна сметка взе мерки.

Анализ: Войната в Украйна е най-големият успех на дипломацията на САЩ
 
Той многократно е казвал, че влизането на Украйна в НАТО е абсолютно неприемливо за Русия.
 
Това, което вече се случи, е, че боевете в Източна Украйна всъщност почти приключиха. Всички украински войски, разположени там, са обкръжени и отцепени, има около 30-40 хиляди от тях на югоизток (според Макгрегър). Ако не се предадат в рамките на следващите 24 часа, подозирам, че руснаците в крайна сметка ще ги унищожат.

Точно затова Зеленски се среща с представителите на Путин - играта приключи.

Казахме му, президентът на САЩ каза, че ако се надява на неутрален статут на Украйна, ние ще го подкрепим. Мисля, че Владимир Путин ще направи това за Западна Украйна, частта отвъд Днепър. Но за тази част на изток не съм сигурен какъв е планът му: да създаде друга република или да я присъедини към Русия. Защото исторически - това е руска територия.

Сутрешна сводка: Руски десант води бой в Харков, Херсон падна ВИДЕО
 
Но западните украински територии не са. Той знае това и тази част от Украйна ще са приемливи за Русия като неутрална държава.

Водещият пита: „Аз не съм военен експерт, дори не съм специалист по география, но ако той (Путин) окупира Украйна, а Украйна граничи с Полша, а Полша е страна от НАТО, това не означава ли, че той просто ще продължи да взема държава след държава, докато страните от НАТО не се изчерпят?

Полковникът въздъхва тежко и казва:

„Струва ми се, че си струва да повторя: Путин не се интересува от преминаването на Днепър и насочване на запад към полската граница. Той е напълно готов за неутрален статут на тези територии по австрийски или финландски модел. Той не иска война с нас, армията му е твърде малка за това, икономиката му е по-малка от тази на Южна Корея.

Ние му вменяваме неща, които той не иска, както обикновено се опитваме да демонизираме него и страната му.

Това, което трябва да запомним, е, че Украйна е четвъртата корумпирана държава в света. Това далеч не е свободна демокрация, яркият пример, както всички казват. Зеленски затваря журналисти и политически опозиционери.

За излъганата Украйна, лицемерния Запад, лошия Путин и българските ястреби

Мисля, че трябва да стоим далеч от това. Американците мислят, че трябва да стоим настрана, европейците мислят, че трябва да стоим настрана. Ние трябва да спрем доставките на оръжие за Украйна и да спрем да ги подтикваме да умират за това безнадеждно начинание.

Водещият уточнява: „Казвате да стоим настрана, тоест без санкции, без военна подкрепа, просто нека Русия вземе частта от Украйна, от която се нуждае?“

"Да, точно така. Не виждам причина да се бием с Русия за нещо, за което говорят от години, а ние просто игнорирахме. И по-важното: там (в Украйна ) населението е неразличимо от руското.

Знаеш ли какво е най-ужасното? Ние не изпращаме нашите военновъздушни сили да се бият, но насърчаваме украинците да умират ненужно в битка, която не могат да спечелят.

Ще провокираме безпрецедентна хуманитарна катастрофа, ако всичко това не спре.”



Гласувай:
8



1. vencivaleri1951 - Полковникът е абсолютно прав в:
02.03.2022 14:10
-От Днепър на изток/а и югоизток/ са изторически руски територии
-Там не можеш да различиш украинеца от руснака
-От години ни говорят, какво няма да търпят, ни ги игнорираме
-Подтикваме и изпращаме украинците на сигурна смърт във война, която не могат да спечелят
-Путин не се интересува от Западна Украйна
цитирай
2. germantiger - русия приключи войната няма ...
02.03.2022 14:11
русия приключи

войната няма значение, разбира се, русанците ще бият НО

оттук-нататък гаврата с имиджа им ще продължи век

РАНАТА И ПРОПАСТТА МЕЖДУ ДВА СЛИВЯНСКИ НАРОДА няма да заздравее век и повече

американците успяха да разрежат живо сливянско месо, ето това е победатата

западната, американската, мраз между два славянски анрода дори три с беларусите

сочене на руснаците пъти повече от досега по целия свят закаквото и да било в бъдеще

оттук нататък всяко руско действие и инициатива ще бъдат дамгосвани о това ще освободи път на китай

това ще оправдае допри бъдещи щатски гаври където и да било

и още - маса държави като финландия, дори украйна ще оправдаят още повече сблибжаването и навлизането в тях на ес и нато

някаква си жалка операция русия ще спечели, войната обаче запада пак и пак и пка спечели, англо-американците са богове в това

те не за първи бият русия :)
цитирай
3. germantiger - поватярм КРЪВ СЛАВЯНСКА ...
02.03.2022 14:13
поватярм

КРЪВ СЛАВЯНСКА

ОМРАЗА СЛАВЯНСКА

ЕС И НАТО ОКОНЧАТЕЛНО ОБРЪЧ

ДАМГА НА ВСИЧКО РУСКО, САМО МЪРДАШ И ДАМГА

нека се почувствате като германците слеед всв, това направихте с тях

сега се надявам след време и американците да се осерат и да кървят дълго някаъде

но те са зверове и в случая досега непобедими
цитирай
4. planinitenabulgaria - Ако укробандеромайданофашистите продължават да искат ядрено оръжие,
02.03.2022 14:14
с което да ударят Голямата страна с най- щастливите хора на земята, Путин мамето им че поебне...

https://planinitenabulgaria.blog/politika/2022/03/02/proektyt-za-nash-batalion-se-provali.1806434
цитирай
5. germantiger - иначе тия американски полковници ...
02.03.2022 14:14
иначе тия американски полковници на руска служба и измислени от русанци ги знаем

впрочем досега трябваше вече да сте превзели киЙв

дори тая операция още не сте завършили

защо така

усещаш ли, че от дни буксувате

а ако и тва не го довършите хаха
цитирай
6. blog13 - Не си разбрал, германско пиле - Киев ...
02.03.2022 14:26
Не си разбрал, германско пиле - Киев не случайно не е напълно обкръжен. Ще разбереш. Руснаците имат планове. Сериозни! Военни, геополитически, икономически, финансови - всякакви. Те знаят къде се намират. В плановете има и хитрост. Има коварство - огромно е, но не тъпотията която е в твоята глава. На война, като на война. А ти още не си разбрал.

П.П. Войната ще бъде на територията на САЩ, Западна Европа и Югоизточна Азия. Русия и това което сега се случва в Украйна, ще изиграе ролята на детонатор. Бомбата е заложена от досегашното фундаментално геополитическо развитие на света. За него Русия няма вина - по-скоро, тя е част от целия тоя свят.
цитирай
7. petgrig - Не си разбрал, германско пиле - Киев ...
02.03.2022 14:40
blog13 написа:
Не си разбрал, германско пиле - Киев не случайно не е напълно обкръжен. Ще разбереш. Руснаците имат планове. Сериозни! Военни, геополитически, икономически, финансови - всякакви. Те знаят къде се намират. В плановете има и хитрост. Има коварство - огромно е, но не тъпотията която е в твоята глава. На война, като на война. А ти още не си разбрал.

П.П. Войната ще бъде на територията на САЩ, Западна Европа и Югоизточна Азия. Русия и това което сега се случва в Украйна, ще изиграе ролята на детонатор. Бомбата е заложена от досегашното фундаментално геополитическо развитие на света. За него Русия няма вина - по-скоро, тя е част от целия тоя свят.

Не знам кой пилюка, ама требе да си АДСКИ ПРОЗ да изсереш такова нещо:)
Мършо, Путин е пътник, това го разбраха и такива като тебе дето го харесваха. Въпросът е какво още ще натвори преди да го капичнат.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Първо, аз не превземам нищо
02.03.2022 14:46
Че рана е отворена и , че е дело на Запада , това е очевадно. Това е мечтата на Бисмарк/ Не обаче мечтата му е англичани и производните им да се разхождат и контролират въоръжени Германия. При всички положения би предпочел съюз с Русия, отколкото на каишка на англосаксите.
На Русия ще е трудно, но по трудно беше многократно да гледат как изроди със свастики и пречупени кръстове , избиваха руснаци. Украинците не са глупави хора, те умеят да смятат. Знаят как живяха преди преврата, знаят как живеят днес Не напразно двете проруски структури спечелиха местните избори-брой гласове, брой съветници и кметове. Националистическите партии , общо взеха малко над 3%-Тях ги няма никъде, но силата им бе , че са въоръжени. Не мисля, че Русия ще има проблем
да се разбере и отново побратими с Източна Украйна. Там руснаците могат да пострадат летално, но от прегръдки. Колкото и да е цинично/защото има и там руско население/ но на Запад от Днепър какво става не се интересуват. Тук ако ще неутрални да са, ако ще веднага в НАТО да ги взимат. Полковникът не е прав, че ще искат неутралитет на всяка цена със Западна Украйна. Това за Русия, разбирай и Путин не е толкова важно- От значение е да събере всички руси на едно място.
Иска да остане в историята като обединител. Той не блъфира/ и никога не го е правил/ , когато каза : -За какво ми е такъв свят, в който Русия няма да я има.

germantiger написа:
иначе тия американски полковници на руска служба и измислени от русанци ги знаем

впрочем досега трябваше вече да сте превзели киЙв

дори тая операция още не сте завършили

защо така

усещаш ли, че от дни буксувате

а ако и тва не го довършите хаха

цитирай
9. blackpredator - къф е тоя реднек?!
02.03.2022 14:46
истината ще я научиш от двата кратуна най-горе
подробностите от Гетю, Гет и Пулюванч Хисарлъту

опааа, Пулюванч Хисарлъту вече се изходил..
цитирай
10. blog13 - 7. petgrig
02.03.2022 14:47
Силна ли е вярата ти в джендърската партия на зелените кхмери, която води народите на ЕС и САЩ? Да живеят гейовете и лезбийките, дето ни разправяха, че каменната ера не е свършила, защото са свършили каманяците. И сега ревът, че Русия им предизвикала енергийната криза. Ако те били знаели, че Русия така ще направи, щяли да вземат мерки от други места да дойдел повече газ. И нефт. Е па те от десетки години плюят брутално Русия и не знаели били горките, че Русия може да им го причини това.

И ти на такива мъдри плановици вярваш сляпо и безгранично. Да не си гей? Трябва да си гей, щом говориш на евро-гейски.
цитирай
11. petgrig - Силна ли е вярата ти в джендърската ...
02.03.2022 14:50
blog13 написа:
Силна ли е вярата ти в джендърската партия на зелените кхмери, която води народите на ЕС и САЩ? Да живеят гейовете и лезбийките, дето ни разправяха, че каменната ера не е свършила, защото са свършили каманяците. И сега ревът, че Русия им предизвикала енергийната криза. Ако те били знаели, че Русия така ще направи, щяли да вземат мерки от други места да дойдел повече газ. И нефт. Е па те от десетки години плюят брутално Русия и не знаели били горките, че Русия може да им го причини това.

И ти на такива мъдри плановици вярваш сляпо и безгранично. Да не си гей? Трябва да си гей, щом говориш на евро-гейски.

Извади си главата от г@за и се опитай да изцедиш капките мисъл в нея - има ли такъв, дето печели, ако целия свят е срещу него?
цитирай
12. blackpredator - и сериозно Венци
02.03.2022 14:54
аз смятам, не, убеден съм
Путин за двайсе и кусур години доказа,
че прави всичко, каквото трябва за Русия и света
включително и тая предизвикана война
убеден съм, че всичко, което се случва тия дни,
е проиграно, пресметнато, претеглено..

иначе е забавно блоговите прошляци да ни показват,
колко са По от Путин ;)))
цитирай
13. getmans1 - ЦИТАТ „За излъганата Украйна, лицемерния Запад, лошия Путин и българските ястреби„
02.03.2022 14:56
Значи тоз полковник му направили впечатление и пак цитирам „българските ястреби„

А, БРЕ ЧЕКИСТЕ, що не си трая и интелигентно да си водим спора за лъжите ти днес а се напиняш на да ги трупаш.

ТОЗИ ТВОЙ КОПИ-ПЕЙСТ СЕ МЕРИ ПО „ДОСТОЙНСТВО„ С ЧАЛГАТА ПИСАНА ОТ ПРОФЕСОРА И МЕШО МИХАЙЛОФФФФ, пфу да ти имам интелегността... с този постинг мегдан вече можеш да мериш с бай Захари и КВГ55.

Дори бясната партизанска внучка Петя Пликрушева е направила по-добра интерпретация, че и по-коректна ... ДУПЕ давате някой пенсиониран полковник или чужденец да каже „добра„ дума за Путина ви.

Путин вече загуби, дори цяла Украйна да окупира ...

цитирай
14. vencivaleri1951 - Всички сме пътници, но в смисъла който го казваш , го чуваме от Мюнхенската му реч
02.03.2022 14:57
От тогава , все ще го свалят, все неизлечимо болен е, все Русия се разпада...
Истината е , че в добра кондиция и руснаците си го харесват. Над 80% одобрение отчетоха преди дни. Ако говорим разумно, пътник беше, ако оставеше да гинат хората руски в Донбас. А не пришпорва войската си, за да минимизира загубите на мирни жители и гражданска инфраструктура. Мисля си , че за 8ми март ще се поздравяват в Киев със " С празником"!

petgrig написа:
blog13 написа:
Не си разбрал, германско пиле - Киев не случайно не е напълно обкръжен. Ще разбереш. Руснаците имат планове. Сериозни! Военни, геополитически, икономически, финансови - всякакви. Те знаят къде се намират. В плановете има и хитрост. Има коварство - огромно е, но не тъпотията която е в твоята глава. На война, като на война. А ти още не си разбрал.

П.П. Войната ще бъде на територията на САЩ, Западна Европа и Югоизточна Азия. Русия и това което сега се случва в Украйна, ще изиграе ролята на детонатор. Бомбата е заложена от досегашното фундаментално геополитическо развитие на света. За него Русия няма вина - по-скоро, тя е част от целия тоя свят.

Не знам кой пилюка, ама требе да си АДСКИ ПРОЗ да изсереш такова нещо:)
Мършо, Путин е пътник, това го разбраха и такива като тебе дето го харесваха. Въпросът е какво още ще натвори преди да го капичнат.

цитирай
15. blog13 - Извади си главата от г@за и се о...
02.03.2022 14:58
petgrig написа:

Извади си главата от г@за и се опитай да изцедиш капките мисъл в нея - има ли такъв, дето печели, ако целия свят е срещу него?



Целият свят - не ме разсмивай! Извади си главата от гъза и пробвай да я използваш по предназначение, макар и омърсена от лайна!

В България колко хора мислиш, че са против Русия? Но да - антибългарската държавна власт и антуража от медиини проститутки са против. Само тия отявлени антибългари са и против Русия. А как ли стоят нещата дори на запад?

А как стоят нещата в Китай, Индия? А Латинска Америка? И още кой?

Предлагам ти страхотно шоу. То почва - настани се удобно пред любимия ти телевизор и гледай. В скоро време, лъжците, подлеците по тоя телевизор, ще изхвърчат като небесни ангели и ще отидат на небето. Да ги съди Свети Петър. На тяхно място ще дойдат хора, които не са си извадили наскоро главите от гъза.
цитирай
16. blackpredator - БеГеМан,
02.03.2022 14:59
туй да наливаш нещо в Полигоровата кратуна,
е се едно снеговалеж на пъпа на Сахара
не може да налееш ураган у юзче..
цитирай
17. vencivaleri1951 - Не Гетьо, това са заглавия на други статии, рекламирани в интервюто
02.03.2022 15:01
Там бяха с червени букви. Впрочем сам можеш да намериш статията, вместо да ме следваш с лупа в ръка Ти не му бери грижата на Путин-той вече има място в историята и сърцата на руснаците

getmans1 написа:
Значи тоз полковник му направили впечатление и пак цитирам „българските ястреби„

А, БРЕ ЧЕКИСТЕ, що не си трая и интелигентно да си водим спора за лъжите ти днес а се напиняш на да ги трупаш.

ТОЗИ ТВОЙ КОПИ-ПЕЙСТ СЕ МЕРИ ПО „ДОСТОЙНСТВО„ С ЧАЛГАТА ПИСАНА ОТ ПРОФЕСОРА И МЕШО МИХАЙЛОФФФФ, пфу да ти имам интелегността... с този постинг мегдан вече можеш да мериш с бай Захари и КВГ55.

Дори бясната партизанска внучка Петя Пликрушева е направила по-добра интерпретация, че и по-коректна ... ДУПЕ давате някой пенсиониран полковник или чужденец да каже „добра„ дума за Путина ви.

Путин вече загуби, дори цяла Украйна да окупира ...


цитирай
18. petgrig - Хааааааа!
02.03.2022 15:03
Абе вие дори не сте и жалки, по-зле сте:)
Във века на модерните технологии некъф ми говори за "великите съюзници" като Латинска Америка и Индия? Хааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа!
Абе мършо нещастна, как ще си направляват оръжията без модерни технологии, от които ги отрязаха отвсякъде? Ми същите тези технологии нали им следят всяка стъпка и предупреждават украинците? Не виждаш ли, че танковете им "застряха", щото им свърши горивото? Колко време им трябва да произведат нови самолети като украинците им капичнаха огромната част от тях? И най-вече с какви технологии?
А на 8 ми март, Венци, може и да има парад на победата и да се поздравяват хората. Ама едни други хора със "Слава Украине":)
цитирай
19. petgrig - И тъпако ако не си разбрал още
02.03.2022 15:06
да те светна - Китай се дръпна и не ще да купува руски газ. Китайците дишат във врата на Путлер, щото отдавна искат да си върнат едни територии в Сибир. И сега им е паднало.
цитирай
20. blog13 - БеГеМан, туй да наливаш нещо в По...
02.03.2022 15:09
blackpredator написа:
БеГеМан, туй да наливаш нещо в Полигоровата кратуна,
е се едно снеговалеж на пъпа на Сахара
не може да налееш ураган у юзче..


Нищо, нищо. Сега става много интересно. Кой кво сънува, вече няма значение. Русия скокна, реалността започва да се видоизменя с огромна скорост.

Какви чудеса идат, господи - я ше го гледам тоя екшън. И разбира се надявам се да не се окажа точно на първия ред. Един път се минах, да гледам едно демократично шоу началото на деветдесетте на първия ред в читалището. Водещият, веднага ме хвана за канарче и ме изкара да участвам в шоуто. Айде нема нужда пак да съм и аз част от шоуто.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Естествено, че го е смятал
02.03.2022 15:12
То е трябвало да го схванем от момента , в който назначи Мишустин за премиер
и онази кака за банкер. Чудех се и за припряността му в Казахстан.
За мен сбърка , единствено с "нациките" като в емоцията си каза , какво ги чака.
Сега всеки ден го имат за подарен и се бият наистина здраво и за съжаление жестоко

blackpredator написа:
аз смятам, не, убеден съм
Путин за двайсе и кусур години доказа,
че прави всичко, каквото трябва за Русия и света
включително и тая предизвикана война
убеден съм, че всичко, което се случва тия дни,
е проиграно, пресметнато, претеглено..

иначе е забавно блоговите прошляци да ни показват,
колко са По от Путин ;)))

цитирай
22. getmans1 - . . . Умнико, на мен лупа и Михайлоффф ...
02.03.2022 15:19
... Умнико, на мен лупа и Михайлоффф не ми трябват да видя манипулацията ... имало е ПОДОБНО интервю ОТ ПРЕДИ ДВЕ СЕДМИЦИ ... И ПОСЛЕДНИТЕ ДНИ ОПРОВЕРГАВАТ ПОЛКОВНИКА ЗА САНКЦИИТЕ ... ТЕ СА ОСНОВНАТА ТЕМА а и видеото не е налично, нислучайно

ТОВА Е СМИСЪЛА А КАКВО НЯКАКЪВ МУ НАПЪХАЛ В УСТАТА И ТИ СЕ КЕФИШ СИ Е ТВОЙ ПРОБЛЕМ ... МИХАЙЛОФФФСКИ КЕФ.

vencivaleri1951 написа:
Там бяха с червени букви. Впрочем сам можеш да намериш статията, вместо да ме следваш с лупа в ръка Ти не му бери грижата на Путин-той вече има място в историята и сърцата на руснаците

getmans1 написа:
Значи тоз полковник му направили впечатление и пак цитирам „българските ястреби„

А, БРЕ ЧЕКИСТЕ, що не си трая и интелигентно да си водим спора за лъжите ти днес а се напиняш на да ги трупаш.

ТОЗИ ТВОЙ КОПИ-ПЕЙСТ СЕ МЕРИ ПО „ДОСТОЙНСТВО„ С ЧАЛГАТА ПИСАНА ОТ ПРОФЕСОРА И МЕШО МИХАЙЛОФФФФ, пфу да ти имам интелегността... с този постинг мегдан вече можеш да мериш с бай Захари и КВГ55.

Дори бясната партизанска внучка Петя Пликрушева е направила по-добра интерпретация, че и по-коректна ... ДУПЕ давате някой пенсиониран полковник или чужденец да каже „добра„ дума за Путина ви.

Путин вече загуби, дори цяла Украйна да окупира ...



цитирай
23. blog13 - Грешите всички, които смятате, че ...
02.03.2022 15:21
Грешите всички, които смятате, че тая война ще бъде в Украйна. Това е много бърже развиващ се ефект на доминото, който ще удари много далече.
Напоследък си мисля, как на днешно време всичко е много лесно. Почти всеки държи в ръцете си големи сили. Има голямо значение, дали ще натиснеш копчето, дали ще врътнеш малко кормилото. Много ум трябва да имаш в главата, за да се контролираш, преди да натиснеш копчето.

Ето ги и резачките - гората падна.

Същото е и с оръжията. Но не е само това - тука си, а ефектът от действията ти е далече.

Аз лично, взех че изпратих няколко сигнала до прокуратурата. Аз есетествено и да пикая не отивам, без преди това да съм помислил. Но ми прави впечатление, че задействах прокуратурата. Вече няколко пъти. И стана много лесно - натиснах копчето на компа си.

И сега най-интересното - абсолютно същото е с войната. Много лесно ще подпали барутът който е заложен в САЩ и ЕС. Там има огромно количество експлозив. Копчето е в ръцете на Русия. Но не само. Има и други съучастници, които ще взаимодействат от разстояние. Казвам ви и ви заявявам - сега ще стане много интересно. (Бог да прости жертвите, които ще бъдат много!)
цитирай
24. getmans1 - . . . ОхХООО, ти и за „денацификац...
02.03.2022 15:23
... ОхХООО, ти и за „денацификацията„ не си наясно ... хахахаха... деба тоя „световен видеобмен„ дето го гледаш да не е за ... бавноразвиващи се бре...

vencivaleri1951 написа:
То е трябвало да го схванем от момента , в който назначи Мишустин за премиер
и онази кака за банкер. Чудех се и за припряността му в Казахстан.
За мен сбърка , единствено с "нациките" като в емоцията си каза , какво ги чака.
Сега всеки ден го имат за подарен и се бият наистина здраво и за съжаление жестоко

цитирай
25. vencivaleri1951 - Колкото повече говориш, толкова повече глупости ръсиш
02.03.2022 15:30
Китай не искал руски газ!? А какъв иска-американски, който го плаща двойно?
Китай получава и ще получава , колкото може газ от Руси, но няма как повече от дебита на тръбите. Втори газопровод правят и от него всичко ще взима.
Лично аз мисля, че е за добро спирането на Северен поток. Крайно време е руснаците да обърнат внимание на вътрешния си пазар, а то Европа топлят, а има не малко райони , които са на твърдо гориво Без това бягат от долар и евро. Самодостатъчна страна са и мисля си , че освен от фармацефтиката , от друго няма какво да се опасяват. Колкото до Сибир-имаха спор и той бе решен безапелационно през 70 те години. Китайците не повториха повече. Те имат много повече страхове, руснаците да не подкрепят етноси на границата с Русия, които искат суверенитет. При това руснаците в момента им изграждат ПВО и я синхронизират с китайските ракетни комплекси. Какво по голямо доверие може да има между тях. Нещата стоят така, че и двете страни една без друга са в риск Днес Китай гласно , или не ,подкрепя Русия и ще очаква Русия да го подкрепи в неговите териториални проблеми. Това е за дълго

petgrig написа:
да те светна - Китай се дръпна и не ще да купува руски газ. Китайците дишат във врата на Путлер, щото отдавна искат да си върнат едни територии в Сибир. И сега им е паднало.

цитирай
26. vencivaleri1951 - Абсолютно съм наясно и подкрепям. Защо обаче трябваше да го обявява. Досега да са се предали, а след това "Победителите не ги съдят"
02.03.2022 15:34
И не е от видеобмен, а гледах директно заседанието на съвета за сигурност
Видях и чух и съседката си в общежитието -днес проф Матвиенко,/спикер на горната камара/ която се разплака по време на изказването си-сълзите и бяха защото е украинка и разбираше , какво следва...

getmans1 написа:
... ОхХООО, ти и за „денацификацията„ не си наясно ... хахахаха... деба тоя „световен видеобмен„ дето го гледаш да не е за ... бавноразвиващи се бре...

vencivaleri1951 написа:
То е трябвало да го схванем от момента , в който назначи Мишустин за премиер
и онази кака за банкер. Чудех се и за припряността му в Казахстан.
За мен сбърка , единствено с "нациките" като в емоцията си каза , какво ги чака.
Сега всеки ден го имат за подарен и се бият наистина здраво и за съжаление жестоко


цитирай
27. анонимен - И в тия коментари тук се вижда огр...
02.03.2022 15:36
И в тия коментари тук се вижда огромната пропаст между нормалния българин и путиноида. Налице е чудовищна трагедия, когато заради един кръвопиец цяла държава загива, вярно е, че изродите от Америка и НАТО я захвърлиха на кучетата, всеки с нормални възприятия ще се отврати от войната, ще прокълне и двата вампира Путин и Зеленски, но тия за които Путя е господ, ще търсят начини да защитят тая отврат.
И фактът, че Господ търпи всичко това, че не прати путлер на оня свят, защото той като нищо ще натисне ядрения бутон и ще взриви света, може да накара човек да стане атеист или поне будист.


цитирай
28. blog13 - Китай не искал руски газ!? А какъв ...
02.03.2022 15:36
vencivaleri1951 написа:
Китай не искал руски газ!? А какъв иска-американски, който го плаща двойно?



Китай използва само демократични молекули на свободата - да са сертифицирани с документ. Без разрешение на Вашингтон даже не диша от въглеродните емисии.
цитирай
29. анонимен - Кратуно,
02.03.2022 15:47
blog13 написа:
Силна ли е вярата ти в джендърската партия на зелените кхмери, която води народите на ЕС и САЩ? Да живеят гейовете и лезбийките, дето ни разправяха, че каменната ера не е свършила, защото са свършили каманяците. И сега ревът, че Русия им предизвикала енергийната криза. Ако те били знаели, че Русия така ще направи, щяли да вземат мерки от други места да дойдел повече газ. И нефт. Е па те от десетки години плюят брутално Русия и не знаели били горките, че Русия може да им го причини това.

И ти на такива мъдри плановици вярваш сляпо и безгранично. Да не си гей? Трябва да си гей, щом говориш на евро-гейски.


отвори си зъркелите и виж и другата половина от истината. Русия е не по-малко извратена от Европейския съюз, тя е също такава морга като него и само малоумници могат да избират между тия две дяволски изчадия.
цитирай
30. petgrig - НЕкои промити мозъци
02.03.2022 15:50
просто ни показват какво им е в главите и в главата на Путлер и вЕрват, че баш така ще стане.
Е, не. Рашката ще бъде здраво отупана и ще се разпадне и то скоро. ВЕрвайте ми.
цитирай
31. blog13 - И фактът, че Господ търпи всичко ...
02.03.2022 15:51
4udovi6teto написа:

И фактът, че Господ търпи всичко това, че не прати путлер на оня свят, защото той като нищо ще натисне ядрения бутон и ще взриви света, може да накара човек да стане атеист или поне будист.


Браво - сетил си се. Но дори да станеш будист, ударът от Русия по САЩ е много вероятен. Същевременно обаче, сега Путин наистина обръща говедата, коитодо сега САЩ насъскваха в постепенна атака срещу Русия. Реално говедата бяха произведени, вкл с определено възпитание за последните тридесет години. И сега са говеда с главно Г.

Зер са налични - Путин сега само ги обръща. Те ще се юрнат обратно в ЕС. Същевременно, в същия тоя момент, започват още по-големите дефицити на реални ресурси в ЕС. Също и в САЩ.
Доларът вече го смятай умрял. Щото покритието му е пазарът на реални ресурси.

Кво следва, в ситуация при която ресурсите на територията на ЕС свършват, а потребителите (говедата) се намоножили? Имат и оръжие. Зеленски им го раздава. Бежанците към Полша - за сега през границите не пускат африкански и индийски "студенти". Но те могат да минат и нелегално. Кой ще пази полската граница? И т.н.
А ако от територията на Полша и т.н. започнат да излитат самолети срещу Русия - Русия ще ги унищожи на територията на тия натовски държави.

Ако от територията на Полша започнат да прииждат нови пълчища нацисти, Русия ще ги изгори живи. Знаеш вероятно, за какви оръжия става въпрос.
И като теглиш чертата е това което ти казвам - дефицит огромен на територията на ЕС (и САЩ).
По суша ЕС е с блокиран достъп до ресурси. Има опция през морето. Към размирната Канада. Но там ще воюва за ресурсите на Канада срещу САЩ (по-лесния противник).

Нещата са така, както ти казвам. Стани будист, иди да живееш в землянка в планината, яж само коприва (полезно е) - сега е момента.
цитирай
32. vencivaleri1951 - Ти наистина ли вярваш в това?
02.03.2022 15:51
Каква авиация гътната, какви танкове. Та то и авиация много не се е намесвала, болшинството танкове са на границата още и да даде Господ да не влизат
Та на практика без съпротива са обградени Харков, Одеса, Киев-къде са загтубили самолети и танкове. И с какво самолетите са свалени, като в първите два дни от руска територия елеминираха ПВО и унищожиха почти самолетите , които и без това не достигаха. Не разбираш ли , че отбраната е обречена. Откъснати градове от командване, от перспектива. Всеки минал час духът на обградените пада, мотивацията за отбрана върви към минимум...Не са тръгнали руснаците към зачистване, единствено заради мирното население, което е взето като заложник.
Да раздаваш оръжие на криминалния контингент, това е като да се измъкнеш за косата от вода

petgrig написа:
Абе вие дори не сте и жалки, по-зле сте:)
Във века на модерните технологии некъф ми говори за "великите съюзници" като Латинска Америка и Индия? Хааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа!
Абе мършо нещастна, как ще си направляват оръжията без модерни технологии, от които ги отрязаха отвсякъде? Ми същите тези технологии нали им следят всяка стъпка и предупреждават украинците? Не виждаш ли, че танковете им "застряха", щото им свърши горивото? Колко време им трябва да произведат нови самолети като украинците им капичнаха огромната част от тях? И най-вече с какви технологии?
А на 8 ми март, Венци, може и да има парад на победата и да се поздравяват хората. Ама едни други хора със "Слава Украине":)

цитирай
33. vencivaleri1951 - Ама те будистите и те с Путин:)))
02.03.2022 15:53
4udovi6teto написа:
И в тия коментари тук се вижда огромната пропаст между нормалния българин и путиноида. Налице е чудовищна трагедия, когато заради един кръвопиец цяла държава загива, вярно е, че изродите от Америка и НАТО я захвърлиха на кучетата, всеки с нормални възприятия ще се отврати от войната, ще прокълне и двата вампира Путин и Зеленски, но тия за които Путя е господ, ще търсят начини да защитят тая отврат.
И фактът, че Господ търпи всичко това, че не прати путлер на оня свят, защото той като нищо ще натисне ядрения бутон и ще взриви света, може да накара човек да стане атеист или поне будист.



цитирай
34. blog13 - Кратуно, отвори си зъркелите и виж и ...
02.03.2022 15:56
4udovi6teto написа:
[quote=blog13]Кратуно,
отвори си зъркелите и виж и другата половина от истината. Русия е не по-малко извратена от Европейския съюз, тя е също такава морга като него и само малоумници могат да избират между тия две дяволски изчадия.


Ма ти си избрал, като те гледам. Силна вяра в другото чудовище и викаш ура само за него. Но си избрал по-лошото чудовище. Да и двете са лоши. Но Русия е по-доброто. Ти си избрал по-лошото.
А и освен това, си на губещата страна. Путин наистина ще остане в историята, като положителна личност. И победител, също така.
цитирай
35. blog13 - Каква авиация гътната, какви та...
02.03.2022 15:59
vencivaleri1951 написа:
Каква авиация гътната, какви танкове. Та то и авиация много не се е намесвала,


По руските медии, където постоянно вървят коментари и се изказват експерти, постоянно акцентират, че авиация няма. Няма и да има. За голема мъка на тия дето свалят руски изтребители в големи количества.
цитирай
36. vencivaleri1951 - Мисля си, че ако битките се решаваха и днес на рицарски двубои
02.03.2022 16:00
То Путин със сигурност щеше да напляска всички опоненти
цитирай
37. blackpredator - Полигоре,
02.03.2022 16:25
айде стига оспамва с няколко ника постинга на Венци
твърде си куц, за да праиш кушия с него
деба даунчетата ви с Гетю, нема ли некой нормален
да ви шчупи мишките..

глупав си бе Полигоре и ти и Гетю
поне да беше само простотията ви, се щеше да се глътне..
цитирай
38. анонимен - Изобщо не съм на никоя страна, пич. В ...
02.03.2022 16:29
Изобщо не съм на никоя страна,пич.В постингите си се отвращавам от всички, защото всички са гадове. Е, Путлер е най-големият, но и другите са за трепане. Справедливо е на съда в Хага Путин и Зеленски да са един до друг.
цитирай
39. анонимен - Именно ти си нагледният пример за путинофилията като безродие и психоза
02.03.2022 16:33
blackpredator написа:
айде стига оспамва с няколко ника постинга на Венци
твърде си куц, за да праиш кушия с него
деба даунчетата ви с Гетю, нема ли некой нормален
да ви шчупи мишките..

глупав си бе Полигоре и ти и Гетю
поне да беше само простотията ви, се щеше да се глътне..


Класически пример за създание, за което Путлер е дядо Господ, което издига в култ една дивашка страна и което вместо чувство за национална идентичност има путиноидален синдром.

цитирай
40. petgrig - Ся
02.03.2022 16:48
това го пиша не за автора на поста и откачалките дето му припяват, а за разумните хора, дето понякога се отбиват тука.
Хубаво е, че има такива, които да ви демонстрират какво става в главите им и колко са болни те. Да, това става и в главата на Путин. Обаче това никак не значи, че реалността е такава, каквато им се ще да бъде.
То нали Путин щеше да превзема Киев за ден-два? Нали сепаратистите щяха да чакат "освободителите" с хляб и сол? Само че друг път:)
Украйна ще победи, зад нея е целият свят, а оноза зло в Кремъл ще свърши в бункера. И то скоро.
цитирай
41. vencivaleri1951 - Хайде, щом си толкова "печен" покажи поне на едно място където Путин,
02.03.2022 19:56
или някой друг в управлението на страната да е казал подобна фраза. Ако го покажеш, ще напиша цяла страница с Долу Путин , или който го е казал
Путин каза друго.
-" Влезнете ли/ в ЛДНР/ , под въпрос ще бъде държавността ви.
Второто нещо , което каза за евентуална война бе
-Декумунизирате, ще получите в пълен обем декомунизация-/в превод Ще загубити всичко , което получихте от болшевиките-Изтока, и Югоизтока/
Имаш ли съмнение , че всичко това ще се случи? Аз нямам
За бързо и лесно подчиняване на Украйна, говорефа или лаици, или американските военни Първите са ясни, вторите защото разсъждават съгласно собствените представи за войната. Масирани бомбардировки и ракетни удари и след което спецназа влиза да доизчисти обекта на атака. По агресивна се държат милициите в Донбас и сега от вчера помагащите им руски подразделения. Ясно е защо-срещу им имаше около 50 хилядна войска, а зад тях мирно население. Донбас и Херсон са ясни-отделни гнезда има , и тях ще изтърбушат
Към останалата част довчера атаки имаше само по военната инфраструктура и ПВО, ако я вземе отделно. Тоест няма авиация, няма командни пунктове, няма противоракетна и противовъздушна отбрана. Това бе направено главно от територията на Русия, преди войската да е тръгнала в пълен състав
Кое не е ясно. Къде и защо да бързат? Всеки ден украинските военни отпадат и се обезверяват-разделени и обградени, без връзка с цетрално командване , няма логистика, има само страх и очакване за гибел. В момента се преговаря за по нестресираща капитулация или погром

petgrig написа:
това го пиша не за автора на поста и откачалките дето му припяват, а за разумните хора, дето понякога се отбиват тука.
Хубаво е, че има такива, които да ви демонстрират какво става в главите им и колко са болни те. Да, това става и в главата на Путин. Обаче това никак не значи, че реалността е такава, каквато им се ще да бъде.
То нали Путин щеше да превзема Киев за ден-два? Нали сепаратистите щяха да чакат "освободителите" с хляб и сол? Само че друг път:)
Украйна ще победи, зад нея е целият свят, а оноза зло в Кремъл ще свърши в бункера. И то скоро.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5117737
Постинги: 1378
Коментари: 19709
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930