Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2023 16:34 - Русофил ли съм, англосаксофил ли съм
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2619 Коментари: 15 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тегли ме еднакво и наляво и надясно, а чашката една?
Вероятно съм комформист. Щото съм на село, а там важното е да не се минеш
Дъжд, меланхолия и сложен избор!?


imagev



Гласувай:
5



1. vacsine - А къде ти е руският телефон? Ааа, ...
28.05.2023 17:05
А къде ти е руският телефон?
Ааа, сетих се - то няма такъв.
цитирай
2. marana69 - маро маро, пак изтърси,поредната бързата но селска умнотия))
28.05.2023 17:16
Той. Човекът, много хубаво
си го написа, че е, коМформист
но, ти не знаеш,и не можеш
да събереш 2 и 2 колко е)))
цитирай
3. vencivaleri1951 - Аз написах, че съм на село. А то е може би най-западното село в България.
28.05.2023 18:37
Айфоните и Найк са униформа в наше село, а аз кой съм да правя изключение
По важно е с кого говориш по телефона. Аз за последните 5 години съм говорил само с 2ма американци, а с руснаци съм провел много разговори. Тоест трябва да има баланс-многовекторност както казва Ахмед Доган Теблефонът американски, а отсреща ми говорят на руски-дано не ме записват
"Рюмочката" обаче е руска-баланс.
Анцунгът американски също И тук баланс На нас анцузите им ни стоят добре, а ти наясно ли си как изглеждат 8 на 10 американци-като манекени на бившето Родопа са.
Аз в Ленинград съм играл физическо със "Заря", а американските колеги ходеха пак с Найк , а и други американски анцузи. Американките изглежда искаха да си менкаме анцузите, щото бяха готови да свалят техните си анцузи, а аз моят. Мъжете още бяха пас-новото не беше дошло. И телефони нямаше -на три семейства един, а в комуналките на коридор един. Да ама свиренето с уста по ми вършеше работа от айфона сега. /то свирката не излиза от мода/ Свирна под прозореца и веднага се показва дама Всичко разбрала и след минута е на улицата. Сега въртя на дами по айфона. Говоря, говоря...а отсреща -К,о каза" А аз не помня вече к, о съм казал.
И се почва, как ти е албумина в урината, на мен електролитите са ми... Глюкозата се ядва, ама лошият холестерол мани, мани... И за к, о ми е телефон? Преди години без него си бях по добре Ти ме вкара в спомени, хубави спомени и май към водката ще посегна...

vacsine написа:
А къде ти е руският телефон?
Ааа, сетих се - то няма такъв.

цитирай
4. starforlife - Сеге ще напиша каквото ми е на езика, пък дано правилно ме разбереш:
28.05.2023 18:44
Венци, ето това е постинг и коментар към момента, които лично аз мога да приема за нормални и дори да се усмихна.
И не бих тръгнал да се заяждам, че то около теб сигурно единствено водката е руssка и не че няма по-добра от руssката.

Та пий си, пич, водката, уискито или каквото ти е сладко и не се занимавай с неща които те конфронтират с (част от) околните.
И бъди по-честен и по-точен, моля.
Написах ти го нарочно доста пълноводно в коментар от преди малко под предходния ти постинг, пък дано схванеш защо имаш проблеми с (такива като) мен.
И знай едно: Аз злоба не тая към теб. Нито държа да те оборвам.
Първото ти го подарявам, ако ти е по мяра, а второто няма смисъл, защото хората не са толкова глупави за колкото ги мислите.
Наздраве ти.


StarForLife™ ·idc=5598530~idp=1869640~280523~011-130·
цитирай
5. vacsine - Айфоните и Найк са униформа в наше ...
28.05.2023 18:57
vencivaleri1951 написа:
Айфоните и Найк са униформа в наше село, а аз кой съм да правя изключение
По важно е с кого говориш по телефона. Аз за последните 5 години съм говорил само с 2ма американци, а с руснаци съм провел много разговори. Тоест трябва да има баланс-многовекторност както казва Ахмед Доган Теблефонът американски, а отсреща ми говорят на руски-дано не ме записват
"Рюмочката" обаче е руска-баланс.
Анцунгът американски също И тук баланс На нас анцузите им ни стоят добре, а ти наясно ли си как изглеждат 8 на 10 американци-като манекени на бившето Родопа са.
Аз в Ленинград съм играл физическо със "Заря", а американските колеги ходеха пак с Найк , а и други американски анцузи. Американките изглежда искаха да си менкаме анцузите, щото бяха готови да свалят техните си анцузи, а аз моят. Мъжете още бяха пас-новото не беше дошло. И телефони нямаше -на три семейства един, а в комуналките на коридор един. Да ама свиренето с уста по ми вършеше работа от айфона сега. /то свирката не излиза от мода/ Свирна под прозореца и веднага се показва дама Всичко разбрала и след минута е на улицата. Сега въртя на дами по айфона. Говоря, говоря...а отсреща -К,о каза" А аз не помня вече к, о съм казал.
И се почва, как ти е албумина в урината, на мен електролитите са ми... Глюкозата се ядва, ама лошият холестерол мани, мани... И за к, о ми е телефон? Преди години без него си бях по добре Ти ме вкара в спомени, хубави спомени и май към водката ще посегна...

vacsine написа:
А къде ти е руският телефон?
Ааа, сетих се - то няма такъв.


thumb up!
цитирай
6. radostinalassa - Е, поне челото ти не е ...
28.05.2023 19:15
отведено назад. Поне така ми се струва. Щом вакцината те одобрява, то не е ясно дали все пак е така. Ти факсинира ли се като нея?
цитирай
7. morskipesni - Любимата ми "Питерка" !
28.05.2023 19:23
Жуля я с всякакви мезета, но най-добре: русская красная рыба, капчёнка, икра-смородина. И хич не се чеша, ами наливам!
цитирай
8. vacsine - отведено назад. Поне така ми се с...
28.05.2023 19:31
radostinalassa написа:
отведено назад. Поне така ми се струва. Щом вакцината те одобрява, то не е ясно дали все пак е така. Ти факсинира ли се като нея?

Най-глупавото пак се опитало да състави изречение :)))
цитирай
9. radostinalassa - Не чета по - прости от мене...
28.05.2023 20:22
особено факсинирани идиоти. Гого и той агитираше за факсини, понеже умрял уж от Коивиз някакъв 50 - годишен негов познат. Венци най - вероятно също е факсиниран. Но мълчи като пияна риба.
цитирай
10. vencivaleri1951 - А ме конфронтират защото съм откровен
28.05.2023 20:34
Откровено казвам че съм с комунистически убеждения, че руснаците са ми много близки/не правя разлика с украинците/, че в стремежа си да сме по католици от папата разрушихме икономиката си. Нищо друго не съм казвал
Не аз, ти не си коректен. Ето казваш, че само руска е мен е водката. А мога ли да си купя руска стока спазвайки едно към едно рестриктивната митническа наредба спрямо русия. Тя прави непродаваеми техните стоки на нашия пазар Ние нямаме и австралийски стоки, канадски-значи ли че са калпави И не материалното благополучие е водещо в емоцията за стойностния човек. И да нямаше ограничения, колата щеше да е западна, битовата техника също, компютър , телефон също, макар , че на последните едва ли ползвам повече от 20% от възможностите им, но суета да имаш най-доброто...Но аз помня и знам, че да имам известно благополучие в момента го дължа в голяма степен на приятелите си от Русия В най -тежките години те ми помогнаха да стоя над водата Тоест да имам западната техника, да си позволявам сравнително скъпи удоволствия, да получат квалитентно образование деца и внуци, в голяма степен го дължа на състудентите си. Така , че Русия е и зад телефона и зад напитките...
Това е моят прочит, моето усещане, моят живот
Ти искаш да ми наложиш твоето усещане "фортисимо" и с циничен изказ, а ухото ми е привикнало на "белканто"
Чоже да съм наивен, глупав, но съм си аз

starforlife написа:
Венци, ето това е постинг и коментар към момента, които лично аз мога да приема за нормални и дори да се усмихна.
И не бих тръгнал да се заяждам, че то около теб сигурно единствено водката е руssка и не че няма по-добра от руssката.

Та пий си, пич, водката, уискито или каквото ти е сладко и не се занимавай с неща които те конфронтират с (част от) околните.
И бъди по-честен и по-точен, моля.
Написах ти го нарочно доста пълноводно в коментар от преди малко под предходния ти постинг, пък дано схванеш защо имаш проблеми с (такива като) мен.
И знай едно: Аз злоба не тая към теб. Нито държа да те оборвам.
Първото ти го подарявам, ако ти е по мяра, а второто няма смисъл, защото хората не са толкова глупави за колкото ги мислите.
Наздраве ти.


StarForLife™ ·idc=5598530~idp=1869640~280523~011-130·

цитирай
11. vencivaleri1951 - Венци не е за ваксините, нито е против тях-не разбирам
28.05.2023 20:52
Сега чета, че не са били най-доброто Да ваксинирах се и веднага, но не по убеждение, а по необходимост. Имах излизания в чужбина, контактувам с хора, а често нещата стават в заведения и т н.
Факт е обаче, че нямаше и да разбера може би , че съм хванал Ковид, ако не се разболя жена ми и аз си направих също текст. Един ден загуба на обоняние и толкоз

Жена ми е антиваксърка отвсякъде/тя е против всичко, което се налага силово/, но и на нея и се пътуваше, ходеше в заведения и се ваксинира, дори преди мен И тя изкара леко ковида. не казвам че е заради ваксините, но не казвам, че е въпреки тях

radostinalassa написа:
особено факсинирани идиоти. Гого и той агитираше за факсини, понеже умрял уж от Коивиз някакъв 50 - годишен негов познат. Венци най - вероятно също е факсиниран. Но мълчи като пияна риба.

цитирай
12. radostinalassa - Може би и тогава си живял на село...
28.05.2023 21:21
А и това не беше първият коронавирус, а поне втория. Имал си имунитет от предишния. Обаче мисля, че разрешаваха пътувания и заведения само с тестове. А и фалшиви факсини имаше много.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Аз никога не съм живял на село
28.05.2023 23:52

Дори и нямам село, ако реч иде за това Дядо ми пожизнено е изселен, половината къще в София му е конфискувано, но той прави втори дом на село и остава там
На самата граница е и го изселват там с надеждата , че ще я премине и ще се засели при жена си. Дядо е предпочел фашистко пред това да бъде заврян зет:)
Ходя често, но не мога да живея на село-съклетисвам се
на границата беше проблемът-гърците не те пускаха без ваксина, а нашите ако не си ваксиниран , даваш адреса на който си и те проверяват на него две седмици
Жена ми ме зарази, а може и аз нея, но нито съм бил отпаднал, нито температура съм имал Тя се беше тествала в поликлиниката, донесе и на мен тест от аптеката и той бе положителен Нямаше и да разбера, ако тя не ми бе дала тест

radostinalassa написа:
А и това не беше първият коронавирус, а поне втория. Имал си имунитет от предишния. Обаче мисля, че разрешаваха пътувания и заведения само с тестове. А и фалшиви факсини имаше много.

цитирай
14. radostinalassa - Самият откривател на теста каза, че той не е специфичен...
29.05.2023 14:45
Само ти не разбра. Едно време се вързах на инспектора и се ваксинирах против хепатит. Но вече тия не ми минават. Аз съм помъдряла за разлика от някои. Не давам да изпитват ваксина върху мене и близките ми. Опитни зайци много. За опити се плаща.
цитирай
15. radostinalassa - Разбирам, че не разбираш от медицина...
30.05.2023 20:09
и ти е трудно да мислиш, но можеше да получаваш информация от доц. Мангъров и д - р Тодоров. Първият даже го съдеха, което говори , че е говорил истината. Да не говоря за Гого, който дори си позволи да рекламира факсините. Акъл море.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059303
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031