Постинг
02.02 01:29 -
Хайде стига опорки на несъстояли се Харлаковци


В края на септември 1944г Министерският съвет на царство България приема наредба
закон за извънреден съд, на виновниците за влизането на България във ВСВ
Кабинетът е от 16 министри , като само 4има са от квотата на БРП /к/, толкова са и на БЗНС-останалите се разпределят между звенари, социалдемократи, независими ...
Премиер е Кимон Георгиев
Тоси съд се конструира основно по две причини
-Договорен е в Техеран от тримата големи-Рузвелт, Чърчил, Сталин
-Саморазправите и отмъщенията са започнали да вземат неприемливи количества и
Кимон Георгиев, имайки опита от деветоюнския преврат иска да ги ограничи-и наистина успява.
Следва да се каже, че Наредба-закон отсъства като възможност съгласно Търновската Конституция, но имено поради втората причина Кимон Георгиев поема на себе си това нарушение на закона По късно формално ще се внесе в НС законопроект от Никола Петков и Гемето, колкото да се узакони Наредбата.
И малко предистория.
През лятото на 1944 г Иван Багрянов като премиер на България се опитва да сключи мирен договор с Англия и САЩ, като води преговори в Истанбул Формално няма проблем за англосаксите, тъй като България не е във война със СССР и клаузата
между съюзниците за несключване на сепаративни мирни договори.
Казвам формално, защото България е още съюзник на Германия и има окупационни войски в Гърция и Югославия.
С две думи англосаксите го "водят за носа", но "преговарят" Багрянов представя разработен от него проект на мирен договор , по който проект общо взето англичаните нямат бележки Искат обаче съгласно Техеранското споразумение към проектомирния договор да има раздел и за съдене на виновниците за участието на България във ВСВ на страната на Райха. Този раздел е подготвен . Разделът не включва конкретни имена,
а позиции-регенти, премиери, министри, дерутати , областни ръководители...
Включва и ръководители на профашистки организации като легионери и бранници...
Драмата, която по късно ще се превърне в лична трагедия на този кадърен и честен българин, е че той самият фигурира в тези квадратчета и като депутат и като министър
На практика именно този раздел е взет и общо взето копиран към Наредбата на Народния съд Такива съдилища има във всички победени страни. Това с което се спекулира е ,че в България са издадени най-много смъртни присъди след големите страни Франция, Германия , Италия, но се спестява , че доста по малко са помилваните
Единични са случаите на екзекутирани извън масовата екзекуция на днешния ден през 45 година. Не малко са прибавени към осъдените и такива , които са убити веднага след 9ти септември. и с тях цифрата се доближава до осъдителните присъди -около 2, 500 души. Само като сравнение ще кажа , че в София са загинали над 4000 души мирни жители, при безсмислените от военна гледна точка бомбардировки на англоговорящите.
София е щяла да бъде срината като Дрезден, ако Сталин след ходотайство на Димитров, не спира авгличани и американци.
През 46та година със задна дата ще бъде включено в Парижкия мирен договор като клауза изискването да бъде конструиран у нас извънреден съд.
Бих препоръчал на несъстоялите се Харлаковци, да прочетат внимателно Парижкия мирен договор за България , но и за Унгария, за Румъния, за Италия. Всички те ще бъдат с присъдени рапарации за 300 млн долара , ние за 100 млн. Югославия ще се откаже за своята част от репарациите-Гърция и СССР не
Споменатите държави губят съществени територии , ние не . Дори нещо повече Румъния ще бъде заставена да признае анекса на Южна Добружа през 1940 г за приемлив Тоест България излиза с повече територия от ВСВ, а е победена .
Всякакви претенции на Гърците за отнемане на територия от България/подкрепени от французи и англичани / са отхвърлени Чия е заслугата уважаеми несъстояли се Харалаковци, за това че българия не само , че остана цяла, а и надгради територия, че бе осъдена да плати не така тежки , като на другите победени държави репарации.
Мислители , че се дължи на това , че сме били много симпатични на западните велики сили? Че сме изпратили умели преговарящи. , Че не ни е заплашвал нов Ньойски договор, който щеше да ни довърши...Ако мислите така неблагосдарни копелета сте или слепи или тъпи. "Виновниците " за оцеляването на България през 1946 година в Париж на първо място са СССР и неговият завеждащ външния отдел на ЦК-героят от Лайпциг, последният шеф на Коминтерна Георги Димитров
На второ място, но не по значение е съпротивителното ни движение. Смъртта на хиляди свидни жертви на България също също осуети разпарчатосването на България, а и да излезем с известен авторитет по време на Парижкия договор .
Ще добавя , че ако болшинството от този прехвален осъден елит/половината от който ни докара Ньойския договор и кланетата през 23та година/ бяха заварени на позициите си в края на войната, то съдбата нямаше да им бъде друга, а от България нямаше да остане нищо.
ПП
И още нещо Идеята за извънредни съдилища е на англичани и американци. Сталин се съгласява, но не проявява никакъв интерес и е апатичен по време на разискванията Не , че е добър , или човекомилостив, а просто той си се оправя добре и без съд с противниците си. Тъй че да се обвиняват СССР и БРП/к/ именно за народния съд нито е вярно, нито е справедливо .
Погледнете отдолу това множество от хора Те не са докарани под строй, те не са в болшинството си комунисти. Това не са и в болшинството близки на загинали в Съпротивата -те не са чак толкова много
Това са съпрузи, деца, родители на жертвите на голямото убиване през 1923та година
И Кимон Георгиев е прав в бързането си Разговарял съм със съвременници на събитията Въпрос на време е било истинско клане . Именно широко прокламирания Народен съд, речите по площади и зали,в села и градове за раздаване на правосъдие
за почернените фамилии са спрели да се случи ужасна касапница

© Невидимото влияние на Елена Блаватска ...
Четете бе рашисти тъпи!
Кои са били троянците, с които са воювал...
Четете бе рашисти тъпи!
Кои са били троянците, с които са воювал...
Следващ постинг
Предишен постинг
vinagi v jivota ima i ednoto i drugoto . zavisi ot mnogo faktori
цитирай
2.
vencivaleri1951 -
Така е, който е заровил нос единствено в миналото , ако не е археолог и историк,
02.02 06:18
02.02 06:18
не мисли за бъдещето на семейство, страна
Все миналото му виновно, че не му са се случили нещата, както той ги иска
цитирайВсе миналото му виновно, че не му са се случили нещата, както той ги иска
pipinana написа:
vinagi v jivota ima i ednoto i drugoto . zavisi ot mnogo faktori
Ще ти предложа още една "опорка" от харлаковските неблагодарни копелета;
"По този повод на 25 септември 1944 г. ЦК докладва в Москва: „Готов е законопроектът за народния съд. Приета е най-кратката процедура, но докато започне да действа, ще мине известно време. Това може да бъде използвано за негласна ликвидация на най-злостните врагове, което се провежда от нашите вътрешни тройки.“ Избити без и със „присъда“ са хиляди противници и неблагонадеждни по преценка на режима. Тези актове са сред причините за приемане на Закон за обявяване комунистическия режим в България за престъпен през 2000 г., който е действащ акт и днес в Република България."
... И още нещо коет написах при @nkf;
"На гнусният комунистически цирей ...
... му дошло в повече днес и гледам, че нощес се е спукал и овонял блога."
Спомни си го когато пак ревнеш. че "Синовете не носят вина за действията на бащите си..."
цитирай"По този повод на 25 септември 1944 г. ЦК докладва в Москва: „Готов е законопроектът за народния съд. Приета е най-кратката процедура, но докато започне да действа, ще мине известно време. Това може да бъде използвано за негласна ликвидация на най-злостните врагове, което се провежда от нашите вътрешни тройки.“ Избити без и със „присъда“ са хиляди противници и неблагонадеждни по преценка на режима. Тези актове са сред причините за приемане на Закон за обявяване комунистическия режим в България за престъпен през 2000 г., който е действащ акт и днес в Република България."
... И още нещо коет написах при @nkf;
"На гнусният комунистически цирей ...
... му дошло в повече днес и гледам, че нощес се е спукал и овонял блога."
Спомни си го когато пак ревнеш. че "Синовете не носят вина за действията на бащите си..."
спогодбите „Нойбахер” и „Клодиус”
са достаъчни за Народен съд
цитирайса достаъчни за Народен съд
Да цитирам Павел Попара - "Църни" от "Ъндърграунд": " Йебем ви майку фашистичку"!
Кратко и ясно!
И честит втори февруари на гетьо и компания!
цитирайКратко и ясно!
И честит втори февруари на гетьо и компания!
6.
planinitenabulgaria -
Докато Радотинчета не коментира постинга Ви, не мога да кажа нищо.
02.02 10:37
02.02 10:37
Освен от Вас и от вея чух, че Народният съд е свършил добра работа, но чакам она да го напише още веднаж, давате й чудесен повод.
цитирайси се оправдал, но от историческа гледна точка си в тренда на червената окупационна чума, свате.
Съгласен съм - съд, но реален, а не инсталиран от гъзолици на окупаторите, които припкат да избиват на ред за да им се харесат. Ако бяхте спрели с тези 200-2000 души, нищо лично, ликвидирали сте елита на предните... нефелници, но вие от първия ден избивахте на ред богатите за имуществото, служителите, че са си вършели работата - добре, а в повечето случаи да накажете за някоя лична вражда и така има няма 20 000 - 30 000 души. После пак не се спряхте и тези "осъдените" ги пратихте при нечовешки условия да мрът по лагери и затвори... Днес, ако някой се отнася с вас така, сигурно ще ревете, че сте честни бизнесмени, заработили не, защото сте ограбвали хората, а защото сте били умни и учЕни. Не забравяй, че на умните и учЕните от 44 година и следващите, тези отмазки не им помогнаха, свините ги ядяха от плитък трап.
Само си представи, на тейко ти и цялото ЦК от помощното стопанство в Белене носят свинско и ви хранят по офицерски столове и затворени обекти с месото на вашите "врагове", ти свате, "закърмен" ли си с месо от Белене?
цитирайСъгласен съм - съд, но реален, а не инсталиран от гъзолици на окупаторите, които припкат да избиват на ред за да им се харесат. Ако бяхте спрели с тези 200-2000 души, нищо лично, ликвидирали сте елита на предните... нефелници, но вие от първия ден избивахте на ред богатите за имуществото, служителите, че са си вършели работата - добре, а в повечето случаи да накажете за някоя лична вражда и така има няма 20 000 - 30 000 души. После пак не се спряхте и тези "осъдените" ги пратихте при нечовешки условия да мрът по лагери и затвори... Днес, ако някой се отнася с вас така, сигурно ще ревете, че сте честни бизнесмени, заработили не, защото сте ограбвали хората, а защото сте били умни и учЕни. Не забравяй, че на умните и учЕните от 44 година и следващите, тези отмазки не им помогнаха, свините ги ядяха от плитък трап.
Само си представи, на тейко ти и цялото ЦК от помощното стопанство в Белене носят свинско и ви хранят по офицерски столове и затворени обекти с месото на вашите "врагове", ти свате, "закърмен" ли си с месо от Белене?
Няма да те обвиня в лъжа, както ти правиш непрекъснато. Човек може да се е объркал или да са го объркали.
В постинга аз съм написал, че Нарадбата за съда е в противоречие с действащата тогава конституция, защото тя е зяписаня кята Наредба-закон , а законопроект може да се внесе само в НС, каквото в момента няма, защото повечето депутати на последното НС са задържани . Написал съм и причината за бързането-именно това което ти споменаваш-репресии без съд и присъда. Избързването е именно да се спрат тези процеси на разплата и отмъщение. Тоест на 25ти септември 44та година е приета от МС Наредба за образуването на извънреден съд. Законопроект със задна дата ще внесат Никола Петков и Гемето след конструирането но НС-датата не помня и не ми се търси, но изборите са през ноември на същата година В Края на септември е безсмислено ЦК да докладва в Москва Един път законопроект още няма, второ в София има куп наблюдаващи представители на съюзниците и най много са съветските. Ако имаш предвид задграничното ръководство на БКП, то Димитров е освободен още през август като зав отдел и член на ЦК на КПСС.
Не съм сигурен дали до наредбата е вече в България, но със сигурност задграничното бюро е разспуснато , Коларов е в България, Станкето е загинал в авиокатастрофа Нещо повече и Коларов и Димитров участват в предизборната борба през септември и ноември. Ще ти припомня/та да се радваш/, че Димитров губи на тези избори от социалдемократа Москов в софийки едномандатен район Това е едно от доказателствата , че изборите са били честни
Тоест да обобщим -на 25 септември не е могло да се внесе законопроект, защото няма къде. На 25 септември депеша на ЦК е безсмислено да се праща в Москва, защото няма на кого. Няма намеса , или укор и на западните представители и наблюдаващи относно Нарадбата , а по късно и по формалния законопроект по темата.
За масовите репресии никой не отрича, а и бързането с наредбата е именно с нея да се спре набиращия сила самосъд. Пак по късно, този съд формално ще бъде и като ангажимент на България при подписване на парижкия мирен договор. Саморазправите наистина не са малко Те надвишават изпълнените осъдителни присъди , които са около 1000 . Един път към тях са записани като осъдени от НС лица, които са отговаряли на критериите на виновни за участието на България във ВСВ и на практика това са още 1500 човека близо, прибавени вече мъртви , към осъдените, които общо са около 2500. През 90те ВНС приема закон в който се обезщетяват наследниците на репресирани в този период. Кръвнина се получава за около 4000 души. Това са доказаните убити чрез закон и наредба към него. Разбира се е имало пострадали, които са нямали живи наследници през 90те Има и такива наследници, които не са си направили труда да търсят кръвнина, че за дребни пари да доказват и губят време Има го и това Нека тези хора да са хиляда души, нека да са наследниците на половината осъдени, но да се говори за 10000, 20000 и повече е белетристика-романизирана версия. Аз не отричам тези репресии, аз написах например за Багрянов, че е кадърен политик и държавник, отишъв си единствено , че бил министър и депутат.При това много грамотен министър на Земеделието 4000 души никак не са малко и три пъти по толкова в затвори и лагери.
Разбирам , че ти е "мъка " за тези хора, за някои от тях и на мен е мъка ще кажа откровено, не приемам да осъждат хора , че били в някакво позиционно квадратче. Дори не разбирам и не приемам присъдата на принца Принц Кирил е могъл да бъде контингент единствено на нравствената полиция-жени, алкохол, комар, но не и съден за политика. Тоест съжалявам и за него Ще те питам друго Всеки 2ри февруари ти пишеш постинги и заклеймяваш за този съд Питам се кога ще "зажалиш" за избитите безсмислено и подло
мирни граждани на София Цифрата е съизмерима с тези за които е получена кравнина Цифрата на инвалидизираните в различна степен и съизмерима с цифрата на затворниците по политически причини
Кога ще заклеймиш страните бомбардирали ни Кога ще станеш малко от малко благодарен на двамата спрели тези бомбардировки, на запазилите територията на България и дори добавили въпреки щенията на "бомбардирите"
И стигаме до Фройд, до т нар Едипов комплекс-бащи-синове.
Други комплекси сигурно имам, но този не. по привързан съм бил винаги към баща ми и колкото и библейски да е грешно, съм се гордял и гордея с него
Най вече защото беше мъжкар и цял живот готов на саможертва. Още като ученик ще отиде с оръжие в ръка да защитава родината на майка си 20 годишнината си ще посрещне като политкомисар на Батальон Защо на батальон Ами наследвява първо ротния , след това батальонния комисар-те са убити Ще се върне като комисар на полк в България-кариерно издигат полковия На фронта най-рисковите позиции са тези на комисарите и ординарците. На комисарите , защото вдигат в атака подразделенията -останалите командири се редуват, а комисарят е един
След това години наред ще рискува живота си във въздуха. По късно ще бъде и оръжейник на ВВС и ще внася ескадрили най-нови поколения самолети, а не да се фука с някалко идващи от години реплики
С две думи , макар и насила да става офицер, но бе блестящ офицер , а не карикатура . Казвам насила , защото е взет от банката на Медицинския и близо 10 дни държан в ареста на коменданството , докато не подава молба за военно училище. Комендант на София тогава е учителя му в началните класове, командир в отряда , и приятел в живота Славчо Трънски.
Така че вината приемам без останалото , за което иронизира Боков
цитирайВ постинга аз съм написал, че Нарадбата за съда е в противоречие с действащата тогава конституция, защото тя е зяписаня кята Наредба-закон , а законопроект може да се внесе само в НС, каквото в момента няма, защото повечето депутати на последното НС са задържани . Написал съм и причината за бързането-именно това което ти споменаваш-репресии без съд и присъда. Избързването е именно да се спрат тези процеси на разплата и отмъщение. Тоест на 25ти септември 44та година е приета от МС Наредба за образуването на извънреден съд. Законопроект със задна дата ще внесат Никола Петков и Гемето след конструирането но НС-датата не помня и не ми се търси, но изборите са през ноември на същата година В Края на септември е безсмислено ЦК да докладва в Москва Един път законопроект още няма, второ в София има куп наблюдаващи представители на съюзниците и най много са съветските. Ако имаш предвид задграничното ръководство на БКП, то Димитров е освободен още през август като зав отдел и член на ЦК на КПСС.
Не съм сигурен дали до наредбата е вече в България, но със сигурност задграничното бюро е разспуснато , Коларов е в България, Станкето е загинал в авиокатастрофа Нещо повече и Коларов и Димитров участват в предизборната борба през септември и ноември. Ще ти припомня/та да се радваш/, че Димитров губи на тези избори от социалдемократа Москов в софийки едномандатен район Това е едно от доказателствата , че изборите са били честни
Тоест да обобщим -на 25 септември не е могло да се внесе законопроект, защото няма къде. На 25 септември депеша на ЦК е безсмислено да се праща в Москва, защото няма на кого. Няма намеса , или укор и на западните представители и наблюдаващи относно Нарадбата , а по късно и по формалния законопроект по темата.
За масовите репресии никой не отрича, а и бързането с наредбата е именно с нея да се спре набиращия сила самосъд. Пак по късно, този съд формално ще бъде и като ангажимент на България при подписване на парижкия мирен договор. Саморазправите наистина не са малко Те надвишават изпълнените осъдителни присъди , които са около 1000 . Един път към тях са записани като осъдени от НС лица, които са отговаряли на критериите на виновни за участието на България във ВСВ и на практика това са още 1500 човека близо, прибавени вече мъртви , към осъдените, които общо са около 2500. През 90те ВНС приема закон в който се обезщетяват наследниците на репресирани в този период. Кръвнина се получава за около 4000 души. Това са доказаните убити чрез закон и наредба към него. Разбира се е имало пострадали, които са нямали живи наследници през 90те Има и такива наследници, които не са си направили труда да търсят кръвнина, че за дребни пари да доказват и губят време Има го и това Нека тези хора да са хиляда души, нека да са наследниците на половината осъдени, но да се говори за 10000, 20000 и повече е белетристика-романизирана версия. Аз не отричам тези репресии, аз написах например за Багрянов, че е кадърен политик и държавник, отишъв си единствено , че бил министър и депутат.При това много грамотен министър на Земеделието 4000 души никак не са малко и три пъти по толкова в затвори и лагери.
Разбирам , че ти е "мъка " за тези хора, за някои от тях и на мен е мъка ще кажа откровено, не приемам да осъждат хора , че били в някакво позиционно квадратче. Дори не разбирам и не приемам присъдата на принца Принц Кирил е могъл да бъде контингент единствено на нравствената полиция-жени, алкохол, комар, но не и съден за политика. Тоест съжалявам и за него Ще те питам друго Всеки 2ри февруари ти пишеш постинги и заклеймяваш за този съд Питам се кога ще "зажалиш" за избитите безсмислено и подло
мирни граждани на София Цифрата е съизмерима с тези за които е получена кравнина Цифрата на инвалидизираните в различна степен и съизмерима с цифрата на затворниците по политически причини
Кога ще заклеймиш страните бомбардирали ни Кога ще станеш малко от малко благодарен на двамата спрели тези бомбардировки, на запазилите територията на България и дори добавили въпреки щенията на "бомбардирите"
И стигаме до Фройд, до т нар Едипов комплекс-бащи-синове.
Други комплекси сигурно имам, но този не. по привързан съм бил винаги към баща ми и колкото и библейски да е грешно, съм се гордял и гордея с него
Най вече защото беше мъжкар и цял живот готов на саможертва. Още като ученик ще отиде с оръжие в ръка да защитава родината на майка си 20 годишнината си ще посрещне като политкомисар на Батальон Защо на батальон Ами наследвява първо ротния , след това батальонния комисар-те са убити Ще се върне като комисар на полк в България-кариерно издигат полковия На фронта най-рисковите позиции са тези на комисарите и ординарците. На комисарите , защото вдигат в атака подразделенията -останалите командири се редуват, а комисарят е един
След това години наред ще рискува живота си във въздуха. По късно ще бъде и оръжейник на ВВС и ще внася ескадрили най-нови поколения самолети, а не да се фука с някалко идващи от години реплики
С две думи , макар и насила да става офицер, но бе блестящ офицер , а не карикатура . Казвам насила , защото е взет от банката на Медицинския и близо 10 дни държан в ареста на коменданството , докато не подава молба за военно училище. Комендант на София тогава е учителя му в началните класове, командир в отряда , и приятел в живота Славчо Трънски.
Така че вината приемам без останалото , за което иронизира Боков
getmans1 написа:
Ще ти предложа още една "опорка" от харлаковските неблагодарни копелета;
"По този повод на 25 септември 1944 г. ЦК докладва в Москва: „Готов е законопроектът за народния съд. Приета е най-кратката процедура, но докато започне да действа, ще мине известно време. Това може да бъде използвано за негласна ликвидация на най-злостните врагове, което се провежда от нашите вътрешни тройки.“ Избити без и със „присъда“ са хиляди противници и неблагонадеждни по преценка на режима. Тези актове са сред причините за приемане на Закон за обявяване комунистическия режим в България за престъпен през 2000 г., който е действащ акт и днес в Република България."
... И още нещо коет написах при @nkf;
"На гнусният комунистически цирей ...
... му дошло в повече днес и гледам, че нощес се е спукал и овонял блога."
Спомни си го когато пак ревнеш. че "Синовете не носят вина за действията на бащите си..."
"По този повод на 25 септември 1944 г. ЦК докладва в Москва: „Готов е законопроектът за народния съд. Приета е най-кратката процедура, но докато започне да действа, ще мине известно време. Това може да бъде използвано за негласна ликвидация на най-злостните врагове, което се провежда от нашите вътрешни тройки.“ Избити без и със „присъда“ са хиляди противници и неблагонадеждни по преценка на режима. Тези актове са сред причините за приемане на Закон за обявяване комунистическия режим в България за престъпен през 2000 г., който е действащ акт и днес в Република България."
... И още нещо коет написах при @nkf;
"На гнусният комунистически цирей ...
... му дошло в повече днес и гледам, че нощес се е спукал и овонял блога."
Спомни си го когато пак ревнеш. че "Синовете не носят вина за действията на бащите си..."
И не защото не ми пука от теб свате, или това на делиорманеца, а защото смятам /убедено вече/ че съд е бил нужен И не извънреден , не да се бърза и колективно да се съди-всеки му според заслуженото -на кого извинение, на кого 9 грама Тогава ние с теб нямаше да спорим, дори делиорманецът нямаже да се "ежи" Пешо е оправдан, но Гошо е осъден за това и това. Присъди по дълъг списък не е правосъдие, а разплата
Може би ще се учудиш, но имаше години/млади години/ в които осъждах т нар Народен съд В нас сме спорели с дядо, баща и т н Аз бях на мнението че политици и държавници за действия свързани с работата им, която са вършили безкористно не бива да се съдят Много пъти сме се карали, докато татко един ден /бях студент/ ме заведе в Института на БКП-с професор Давид Елизар /директор на института и съветник на Живков/се имаха Професорът, /нарушавайки всички правила, нито аз, нито баща ми имахме право на достъп до архива/ само попита какви дела да нареди да ни изнесат от архива. Баща ми поиска делото на Околийския на Сливница, и мое по избор Избрах дело от процесите сещу 9то юнци.
по делото за околийския баща ми ми посочи точно обвиненията срещу околийския за запалването на дома на дядо, само заради показания , че видял баща ми и чичо ми да излизат от вкъщи, което не отговаря ни нй-палко на истината По това време те са в Югославия. Околийският лично започва разпит и след като не е удволетворен нарежда да се запали къщата, дамът, животните Говорим за пожар през февруари в планинско село -всичко, дом, животни, зимнина. Това което ме направо ужаси бе , че братовчедка ми, пеленаче я оставили в една от стаите , а леля припада. Кметът /фашистки кмет/ влиза на своя глава и вади детето. Най чиничното в случая е, че околийският признава, че е разбрал още в началото за несъстоятелността на доноса, че доносникът се е препознал/беден човек, умрял му бил кон , или вол, и не можел да си върши работа и видял възможност да припечели/, но прави този садистичен театър за назидание . Знам, че прошката е основен темел в християнството, но явно не съм дозрял На този никога няма да му простя за опита му да сплашва с братовчедка ми. Куршумът е най-малкото , което е могло да му се случи
Моят избор/9ти юни/също бе богат на Ужаси Тогава е избита интелигенция,/ каквато след това в никой период няма да имаме тези хора накуп/, а не след 9ти септември. Не това ме интересуваше-от дядо много знаех за този период Интересуваха ме офицерите заговорници, някои от тях герои от войните
Ще спомена само за Вълков -някога герой,после касапин , а в следствието подлец и страхливец
Топи тотално подчинени и политици Моли се за снисхождение , бил вече стар, болен и без това на смъртен одър Тоест млади хора той е могъл да убива, а него да пожалят , че стар И не го осъждат на смърт-възрастта му е броня И от затвора го пускат преждевремено , и "смъртникът" на легло-дълго и услужливо живее.
Свате, след тази разходка до института, не отворих повече дума за Народния съд
И ще повторя -не колективна присъда по списък, а зад всяко престъпление е трябвало да стои Име, бащино име и фамилия. Тогава нямаше как и в Делиормана да героизират откровени убийци, когато е записано , че "Гетьо" е направил това и онова и си е признал за него
цитирайМоже би ще се учудиш, но имаше години/млади години/ в които осъждах т нар Народен съд В нас сме спорели с дядо, баща и т н Аз бях на мнението че политици и държавници за действия свързани с работата им, която са вършили безкористно не бива да се съдят Много пъти сме се карали, докато татко един ден /бях студент/ ме заведе в Института на БКП-с професор Давид Елизар /директор на института и съветник на Живков/се имаха Професорът, /нарушавайки всички правила, нито аз, нито баща ми имахме право на достъп до архива/ само попита какви дела да нареди да ни изнесат от архива. Баща ми поиска делото на Околийския на Сливница, и мое по избор Избрах дело от процесите сещу 9то юнци.
по делото за околийския баща ми ми посочи точно обвиненията срещу околийския за запалването на дома на дядо, само заради показания , че видял баща ми и чичо ми да излизат от вкъщи, което не отговаря ни нй-палко на истината По това време те са в Югославия. Околийският лично започва разпит и след като не е удволетворен нарежда да се запали къщата, дамът, животните Говорим за пожар през февруари в планинско село -всичко, дом, животни, зимнина. Това което ме направо ужаси бе , че братовчедка ми, пеленаче я оставили в една от стаите , а леля припада. Кметът /фашистки кмет/ влиза на своя глава и вади детето. Най чиничното в случая е, че околийският признава, че е разбрал още в началото за несъстоятелността на доноса, че доносникът се е препознал/беден човек, умрял му бил кон , или вол, и не можел да си върши работа и видял възможност да припечели/, но прави този садистичен театър за назидание . Знам, че прошката е основен темел в християнството, но явно не съм дозрял На този никога няма да му простя за опита му да сплашва с братовчедка ми. Куршумът е най-малкото , което е могло да му се случи
Моят избор/9ти юни/също бе богат на Ужаси Тогава е избита интелигенция,/ каквато след това в никой период няма да имаме тези хора накуп/, а не след 9ти септември. Не това ме интересуваше-от дядо много знаех за този период Интересуваха ме офицерите заговорници, някои от тях герои от войните
Ще спомена само за Вълков -някога герой,после касапин , а в следствието подлец и страхливец
Топи тотално подчинени и политици Моли се за снисхождение , бил вече стар, болен и без това на смъртен одър Тоест млади хора той е могъл да убива, а него да пожалят , че стар И не го осъждат на смърт-възрастта му е броня И от затвора го пускат преждевремено , и "смъртникът" на легло-дълго и услужливо живее.
Свате, след тази разходка до института, не отворих повече дума за Народния съд
И ще повторя -не колективна присъда по списък, а зад всяко престъпление е трябвало да стои Име, бащино име и фамилия. Тогава нямаше как и в Делиормана да героизират откровени убийци, когато е записано , че "Гетьо" е направил това и онова и си е признал за него
gardener написа:
си се оправдал, но от историческа гледна точка си в тренда на червената окупационна чума, свате.
Съгласен съм - съд, но реален, а не инсталиран от гъзолици на окупаторите, които припкат да избиват на ред за да им се харесат. Ако бяхте спрели с тези 200-2000 души, нищо лично, ликвидирали сте елита на предните... нефелници, но вие от първия ден избивахте на ред богатите за имуществото, служителите, че са си вършели работата - добре, а в повечето случаи да накажете за някоя лична вражда и така има няма 20 000 - 30 000 души. После пак не се спряхте и тези "осъдените" ги пратихте при нечовешки условия да мрът по лагери и затвори... Днес, ако някой се отнася с вас така, сигурно ще ревете, че сте честни бизнесмени, заработили не, защото сте ограбвали хората, а защото сте били умни и учЕни. Не забравяй, че на умните и учЕните от 44 година и следващите, тези отмазки не им помогнаха, свините ги ядяха от плитък трап.
Само си представи, на тейко ти и цялото ЦК от помощното стопанство в Белене носят свинско и ви хранят по офицерски столове и затворени обекти с месото на вашите "врагове", ти свате, "закърмен" ли си с месо от Белене?
Съгласен съм - съд, но реален, а не инсталиран от гъзолици на окупаторите, които припкат да избиват на ред за да им се харесат. Ако бяхте спрели с тези 200-2000 души, нищо лично, ликвидирали сте елита на предните... нефелници, но вие от първия ден избивахте на ред богатите за имуществото, служителите, че са си вършели работата - добре, а в повечето случаи да накажете за някоя лична вражда и така има няма 20 000 - 30 000 души. После пак не се спряхте и тези "осъдените" ги пратихте при нечовешки условия да мрът по лагери и затвори... Днес, ако някой се отнася с вас така, сигурно ще ревете, че сте честни бизнесмени, заработили не, защото сте ограбвали хората, а защото сте били умни и учЕни. Не забравяй, че на умните и учЕните от 44 година и следващите, тези отмазки не им помогнаха, свините ги ядяха от плитък трап.
Само си представи, на тейко ти и цялото ЦК от помощното стопанство в Белене носят свинско и ви хранят по офицерски столове и затворени обекти с месото на вашите "врагове", ти свате, "закърмен" ли си с месо от Белене?
Взимам го назаем да отговоря на коментара ти
цитирайplaninitenabulgaria написа:
Освен от Вас и от вея чух, че Народният съд е свършил добра работа, но чакам она да го напише още веднаж, давате й чудесен повод.
Дълго не съм спал, след като видях някои дела в архива на Института на БКП
Как садистични политики обезчовечават от една страна държавни служители и репресивен апарат, как довеждат до неуписуеми страдания и смарт, как уж хора , а се гаврят със смърта Ужасно е да го четеш, камо ли да си жертва, а още по зле-свидетел
цитирайКак садистични политики обезчовечават от една страна държавни служители и репресивен апарат, как довеждат до неуписуеми страдания и смарт, как уж хора , а се гаврят със смърта Ужасно е да го четеш, камо ли да си жертва, а още по зле-свидетел
blackpredator написа:
спогодбите „Нойбахер” и „Клодиус”
са достаъчни за Народен съд
са достаъчни за Народен съд
theeconomist написа:
Да цитирам Павел Попара - "Църни" от "Ъндърграунд": " Йебем ви майку фашистичку"!
Кратко и ясно!
И честит втори февруари на гетьо и компания!
Кратко и ясно!
И честит втори февруари на гетьо и компания!
и вземи си обърши дупето с тези манипулирани по савецки "архиви" на червени изроди на име "професор".
Аз ще ти разкажа друга история, как убихте леля ми за да я ограбите.
Леля е бездетна - вдовица, учителка и съпруга на учител (тя обикновена - гимназиална, а той - директор на гимназия).
Като бездетна спасява едно малко семенце (пеленаче) - неблагодарница, но не я осиновява, а отглежда. Семенцето на злото се залюбва с паризанче, като тейко ти. След девети, карат леля да подпише "дарение", че се откава от всичко в полза на тези изроди, но леля е мъж и не го прави, те я хвърлят от стълбите надолу и и чупят краката, таза и ръцете, леля умира след 3 дена в страшни мъки.
Татко е колкото твоя, но е в "ареста", чака да го ликвидират или съдят, но му се разминава като 20 годишен "престъпник" - студент (1946) и нищо не може да направи за да помогне на наследодателката си.
Твоите хора я ограбват и от към движими вещи и от към къщя, и апартаменти, доже без фалшиво завещание.
До към 60-те ги съдим, но партизани, знаеш как са се съдят, а имам и още 10 имота национализирани по други закони или откраднати до към 1949 година.
Та, вие свате сте злото на земята, всичко което вършихте след окупацията беше да се наместите на нашите имоти да се правите на пристиснати кокони, родени с право да спите в леглата ни и да се къпете в баните ни за да не миришете на ... съветски изроди, но и това не можахте да постигнете, щото на външен вид си останахте прости дегенерати.
цитирайАз ще ти разкажа друга история, как убихте леля ми за да я ограбите.
Леля е бездетна - вдовица, учителка и съпруга на учител (тя обикновена - гимназиална, а той - директор на гимназия).
Като бездетна спасява едно малко семенце (пеленаче) - неблагодарница, но не я осиновява, а отглежда. Семенцето на злото се залюбва с паризанче, като тейко ти. След девети, карат леля да подпише "дарение", че се откава от всичко в полза на тези изроди, но леля е мъж и не го прави, те я хвърлят от стълбите надолу и и чупят краката, таза и ръцете, леля умира след 3 дена в страшни мъки.
Татко е колкото твоя, но е в "ареста", чака да го ликвидират или съдят, но му се разминава като 20 годишен "престъпник" - студент (1946) и нищо не може да направи за да помогне на наследодателката си.
Твоите хора я ограбват и от към движими вещи и от към къщя, и апартаменти, доже без фалшиво завещание.
До към 60-те ги съдим, но партизани, знаеш как са се съдят, а имам и още 10 имота национализирани по други закони или откраднати до към 1949 година.
Та, вие свате сте злото на земята, всичко което вършихте след окупацията беше да се наместите на нашите имоти да се правите на пристиснати кокони, родени с право да спите в леглата ни и да се къпете в баните ни за да не миришете на ... съветски изроди, но и това не можахте да постигнете, щото на външен вид си останахте прости дегенерати.
14.
vencivaleri1951 -
Знаеш ли уважаеми, аз живея в момента в реституиран имот -към 100м2 апартамент
02.02 16:01
02.02 16:01
До сватбата съм живял в къща на нашите-имот от 30те Купуват едно лозе дядо/по майка/, крапчев и професор Йоцов/братът на борис Йоцов-министър на културата преди 9 ти септември/ Делят го на три парцела-двамата строят, дядо си има Строи баща ми-само архитектът е наемник Баща ми, баща му и трима съпартизани от Трън правят къщата . Давали са му жилище , над 150м2 на Орлов мост-на изселващи се в Израел евреи Категорично отказав, прави си къща.
Аз се ожених и също си направих дом Не съм ходил да се моля на този и онзи, макар че от активните щяха да ми дадът веднага С колега технически ръководител, сума ти време обикаляхме да увещаваме собственици в централната градска част, да престанат да живеят в рушащи се коптори-много от сградите които бяхме обикаляли , още си стоят рушащи се. Накрая се спогодихме с едни и с колегата направихме малка сграда на пряка на Скобелев Взехме два апартамента, построихме още 10 Дъщеря ми живее там сега-уж за малко , докато ремонт си направели и не излезе, като видя , че правим реституция. За реституцията-наследство от дядо ми/по баща / Той в Банишора прави къща , преди да го осъдят и пожизнено интернират Вашите Конфискуват му и половината къща След девети към 60те очуждават парцели там в т ч и на дядо и правят блок получава жилище и някакви пари След като почина, нашите не можаха да влезат във владение защото се явяваше второ жилище. не са правили простотии да се развеждат, а и без развод сигурно нямаше да барнат апартамента
"какво за всички, това и за добре облечен Асан" Никакво притеснение, никакъв яд за тухли и керемиди не съм видял у нашите Ако имам някакъв грях, то беше, че реституирах без да му кажа-срам ме беша, а и щяхме да се караме. Бяха възрастни вече, имах пълномощно от родителите си и го направих без баща ми да знае-мама одобри/буржуйка/
И още нещо свате 5 години свате имам пряко в строителството, а дори още косвено се занимавам от време на време ми е тема.Комбината ми, заедно с окръжните си поделения имаше окло 100млн годишен обем СМР Това днес гони милиард Знаеш ли за колко строежи съм отговарял, колко новодомци са получили ключове от мен Ти ми плачеш за къщи, гетьо ми плаче
че обикалял по партийни и профсъюзни деятеле да го запишат като нуждаещ се Абе какви сте мъже/онзи и инженер се пише/ , че партийци къщи да ви правят
Мъж трябва да позволи на жена си да избере какъв да баде дома Никой не ви е пречил да организирате някое ЖСК-е ще обикаляте и ухажвате малко собственици като мен, ще се пазарите, ще ви ебават до някъде майстори и общински " бакшиши", но ще имаш къща каквато жена ти иска, а не където партийният те зафичи Катко те зафичи, така и ще вдигне краката на жена ти Не , че иначе не може да се случи, но ще е по неин избор, а не по принуда и не защото си мухльо.
Свате, ти много хард го раздаваш също и въобще групичката ви от ерудити много "на нож" го раздава
Ти и оръжие искаш, национална гвардия да водиш
И пак искаш, някой да ти даде оръжие, да те организира, а сигурно и да ме върже, та да ме стреляш
Скопци сте свате и оръжие да ви дадът ще се изпозастреляте. Оръжие не се дава-взима се. С пари или силово-според възможностите Искаш ли да постреляш-ще ти дам Ако мислиш че е лесно да вземеш живот, пробвай се с улично куче непример
А с отглежданите деца/осиновени или не/ е риск Блага Димитрова се жалваше на мама за виетнамката, която осиновяват- сума ти проблеми имаше с нея , а и след смърта и и за мъжа и. Все за имоти Така че не е до позиция-и Блага и бай Йордан бяха хора със сериозни позиции, а по съдилища се наложи да ходят и т н
цитирайАз се ожених и също си направих дом Не съм ходил да се моля на този и онзи, макар че от активните щяха да ми дадът веднага С колега технически ръководител, сума ти време обикаляхме да увещаваме собственици в централната градска част, да престанат да живеят в рушащи се коптори-много от сградите които бяхме обикаляли , още си стоят рушащи се. Накрая се спогодихме с едни и с колегата направихме малка сграда на пряка на Скобелев Взехме два апартамента, построихме още 10 Дъщеря ми живее там сега-уж за малко , докато ремонт си направели и не излезе, като видя , че правим реституция. За реституцията-наследство от дядо ми/по баща / Той в Банишора прави къща , преди да го осъдят и пожизнено интернират Вашите Конфискуват му и половината къща След девети към 60те очуждават парцели там в т ч и на дядо и правят блок получава жилище и някакви пари След като почина, нашите не можаха да влезат във владение защото се явяваше второ жилище. не са правили простотии да се развеждат, а и без развод сигурно нямаше да барнат апартамента
"какво за всички, това и за добре облечен Асан" Никакво притеснение, никакъв яд за тухли и керемиди не съм видял у нашите Ако имам някакъв грях, то беше, че реституирах без да му кажа-срам ме беша, а и щяхме да се караме. Бяха възрастни вече, имах пълномощно от родителите си и го направих без баща ми да знае-мама одобри/буржуйка/
И още нещо свате 5 години свате имам пряко в строителството, а дори още косвено се занимавам от време на време ми е тема.Комбината ми, заедно с окръжните си поделения имаше окло 100млн годишен обем СМР Това днес гони милиард Знаеш ли за колко строежи съм отговарял, колко новодомци са получили ключове от мен Ти ми плачеш за къщи, гетьо ми плаче
че обикалял по партийни и профсъюзни деятеле да го запишат като нуждаещ се Абе какви сте мъже/онзи и инженер се пише/ , че партийци къщи да ви правят
Мъж трябва да позволи на жена си да избере какъв да баде дома Никой не ви е пречил да организирате някое ЖСК-е ще обикаляте и ухажвате малко собственици като мен, ще се пазарите, ще ви ебават до някъде майстори и общински " бакшиши", но ще имаш къща каквато жена ти иска, а не където партийният те зафичи Катко те зафичи, така и ще вдигне краката на жена ти Не , че иначе не може да се случи, но ще е по неин избор, а не по принуда и не защото си мухльо.
Свате, ти много хард го раздаваш също и въобще групичката ви от ерудити много "на нож" го раздава
Ти и оръжие искаш, национална гвардия да водиш
И пак искаш, някой да ти даде оръжие, да те организира, а сигурно и да ме върже, та да ме стреляш
Скопци сте свате и оръжие да ви дадът ще се изпозастреляте. Оръжие не се дава-взима се. С пари или силово-според възможностите Искаш ли да постреляш-ще ти дам Ако мислиш че е лесно да вземеш живот, пробвай се с улично куче непример
А с отглежданите деца/осиновени или не/ е риск Блага Димитрова се жалваше на мама за виетнамката, която осиновяват- сума ти проблеми имаше с нея , а и след смърта и и за мъжа и. Все за имоти Така че не е до позиция-и Блага и бай Йордан бяха хора със сериозни позиции, а по съдилища се наложи да ходят и т н
gardener написа:
и вземи си обърши дупето с тези манипулирани по савецки "архиви" на червени изроди на име "професор".
Аз ще ти разкажа друга история, как убихте леля ми за да я ограбите.
Леля е бездетна - вдовица, учителка и съпруга на учител (тя обикновена - гимназиална, а той - директор на гимназия).
Като бездетна спасява едно малко семенце (пеленаче) - неблагодарница, но не я осиновява, а отглежда. Семенцето на злото се залюбва с паризанче, като тейко ти. След девети, карат леля да подпише "дарение", че се откава от всичко в полза на тези изроди, но леля е мъж и не го прави, те я хвърлят от стълбите надолу и и чупят краката, таза и ръцете, леля умира след 3 дена в страшни мъки.
Татко е колкото твоя, но е в "ареста", чака да го ликвидират или съдят, но му се разминава като 20 годишен "престъпник" - студент (1946) и нищо не може да направи за да помогне на наследодателката си.
Твоите хора я ограбват и от към движими вещи и от към къщя, и апартаменти, доже без фалшиво завещание.
До към 60-те ги съдим, но партизани, знаеш как са се съдят, а имам и още 10 имота национализирани по други закони или откраднати до към 1949 година.
Та, вие свате сте злото на земята, всичко което вършихте след окупацията беше да се наместите на нашите имоти да се правите на пристиснати кокони, родени с право да спите в леглата ни и да се къпете в баните ни за да не миришете на ... съветски изроди, но и това не можахте да постигнете, щото на външен вид си останахте прости дегенерати.
Аз ще ти разкажа друга история, как убихте леля ми за да я ограбите.
Леля е бездетна - вдовица, учителка и съпруга на учител (тя обикновена - гимназиална, а той - директор на гимназия).
Като бездетна спасява едно малко семенце (пеленаче) - неблагодарница, но не я осиновява, а отглежда. Семенцето на злото се залюбва с паризанче, като тейко ти. След девети, карат леля да подпише "дарение", че се откава от всичко в полза на тези изроди, но леля е мъж и не го прави, те я хвърлят от стълбите надолу и и чупят краката, таза и ръцете, леля умира след 3 дена в страшни мъки.
Татко е колкото твоя, но е в "ареста", чака да го ликвидират или съдят, но му се разминава като 20 годишен "престъпник" - студент (1946) и нищо не може да направи за да помогне на наследодателката си.
Твоите хора я ограбват и от към движими вещи и от към къщя, и апартаменти, доже без фалшиво завещание.
До към 60-те ги съдим, но партизани, знаеш как са се съдят, а имам и още 10 имота национализирани по други закони или откраднати до към 1949 година.
Та, вие свате сте злото на земята, всичко което вършихте след окупацията беше да се наместите на нашите имоти да се правите на пристиснати кокони, родени с право да спите в леглата ни и да се къпете в баните ни за да не миришете на ... съветски изроди, но и това не можахте да постигнете, щото на външен вид си останахте прости дегенерати.
и говориш на ангро и оръжие имам (законно) и какво ли не съм строил, може и по-малко от теб да е, но да речем над 2000 кв. м. жилища, еднократно за "спорт" и имам, не се оплаквам, сигурен съм, че и пак да се върнете с Путин тук, ще има още 100 години да ядете от моето и земя съм си купил, повече отколкото сте ми откраднали след 9 септември, малко повече, но така за равновесие, аз моето съм го свършил и сега си почивам, готвя се вечната почивка, даже откраднатите гробове в централни гробища съм възстановил в един брой "за вечни времена" и там ще легна, където е пръстта на родителите ми, те горките не можаха да легнат в гробовете на бащите и майките си, защото, както се сещаш ги откраднахте.
Какво да ти кажа, живей си с идеите, че сте най-справедливите и най-трудолюбивите, най-ставащите и най-начетените хора в нрб-то ви. След първите 100 маймуни, които се научиха да спят в леглата на бившите, вие сами се обрекохте на погибел, свате, помни ми думата - след вас иде потопът или как беше конниците на апокалипсиса идат с вашите ескадрони, аххх, летете ала-бала към Варшава.
Една загубена страна с много прости управляващи и прост елит, същият като предния - нефелен, толкова нефелност... Да не забравя, аз знаеш съм любител на генетиката и мозъчните тайни, човешкото мислене и т.н.
Вие, свате, сте плод на ... грешна зоология, окупаторът иска да има определена порода животни и си ги развъжда като овчар, който сменя местната каракачанска порода овци с алкашко-съветска, какво прави - взема такива като Ленчето, Станишев, Радев - мангал, Тошко-мангал, копейкин-мангал, сополът-мангал... или теб и ви кръстосва, а местните ги продава за клане и не им дава да се множат, а на вас съветско-мангалската линия ви създава за теб - столово хранене (УБО) с месо от свини гоени в Белене, а за мангалската линия помощи и... ха, сега да ти е кеф - живей в този кенеф. Надявам се, че Тръмп ще ви оправи в съветската ви родина, ще поживеем и ще видим.
цитирайКакво да ти кажа, живей си с идеите, че сте най-справедливите и най-трудолюбивите, най-ставащите и най-начетените хора в нрб-то ви. След първите 100 маймуни, които се научиха да спят в леглата на бившите, вие сами се обрекохте на погибел, свате, помни ми думата - след вас иде потопът или как беше конниците на апокалипсиса идат с вашите ескадрони, аххх, летете ала-бала към Варшава.
Една загубена страна с много прости управляващи и прост елит, същият като предния - нефелен, толкова нефелност... Да не забравя, аз знаеш съм любител на генетиката и мозъчните тайни, човешкото мислене и т.н.
Вие, свате, сте плод на ... грешна зоология, окупаторът иска да има определена порода животни и си ги развъжда като овчар, който сменя местната каракачанска порода овци с алкашко-съветска, какво прави - взема такива като Ленчето, Станишев, Радев - мангал, Тошко-мангал, копейкин-мангал, сополът-мангал... или теб и ви кръстосва, а местните ги продава за клане и не им дава да се множат, а на вас съветско-мангалската линия ви създава за теб - столово хранене (УБО) с месо от свини гоени в Белене, а за мангалската линия помощи и... ха, сега да ти е кеф - живей в този кенеф. Надявам се, че Тръмп ще ви оправи в съветската ви родина, ще поживеем и ще видим.
Като те чета се чувствам шизофренично
Хем ми се иска да ти съчувствам, хем да те пратя при коментар 5 Докато реша ще се моля Тръмп да пощади Русия, а и Канада, Дания, Панама...
цитирайХем ми се иска да ти съчувствам, хем да те пратя при коментар 5 Докато реша ще се моля Тръмп да пощади Русия, а и Канада, Дания, Панама...
gardener написа:
и говориш на ангро и оръжие имам (законно) и какво ли не съм строил, може и по-малко от теб да е, но да речем над 2000 кв. м. жилища, еднократно за "спорт" и имам, не се оплаквам, сигурен съм, че и пак да се върнете с Путин тук, ще има още 100 години да ядете от моето и земя съм си купил, повече отколкото сте ми откраднали след 9 септември, малко повече, но така за равновесие, аз моето съм го свършил и сега си почивам, готвя се вечната почивка, даже откраднатите гробове в централни гробища съм възстановил в един брой "за вечни времена" и там ще легна, където е пръстта на родителите ми, те горките не можаха да легнат в гробовете на бащите и майките си, защото, както се сещаш ги откраднахте.
Какво да ти кажа, живей си с идеите, че сте най-справедливите и най-трудолюбивите, най-ставащите и най-начетените хора в нрб-то ви. След първите 100 маймуни, които се научиха да спят в леглата на бившите, вие сами се обрекохте на погибел, свате, помни ми думата - след вас иде потопът или как беше конниците на апокалипсиса идат с вашите ескадрони, аххх, летете ала-бала към Варшава.
Една загубена страна с много прости управляващи и прост елит, същият като предния - нефелен, толкова нефелност... Да не забравя, аз знаеш съм любител на генетиката и мозъчните тайни, човешкото мислене и т.н.
Вие, свате, сте плод на ... грешна зоология, окупаторът иска да има определена порода животни и си ги развъжда като овчар, който сменя местната каракачанска порода овци с алкашко-съветска, какво прави - взема такива като Ленчето, Станишев, Радев - мангал, Тошко-мангал, копейкин-мангал, сополът-мангал... или теб и ви кръстосва, а местните ги продава за клане и не им дава да се множат, а на вас съветско-мангалската линия ви създава за теб - столово хранене (УБО) с месо от свини гоени в Белене, а за мангалската линия помощи и... ха, сега да ти е кеф - живей в този кенеф. Надявам се, че Тръмп ще ви оправи в съветската ви родина, ще поживеем и ще видим.
Какво да ти кажа, живей си с идеите, че сте най-справедливите и най-трудолюбивите, най-ставащите и най-начетените хора в нрб-то ви. След първите 100 маймуни, които се научиха да спят в леглата на бившите, вие сами се обрекохте на погибел, свате, помни ми думата - след вас иде потопът или как беше конниците на апокалипсиса идат с вашите ескадрони, аххх, летете ала-бала към Варшава.
Една загубена страна с много прости управляващи и прост елит, същият като предния - нефелен, толкова нефелност... Да не забравя, аз знаеш съм любител на генетиката и мозъчните тайни, човешкото мислене и т.н.
Вие, свате, сте плод на ... грешна зоология, окупаторът иска да има определена порода животни и си ги развъжда като овчар, който сменя местната каракачанска порода овци с алкашко-съветска, какво прави - взема такива като Ленчето, Станишев, Радев - мангал, Тошко-мангал, копейкин-мангал, сополът-мангал... или теб и ви кръстосва, а местните ги продава за клане и не им дава да се множат, а на вас съветско-мангалската линия ви създава за теб - столово хранене (УБО) с месо от свини гоени в Белене, а за мангалската линия помощи и... ха, сега да ти е кеф - живей в този кенеф. Надявам се, че Тръмп ще ви оправи в съветската ви родина, ще поживеем и ще видим.
когато нямаш аргументи си измисляш реалистични съждения от твоя гледна точка (реалистични).
Чувствата са си твои, не мога нищо да направя за тях, освен да ти съчувствам и да ти предложа да не пишеш за да не те четат и да не ти отговорят. На кого не е ясно, че винаги съчувствието ти е измислено, а коментар № 5, звучи като лагер за врагове в Скравена, но за съжаление коментарът, който визираш е на подобен на теб галош, който сигурно няма против да яде свинско от прасетата в Белене. Ти нищо не решаваш, аз си пиша без твоите решения или "наклони" и допускам, че може и да ме триеш или блокираш. За Тръмп съм казал почти същото - ще видим, но от всичко, което е казал, което е не по-малко шизофренично се очаква да не (ви) е много приятел на хора като теб, т.е. ти си гледай Путин, може да станеш най-старият партизан, знае ли човек.
цитирайЧувствата са си твои, не мога нищо да направя за тях, освен да ти съчувствам и да ти предложа да не пишеш за да не те четат и да не ти отговорят. На кого не е ясно, че винаги съчувствието ти е измислено, а коментар № 5, звучи като лагер за врагове в Скравена, но за съжаление коментарът, който визираш е на подобен на теб галош, който сигурно няма против да яде свинско от прасетата в Белене. Ти нищо не решаваш, аз си пиша без твоите решения или "наклони" и допускам, че може и да ме триеш или блокираш. За Тръмп съм казал почти същото - ще видим, но от всичко, което е казал, което е не по-малко шизофренично се очаква да не (ви) е много приятел на хора като теб, т.е. ти си гледай Путин, може да станеш най-старият партизан, знае ли човек.
18.
vencivaleri1951 -
Какви аргументи искаш? Твоите его и нарцистичност не признават никакви аргументи
03.02 19:38
03.02 19:38
Какви аргументи имаш ти за да наречеш "Икономист" "галош"? Почти на сто процента съм сигурен , че има по сериозна и "хлебно" обарзование от теб-инженер и търговска академия. Ползва три чужди езика Трудовата му биография за държавата приключва като деректор на поделение на Металхим-орденоносец. Уволниха го заради съветската му диплома/съпругата му също/ и се "роди " наново Има съвсем приличен бизнес. За разликата от повечето "ерудити" не е "зомби" , а когато се събрирахме преди години съблогърите често идваше Анонимен е , защото не иска да го четат клиенти , а и по встрани близки. Какви са ти аргументите да ме наричаш например селяк и различни производни на практика аз имам общо със селото, защото дядо ми е бил интерниран в това село Иначе и двамата ми дядовци и едната баба са родени в София, хора с образование-софийската баба колежанка, дядото висшист-Свищов и Германия . Другият ми дядо не е висшист но с образование Изпращат го да учи в Австрия-нещо като техникум, полувисше-недипломиран инженер. Синдикалист/от Австрия се заразява със синдикализъм Само неговата съпруга и моя баба е от село, нишко село, сега престижен квартал на Ниш Може да е селянка, но дядо я среща в Австрия , където е шивачка Нямам родител, чичо, вуйчо, лели, които да не са висшисти, някои с дисертации и хабилитации.
И последно Аз специално за теб разказах историята на фамилната ни къща в Лозенец Споменах че Крапчев, проф Йоцов и дядо купуват едно лозе и го делят на три парцела. Ти епистоларно не един път си се родеел с предидеветосептемврийския хайлайф на София. След като споменах първите две имена, местоположението , то ти "Хайлайфов" би трябвало да знаеш за местоположението и кой е дядо ми
И не на мен с приказки за Белене Ти едва ли знаеш какво е истинска репресия. Няма какво да ми цитираш този и онзи дядо е осъден и интерниран, синовете му са си гледали афишите с наградите за главите им, след 9ти вуйчо ще лежи в затвора, баща ми ще прибере майка ми от Търновско където е било изселено семейството и. Първо нея, после другите
Баба/колежанката/ после ще я пратят като нетрудов елемент общ работник в кухнята на " Бакърената "
Аз помня този и период, както и всички последващи
Стойностният човек навсякъде може да запази достойнството си Столът беше за нея втори колеж. Стана Главен готвач, после такъв в куртов ресторант, а се пенсионира като ръководител на ресторантската част в Балкантурист Нито един път не е гласувала -дядото синдикалист, след като направиха БЗНС казьонен съюз също. И забележи-двама които са в различини "окопи"у тръгват един срещу друг и когато се срещат, се оказва че са еднакви-"недотрепаните контри" се шегуваше баща ми с тях
цитирайИ последно Аз специално за теб разказах историята на фамилната ни къща в Лозенец Споменах че Крапчев, проф Йоцов и дядо купуват едно лозе и го делят на три парцела. Ти епистоларно не един път си се родеел с предидеветосептемврийския хайлайф на София. След като споменах първите две имена, местоположението , то ти "Хайлайфов" би трябвало да знаеш за местоположението и кой е дядо ми
И не на мен с приказки за Белене Ти едва ли знаеш какво е истинска репресия. Няма какво да ми цитираш този и онзи дядо е осъден и интерниран, синовете му са си гледали афишите с наградите за главите им, след 9ти вуйчо ще лежи в затвора, баща ми ще прибере майка ми от Търновско където е било изселено семейството и. Първо нея, после другите
Баба/колежанката/ после ще я пратят като нетрудов елемент общ работник в кухнята на " Бакърената "
Аз помня този и период, както и всички последващи
Стойностният човек навсякъде може да запази достойнството си Столът беше за нея втори колеж. Стана Главен готвач, после такъв в куртов ресторант, а се пенсионира като ръководител на ресторантската част в Балкантурист Нито един път не е гласувала -дядото синдикалист, след като направиха БЗНС казьонен съюз също. И забележи-двама които са в различини "окопи"у тръгват един срещу друг и когато се срещат, се оказва че са еднакви-"недотрепаните контри" се шегуваше баща ми с тях
gardener написа:
когато нямаш аргументи си измисляш реалистични съждения от твоя гледна точка (реалистични).
Чувствата са си твои, не мога нищо да направя за тях, освен да ти съчувствам и да ти предложа да не пишеш за да не те четат и да не ти отговорят. На кого не е ясно, че винаги съчувствието ти е измислено, а коментар № 5, звучи като лагер за врагове в Скравена, но за съжаление коментарът, който визираш е на подобен на теб галош, който сигурно няма против да яде свинско от прасетата в Белене. Ти нищо не решаваш, аз си пиша без твоите решения или "наклони" и допускам, че може и да ме триеш или блокираш. За Тръмп съм казал почти същото - ще видим, но от всичко, което е казал, което е не по-малко шизофренично се очаква да не (ви) е много приятел на хора като теб, т.е. ти си гледай Путин, може да станеш най-старият партизан, знае ли човек.
Чувствата са си твои, не мога нищо да направя за тях, освен да ти съчувствам и да ти предложа да не пишеш за да не те четат и да не ти отговорят. На кого не е ясно, че винаги съчувствието ти е измислено, а коментар № 5, звучи като лагер за врагове в Скравена, но за съжаление коментарът, който визираш е на подобен на теб галош, който сигурно няма против да яде свинско от прасетата в Белене. Ти нищо не решаваш, аз си пиша без твоите решения или "наклони" и допускам, че може и да ме триеш или блокираш. За Тръмп съм казал почти същото - ще видим, но от всичко, което е казал, което е не по-малко шизофренично се очаква да не (ви) е много приятел на хора като теб, т.е. ти си гледай Путин, може да станеш най-старият партизан, знае ли човек.
който си написал във връзка с твоя произход, произхода на "кореша" (май си ти) и моята нефелност и необразованост от друга страна на вашия фон.
Само едно ще те питам - ти, от какъв зор си с тези разбирания.
Кой точно от вашите партийни "ръководители" днес е достоен, че да го защитаваш и до каква степен мислиш, че Путин е универсалното добро, което създава хубава и демократично-справедлива страна.
Не се пали, а се замисли, ЗАЩО си такъв, а не онакъв, като си толкова родовит, небеден и начетен, същото се отнася и за "кореша". Когато толкова много знаете, би трябвало да разбирате, че пътят по който сте тръгнали ще доведе до никъде, от къде ще намериш наивни работници, които да работят за вашите идеи, от къде ще намериш добри ръководители, които едновременно да са справедливи, некрадливи, морални и увлечени от идеите за равенство, доброта и т.н.
Като нямаш база, като ти е скъсан хастарът на антерийката, къде тръгваш да казваш, че онова в миналото ти е по добро от това недобро сега, като недоброто сега да не е функция на вашите хора, вашите решения и вашият "опит" да се преродите от "стопански ръководители" от комунистически тип в капиталисти от ранния стадий на натрупване на капитал, т.е. неуспешни социалисти, които имат хуманни мисли и някакво достойнство "класово". Ти от коя класа се определяш, че си, а "корешът" - със сигурност не се определяте от низините, а от елитните и едва ли не "буржоазни" кръгове, случайно прелели се в елит на комунистите - окупаторите, щото сте имали ум, дупе и правилен избор.
Лъжеш се или се самозалъгваш, че едното е по-добро от другото, единственото, което ви води е личният ви интерес, ако имате атавистични постъпки, те са да си кажете, колко хубави хора сте. Тези с най-комунистическите разбирания тук, по принцип са едни малки, долни мишки - човешки отпадък, който се оправдава, пишейки, такива са ми наблюденията. Пак ще кажа, не визирам теб, ти си само място да си пиша... глупостите.
цитирайСамо едно ще те питам - ти, от какъв зор си с тези разбирания.
Кой точно от вашите партийни "ръководители" днес е достоен, че да го защитаваш и до каква степен мислиш, че Путин е универсалното добро, което създава хубава и демократично-справедлива страна.
Не се пали, а се замисли, ЗАЩО си такъв, а не онакъв, като си толкова родовит, небеден и начетен, същото се отнася и за "кореша". Когато толкова много знаете, би трябвало да разбирате, че пътят по който сте тръгнали ще доведе до никъде, от къде ще намериш наивни работници, които да работят за вашите идеи, от къде ще намериш добри ръководители, които едновременно да са справедливи, некрадливи, морални и увлечени от идеите за равенство, доброта и т.н.
Като нямаш база, като ти е скъсан хастарът на антерийката, къде тръгваш да казваш, че онова в миналото ти е по добро от това недобро сега, като недоброто сега да не е функция на вашите хора, вашите решения и вашият "опит" да се преродите от "стопански ръководители" от комунистически тип в капиталисти от ранния стадий на натрупване на капитал, т.е. неуспешни социалисти, които имат хуманни мисли и някакво достойнство "класово". Ти от коя класа се определяш, че си, а "корешът" - със сигурност не се определяте от низините, а от елитните и едва ли не "буржоазни" кръгове, случайно прелели се в елит на комунистите - окупаторите, щото сте имали ум, дупе и правилен избор.
Лъжеш се или се самозалъгваш, че едното е по-добро от другото, единственото, което ви води е личният ви интерес, ако имате атавистични постъпки, те са да си кажете, колко хубави хора сте. Тези с най-комунистическите разбирания тук, по принцип са едни малки, долни мишки - човешки отпадък, който се оправдава, пишейки, такива са ми наблюденията. Пак ще кажа, не визирам теб, ти си само място да си пиша... глупостите.
20.
vencivaleri1951 -
Не, не съм аз Не знам от кога си тук, но когато ерудитите , още се чудехте под кого да ходите
04.02 19:57
04.02 19:57
В блог бг се правеха събирания И "Икономист , и аз, и други сме ходели на тези събирания. Тоест и Икономист не е анонимен за много от блогърите
Той ми беше съсед, семейно се познаваме, гостували сме си Дори гурото ви Гочето беше изнамерил негова снимка и се опитваше да го иронизира-всуе разбира се
А защо смяташ , че аз, още повече Икономист заставаме зад каквито и да е днес ръководители.
Аз казвам само , че съм с комунистически разбирания и то е така защото солидарвото общество няма алтернатива Във всички трудни периоди-природни бедствия, мор, войни хората винаги са се връщали в "комуната" Само това им е позволило да оцелеят.
В ленинград не самата блогада ме е впечатлила-още Омир пише за блокада. Впечатлило ме е липсата практически на престъпност, при огромен дифицит на храна и топлина. Липсата на черна борса, която съществуваше и до преди 10 години. Как хората са споделяли със загубил купоните си нищожната храна която са получавали А са получавали храна като калории на границата между живота и смърта
И това го има и днес в този град Нямаш идея колко злато има по гърдите на фронтоваците в празничните дни около 9ти май. Не знам някой да е посегнал на това злато, макар, че в парковете, в чакалните по гарите и автогарите и къде ли още не спят отрязани от алкохол фронтоваци И в Англия е било същото споделяне, когато англетата са зарити в мазетата от германската авиация и ракетни снаряди В германия веднага след войната също в комуна са живяли на практика. Иначе смърт.
Така , че едно е идеологията , която споделям, друго е да искам да получавам отново заплата , колкото Гетьо, ако не е взимал и повече Той след работа си е оставял на в шкафчето работните дрехи и е разполагал със себе си и всичкото време на света Дори в Министерството 12часа на ден ми бяха гарантирани Не ще Гетьо социализъм-кой съм , та да не се съглася с него Всекиму своето
Стопанските ръководители, както негодниците нямат цвят Кой си го може, си го може.Стопанските ръководители просто имаха и имат шанс да се реализират по добре, защото повечето имаха опит с пазара, с предприемачеството В производството няма много парашутисти Година, две и ако не даваш "мляко и месо" отиваш в кланницата Парашутистите доколкото ги имаше-спор няма бяха над стопанските ръководители и им вгорчаваха живота. Ти нямаш представа, какво е над теб да стои човек, който да те контролира и да докладва всяко твое несправяне, нарушение-то за тези неща той получаваше "червени точки" Аз не съм имал калтак над мен, но знам разболели се хора от такива негодници
И идва момент в който ти над себе си нямаш никого, работиш за себе си И за икономист дойде този ден и всеки с бизнеса си-един за каквото е учил, друг копа домати Впрочем Ико също има градина на Кокаляне-малко зеленчук, повече цветя
А защо се сърдиш ? Ико има сериозно образование, сериозна кариера преди промените и не лоша сега.
Аз също съм завършил престижен университет, специализирал съм в друг такъв , Имам дисертация Ползвам добре руски и два западни-френски и сръбски:) И мама и татко имат хабилитация, за старците писах...Просто плахо се опитах да ти подскажа, че и ние простосмортните сме понаучили нещо-е не сме "магове", но рая не сме.
Хайде кажи, кога ще отидем да постреляме на някое стрелбище-да ми покажеш класа и класна цев
цитирайТой ми беше съсед, семейно се познаваме, гостували сме си Дори гурото ви Гочето беше изнамерил негова снимка и се опитваше да го иронизира-всуе разбира се
А защо смяташ , че аз, още повече Икономист заставаме зад каквито и да е днес ръководители.
Аз казвам само , че съм с комунистически разбирания и то е така защото солидарвото общество няма алтернатива Във всички трудни периоди-природни бедствия, мор, войни хората винаги са се връщали в "комуната" Само това им е позволило да оцелеят.
В ленинград не самата блогада ме е впечатлила-още Омир пише за блокада. Впечатлило ме е липсата практически на престъпност, при огромен дифицит на храна и топлина. Липсата на черна борса, която съществуваше и до преди 10 години. Как хората са споделяли със загубил купоните си нищожната храна която са получавали А са получавали храна като калории на границата между живота и смърта
И това го има и днес в този град Нямаш идея колко злато има по гърдите на фронтоваците в празничните дни около 9ти май. Не знам някой да е посегнал на това злато, макар, че в парковете, в чакалните по гарите и автогарите и къде ли още не спят отрязани от алкохол фронтоваци И в Англия е било същото споделяне, когато англетата са зарити в мазетата от германската авиация и ракетни снаряди В германия веднага след войната също в комуна са живяли на практика. Иначе смърт.
Така , че едно е идеологията , която споделям, друго е да искам да получавам отново заплата , колкото Гетьо, ако не е взимал и повече Той след работа си е оставял на в шкафчето работните дрехи и е разполагал със себе си и всичкото време на света Дори в Министерството 12часа на ден ми бяха гарантирани Не ще Гетьо социализъм-кой съм , та да не се съглася с него Всекиму своето
Стопанските ръководители, както негодниците нямат цвят Кой си го може, си го може.Стопанските ръководители просто имаха и имат шанс да се реализират по добре, защото повечето имаха опит с пазара, с предприемачеството В производството няма много парашутисти Година, две и ако не даваш "мляко и месо" отиваш в кланницата Парашутистите доколкото ги имаше-спор няма бяха над стопанските ръководители и им вгорчаваха живота. Ти нямаш представа, какво е над теб да стои човек, който да те контролира и да докладва всяко твое несправяне, нарушение-то за тези неща той получаваше "червени точки" Аз не съм имал калтак над мен, но знам разболели се хора от такива негодници
И идва момент в който ти над себе си нямаш никого, работиш за себе си И за икономист дойде този ден и всеки с бизнеса си-един за каквото е учил, друг копа домати Впрочем Ико също има градина на Кокаляне-малко зеленчук, повече цветя
А защо се сърдиш ? Ико има сериозно образование, сериозна кариера преди промените и не лоша сега.
Аз също съм завършил престижен университет, специализирал съм в друг такъв , Имам дисертация Ползвам добре руски и два западни-френски и сръбски:) И мама и татко имат хабилитация, за старците писах...Просто плахо се опитах да ти подскажа, че и ние простосмортните сме понаучили нещо-е не сме "магове", но рая не сме.
Хайде кажи, кога ще отидем да постреляме на някое стрелбище-да ми покажеш класа и класна цев
gardener написа:
който си написал във връзка с твоя произход, произхода на "кореша" (май си ти) и моята нефелност и необразованост от друга страна на вашия фон.
Само едно ще те питам - ти, от какъв зор си с тези разбирания.
Кой точно от вашите партийни "ръководители" днес е достоен, че да го защитаваш и до каква степен мислиш, че Путин е универсалното добро, което създава хубава и демократично-справедлива страна.
Не се пали, а се замисли, ЗАЩО си такъв, а не онакъв, като си толкова родовит, небеден и начетен, същото се отнася и за "кореша". Когато толкова много знаете, би трябвало да разбирате, че пътят по който сте тръгнали ще доведе до никъде, от къде ще намериш наивни работници, които да работят за вашите идеи, от къде ще намериш добри ръководители, които едновременно да са справедливи, некрадливи, морални и увлечени от идеите за равенство, доброта и т.н.
Като нямаш база, като ти е скъсан хастарът на антерийката, къде тръгваш да казваш, че онова в миналото ти е по добро от това недобро сега, като недоброто сега да не е функция на вашите хора, вашите решения и вашият "опит" да се преродите от "стопански ръководители" от комунистически тип в капиталисти от ранния стадий на натрупване на капитал, т.е. неуспешни социалисти, които имат хуманни мисли и някакво достойнство "класово". Ти от коя класа се определяш, че си, а "корешът" - със сигурност не се определяте от низините, а от елитните и едва ли не "буржоазни" кръгове, случайно прелели се в елит на комунистите - окупаторите, щото сте имали ум, дупе и правилен избор.
Лъжеш се или се самозалъгваш, че едното е по-добро от другото, единственото, което ви води е личният ви интерес, ако имате атавистични постъпки, те са да си кажете, колко хубави хора сте. Тези с най-комунистическите разбирания тук, по принцип са едни малки, долни мишки - човешки отпадък, който се оправдава, пишейки, такива са ми наблюденията. Пак ще кажа, не визирам теб, ти си само място да си пиша... глупостите.
Само едно ще те питам - ти, от какъв зор си с тези разбирания.
Кой точно от вашите партийни "ръководители" днес е достоен, че да го защитаваш и до каква степен мислиш, че Путин е универсалното добро, което създава хубава и демократично-справедлива страна.
Не се пали, а се замисли, ЗАЩО си такъв, а не онакъв, като си толкова родовит, небеден и начетен, същото се отнася и за "кореша". Когато толкова много знаете, би трябвало да разбирате, че пътят по който сте тръгнали ще доведе до никъде, от къде ще намериш наивни работници, които да работят за вашите идеи, от къде ще намериш добри ръководители, които едновременно да са справедливи, некрадливи, морални и увлечени от идеите за равенство, доброта и т.н.
Като нямаш база, като ти е скъсан хастарът на антерийката, къде тръгваш да казваш, че онова в миналото ти е по добро от това недобро сега, като недоброто сега да не е функция на вашите хора, вашите решения и вашият "опит" да се преродите от "стопански ръководители" от комунистически тип в капиталисти от ранния стадий на натрупване на капитал, т.е. неуспешни социалисти, които имат хуманни мисли и някакво достойнство "класово". Ти от коя класа се определяш, че си, а "корешът" - със сигурност не се определяте от низините, а от елитните и едва ли не "буржоазни" кръгове, случайно прелели се в елит на комунистите - окупаторите, щото сте имали ум, дупе и правилен избор.
Лъжеш се или се самозалъгваш, че едното е по-добро от другото, единственото, което ви води е личният ви интерес, ако имате атавистични постъпки, те са да си кажете, колко хубави хора сте. Тези с най-комунистическите разбирания тук, по принцип са едни малки, долни мишки - човешки отпадък, който се оправдава, пишейки, такива са ми наблюденията. Пак ще кажа, не визирам теб, ти си само място да си пиша... глупостите.
ама си затварям очите, за Ленинград сме живели в различни вселени, в твоя град е така, а в моя е противоположно на това, което пишеш.
Даже са си правили експерименти, кой ще хване пръв човекоядеца. Има и разписани правила на НКВД, как по външни белези да се разпознае, кой кльопа човешко, но това в моята вселена, а да и в нея има няколко стотин разстреляни спекуланти, предимно от хазаро-комунистически произход с по стотина килограма злато и камъшки.
Останалото ти е бъзици(с мен, магът или така Магът), какво да се гледаме, няма какво толкова да си кажем извън написаното тук, аз съм анонимен - ти си неанонимен, всеки си има своето разбиране за живота си.
Радвай се, че темата ти стана хубава, посещаема и така, може и някой млад да я прочете и да поиска да намери истината, каквато е за репресиите тук след девети, до към 1962 година и следващите години, да се опита да научи за похватите на МВР, ДС, съд и прокуратура, да даде оценка за хуманизма на червените, да се зарови в годините преди девети и така нататък и така нататък.
Случайно, може да се заблуди и де рече от фашизма или комунизма по-любаво нема, знае ли някой, какво ще става в бъдеще.
цитирайДаже са си правили експерименти, кой ще хване пръв човекоядеца. Има и разписани правила на НКВД, как по външни белези да се разпознае, кой кльопа човешко, но това в моята вселена, а да и в нея има няколко стотин разстреляни спекуланти, предимно от хазаро-комунистически произход с по стотина килограма злато и камъшки.
Останалото ти е бъзици(с мен, магът или така Магът), какво да се гледаме, няма какво толкова да си кажем извън написаното тук, аз съм анонимен - ти си неанонимен, всеки си има своето разбиране за живота си.
Радвай се, че темата ти стана хубава, посещаема и така, може и някой млад да я прочете и да поиска да намери истината, каквато е за репресиите тук след девети, до към 1962 година и следващите години, да се опита да научи за похватите на МВР, ДС, съд и прокуратура, да даде оценка за хуманизма на червените, да се зарови в годините преди девети и така нататък и така нататък.
Случайно, може да се заблуди и де рече от фашизма или комунизма по-любаво нема, знае ли някой, какво ще става в бъдеще.
Търсене
За този блог

Гласове: 5776