Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2021 16:33 - Щастлива фамилия
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2520 Коментари: 20 Гласове:
9

Последна промяна: 28.07.2021 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Слава Богу, моят син не получава скомина от кумкуат и рамбутан, а от простаци..

          Бащичко..;) 





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pantaleev - Така е
28.07.2021 16:37
Някои хора забравиха, че ходиха със скъсани маратонки и разчитаха на по възрастните си любовници!!!! Сега кумкуат и рамбутан... кога им почерне задника... комплексари!
цитирай
2. blackpredator - не знам Панто
28.07.2021 16:44
Предатора няма причина да се срамува от сина си !!!
цитирай
3. pantaleev - Предатора няма причина да се сра...
28.07.2021 16:47
blackpredator написа:
Предатора няма причина да се срамува от сина си !!!


Не се и съмнявам! Да ти е жив и здрав :)
цитирай
4. анонимен - Предаторе
28.07.2021 17:41
аз пък съм щастлив, че ги видях на снимка тез екзотични плодове. Ако не беше адаша, така и щях да си умра непросветен.
цитирай
5. valdor1355 - Много ми е тъжно за адаша на Го4ито ...
28.07.2021 18:32
Много ми е тъжно за адаша на Го4ито вече. В същия постинг пише толкова тайнствено за личито, че ще се разплача вече. Трябва да престане с тази Америка, въпреки че е толкова обсебен. Ако не знае от къде да си купи личи, аз ще му кажа. :)

Блеки и аз знам, че се гордееш с твоя син, все пак гените на Предатор, са си предаторски гени. Браво на него и ти желая още много, много да се гордееш с него. :-* :)
цитирай
6. valdor1355 - Някои хора забравиха, че ходиха със ...
28.07.2021 18:37
pantaleev написа:
Някои хора забравиха, че ходиха със скъсани маратонки и разчитаха на по възрастните си любовници!!!! Сега кумкуат и рамбутан... кога им почерне задника... комплексари!

Панталеев, не може човек, дори и най - големият пътешественик да е, каквато аз не съм, да е вкусил от всички чудеса на света. Няма нищо лошо човек да е възторжен от това, че е открил нещо ново. Но човек да е грубиян и надменен, когато е посредствен, не бива.
:)
цитирай
7. valdor1355 - аз пък съм щастлив, че ги видях на ...
28.07.2021 18:41
go4iito написа:
аз пък съм щастлив, че ги видях на снимка тез екзотични плодове. Ако не беше адаша, така и щях да си умра непросветен.

Горкият ти! :)))))))))) Ако ще те успокоя, моята пра - пра - пра - баба не е знаела изобщо какво е например ананас, манго или авокадо, пък си е живяла щастливо живота. Трябва адашът ти да си седне на задника и да спре да се компрометира с разни постинги за "невиждани" по нашите земи плодове. :)))))))
цитирай
8. valdor1355 - П. п: Пък личито. . . непрекъснато се ...
28.07.2021 18:47
П.п: Пък личито... непрекъснато се опитвам да насадя семките от най - едрите плодове, но до сега нито една костилка не ми се е развила. И не защото много съм впечатлена от ягодоподобния му вкус, а защото искам да видя листенцата му...... Какво да ви разказвам - Котешки забавления. :))))))
цитирай
9. vencivaleri1951 - То по принцип земята на която живееш и си се родил, определя и какво да ядеш .България в това отношение
28.07.2021 19:36
до скоро беше благословена от към храна страна - и като качество и като количество на произведеното. Харесвам и манго, и авокадо, и банани, и различните вносни ядки, но с какво нашите им отстъпват. По малко витамини и минерали ли има. Просто природата си знае работата. Ето вчера имахме премеждие с камила. Разхождах голдъните с най малкия внук по баира над ,,Ривиера.,, Изведнъж встрани от пътя пасе камила. Кучетата и скочиха, внукът и той се възбуди и почна да вдига шум, а аз се притесних и ги разкарах. Камилата все едно я нямаше. Не реагира никак. Забравихме. На връщане хлапето тича, кучетата също и аз в далечината виждам камилата застанала напреки пътя- преградила го. Кучетата побесняха, внукът и той с тях, а онази в зависимост до кой крак и е по близо куче се опитва да го ритне. Респектира и хлапето, но леко, сякаш с досада. Изкарах си акъла, извадих един метален прът от ограда на градина и и креснах сочейки двора от където явно бе излязла щото там имаше фургони за коне. Камилата бавно, но послушно се прибра. Излезе и някакъв мъж, завърза я, от където се беше отскубнала.
Заговорихме. Знаех, че са икономични на храна и вода, но с разказа си човекът ме шашна. Ядат на половината на кон, а тежат средно тон и половина два. Тоест с тръни и жилави листа толкова белтък и мазнини.
Тоест хранителната верига е замислена с много логика и разум.
Хората не знаят какво правят и един ден ще се затрием от ,, много акъл,,
Его ,,Гочето,, , все иска да е фърс, да е елитарен и става за смях. Онзи ден ме заплаши с чичо си Боян Радев , че съм казал че е полковник от службите. А това е всеизвестно. По малко известно е /и племенникът дори не е осведомен явно / е, че кум на шампиона е ген Солаков, който стана министър на МВР именно от шеф на КДС,/ после ДС/
Гледам днес пише дежавю и понеже редакторът не го поправя се мисли за голямата работа с френска фраза, с плодове разни...Deja vu...дежа вю...Жорко си е Жорко...
цитирай
10. kvg55 - blackpredator,
28.07.2021 19:52
Простотията предизвиква и пристъпи на повръщане.
Иначе се препоръча да се храниш с храните, които се произвеждат на територията, на която живееш.
цитирай
11. blackpredator - абе,
28.07.2021 21:22
go4iito написа:
аз пък съм щастлив, че ги видях на снимка тез екзотични плодове. Ако не беше адаша, така и щях да си умра непросветен.

той и адаша ти е щастлив, че ги видя на снимка тез екзотични плодове
цитирай
12. blackpredator - Коте,
28.07.2021 21:26
valdor1355 написа:
Много ми е тъжно за адаша на Го4ито вече. В същия постинг пише толкова тайнствено за личито, че ще се разплача вече. Трябва да престане с тази Америка, въпреки че е толкова обсебен. Ако не знае от къде да си купи личи, аз ще му кажа. :)
Блеки и аз знам, че се гордееш с твоя син, все пак гените на Предатор, са си предаторски гени. Браво на него и ти желая още много, много да се гордееш с него. :-* :)

той, с обичайната чаша копи лувак сутрин, закусва и с личи

предаторският син е с чест, която не нарушава, даже и заради Предатора
цитирай
13. blackpredator - Венци,
28.07.2021 21:27
то и в блога бая верблюди има
като екзотични плодове са..
цитирай
14. blackpredator - Вакеро,
28.07.2021 21:28
за простотията, само лопедиум..
цитирай
15. valdor1355 - Много ми е тъжно за адаша на Го4ито ...
28.07.2021 21:47
blackpredator написа:
valdor1355 написа:
Много ми е тъжно за адаша на Го4ито вече. В същия постинг пише толкова тайнствено за личито, че ще се разплача вече. Трябва да престане с тази Америка, въпреки че е толкова обсебен. Ако не знае от къде да си купи личи, аз ще му кажа. :)
Блеки и аз знам, че се гордееш с твоя син, все пак гените на Предатор, са си предаторски гени. Браво на него и ти желая още много, много да се гордееш с него. :-* :)

той, с обичайната чаша копи лувак сутрин, закусва и с личи

предаторският син е с чест, която не нарушава, даже и заради Предатора

Да бе! Ти пък сега! Такова кафе няма в България! От цял свят, единствено го продават в онзи магазин, от който са снимките на онзи съблогър в блога. :-о ;)))))))
И черно хайверче няма в България, и ред други неща.....

:-* :))))))
цитирай
16. blackpredator - е, тука нема
28.07.2021 22:04
valdor1355 написа:
Да бе! Ти пък сега! Такова кафе няма в България! От цял свят, единствено го продават в онзи магазин, от който са снимките на онзи съблогър в блога. :-о ;)))))))
И черно хайверче няма в България, и ред други неща.....
:-* :))))))

ама в квартала на колегата, доксан-докуз..

:-*** :)
цитирай
17. theeconomist - .
29.07.2021 05:35
ние по - простите ядем картофи /патати /...варени...с лук...и сельодка...и водка
цитирай
18. wonder - Да беше казал по-рано, че имаш копие ...
29.07.2021 08:53
Да беше казал по-рано, че имаш копие /бащичко/, за да развихрим интерес към наследството ти. ;)))
Хранил ли си го с мангустин, наричан още Дар от Бовете? ;)))
Иначе екзотичнитe плодове са налични в България от 20 и повече години. А тези, които не са ги виждали и ги размахват в блога си са с неизживяно детство. ;)))
цитирай
19. blackpredator - и ние
29.07.2021 16:46
theeconomist написа:
ние по - простите ядем картофи /патати /...варени...с лук...и сельодка...и водка

и водка с водна чаша..;)
цитирай
20. blackpredator - хехе,
29.07.2021 16:50
wonder написа:
Да беше казал по-рано, че имаш копие /бащичко/, за да развихрим интерес към наследството ти. ;)))
Хранил ли си го с мангустин, наричан още Дар от Бовете? ;)))
Иначе екзотичнитe плодове са налични в България от 20 и повече години. А тези, които не са ги виждали и ги размахват в блога си са с неизживяно детство. ;)))

освен с мангустин, храних го с кобрин ;)
да хапе цървулите..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912148
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25297
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031