Постинг
29.12.2023 09:35 -
Възмутен съм, но по скоро пиша този пост за информация
Преди време съпругата ми предизвикала типично женско ПТП Заковала внезапно на жълто и колата след нея я удря Шофьорът , направил забележка, но не знаел с кого си има работа-тя правилинка знае наизуст Станала караница, макар , че на практика нищо сериозно нямало и по двете коли Докато се разправяли дошла и полиция и регистрирали ПТП Както си е редно тествали ги за алкохол и опиати и "на ти булка Спасов ден"-жена ми "дрогирана" и това още повече разлютило каращите се Качват жена ми в кола, а милиционер сяда зад волана на нейната и отиват в едно от районните в София. В интерес на истината се държали деликатно и уважително с нея, виждайки , че тази жена няма нищо общо с дрогата, още повече, като погледнали личната и карта Пробата обаче си е проба Тя поискала кръвна проба , на която нямат право да откажат Докато се суетели какво да правят влиза някаква дама начлник и виждайки жена ми казва
Госпожо, какво правите тук? Оказва се ученичка на съпругата Прегърнали се, но жена ми продължила да иска да дава кръв
Полицайката обаче я спряла и казала, че проба винаги може да се вземе , но първо да поговорят Поптала я дали боледува от нещо, на което жена ми отговорила отрицателно
Нищо сериозно-възрастови изменения, банални настинки и това е.
Лекарства?
-Избягвам казала жена ми Ето преди седмица антибиотик ми предписаха, но не го взех а селемнатрни изпитани лекарства се справих
-Какви , я пита полицайката
-парацетемол, спрей за нос, хапчета за гърло
-за гърло какво
-котерпин
-Ето това е -казала полицайката Има кодеин и за това е положителна пробата
-Това е лудост-казва ена ми
-Съгласна съм, но заради тази лудост съм длъжна да ви задържа 24 часа и да образуваме производство Кръвната проба ще излезе след месец, два, но и тяще е положителна Съдията най-вероятно ще ви оправаде, то е видно че подобно обвинение към вас е нелепо, но през това време ще сте без книжка и с арестувана кола, ако е на ваше име/фирмена е/ За това ви предлагам, да нямате претенции към ударилия ви, ако искате обезщетение , виждам че сте с Каско, кажете че на паркинг някой ви е ударил, а ние ще се разберем с другия шофьор
Прочетох след инцидента измененията на закона по пътищата
Тези хора в НС не знаят какво гласуват
В частта за наркотиците пише -наличие на упойващи вещества
Какво количество-без значение
Едно хапче в случая котерпин ще даде положителна проба в кръвта до 24часа
след употреба и до 72 часа ако е взета урина С тези проби, пендантичен съдия можеше да прати жена ми до 3 години в затвора и да плати глоба в размер на стойността на колата, а ако беше на нейно име-конфискация Ето това са измислили нашите корифеи, "елитът на нацията"
Хайде тя ако е знаела е щяла да веме нещо друго за гърлото, но има хора които изпитват силни болки, на болкоуспокояващи са, а без кола са затворници на практика-не могат да се придвижват, някои от тях и работят Други взимат по рецепта транквиланти при паник атаки, които могат да възникнат по време на каране и сто пъти е по добре да спре да си вземе ксанакса , да изчака десетина минути и да продължи Без това хапче ще са опасни на пътя В много от лекарствата на сърдечно или неврологично болните също има незначителни дози упойващи вещества-тези хора са потенциални престъпници!?
А това с конфискацията , или глобата в размера на стойноста и, кърти мивки
Ами човек може да кара и запорожец и ТИР Какво ще плаща стойността на тира ли, на майбаха ли...
И втори случай, който ме накара де факто да напиша постинга
Познавам една женица, която се е увъртела, не по нейна вина с дългове Чисти ни стълбите в блока пенсионерка е на минимална пенсия и работи в една фирма на минимална заплата Разбрала от жена ми , че се занимавам със счетоводство и ме попита след промяната на миним работна заплата какъв ще бъде нескствируемия и доход В интерес на истината хвана ме неподготвен-не е в мойта материя, но не е оправдание Казах и че ще проверя, но не там е въпросът на който искам да обърна внимание Депутатите са гласували / вероятно с добри намерения / малко по голям от минималната заплата неприкосновен доход, като пак с добри намерения се казва , че поправката не важи за дългове към частни лица, което е нормално. Ако вземеш заем от също малоимотен като теб, трябва да си готов да го върнеш.Тосте до тук добре
И изведнаж частните съдебни изпълнители , макар и да събират предимно за монополи
дългове, е явявали частни лица, било им написано частни!? Безумие, но пак по закон
Още повече че съдебни изпълнители има и държавни Тоест ако държавния изпълнител събира дълговете е един вариант, ако частен събира друг-Това пък конституционно е укоримо /всички сме равни/
Четейки закона се озлобих и направих нещо , което никога не съм правил и дори не съм си помислял Обадих се във фирмата където работи-оказа се куриерска/разнася разни материали/ Поговорих със счетоводителя, обясних му случая и го попитах дали не може да я пусне на граждански с еднодневни надници и човека се съгласи
Казах и на жената , че от следващия месец нищо няма да плаща
-Как нищо ?
-Хей така нищо нямаш, което да ти се води,/жилището което ползва е на сина и , който е в чужбина , но имат медицински проблем с дете и той никак не може да помагана майка
си/ имаш пенсия от 550лв, която е табу и нямаш заплата вече
-Да не са ме уволнили-разтревожи се
Не не са, но минаваш в друг режим и хората го правят защото са доволни от теб много.
Женицата цъфна После, ама аз може нещичко да давам...
Креснах и за което съжалявам
-да не си посмяла Нищо не дължиш, нищо няма да плащаш!
После казала на жена ми , че щяла да се види вече с пари-да се смееш ли, да плачеш ли
И ако се върнем към първия случай
За алкохола има и дозировка
До 05 промила е разрешено Добре, но за един човек 63 гр водка с мезе са ок, за друг много 600 гр бира също, но за мен халба бира е сигурно заспиване зад волана до половин час Тоест ставам абсолютен убиец Знам го и не го правя
Ето нещо което харесвам в американците Не те питат колко си пил, не духаш в дрегери , а ти проверяват по различен начин координацията-най често да ходиш по плава линия, но има и други способи-например за хора без долен крайник или с протеза
Да ще каже някой, ама там ако предложиш кинти на полицай на 200% е сигурно , че ще арестува, а в нас и Русия мъртво пиян ще те пусне Така е, но дайте и нещо хубаво да научим от янките
И накрая , който е дочел главоблъсканиците ми и ако е в час да ми помогне
Интересуват ме инфрачервените панели за отопление. Става въпрос за селската ми къща. Имам парно там, но като отидем, къщата студена и докато затопли нормално
то станало време да си ходим
Климатици не стават, защото температурите зиме и особено през ноща падат доста и машинките става аут
За лъчистото отопление чета много хубави неща в рекламите Питах познати и мненията са все "компетентни " и на двата полюса Никой обаче не е ползвал подобни панели
Моля който има опит или познания да сподели ще бъда благодарен и не само с мерси
Госпожо, какво правите тук? Оказва се ученичка на съпругата Прегърнали се, но жена ми продължила да иска да дава кръв
Полицайката обаче я спряла и казала, че проба винаги може да се вземе , но първо да поговорят Поптала я дали боледува от нещо, на което жена ми отговорила отрицателно
Нищо сериозно-възрастови изменения, банални настинки и това е.
Лекарства?
-Избягвам казала жена ми Ето преди седмица антибиотик ми предписаха, но не го взех а селемнатрни изпитани лекарства се справих
-Какви , я пита полицайката
-парацетемол, спрей за нос, хапчета за гърло
-за гърло какво
-котерпин
-Ето това е -казала полицайката Има кодеин и за това е положителна пробата
-Това е лудост-казва ена ми
-Съгласна съм, но заради тази лудост съм длъжна да ви задържа 24 часа и да образуваме производство Кръвната проба ще излезе след месец, два, но и тяще е положителна Съдията най-вероятно ще ви оправаде, то е видно че подобно обвинение към вас е нелепо, но през това време ще сте без книжка и с арестувана кола, ако е на ваше име/фирмена е/ За това ви предлагам, да нямате претенции към ударилия ви, ако искате обезщетение , виждам че сте с Каско, кажете че на паркинг някой ви е ударил, а ние ще се разберем с другия шофьор
Прочетох след инцидента измененията на закона по пътищата
Тези хора в НС не знаят какво гласуват
В частта за наркотиците пише -наличие на упойващи вещества
Какво количество-без значение
Едно хапче в случая котерпин ще даде положителна проба в кръвта до 24часа
след употреба и до 72 часа ако е взета урина С тези проби, пендантичен съдия можеше да прати жена ми до 3 години в затвора и да плати глоба в размер на стойността на колата, а ако беше на нейно име-конфискация Ето това са измислили нашите корифеи, "елитът на нацията"
Хайде тя ако е знаела е щяла да веме нещо друго за гърлото, но има хора които изпитват силни болки, на болкоуспокояващи са, а без кола са затворници на практика-не могат да се придвижват, някои от тях и работят Други взимат по рецепта транквиланти при паник атаки, които могат да възникнат по време на каране и сто пъти е по добре да спре да си вземе ксанакса , да изчака десетина минути и да продължи Без това хапче ще са опасни на пътя В много от лекарствата на сърдечно или неврологично болните също има незначителни дози упойващи вещества-тези хора са потенциални престъпници!?
А това с конфискацията , или глобата в размера на стойноста и, кърти мивки
Ами човек може да кара и запорожец и ТИР Какво ще плаща стойността на тира ли, на майбаха ли...
И втори случай, който ме накара де факто да напиша постинга
Познавам една женица, която се е увъртела, не по нейна вина с дългове Чисти ни стълбите в блока пенсионерка е на минимална пенсия и работи в една фирма на минимална заплата Разбрала от жена ми , че се занимавам със счетоводство и ме попита след промяната на миним работна заплата какъв ще бъде нескствируемия и доход В интерес на истината хвана ме неподготвен-не е в мойта материя, но не е оправдание Казах и че ще проверя, но не там е въпросът на който искам да обърна внимание Депутатите са гласували / вероятно с добри намерения / малко по голям от минималната заплата неприкосновен доход, като пак с добри намерения се казва , че поправката не важи за дългове към частни лица, което е нормално. Ако вземеш заем от също малоимотен като теб, трябва да си готов да го върнеш.Тосте до тук добре
И изведнаж частните съдебни изпълнители , макар и да събират предимно за монополи
дългове, е явявали частни лица, било им написано частни!? Безумие, но пак по закон
Още повече че съдебни изпълнители има и държавни Тоест ако държавния изпълнител събира дълговете е един вариант, ако частен събира друг-Това пък конституционно е укоримо /всички сме равни/
Четейки закона се озлобих и направих нещо , което никога не съм правил и дори не съм си помислял Обадих се във фирмата където работи-оказа се куриерска/разнася разни материали/ Поговорих със счетоводителя, обясних му случая и го попитах дали не може да я пусне на граждански с еднодневни надници и човека се съгласи
Казах и на жената , че от следващия месец нищо няма да плаща
-Как нищо ?
-Хей така нищо нямаш, което да ти се води,/жилището което ползва е на сина и , който е в чужбина , но имат медицински проблем с дете и той никак не може да помагана майка
си/ имаш пенсия от 550лв, която е табу и нямаш заплата вече
-Да не са ме уволнили-разтревожи се
Не не са, но минаваш в друг режим и хората го правят защото са доволни от теб много.
Женицата цъфна После, ама аз може нещичко да давам...
Креснах и за което съжалявам
-да не си посмяла Нищо не дължиш, нищо няма да плащаш!
После казала на жена ми , че щяла да се види вече с пари-да се смееш ли, да плачеш ли
И ако се върнем към първия случай
За алкохола има и дозировка
До 05 промила е разрешено Добре, но за един човек 63 гр водка с мезе са ок, за друг много 600 гр бира също, но за мен халба бира е сигурно заспиване зад волана до половин час Тоест ставам абсолютен убиец Знам го и не го правя
Ето нещо което харесвам в американците Не те питат колко си пил, не духаш в дрегери , а ти проверяват по различен начин координацията-най често да ходиш по плава линия, но има и други способи-например за хора без долен крайник или с протеза
Да ще каже някой, ама там ако предложиш кинти на полицай на 200% е сигурно , че ще арестува, а в нас и Русия мъртво пиян ще те пусне Така е, но дайте и нещо хубаво да научим от янките
И накрая , който е дочел главоблъсканиците ми и ако е в час да ми помогне
Интересуват ме инфрачервените панели за отопление. Става въпрос за селската ми къща. Имам парно там, но като отидем, къщата студена и докато затопли нормално
то станало време да си ходим
Климатици не стават, защото температурите зиме и особено през ноща падат доста и машинките става аут
За лъчистото отопление чета много хубави неща в рекламите Питах познати и мненията са все "компетентни " и на двата полюса Никой обаче не е ползвал подобни панели
Моля който има опит или познания да сподели ще бъда благодарен и не само с мерси
Следващ постинг
Предишен постинг
Споделям ти опит: ако м/у теб и панела няма нищо (пряка видимост) ще ти е добре. ако имаш предмети, няма да ти е особено комфортно. Приеми го като да си на припек на слънце.
цитирайАко настроиш жалюзите да не ти духат в лицето, температури от -15 градуса не им пречат да работят ефективно, говоря за китайските и японските. Корейските марки обикновено не се справят през зимата, софтуерно не ги настройват за ниски температури. Работят, но топлят слабо, до около -10 градуса, това от практически опит.
Панелите са пари на вятъра.
Относно законите :). Погледни кой ги пише и не питай :)!
цитирайПанелите са пари на вятъра.
Относно законите :). Погледни кой ги пише и не питай :)!
цитат"Тези хора в НС не знаят какво гласуват"
Е, ти си ги избра, нали така. Сега нямаш право да мрънкаш. Въпреки, че вероятно си на господстващото мнение (което повтаря, че избралите са и тия дето не са гласували), според което щом си гласувал, имаш право да мрънкаш, а ако не си гласувал нямаш.
Прочее, дали знаеш (или пак те хващам неподготвен, подобно на женицата, заради която се е наложило да се подготвиш), че избирателната система, която си подкрепял всеки път чрез гласуването си е написана също така от НС, срещу законите на което ти сега мрънкаш?
И мислиш ли, че дребните врътки около счетоводството или тестването с дрегер и кръв, са по-важни от избирателната система, чрез която именно се случва (ти се случва и на тебе), неграмотни депутати да попаднат в парламента?
Но хубаво, щом според тебе е правилно да се подкрепя тази избирателна система, направена от това НС, докато го критикуваш за дреболиите - ОК, ти си я избра (избирателната система), ти я подкрепяш постоянно, и ти си ги избра и тия.
Нямаш право да мръкнаш.
... Или пък целта е била точно тая - да имаш постоянно повод да мрънкаш за нещо, защото инае ти е скучно?
цитирайЕ, ти си ги избра, нали така. Сега нямаш право да мрънкаш. Въпреки, че вероятно си на господстващото мнение (което повтаря, че избралите са и тия дето не са гласували), според което щом си гласувал, имаш право да мрънкаш, а ако не си гласувал нямаш.
Прочее, дали знаеш (или пак те хващам неподготвен, подобно на женицата, заради която се е наложило да се подготвиш), че избирателната система, която си подкрепял всеки път чрез гласуването си е написана също така от НС, срещу законите на което ти сега мрънкаш?
И мислиш ли, че дребните врътки около счетоводството или тестването с дрегер и кръв, са по-важни от избирателната система, чрез която именно се случва (ти се случва и на тебе), неграмотни депутати да попаднат в парламента?
Но хубаво, щом според тебе е правилно да се подкрепя тази избирателна система, направена от това НС, докато го критикуваш за дреболиите - ОК, ти си я избра (избирателната система), ти я подкрепяш постоянно, и ти си ги избра и тия.
Нямаш право да мръкнаш.
... Или пък целта е била точно тая - да имаш постоянно повод да мрънкаш за нещо, защото инае ти е скучно?
dobrodan написа:
Ако настроиш жалюзите да не ти духат в лицето, температури от -15 градуса не им пречат да работят ефективно, говоря за китайските и японските. Корейските марки обикновено не се справят през зимата, софтуерно не ги настройват за ниски температури. Работят, но топлят слабо, до около -10 градуса, това от практически опит.
Панелите са пари на вятъра.
Относно законите :). Погледни кой ги пише и не питай :)!
Панелите са пари на вятъра.
Относно законите :). Погледни кой ги пише и не питай :)!
Аз само да допълня, без да откривам топлата вода, че съществуват и релета, които могат да се настройват седмично. Ако се посещава сградата обикновено в едни и същи дни,може да се настрои включването и изключването лесно.
А има и дистанционно управляеми уреди, по телефона - за тях само съм подочувл едно друго, никога не съм ги ползвал, щото не са ми трябвали. Но хората изглеждат доста доволни.
5.
planinitenabulgaria -
Тези дни прониквам в блгове на обекти от Категориия "Полезни идиоти".
29.12.2023 11:25
29.12.2023 11:25
Това са хопа, които пишат глупости, но тези глупости наливат вода в мелницата на глупаците-державники. При това без да плащат на писачите.
Анализът на постинга Ви показва, че жена Ви, с такъв надарен мъж, остава в размножителна възраст, и още нещо - и с чистачката на стълбите се е получило...
И последно - тия, дето комнерат в блога Ви са преобладаващо от Категория "Фани единио, удари другио"...
цитирайАнализът на постинга Ви показва, че жена Ви, с такъв надарен мъж, остава в размножителна възраст, и още нещо - и с чистачката на стълбите се е получило...
И последно - тия, дето комнерат в блога Ви са преобладаващо от Категория "Фани единио, удари другио"...
planinitenabulgaria написа:
Тези дни прониквам в блгове на обекти от Категориия "Полезни идиоти".
Това са хопа, които пишат глупости, но тези глупости наливат вода в мелницата на глупаците-державники. При това без да плащат на писачите.
Това са хопа, които пишат глупости, но тези глупости наливат вода в мелницата на глупаците-державники. При това без да плащат на писачите.
Сега...
Ще бъда по-океанословен, за да изразя по-ясно както "заядливостта" си спрямо непонятната за нормалния човек склонност на Балалай51-ви да лъже и фантазира, а така също и да спомогна любознателните да научат нещо конкретно, а не да се водят по локумите на същия.
Преди това обаче да обърна внимание на факта, че когато същият пита нормално - се вижда как нормално му отговарят и тези, към които не таи уважение и високомерно пренебрегва. От което само и единствено губи естествено.
Първо за лъжите в постинга. Или поне доукрасяваните полуистини.
- 1-во за личната карта. СмЕх! Погледнали я и хоп - разбрали, че жената е благонадеждна. И как става това?
- 2-ро за суетенето в полицията. Че откъде накъде, след като процедурата е да се направи задължителен медицински тест, независимо дали жена ти, Венци, иска или не?
- 3-то за прегръдките: Венци, ама ти наистина ли мислиш, че като натролиш околните с подобна глупост и повдигаш реномето на жена ти? И естествено прегръщащата е началник! Нищо, че и влизането на такъв в стаята на снемащия показанията полицай е нелогично. И нищо, че в стаята (под видеонабдение) е само той, та какво суетене сред полицаИТЕ пада значи!
Нататък:
В постинга Балалай51-ви написа:
Кои проби? Полевите? Или ненаправените медицински, които са задължителни? Да не говорим, че никоя НАААЧАААНИЧКААА няма да си позволи светите, за каквито си набалалайкал. Особено да говори за разбиране с другия шофьор!С тези проби, пендантичен съдия можеше да прати жена ми до 3 години в затвора...
Но да оставя това настрана и кажа само, че едно е от 1 до 3 години УСЛОВНО при първо нарушение... Какъвто е Законът! Съвсем друго е цитираното. Та Читателите се върнете на думите на Коста, които цитирах в началото на този коментар.
(Следва още доста. Особено за това как е в САЩ.)
7.
vencivaleri1951 -
Канцелариите ми след промените общо взето все са били с климатици
29.12.2023 12:43
29.12.2023 12:43
Вилата обаче е на близо 1000м надморска височина и няма зима в която да няма дни минус 20, та и повече Най ниската температура у нас е измерена в Драгоман, който е на десетина км и 400м по ниско Просто е рисково, а и стаите не са малко -както казваш и в този вариант мога да хвърля пари на вятъра
Преди вместо с котел , инсталацията бе включена към камина с водна риза Поне холът бързо се стопляше и като бяхме двама или аз сам, нямаше проблем Като сме много/тоест обикновено с файтон внуци/ ограниченото пространство е неприемливо Един път едното внуче извади въглени на паркета, друго пък се изгори. Жена ми непрекъснато мърмори , че и е мръсно,щото се мъкнат дърва, чистят се печка, кюнци... Сложих котел в избата и я прецаках, а се появи проблем със затоплянето на къщата С термопомпа съсед се прецака--напрежението на тока е "колкото си иска"
и се прецакаха машинки разни, макар че бе със стабилизатор
Та чета за лъчисто отопление Правило ми е впечатление в каса , когато пращах пари на внуче миналата зима Студено, а касиерката зад гишето разхвърляна по блузка с къс ръкав Разбрах че е с подово лъчисто отопление Помещението беше обаче 3-4 кв
Ходил съм и на модерно наричаните днес СПА-жена, дъщеря, снаха се пекат на лампи , ама къща с това-не знам Ето Ваксината говори различно от теб Иска ми се да е прав, че е лесно
даваш няколко хилядарки и нямаш грижа, ама и не са ми годините вече в които мога с лека ръка да хвърля наприр 5 бона. И доходи по малки и внуци по голями...
цитирайПреди вместо с котел , инсталацията бе включена към камина с водна риза Поне холът бързо се стопляше и като бяхме двама или аз сам, нямаше проблем Като сме много/тоест обикновено с файтон внуци/ ограниченото пространство е неприемливо Един път едното внуче извади въглени на паркета, друго пък се изгори. Жена ми непрекъснато мърмори , че и е мръсно,щото се мъкнат дърва, чистят се печка, кюнци... Сложих котел в избата и я прецаках, а се появи проблем със затоплянето на къщата С термопомпа съсед се прецака--напрежението на тока е "колкото си иска"
и се прецакаха машинки разни, макар че бе със стабилизатор
Та чета за лъчисто отопление Правило ми е впечатление в каса , когато пращах пари на внуче миналата зима Студено, а касиерката зад гишето разхвърляна по блузка с къс ръкав Разбрах че е с подово лъчисто отопление Помещението беше обаче 3-4 кв
Ходил съм и на модерно наричаните днес СПА-жена, дъщеря, снаха се пекат на лампи , ама къща с това-не знам Ето Ваксината говори различно от теб Иска ми се да е прав, че е лесно
даваш няколко хилядарки и нямаш грижа, ама и не са ми годините вече в които мога с лека ръка да хвърля наприр 5 бона. И доходи по малки и внуци по голями...
dobrodan написа:
Ако настроиш жалюзите да не ти духат в лицето, температури от -15 градуса не им пречат да работят ефективно, говоря за китайските и японските. Корейските марки обикновено не се справят през зимата, софтуерно не ги настройват за ниски температури. Работят, но топлят слабо, до около -10 градуса, това от практически опит.
Панелите са пари на вятъра.
Относно законите :). Погледни кой ги пише и не питай :)!
Панелите са пари на вятъра.
Относно законите :). Погледни кой ги пише и не питай :)!
И внимателно прочети закона
-при първо нарушение на употреба на алкохол от 0,5 -1,2
Над 1, 2 задължителен арест и производство
За наличие на наркотици и упойващи вещества арес и производство-няма количество
И много е ясно , че хората около и над 70 са може да се каже единици които употребяват дрога-не доживяват просто до тази възраст, а и тези които са по устойчиви изглеждат и имат поведение различно от това на жена ми
Медицинската проба не е задължителна, ако ти признаеш употреба Тя е проблемна за наркотици защото ако за алкохол всяка лаборатория ти прави анализ, то не знам защо , но за наркотици в София правят кръвни анализи няколко и се чака доста През това време си без книжка и кола
И пак обяснявам като за дете на фатмак
Проблемът не е в милицията, тази дама просто смачка ПТПто , защото е ученичка била на жена ми , а втората бе дбър учител и преподавател Предпази я просто от дискомфорта да остане за по дълго време без книжка и кола Аз и за това пиша този случай в постинга след доста време и без упоменаване на районно , име и т н Знам че дамата е направила административно нарушение
И го е направила защото законът е тъп и атакуем между впрочем в този му вид Иначе необходим, защото пияни, дрогирани, карат безумно мощни трошляци
И да те питам щом много знаеш
Аз и ти пием например по един котерпин Аз с моя форд за десетина хиляди, ти твойто "Порше "за стотици хиляди Правят ни някаква проверка и някакъв стриктен съдия ни конфискува колите-на мен Форд втора ръка, на теб "Поршето" -вероятно специална поръчка, щото ти само такива вече караш
Нормално ли е
-за лекарство, което не влияе по никакъв начин на шофирането и е написано така в листовката, да бъдем санкционирани
-и ако все пак сме извършили едно и също престъпление , нормално ли е санкцията да е различна по нашето законодателство -където всички сме равни и за действията си и за отговорностите си
Казвам по нашите закони, защото където ти играеш голф не е така-богатите плащат повече Ето нещо което също бих взел от тях И пак те питам-какво да прави сгафил шофьор на ТИР, Автобус, Трамвай, влак...Ще плаща стойността на превозното средство
Въпросът е в това, а не с жена ми какво се е случило
Казах за личната карта, защото тя е около годините на майка ти вероятно, а изглежда по млада от теб определено При 70 години обаче, всеки нормален човек би разбрал, че пред себе си няма наркоман Затова и самите полицаи не са я закопчали, а учтиво са я закарали, за това и ученичката и я е потулила. събитието
quote=starforlife]
Сега...
Ще бъда по-океанословен, за да изразя по-ясно както "заядливостта" си спрямо непонятната за нормалния човек склонност на Балалай51-ви да лъже и фантазира, а така също и да спомогна любознателните да научат нещо конкретно, а не да се водят по локумите на същия.
Преди това обаче да обърна внимание на факта, че когато същият ита нормално - вижда как нормално му отговарят и тези, към които не таи уважение и високомерно пренебрегва. От което само и единствено губи.
Първо за лъжите в постинга. Или поне доукрасяваните полуистини.
- 1-во за личната карта. СмЕх! Погледнали я и хоп - разбрали, че жената е благонадеждна. И как става това?
- 2-ро за суетенето в полицията. Че откъде накъде, след като процедурата е да се направи задължителен медицински тест, независимо дали жена ти, Венци, иска или не?
- 3-то за прегръдките: Венци, ама ти наистина и мислиш, че като натролиш околните с подобна глупост и повдигаш реномето на жена ти? И естествено прегръщащата е началник! Нищо, че и влизането на такъв в стаята на снемащия показанията полицай е нелогично. И нищо, че в стаята (под видеонабдение) е само той, та какво суетене сред полицаИТЕ пада значи!
Нататък:
Съвсем друго е цитираното. Та се върнете на думите на Коста, които цитирах в началото на този коментар.[/quote]
цитирай-при първо нарушение на употреба на алкохол от 0,5 -1,2
Над 1, 2 задължителен арест и производство
За наличие на наркотици и упойващи вещества арес и производство-няма количество
И много е ясно , че хората около и над 70 са може да се каже единици които употребяват дрога-не доживяват просто до тази възраст, а и тези които са по устойчиви изглеждат и имат поведение различно от това на жена ми
Медицинската проба не е задължителна, ако ти признаеш употреба Тя е проблемна за наркотици защото ако за алкохол всяка лаборатория ти прави анализ, то не знам защо , но за наркотици в София правят кръвни анализи няколко и се чака доста През това време си без книжка и кола
И пак обяснявам като за дете на фатмак
Проблемът не е в милицията, тази дама просто смачка ПТПто , защото е ученичка била на жена ми , а втората бе дбър учител и преподавател Предпази я просто от дискомфорта да остане за по дълго време без книжка и кола Аз и за това пиша този случай в постинга след доста време и без упоменаване на районно , име и т н Знам че дамата е направила административно нарушение
И го е направила защото законът е тъп и атакуем между впрочем в този му вид Иначе необходим, защото пияни, дрогирани, карат безумно мощни трошляци
И да те питам щом много знаеш
Аз и ти пием например по един котерпин Аз с моя форд за десетина хиляди, ти твойто "Порше "за стотици хиляди Правят ни някаква проверка и някакъв стриктен съдия ни конфискува колите-на мен Форд втора ръка, на теб "Поршето" -вероятно специална поръчка, щото ти само такива вече караш
Нормално ли е
-за лекарство, което не влияе по никакъв начин на шофирането и е написано така в листовката, да бъдем санкционирани
-и ако все пак сме извършили едно и също престъпление , нормално ли е санкцията да е различна по нашето законодателство -където всички сме равни и за действията си и за отговорностите си
Казвам по нашите закони, защото където ти играеш голф не е така-богатите плащат повече Ето нещо което също бих взел от тях И пак те питам-какво да прави сгафил шофьор на ТИР, Автобус, Трамвай, влак...Ще плаща стойността на превозното средство
Въпросът е в това, а не с жена ми какво се е случило
Казах за личната карта, защото тя е около годините на майка ти вероятно, а изглежда по млада от теб определено При 70 години обаче, всеки нормален човек би разбрал, че пред себе си няма наркоман Затова и самите полицаи не са я закопчали, а учтиво са я закарали, за това и ученичката и я е потулила. събитието
quote=starforlife]
planinitenabulgaria написа:
Тези дни прониквам в блгове на обекти от Категориия "Полезни идиоти".
Това са хопа, които пишат глупости, но тези глупости наливат вода в мелницата на глупаците-державники. При това без да плащат на писачите.
Това са хопа, които пишат глупости, но тези глупости наливат вода в мелницата на глупаците-державники. При това без да плащат на писачите.
Сега...
Ще бъда по-океанословен, за да изразя по-ясно както "заядливостта" си спрямо непонятната за нормалния човек склонност на Балалай51-ви да лъже и фантазира, а така също и да спомогна любознателните да научат нещо конкретно, а не да се водят по локумите на същия.
Преди това обаче да обърна внимание на факта, че когато същият ита нормално - вижда как нормално му отговарят и тези, към които не таи уважение и високомерно пренебрегва. От което само и единствено губи.
Първо за лъжите в постинга. Или поне доукрасяваните полуистини.
- 1-во за личната карта. СмЕх! Погледнали я и хоп - разбрали, че жената е благонадеждна. И как става това?
- 2-ро за суетенето в полицията. Че откъде накъде, след като процедурата е да се направи задължителен медицински тест, независимо дали жена ти, Венци, иска или не?
- 3-то за прегръдките: Венци, ама ти наистина и мислиш, че като натролиш околните с подобна глупост и повдигаш реномето на жена ти? И естествено прегръщащата е началник! Нищо, че и влизането на такъв в стаята на снемащия показанията полицай е нелогично. И нищо, че в стаята (под видеонабдение) е само той, та какво суетене сред полицаИТЕ пада значи!
Нататък:
В постинга Балалай51-ви написа:
Едно е от 1 до 3 години УСЛОВНО при първо нарушение... Какъвто е Законът!С тези проби, пендантичен съдия можеше да прати жена ми до 3 години в затвора...
Съвсем друго е цитираното. Та се върнете на думите на Коста, които цитирах в началото на този коментар.[/quote]
Аз съветИ бих могъл да ти дам и то не само ефикасни, изпитани и работещи. Но...
Но ти помисли дали си ги заслужил с цялото ти това държание спрямо мен!
Визирам преиначаванията и лъжите ти, не друго.
Иначе: продължаваш да се забатачваш именно със Закона! А уж имаше не само правна култура, а и опит.
Само губиш от този си манталитет, проумей.
цитирайНо ти помисли дали си ги заслужил с цялото ти това държание спрямо мен!
Визирам преиначаванията и лъжите ти, не друго.
Иначе: продължаваш да се забатачваш именно със Закона! А уж имаше не само правна култура, а и опит.
Само губиш от този си манталитет, проумей.
По-горния 9-ти коментар одеве го написах тогава, когато твоят 8-ми беше на ниво ДО "И много е ясно , че хората около и над 70"
Но да се съсредоточа на "Сега, Венци, чети много внимателно"
Педи няколко дни... Може и повече да бяха... Щях да поNтя истината за педерастията ти с Поршето, която отново компексарски предъвкваш!
НИКОГА И НИКЪДЕ НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ ДА ИМАМ ПОРШЕ! НИКОГА И НИКЪДЕ!
КАКТО И НЯМАМ ТРЪПКА ДА ИГРАЯ ГОЛФ!
Но пък ти явно имаш да си дърт педераст и такъв ще си останеш и умреш. От студ - ха ха ха ха.
цитирай(и ти е трябвало безумното време от 35 минути да допишеш поредните педерастии)
И ето, че съм прав като казвам, че ти не заслужаваш съветите ми на техничар по въпросите ти за отоплението.Но да се съсредоточа на "Сега, Венци, чети много внимателно"
Педи няколко дни... Може и повече да бяха... Щях да поNтя истината за педерастията ти с Поршето, която отново компексарски предъвкваш!
НИКОГА И НИКЪДЕ НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ ДА ИМАМ ПОРШЕ! НИКОГА И НИКЪДЕ!
(за голф да играя - и никога не съм играл - да не говорим, че още по-малко е ставало на въпрос от моите уста)
ТА СПОКОЙНО - НЯМАМ ПОРШЕ! - И ТОВА Е НЕ ПОНЕЖЕ НЕ БИХ МОГЪЛ ДА СИ КУПЯ! КАКТО И НЯМАМ ТРЪПКА ДА ИГРАЯ ГОЛФ!
Но пък ти явно имаш да си дърт педераст и такъв ще си останеш и умреш. От студ - ха ха ха ха.
а за студените дни маслени радиатори.
Майната им на камините :).
Няма да се разориш, надявам се?
цитирайМайната им на камините :).
Няма да се разориш, надявам се?
Нямаш порше, не играеш голф-няма за какво да ти завиждам
А ти как смяташ-коя вероятност е по голяма Една учителка и преподавателка с 45 години трудов стаж да срещне свой ученик къде ли не, отколкото милиционерско дете от Панагюрище , да има запазено паркомясто във Военната академия, да срещне и се ожени за приниципал на сериозни американски инвеститори и за развлечение едва ли не да играе на борсата Да не говорим, че и мъкне навсякъде със себе си по света хиляди томове от библиотеката си и най вече "Неотдавна" на Славчо Трънски
А аз поправките от закона по пътищата прочетох.
Прочети и ти
"ВАЖНО!!! До 2017 г. беше възможно виновният водач да бъде освободен от наказателна отговорност с налагане на административно наказание. Тази възможност беше премахната. В тази връзка трябва да се знае, че във всички случаи, в които бъде установена по надлежния ред концентрация на алкохол в кръвта над 1,2 на хиляда и/или употреба на наркотици, производството по наказване на виновния водач завършва (с няколко изключения) с присъда." Край на цитата
Изключенията са общо взето по преценка на съдията и са:
-когато шофирането е животоспасяващо
-когато употребата е несъзнателна или с рецепта-случаят с жена ми
В случая не е спасена от присъда, а от разтъкаване през което не може да шофира
Аз затова и написах при съдия педант. И от мен съвет
Ако в БЪЛГАРИЯ ти се наложи за разтуха да караш ТИР/нали си и най висока категория шофьор, то кашляй, но не ползвай хапове и сиропи, че ще трябва да плащаш глоба равностойна на ТИРА А като си представя на какъв Тир ти би се качил, то ще ти отидат джобните за месеца
цитирайА ти как смяташ-коя вероятност е по голяма Една учителка и преподавателка с 45 години трудов стаж да срещне свой ученик къде ли не, отколкото милиционерско дете от Панагюрище , да има запазено паркомясто във Военната академия, да срещне и се ожени за приниципал на сериозни американски инвеститори и за развлечение едва ли не да играе на борсата Да не говорим, че и мъкне навсякъде със себе си по света хиляди томове от библиотеката си и най вече "Неотдавна" на Славчо Трънски
А аз поправките от закона по пътищата прочетох.
Прочети и ти
"ВАЖНО!!! До 2017 г. беше възможно виновният водач да бъде освободен от наказателна отговорност с налагане на административно наказание. Тази възможност беше премахната. В тази връзка трябва да се знае, че във всички случаи, в които бъде установена по надлежния ред концентрация на алкохол в кръвта над 1,2 на хиляда и/или употреба на наркотици, производството по наказване на виновния водач завършва (с няколко изключения) с присъда." Край на цитата
Изключенията са общо взето по преценка на съдията и са:
-когато шофирането е животоспасяващо
-когато употребата е несъзнателна или с рецепта-случаят с жена ми
В случая не е спасена от присъда, а от разтъкаване през което не може да шофира
Аз затова и написах при съдия педант. И от мен съвет
Ако в БЪЛГАРИЯ ти се наложи за разтуха да караш ТИР/нали си и най висока категория шофьор, то кашляй, но не ползвай хапове и сиропи, че ще трябва да плащаш глоба равностойна на ТИРА А като си представя на какъв Тир ти би се качил, то ще ти отидат джобните за месеца
starforlife написа:
Аз съветИ бих могъл да ти дам и то не само ефикасни, изпитани и работещи. Но...
Но ти помисли дали си ги заслужил с цялото ти това държание спрямо мен!
Визирам преиначаванията и лъжите ти, не друго.
Иначе: продължаваш да се забатачваш именно със Закона! А уж имаше не само правна култура, а и опит.
Само губиш от този си манталитет, проумей.
Но ти помисли дали си ги заслужил с цялото ти това държание спрямо мен!
Визирам преиначаванията и лъжите ти, не друго.
Иначе: продължаваш да се забатачваш именно със Закона! А уж имаше не само правна култура, а и опит.
Само губиш от този си манталитет, проумей.
Уникално тъпо парче с претенции си, Балалайко! Уникално тъпо!
А си уникално тъпо не заради това, което си написал в началото на този си пореден идиотски коментар... Където например отново говориш за неща, които аз не съм изобщо споменавал! Като да речем това дали е възможно жена ти да срещне свой възпитаник в полицията, което ни най-малко не оспорвам и не подлагам на съмнение!
Не заради това, че например когато говорех за възможностите за инвестиции чрез Револют, ти наместо да научиш нещо, ако не полезно, то поне любопитно - продължаваш да разнасяш педерастията за Борсата, КЪДЕТО ОТНОВО НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯ, ЧЕ ИНВЕСТИРАМ!
Уникално тъпо парче с претенции си понеже четеш всичко друго (особено рани предложения), но не и самия Закон за движение по пътищата (а и Наказателния кодекс), а точно това твърдиш.
Та от ЗЗП вземи и почети поне глава шеста, ПРИНУДИТЕЛНИ АДМИНИСТРАТИВНИ МЕРКИ, по-конкретно чл. 171, ал. 1 и чл. 174, ал. 4
цитирайА си уникално тъпо не заради това, което си написал в началото на този си пореден идиотски коментар... Където например отново говориш за неща, които аз не съм изобщо споменавал! Като да речем това дали е възможно жена ти да срещне свой възпитаник в полицията, което ни най-малко не оспорвам и не подлагам на съмнение!
Не заради това, че например когато говорех за възможностите за инвестиции чрез Револют, ти наместо да научиш нещо, ако не полезно, то поне любопитно - продължаваш да разнасяш педерастията за Борсата, КЪДЕТО ОТНОВО НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯ, ЧЕ ИНВЕСТИРАМ!
Уникално тъпо парче с претенции си понеже четеш всичко друго (особено рани предложения), но не и самия Закон за движение по пътищата (а и Наказателния кодекс), а точно това твърдиш.
Та от ЗЗП вземи и почети поне глава шеста, ПРИНУДИТЕЛНИ АДМИНИСТРАТИВНИ МЕРКИ, по-конкретно чл. 171, ал. 1 и чл. 174, ал. 4
Уникално тъпо парче с претенции си и заради това да имаш претенцията за правна култура, а едва ли не в прав текст да твърдиш, че условната присъда не е присъда и не е наказателна отговорност, налагана от съда.
Колкото до категориите ми: Аз шофьорската си книжка съм я показвал и там са видни 4 (четири) категории. А ти кръщелното например кога ще покажеш? М?
И е много смешно да мислиш, че шофьорите на ТИР са, цитирам, "най висока категория шофьор".
И, Глупако, за личната карта продължава да е смешно, защото възрастта се разбира и от самата шофьорска книжка.
Но да завърша и с друго, а именно: НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ ЖЕНА МИ, цитирам друга твоя педерастия "е приниципал на сериозни американски инвеститори".
цитирайКолкото до категориите ми: Аз шофьорската си книжка съм я показвал и там са видни 4 (четири) категории. А ти кръщелното например кога ще покажеш? М?
И е много смешно да мислиш, че шофьорите на ТИР са, цитирам, "най висока категория шофьор".
И, Глупако, за личната карта продължава да е смешно, защото възрастта се разбира и от самата шофьорска книжка.
Но да завърша и с друго, а именно: НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ ЖЕНА МИ, цитирам друга твоя педерастия "е приниципал на сериозни американски инвеститори".
НПК не чета!? Ти обаче и редакция му правиш
В НПК си има състав гоче за транспортни престъпления-това е допълнение което не променя НПК
Това което съм ти цитирал е обяснение на поправските към закона от юридическа къща защото самите поправки са параграф едикой алинея едикоя си става..., 0друга се премахва, трета се допълва дълго е неразбрано е и т н
Това за което ти говориш за предложения, ги има от преди коледа и те са в правилна посока С две думи става като при алкохола-с допустими стойности на упойващи вещества, както е в повечето страни
Толкова ли е трудно да кажеш прав си, заблудих се по стария правилник и т н
Или поне замълчи Аз до инцидента също не знаех тази клауза Мен ме е страх да летя Когато се налага хапвам хап ксанакс и карам до летището Не мога с такси , щото се изнервям ако не се концентрирам в нещо След като се чекирам, взимам още един и така горе долу пътувам Не съм знаел, че съм правил престъпление.
Също така написах, че не съм бил в час с промяната на размера на защитения доход, макар , че е укоримо за мен Ти до толкова си се вживял в ролята си на всичко-можеш и всичко-знаеш, че ти става патология
След това имаш дружка Гугъл справочник Отдавна е проверил това което съм написал и ако не е така, да е постнал "коректен цитат"
Весели празници Гоче и през 2024 година ти пожелавам освен Здраве и Късмет , и да излезеш от ролята на позастаряващ вундеркинд в обувките на махленски гамен Бъди!
цитирайВ НПК си има състав гоче за транспортни престъпления-това е допълнение което не променя НПК
Това което съм ти цитирал е обяснение на поправските към закона от юридическа къща защото самите поправки са параграф едикой алинея едикоя си става..., 0друга се премахва, трета се допълва дълго е неразбрано е и т н
Това за което ти говориш за предложения, ги има от преди коледа и те са в правилна посока С две думи става като при алкохола-с допустими стойности на упойващи вещества, както е в повечето страни
Толкова ли е трудно да кажеш прав си, заблудих се по стария правилник и т н
Или поне замълчи Аз до инцидента също не знаех тази клауза Мен ме е страх да летя Когато се налага хапвам хап ксанакс и карам до летището Не мога с такси , щото се изнервям ако не се концентрирам в нещо След като се чекирам, взимам още един и така горе долу пътувам Не съм знаел, че съм правил престъпление.
Също така написах, че не съм бил в час с промяната на размера на защитения доход, макар , че е укоримо за мен Ти до толкова си се вживял в ролята си на всичко-можеш и всичко-знаеш, че ти става патология
След това имаш дружка Гугъл справочник Отдавна е проверил това което съм написал и ако не е така, да е постнал "коректен цитат"
Весели празници Гоче и през 2024 година ти пожелавам освен Здраве и Късмет , и да излезеш от ролята на позастаряващ вундеркинд в обувките на махленски гамен Бъди!
starforlife написа:
Уникално тъпо парче с претенции си, Балалайко! Уникално тъпо!
А си уникално тъпо не заради това, което си написал в началото на този си пореден идиотски коментар... Където например отново говориш за неща, които аз не съм изобщо споменавал! Като да речем това дали е възможно жена ти да срещне свой възпитаник в полицията, което ни най-малко не оспорвам и не подлагам на съмнение!
Не заради това, че например когато говорех за възможностите за инвестиции чрез Револют, ти наместо да научиш нещо, ако не полезно, то поне любопитно - продължаваш да разнасяш педерастията за Борсата, КЪДЕТО ОТНОВО НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯ, ЧЕ ИНВЕСТИРАМ!
Уникално тъпо парче с претенции си понеже четеш всичко друго (особено рани предложения), но не и самия Закон за движение по пътищата (а и Наказателния кодекс), а точно това твърдиш.
Та от ЗЗП вземи и почети поне глава шеста, ПРИНУДИТЕЛНИ АДМИНИСТРАТИВНИ МЕРКИ, по-конкретно чл. 171, ал. 1 и чл. 174, ал. 4
А си уникално тъпо не заради това, което си написал в началото на този си пореден идиотски коментар... Където например отново говориш за неща, които аз не съм изобщо споменавал! Като да речем това дали е възможно жена ти да срещне свой възпитаник в полицията, което ни най-малко не оспорвам и не подлагам на съмнение!
Не заради това, че например когато говорех за възможностите за инвестиции чрез Револют, ти наместо да научиш нещо, ако не полезно, то поне любопитно - продължаваш да разнасяш педерастията за Борсата, КЪДЕТО ОТНОВО НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯ, ЧЕ ИНВЕСТИРАМ!
Уникално тъпо парче с претенции си понеже четеш всичко друго (особено рани предложения), но не и самия Закон за движение по пътищата (а и Наказателния кодекс), а точно това твърдиш.
Та от ЗЗП вземи и почети поне глава шеста, ПРИНУДИТЕЛНИ АДМИНИСТРАТИВНИ МЕРКИ, по-конкретно чл. 171, ал. 1 и чл. 174, ал. 4
Дали е паспорт, шофьорска книжка, лична карта/впрочем нямала е лична карта/ е валиден документ за самоличност Написал съм произволно документа
Гоче принципалът е структурата която ползва, контролира дадени финанси, производство, научна дейност и т н вместо собственика Примерно
Работя по селски проект чийто принципал е община Драгоман, а собственикат до приемане на обекта и пускането му в експлоатация е съответния департамент в ЕК
След определен срок собственик става общината Тя вече воже да намери принципал, ако дофинансира някаква дейност-например кметството на някое от селищата и
Т
Ако говорим с любимата ти юридическа терминология то извършителя на престъплението, нарушението , или главатаря на бандата...всичко това е ПРИНЦИПАЛ
Аз имам правна култура и тя не е да знаеш НПК и КПК
а да знаеш философията им А я имам тази култура не по рождение и адресна регистрация, като Панагюрци, а защото 5 години в стротелството съм съм присъствал като страна и като ответники и като истец на толкова арбитража/защото един строител непрекъснато е в съда/, колкото ти и мастурбации в първи клас не си имал:)
цитирайГоче принципалът е структурата която ползва, контролира дадени финанси, производство, научна дейност и т н вместо собственика Примерно
Работя по селски проект чийто принципал е община Драгоман, а собственикат до приемане на обекта и пускането му в експлоатация е съответния департамент в ЕК
След определен срок собственик става общината Тя вече воже да намери принципал, ако дофинансира някаква дейност-например кметството на някое от селищата и
Т
Ако говорим с любимата ти юридическа терминология то извършителя на престъплението, нарушението , или главатаря на бандата...всичко това е ПРИНЦИПАЛ
Аз имам правна култура и тя не е да знаеш НПК и КПК
а да знаеш философията им А я имам тази култура не по рождение и адресна регистрация, като Панагюрци, а защото 5 години в стротелството съм съм присъствал като страна и като ответники и като истец на толкова арбитража/защото един строител непрекъснато е в съда/, колкото ти и мастурбации в първи клас не си имал:)
starforlife написа:
Уникално тъпо парче с претенции си и заради това да имаш претенцията за правна култура, а едва ли не в прав текст да твърдиш, че условната присъда не е присъда и не е наказателна отговорност, налагана от съда.
Колкото до категориите ми: Аз шофьорската си книжка съм я показвал и там са видни 4 (четири) категории. А ти кръщелното например кога ще покажеш? М?
И е много смешно да мислиш, че шофьорите на ТИР са, цитирам, "най висока категория шофьор".
И, Глупако, за личната карта продължава да е смешно, защото възрастта се разбира и от самата шофьорска книжка.
Но да завърша и с друго, а именно: НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ ЖЕНА МИ, цитирам друга твоя педерастия "е приниципал на сериозни американски инвеститори".
Колкото до категориите ми: Аз шофьорската си книжка съм я показвал и там са видни 4 (четири) категории. А ти кръщелното например кога ще покажеш? М?
И е много смешно да мислиш, че шофьорите на ТИР са, цитирам, "най висока категория шофьор".
И, Глупако, за личната карта продължава да е смешно, защото възрастта се разбира и от самата шофьорска книжка.
Но да завърша и с друго, а именно: НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ ЖЕНА МИ, цитирам друга твоя педерастия "е приниципал на сериозни американски инвеститори".
Търсене
За този блог

Гласове: 6155
