Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2014 03:47 - "...Интелекты разные у нас..."
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4746 Коментари: 17 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мине не мине време и някой колега блогър си взима сбогом или довиждане с блог бг. Като правило дава да се разбере, че си тръгва отегчен, омерзен, обиден от опонентите в блога. Като правило опонентите му в блога са посредствени, тъпи, завистници и нереализирали се хора. Дори и опоненти не били тези "цървули" , а псувачи и "плювалници" срещу ерудитите.  От изявленията на баш блогъра и протестъра у Блого -легендарния "Катана" разбирам, че съм единят от няколкото простака зарад които  сен-сеят напуснал. Бил съм му казал преди не знам колко си време "посерко" и фелацио "Катана". Казал съм му и той не издържал и си тръгнал. Не казва обаче защо съм казал тези думи. Не бил ме псувал , а аз видите ли -"посерко"- съм му рекъл. А защо не казва. Ще кажа аз:
За "Катана" катастрофата Българска идва от това, че свили халата на баба му около 9ти септември 44та. Кланетата през 20те на миналия век той ги разглежда като необходим и патриотичен акт и се закани с оръжие в ръка да трепе комунисти. Тогава му предложих да вземе оръжие, или ако няма ще му дам и да отидем на някое софийско стрелбище та да види какаво би му се случило ако от комунистите които ще трепа му се случа аз.  "Катана" обаче отказа  безкръвен вариант и предложи той да застане пред "Коня" а аз на стълбите на Парламента и да видим какво ще стане. Е казах му посерко...какво да му кажа?
Нещо и за литературознанието Катаново:
Готов е всекиго да осмее или да смае с познанията си в областта на литературата. Вчерашната му изцепка, че комунетата си падали по Илф и Петров/и защо да не си падат?/ ме разсмя и си спомних как горкият сен-сей се обзалагаше, че  романът "Тютюн" е написан от роднината му Талев!?
Другата "висока топка" почти напуснала блога е колегата Пискова. Самочувствието и е уникално. Несъгласните с нея са червени цървули, необразовани, с трътлести и прости съпруги/зи. По интересното обаче предстои. По нейни думи след анекса на Крим Русия станала черноморска страна, и американците трябвало да вкарат "тежки"/каквото и да значи това/ кораби в българската екватория та да възпрат агресивните амбиции на Руската федерация спрямо България. Кой да каже на топ -международника Пискова, че Русия почти три пъти има по дълга крайбрежна ивица от България, че няма как кораби с голяма водоизместимост/Тежки кораби:)/ да влезнат в нашата екватория без да заседнат. Че цялата патаклама за Крим е имено , че полуастровът е най голямия и дълбок залив , и че който владее Крим, на практика владее морето. Ще кажа и нещо друго на толерантната Пискова, че изглежда като какичка на доста по възрастната ми от нея съпруга.Изглежда определено така и спрямо съпругата на "Ико".
А сега защо съм в блога и защо ще остана.
В блога ме покани Катана и аз възприех положително идеята. Споменавал съм  няколко пъти за проблемите си с дислексията.  Не съм казал обаче, че превенцията срещу рецидивите и се явява главно писането. За едни постингите са забавление, за други начин на живот, за трети възможност да "блеснат" с интелект, красота, и смелост. За мен блогът е превенция и терапия.
Преди когато нямаше социални мрежи  съм преписвал вестници, пасажи от книгите които чета и проче скучни неща.
Последното нещо което съм мислил, че ще правя в блога е това да се карам с някого или да се състезавам. Най малкото защото сам имам доста критика към начина си на изразяване и писане.
Не трия никого,не гледам статистика, почти не съм слагал минуси. Понякога съм рязък и това е въпреки нагласата ми като човек. Дислектикът "вижда" думите и затова са му "трудни" Например " Катана" когато ми говореше за убийството на Гео Милев като за справедлива присъда, в мен веднага изплува картината на зверското му убийство , за изкуственот му око в казармената тоалетна. И това като на филм. Жесток филм. Мозъкът предпазва от емоции пречейки да четеш, пишеш, а от там и дасе появява стресиращ и думи и действия. В повечето случаи овладявам емоцията, но някога не успявам. Просто сме различни.
За да рязведря предлагам на съмишленици и опоненти една много симпатична песничка на Висоцки

https://www.youtube.com/watch?v=8-HtcWwCzyc




Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vencivaleri1951 - :)
08.07.2014 04:15
kenefski написа:
Ты даёшь мне утром хлебный квас.
Что тебе придумать в оправданье?
Интеллекты разные у нас —
Повышай своё образованье!


Много харесвам тази песен. Винаги ме разпуска
цитирай
2. vencivaleri1951 - :))))))
08.07.2014 04:23
kenefski написа:
1
Да развивам дискусија со тебе, немам фајде!
Ти верглаш за омилените сапуници и тажно!
Си одам, на пијачка кај момците ќе ме најдеш -
таму се обмислува она вистинското и важно!
2
Кај момците го наоѓам најсериозниот фазон,
на пример, за доживеани пијански чудесија;
тематски, кај нив е застапен широк дијапазон -
од спиење на тезга па до бакалска вересија.
3
Со нив дискусијата ми е директна и груба,
а проблемот го решаваме на екс, со голтка:
каде да се пронајде недостаточната рубља
и кој потоа ќе појде по ново шише водка.
4
А ти наутро ми даваш презакиселен квас
и нема шанса за некакво твое оправдание:
различни интелекти нѐ разделуваат нас -
мора да стекнеш повисоко образование!


Супер! Разсмя ме!
цитирай
3. valsodar - На мен ми е приятно да те чета Валери, ...
08.07.2014 09:47
На мен ми е приятно да те чета Валери, така че си намерил един много успешен метод за себе си и полезен за читателите ти - продължавай!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Благодаря !
08.07.2014 10:04
valsodar написа:
На мен ми е приятно да те чета Валери, така че си намерил един много успешен метод за себе си и полезен за читателите ти - продължавай!

Радвам се , че се отбиваш:)
цитирай
5. podvodni - Ааа, не подце3нявай силата на ха...
08.07.2014 10:32
Ааа, не подце3нявай силата на халата за развитието на човека.
Халата е символ на просперитете, дълбокомислие, рутина, успех и предопределеност за величие. Много често, почти винаги, халата се предава от поколение на поколение, а с това и неговата харизма и магическо въздействие. Да облечеш халата, да седнеш пред горяща камина на люлееш се стол облякъл халата, в едната ръка пура а в другата ачаша уйски или коняк, загледан дълбокомислено в една точка това е признак за величие и значимост в днешният ден и загриженост за светлото утре.
Т.е., мръсните комунета, отнели халата на бабата на "острието" реално са отнели неговото бъдещо величие и значимост.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Нищо не му е отнето
08.07.2014 10:44
podvodni написа:
Ааа, не подце3нявай силата на халата за развитието на човека.
Халата е символ на просперитете, дълбокомислие, рутина, успех и предопределеност за величие. Много често, почти винаги, халата се предава от поколение на поколение, а с това и неговата харизма и магическо въздействие. Да облечеш халата, да седнеш пред горяща камина на люлееш се стол облякъл халата, в едната ръка пура а в другата ачаша уйски или коняк, загледан дълбокомислено в една точка това е признак за величие и значимост в днешният ден и загриженост за светлото утре.
Т.е., мръсните комунета, отнели халата на бабата на "острието" реално са отнели неговото бъдещо величие и значимост.


Той си е звачим и без халат...Най вече без халат. Легенда е!
цитирай
7. theeconomist - Привет кореш.....
08.07.2014 11:15
Гледам г-ужата пак публикувала постинг със служебно направено интерФю с някакъв продажник от евейската , пархатая "Нова гЪзета".

Тая не публикува нито ред за убитите трима руски журналисти, щото не се от нейната проститутска пасмина, ма иначе се репчи...
А ти що още се занимаваш с нея....?
цитирай
8. pravda - Присъединявам се към това мнение:
08.07.2014 11:23
valsodar написа:
На мен ми е приятно да те чета Валери, така че си намерил един много успешен метод за себе си и полезен за читателите ти - продължавай!

цитирай
9. vencivaleri1951 - А защо да и е позволено
08.07.2014 11:45
theeconomist написа:
Гледам г-ужата пак публикувала постинг със служебно направено интерФю с някакъв продажник от евейската , пархатая "Нова гЪзета".

Тая не публикува нито ред за убитите трима руски журналисти, щото не се от нейната проститутска пасмина, ма иначе се репчи...
А ти що още се занимаваш с нея....?

да плещи глупости. Особено бях изненадан когато се съгласи с коментар на някого че съпругите на комунетата/нашите в тч/ са "еди какви си. Тя вече няма никаква представа къде е в кординатната система и като познания, и като физика:) Че сме тъпи, че необразовани и цървули го приемам с присмех, но да плещи за жените ни няма да го бъде. Я си я предсави Писковица до дамите ни- "...позор один"...:)))
цитирай
10. vencivaleri1951 - Благодарност
08.07.2014 12:00
pravda написа:
valsodar написа:
На мен ми е приятно да те чета Валери, така че си намерил един много успешен метод за себе си и полезен за читателите ти - продължавай!



и на теб "правдичке"Ето ти и една песничка и за ника ти:)
http://www.vbox7.com/play:aa3698f3
цитирай
11. blogerka - Чувства се значим на гина-анджи ...
08.07.2014 12:01
Чувства се значим на гина-анджи спама.( Ами то си е така )
цитирай
12. elinora - Венци,
08.07.2014 13:12
ти си добър човек. И умен. А тези две качества бодат очите на некадърниците.
цитирай
13. valsodar - Типично за кукувицата Пискова е да не проверява източниците си!
08.07.2014 13:38
theeconomist написа:
Гледам г-ужата пак публикувала постинг със служебно направено интерФю с някакъв продажник от евейската , пархатая "Нова гЪзета".


За около 5-10 минути, човек може да научи достатъчно, не само за да спре да приема насериозно "източниците" на Пискова, но и напълно да се убеди в това, че тя е една абсолютно продажна подлога, която няма място в медия издържана от данъците ни!
цитирай
14. vencivaleri1951 - Добротата и ума са нещо относително.
08.07.2014 13:43
elinora написа:
ти си добър човек. И умен. А тези две качества бодат очите на некадърниците.


Старая се единствено когато се бръсна сутрин да мога да гледам лицето си. Благодаря за мнението ти. Бъди здрава!
цитирай
15. vencivaleri1951 - Всеки е значим
08.07.2014 13:46
blogerka написа:
Чувства се значим на гина-анджи спама.( Ами то си е така )


Кучето ми дори е значимо. Важното е значимността да не ти стане основна цел в живота-съсипваш го.
цитирай
16. sartorium - Работата е там, Венци,
08.07.2014 19:09
че ти сутрин, докато се бръснеш, не гледаш лицето си, а смотришь на свое отражение в зеркале.
цитирай
17. vencivaleri1951 - :))))))
10.07.2014 23:25
sartorium написа:
че ти сутрин, докато се бръснеш, не гледаш лицето си, а смотришь на свое отражение в зеркале.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5119037
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930