Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09 12:49 - Имам въпрос
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 276 Коментари: 12 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 -За България преди 9ти септември сме учили, че е била аграрна страна 
И ако погледнем цифрите/колкото и да са манипулирани/ наистина е така Предимно селско население и  относителния дял на селското стопанство и хранителната промишленост  към БВП е бил над 80% -17% производство в т ч строителство и около 3% услуги
-За България в периода 44-89та година учехме, слушахме  и четяхме , че сме промишлено-аграрна страна  И ако погледнем цифрите/колкото и да са манипулирани/
пак наистина е така Отраслевият относителен дял е селско стопанство и хранителна промишленост малко над 20% , Производство в това число и строителство около 70%
и услуги към 8%

-За днешния период след 89та година не съм учил, не съм чел, не съм слушал каква държава сме, освен че членуваме в  клуба на "Златния милиард"/най вероятно лидираме/
Все пак въпросът остава Отраслевият относителен дял е както следва
Непълни 6%селско стопанство, 20%производство в тч строитлество и 74% услуги
Може би сме "услужлива страна"!?  Дали не се дължи на това, че в страни където е легализирана проституцията, дейноста се отчита в сферите на услугите!?
И ако някой вземе , че ме подсети, че сега пиша тези редове на компютър, че имам мобилен телефон ще се съглася, но ще припомня, че имахме телефонен завод и произвеждахме компютри Ще кажа че през ППС БВП през 85 година е по висок от днешния, ако изключим задлъжнялостта -сега кредитите се включват в БВП и в това има резон Болшинството страни инвестират с кредитите си, а не се прехранват с тях -ние ги ядем, 
Та каква страна сме-отговорите могат да бъдат повече от един




Гласувай:
4



1. vencivaleri1951 - На мен сръбската ми част подсказва
29.09 12:50
-Е-ана у главу.
цитирай
2. cefules - Особено в този период е от очевидна ...
29.09 14:08
Особено в този период е от очевидна по-очевидна разликата и всеки може да си направи оценка на времето тогава и времето сега. Малко преди средата на XX век е. Малко след края на световна война, в която сме били на губещата страна. Светът е все още в шок, технологията е много по-назад, а има и "желязна завеса", която създава затруднения в реализацията на разработките. Повечето иновантни технологии са обект на строга военна и държавна тайна. И въпреки това се създават железници, пътища и водопреносни мрежи. Постоянно се дъвчи колко зле били страните извън ЕС. Е, на всекиго препоръчвам да отскочи до комшиите. Имам предвид сърбите, които са си подчертано на "другата страна". Да излезе с кола, ако иска да посети Белград да се комплексира (докъде са го докарали путинистите), достатъчно е и на око за да прецени, че е значително по-голям процента на новите коли в двумилионния град, отколкото в прехвалената ни столица. Но Белград в случая не е толкова важен. Важно е просто да влезе в Сърбия, да се завърти и да тръгне обратно по магистралата. За да види кога ще почне да го тресе и да подскача. С влизането в "модерна, европейска България" - тогава. Та при съвременните световни технологии едни пътища не могат да се направят в България. По-лошо е положението с водата. В момента навън вали. Вкъщи пак нямаме вода. Така е от повече от месец (по това време), е - живея все пак в окръжен град, а така е в още десетки градове и почти всички села в България. Почти пред края на първата четвъртина на XXI век сме. Ако спомена космонавтите, пак някой ще вземе да пръска пяна и сюргюн, че съм говорил с упорки. Е и без да се споменават космонавтите се вижда печалта: мръсно е, много хора не могат да посрещнат елементарни хигиенни нужди; утре ще плъзне някаква зараза - пак ще ни карат да ходим с маски и да се ваксинираме, когато насила вървим към епидемия. Това, ако не е мизерия, не знам кое ще да е.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Венци, спекулативно, в добрия с...
29.09 14:36
Венци , спекулативно, в добрия смисъл ,често споменаваш сръбска страна в тебе! И с известна гордост?
Аз не бих го правил, както и не го правя!
Първо, наясно ли си сърбите какво са ни причинили реално!
Второ, ти си от район в България, граничещ със земи откраднати от сърбите именно от нас! Освен широко известните Западни покрайнини, Ниш и Моравия или тъй наречената Българска Моравия, както се нарича и реката- Българска Морава! Знаеш ли по какъв начин е взет Ниш, за който самите сръбски вестници са отразявали най- голямото въстание в Отоманската империя като Българското! Нишкото въстание!
Но атлантическите интернационалисти също не знаят тази истина!
По същината на въпроса ти!
Преди девети сме имали селско стопанство и сме учили всички и зад Виена на него, нещо което и султанът не е постигнал с армията си!
След Девети станахме развита промишлено страна!
Млък на " специалистите", виждали завод на картинка ! Не на мен простотиите им!
Да обобщим!
Били сме селскостопанска страна, след това допълнена и като страна с промишлено стопанство !
Сега?
Сега сме безстопанствена страна !
Внасяща всичко, клечки за зъби, китайски ( вероятно) глинени пирони и болтове!?......
Ако стане война, на трапезата ще има натрошени тухли и керемиди И банкови хартийки!

цитирай
4. gardener - комунистическа страна сме
29.09 14:46
Страна на победилите комунисти-капиталисти. От там ти иде и неориентираността и неразбирането. Защото, когато си правил нещо противно на логиката с пари на окупаторите, които по команден и насилствен начин са ти казали, какво да правиш - полунационализация на зем. земя, национализация на банките, национализация на заводите и национализация на едрата и дребна градска собственост (всеки с повече от 20 кв. м. на човек в града има наематели за 20 ст. на кв. м. в собственото си жилище - изключения се правят за другари настанени в национализираните жилища, защото те са били партизани или ятаци по селата). Днес, предполагам имаш повече от 1 жилище - нормално е да имаш и всяко друго, освен това в което живееш ще бъде национализирано от държавата, защото ти е излишно и в него ще настанят горекоментиращия... като крайно нуждаещ се, по причина, че сигурно няма брак с журналистката от сайта Север.бг. По темата за аграрната страна си прав, по темата за промишлената страна от Тошко-цигането не си прав. Промишлеността в огромната си част бе насочена да задоволява нуждите на СИВ и В. договор, те се разпаднаха и пазарите се сринаха. Самото производство, на което основен потребител беше СССР, бе формирано със суровини и материали от СССР, а СССР се разпадна на около 10 отделни държави, които не искаха нискочествената българска продукция, искаха да живеят в условията на западни стоки и услуги. Твоите другари от БКП и ДС, МВР и МНО, също искаха да бъдат капиталисти или поне да държат КАПИТАЛА - паричен и производствен и си направиха "банки", които да източат спестяванията на мучовците и си направиха приватизатори, които да получат на безценица заводите и всички недвижими активи на обществото, в това число и машините за производство в заводите. Не получиха само раята или робите, които не искаха да им работят без пари и при условията на липса на суровини от СССР (където управляваше пияницата Елцин и неговата група, които също имаха местни, свои проблеми) цялата комунистическа инфраструктура на СИВ и военно-промишления комплекс на ВД се разпадна, заводите бяха затворени и твоите другари - капиталисти ги продадоха на турци, гърци или който им предложи кеш за железата. Изнесоха напояването на земята, машините, тръбите в Гърция, изнесоха много заводи в Турция, която имаше метали от Запада и до днес си произвеждат с нашите машини, пък били те и по второ направление. Корабите ги продадоха, а по старите ги рязаха в Африка и Индия, самолетите и активите на БГА ги дариха на евреи/съветски хазари от наш КГБ произход, компотите се провалиха по причина на орсовките и стихийната реституция на земята, където най-добрите земи отидоха във вашите въшкари, защото те бяха "агрономи" и председатели на АПК-та и ПАК-ове и участници в т.н. "комисии" за "оземляване" на старите собственици, повечето с унищожени нот. актове след 9 септември 1944 година или със "заменки", т.е. земята отиде пак в ръцете на твои другари и разни "оземлени" мангали... За "електрониката" - цялата ни електроника и високи технологии, бяха реплика на технологиите от силициевата долина или силиконовата, според образованието на тъпака, който пише - добре, че не е салициловата, все пак... Та, когато нещо се прави, не защото си узрял исторически да го правиш, а защото така са казали в Москва или това са те излъгали местните инж. на име Гаю Ганев е обречено в условията на жесток пазар да изчезне, а трудовите хора да си почиват - нито в земеделието, нито в промишлеността. Та в момента сме комунистическо-капиталистическа държава, радвам се, че скоро и това няма да сме.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Виж, да се гордея или да не се гордея все съм си внук на сръбкиня и българин
29.09 15:36
Чувствам и двете страни като свои Какъв съм, личи по паспорта , който взех на 16-български В противен случай нямаше да бъда военнообязан Дори не си взех и српско гражданство , когато ме хвана закона за задължителна военна служба и си отидох в казармата , макар, че можех да не го правя Взех втори паспорт като ослужих-да не вися за визи...Откровено не правя разлика между българи и сърби-всеки със плюсовете и минусите
С останалото от коментара ти съм съгласен напълно

leonleonovpom2 написа:
Венци , спекулативно, в добрия смисъл ,често споменаваш сръбска страна в тебе! И с известна гордост?
Аз не бих го правил, както и не го правя!
Първо, наясно ли си сърбите какво са ни причинили реално!
Второ, ти си от район в България, граничещ със земи откраднати от сърбите именно от нас! Освен широко известните Западни покрайнини, Ниш и Моравия или тъй наречената Българска Моравия, както се нарича и реката- Българска Морава! Знаеш ли по какъв начин е взет Ниш, за който самите сръбски вестници са отразявали най- голямото въстание в Отоманската империя като Българското! Нишкото въстание!
Но атлантическите интернационалисти също не знаят тази истина!
По същината на въпроса ти!
Преди девети сме имали селско стопанство и сме учили всички и зад Виена на него, нещо което и султанът не е постигнал с армията си!
След Девети станахме развита промишлено страна!
Млък на " специалистите", виждали завод на картинка ! Не на мен простотиите им!
Да обобщим!
Били сме селскостопанска страна, след това допълнена и като страна с промишлено стопанство !
Сега?
Сега сме безстопанствена страна !
Внасяща всичко, клечки за зъби, китайски ( вероятно) глинени пирони и болтове!?......
Ако стане война, на трапезата ще има натрошени тухли и керемиди И банкови хартийки!


цитирай
6. leonleonovpom2 - Не съм искал да те обидя или наран...
29.09 17:07
Не съм искал да те обидя или нараня!
Може би недобре съм го формулирал Имах предвид дали не е Българско сръбското, за което стана въпрос
Защото Ниш от Български град днес трудно може да намериш в него Българин?
Така е и с всички градове на съседни държави, били Български? В Констанца например е нямало и един румънец Сега трудно може да намериш Българин в него?
Брашов е строен от Киеши- Българи зидари Днес има само две семейства от тях Всичко е минало под румънска тесла !
Да ' добра тема за модерният" еднопосочен" интернационализъм!
Аз също, на Балканите едва ли има някой с чист етносен произход, имам две прабаби гъркини Но те са станали Истински Българки, едната още на три години и са отледали общо 16 деца!
Мъжете им са от известни родове в България- Мулетарови и Чешмеджиеви! Дали герои на България и министри- родовете им!
Извинявай, още веднъж!
Българското в моето семейство- аз и родители ,е свещено! На него не се посяга!
Дядо ми , като е бил в плен на англичани в Египет, е харесан за зет от висш офицер- лорд ! Дъщеря му също го харесва ! Но отказва, не може да остави родители и България!
Англичанинът го разбира и приема отказа нормално!
Веднъж го попитах, бях ученик, не съжалява ли? Беше голям майтапчия! Отговорът му ме накара, да избухна в смях
Не съжалявал, защото нямало да се познаваме!
цитирай
7. vencivaleri1951 - И аз не съжалявам, че не сме на едно мнение-нямаше да се познаваме:)
29.09 19:49
бабата и дядото за които говорим са прости хорица-лорд и не са виждали
До войната дядо е бил даракчия, след войната го пращат във виена да учи в някакво железничарско училище от типа на нашите техникуми Там се увлича по профсъюзна дейност, сдружава се със сърбин, който има сестра също там и работеща в шивашко ателие за бельо. харесват се, вземат се и всичко е щяло да бъде ОК, ако профсъюзите не размътили главата на дядо Баба вече си направила ателие в софия, дядо бил среден ръководен кадъл в Локомотивния-типично дребно с тенденция за средно буржоазно семейство .
След преврата на 9ти юни забраняват профсъюзите във военизираните звена-ЖПто е от тях Вдигат стачка, а имаме военно положение и бързо стачката е смезана в Локомотивния завод Няколко души са осъдени, после помилвани-според мен присъдите са били да стреснат стачници и кандидати за такива Дядо е изселен в това село за няколко години, по късно го изселват пожизнено за оскверняване на наградно оръжие-ронел си е провокативно със сабята царевица. И тук да поговорим за баба Тя от виена идва в София-иди дойди Отваря ателие и идва изселване в колибарско село-тя като декабристка последва мъжа си и от там с всички незгоди като жена на политически, по късно майка на такива синове Никога не е съжалявала за избора си Винаги обаче се е писала сръбкиня , дори когато не бе добре да си сърбин, освен ако си противник на Тито С внуците често говореше на српски и от нея поназнайвам езика Тоест аз имам село, благодарение на 9то-юнци
Лаик съм по история, но нямаше как западните велики сили да оставят дори Санстефанска българия, а ти в Ниш отиде Не за друго , а голяма страна на Балканите и близка до Русия Това което е след като ставаме независими, никак не е малка територия, а още повече благодатна и комуникативна -средноголяма европейска страна, с трудолюбиво и ученолюбиво младо население. Симпатичен си ми и ако искаш напролет да те заведа да изядем по някоя плескавица в Цариброд/Димитровград и да се отбием в читалището Иван Вазов, гимназията Христо Ботев, стадиончето Васил Левски/имат и друг по голям/ След това на връщане ако искаш ще се отбием в равностойния му като територия и до промените като население Драгоман Там също има читалище Иван Вазов и училище Христо Ботев
Какво като Драгоман е в България Там вече български не се говори Голямата част се състои от маргинали и цигани. жена ми трябваше да плати 12хиляди за зъболекар в България В Димитровград даде 4500
Хайде ми обясни защо българите димитровградчани плащат да кажем 5000, а тези в софия 12 хиляди Къде е българско? Никоя страна не е в свойте граници-едни са взели територия, на други са им взели Какво да кажем за австрийците, за унгарците. Добре ли живеят?
Ами чехите-колко им е територията, словаците...
Ние нащите стотина хиляди км2 не знаем да управляваме, а искаме още толкова колко е Англия-съизмерима с България по територия-без Штолндия е около 120000 Ами колко са Белгия, Холандия...
Не по малко са се клали, воювали и т н Дошъл им е обаче акъла , поне между себе си да не правят глупости
Ето, с някаква магия северна Македония става наша област Какво правиме? Ще почнем да си мерим пишките и ще имаме парламент с 12 партии вместо 7-8
Отвори им вестниците, пусни електронните им медии, послушай парламента им-българи от всякъде Все едно , че чувам нашите, че гледам наша телевизия
Ум ни трябва, не територия

leonleonovpom2 написа:
Не съм искал да те обидя или нараня!
Може би недобре съм го формулирал Имах предвид дали не е Българско сръбското, за което стана въпрос
Защото Ниш от Български град днес трудно може да намериш в него Българин?
Така е и с всички градове на съседни държави, били Български? В Констанца например е нямало и един румънец Сега трудно може да намериш Българин в него?
Брашов е строен от Киеши- Българи зидари Днес има само две семейства от тях Всичко е минало под румънска тесла !
Да ' добра тема за модерният" еднопосочен" интернационализъм!
Аз също, на Балканите едва ли има някой с чист етносен произход, имам две прабаби гъркини Но те са станали Истински Българки, едната още на три години и са отледали общо 16 деца!
Мъжете им са от известни родове в България- Мулетарови и Чешмеджиеви! Дали герои на България и министри- родовете им!
Извинявай, още веднъж!
Българското в моето семейство- аз и родители ,е свещено! На него не се посяга!
Дядо ми , като е бил в плен на англичани в Египет, е харесан за зет от висш офицер- лорд ! Дъщеря му също го харесва ! Но отказва, не може да остави родители и България!
Англичанинът го разбира и приема отказа нормално!
Веднъж го попитах, бях ученик, не съжалява ли? Беше голям майтапчия! Отговорът му ме накара, да избухна в смях
Не съжалявал, защото нямало да се познаваме!

цитирай
8. onlooker - Имам Въпрос... Me Too! ;)
29.09 20:53
Странно Нещо е Животът...
Всички в блога знаем, че Вие сте Част от Партийната "Аристокрация" Някога!
Но и Всички се ЧУДИМ...Как Бившите Ви СЛУГИ КАТО ЧЕРНИЯ ПРЪЦ днес Ежедневно ВРЕЩИ и Е ПО-ГЛАСОВИТ И От ТАКИВА Като Вас - "Аристократите" МУ...
РУСЕНСКИ СЕЛЯК с Манталитет на ЛАКЕЙ, СМЕХОТВОРНО ЕГО И Пълен С Комплекси Импотентен ДЯДКА, Киснещ ПО 24 Часа в блога...
По ЛИПСА НА НЕЦО ДРУГО...
Горкият ''Черен хиШник"...
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря за поканата! Живот и з...
29.09 21:58
Благодаря за поканата! Живот и здраве да е, с удоволствие!
Споменах за дядо ми, защото посрещаше угрото със Съюзници - разбойници! Десет години е бил войник Три и половина от тях в плен след раняване - до 1921 година!
Посрещнат като герой в града и заради това, че се е върнал в България! Но младостта му е почернена! Той беше от рода на Григор Чешмеджиев, падал му се е вуйчо!
Баба ми беше от Мулетаровия род Знаех футболиста Митко Мулетаров За съжаление, почина млад!
А в правосъдието имаше важна клечка, Спас , ако се не лъжа Мулетаров Засякохме се на Свети Константин , малко преди промяната, бяхме в съседни вили
Държа се резервирано, вероятно мислеше, че ще искам нещо? При следващи срещи само поздравявах и бързо отминавах! Е, накривил съм му шапката?
цитирай
10. vencivaleri1951 - Беше зам гл прокурор , а и депутат, ако не е съвпадение на имена и професия
29.09 23:47
Имам съвсем друго усещане за този човек-позитивен , диалогичен и т н
Щом на Свети Константин преди помените , значи на "Дружба" Вилите на ЦК?
То и октомври е хубав месец за излет на плескавици, но септември и октомври се прибират турците в Европа и е ад-чаках преди седмица /с жена ми за денталния и проблем/ два часа да минем през КППто Кофти са и юни и юли-тогава пък се връщат в Турция и чакаш да се прибереш Пролетта е най добре-красиво е, много капанчета на прилични цени и сърдечно посрещане и изпращане Наистина Живот и здраве -ще го направим

leonleonovpom2 написа:
Благодаря за поканата! Живот и здраве да е, с удоволствие!
Споменах за дядо ми, защото посрещаше угрото със Съюзници - разбойници! Десет години е бил войник Три и половина от тях в плен след раняване - до 1921 година!
Посрещнат като герой в града и заради това, че се е върнал в България! Но младостта му е почернена! Той беше от рода на Григор Чешмеджиев, падал му се е вуйчо!
Баба ми беше от Мулетаровия род Знаех футболиста Митко Мулетаров За съжаление, почина млад!
А в правосъдието имаше важна клечка, Спас , ако се не лъжа Мулетаров Засякохме се на Свети Константин , малко преди промяната, бяхме в съседни вили
Държа се резервирано, вероятно мислеше, че ще искам нещо? При следващи срещи само поздравявах и бързо отминавах! Е, накривил съм му шапката?

цитирай
11. kvg55 - vencivaleri1951,
02.10 21:53
Ти питаш, ама Гетьо не ти отговаря. Защо?
цитирай
12. krumbelosvet - Драги Венци,
02.10 22:04
Ние бяхме ДВЕ ВОЙНИ на грешната страна. Сърбия - на правилната. Там е разликата.
Опълченците станаха Андрешковци С Л Е Д тия загубени войни. За Сливница да не говорим.
А Титова Югославия беше антисъветски галеник на Запада...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5481131
Постинги: 1492
Коментари: 20396
Гласове: 5616
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031