Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2023 00:19 - Дуплика на една нелепа реплика ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2181 Коментари: 13 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                              .....

                      А РЕПЛИКАТА Е НЕЛЕПА ЗАЩОТО НЕ НОСИ НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ

                            ЗА СМЕТКА НА ТОВА ЗАПЪЛНЕНА С ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ И ОШЕ

                                ПО - НЕЛЕПИЯТ ОПИТ ДА ИРОНИЗИРА РЕПЛИКИРАНИТЕ

                            ЗА НАЧАЛО ЕДИН ЦИТАТ ОТ АВТОРИТЕТНИЯТ РЕПЛИКАТОР;

"В Делиормана са прочели , че китайциет са вносител номер едно  на газ от Туркмения
И сега искат още? Защо? Да прецакат руснаците мислят в Панагюрище
Ако обаче са отворили и на другата страница, то щяха да прочетат , че вносител на газ номер 2 , до войната бе Русия По понятни причини руснаците престанаха да внасят газ
а това е сериозен ущерб за  приятелска Туркмения-приятелска и за Русия и за Китай.
Тогава се заговори за проект на нова тръба към централноазиатския газопровод и с голяма вероятност отново подрядчици при евентуалното му изграждане ще има от Русия."

... По-надолу в изложението на др. Авторитет няма да разберте за "понятните причини" поради които Русия спира вноса  на газ от "приятелска" Туркмения.

                                                   СЕГА ВИ ПРЕДЛАГАМ ПАК ЦИТАТ НО ОТ

                                                ... "ДРУГАТА СТРАНИЦА" НА ДЕЛИОРМАНА

"Историята на присъствието на Туркменистан на световния газов пазар е прекрасна илюстрация на верността на поуките от приказката „Неволята учи“. През 2000 година, Туркменистан изнася между 30 и 40 милиарда кубически метра природен газ за Русия. Всъщност, по това време, несъмнено най-важната страна – купувач на природен газ, с която е свързана газопреносната мрежа на Туркменистан е Русия. За съжаление на туркменските власти обаче през пролетта на 2009 година настъпва рязко спадане на търсенето на природен газ в Европа, поради започналата финансово–икономическа криза. Като допълнително неблагоприятен фактор (за туркменския износ) се явяват и нетипично високите температури в началото на 2009 година в Европа и в Русия. Това довежда до рязкото спадане на търсенето на природен газ.

Руската страна рязко намалява черпенето на природен газ от газопровода, свързващ я с Туркменистан, БЕЗ да предупреди туркменската страна. Туркменистан продължава да подава газ с дотогавашния дебит. Това довежда до взрив и скъсване на газопровода на 9 април 2009 година. [8]

Руската страна обявява аварията за технически инцидент, докато туркмените имат сериозни основания да смятат, че фактът, че руснаците не са подали информация за рязкото намаляване на черпенето на природен газ от тръбопровода не е „руско нехайство“, а съвсем преднамерено действие. Туркменското външно министерство нарича действията на руската страна „безразсъдни и безотговорни“, но подозренията им отиват и по-нататък. [8]

Действително, аварията е изключително удобна за Москва, защото вместо да обезщетява Туркменистан с неустойки за рязко намалени заявки на природен газ, руснаците третират станалото като „форсмажорни обстоятелства“ и не се чувстват длъжни да обезщетяват средноазиатските си партньори."

                                       ТОВА СА ПОНЯТНИТЕ ПРИЧИНИ ПОРАДИ КОИТО 

                             "ВЕЛИКАТА" РУСИЯ ПОДЛАГА "ПРИЯТЕЛСКА" ТУРКМЕНИЯ

                       НА НАТИСК И НЕВЕРОЯТН И ШАНТАЖИ, ОТ ВСЯКАКВО ЕСТЕСТВО.


                  ... МНОГО ПОВЕЧЕ МОЖЕ ДА РАЗБЕРЕТЕ ОТ СЛЕДНАТА МОНОГРАФИЯ ;

                                      "Туркменският урок за руската газова дипломация"
                                                                    14.01.2021 в 12:13
                                                              От доц. д-р Теодор Дечев

                                   „Азербайджан и Туркменистан на газовата шахматна дъска“

                       https://ikj.bg/glasove-mneniya/turkmenskiat-urok-za-ruskata-gazova-diplomatsia/

                                          ... И ТОВА НАИСТИНА Е "ДРУГАТА СТРАНИЦА" А,

                                                ДЕЛИОРМАНА Я ЧЕЛ КОГАТО Е ТРЯБВАЛО.

                          НЕ Е "ПОГЛЕД-ИНФО", КОЙТО РЕТЛАНСЛИРА БАЗИРАНИЯТ В КРИМ

                                  "ФРОНТ НЮЗ" КЪДЕТО СЕ ПОДВИЗАВА НЕБЕЗВИСТНИЯТ 

                                                   "СПЕЦИАЛИСТ" ПЕТЯ ПАЛИКРУШЕВА
                                                                                      ... 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Дуплика
30.05.2023 02:43
Никое дупе не е толкова многословно
цитирай
2. vencivaleri1951 - А освен това Путин...пардон Медведев е президент тогава отвлича туркменски деца...
30.05.2023 07:46
Само дето това с обвиненията тогава на част от преговарящите с янките за проекто-газопровода НАБУКО , не могат никак да обяснят какъв е интересът на Русия този газопровод да се осъществи, като Туркмения е важен доставчик за този проект?
А и аз написах понятни причини-тоест намаления износ за Европа. Иначе е ясно -за всичко са виновни руснаците, те си обстрелват кремъл, те взривяват собствени газопроводи, те си правят атентати сами срещу журналистите си... Дори версия имаше , че са си взривили и Кримския мост.
А нещата са логични и прости. Докато имаше възможност Газпром да реекспортира туркменски газ го правеше. Как да продължава да го прави , като собственият не може да реализира? Аз вметнах само , че Централноазиатския газопровод се проектира да се разшири с нова тръба от Туркмения и Русия не е засегната от това.
Тя собствения си газ не може да реализира в старите обеми . Тя внасяше и от Азарбейджан за реекспорт-сега нещата са обратни-Азарбайджан внася за реекспорт
След това доколкото съм чел, за предстоящият туркменски газопровод се предвиждат и руснаци за подизпълнители. Гетьо, можеш ли да посочиш поне един неприятен инцидент за света, в който да не е виновна Русия
цитирай
3. vmir - Ботът вв1951 сам си измисля инциденти, сам си ги "анал-лизира"
30.05.2023 09:32
и за още по-осезателно присъствие, набеждава другите в това, което сам върши. Кипи кремълско ботско усилие за създаване на фалшива реалност, а нямат пари един смислен ъпдейт да му направят.
цитирай
4. getmans1 - Вместо да бързаш да ме затапваш и да ...
30.05.2023 09:56
Вместо да бързаш да ме затапваш и да изместваш темата а,и да послъгваш ПО-ДБРЕ ЩЕШЕ ДА Е ПОСЛЕДВШ СЪВЕТА МИ ... Да проследиш линка и да видш за какво ства дума.
Най-малкото нито там, нито тук не се персонализират и опростяват нещата както ти го правиш още от заглавието на коментара си започваш със ЗАЯЖДАНЕТО и никаде в репликата си не пишеш за намалени доставки. С израза "понятни причини" правиш съвсем други погрешни внушения за това КАК ТУРКМЕНИЯ СТАВА "ПРИЯТЕЛСКА" ЗА КИТАИ И ЕС.

АЗ, като "другата страница" съм ти предоставил четиво което е наистина подходящо за авторитетни икономисти - сайта е "ИКОНОМИЧЕСКИ ЖИВОТ" а темите и авторите са сериозни.

СЕГА ПОГЛЕД ОТ ДРУГ ЪГЪЛ:
- Аз правя постинг където "закачката" са ДВЕ твои думи, съвсем коректно и толерантно използвани ... сравни с твоята реплика.
И сега в отговорите си на дупликата ми пак тръгваш в същата посока на нетолерантна конфронтация и когато си плучиш рестото от другите коментиращи търсиш причината в мен ... Мерси но, НО НЕ Е МОЯ РАБОТА АЗ ДА СЕ ГРИЖА ЗА РЕНОМЕТО ТИ и още повече да ме правиш нечий съучастник в "рушенето му".


vencivaleri1951 написа:
- А освен това Путин...пардон Медведев е президент тогава отвлича туркменски деца...

Само дето това с обвиненията тогава на част от преговарящите с янките за проекто-газопровода НАБУКО , не могат никак да обяснят какъв е интересът на Русия този газопровод да се осъществи, като Туркмения е важен доставчик за този проект?
А и аз написах понятни причини-тоест намаления износ за Европа. Иначе е ясно -за всичко са виновни руснаците, те си обстрелват кремъл, те взривяват собствени газопроводи, те си правят атентати сами срещу журналистите си... Дори версия имаше , че са си взривили и Кримския мост.
А нещата са логични и прости. Докато имаше възможност Газпром да реекспортира туркменски газ го правеше. Как да продължава да го прави , като собственият не може да реализира? Аз вметнах само , че Централноазиатския газопровод се проектира да се разшири с нова тръба от Туркмения и Русия не е засегната от това.
Тя собствения си газ не може да реализира в старите обеми . Тя внасяше и от Азарбейджан за реекспорт-сега нещата са обратни-Азарбайджан внася за реекспорт
След това доколкото съм чел, за предстоящият туркменски газопровод се предвиждат и руснаци за подизпълнители. Гетьо, можеш ли да посочиш поне един неприятен инцидент за света, в който да не е виновна Русия

цитирай
5. vencivaleri1951 - Гетьо, написал съм приятелска на Китай и Русия страна
30.05.2023 10:33
А това с проишествието в газопровода е преди 15тина години. И наративът тогава на подръжниците на НАБУКО беше че руснаците гадят на туркменците защото се предвиждаше да бъдат сред основните доставчици, но никой не можа да обясни защо и как този взрив пречи на НАБУКО , като е точно обратното. До когато руснаците можеха, помагаха на Туркмения да си реализира газът в Европа. Вече не могат и допълнителна тръба към Китай е най-естествено движение. Китай мотка дърго време подобно развитие, а то и не се е състояло , за да получи по добра цена. Същото го прави и с 2рата тръба на силата на Сибир с руснаците. Кой държи парите , той диктува условията.
А иначе , този написал, онзи написал Котаракът като няма какво да прави си ближе мъдете. Може и често да греша/ти го наричаш лъжа/ но аз пиша постинг , или коментар , не преписвайки някого/щото и той може да греши/ , а какво аз мисля по въпроса. А в този период все още бях в БРГК Плевен съдружник и съм слушал руснаците какво коментираха Иначе нямам твоите географски интереси, малко познавам Туркмения, не съм контактувал с туркменец и сведенията ми свършват с лекциите по икономическа география на СССР-още тогава се знаеше, за голумите запаси на газ там
цитирай
6. vencivaleri1951 - А ти що не ходиш при Гетьовите птички?
30.05.2023 10:40
Не те помня един постинг да си написал, а на всяка манджа си мерудия
Ба си плужека

vmir написа:
и за още по-осезателно присъствие, набеждава другите в това, което сам върши. Кипи кремълско ботско усилие за създаване на фалшива реалност, а нямат пари един смислен ъпдейт да му направят.

цитирай
7. getmans1 - Ботът вв1951 сам си измисля инци...
30.05.2023 10:52
vmir написа:
Ботът вв1951 сам си измисля инциденти, сам си ги "анал-лизира

и за още по-осезателно присъствие, набеждава другите в това, което сам върши. Кипи кремълско ботско усилие за създаване на фалшива реалност, а нямат пари един смислен ъпдейт да му направят.


... ВМИРЕ, учудва ме тази тяхна РУСОФИЛИЯ, криворазбрана според мен ... Цар - Президент - Вожд = Русия / е, докато са живи де / и вски довод-против е престъпление и отива на заколение заедно с автора си.
цитирай
8. getmans1 - Гетьо, написал съм приятелска на ...
30.05.2023 11:17
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, написал съм приятелска на Китай и Русия страна

А това с проишествието в газопровода е преди 15тина години. И наративът тогава на подръжниците на НАБУКО беше че руснаците гадят на туркменците защото се предвиждаше да бъдат сред основните доставчици, но никой не можа да обясни защо и как този взрив пречи на НАБУКО , като е точно обратното. До когато руснаците можеха, помагаха на Туркмения да си реализира газът в Европа. Вече не могат и допълнителна тръба към Китай е най-естествено движение. Китай мотка дърго време подобно развитие, а то и не се е състояло , за да получи по добра цена. Същото го прави и с 2рата тръба на силата на Сибир с руснаците. Кой държи парите , той диктува условията.


... Оставам с впечатлението, че хем си прочел "сламката" т.е. статията от линка И ХЕМ НЕ СИ ИСКАЛ ДА Я РАЗБРЕШ

vencivaleri1951 написа:
А иначе , този написал, онзи написал Котаракът като няма какво да прави си ближе мъдете. Може и често да греша/ти го наричаш лъжа/ но аз пиша постинг , или коментар , не преписвайки някого/щото и той може да греши/ , а какво аз мисля по въпроса. А в този период все още бях в БРГК Плевен съдружник и съм слушал руснаците какво коментираха Иначе нямам твоите географски интереси, малко познавам Туркмения, не съм контактувал с туркменец и сведенията ми свършват с лекциите по икономическа география на СССР-още тогава се знаеше, за голумите запаси на газ там


... Достатъчно време, години ежедневните ни оперативки започваха с курса на долар, еврото и борсовитв цени на петрол и газ ТАКА, ЧЕ СПОКОЙНО МОГА ДА ПРЕЦЕНЯ - дали "котарака си близал мъдете" от нямане какво да прави.

ЩЕ ПОТЪРСЯ И "КОМЕНСАНТ" ДА ВИДИШ В КАКВО "ПРИЯТЕЛСКА РУСИЯ ВИНИ "ПРИЯТЕЛСКА" ТУРКМЕНИЯ
цитирай
9. getmans1 - Само аз мога да казвам кой ще ходи "при Гетьовите птички" ... ТОЗИ СЪВЕТ Е КРАЙНО НЕПОЧТЕН ...
30.05.2023 11:26
... САЩОТО В КОМ. 5 Е НАПИСАНО:

"... Мерси но, НО НЕ Е МОЯ РАБОТА АЗ ДА СЕ ГРИЖА ЗА РЕНОМЕТО ТИ и още повече да ме правиш нечий съучастник в "рушенето му"."



vencivaleri1951 написа:

Не те помня един постинг да си написал, а на всяка манджа си мерудия
Ба си плужека



цитирай
10. getmans1 - Ето защо мисля, че "Котарака не си е близъл мъдете" ОТ НЯМАНЕ КАКВО ДА ПРАВИ ...
30.05.2023 11:41
Копирано от КОМРСАНТ;

"Туркмения и ее отношения с Россией
09.07.2015, 00:20
"Газпром" замовил по-украински
В переговорах с Ашхабадом монополия использует аргументы Киева
Отношения "Газпрома" с Туркменией вновь проходят через острый кризис. Как выяснил "Ъ", после безуспешных переговоров о снижении цены туркменского газа с начала года монополия в одностороннем порядке платит сколько хочет. По сути, "Газпром" применяет против Туркмении ту же активно критикуемую им стратегию, что и Украина против него самого. В итоге Ашхабад, только в этом году теряющий около $400 млн, обвиняет монополию в неплатежах, а она угрожает судом. Но такой шаг может ослабить позиции "Газпрома" в Европе, которую он долгие годы убеждает в неприкосновенности контрактов. Злую шутку конфликт может сыграть уже сегодня, ухудшив имидж "Газпрома" в глазах азиатских партнеров, собравшихся в Уфе на саммиты БРИКС и ШОС. ..."
цитирай
11. nkf - Валериев освен прононсиран и до...
30.05.2023 14:29
Валериев освен прононсиран и доказан безчестен мръсник е и отчайващ тъпак.
цитирай
12. starforlife - ~
30.05.2023 15:02
nkf написа:
Валериев освен прононсиран и доказан безчестен мръсник е и отчайващ тъпак.

Съгласен съм и ще се обоснова защо, както правя винаги, а не като него да използвам парашутни и детински чалги по мой и не само адрес.
Да вземем например една от последната му реплика спрямо мен, където спрямо повечето глупости в нея си замълчах, защото да се надбягваш с диво прасе е кауза пердута, но понеже е по темата ще я цитирам:
Завчера ВВ1951 написа:
Сащ внасяха не малко от русия след като санкционираха Венецуела, защото и техният и арабският петрол са лек петрол и не знам защо, но не става само с него Затова сега арабите внасят за рафинериите си брент от Русия, а янките почнаха да съблазняват венецуела

И сега пояснявам съгласието си с nkf:
Венци, ти си "отчайващ тъпак", защото не само сам не се интересуваш и не четеш, а си бръщолевиш както ти падне, а не приемаш и информацията от другите, когато те са твои опоненти и тази информация не корелира с опорките ти. Независимо, че тези опорки са не просто неверни, а в повечето случаи и уникално глупави.
Ето сега например: Как така Руssия ще продава Брент?! Ти осъзнаваш ли каква глупост е тази ти изцепка?
Остави настрана, че не знаеш (а си ни се промотирал като правил бизнес И в тази сфера), че руssкият петрол Уралс е смес от тежък/кисел петрол от Урал с лек/сладък петрол от Сибир, защо? (тоест, не става тежкият да е нещо по от лекият) - ами забалалайка чак за петрола на Венецуела и арабите, та дори се изходи, че петрола на САЩ без този на Руssия не ставал и затова реално САЩ са принудени да внасят руssки!
Има такова нещо толкова, колкото има руssки Брент! Тоест, хич!

Венци, прочети каквото ти пиша, приеми (колкото и да ти се не иска) и запомни, че Брент е референтният петрол - еталонът, по който се равняват (НЕ САМО ценово, а и като КАЧЕСТВО) останалите видове. И проумей, че руssкият Уралс ВИНАГИ е бил по-евтин от Брент именно защото е по-некачествен! Запомни, че показателите на Брент са глобалният индикатор, по който се оценяват останалите видове петрол в света, и цената на руssкия винаги е била по-ниска не за друго и не поради някаква политика на Руssия, а както вече казах поради качеството му и съответно това доколко и на каква цена е склонен да купува Клиентът.
Именно поради последното са възможни определяне тавани на руssкия петрол и спазването ИЛИ НЕ (и второто ДОКОЛКО) на санкционната политика спрямо Руssия, а тези неща не се дължат на приятелство, подкрепа, единомислие и прочее бля-бля.
Запомни също, че руssкият Уралс е по-некачествен от повечето продавани на Борсата видове петрол и това отново ти го валидира отстъпката която съответно те държат спрямо Брент, а не патетизмите ти.
Когато написа тази глупост, аз например не зачекнах каквото ми се ще в съзнанието ми както ти правиш, а просто сравних на Борсата и резултатът беше, че Уралс се продавал през април с отстъпка от Брентс от близо 5$, докато например казахстанският Каспан и норвежкият Свердръп - с по 1,5$.
Тоест, с по 3,5$ по-скъпо от руssкия, което е показател съответно на качеството и най-вече на търсенето им.
Та гледай бенчмарковете, Венци, а не троли с патетични измислици от въображението ти, които ти се ще да са така, но не твоите желания определят Реалността!
А бенчмаркът на Уралс естествено се подчинява и на политика от страна на Руssия, но ти отново ще си разочарован и ще ти породи киселини да научиш, че:


(следва продължение)
цитирай
13. vmir - 6. vencivaleri1951,
30.05.2023 18:25
vencivaleri1951 написа:
Не те помня един постинг да си написал, а на всяка манджа си мерудия
Ба си плужека


Преди дузина години даже съм те защитавал. Защото те мислех за човек, но стана ясно, че чипа ти се позовава на човешки съображения само за оправдаване на престъпления. И без да пиша постинги се стараеш да ме вкарваш в кремълски филми, да ти обяснявам подробно глупостите е като да се боря с прасе. Кочината не е любимото ми място.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072895
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031