Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2023 12:46 - гетьо, това е в случай, че "Дебелият" пак започне да ти ръководи блога
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2318 Коментари: 16 Гласове:
2

Последна промяна: 06.06.2023 12:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гетьо, колкото и витиевати думи да е изрекъл зеленски поантата е -Махайте се

защото нищо добро в противен случай не чака ни вас, ни деца и внуци. И го доказа на практика-8 години обстрел и стотици деца и хиляди мирни жители в гробищата на Донецк А в Донбас не са имали в началото никакво намерение да, областта да бъде извън Украйна. Макар и рускоговорящи, чувстващи се руски етнос, те не виждаха Донбас извън Украйна Те се различават много от Крим и се различават най-вече заради различните периоди в който бяха предадени към Украйна, а бяха защото без Донбас, Харков, Одеса нямаше как да се получи държава-киев е предаден по късно 34та година , ако не ме лъже паметта-в Началото Харков е столица. Тоест нямаше за разлика от Крим  живи , които да помнеха броженията, протестите от Наркомовското прекрояване на границите Тоест всички днес донбасци са родени в Украйна и винаги до събитията са се чуствали украинци-руски етнос, но украински граждани Те през 14-15 година имаха едно желание-икономическа децентрализация и преразпределение равно за всички Защото нито е нормално , нито е справедливо регионите на Изток да произвеждат около 70% от Брутния продукт, а основната част да се преразпределя на Запад от Днепър Достатъчно е да се погледнат Донецк, Луганск, Днепропетровск от една страна и Лвов  и други градове на Запад от Днепър за да се види неправедливостта Инфраструктурата на Изтока, не е мръднала от съветско време, а западните градове с чудесни инфраструктурни решения и по доходоносни работни места Това бяха исканията на източните и южните области-те и нямаха сметка в началото да са към Русия, защото в Украйна стандартът бе дори по висок, а и имаха възможност да заработват без проблем и на Изток и на Запад За това събираха подписки, за Икономическа децентрализация. Те и политически искания не са имали Порошенко не знам къде да го сложа-сложно е при него, но останалите президенти вкл и зленски и Ющенко са от Изтока Та зеленски в началото търсеше украинските думи На това желание , което е норма в ЕС, бе им отговорено със снаряди, а в Одеса с масово и преднамерено убийство О там вече се тръгна към образуване на независими републики. Крим е различна бира. Там връщането към русия не е преставало като желание на руския етнос/татарският не/ а той е определящ като численост. Ти гетьо, знаеш ли, че в Севастопол до 2002-2003 година не се избираше кмет и това се случи от момента в който на местните избори в местния парламен не бе избран нито един украинец. Взе се решение да се назначава от киев кмет, чиито пълномощия бяха по силни от тези на парламента местен. 21век , не малък, а и стратегически град , кметът да не се избира. Дори първоначално в указа е било записано къто съпортно участие на кмета в комендването на флота там, кое то е абсурд И ще завърша с това. И в годините на следването си, и следтова при командировки и гости никога не съм забелязвал антагонизъм между украинци и руснаци в Русия, но противоречията между украински руснаци и украинци  постоянно съм виждал и в общежитието, и по физкултура например-като се  деляхме за футбол , или волейбол, а те и хокей, винаги са били противници и са играли на кръв. Тогава лично смятах, че това са комплекси и от там противостоене на диаспората към Метрополията. Сега виждам, че съм ги обвинявал несправедливо Ако търся яналог веднага се сещам за Възродителния процес у нас. Същите бузумие, безсърдечност, лошотия ако щеш проявяват в Киев, както едно време София Личното ми мнение че голяма част от юга и изтока са загубени безвъзвратно за Украйна и тази част ще продължава да се разширява , ако не седнат да преговарят



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vencivaleri1951 - Гоче, предвидим си
06.06.2023 12:49
като епистоларните ти дестинации, които са държавна тайна и поради тази причина няма да видим образа ти на ни една от тях-охраната ти не позволява заради сигурността на човечеството вероятно
цитирай
2. radostinalassa - Сорос е толкова прост и нагъл..
06.06.2023 13:41
че си позволява да купува тукашни предатели и да ни обявява за пушечно месо, понеже западняците нямало да искат да воюват. То пък ние сякаш искаме. Говедото си е говедо и трябва да заколят слугите му като ирландските крави, защото пърдели.
цитирай
3. getmans1 - Очаквм да престанеш с детинщините ...
06.06.2023 14:08
Очаквм да престанеш с детинщините ЗАЩОТО;
- когато те е трил ПРИ теб, .... ти ли му даде паролата си!?
- когато те е трил ПРИ ЧП ... той ли му е дал паролата си!?

КОГАТО АЗ СЪМ БИЛ ОБИЖДАН И ПСУВАН В ТВОЯ БЛОГ ПРЕД МЪЛЧАЛИВИЯТ ТИ ПОГЛЕД НЕ СЪМ ТИ ПЛАКАЛ макар, че и с прозвища се сдобих.

Сега, вчера в коментар за някаква си "насилствена" евакуация АЗ ти отговорих с ДВЕТЕ мнения без да вземам страна - пропагандата също е на война. и рацонален разговор поне с теб в такъв случай не става.

ДНЕС, пак е същото даже предвидих дори, че ще намериш повод да се "разсърдиш"... направил си "контра" от втръснали ни рашистки пропагандни клишета, обсъждали сме ги мнгократно.

НЕ МЕ ПИТАЙ ЗА ЛВОВ и западна Украйна защото НЕГО КРАЙ сме обсъждали при мен в постинг с видео от младеж-руснак от източна Украйна.

Сега пак ще пусна онова прословуто "Я ЛОХ" защото пак ти ме дръпна за езика а ти пак си прави контрата - аз нямам време да преливам от пусто в празно едни същи неща.

Иначе, моят отговор на постинга ти е кратък, "А ЦВЕТЯ ЗА ОСВОБОДИТЕЛИТЕ НЕТ!"


цитирай
4. starforlife - Ха ха ха ха
06.06.2023 14:57
vencivaleri1951 написа:
Гоче, предвидим си
като епистоларните ти дестинации, които са държавна тайна и поради тази причина няма да видим образа ти на ни една от тях-охраната ти не позволява заради сигурността на човечеството вероятно

Мекопишковецо, не проумя ли, че много неща вече ги правя по коленно различен начин, за да се видите какви сте отрепки?
Например: Сега се вижда какъв женчо-любопитко си и как те изгаря, че не знаеш къде ходя и какво правя.
Ти си ментален воайор, който е свикнал още от времето на соца да си вре гагата в живота на хората и това в момента те нерви.

Но ще ти го кажа по друг начин:
На Пръцко - знаеш кой заслужено наричаме така - ти не само не си видял нищо от битието, но дори очите не си му видял и с никакъв образ - на жалък мишок - не го свързваш.
Що на него не държиш сметка, че сурата не си е показал?
Защо не го натисна като се изхвърли веднъж, че бил капитан - нещо да покаже, м?
А и за какво ли не?
Що не кажеш за оня смотаняк Икокото - корешът ти - че автомобила не е негов, а примерно служебен, а го представя за свой?
Ти си го виждал и знаеш, че е негов, нали така?
Ама ако примерно Любака каже, че е виждал и знае три мои коли и имоти - той ще лъже, нали така?
Само вие, нещастници, сте ангели небесни.
Пфу, смотаняци жалки.

ПС: Предвидим си ти.
Защото не само се очакваше този ти постинг, а и се знае, че го правиш с цел интрига!
Защото аз те изтрих, да, но те цитирах и вижда се точно!
А ти при все това направи постинга! В 12:46 ч. А съм те изтрил и го заявих час по-рано, в 11:55 ч.
ЖАЛЪК ИНТРИГАНТ!
За теб не е важно да защитиш и то с лъжи позицията си! За теб по-важно е да се опиташ някого да очерниш и създадеш интрига!
Манталитет.
Лайнарски.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Когато переодично променям парола не трие
06.06.2023 15:21
И виж гетьо, дори и да може по друг начин да ти влиза в блога и да се разпорежда в него, твоята реакция е като на васален- "недей го три" Звезда" вашото ще се изкара мъченик" Тоест не гаменът е укорим, а аз който без обиди, уважително пиша коментар в блога ти, а онзи се е разпищолил като онбашия, а аз видите ли , без да имам право да съм недоволен от простотиите му се правя на "Мъченик"
Не за мен, за теб е унизително, защото ти го МОЛИШ да не хулиганства в твоя блог не един път, а на него му е през" Калифорнията" това което ти ще кажеш. Не го ли чувстваш бе човече, че те умножават по нула. С теб се караме, но аз имам уважително отношение към теб, а той "приятелят" ти никакво. Ако случайно се "сбутате" ще мине през теб, както мина през петгриг и то с такъв сленг, какъвто опонентите на петгриг никога не са си позволявали. Колкото до другото,аз усещането за безумието което се върши в Украйна/и заради Путин-ако ме бе "послушал" и овреме бе "бил фашиста" Украйна щеше да е мирна и задоволена страна/ е преди всичко от лични впечатления .
Китки и салюти в Крим имаше, но там и кръв нямаше. как да празнуват в траур хора?
За едни е достоверна ТАСС, за други УНИАН.
На това с китките . Спомни си "Тихия Дон" на Шолохов, препрочети го и ще видиш колко са сложни нещата брат, против брата, деца против родители-и това е било навсякъде където има гражданска война.
Снаха ми в профила си е с украинското знаме, брат и с руското Тя живее общо взето в страна със сантимент към Русия, а той в Англия Майка им е от Николаев
Болшинството тук разглеждате войната като състезание с нагласата на римляни в амфитеатър с гладиатори Едни са тази школа, други за другата и всички сочат с пръст надолу А собствениците на школите не им пука за кръвта на гладиаторите, те само пресмятат разходи и приходи
Пп Пусни си видеото "Я не лох" бе изразът
-Ты лох- бе казал фюрерчето на подразделение на десен сектор-на главнокомандващия
А иначе не знам някой да те е псувал в блога ми-Почти никога не следя докрай коментарите.
Напротив, трил съм за неприличен израз радостина и то срещу Гочето, че беше се разсърдила и доскоро не влизаше в блога ми

getmans1 написа:
Очаквм да престанеш с детинщините ЗАЩОТО;
- когато те е трил ПРИ теб, .... ти ли му даде паролата си!?
- когато те е трил ПРИ ЧП ... той ли му е дал паролата си!?

КОГАТО АЗ СЪМ БИЛ ОБИЖДАН И ПСУВАН В ТВОЯ БЛОГ ПРЕД МЪЛЧАЛИВИЯТ ТИ ПОГЛЕД НЕ СЪМ ТИ ПЛАКАЛ макар, че и с прозвища се сдобих.

Сега, вчера в коментар за някаква си "насилствена" евакуация АЗ ти отговорих с ДВЕТЕ мнения без да вземам страна - пропагандата също е на война. и рацонален разговор поне с теб в такъв случай не става.

ДНЕС, пак е същото даже предвидих дори, че ще намериш повод да се "разсърдиш"... направил си "контра" от втръснали ни рашистки пропагандни клишета, обсъждали сме ги мнгократно.

НЕ МЕ ПИТАЙ ЗА ЛВОВ и западна Украйна защото НЕГО КРАЙ сме обсъждали при мен в постинг с видео от младеж-руснак от източна Украйна.

Сега пак ще пусна онова прословуто "Я ЛОХ" защото пак ти ме дръпна за езика а ти пак си прави контрата - аз нямам време да преливам от пусто в празно едни същи неща.

Иначе, моят отговор на постинга ти е кратък, "А ЦВЕТЯ ЗА ОСВОБОДИТЕЛИТЕ НЕТ!"



цитирай
6. radostinalassa - Е, още не е пуснал манафа...
06.06.2023 15:22
да го хвали.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Гоче, всеки е воаьор
06.06.2023 15:44
Иначе не би оцелял
Когато те гледам се кръстя, че не съм Гоче
Беден, гладен, с мека пишка и грозна деца, с неграмотни и посредствени деца ивнуци да съм, но да не съм великия Гоче
Коче, в 10хиляднотомната ти библиотека, вероятно имаш една книга, ако не в читалището ще я намериш, но не до Славчо Трънски.
На Фицджералд е -Великият Гетсби
И ако говорим за менталност, то ти си един ментален Гетсби
И да си припомним-Отхвърлен, травмиран Гетсби се стреми да докаже и доказва величието си като става неимоверно богат И го доказва на публиката, на бившите приятели, бившата изгора и...пропада в бездната на срутените животи.
Ти от как те знам , епистоларно се доближаваш до Гетсби-блесящ, неограничени интелектуални и материални възможности-крещейки и не можейки да надраснеш отхвърлеността и изоставеността.
Баща ми обичаше да цитира Димков-Защо ти е тази раница на гърба?
И аз те питам Гоче, -защо ти е тази раница на гърба, пълна с имоти, акции, колекции, красиви и престижни жени...още повече че за разлика от "раницата" на гетсби , твоята е пълна с фантазии, което е и твоя шанс да не последваш участта на гетсби
starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
Гоче, предвидим си
като епистоларните ти дестинации, които са държавна тайна и поради тази причина няма да видим образа ти на ни една от тях-охраната ти не позволява заради сигурността на човечеството вероятно

Мекопишковецо, не проумя ли, че много неща вече ги правя по коленно различен начин, за да се видите какви сте отрепки?
Например: Сега се вижда какъв женчо-любопитко си и как те изгаря, че не знаеш къде ходя и какво правя.
Ти си ментален воайор, който е свикнал още от времето на соца да си вре гагата в живота на хората и това в момента те нерви.

Но ще ти го кажа по друг начин:
На Пръцко - знаеш кой заслужено наричаме така - ти не само не си видял нищо от битието, но дори очите не си му видял и с никакъв образ - на жалък мишок - не го свързваш.
Що на него не държиш сметка, че сурата не си е показал?
Защо не го натисна като се изхвърли веднъж, че бил капитан - нещо да покаже, м?
А и за какво ли не?
Що не кажеш за оня смотаняк Икокото - корешът ти - че автомобила не е негов, а примерно служебен, а го представя за свой?
Ти си го виждал и знаеш, че е негов, нали така?
Ама ако примерно Любака каже, че е виждал и знае три мои коли и имоти - той ще лъже, нали така?
Само вие, нещастници, сте ангели небесни.
Пфу, смотаняци жалки.

ПС: Предвидим си ти.
Защото не само се очакваше този ти постинг, а и се знае, че го правиш с цел интрига!
Защото аз те изтрих, да, но те цитирах и вижда се точно!
А ти при все това направи постинга! В 12:46 ч. А съм те изтрил и го заявих час по-рано, в 11:55 ч.
ЖАЛЪК ИНТРИГАНТ!
За теб не е важно да защитиш и то с лъжи позицията си! За теб по-важно е да се опиташ някого да очерниш и създадеш интрига!
Манталитет.
Лайнарски.

цитирай
8. getmans1 - Интригата ти няма да се получи а н...
06.06.2023 15:54
Интригата ти няма да се получи а най-вече защото сме си надживели противоречията си ... но една малка и тъпанарска путинофилска дружинка ги изглади.

Пък като си рекъл, "че се разпореждал" в блога ми, ти си спомни, да ли ти на собствхият си терен не припявше исо на един ... "кореш"- само да ти припомя " Икоо, пък Гетьо написл дрън-дрън" ... "Блеки, при гетьо, това - онова".
Те и затова съм ти казвал, че си заслужаваш всико което тук ти се случва а уж се правиш, пич.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ето виждаш ли-тъп путинофил съм, но съм изгладил противоречията на ителектуали
06.06.2023 16:11
Сега сте вече клуб на ерудити и трябва да си ми благодарен.
Колкото до другото-Моля за точен цитат при когото и да е от изброените двама
в който да съм ползвал сленг за теб из репертоара на Гочето

getmans1 написа:
Интригата ти няма да се получи а най-вече защото сме си надживели противоречията си ... но една малка и тъпанарска путинофилска дружинка ги изглади.

Пък като си рекъл, "че се разпореждал" в блога ми, ти си спомни, да ли ти на собствхият си терен не припявше исо на един ... "кореш"- само да ти припомя " Икоо, пък Гетьо написл дрън-дрън" ... "Блеки, при гетьо, това - онова".
Те и затова съм ти казвал, че си заслужаваш всико което тук ти се случва а уж се правиш, пич.

цитирай
10. starforlife - ~ 7. vencivaleri1951
06.06.2023 16:15
Искаш (казвал си, че си "за") дискусия? Добре, да ти я дам.
Започвам с елементарни и семпли въпроси:
"Великият Гетсби" добра книга ли е, Венци? И ако да, то колко добра? По добра ли е например от детински предъвкваната от теб на Трънски?
Качествена ли е като... "Тартюф" да речем?
Има ли Тодор Живков например по-качествена книга от "Великият Гетсби" на Фицджералд?
Фицджералд автор по-ниско като всичко, за което се сетиш ли е от Тургенев например?
Мислиш ли, че ти пишеш по-добре и по по-наболели въпроси от Фицджералд?
Няколко, но крайно елементарни и прями/конкретни въпроси, на които дай кратки, прями и без локуми отговори.
цитирай
11. blackpredator - я пак Гетьо
06.06.2023 16:48
"- когато те е трил ПРИ ЧП ... той ли му е дал паролата си!?"

малоумният болен цървул може да впечатли само прост кратунко като теб
влизал той по блогове
влизал на майка си...

тоя илюминат си живее с илюзията...
който има бегли познания по програмиране, или познава програмист,
ще се изсмее на електотехника

триенето му се свежда до елементарното доносничество,
където конкурира дъртата брантия

Гетьо, кой по-прост от двама ви ???!
цитирай
12. starforlife - По отношение на 10-ти коментар - 1-ви тук: https://getmans1.blog.bg/politika/2023/06/06/novini-quot-po-plan-quot-i-diversanti-toje.1870967
07.06.2023 07:22
А иначе набързо ще засегна и самия ти постинг и други части от некоректните ти коментари отдолу:

ГЛУПАВИТЕ ХОРА ОБСЪЖДАТ ЛИЧНОСТИ, УМНИТЕ СЪБИТИЯ, ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ ИДЕИ!
Чрез постинга си ти обсъждаш моята ЛИЧНОСТ - прави си сметка в светлината на по-горе написаното.
Правиш го с цел интрига и това го доказва дори само лицемерието ти от твоя 1-ви коментар. Може би някой ще попита защо лицемерие? Ами защото този ти коментар показва, че ти си прочел моя, обясняващ изтриването и въпреки всичко лицемерничиш и интригантничиш в заглавието на твоя. Тоест, отлично си бил наясно, че си цитиран и изтрит, но се правиш на пророк и правиш този видиш ли като застраховка.
Смешник, който смята околните за глупаци, а не погледнеш себе си в огледалото в такива моменти.

С мълчаливия си отказ да дискутираме по моя 10-ти коментар, доказа, че не ти е тръпка да коментираме събития, а още по-малко идеи, а си ти е тръпка да коментираш личности и особено моята.
Повтарям ти (от коментара при Радо), че "Великият Гетсби" не само я имам и съм показвал екземпляра си в постинг, а ти по мое мнение не; не само съм я чел, а ти по мое мнение не; но и съм я разбрал и поради това харесал (последното понеже книгата е "тежка" и "скучна").

По-горния абзац го написах не само като текст сам по себе си, а и за да прелея плавно в това, че моите пътувания, имоти, любови и прочее са доказуеми и в поне 90% от случаите са доказани дори тук. За воайори като теб и поради моята емпатия към жлъчните ви киселини - ха ха ха.
Ти кога доказа нещо?
Ти кога например една книга от тези по земята в спалнята ти и куфарите в мазите показа?
Защото иначе на думи много си чел, но никак не ти личи от изключително лошата граматика и посредствен езиков ресурс, които дори с лъжа за дислексия се опитваш да оправдаеш.
Много си и пътувал (точно ти като Мюнхаузен) и любови имал, но дори и истина да е (и не казвам, че да речем едно 50% не приемам за такава, за истини или поне полуистини), начинът по който използваш тези си преживявания само и единствено разнася миризма около теб. Заради преиначаването, доукрасяването, наглото лъгане дори, но най-вече заради това да се опитваш да ги използваш за валидиране на пропагандни и несъстоятелни клишета и то в полза на чужда държава, обявила България за неприятелска, тоест враг, който е готова да... ГОЧЕфицира - ха ха ха ха - с бомби и ракети.
цитирай
13. getmans1 - Аз пък знам кой е по-глупав от трима ни ...
07.06.2023 09:54
... КОГАТО И ДА СЪМ ГО ПОМОЛИЛ ЗА ПОМОЩ ЗА НЕЩО ПО КОМПЮТЪРА МИ Е ПОМОГНАЛ ... А ТИ, ГЕОЛОГА ОТ СУ-то МЕ РАЗСМЯ С ... "САМОВЪЗСТАНОВЯВАЩИЯТ" СЕ НЕФТ / пиша с главни букви, че се усещат и с надеждата да помогнат, и за възприемането /

blackpredator написа:
"- когато те е трил ПРИ ЧП ... той ли му е дал паролата си!?"

малоумният болен цървул може да впечатли само прост кратунко като теб
влизал той по блогове
влизал на майка си...

тоя илюминат си живее с илюзията...
който има бегли познания по програмиране, или познава програмист,
ще се изсмее на електотехника

триенето му се свежда до елементарното доносничество,
където конкурира дъртата брантия

Гетьо, кой по-прост от двама ви ???!

цитирай
14. vencivaleri1951 - Гоче, аз не съм си гледал постинга , че да бягам от дискусия
07.06.2023 13:53
А и това не е дискусия-задаваш ми ред глупави въпроси, но ще отговоря
"Сърдитите млади мъже" за мен са мъже , оформили в мен възгледи в тинейджърска възраст, които и днес са водещи за мен, когато съм пред дилема. Ще ти дам пимер
В осми клас живеех в собствено жилище, имах най много джобни в махалата, на 18 бях с мотор, имах Грундик в дома си, имах родители на престижни позиции. Тоест бях един малък гетсби на улицата и имащ до някъде неговите проблеми, заради дефекти от невротичен характер. Гореизброеното плюс това , че изглеждах съвсем прилично
започваше да става причина да ставам "пуяк" Малко преди казармата прочетох въпросната книга и след като я обърнах към мен, разбрах че нямам нищо, че съм пуст като Гетсби. Приятелите ми използваха жилището , когато бяха на "зор", джобните ми, моторът ми, а зад гърба ми се подиграваха , момичетата бяха добре с мен заради физика и заради това , че можех да ги разкарам през уйкенда до морето, но в компания леко се дистанцираха от мен Това преобърна накласите ми и започнах да работя върху себе си. Това е отговорът за Фицджералд
Аз нито една книга не съм прочел на Трънски изцяло. И то , там където споменава баща ми, чичо ми... Гледал съм пиеси по негов сценарий по скоро от възпитание-получена покана, началник на баща ми, а и добър човек и мъжкар
Да сравняваш Фицджералд и комапания с Тургенев е все едно да сравняваш Шаляпин с Елвис Пресли-толкова глураво е. След това ще припомня, че тургенев е единственият голям световен майстор, който в творчеството си е споменал България с топлина и с възхищение се отнася с основния си персонаж в Накануне -българинът Инсаров. Извън това той е деен участник в движението на руските интелектуалци които на практика принудиха Двор и Монарх да започне освободителна за нас война с турция А Русия не бе готова за тази война-съвсем наскоро е загубила Кримската война-с много загуби за руснаците. така, че българин когато говори за тургенев, трябва да го прави с коляно на земята.


starforlife написа:
Искаш (казвал си, че си "за") дискусия? Добре, да ти я дам.
Започвам с елементарни и семпли въпроси:
"Великият Гетсби" добра книга ли е, Венци? И ако да, то колко добра? По добра ли е например от детински предъвкваната от теб на Трънски?
Качествена ли е като... "Тартюф" да речем?
Има ли Тодор Живков например по-качествена книга от "Великият Гетсби" на Фицджералд?
Фицджералд автор по-ниско като всичко, за което се сетиш ли е от Тургенев например?
Мислиш ли, че ти пишеш по-добре и по по-наболели въпроси от Фицджералд?
Няколко, но крайно елементарни и прями/конкретни въпроси, на които дай кратки, прями и без локуми отговори.

цитирай
15. starforlife - ~ 14. vencivaleri1951
08.06.2023 15:07
- 1-во: А ти какво разбираш под дискусия? Та нали всяка дискусия започва предимно с някакъв спор и защо началото й да не са въпроси, които да породят дискусията?
Та с това да се опитваш да представиш коментара ми като самата дискусия и да обобщиш е ли или не замислената от мен поне частично смислена, ти отново показваш лайняния си манталитет, опитвайки се да определяш опитът ми за пораждане на дискусия като нещо различно и дори да го оценяваш преди още да се е случило. А аз ще повторя допълвайки, че тези мои въпроси целят зараждането на дискусия и то много по-смислена от тази, която може да породи постинга ти като засягани в него въпроси. При все еднозначно да е пределно ясно, че точно тази все още неосъществена - и това да повторя - дискусия е безсмислена, тъй като проблемите й са доказани факти и обстоятелства.
А след малко ще разбереш и какво исках да НЕдискутираме.
Отрицанието е понеже, повтарям, въпросите са ясни на всеки и няма как да отречеш резултатите.

- 2-ро: Въпросите ми (вече конкретните, а не тези, към които водеха като евентуална дискусия) никак не са глупави, ти дори не схвана колко дълбоко ти го набиват, а директно превключи на... носенето на раници - ха ха ха. И отново демонстрира комплексарщината си да балалайкаш за момичета, мотори, магнетофони и прочее, което не само не корелира с въпросите ми, а и е в разрез с изричното мое приканване да се съсредоточиш към семпли и прями отговори.
Но те комплексите те напъват и няма как да ги овладееш.
Уви, манталитет.
Манталитет на балон в тръни какъвто си бил винаги явно в този живот.

- 3-то: При все да не съм те питал, си решил ДА ЛЪЖЕШ как си чел "Великият Гетсби" като тийнейджър, та аз все пак сега да те попитам кога и по-скоро как точно го чете по времето, за което говориш? А защо те питам, след малко.
Колкото до недочитането на една книга на Трънски изцяло, то не е нужно да ни го съобщаваш, защото за себе си аз съм убеден, че ти хем много малко си чел въобще (колкото и да твърдиш обратното, то проумей, че не става със заявления, а с това какво се вижда по куп неща при езиковата ти култура), хем и много недочетено си оставил. Или пък си чел с липса на внимание и вникване в същността.
Последното го доказваш дори и само с това, че в случая и моя коментар си прочел така - повърхностно, с пропуски при четенето и без разбиране.
А това е факт, защото ако го беше прочел, а не само трасирал - щеше да разбереш, че "Великият Гетсби" е издадена за първи път в България през 2013-jа година (както съм написал - почти век след написването й от Фицджералд пред 1925-та и само не ми забалалайквай за изданието от 1978-ма, че ще е смешно).

- 4-то: И как точно сравнявам Тургенев с Фицджералд, след като не го правя? Но мантилитет:
- Едно да се опиташ да пуснеш за немислещите читатели опит да ги конфронтираш с това спрямо мен, а теб да приемат като знаещ
- И второ, което вече го казах - да се напудриш как си наясно с творчеството на двамата автори и това дали може да се прави сравнение пом/у им.
Уви, и в това си в тотална грешка, защото Тургенев и Фицджералд са сравними, особено в светлината на "Великият Гетсби", който не е срамно да признаеш, че НЕ СИ ЧЕЛ!

И така стигаме до

- 5-то и най-същественото, което казах, че беше целта на въпросите. Това да стигнем до НЕдискутиране (защото сега казах, че не подлежи на дискусия поради еднозначната яснота по тези въпроси от тоталитарното ни минало) факта, че "Великият Гетсби", въобще Фицджералд и какви ли не титани в световната литература, трябваше Демокрацията да го донесе на българския читател, а преди това да не са издавани дори веднъж. Но пък Тургенев (с мрачните му идиотизми всъщност) и особено комуняги-идиоти дори без основно образование като бай ти Тошо, Трънски и прочее, не само се издаваха и преиздаваха, а и ни задължаваха да ги купуваме! Под строй дори в училище!
Та ето това беше смисълът на въпросите ми!
Това да стигнем до невъзможния за отричане факт, който вече обобщих.
Фактът, че стотици световни велики автори не се издаваха в България по времето когато ти - неграмотникът и некадърник - си бил все на службички заради също неграмотния ти баща, но пък точно такива неграмотници се преиздаваха и повтарям - се продаваха насила - докато Гетсби чака век, за да се "роди".
цитирай
16. radostinalassa - Май ви плащат на брой думи...
08.06.2023 15:40
като гледам чаршафите. Смути ме невежеството. Нашето злато се генерира отново, искаме или не. Нефтът и газът правят същото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5096758
Постинги: 1370
Коментари: 19662
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930