Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2023 11:59 - Разлика между блоговия ерудит и неoоучения русофил
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2831 Коментари: 18 Гласове:
2

Последна промяна: 27.10.2023 12:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В щата Мейн се случи трагедия. Психясъл мъж стреля в автоматично оръжие в Боулинг зала, като уби на място 18 души и рани тежко 13, някои от ранените са в критично състояние . Мъжът е бил оръжеен инструктор, ловец и преди време е бил на двуседмично лечение в психиатрично лечебно заведение Лекарства са му изписани ,  оръжието не му е отнето,да не му се ограничат свобода и права. Разбира се случаят не е прецедент, а поредната подобна трагедия в САЩ Темата обаче е друга-как реагират в блоговото пространство "ерудитите", които задължително се отнасят с чувства на неприязън и превъзходство спрямо руснаците и недоучките и задължително тъпи блогъри и със  симпатия спряма руските хора и държава

Ако трагедия се случи в Русия/натравяния с фалшив , или некачествен алкохол, измъчвани и разстреляни  руски военни, убийство на журналисти, вкл млада жена, атентат срещу граждански обект със съпътстващи жертви, военни загуби, здравно неблагополучие на руски лидер..../ то тогава ерудитите са в екстаз. То са песни, то са пляски на народите, то са поддигравки, то е трепетно очакване , че Русия"ке падне"
Искрена радост , на свободни и нелицемерни хора, с кауза в живота -"не ще на него  да му е добре, иска на руснакът да  е зле"

Очаквано би било , че и т наречените блогови русофили би трябвало да се радват не 
по малко бурно на нещастия и трагедии случващи се в най-заклетия днес враг на Русия-САЩ. Подобни стрелби в Щатите са рутинни, падат и самолети, взривявани са сгради с хиляди жертви, военни загуби на хора има непрекъснато, а и янките  не по малко се тровят от фалшив и некачествен алкохол. Колко американци се нагълтаха с технически разтворител , след нелепата шега на Тръмп за Ковида?/ В нито един от подобни случаи аз например -недоучката, лецемерът и тъпанарят не съм чувствал удволетворение, камо ли радост. Нещо повече, при мащабни трагедии съм съпреживявал, и в случя съпреживявам с близките на жертвите  Не виждам никаква радостна възбуда при подобни ситуации и в други заклеймени блогъри като русофили, русороби, путинороби и т н
И въпросът , който съм си задавал при подобни трагедии е :
-аз ли не умея да се радвам пълно на живота или:
-"ерудитите са е-ани у главу" -както биха се изразили някои от роднините ми

image






И извън темата/а и в темата/ си задавам въпроса за свободата и слободията,
за законотворчеството и законоблудството. Задавам си въпроса, как безспорно най развитата и най-силна икономически страна е  останала същевременно и в началото на кратката си история.  История на трапери, на войнстващи индианци, на отчаяни мъже в търсене имуществен просперитет на всяка цена Време , когато притежанието на оръжие и умението да си служиш  добре с него е било животоспасяващи. То е все едно да вставим в нашеия НПК като състави Крумовите закони или да овалваме в катран и перушина мошениците и апашите. /Последното не е май толкова лошо-представяте ли си гледката по "Царя" на отиващите в тези сради на работа?/
Винаги съм се чудил на наистина развитите янки на инертността на законите им Да вземе едно от най важните неща в демокрацията-националните избори за президент
Едно е било населението в различните щати преди 200 и кусур години, коренно различно е сега  И това различие откровено профанизира вота, защото не един път сбора на делегатските гласове, не отговаря на реалните гласове на далите вота си.
Или гласуването с писма Писмото днес е екзотика, а писмата решиха последния вот
На пръв поглед  изборните закони и тези за притежанието и боравене с оръжие нямат нищо общо, но не е така. Законодателството не бива да е "Свещенна крава" и трябва да се интересува не от финансовите/а от там и властовите/ интереси на шепа хора , а от интересите на населението. Интерес за лесния достъп до оръжие имат същите хора, които имат интерес от войните
Американците са в необявена война помежду си от много години и хилядите жертви които дават всяка година вследствие на огнестрелно оръжие не са в състояние да променят законодателството   и да накърнят интересите на малцината , които печелят връз тези смърти. Така е и с войните Загиват милиони, рушат се държави, но е валидна максимата-искаш ли мир , готви се за война това е максима  Тази фраза се приписва на любимия в Делиормана ПлАтон., но кога е живял той? В големи сражения и войни са загивали до няколко десетки хиляди души Днес ние седим на буре с "ядрен барут"
А ако достъп до копчето на това "буре" се докопа някой или група с психичните проблеми , на коментирания стрелец? Или бъде разчетено неправилно действие на 
някоя от ядрените държави? Приема се този риск защото войната е най-печелившия бизнес. Ако не се печелеше , щеше да бъде забранена-изречението  не е по плАтон








Гласувай:
2



1. getmans1 - И, кои са тия извратеняци бе? &...
27.10.2023 12:32
И, кои са тия извратеняци бе?
"тогава ерудитите са в екстаз. То са песни, то са пляски на народите, то са поддигравки, то е трепетно очакване , че Русия"ке падне"
Искрена радост , на свободни и нелицемерни хора, с кауза в живота -"не ще на него да му е добре, иска на руснакът да е зле"
цитирай
2. bojinkata - Първият се обади!
27.10.2023 13:12
Първият се обади!
цитирай
3. vacsine - Божинка, ти май искаш да задминеш по ...
27.10.2023 13:21
Божинка, ти май искаш да задминеш по интелект булята, която си умори кучето, хранейки го с Ф-таблетки.
цитирай
4. raders - Никога не съм бил наясно защо им е на ...
27.10.2023 13:38
Никога не съм бил наясно защо им е на американците лично оръжие и в това отношение те подкрепям напълно. Обикновено се мотивират с правата на човека и правото на самозащита, но оръжията са за убиване и не ми е много ясна мотивацията на тази свобода. Лошото е, че в БГ също възприехме тази постановка и копирахме най-гадните моменти от нравите на американците, вместо най-добрите, които са много повече. Явно нещо в законите - техните и нашите не е съвсем в ред, но що се отнася до третирането на невменяеми хора, ситуацията е доста тягостна и там, и тук. Благодаря за правилното отношение към проблема.
цитирай
5. getmans1 - А бе, ...
27.10.2023 13:41
... лесно ти е на теб, съвестният домакин за твоите пляски, казачоци няма уши и очи, да ги види и чуе ... и лице няма да ги порицае.


bojinkata написа:
Първият се обади!

цитирай
6. vmir - Не всеки радващ се на чужди несгоди е извратен.
27.10.2023 13:53
Обратното значи да закрием затворите и да приемем закона на джунглата. Обаче онзи, който не прави или се прави, че не вижда разлика между агресори и жертви и парадира за еднакво съчувствие към едните и другите, е или извратен, или злонамерен лицемер. Никой нормален няма да напише колко прекрасен е бил психясалия стрелец, камо ли да пледира за интерес към неизвестните му добродетели. Дори майка му да се опита, ще срещне одобрението единствено на джихадистките майки, които се гордеят, че синовете им са се гръмнали за да избият неверниците.
цитирай
7. radostinalassa - В США има милиони хора на психотропни лекарства...
27.10.2023 14:24
които като луднат започват да стрелят обикновено в училищата. Това е като религията , чиято заповед не убивай се отнася само за втълпяване на това на по - простоватите соеве, които не се учат да четат, за да не развалят зрението си.
цитирай
8. radostinalassa - По - смрадливия бот не знае...
27.10.2023 14:25
че кучето не яде таблетки. То не е тъпо като него. Офца.
Кучето има такъв нюх, че подушва даже синята кръв на смесеняците.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Виж "НивО",
27.10.2023 14:55
Общо взето приемаме , че в социалните мрежи, човек изразява откровено емоциите си, най малкото, че в много от случаите е анонимен Социалните мрежи са място където да "се изокаме" и е безсмислено да се преструваме-няма смисъл от пребиваването ни там иначе. Понеже свързваш нещата лично, то ще кажа, че по основната ни тема от миналата година, аз вкъщи съм далеч по внимаващ от това което казавм тук , както и снаха ми е по внимателна по същата тема , която иначе коментира в мрежата и където е с украинското знаме в профила си, макар и още да е и с руско гражданство-родена е в Тюмен А е с Руско , защото в Украйна е забранено двойното гражданство и когато искаше да отиде при роднини и трябваше виза Русия и Украйна бяха , а и са на безвизов режим и руският паспорт и вършеше работа/ Така че и двамата сме внимателни в изказите вкъщи и особено пред децата Смейството на дъщеря ми също е разделено по въпроса-майка и един син/внук за мен/ са на едно мнение, баща и другия син на друго Тоест общо в семейството ни винаги е имало разнопосочност в политическия светоглед и това теб винаги те е учудвало и в това различно мислене ти винаги си търсел изгода/която липсва/, а не самостоятелно и непринудено разсъждение. Предполагам че при теб се "чува твойта воля, ти си Капитан"/и по аватар също/ С две думи болшевики сте

getmans1 написа:
... лесно ти е на теб, съвестният домакин за твоите пляски, казачоци няма уши и очи, да ги види и чуе ... и лице няма да ги порицае.


bojinkata написа:
Първият се обади!


цитирай
10. vencivaleri1951 - Днес, не на американците, а на шепа хора.
27.10.2023 15:20
Има хора на които оръжието им е нужно Например фермерите ферми отдалечени на километри една от други Освен че може да дойдат неканени и хора с лоши намерения, то и хищниците около стадата са опасни. Проблем в Щатите е достъпът до оръжие и псевдокултурата в която нещата са изопачени. Хайде ми покажи Оскар за филм за полицай, а колко са за престъпници Мафиотът е винаги симпатичен, интересен, с готино маце до себе си , или здраво семейство Ченгето обикновено е с разбито семейство, кърка , подкупен , а и в много случаи разбиращ и съчувстващ на мафиота, ако ченгето е представно като мислещо, а не тъпанар. В Рапа престрелки, пак тъпи ченгета и умни бандюги, които юркат готини коли и мадами В игрите пак се стреля непрекъснато... Тоест от всякъде ти казват убий и си известен, елитен... Джон Ленън не е убит от невменяем, тъп или маргинализиран тип Убит е от нахъсан за известност , от същата тази субкултура
Вилата ми е в калотина-на границата Там няма къща поне без една цев Въобще краят въоръжен още от сръбско-българската война-основните сражения са при сливница -близо до селото С каруци са прибирали оръжие
И в селото откакто помня има едно убийство, и един опит за такова Убийството е с кол, опитът с вила И двете за жена И в двата случая убийците са имали цев , но и през ум не им е минала да се трепят с оръжие-хванати на калъп и резултат на
момента

[quote=raders]Никога не съм бил наясно защо им е на американците лично оръжие и в това отношение те подкрепям напълно. Обикновено се мотивират с правата на човека и правото на самозащита, но оръжията са за убиване и не ми е много ясна мотивацията на тази свобода. Лошото е, че в БГ също възприехме тази постановка и копирахме най-гадните моменти от нравите на американците, вместо най-добрите, които са много повече. Явно нещо в законите - техните и нашите не е съвсем в ред, но що се отнася до третирането на невменяеми хора, ситуацията е доста тягостна и там, и тук. Благодаря за правилното отношение към проблема.

И няма да съм аз без личен случай Вначалото на 90те ме хвана страх от летене-фобия Впрочем процентно е най разпространена сред летци и семействата им
Потърсих помощ при психиатър и той ми исписа лекарства Два дни след като ги купих ме привикаха в КОС да разберат за какво иде реч Казах им проблема , разбраха, но пак поискаха повторно разрешение за ползване и притежание на оръжие. Не ми прибраха пушката, но баща ми писмено гарантира , че до експертизата ще е в неговата пирамида. Ще кажат тотален контрол останал още от соца, но в случая абсолютно задължителен
цитирай
11. vencivaleri1951 - Абе плужек,
27.10.2023 15:31
Какъв агресор в натравяния с алкохол, какъв агресор в самолетна катастрофа
Тук се счупихте да се радвате, че някакви маргинали се изтровили с боярщик-разтворител на спиртна основа

quote=vmir]Обратното значи да закрием затворите и да приемем закона на джунглата. Обаче онзи, който не прави или се прави, че не вижда разлика между агресори и жертви и парадира за еднакво съчувствие към едните и другите, е или извратен, или злонамерен лицемер. Никой нормален няма да напише колко прекрасен е бил психясалия стрелец, камо ли да пледира за интерес към неизвестните му добродетели. Дори майка му да се опита, ще срещне одобрението единствено на джихадистките майки, които се гордеят, че синовете им са се гръмнали за да избият неверниците. [/quote]
цитирай
12. vencivaleri1951 - Прочети отговора ми до Вмир
27.10.2023 15:32
getmans1 написа:
И, кои са тия извратеняци бе?
"тогава ерудитите са в екстаз. То са песни, то са пляски на народите, то са поддигравки, то е трепетно очакване , че Русия"ке падне"
Искрена радост , на свободни и нелицемерни хора, с кауза в живота -"не ще на него да му е добре, иска на руснакът да е зле"

цитирай
13. vencivaleri1951 - Ти куче някога имал ли си?
27.10.2023 15:35
Компетентен го раздаваш по медицински въпроси, а си пълна газировка-въздух под налягане


vacsine написа:
Божинка, ти май искаш да задминеш по интелект булята, която си умори кучето, хранейки го с Ф-таблетки.

цитирай
14. vacsine - Компетентен го раздаваш по меди...
27.10.2023 16:17
vencivaleri1951 написа:
Компетентен го раздаваш по медицински въпроси, а си пълна газировка-въздух под налягане


vacsine написа:
Божинка, ти май искаш да задминеш по интелект булята, която си умори кучето, хранейки го с Ф-таблетки.


Брей, че как определи, като не ме знаеш кой съм?
Къде тук има медицински въпрос? Ако имаш предвид Божинката и булята - да! Медицински е. Психиатричен.
За да се успокоиш, пийни малко мицеларна вода, че викат, че идолът ти се споминал снощи. Може и да не е, но ти превантивно пийни.
цитирай
15. radostinalassa - Много проси ботове пускаш, байно..
27.10.2023 16:34
Глупостта им може да те прихване.
цитирай
16. vacsine - Глупостта им може да те прихване. ...
27.10.2023 16:38
radostinalassa написа:
Глупостта им може да те прихване.

буля, кажи сега - кучето като отказваше да ги яде, ти къде му ги пъхаше? Както ти ги приемаш, нали? :))))))))))))
цитирай
17. radostinalassa - Байното трябва да изкарва пари..
27.10.2023 18:09
за внуците и пуска всякакви идиоти. С по - прости от мене не се занимавам.
цитирай
18. vacsine - за внуците и пуска всякакви идиоти. ...
27.10.2023 18:20
radostinalassa написа:
за внуците и пуска всякакви идиоти. С по - прости от мене не се занимавам.

че то по-прости от тебе в тая Вселена няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5793790
Постинги: 1650
Коментари: 21603
Гласове: 5796
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930