Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09 16:36 - "Тлъста заплата затвори устата на Волгин в БНР"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 760 Коментари: 16 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
, а  мижави доходи отвориха устата на  българския "Батман" и пиар на Ангелина Пискова

Вицът , защо дяволите не пазят българите в казана в Ада е много стар , но все по актуален 
Случва се обаче някой да се измъкне от казана на посредствеността и срещу него се започват атаки от "катрана"  Посредствеността няма цвят, няма и политически идеали.
Посредствеността е безцветна, завистлива , тщестлавна , а и жестока при сгода Кой щеше да знае за  Харлаков например, ако не бе заклал садистично Стамболийски.
Днес за малко известност, дребни пари  и утолени низки страсти мнозина са готови да станат харлаковци  Харлаковщината може да бъде и епистоларна , но с това не е по малко отвратителна . Анонимници, забулени като ханъми -чета днес в блога на един от тях, чета нападки към един от малкото ни непокорни на посредственост и власт журналист . Журналист , който не служи на властници и грантораздавачи, а на собственото си убеждение за правдивост и служба на обществото.  Не казвам, че и аз не съм поглеждал към "харалаковщината" По времето на Жан Виденов в радиото имаше протест Сред водачите му бе и Волгин-младо момче, бързореко и със снайперска точност "стреляше на месо"  Попитах тогава покойния вече Вечислав Тунев/директор на БНР/ и мой познат, защо не му "Спре въздуха" или  не го "изрита" от радиото Отговорът му бе:
-Няма смисъл, отиваме си, а и младокът си го бива Има много хляб в него/цитирам по памет/
"Младокът" днес е мъж и го "дава" по мъжки , което никак не се нрави на тези с ЛГБТ
душевност .  "Стискат с настървение юмручета , като травестити срещу жени."
Дори се заиграват с взетата от Волгин фамилия на майка си, без да осъзнават /дано не е така/, че това може да се дължи на семейна драма
Виж ако фамилията му беше "Темзин" , или "Сенин" , нашите сенилни ерудити щяха да смятат че нещата са ОК-фекално ОК.
И цари луда радост  сред "забулените" ерудити Волгин нямало да го чуваме в БНР
Лично аз не съм го и слушал много- често предаването му съвпадаше с ангажираноста ми
като дядо, или докарващ си по нещо над пенсията ми. Към това , което съм чул имам своите забележки-дължи се най-вероятно на моите си притрастия  Това, което не може да се отрече във Волгин е интелигентност, ерудиция, решителност и трудолюбие. на       На   надяващите се да млъкне и да си трупа , или харчи евродепутатската си заплата, ще кажа, че надеждите им са всуе.  Който е "помирисал печатарско мастило" , или е влязъл трайно в студио е за цял живот Убеден съм , че Волгин ще намери своята трибуна за почитателите си, а и последните ще се увеличават. Новите технологии дадоха много възможности за това  Ако като журналист Волгин имаше и някои ограничения/време, изказ, гости и др/ то днес ограничения и правила  няма Ако някой смята , че може да бъде цензуриран, то нека да погледне към Конституцията ни. Много по лесно е да бъде закрита която и да е медия, отколкото да бъде цензуриран депутат.
И ако си го обясним с терминологията на Блог бг, то за Волгин бан е невъзможен





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. icansing - Волгин е още по-блестящ, по-полезен за българите, по-обичан.
18.09 16:47
Изборът на "Възраждане" не можеше да бъде по-добър! Защо да остава в БНР,
откъдето го гонеха- наказваха- забраняваха- охулваха? "Колеги", подобни на
кикимората Мангилена Вряскова с плоски мозъченца- глупави, МНОГО ПОСЛУШНИ!
Петър си има ютюб канал "Абсолютно свободно" където здраво громи империализма.
Да припомним- БНР забрани и спря ВСИЧКИ авторски предавания на Петър Волгин,
"Без контрол", "Дим над водата", "Деконструкция", "Политически некоректно",
слушани от МНОГОМИЛИОННА аудитория. Той е бил и остава Номер 1 ! Няма друг!
Не мълчи и като евродепутат- размазва лигави прости тамагочита и се кефи!
В последното си изявление от трибуната заклейми кървавите евро-депутати,
отговорни за доставките на оръжия за Украйна. Триумфално, безапелационно!
цитирай
2. krumbelosvet - Ей, не изтрая
18.09 16:47
да не напсуваш българите.
В първото изречение.
цитирай
3. iw69 - Когато
18.09 17:14
си срещу течението заначи имаш характер и НЕ си помияр, особенно когато плуващите по течението са токова смешни, плиткоумни и отчайващо долнопробни подлоги като евро–атлантиците.

Гордея се, че България има такъв достоен депутат в Европарламента, а не като досегашните мишоци.
цитирай
4. cefules - България има надежда, Голяма На...
18.09 17:37
България има надежда, Голяма Надежда, че има журналисти като Волгин. Смели. Дръзки в най-добрия смисъл на думата. Свободни. Едно небе над тях. Или както е в случая: Едно Слово. Нищо друго. Естествено е, че калтаците (независимо от националност) ще са бесни. Сами се сравняват с него, неволно се сравняват и виждат що за нищожества са. Много силно Слово!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Круме, кое не е истина Ако ще те успокои и при сърбите го има
18.09 17:45
Те предадоха хората си в Хага, ние отнехме гражданство на Димитров и ако СССР не бе му дал, оставаше в лапите на нацистите
Посочи ми един известен българин, който да не е оплюван, омаловажаван в България
Като изключим гърците, ние на Балканите винаги злословим за успелите ни хора То още като езичници е залегнало у нас
Принасяли са в жертва най, красивото, най умното и можещо
Кажи ми кой се опита да спаси Левски От Търнов до София на волска каруца е каран
Един опит няма Кой последва четата на Ботев-никой
Колко възстанаха през Априлското въстание-башибозукът изби много повече хора от възстаналите
Така е и през Априлското възстание...
Това са истини и за тях трябва да се говори и да се осъждат
Родът ми е богат на отличия получени в рат за България , та да го съдиш за неродинолюбие. Да , баба ми е сръбкиня Запознали са се с дядо ми във Виена, където той е учил, а тя била шивачка в ателие за бельо Взели се и тя го последвала в София, а после в колибарско село до српската граница където е е интерниран пожизнено Представи си-от Виена в селО на около 1000м над морското равнище , където нямало и тоалетна Дядо прави първата тоалетна в селото-на двора естествено
Преди да го изселят , току що е направила свое ателие Колко са жените , които ще последват мъжете си по чукарите , а същевременно са имали не лош занаят



krumbelosvet написа:
да не напсуваш българите.
В първото изречение.

цитирай
6. 1997 - Слепота
18.09 18:09
krumbelosvet написа:
да не напсуваш българите.
В първото изречение.

Всъщност с право псува Харлаковщината от първото изречение.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Благодаря!
18.09 18:43
Жалко е , когато се оплюват кадърни хора , и то обикновено от "пипнипишковци"

Имаш различно мнение , различно усещане за нещата Изложи ги , опонирай възпитано този с когото не си съгласен. "В началото бе словото" и после дойдоха сълзите, мъртвите, осакатените...В началото раздаваха пирожки западните лейдита, днес джентълменти им дават куршуми и цеви Тоест със словото трябва да се внимава Безсловесният "Батман " ако има властта и ще убива хора като Волгин, както наркобандата в Киев , която с убийства и опит за такива на журналисти се опитва да ги сплаши Същевременно са и антикомунисти и това е най голямия смях Ако след 20те години на миналия век в СССР започна да се теоритизира износът на революция, а след ВСВ успешно започна да се изнася, днес виждаме абсолютно копиране на износа на революция-разклащане на държавата жертва, майдан и въоръжен преврат
Арабската пролет, Грузия,опитаха с Белорусия и сега Украйна. И не го крият Коалиционен партньор на Байдън е Сандърс , а той е троцкист-сам се определя като такъв, има книги за троцки , а Троцки е теоритика на износа на революция
Аз съм сигурен че ерудитите и не подозират кой е идеолога на случващото се в изброените държави например
Дава им се "тон за песен" и те започват
Това не са мислещи хора-преди 15ина години Пеевски беше национално зло, ще видиш че съвсем скоро тези които викаха Разпни го , скоро ще викат Осанна ...


cefules написа:
България има надежда, Голяма Надежда, че има журналисти като Волгин. Смели. Дръзки в най-добрия смисъл на думата. Свободни. Едно небе над тях. Или както е в случая: Едно Слово. Нищо друго. Естествено е, че калтаците (независимо от националност) ще са бесни. Сами се сравняват с него, неволно се сравняват и виждат що за нищожества са. Много силно Слово!

цитирай
8. pantaleev - Волгин е човек на място. Истински ...
18.09 21:36
Волгин е човек на място. Истински бунтар а не послушко. Гордея се с избора си на 9 юни тази година :))
цитирай
9. get - До 2. krumbelosvet - ЕЙ тук сме на едно мнение!
18.09 22:02
krumbelosvet написа:

Ей, не изтрая
да не напсуваш българите.
В първото изречение.


- Как няма да псува българите - като СЕМКАТА МУ Е СРЪБСКА не българска!
- Сам в блога си е твърдял, че е имал сръбски паспорт - нали Венци?
Той е повече руснак или сърбин по дух и разбиране - поради показва въпиющо незнание по историята на България и народа ни - пишейки?
vencivaleri1951 написа:

Кажи ми кой се опита да спаси Левски От Търнов до София на волска каруца е каран


- Няма какво, аз да казвам Венци - а прочети книгата на поп-Минчо Кънчев от Стара загора. Който в спомените описва как с Атанас Узунов са събирали чета за освобождаване на Левски.
- Но то не се осъществило ... защото през 60-те години на 19-ти век, не е имало телефони, камо ли GSM-ми интернерт, нито асфалтарани пътища, нито така любимите на мутрафоните БМВ-та, тоест бърз транспорт.

- Венци, Венци-и-и българското у теб - лула тютюн не струва! С което досущ докарваш на кумира си за журналистика Петър Волгин.
- С нищо повече не докарващ от един друг набеден за политик журналист, Николай Бареков.

- Приключвайки, те поздравявам с музикален поздрав в персонално изпълнение на политик-журналиста Н. Бареков ... Приятно гледане :)))?!

https://www.youtube.com/watch?v=FiN3BD3g7L8

П.П.
А можеш да си прикачиш клипчето - като илюстрация и в потвърждение мнението ми: Какво представлява проксито "Волгин" от партията на известния във Варна, като Коста "Копейкин"
цитирай
10. get - До 7. vencivaleri1951 - Приемам поканата ти за интелектуален дуел!
18.09 22:25
vencivaleri1951 написа:
Жалко е , когато се оплюват кадърни хора , и то обикновено от "пипнипишковци"

Имаш различно мнение , различно усещане за нещата Изложи ги , опонирай възпитано този с когото не си съгласен. "В началото бе словото" и после дойдоха сълзите, мъртвите, осакатените...В началото раздаваха пирожки западните лейдита, днес джентълменти им дават куршуми и цеви Тоест със словото трябва да се внимава Безсловесният "Батман " ако има властта и ще убива хора като Волгин, както наркобандата в Киев , която с убийства и опит за такива на журналисти се опитва да ги сплаши Същевременно са и антикомунисти и това е най голямия смях Ако след 20те години на миналия век в СССР започна да се теоритизира износът на революция, а след ВСВ успешно започна да се изнася, днес виждаме абсолютно копиране на износа на революция-разклащане на държавата жертва, майдан и въоръжен преврат
Арабската пролет, Грузия,опитаха с Белорусия и сега Украйна. И не го крият Коалиционен партньор на Байдън е Сандърс , а той е троцкист-сам се определя като такъв, има книги за троцки , а Троцки е теоритика на износа на революция
Аз съм сигурен че ерудитите и не подозират кой е идеолога на случващото се в изброените държави например



Следствие на което - първия ми ВЪПРОС?

- Кой е теоритика в болшевишката партия на Русия, който говори "за износ на революция" ?

а) Лев Бронщайн "Троцки" или ...
б) Владимир Улянов "Ленин".

- Венци в школата ВИ за полеви агенти в Ленинград (която е завършил и Вл. Путин) - явно е била слаба теоритичната подготовка по "Теория и история на революционните движения на Двадесети век" ?!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Първо чети внимателно
19.09 08:37
Никога не съм имал сръбски паспорт Имал съм югославски И то след казармата, защото ако бях взел второ гражданство преди това, нямаше да мога да служа.
И не се забавих от желанието да ходя войник, а от уважение към баща си-нямаше как да се скътавам при неговата позиция. А взех паспорт за да мога да пътувам Ти ако си в ЕС от 2005 , то аз около 30 преди това До промените , а и малко след това, винаги казвах в чужбина, че съм българин, без да имам проблем, а и се отнасяха със симпатия към мен, докато към югославяните бяха с предубеждение-бяха наводнили Европа, подбиваха пазара на труда, имаше износ на престъпост и т н Ти по добре можеш да прецениш отношението към нас на гостуващите във Варна чужденци преди и след
В Дружба завързах ученическо приятелство с шведско момиче на моята възраст горе - долу. Тя с родителите си почиваше в дома на учените/баща и бе университетски преподавател/ , а аз в станцията на военните с моите. Ходехме на плаж при нас, защото плажът бе по добър, а имаше и атракции -колела, лодки , спортни площадки, заредено барче на некурортни цени...Впрочем имаше и смешен момент Обичаше да се храни в нашата станция, защото и приличало на Швеция-взимаш каквото искаш и колкото искаш:) Не я разубедих, не и казах, че това се отнася само за летателния състав и от там и за семействата им
Запознанството ни продължи и в следващи етапи-поздравяваме се и сега при поводи Дружахме и семейно Отношенията ни охладняха след промените и поводът бе следният В Белград гостуваха Ролингстоунс и с жена ми и приятели отидохме на концерта По съвпадение и шведската ми приятелка бе на някакъв симпозиум там-тя работеше тогава в ЮНИДО Разбрахме се да я взема от хотела привечер, и да дойде и тя с нас на концерта Пристигнахме по рано и се пробвах да я взема още на обяд От рецепцията ми казаха , че групата обядва в момента и отидох в ресторанта Като ме видя , очевидно се смути и после ме представи:-Венцислав, мой приятел Завършил е в Петербург, доктор по икономика. -Край на цитата Тогава не обърнах внимание, а и ме представи на френски, език който вече позабравях и не обърнах внимание, че не спомена , че съм българин
след концерта я изпратихме с жена ми до хотела и тя започна да се извинява , че не ме представила като българин.по скоро им внуши че съм руснак от Питер , наблягайки и на кандидатската ми Обясни го с лошия имидж който сме имали Лично на мен не ми направи впечатление, но жена ми изтина като Антрактида.
Отказа /уморена била/ да влезе в хотела, нямаше прегръдка и целувка с Инга...от там натък нещата не са същите По късно забелязах, че в чужбина и аз не се бия в гърдите "Булгар, Булгар..." И защо не погледнем
какво остана в България Имаме поради емиграция и ниска раждаемост от страна на българите демографска катастрофа-и като количество и като качество на населението Под качество разбирам средната възраст на българина, падане екстремно нивото на образование, сериозния ръст на циганския етнос и все по голямото разделение между хора и прослойки. Ти говориш за Копейкин, с какво а по различни другите лидери на фракции Две години сме без дейтващо правителство поради междуличностни отношения и корупционни противопоставяния Направи разликата между съставите на ВНС и Народното събрание днес Колко интелектуалци, академичен състав имаше преди и колко днес
НС е еманация на общото население на страната
" Аз съм прост, вие сте прости , ще се разберем" "Лош матрЯл" Юркат го Борисов за тези откровения, но е точен като снайпер Ами погледни на какво приличат курортите ни Толкова обичах Стария Несебър, Созопол...ами днес кич-грънци, дюнер и на всяка крачка надпис 3 лв за да ползваш тоалетна
По Витошка в София също дюнерджия след дюнерджия и чалга В половината окръжни градове няма кино, за театърални постановки да не говорим
На всяка крачка казино и до него заложна къща Пред училищата нагло "работят" дилъри Учениците на единия край на оградата пушат, учителите на другия
Все повече хора ровят в контейнерите, все повече деца отпадат от училище Като се заблуждаваме че сме ОК, какво печелиме Не сме ОК-вместо да настигаме, изоставаме все повече и повече
Това че ще се самозалъгваме, няма да ни измъкне от фекалиите в които сме затънали!

За Троцки
Може би в твоят университет да сте имали в библиотеката си Троцки/по КГБ връзка/ но Сталин се постара не само да ликвидира Троцки, преди това децата му, но да заличи всякаква памет за Троцки в СССР Тоест Ленин на пиедестал, а Сталин пръв съратник, а Троцки в забрава-дроуги също, но Троцки е изтръгнат просто от съзнанието на обикновения руснак
А е спорно кой има повече заслуги за 1917 година , революцията, Червената армия- Ленин или Троцки.
Факт е , че СССР дава държавност например на азиатски държави казахи, узбеки, киргизи и т н но и там режимът е 100 на 100 Военен комунизъм, родоначалник на който е Троцки Троцки е и комисар по външните работи Той е със специален интерес къв Китай и основно заради числеността на страната -тогава числеността е играла основна роля във войните СССР гладува, а Троцки превежда средства с които се издържа ККП След експулсирането му, той става любимец на лявото студенчество на Запад-Великолепен оратор, гениален ум и перфектна визия-той увлича като никой друг Латинска Америка, ами той я разбунва Сред левичарите той започва да конкурира Сталин като лидер За какво мислиш, че го убива Сталин и го осъжда на забрава в СССР
Троцки е в конфликт с Ленин за Бресткия мир, за териториите които се отстъпват на малорусите , тоест за териториите в които днес се води война Обвинява Ленин, че сключва мир, а не помага на любовницата сиРоза Люксембург, която вдига въстание с цел да помогне на СССР да оцелее. Ленин жертва Роза/макар и да е имал уговорка да не бъде съдена-германците изпълняват уговорката-не я съдят, разстрелват я без съд/ за да запази Съветска Русия според преценките си Троцки е на обратното мнение-една социалистическа германия , дори съюзна република на СССР ще приближи човечеството към световен СССР
В този кървав спор, не мога да преценя кой е прав Ленин се придържа към маркс и много малко го развива Той залага на икономиката НЕП
Сталин стопира и Ленин и Троцки . Китайското чудо си е лениновия НЕП отвсякъде.Колониалните борби до голяма степен са по Троцки Путин определено ненавижда Ленин/основоно заради Украйна и е прав/, открито симпатизира на Сталин и намига на Троцки-основно в Африка за момента


get написа:
vencivaleri1951 написа:
Жалко е , когато се оплюват кадърни хора , и то обикновено от "пипнипишковци"

Имаш различно мнение , различно усещане за нещата Изложи ги , опонирай възпитано този с когото не си съгласен. "В началото бе словото" и после дойдоха сълзите, мъртвите, осакатените...В началото раздаваха пирожки западните лейдита, днес джентълменти им дават куршуми и цеви Тоест със словото трябва да се внимава Безсловесният "Батман " ако има властта и ще убива хора като Волгин, както наркобандата в Киев , която с убийства и опит за такива на журналисти се опитва да ги сплаши Същевременно са и антикомунисти и това е най голямия смях Ако след 20те години на миналия век в СССР започна да се теоритизира износът на революция, а след ВСВ успешно започна да се изнася, днес виждаме абсолютно копиране на износа на революция-разклащане на държавата жертва, майдан и въоръжен преврат
Арабската пролет, Грузия,опитаха с Белорусия и сега Украйна. И не го крият Коалиционен партньор на Байдън е Сандърс , а той е троцкист-сам се определя като такъв, има книги за троцки , а Троцки е теоритика на износа на революция
Аз съм сигурен че ерудитите и не подозират кой е идеолога на случващото се в изброените държави например



Следствие на което - първия ми ВЪПРОС?

- Кой е теоритика в болшевишката партия на Русия, който говори "за износ на революция" ?

а) Лев Бронщайн "Троцки" или ...
б) Владимир Улянов "Ленин".

- Венци в школата ВИ за полеви агенти в Ленинград (която е завършил и Вл. Путин) - явно е била слаба теоритичната подготовка по "Теория и история на революционните движения на Двадесети век" ?!

цитирай
12. get - До 12. vencivaleri1951 - Типично за теб, когато не знаеш ОТГОВОРА(на въпроса ми) изпадаш в логорея
19.09 12:45
vencivaleri1951 написа:
get написа:

Първия ми ВЪПРОС?

- Кой е теоритика в болшевишката партия на Русия, който говори "за износ на революция" ?

а) Лев Бронщайн "Троцки" или ...
б) Владимир Улянов "Ленин".

- Венци в школата ВИ за полеви агенти в Ленинград (която е завършил и Вл. Путин) - явно е била слаба теоритичната подготовка по "Теория и история на революционните движения на Двадесети век" ?!

1.
Никога не съм имал сръбски паспорт Имал съм югославски И то след казармата, защото ако бях взел второ гражданство преди това, нямаше да мога да служа.
2.
... шведската ми приятелка Инга ...
3.
Все повече хора ровят в контейнерите ...
4.
Троцки ... средства за ККП ... любимец на лявото студенчество ... Брестки мир ... Латинска Америка ... и т.н.
5.
Ленин ... сключва мир, а не помага на любовницата си Роза Люксембург ... Ленин жертва Роза за да запази Съветска Русия


- Явно по този МНОГОСЛОВНО-НИЩО-НЕ КАЗВАЩ начин си вземал изпитите си по идеологическите дисциплини? Ама, като СЪДЪРЖАНИЕ отговора ти е едното - Нищо!

Бил съм екзаменатор /не ГО бъркай с екзекутор :)))!
- И ще направя нещо - което се забранява в такава ситуация - ще ти дам два Жокера?

А/ Кога и при какви обстоятелства Ленин започва изказването си с:
«Я ПРОШУ ЗАПИСЫВАТЬ МЕНЬШЕ: ЭТО НЕ ДОЛЖНО ПОПАДАТЬ В ПЕЧАТЬ» ?

Б/ Какво твърди Троцки в книгата си "Переданная революция"

С което ще те подпомогна (ако изобщо знаеш ?) да си припомниш - Кой говори за ... ?

А/ За ПЕРМАНЕНТНА революция
Б/ За ИЗНОС на революция ?

- Ако и след това ОТКРОВЕНО ПОДСКАЗВАНЕ - "не сгрееш", какво да отговориш, получаваш плАхАя оценка :))) ! ... на френски (спортен) е "Тouche" :)))
цитирай
13. get - До подкрепящите vencivaleri1951 блогови тАвАрищи - изреждам ви, за да няма обидени?
19.09 18:44
- И питам?
- Що се умълчахте бре пипнипишковци? /Ползвам цитат(а)прилагателно от vencivaleri1951 - Виж коментар №7
vencivaleri1951 написа:

Жалко е , когато се оплюват кадърни хора , и то обикновено от "пипнипишковци"


- И за да не остана с такова впечатление, като за такива - се обръщам с персонална молба към всеки един от Вас - изреждам?!!

1.
icansing написа:

Волгин е още по-блестящ, по-полезен за българите, по-обичан.
Той е бил и остава Номер 1 ! Няма друг!
Не мълчи и като


2.
iw69 написа:
... плуващите по течението са токова смешни, плиткоумни и отчайващо долнопробни подлоги като евро–атлантиците.

Гордея се, че България има такъв достоен депутат в Европарламента, а не като досегашните мишоци.

3.
1997 написа:

Всъщност с право псува Харлаковщината от първото изречение.
Не мълчи и като

4.
pantaleev написа:

Волгин е човек на място. Истински бунтар а не послушко. Гордея се с избора си на 9 юни тази година :))


- Нали сте "бунтари" и ЕнтелеХенти?

- Като сте толкова, Вас да питам?
Кого ВИЗИРА и във връзка какви събития през 1920 год. Христо Смирненски пише "Червените ескадрони"?

- А в ОРИГИНАЛНАТА ПЕСНЯ същите тези "червени ескадрони" - знаете ли за какво пееха ?

- Така че, Венци - давам ти право на "Помощ от публиката" - инак доникъде няма да докараме с отговора:

- Кой от двамата Ленин или Троцки говори ... ?

А/ За ПЕРМАНЕНТНА революция и/или
Б/ За ИЗНОС на революция ?
цитирай
14. planinitenabulgaria - Щом Радостинчето, милото, с примрялата душица на Ви е коментирала, няма да Ви
20.09 10:36
коментирам и аз. Она не пропуска обаче да се изкоментира в блога на Ив1969, здадава се интересна преориентация, която показва отлив от Вас сАмио...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Предадена революция не съм я чел
20.09 15:28
По скоро съм чел за нея от биографите му
Да, преразпределение на брутния продукт е под 40%, като от времето на Дикенс, но без това СССР нямаше да оцелее, още повече да има тежеста която имаше.
Отнасям се критично към мемоарите на всеки обиден човек, а още повече за човек като Троцки.
Аз посочих факти :
Предателството на Ленин към германското въстание, че Троцки е комисар по външните въпроси, че Троцки дори след укори продължава да финансира ККП/впрочем едно от обвиненията за експулсирането му-липса на отчетност и внушение за злоупотреба
Ролята му за привличането на азиатските републики в структурата на СССР
За Троцки което съм научил е от асистентката , която ни водеше упражненията по ИСМАТ Фамилията и бе Зиновиева и не бе съвпадение-съпруга на внук на Зиновиев Тя бе предубедена към Сталин, но не бе критична и към дядо си , който заедно с Каменев и Сталин, правят сговор против троцки
Написах, че за и от Троцки нищо не можеше да се намери, казват и в материалите за специалисти
Лично аз повече не съм се интересувал за Троцки
Нито съм имал време, нито интерес От авторите само Маркс съм чел след Университета и то защото държах Кандидатски минимум и после дисертация
Мен ми е чудно друго Гочето писа че има няколко хиляди заглавия в библиотеката си Не твърдеше обаче че ги е чел
Гетьо 1 и Гетьо 2/ти/ за каквото и да иде реч-вадите цитат от книга Спите ли, ядете ли, карти и табла не играете ли...?
И ще повторя в заключение, че не се доверявам на автобиографии-щото Предадена Революция, съвсем може да се прочете/според биографите на Троцки/ и като предаден и незачетен Троцки
Не си представям, че Ленин ще каже пред Троцки-това да не достига до печата При техните отношения със сигурност би стигнало

get написа:
vencivaleri1951 написа:
get написа:

Първия ми ВЪПРОС?

- Кой е теоритика в болшевишката партия на Русия, който говори "за износ на революция" ?

а) Лев Бронщайн "Троцки" или ...
б) Владимир Улянов "Ленин".

- Венци в школата ВИ за полеви агенти в Ленинград (която е завършил и Вл. Путин) - явно е била слаба теоритичната подготовка по "Теория и история на революционните движения на Двадесети век" ?!

1.
Никога не съм имал сръбски паспорт Имал съм югославски И то след казармата, защото ако бях взел второ гражданство преди това, нямаше да мога да служа.
2.
... шведската ми приятелка Инга ...
3.
Все повече хора ровят в контейнерите ...
4.
Троцки ... средства за ККП ... любимец на лявото студенчество ... Брестки мир ... Латинска Америка ... и т.н.
5.
Ленин ... сключва мир, а не помага на любовницата си Роза Люксембург ... Ленин жертва Роза за да запази Съветска Русия


- Явно по този МНОГОСЛОВНО-НИЩО-НЕ КАЗВАЩ начин си вземал изпитите си по идеологическите дисциплини? Ама, като СЪДЪРЖАНИЕ отговора ти е едното - Нищо!

Бил съм екзаменатор /не ГО бъркай с екзекутор :)))!
- И ще направя нещо - което се забранява в такава ситуация - ще ти дам два Жокера?

А/ Кога и при какви обстоятелства Ленин започва изказването си с:
«Я ПРОШУ ЗАПИСЫВАТЬ МЕНЬШЕ: ЭТО НЕ ДОЛЖНО ПОПАДАТЬ В ПЕЧАТЬ» ?

Б/ Какво твърди Троцки в книгата си "Переданная революция"

С което ще те подпомогна (ако изобщо знаеш ?) да си припомниш - Кой говори за ... ?

А/ За ПЕРМАНЕНТНА революция
Б/ За ИЗНОС на революция ?

- Ако и след това ОТКРОВЕНО ПОДСКАЗВАНЕ - "не сгрееш", какво да отговориш, получаваш плАхАя оценка :))) ! ... на френски (спортен) е "Тouche" :)))

цитирай
16. get - До 16. vencivaleri1951 -
20.09 20:05
vencivaleri1951 написа:

Предадена революция не съм я чел По скоро съм чел за нея от биографите му


- А трябва! Вместо да "спим" ... ?
vencivaleri1951 написа:

Не спите ли, ядете ли, карти и табла не играете ли...?


- Трето?
За Въстанието в Германия смъртта на Роза Люксембург (и Карл Либкнехт) тотално объркване, като време и фактология
vencivaleri1951 написа:

Предателството на Ленин към германското въстание, че Троцки е комисар по външните въпроси


- Защото?
Въстанието на "спартакистите(номинално - германски комунисти)" е от януари 1919 год. Роза е убита на 15 януари 1919 год.
- По това време, Ваймарското правителство на Германия, е съставено предимно от социал-демократи, начело с лидера им Фр. Еберт.

Допълнение - Каква помощ на "спартакистите" може да окажат руските бълшевики - след като на територията на бившата Руска империя, по същото вре се води ГРАЖДАНСКА ВОЙНА?

Без ни най-малко претенции за ПЪЛНОТА НА ОТГОВОРА - само маркирам?!
- Трябва да прочетеш "Предадената революция" която той пише не поради "лична обида" а защото разбира, че "новата класа" на съветската бюрокрация няма как да доведе до успешен край "пролетарската революция".
- Трябва да я прочетеш и за да можеш да разбереш писалите по-късно по същия въпрос А. Авторханов, М. Джилас, М. Восленски - спирам с изброяването, за да ти оставя време за ... спане, табла и карти :))) !
- Ако не го/ги прочетеш посочените!
- Няма Й да разбереш: Защо без бой падна СССР за който ни лъгаха, че бил "страна на пролетариата"!

П.П.
- Ако се признаеш за губещ в интелектуалния ни "дуел" - склонен съм да ти обясня?

А/ Защо Ленин "изнася" - а ...
Б/ Троцки е за "перманетността" на революцията ?!

ППП
А за да не съм голословен и във връзка с "Червените ескадрони" на Смирненски - ще цитирам част от Червеноармейски марш - в който се говори за ИЗНОС НА РЕВОЛЮЦИЯ ?
"...
Высоко в небе ясном
Вьется алый стяг.
Мы мчимся на конях
Туда, где виден враг.
И в битве упоительной
Лавиною стремительной:

>>Даешь Варшаву! Дай Берлин!<<

Уж врезались мы в Крым!"

Автор: М. Покрасс - година 1920
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5490658
Постинги: 1496
Коментари: 20450
Гласове: 5624
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031