Постинг
08.07.2018 11:25 -
за протестите на" Босия"
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 6519 Коментари: 29 Гласове:
Последна промяна: 08.07.2018 11:37

Прочетен: 6519 Коментари: 29 Гласове:
20
Последна промяна: 08.07.2018 11:37


От известно време различни блогъри и коментатори " острят нокти" върху " чорапите"
На Босия-дори и един професор , за когото смисълът на съществуването му е , че
живее
във време в което Борисов ни управлява. От там и как няма да е болна логиката на
"Босият", че да протестира , когато ни управлява премиер " Слънце".
Спомняте ли си как едни млади хора в началото на 90те , с бради и блясък в очите лежаха и гладуваха
пред НС и протестираха срещу приемането на Конституцията-е по късно двама от тях
ще станат конституционни съдии, но "Млъкни сърце"... Те гладуваха , а един и вино не
пиеше /защото беше пост /защото искаха властта-искаха я на момента и цяла. Те
искаха
властта лежейки/лежерно/ , а множество хора ги аплодираха.
Днес " Босия" какво иска-да се спре вахканлията на пътя. Да не загиват всеки ден по
двама души, нито по петима да се инвалидизират . Ето за това е "болен"
Защо да е болен, какво не е ясно и какво не се знае. Не се знае, че катаджиите по пътя
се
интересуват главно от бакшиша, че в пътна инфаструктура потъват милиарди, а налице
ерозирани пътища и ремонти на ремонтите. Ами хайде да погледнем какви пари вкарват
в общините, а и в републиканския бюджет Надежда, Люлин, Дружба и какво вкарва Банкя
например. Хайде после да сравним как изглежда пътната и ВИК инфраструктурата на
Банкя и споменатите други райони на София. Защо в Банкя не ерозира асфалтът, не
се късат водопроводите и прочие. Каква е субсидията за Банкя и каква за споменатите
райони на глава от население? Да погледнем и тогава да помислим " болен " ли е Босия
или не.
Не бил този начинът, "Босият" искал да се изяви и бла...бла...бла..
А кой е начинът? Разбрахме първо, че въоръжената съпротива не била еволюционна,
да хвърляш домати или да гладуваш пред парламентпък било невъзпитано и грозно.
Демокрацията позволява да се гладува, но ако е възможно тихо. Дори може и да се
умира от глад, ама тихо, и после близките да внимават какъв ковчег да купуват, дали
има начислен ДДС върху него , та да не се ощети фиска. Що" босият " не си умира тихо
от глад, като десетки хиляди други българи, а прави дискомфорт на нотабилите
български.
Какво са по двама , трима загинали българи на ден- ето Борисов за ден продаде
10млн тона тютюн...ако трябва ще достави и 10 млн китайци..." Какво значи тук някакъв
си "бос". Бос в БГто е само един и се знае кой е.
Никога не съм споделял политическите възгледи на Николай Колев. Не вярвам и , че
ще имат успех неговите протести, както нямаха успех и живите факли горяли не
толкова отдавна. . И не защото Колев е с болна логика, не че самозапалилите се
бяха ментално обременени/ по добре ужасен край, отколкото ужас без край/, а защото
ние сме болно общество. Общество в което Борисов е премиер , а Нинова алтернатива
не може да е здраво. Общество на когото в телевизионно студио/ Яне Янев пред
Бареков/ показват с шепи колко големи са тестисите на Борисов и то не реагира, а
после избира водещия за депутат няма как да не се затрие... Ето за това гладува
Николай Колев, а ние "умните и красивите" ще му се подиграваме защото на нас
всичко ни е ОК-дрехи, кола , жена...втора употребо-ОК втора употреба
На Босия-дори и един професор , за когото смисълът на съществуването му е , че
живее
във време в което Борисов ни управлява. От там и как няма да е болна логиката на
"Босият", че да протестира , когато ни управлява премиер " Слънце".
Спомняте ли си как едни млади хора в началото на 90те , с бради и блясък в очите лежаха и гладуваха
пред НС и протестираха срещу приемането на Конституцията-е по късно двама от тях
ще станат конституционни съдии, но "Млъкни сърце"... Те гладуваха , а един и вино не
пиеше /защото беше пост /защото искаха властта-искаха я на момента и цяла. Те
искаха
властта лежейки/лежерно/ , а множество хора ги аплодираха.
Днес " Босия" какво иска-да се спре вахканлията на пътя. Да не загиват всеки ден по
двама души, нито по петима да се инвалидизират . Ето за това е "болен"
Защо да е болен, какво не е ясно и какво не се знае. Не се знае, че катаджиите по пътя
се
интересуват главно от бакшиша, че в пътна инфаструктура потъват милиарди, а налице
ерозирани пътища и ремонти на ремонтите. Ами хайде да погледнем какви пари вкарват
в общините, а и в републиканския бюджет Надежда, Люлин, Дружба и какво вкарва Банкя
например. Хайде после да сравним как изглежда пътната и ВИК инфраструктурата на
Банкя и споменатите други райони на София. Защо в Банкя не ерозира асфалтът, не
се късат водопроводите и прочие. Каква е субсидията за Банкя и каква за споменатите
райони на глава от население? Да погледнем и тогава да помислим " болен " ли е Босия
или не.
Не бил този начинът, "Босият" искал да се изяви и бла...бла...бла..
А кой е начинът? Разбрахме първо, че въоръжената съпротива не била еволюционна,
да хвърляш домати или да гладуваш пред парламентпък било невъзпитано и грозно.
Демокрацията позволява да се гладува, но ако е възможно тихо. Дори може и да се
умира от глад, ама тихо, и после близките да внимават какъв ковчег да купуват, дали
има начислен ДДС върху него , та да не се ощети фиска. Що" босият " не си умира тихо
от глад, като десетки хиляди други българи, а прави дискомфорт на нотабилите
български.
Какво са по двама , трима загинали българи на ден- ето Борисов за ден продаде
10млн тона тютюн...ако трябва ще достави и 10 млн китайци..." Какво значи тук някакъв
си "бос". Бос в БГто е само един и се знае кой е.
Никога не съм споделял политическите възгледи на Николай Колев. Не вярвам и , че
ще имат успех неговите протести, както нямаха успех и живите факли горяли не
толкова отдавна. . И не защото Колев е с болна логика, не че самозапалилите се
бяха ментално обременени/ по добре ужасен край, отколкото ужас без край/, а защото
ние сме болно общество. Общество в което Борисов е премиер , а Нинова алтернатива
не може да е здраво. Общество на когото в телевизионно студио/ Яне Янев пред
Бареков/ показват с шепи колко големи са тестисите на Борисов и то не реагира, а
после избира водещия за депутат няма как да не се затрие... Ето за това гладува
Николай Колев, а ние "умните и красивите" ще му се подиграваме защото на нас
всичко ни е ОК-дрехи, кола , жена...втора употребо-ОК втора употреба
© Извратеното срещу естественото
Западняци разказват защо са избягали от ...
А, беше хубав човек - ляв и прогресивен ...
Западняци разказват защо са избягали от ...
А, беше хубав човек - ляв и прогресивен ...
vencivaleri1951 написа:
Ето за това гладува Николай Колев
аз не разбрах защо гладува Босия
заради загиналите по пътищата?
със същият и по-смислен успех спокойно може да
гладува за онкожертвите и тия от инсулти и инфаркти..
ми прочети - къде са аргументите?
поне като Гетю да цитира Иво Инджев
всичко е на приципа ЕЖК или ЕбосК
за мен това е ПР спекулация
подобни "факти" мое да извади всеки,
за всяка област на болното ни общество
имал бил факти - де ги
за да има стойност гладната му стачка
вместо масата и кръвната му захар,
във всеки пост трябваше да има постнати
копия от тия документи-аргументи
тогава бих му дигнал палец..
2.
predatorkapredatorka -
6++++++
08.07.2018 13:22
08.07.2018 13:22
Не знам дали пътят на Босия е правилният – всеки решава сам за себе си. Но дори един човек да реши като Босия, нещата ще започнат да придобиват ... не знам каква дума да ползвам. Защото Колев всъщност е изразител на най-силното чувство в България – на чувството, че ни писна. Писна ни хора от едно управление, което е все на власт от 2009 година насам, с изключение на 1 година, да обясняват как положението е зле, но без тях ще е още по-зле. Писна ни измислената червена опозиция да се брои за алтернатива – защото тя имаше своите години и след 1989 година, горе-долу колкото и ГЕРБ, и я свърши същата. Писна ни, не искаме да ви слушаме, не искаме да ни (се) обяснявате – искаме да се разкарате, да се пръждосате, да изчезнете яко дим. Завинаги.
© Actualno
цитирай© Actualno
Винаги съм се отнасял с подозрение към въпросната персона, особено ако има син на 28 години.
цитирайОбщество, на което Тиквата е премиер, а КУрнелия е алтернатива, не просто е болно, то е умряло.босия се отвращава от цялата сган, която ни управлява.
Но трагичното при него е друго.Той вярва в химери.Добре, да речем, че утре кретенът Московски подаде оставка и разтурят свинския парламент, където всички са гадове.И кво? Нови избори, същия резултат, Борисов 4 и т.н.
Той трябва да представи всички документи не само у нас, а и в Европа, да се обърне до ЕП,СЕ и т.н.Но и тогава няма да има никаква полза.
Това общество и тая държава са мъртви от 1944 насам.
цитирайНо трагичното при него е друго.Той вярва в химери.Добре, да речем, че утре кретенът Московски подаде оставка и разтурят свинския парламент, където всички са гадове.И кво? Нови избори, същия резултат, Борисов 4 и т.н.
Той трябва да представи всички документи не само у нас, а и в Европа, да се обърне до ЕП,СЕ и т.н.Но и тогава няма да има никаква полза.
Това общество и тая държава са мъртви от 1944 насам.
blackpredator написа:
аз не разбрах защо гладува Босия
заради загиналите по пътищата?
със същият и по-смислен успех спокойно може да
гладува за онкожертвите и тия от инсулти и инфаркти..
ми прочети - къде са аргументите?
поне като Гетю да цитира Иво Инджев
всичко е на приципа ЕЖК или ЕбосК
за мен това е ПР спекулация
подобни "факти" мое да извади всеки,
за всяка област на болното ни общество
имал бил факти - де ги
за да има стойност гладната му стачка
вместо масата и кръвната му захар,
във всеки пост трябваше да има постнати
копия от тия документи-аргументи
тогава бих му дигнал палец..
vencivaleri1951 написа:
Ето за това гладува Николай Колев
аз не разбрах защо гладува Босия
заради загиналите по пътищата?
със същият и по-смислен успех спокойно може да
гладува за онкожертвите и тия от инсулти и инфаркти..
ми прочети - къде са аргументите?
поне като Гетю да цитира Иво Инджев
всичко е на приципа ЕЖК или ЕбосК
за мен това е ПР спекулация
подобни "факти" мое да извади всеки,
за всяка област на болното ни общество
имал бил факти - де ги
за да има стойност гладната му стачка
вместо масата и кръвната му захар,
във всеки пост трябваше да има постнати
копия от тия документи-аргументи
тогава бих му дигнал палец..
Тук не става въпрос за бунт срещу смъртта... пък и защо не.
Световната здравна организация ни е сложила на първо място по смърти, които сме могли да избегнем-40% от тях или сме получили грешна диагноза или неправилно лечение. липса на профилактика, ненавременна медицинска помощ. В "белите страни" е под 20%-и хората се бунтуват против това. Преди 2 месеца скъсах гума заради дупка. Движех се с около 60км в час-а ако бяха 100? Внасят се коли абсолютен скрап-защо се позволява и кой го позволява? Пътища са под всякаква критика. Кат не респектира, а корумпира. Тоест можем да протестираме и за жертвите, и за сърдечно съдовите болести с пълна сила/ами какво ядем блеки/ Ела дай на кучетата ми пресен салам или кремвирши. В казармата на учения ядяхме русенско варено и беше на 6. Днес е мас...
Внушението ми е друго. Този човек си протестира от време оно. Дразни го нещо и си излиза човекът. Мен ме дразнят много неща, но си псувам пред Юла и теб-каква полза? Ей Богу, ще намеря свободен ден и ще застана до Колев . Ние голем го вадим все, от всичко разбираме, голямата работа сме на приказки, но на практика грам ни няма. Какво беше написал Волтер за Русо. "С нищо не съм съгласен с теб, но ще воювам до смърт да си кажеш думата" цитирам по смисъл.
блогът ти е като лайно, което привлича мухите- лайнарки. Щом поместиш някаква дивотия, абдалите от блога веднага се скупчват тук и почват да обсъждат идиотщините ти.
Толкова си примитивен, че знам какво ще ми отговориш. Ще ме попиташ аз какво диря в твоя блог. Забавляваме се, Вуте, ебавам се с теб, дразня те и си правя голям майтап с теб и съмишлениците си.
Знам и това- сега ще ме сравниш с Путин и Достоевски и ще ме обявиш за глупак. Лайно, лайно миризливо е това блогче! Ама аз истински се забавлявам с него.
цитирайТолкова си примитивен, че знам какво ще ми отговориш. Ще ме попиташ аз какво диря в твоя блог. Забавляваме се, Вуте, ебавам се с теб, дразня те и си правя голям майтап с теб и съмишлениците си.
Знам и това- сега ще ме сравниш с Путин и Достоевски и ще ме обявиш за глупак. Лайно, лайно миризливо е това блогче! Ама аз истински се забавлявам с него.
vaquero написа:
Винаги съм се отнасял с подозрение към въпросната персона, особено ако има син на 28 години.
между " персоната" и 28 годишния син. Ами направил човекът през 89 година хлапе в чест на " демокрацията".
Аз го познавам до някъде от много години. Той си е такъв-ни се води, ни се кара, но е добър човек
8.
predatorkapredatorka -
!!!!...
08.07.2018 13:54
08.07.2018 13:54
..Венци аз съм извървяла толкова пътеки нагоре и надолу..
че с гордост бих застанала до теб и босия… даже и да умра от глад..
много по-достойно. отколкото да играя.анонимен трол 10 год. тук
Благодаря че ме разбра.
поддържам те с две ръце.и чудесно схващам идеите ти.
поздрав. Юлия
цитирайче с гордост бих застанала до теб и босия… даже и да умра от глад..
много по-достойно. отколкото да играя.анонимен трол 10 год. тук
Благодаря че ме разбра.
поддържам те с две ръце.и чудесно схващам идеите ти.
поздрав. Юлия
9.
predatorkapredatorka -
Абсолютно...
08.07.2018 13:55
08.07.2018 13:55
hater написа:
Общество, на което Тиквата е премиер, а КУрнелия е алтернатива, не просто е болно, то е умряло.босия се отвращава от цялата сган, която ни управлява.
Но трагичното при него е друго.Той вярва в химери.Добре, да речем, че утре кретенът Московски подаде оставка и разтурят свинския парламент, където всички са гадове.И кво? Нови избори, същия резултат, Борисов 4 и т.н.
Той трябва да представи всички документи не само у нас, а и в Европа, да се обърне до ЕП,СЕ и т.н.Но и тогава няма да има никаква полза.
Това общество и тая държава са мъртви от 1944 насам.
Но трагичното при него е друго.Той вярва в химери.Добре, да речем, че утре кретенът Московски подаде оставка и разтурят свинския парламент, където всички са гадове.И кво? Нови избори, същия резултат, Борисов 4 и т.н.
Той трябва да представи всички документи не само у нас, а и в Европа, да се обърне до ЕП,СЕ и т.н.Но и тогава няма да има никаква полза.
Това общество и тая държава са мъртви от 1944 насам.
Поправка. от 650 год насам
apostapostoloff написа:
блогът ти е като лайно, което привлича мухите- лайнарки. Щом поместиш някаква дивотия, абдалите от блога веднага се скупчват тук и почват да обсъждат идиотщините ти.
Толкова си примитивен, че знам какво ще ми отговориш. Ще ме попиташ аз какво диря в твоя блог. Забавляваме се, Вуте, ебавам се с теб, дразня те и си правя голям майтап с теб и съмишлениците си.
Знам и това- сега ще ме сравниш с Путин и Достоевски и ще ме обявиш за глупак. Лайно, лайно миризливо е това блогче! Ама аз истински се забавлявам с него.
Толкова си примитивен, че знам какво ще ми отговориш. Ще ме попиташ аз какво диря в твоя блог. Забавляваме се, Вуте, ебавам се с теб, дразня те и си правя голям майтап с теб и съмишлениците си.
Знам и това- сега ще ме сравниш с Путин и Достоевски и ще ме обявиш за глупак. Лайно, лайно миризливо е това блогче! Ама аз истински се забавлявам с него.
чак пък с Путин, а още повече с Достоевски да те сравня!?
Иначе се радвам, че ти давам повод да се забавляваш, а то иначе...патката клюмнала, косата оредяла -животът ти " озъбено свирепо куче"
hater написа:
Общество, на което Тиквата е премиер, а КУрнелия е алтернатива, не просто е болно, то е умряло.босия се отвращава от цялата сган, която ни управлява.
Но трагичното при него е друго.Той вярва в химери.Добре, да речем, че утре кретенът Московски подаде оставка и разтурят свинския парламент, където всички са гадове.И кво? Нови избори, същия резултат, Борисов 4 и т.н.
Той трябва да представи всички документи не само у нас, а и в Европа, да се обърне до ЕП,СЕ и т.н.Но и тогава няма да има никаква полза.
Това общество и тая държава са мъртви от 1944 насам.
Но трагичното при него е друго.Той вярва в химери.Добре, да речем, че утре кретенът Московски подаде оставка и разтурят свинския парламент, където всички са гадове.И кво? Нови избори, същия резултат, Борисов 4 и т.н.
Той трябва да представи всички документи не само у нас, а и в Европа, да се обърне до ЕП,СЕ и т.н.Но и тогава няма да има никаква полза.
Това общество и тая държава са мъртви от 1944 насам.
Римляните са казвали -" Не ме пипай, аз съм римлянин" "Босият " казва-не се ебавайте с мен, аз съм гражданин на Европа
Иначе от кога сме мъртви е идеологически спор. Ние с теб умираме днес и за това трябва да сме солидарни с господина гонещ химери.
"Какво беше написал Волтер за Русо. "С нищо не съм съгласен с теб, но ще воювам до смърт да си кажеш думата"
ама за нашият Русо, е по-важно какво ще кажат медиите
прегледай всички постинги от началото на стачката безпристрастно
и ще установиш голям сърбеж за тоя гъдел..
аааа, Венци, гъдел до Босия... ;)))
и сериозно - има нещо много гнило в Дания..;)
цитирайама за нашият Русо, е по-важно какво ще кажат медиите
прегледай всички постинги от началото на стачката безпристрастно
и ще установиш голям сърбеж за тоя гъдел..
аааа, Венци, гъдел до Босия... ;)))
и сериозно - има нещо много гнило в Дания..;)
13.
get -
5. vencivaleri1951 - Не съм съгласен с теб - blackpredator ... Да, защото ... ?
08.07.2018 14:31
08.07.2018 14:31
- Защото:
"„Всеки човек има право на свобода на убеждение и на изразяването му; тази свобода включва правото безпрепятствено да се придържа към своите убеждения, както и правото да търси, да получава и да разпространява информация и идеи чрез всички средства и без оглед на държавните граници." - чл.19 от Всеобщата декларация за правата на човека
1.
"Може да не харесвам какво казваш, но ще се боря до смърт за правото ти да го казваш". - Виктор Юго
2.
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
... така че, да не се държим като нереализирали се Литератори - тоест Цензор(и)?
- откриващи "трети смисъл" - в двусмислието на създалата се НЕНОРМАЛНА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО ситуация?
цитирай"„Всеки човек има право на свобода на убеждение и на изразяването му; тази свобода включва правото безпрепятствено да се придържа към своите убеждения, както и правото да търси, да получава и да разпространява информация и идеи чрез всички средства и без оглед на държавните граници." - чл.19 от Всеобщата декларация за правата на човека
1.
"Може да не харесвам какво казваш, но ще се боря до смърт за правото ти да го казваш". - Виктор Юго
2.
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
... така че, да не се държим като нереализирали се Литератори - тоест Цензор(и)?
- откриващи "трети смисъл" - в двусмислието на създалата се НЕНОРМАЛНА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО ситуация?
blackpredator написа:
"Какво беше написал Волтер за Русо. "С нищо не съм съгласен с теб, но ще воювам до смърт да си кажеш думата"
ама за нашият Русо, е по-важно какво ще кажат медиите
прегледай всички постинги от началото на стачката безпристрастно
и ще установиш голям сърбеж за тоя гъдел..
аааа, Венци, гъдел до Босия... ;)))
и сериозно - има нещо много гнило в Дания..;)
ама за нашият Русо, е по-важно какво ще кажат медиите
прегледай всички постинги от началото на стачката безпристрастно
и ще установиш голям сърбеж за тоя гъдел..
аааа, Венци, гъдел до Босия... ;)))
и сериозно - има нещо много гнило в Дания..;)
ще гладувам заедно с него дълъг период, но един ден освен солидарност, може и от полза да ми е с килограмите.
blackpredator написа:
"Какво беше написал Волтер за Русо. "С нищо не съм съгласен с теб, но ще воювам до смърт да си кажеш думата"
ама за нашият Русо, е по-важно какво ще кажат медиите
прегледай всички постинги от началото на стачката безпристрастно
и ще установиш голям сърбеж за тоя гъдел..
аааа, Венци, гъдел до Босия... ;)))
и сериозно - има нещо много гнило в Дания..;)
ама за нашият Русо, е по-важно какво ще кажат медиите
прегледай всички постинги от началото на стачката безпристрастно
и ще установиш голям сърбеж за тоя гъдел..
аааа, Венци, гъдел до Босия... ;)))
и сериозно - има нещо много гнило в Дания..;)
"Справедливостта - без силата на подкрепата, е безпомощна; а силата, без справедливост – деспотична." - Блез Паскал
ако си го чел от него. Чел съм го и във Волтер, а доколкото е преди Юго, то...
цитирайget написа:
- Защото:
"„Всеки човек има право на свобода на убеждение и на изразяването му; тази свобода включва правото безпрепятствено да се придържа към своите убеждения, както и правото да търси, да получава и да разпространява информация и идеи чрез всички средства и без оглед на държавните граници." - чл.19 от Всеобщата декларация за правата на човека
1.
"Може да не харесвам какво казваш, но ще се боря до смърт за правото ти да го казваш". - Виктор Юго
2.
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
... така че, да не се държим като нереализирали се Литератори - тоест Цензор(и)?
- откриващи "трети смисъл" - в двусмислието на създалата се НЕНОРМАЛНА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО ситуация?
"„Всеки човек има право на свобода на убеждение и на изразяването му; тази свобода включва правото безпрепятствено да се придържа към своите убеждения, както и правото да търси, да получава и да разпространява информация и идеи чрез всички средства и без оглед на държавните граници." - чл.19 от Всеобщата декларация за правата на човека
1.
"Може да не харесвам какво казваш, но ще се боря до смърт за правото ти да го казваш". - Виктор Юго
2.
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
... така че, да не се държим като нереализирали се Литератори - тоест Цензор(и)?
- откриващи "трети смисъл" - в двусмислието на създалата се НЕНОРМАЛНА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО ситуация?
Естествено е да не разбираш връзката. Синът на Николай Колев, не знам на кой от тримата, които знам, издевателстваше над сина ми в училище - счупи му главата.
Освен това, хората с неясни доходи винаги са подозрителни.
цитирайОсвен това, хората с неясни доходи винаги са подозрителни.
vaquero написа:
Винаги съм се отнасял с подозрение към въпросната персона, особено ако има син на 28 години.
Босият няма син, а 5 дъщери, поне така пише навсякъде в нета.
vencivaleri1951 написа:
ако си го чел от него. Чел съм го и във Волтер, а доколкото е преди Юго, то...
get написа:
- Защото:
"„Всеки човек има право на свобода на убеждение и на изразяването му; тази свобода включва правото безпрепятствено да се придържа към своите убеждения, както и правото да търси, да получава и да разпространява информация и идеи чрез всички средства и без оглед на държавните граници." - чл.19 от Всеобщата декларация за правата на човека
1.
"Може да не харесвам какво казваш, но ще се боря до смърт за правото ти да го казваш". - Виктор Юго
2.
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
... така че, да не се държим като нереализирали се Литератори - тоест Цензор(и)?
- откриващи "трети смисъл" - в двусмислието на създалата се НЕНОРМАЛНА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО ситуация?
"„Всеки човек има право на свобода на убеждение и на изразяването му; тази свобода включва правото безпрепятствено да се придържа към своите убеждения, както и правото да търси, да получава и да разпространява информация и идеи чрез всички средства и без оглед на държавните граници." - чл.19 от Всеобщата декларация за правата на човека
1.
"Може да не харесвам какво казваш, но ще се боря до смърт за правото ти да го казваш". - Виктор Юго
2.
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
... така че, да не се държим като нереализирали се Литератори - тоест Цензор(и)?
- откриващи "трети смисъл" - в двусмислието на създалата се НЕНОРМАЛНА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО ситуация?
vencivaleri1951 написа:
ще гладувам заедно с него дълъг период, но един ден освен солидарност, може и от полза да ми е с килограмите.
Отговор на първото ти твърдение - Кой е автора на ЦИТИРАНАТА МИСЪЛ - Аруе-Волтер или Юго ... при Волтер НЕ СЪМ Я СРЕЩАЛ, друго пише той по отношение свободата на словото и правото да го упражниш - Но по твоето да бъде :))!
- Но по важен е ВЪПРОСА ... ?
Какъв е смисъла да сменяме управляващите и управлението - ако хората и нравите им, си остават все същите? Нали това БЕ ОСНОВНИЯ ПРОБЛЕМ за "комунизма" в етапа му на Развито социалистическо :))) общество ... при изградена МАТЕРИАЛНА БАЗА и ОБЩЕСТВЕНИ ОТНОШЕНИЯ - имахме ИЗОСТАВАНЕ В НАДСТРОЙКАТА - Човека не искаше да става "социалистически" - а продължаваше да е меркантилен по буржоазному :)))
АКО НЕ ОТЧЕТЕШ(м) ТОЗИ МОМЕНТ се получава - като "демокрация по руски" - при която ...?
- Богатите се борят за повече власт, а властниците-бюрократи - за повече богатство.
А останалото "быдло" завиждайки им - мечтае да е на тяхното място.
- Това е истината ЗА ПОЛОЖЕНИЕТО С ДЕМОКРАЦИЯТА - в пост-съветска България!
п.п.
Повече по въпроса(твърдението ми "за демокрацията по руски") можеш да прочетеш при руснаците Роговин, Шафаревич, Ал. Зиновиев и др. ... със задължителното допълнение, сръбския комунист-дисидент Милован Джилас - с неговата "Нова класа"?
В заключение да припомня сентенцията на У. Уилсън - която гласи:
"Ако селянина може да стане(е станал) крал - не(си) мислете, че в кралството му вече е победила демокрацията."
... ЧеПърд, таман меслех да те фаля на старшито Рустам, че спазваш указанията му а ти взе, че сам се дънеш.
Иначе ако за теб е някакво успокоение и аз за някои неща мисля като тебя, не виждам де ще му излезе края ако започнем за всичко да си правим някакво сепуко.
цитирайИначе ако за теб е някакво успокоение и аз за някои неща мисля като тебя, не виждам де ще му излезе края ако започнем за всичко да си правим някакво сепуко.
blackpredator написа:
аз не разбрах защо гладува Босия
заради загиналите по пътищата?
със същият и по-смислен успех спокойно може да
гладува за онкожертвите и тия от инсулти и инфаркти..
ми прочети - къде са аргументите?
поне като Гетю да цитира Иво Инджев
всичко е на приципа ЕЖК или ЕбосК
за мен това е ПР спекулация
подобни "факти" мое да извади всеки,
за всяка област на болното ни общество
имал бил факти - де ги
за да има стойност гладната му стачка
вместо масата и кръвната му захар,
във всеки пост трябваше да има постнати
копия от тия документи-аргументи
тогава бих му дигнал палец..
vencivaleri1951 написа:
Ето за това гладува Николай Колев
аз не разбрах защо гладува Босия
заради загиналите по пътищата?
със същият и по-смислен успех спокойно може да
гладува за онкожертвите и тия от инсулти и инфаркти..
ми прочети - къде са аргументите?
поне като Гетю да цитира Иво Инджев
всичко е на приципа ЕЖК или ЕбосК
за мен това е ПР спекулация
подобни "факти" мое да извади всеки,
за всяка област на болното ни общество
имал бил факти - де ги
за да има стойност гладната му стачка
вместо масата и кръвната му захар,
във всеки пост трябваше да има постнати
копия от тия документи-аргументи
тогава бих му дигнал палец..
Венци и ти като Мая Маноловата, дет има дандания и ти там.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
цитирайЗасрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
getmans1 написа:
Венци и ти като Мая Маноловата, дет има дандания и ти там.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
но ще отида. Не ме слагай до никого-аз служба/изборна или държавна/ не искам-дежа вю
... Ти кво, завещание ли пишеш?
Е, не съм ти на кефа но в този случай ще се надам да се сетиш и за мен ... педалетката нещо мий на сърце :)))
Виж, за сабята мож я пишеш на ЧеПърда, много ще му оди в едната ръка гребло, в другата сабля а в задника „Ямаха“ /витлото на „Ветерок“-а он го не признава/.
Ха-ха-ха, нъл знайш, че чуждата сметка най-лесно са прай!
цитирайЕ, не съм ти на кефа но в този случай ще се надам да се сетиш и за мен ... педалетката нещо мий на сърце :)))
Виж, за сабята мож я пишеш на ЧеПърда, много ще му оди в едната ръка гребло, в другата сабля а в задника „Ямаха“ /витлото на „Ветерок“-а он го не признава/.
Ха-ха-ха, нъл знайш, че чуждата сметка най-лесно са прай!
vencivaleri1951 написа:
но ще отида. Не ме слагай до никого-аз служба/изборна или държавна/ не искам-дежа вю
getmans1 написа:
Венци и ти като Мая Маноловата, дет има дандания и ти там.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
но ще отида. Не ме слагай до никого-аз служба/изборна или държавна/ не искам-дежа вю
Откакто знаете, че сте под пълен мониторинг, наблюдаващият Ви оперативен рабтоник от Центъра отчита тенденциите на тази промяната, която е в ход при Вас. Фактът, че не запроституирвате по този трагичен казус, а се отнасяте достойно към Николай е стъпка в правилната посока, която ще доведе до крачка в същата посока, а ако продължите по този път на развитие - и походка.
Нашите оперативни рабтници, които анализират мониторинга над Вас откриват обаче три Ваши грешки.
1. Във Ваша реплика Вие поставяте Достоевски преди Путин. Имате центрова здабележка - ако Путин бе назначен от Юрий Дроздов не за Бащица на излюпените от полога на Елцин олигарси, а за писател, неговият талант е много по-разностранен от този на Достоевски и би го надминал. Вие подценявате Путин, когото всероссийския патриарх Кирил преценява като най-съществения дар Божий за россия в цялата й история. Лошо, Товарищ венцИ, лошо.
2. Агент-провокатор, наактивиран да проституира с този казус подмята на два пъти пред Вас пениси, намазани с нещо леплрио, а Вие вместо да ги отклоните се ловвате /лепвате/ на тях. Ужасное лехкомислие, Товирщ венцИ...
3. Показвате неосведоменост по казуса, като не отхвърляте твъренито на биринджи нетовия трол КГБ55, че синът му е ударен по главата от сина на Николай. В архивите на Центъра е отбелязано, че сина на КГБ-то е ритнат от свой съученик по една друга глава, наричана гландис, а в момента на прегледа тази част на организЪма му е била с цвят на лилаво мастило. Риванолов компрес е довел до възстановяване на функията на тази част на организма на сина на КГБ55, защото той е заработил нормално с нея още на следващия ден.
И последна забележка, много лека. Четете постингите на Пандо, който е далеч над Вашето ниво, пишете като него, мислете като него, позвайте неговия звучен и прекрасен български език. Каквото и да публикува той, четете, четете, препрочитайте.
цитирайНашите оперативни рабтници, които анализират мониторинга над Вас откриват обаче три Ваши грешки.
1. Във Ваша реплика Вие поставяте Достоевски преди Путин. Имате центрова здабележка - ако Путин бе назначен от Юрий Дроздов не за Бащица на излюпените от полога на Елцин олигарси, а за писател, неговият талант е много по-разностранен от този на Достоевски и би го надминал. Вие подценявате Путин, когото всероссийския патриарх Кирил преценява като най-съществения дар Божий за россия в цялата й история. Лошо, Товарищ венцИ, лошо.
2. Агент-провокатор, наактивиран да проституира с този казус подмята на два пъти пред Вас пениси, намазани с нещо леплрио, а Вие вместо да ги отклоните се ловвате /лепвате/ на тях. Ужасное лехкомислие, Товирщ венцИ...
3. Показвате неосведоменост по казуса, като не отхвърляте твъренито на биринджи нетовия трол КГБ55, че синът му е ударен по главата от сина на Николай. В архивите на Центъра е отбелязано, че сина на КГБ-то е ритнат от свой съученик по една друга глава, наричана гландис, а в момента на прегледа тази част на организЪма му е била с цвят на лилаво мастило. Риванолов компрес е довел до възстановяване на функията на тази част на организма на сина на КГБ55, защото той е заработил нормално с нея още на следващия ден.
И последна забележка, много лека. Четете постингите на Пандо, който е далеч над Вашето ниво, пишете като него, мислете като него, позвайте неговия звучен и прекрасен български език. Каквото и да публикува той, четете, четете, препрочитайте.
getmans1 написа:
... Ти кво, завещание ли пишеш?
Е, не съм ти на кефа но в този случай ще се надам да се сетиш и за мен ... педалетката нещо мий на сърце :)))
Виж, за сабята мож я пишеш на ЧеПърда, много ще му оди в едната ръка гребло, в другата сабля а в задника „Ямаха“ /витлото на „Ветерок“-а он го не признава/.
Ха-ха-ха, нъл знайш, че чуждата сметка най-лесно са прай!
но ще отида. Не ме слагай до никого-аз служба/изборна или държавна/ не искам-дежа вю
Е, не съм ти на кефа но в този случай ще се надам да се сетиш и за мен ... педалетката нещо мий на сърце :)))
Виж, за сабята мож я пишеш на ЧеПърда, много ще му оди в едната ръка гребло, в другата сабля а в задника „Ямаха“ /витлото на „Ветерок“-а он го не признава/.
Ха-ха-ха, нъл знайш, че чуждата сметка най-лесно са прай!
vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]Венци и ти като Мая Маноловата, дет има дандания и ти там.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
Засрамете се, обезценявате общочовешки ценности „ей тъй, пет за четири“.
От утре ще следя сагата на Босия из от близо с едничка надежда да те видя до него само, че искам и факти, и дано Е.Йончева ти подготви един списък да го турнеш до този на Босия.
но ще отида. Не ме слагай до никого-аз служба/изборна или държавна/ не искам-дежа вю
[/qu
Няколко клиенти все още ми доверяват нещата си. То и за това времето ми е малко кът в отчетните периоди. Иначе за педалетката си се правилно ориентирал. Дърта е като мен, но не се дава-пак като мeн. Гони тридесетте години и сякаш е застинала. Братовчедка ми си купи преди няколко години също симсонче и ходи два пъти на сервиз. Преди месец приятел ми изпрати по Екон мобилен климатик на вилата. Колата я бях оставил за смяна на ангренаж и отидох до офиса на куриерите с педалетката с идеята да наема такси от там , което да докара климатика. Имаше празник в Димитровград/сръбския/ и такси ьок. Закрепих с ремъци за педалетката климатика и ни качи без проблеми по баира, който макар и само 4 км от шосето си е сериозен като наклон. Мен остави, но и жена ми е решила да подкрепи " босия" а тогава ще има отзвук определено, ако го направи достояние преди това във фейса-не малко ученици и студенти ще я последват
Хайде сега оставете босия на мира.Негово е правото да постъпва както желае.
Идеологически спор винаги можем да водим.
Аз съм убеден, че България е била истинска, нормална,просперираща и щастлива държава САМО между 1878 и 1944 г.
След това става съветска колония и после псевдодемократична кочина.
цитирайИдеологически спор винаги можем да водим.
Аз съм убеден, че България е била истинска, нормална,просперираща и щастлива държава САМО между 1878 и 1944 г.
След това става съветска колония и после псевдодемократична кочина.
27.
get -
@ 26. hater - ДОБРО ОБОБЩЕНИЕ? ... България - съветска колония и псевдодемократична кочина. С ДОПЪЛНЕНИЕТО ЧЕ ... ?
09.07.2018 13:29
09.07.2018 13:29
... ВВ1951 - в свое изказване много добре бе ИЛЮСТРИРАЛ - ДУАЛИСТИЧНИЯ ХАРАКТЕР на ПОБЛЕМА ПРИ БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИТЕ - със сентенцията си?
"Наивника родолюбец, в старание да помогне на народа си - търси брод; тариката - борд, а финансовия-гений и меркантилен-талант - ГРАНТ!"
Въпроса Е В КРИТИЧНАТА МАСА И СЪОТНОШЕНИЯ - МЕЖДУ ПЪРВИТЕ, КАТЕГОРИЯТА на родолюбците ... и ВТОРИТЕ меркантилните-"интернационалисти" ГРАНТАДЖИИ?
- По отношение на вторите(грантаджиите) ПИШЕ МИЛОВАН ДЖИЛАС - като ги нарича "новата класа" - на в безкласовото уж, социалистическо общество?
- Е има я и "класата" на пасивното овче стадо - ЛАШКАЩО се в мизерията по оцеляването си - между ТЕЗИ ДВЕ СИЛИ ... на родолюбците-наивници и тарикатите-интернационалисти "грантаджии"?
ВЪПРОСА Е В ... ?
В качеството си на ПРЕДСТАВИТЕЛ, НА КОИ?! - ще се изправи до "Босия" в протеста си пред Нродното събрание или Министерски съвет - наш Венци-Валери?
цитирай"Наивника родолюбец, в старание да помогне на народа си - търси брод; тариката - борд, а финансовия-гений и меркантилен-талант - ГРАНТ!"
hater написа:
Хайде сега оставете босия на мира.Негово е правото да постъпва както желае.
Идеологически спор винаги можем да водим.
Аз съм убеден, че България е била истинска, нормална,просперираща и щастлива държава САМО между 1878 и 1944 г.
След това става съветска колония и после псевдодемократична кочина.
Идеологически спор винаги можем да водим.
Аз съм убеден, че България е била истинска, нормална,просперираща и щастлива държава САМО между 1878 и 1944 г.
След това става съветска колония и после псевдодемократична кочина.
Въпроса Е В КРИТИЧНАТА МАСА И СЪОТНОШЕНИЯ - МЕЖДУ ПЪРВИТЕ, КАТЕГОРИЯТА на родолюбците ... и ВТОРИТЕ меркантилните-"интернационалисти" ГРАНТАДЖИИ?
- По отношение на вторите(грантаджиите) ПИШЕ МИЛОВАН ДЖИЛАС - като ги нарича "новата класа" - на в безкласовото уж, социалистическо общество?
- Е има я и "класата" на пасивното овче стадо - ЛАШКАЩО се в мизерията по оцеляването си - между ТЕЗИ ДВЕ СИЛИ ... на родолюбците-наивници и тарикатите-интернационалисти "грантаджии"?
ВЪПРОСА Е В ... ?
В качеството си на ПРЕДСТАВИТЕЛ, НА КОИ?! - ще се изправи до "Босия" в протеста си пред Нродното събрание или Министерски съвет - наш Венци-Валери?
Фамилно съм обречен на родолюбие / И имам веществени доказателства зо това -поборническа пенсия и оземляване при прадядо ми, войнишки кръст при дядо ми, медал за храброст и още няколко ордена на баща ми от ВСВ/, но и по програми съм работил и работя. Понеже ти обощаваш и слагаш всичко под общ знаменател ще го направя и аз. Стремял съм се в живота си да стоя далеч от ченгета в професионално отношение-и преди , и сега-особено сега. Рядко съм обсужвал вашего брата и то бе в началните години , когато имах глад за клиенти. Опитът ми е показал, че или ще ме излъжат и няма да платят всичко, или ще ме уговарят да правя порочни практики-то им идва от професията-мислят криминално.
За Джилас: Помня колко приказки бяха за "Фашизма" на Желев. Бях чел вече самиздат на Джилас и бях разочарован от нашия човек. Майка ми обърна внимание , че Желев едва ли е взел идеи от сърбина, защото у нас можеше да вземеш не толкова трудно "Моята борба"-взимаш документ, че правиш дисертация и нямаш проблем, но до Джилас достъпът беше много труден Тоест Желев самостоятелно идва до темата.
Интересно е пенсионирано ченге, да чете книги за каквито би правил обиск в даден период от кариерата си...
И не ме вкарвай във филми в които не съм персонаж.
Написах ти, че съм се хранил почти през ялата си трудова биография от разпределението. Не го бъркай с върнати пари във фиска или гражданите. Не съм приключил още, но се очертават около 10 млн преки и косвени данъци да платят колегите. По твойта логика, аз съм вкарал тези пари защото съм ги осчетоводил и наредил...Това ми е работата.
Става въпрос как са изкарани тези пари? Дали е направена врътка или е създадено нещо което ще остане. Клиентите ми са най вече строители-от това най-разбирам. Тоест във всеки обект вграждаш и малко от твоята сянка...и във всеки обект са калкулирани и твоята заплата или пенсия, както и колегите ти от стопанската . Пиша за последните, защото един подполковник от тях се беше заял с мен и двама колеги за жилищата ни. Каза си го директно-не може вие вчерашни пичлемета да имате такива апартаменти на пъпа на София без да сте крали , а и платили кеш , а аз да живея в Младост и да изплащам още. А истината беше елементарна -с двама колеги обикаляхме центъра на София да уговаряме собственици на жилища в стари къщи да направим ЖСК . Имахме пари-и тримата се бяхме върнали от Козлодуй и още там го бяхме решили и очертали на картата райна от който се интересувахме. Половин година подполковника ни разследва и ьок. Дори си направи труда да ходи на морето , защото там работеше бригадата/поляци/ която хванахме на акорд да го построи блокчето. След 10ти го срещнах този човек-болен, едва пъплещ-с бастун. Питах го защо , а той имало сигнали...Попита ме -хайде сега кажи...имаше ли нещо което не догледахме. Признах му единственото ни прегрешение/ по тогавашните закони/ Поляците искаха половината от заплатите си в марки. Е търсихме от колеги върнали се от Близкия изток, мамини аспиранти и прочие... Казах му и съжалих. Този почервеня и дори му стана лошо-задави се с чая. Разбрах , че просто си беше лош човек
get написа:
... ВВ1951 - в свое изказване много добре бе ИЛЮСТРИРАЛ - ДУАЛИСТИЧНИЯ ХАРАКТЕР на ПОБЛЕМА ПРИ БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИТЕ - със сентенцията си?
"Наивника родолюбец, в старание да помогне на народа си - търси брод; тариката - борд, а финансовия-гений и меркантилен-талант - ГРАНТ!"
Въпроса Е В КРИТИЧНАТА МАСА И СЪОТНОШЕНИЯ - МЕЖДУ ПЪРВИТЕ, КАТЕГОРИЯТА на родолюбците ... и ВТОРИТЕ меркантилните-"интернационалисти" ГРАНТАДЖИИ?
- По отношение на вторите(грантаджиите) ПИШЕ МИЛОВАН ДЖИЛАС - като ги нарича "новата класа" - на в безкласовото уж, социалистическо общество?
- Е има я и "класата" на пасивното овче стадо - ЛАШКАЩО се в мизерията по оцеляването си - между ТЕЗИ ДВЕ СИЛИ ... на родолюбците-наивници и тарикатите-интернационалисти "грантаджии"?
ВЪПРОСА Е В ... ?
В качеството си на ПРЕДСТАВИТЕЛ, НА КОИ?! - ще се изправи до "Босия" в протеста си пред Нродното събрание или Министерски съвет - наш Венци-Валери?
"Наивника родолюбец, в старание да помогне на народа си - търси брод; тариката - борд, а финансовия-гений и меркантилен-талант - ГРАНТ!"
hater написа:
Хайде сега оставете босия на мира.Негово е правото да постъпва както желае.
Идеологически спор винаги можем да водим.
Аз съм убеден, че България е била истинска, нормална,просперираща и щастлива държава САМО между 1878 и 1944 г.
След това става съветска колония и после псевдодемократична кочина.
Идеологически спор винаги можем да водим.
Аз съм убеден, че България е била истинска, нормална,просперираща и щастлива държава САМО между 1878 и 1944 г.
След това става съветска колония и после псевдодемократична кочина.
Въпроса Е В КРИТИЧНАТА МАСА И СЪОТНОШЕНИЯ - МЕЖДУ ПЪРВИТЕ, КАТЕГОРИЯТА на родолюбците ... и ВТОРИТЕ меркантилните-"интернационалисти" ГРАНТАДЖИИ?
- По отношение на вторите(грантаджиите) ПИШЕ МИЛОВАН ДЖИЛАС - като ги нарича "новата класа" - на в безкласовото уж, социалистическо общество?
- Е има я и "класата" на пасивното овче стадо - ЛАШКАЩО се в мизерията по оцеляването си - между ТЕЗИ ДВЕ СИЛИ ... на родолюбците-наивници и тарикатите-интернационалисти "грантаджии"?
ВЪПРОСА Е В ... ?
В качеството си на ПРЕДСТАВИТЕЛ, НА КОИ?! - ще се изправи до "Босия" в протеста си пред Нродното събрание или Министерски съвет - наш Венци-Валери?
29.
get -
До 28. vencivaleri1951 - Я сам по себе... Браво ВЕНЦИ - не ме излъга в очакванията ми, че ... ?
11.07.2018 10:34
11.07.2018 10:34
... ИНТЕЛЕКТ имаш - за морала ТЕМАТА е друга и много пространна!
- Последният ми коментар-въпрос - бе ПО ХАРАКТЕР(а) си "диаболичен"( за да не остана неразбран - превеждам го на чист български "Дяволичен" (!)) поради ДВУ-СМИСЛИЕТО което залагам чрез, тоест Двете-Воли(?) ... Диа=Две ... боле=Воля!
- Пък, по отношение на югославския комунист-дисидент, НАЙ-ВЕРОЯТНО ТИ Е ИЗВЕСТЕН както казват руснаците по "по наслышке", тъй като ... КНИГИТЕ МУ БЯХА ИЗЗЕТИ и В СФРЮ (и не само там а и тук, а самото им притажаване бе равно на затвор) - а той вкаран в затвора - заради книгите! Ма проклетията му Джилас - взел та пратил "сам-издата" си в ЮЕсЕй - където му я издадоха - та му дадоха и ВТОРА ПРИСЪДА - която той си е излежал - както примерно е и с идеалиста-наивник "Босия" :))! ... тук СПИРАМ - БЕЗ ДА СЪМ ИЗЧЕРПАТЕЛЕН!!
- Само ДА те попитам - ЗАЩО според теб, клакьорите ти, "санчовци", верни на теб и това което си мислят, че Е КОМУНИЗМА, се смълчаха и не отговарят - В ТВОЯ ЗАЩИТА? ... защото вероятно НЕ са едни "Данко"(вци) с "пламенни сърца" ... или по-скоро са ТИТАНИ НА МИСЪЛТА развити в ОБРАЗИТЕ на литературните герои, от вида на "Андрешко" и "бай Ганю" - Ъм?
- Венци - та НЕ ОСМИСЛЯШ ЛИ - че тези РОЖБИ НА КОМУНИЗМА(В който се кълнеш ЧЕ изповядваш) са едни ПАРАЗИТИ, С МАНТАЛИТЕТ НА материалисти-САНЧОВЦИ-АНДРЕШКОВЦИ ... мисленето им е ФОРМИРАНО-ДРЕСИРАНО да вярват "в идеята" - ЩОМ ЧОВЕК Е ПРЕУСПЯЛ - той е и ВРАГ ... щом е БЕДЕН е НАШ ... КОМУНИСТ :)))?!
- За тази ДЕГРАДАЦИЯ в главите (на пост-социалистическите носталгици), ДОСЕЖНО МОРАЛНИТЕ ЦЕННОСТИ(концепции) ОСТАНАЛИ в НАСЛЕДСТВО ОТ КОМУНИЗМА - Нещо да кажеш? ... в защита "грантаджио" :)))?
- Пак ще ПОВТОРЯ - не случайно дадох ТАЗИ ДИАБОЛИЧНА НАСОЧЕНОСТ - в спора ни ... ЗА ДА ОСЪЗНАЕШ ... КАКЪВ "ПРОДУКТ СЪЗДАДЕ" - комунистическата философия и идеология! Идеология на нагаждачеството и паразитизма - не на Свободата и Креационизма ... на Хората СЪЗИДАТЕЛИ И ПОРАДИ ТОВА Б-О-Г-А-Т-И!
- А БОГАТ идва от кореновата за БОГ ... другото, ... другото остава да е от ДИА-БОЛА//Дявола! Ти какво мислиш?
- Тогава КАКВО Е ДЯВОЛА? :)))
- Благодаря за доставеното ми удоволствие от спора ... счетоводителю, невинна жертва на комунистическият властови произвол ... в лицето на "милицонерите" от "стопанска" :)))!
П.П.
- Защо отново нахалствайки те нарекох "грантаджия" - ами ей поради това твое твърдение?
... и поради факта - в момента "добрия" счетоводител Е ТОЗИ - който осигурява УКРИВАНЕ НА ДОХОДИ ... за теб не мога да споря - че си "добър" - не то познавам ... Но ако с дейността си АКО КАРАШ ПЛАТЦИТЕ ДО ВНАСЯТ ВСИЧКО ДО СТОТИНКА - КЪМ ДЪРЖАВАТА - самите платци НЯМА ДА ТЕ ИМАТ ЗА ДОБЪР СЧЕТОВОДИТЕЛ ... а ми ДОКАЖИ дали не е в момента такава СХЕМАТА НА БИЗНЕСА В БЪЛГАРИЯ?
- В заключение отново припомням ЗА СЛОВОТО и СВОБОДАТА?
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
цитирай- Последният ми коментар-въпрос - бе ПО ХАРАКТЕР(а) си "диаболичен"( за да не остана неразбран - превеждам го на чист български "Дяволичен" (!)) поради ДВУ-СМИСЛИЕТО което залагам чрез, тоест Двете-Воли(?) ... Диа=Две ... боле=Воля!
- Пък, по отношение на югославския комунист-дисидент, НАЙ-ВЕРОЯТНО ТИ Е ИЗВЕСТЕН както казват руснаците по "по наслышке", тъй като ... КНИГИТЕ МУ БЯХА ИЗЗЕТИ и В СФРЮ (и не само там а и тук, а самото им притажаване бе равно на затвор) - а той вкаран в затвора - заради книгите! Ма проклетията му Джилас - взел та пратил "сам-издата" си в ЮЕсЕй - където му я издадоха - та му дадоха и ВТОРА ПРИСЪДА - която той си е излежал - както примерно е и с идеалиста-наивник "Босия" :))! ... тук СПИРАМ - БЕЗ ДА СЪМ ИЗЧЕРПАТЕЛЕН!!
- Само ДА те попитам - ЗАЩО според теб, клакьорите ти, "санчовци", верни на теб и това което си мислят, че Е КОМУНИЗМА, се смълчаха и не отговарят - В ТВОЯ ЗАЩИТА? ... защото вероятно НЕ са едни "Данко"(вци) с "пламенни сърца" ... или по-скоро са ТИТАНИ НА МИСЪЛТА развити в ОБРАЗИТЕ на литературните герои, от вида на "Андрешко" и "бай Ганю" - Ъм?
- Венци - та НЕ ОСМИСЛЯШ ЛИ - че тези РОЖБИ НА КОМУНИЗМА(В който се кълнеш ЧЕ изповядваш) са едни ПАРАЗИТИ, С МАНТАЛИТЕТ НА материалисти-САНЧОВЦИ-АНДРЕШКОВЦИ ... мисленето им е ФОРМИРАНО-ДРЕСИРАНО да вярват "в идеята" - ЩОМ ЧОВЕК Е ПРЕУСПЯЛ - той е и ВРАГ ... щом е БЕДЕН е НАШ ... КОМУНИСТ :)))?!
- За тази ДЕГРАДАЦИЯ в главите (на пост-социалистическите носталгици), ДОСЕЖНО МОРАЛНИТЕ ЦЕННОСТИ(концепции) ОСТАНАЛИ в НАСЛЕДСТВО ОТ КОМУНИЗМА - Нещо да кажеш? ... в защита "грантаджио" :)))?
- Пак ще ПОВТОРЯ - не случайно дадох ТАЗИ ДИАБОЛИЧНА НАСОЧЕНОСТ - в спора ни ... ЗА ДА ОСЪЗНАЕШ ... КАКЪВ "ПРОДУКТ СЪЗДАДЕ" - комунистическата философия и идеология! Идеология на нагаждачеството и паразитизма - не на Свободата и Креационизма ... на Хората СЪЗИДАТЕЛИ И ПОРАДИ ТОВА Б-О-Г-А-Т-И!
- А БОГАТ идва от кореновата за БОГ ... другото, ... другото остава да е от ДИА-БОЛА//Дявола! Ти какво мислиш?
- Тогава КАКВО Е ДЯВОЛА? :)))
- Благодаря за доставеното ми удоволствие от спора ... счетоводителю, невинна жертва на комунистическият властови произвол ... в лицето на "милицонерите" от "стопанска" :)))!
П.П.
- Защо отново нахалствайки те нарекох "грантаджия" - ами ей поради това твое твърдение?
vencivaleri1951 написа:
Рядко съм обсужвал вашего брата и то бе в началните години , когато имах глад за клиенти. Опитът ми е показал, че или ще ме излъжат и няма да платят всичко, или ще ме уговарят да правя порочни практики-то им идва от професията-мислят криминално.
...
И не ме вкарвай във филми в които не съм персонаж.
Написах ти, че съм се хранил почти през ялата си трудова биография от разпределението. Не го бъркай с върнати пари във фиска или гражданите. Не съм приключил още, но се очертават около 10 млн преки и косвени данъци да платят колегите. По твойта логика, аз съм вкарал тези пари защото съм ги осчетоводил и наредил...Това ми е работата.
Рядко съм обсужвал вашего брата и то бе в началните години , когато имах глад за клиенти. Опитът ми е показал, че или ще ме излъжат и няма да платят всичко, или ще ме уговарят да правя порочни практики-то им идва от професията-мислят криминално.
...
И не ме вкарвай във филми в които не съм персонаж.
Написах ти, че съм се хранил почти през ялата си трудова биография от разпределението. Не го бъркай с върнати пари във фиска или гражданите. Не съм приключил още, но се очертават около 10 млн преки и косвени данъци да платят колегите. По твойта логика, аз съм вкарал тези пари защото съм ги осчетоводил и наредил...Това ми е работата.
... и поради факта - в момента "добрия" счетоводител Е ТОЗИ - който осигурява УКРИВАНЕ НА ДОХОДИ ... за теб не мога да споря - че си "добър" - не то познавам ... Но ако с дейността си АКО КАРАШ ПЛАТЦИТЕ ДО ВНАСЯТ ВСИЧКО ДО СТОТИНКА - КЪМ ДЪРЖАВАТА - самите платци НЯМА ДА ТЕ ИМАТ ЗА ДОБЪР СЧЕТОВОДИТЕЛ ... а ми ДОКАЖИ дали не е в момента такава СХЕМАТА НА БИЗНЕСА В БЪЛГАРИЯ?
- В заключение отново припомням ЗА СЛОВОТО и СВОБОДАТА?
"Свободата на словото е именно В свободата, да казваш на хората неща, които не харесват или не искат да чуват." - Дж. Оруел
Търсене
За този блог

Гласове: 5796