Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2023 20:39 - До Добродан
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4313 Коментари: 12 Гласове:
4

Последна промяна: 16.03.2023 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





М21 79 г 25000лв


image





Газ 21 1962 година 15000лв

image




 
Газ24 79 година 17000лв
image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vencivaleri1951 - !?
16.03.2023 20:58
. dobrodan - Черна Волга с бял таван -
11:14
идеалът на другаря :):):)!

Отворих на слуки Базар Бг и снимах три машини които са отскоро с оферта там
В другите сайтове за автомобили втора употреба , когато съм гледал общо взето предложенията са подобни
Искам да те питам за вушението което правиш
Хайде другарите сме ти провалили мечти, живот , любов , ерекция, простата...все нещо ти е направено
Волгата какво ти направи Добродане? Какъв кусур и намираш толкова, че ти вади очите? Лично аз смятам че волгата е сполучлив автомобил и като стабилност на пътя, и като нечупливост, и като проходимост и като дългогодишен "приятел"
И това не е само мое мнение
Пазарът го показва. Продават се коли на 50-60 години , при това на цени на маркови
коли под 10 години И тук не става въпрос за колекционерски коли-волги под път и над път у нас а и трите коли са с номера , в движение и всичко по тях платено . Ако си от София отиди рано сутрин или привечер на който и да е пазар и ще видиш колко волги на тези години мъкнат ремаркетата със тока и го правят от много години с този автомобил
И това са коли преживяли в София голямата градушка. Френско, италианско, корейско и японско се сбръчкаха тотално и скъпо поправимо По високия клас немски се понагънаха но поправимо. Руските и шведските, все едно нищо не е било.
А го пиша в постинг, защото гочето ми изтри коментара в дамския си профил на библиотекар-финансист
цитирай
2. planinitenabulgaria - За "Волга"-та съм чувал, че е яка и издържлива като фалосо на най-големото
16.03.2023 21:51
машкарче в блога, ако че е на възраст дни преди 72. Тя и "Волга"-та ще дойде на толкоз.
цитирай
3. dobrodan - А, Венци, не така,
16.03.2023 22:34
черна волга с бял таван беше за другарите средна хубост :).
Виж, Чайките... Ехеее! Ами ЗИЛ-овете? Два пъти ехе!
Пита се в задачата, защо после всичките си накупиха мерцедеси... отговорни и предани кадри на БКП?
Венци? Носталгията по ония времена говори за душевен застой. Няма да се върнат бе, няма. Бил си млад - и толкова. Младостта и споменът за нея са едно нещо, обществен строй, дълбоко погрешен в самия си замисъл, е друго нещо.
Пиши на другарката Нинова да инвестира във Волги на старо с нарастваща стойност :).
Пък може и ти да си вземеш една :).
цитирай
4. getmans1 - Капа ти свалям :)))
16.03.2023 22:47
dobrodan написа:
черна волга с бял таван беше за другарите средна хубост :).
Виж, Чайките... Ехеее! Ами ЗИЛ-овете? Два пъти ехе!
Пита се в задачата, защо после всичките си накупиха мерцедеси... отговорни и предани кадри на БКП?
Венци? Носталгията по ония времена говори за душевен застой. Няма да се върнат бе, няма. Бил си млад - и толкова. Младостта и споменът за нея са едно нещо, обществен строй, дълбоко погрешен в самия си замисъл, е друго нещо.
Пиши на другарката Нинова да инвестира във Волги на старо с нарастваща стойност :).
Пък може и ти да си вземеш една :).

цитирай
5. getmans1 - . dobrodan - Черна Волга с бял таван ...
16.03.2023 23:11
vencivaleri1951 написа:
. dobrodan - Черна Волга с бял таван -
11:14
идеалът на другаря :):):)!

Отворих на слуки Базар Бг и снимах три машини които са отскоро с оферта там
В другите сайтове за автомобили втора употреба , когато съм гледал общо взето предложенията са подобни
Искам да те питам за вушението което правиш
Хайде другарите сме ти провалили мечти, живот , любов , ерекция, простата...все нещо ти е направено
Волгата какво ти направи Добродане? Какъв кусур и намираш толкова, че ти вади очите? Лично аз смятам че волгата е сполучлив автомобил и като стабилност на пътя, и като нечупливост, и като проходимост и като дългогодишен "приятел"
И това не е само мое мнение
Пазарът го показва. Продават се коли на 50-60 години , при това на цени на маркови
коли под 10 години И тук не става въпрос за колекционерски коли-волги под път и над път у нас а и трите коли са с номера , в движение и всичко по тях платено . Ако си от София отиди рано сутрин или привечер на който и да е пазар и ще видиш колко волги на тези години мъкнат ремаркетата със тока и го правят от много години с този автомобил
И това са коли преживяли в София голямата градушка. Френско, италианско, корейско и японско се сбръчкаха тотално и скъпо поправимо По високия клас немски се понагънаха но поправимо. Руските и шведските, все едно нищо не е било.
А го пиша в постинг, защото гочето ми изтри коментара в дамския си профил на библиотекар-финансист



... Тук е момента и аз попитам, ТИ КАКВО ВНУШЕНИЕ ПРАВИШ С ТОВА;

"Хайде другарите сме ти провалили мечти, живот , любов , ерекция, простата...все нещо ти е направено
Волгата какво ти направи Добродане? "

... ИНАЧЕ, "Волгата с белият таван" си е чалгаджийски лаф цъизмерим с "белият Мерцедес"...

... ПРОСТОТИИТЕ У НАС СЕ РОДИХА ВЪВ "ВОЛГИТЕ СЪС СИНИТЕ ПЕРДЕНЦА"... и ЧАЙКИТЕ.... пак със сините перденца...


... Сега да не вземеш да ми обесняваш на баща си за джипката, че ми е писнало от това дори на дрътият ми...


ps. И, я си признай ЗАЩО ОНАЗИ НОЩ СИ ИЗТРИ КОМЕНТАРА, посред нощите!?
цитирай
6. vencivaleri1951 - Виж добродане,
16.03.2023 23:32
Имамнай-хубави спомени за кола от волгата-служелна. Не персонална с шофьор, но служебна за канцеларията на която бях титулар-в общи лини аз я ползвах най-вече. Спомените са хубави, защото нищо не плащах
Сега пак голяма част от сборовете и разходите директно не плащам
Мерцедесите -освен на Живков и Джуров мерцедесите на всички други бяха от конфискация-говора за Министри и Политбюро.
Пръв който купи за държавните персони мерчовци бе Александър Йорданов, който до тогава имаше някакъв таралясник шкода Чайката не го устрои и поръча за Народното събрание, министерски съвет и т н мерцедеси S класа Впрочем персонална кола с два цвята не съм виждал-Не казвам , че няма, но ен съм виждал Дрескотът беше ясен
Аз не искам да се връща онова време, но това дважди повече не ми харесва Сега просто отсъства държава а територията ни е поставена на системи Спрат ли траншовете от Европа сме аут Ще се хванем за гушите един друг, вместо да хванем за гушите целия управленски и законотворчески персонал на високо ниво. И не другарите ти пречат Те са аут от властта ако не завинаги то за дълъг период напред
Аз живея тук , но съм душевен емигрант и най вече от това озлобление помежду ни. Какво делим с теб? Плащаме сериозни сборове, а какво получаваме-посочи едно нещо наред едно едничко нещо в бита . Разбити улици, мръсни свартали на север , на Запад и на изток от центъра. Консумативи непосилни за 70% т градското население на големите градове 2/3 от съотечествениците нямат достъп до дантист , армия сбирщина...
Колкото до Нинова , на ръце трябва да я носите, на ушенце молни думи да и говорите. Тя ликвидира БСП и я сведе до фракция от шепа хранени хора И какво да прави , синът и в САЩ Това което се прави на бунтар, на русфил е театро Целта и бе да отврати хората от БСП. Тя дойде в бСП при електорален вот над милион или около. сега около 25000-четри пъти по нисък резултат
dobrodan написа:
черна волга с бял таван беше за другарите средна хубост :).
Виж, Чайките... Ехеее! Ами ЗИЛ-овете? Два пъти ехе!
Пита се в задачата, защо после всичките си накупиха мерцедеси... отговорни и предани кадри на БКП?
Венци? Носталгията по ония времена говори за душевен застой. Няма да се върнат бе, няма. Бил си млад - и толкова. Младостта и споменът за нея са едно нещо, обществен строй, дълбоко погрешен в самия си замисъл, е друго нещо.
Пиши на другарката Нинова да инвестира във Волги на старо с нарастваща стойност :).
Пък може и ти да си вземеш една :).
цитирай
7. planinitenabulgaria - Забравих да Ви информирам!
16.03.2023 23:46
Ваша почитателка, на която не обръщате внимание е и моя позната. Виждахме се, пишела много в блога. Попитах я как е с мъжете. Тя изплака и каза следното откровение:
- Много зле! Да се намери нЕкой един пръст у гъзо да ми турне и туй съм съгласна, аме нЕма...
Ако имате намерение за контакт по същество с нея , ще осветля личността й.
цитирай
8. mt48 - Хаха, мамин
17.03.2023 00:12
Виж на какво попаднах.
Все едно за теб е писано

Мъдростта не винаги идва с възрастта.
Понякога възрастта идва сама...

:-))))))
цитирай
9. starforlife - ГЛЕДАЙТЕ СЕГА МЪРШЛЯКА МУ С МЪРШЛЯК:
17.03.2023 01:41
vencivaleri1951 написа:
Отворих на слуки Базар Бг и снимах три машини които са отскоро с оферта там

Ех, нещастни лъжецо - нещастни лъжецо.
Отворил си значи "на слуки", м?
Колко "на слуки" да си отворил, когато:
- 1-во: Третата снимка е от базар-бг, но първите две са от ауто.бг, а точността все пак е нещо важно, особено когато си с претенции!
- 2-ро: Та "на слуки" викаш и "отскоро с оферта там", ама "снима" тази от Троян за 17 999 лева (дори цената си преписал грешно, Идиоте!) ОТ 3-ти МАРТ, А НЕ ТАЗИ ОТ БЛАГОЕВГРАД ОТ 7-ми МАРТ, КОЯТО Я ПРОДАВАТ ЗА 2 650 ЛЕВА?
Та колко да е "на слуки" и колко да е "отскоро" непреднамерено, м?


Та първата и втората ти "на слуки" снимани в "Базар Бг" както вече написах - изобщо не са от там, а от ауто.бг и да те питам:
- Защо "на слуки" "снима" първата от 1-ви март, а не да кажем тази от Монтана от 2-ри март? Все пак е по-отскоро.
Да не би да е понеже "на слуки" "сниманата" от теб е 25 000, а другата 3 900?
- Защо "на слуки" "снима" втората от 10-ти март, а не да кажем тази от Петрич от 15-ти март? Все пак е по-отскоро.
Да не би да е понеже "на слуки" "сниманата" от теб е 15 000, а другата 2 000?

Та, ех, Мизернико-Мизерникооо!

ПС:
Само да свършим вече днес с малкия в Пловдив - да, купих му апартамент тук, хе хе хе хе - и както сега показвам що за нищожество си, така и по новите ти коментари под предходния ти постинг ще покажа.
КАКТО И ПРИ petgrig, ЗА ПОРЕДНИТЕ ТИ ПЕДЕРАСТИИ ПРИ КОГОТО МЕ ИНФОРМИРАХА - И ТАМ ЩЕ ПОКАЖА ЩО ЗА ЛЪЖЛИВ ЛАЙНАР СИ!
А ти докато ме "чакаш" - попрегледай из блога ми назад и виж колко различно говореше с мен и за мен ПАЧАТА Юлия.
И само понеже vacsine за ИДИОТКАТА и НЕНОРМАЛНИЦАТА е Мара и аз не играя по свирката й да признавам тази идиотия и дори си общувам с НЕГО - та обърна палачинката.

Венци...
Сега си мил и драг на ПАЧАТА.
Но помни ми думата, че няма да е далеч времето, когато ще обърне палачинката това БОЛНО ДОБИЧЕ!
Особено, ако не й се мазниш и си остър когато го заслужава, а тя винаги заслужава ритник в ТРЪТЛЕСТИЯ ОГРОМЕН гъС.


StarForLife™ ·idc=5583630~idp=1860095~170323~014-068·
цитирай
10. starforlife - Пропуснах още нещо, Пръдльо. Та дето вика obsess не за присмех, а за презрение са руснаците и въобще комунягите.
17.03.2023 02:29
Интелигентните хора (като мен)...
На които сивото в-во им е като бръснач (като на мен)...
Само поглеждат постинга ти и прихват да се смеят как сам отново си го вкарваш!
С какво ли?
Ами с първите две снимки!

Не схващаш?
Ами казвам ти аз, че си глупав или поне не си ми от калибъра, ама ти напъваш ли напъваш с мен да си го мериш.
На първата снимка е Волга от 1979-та.
На втората е "СЪЩАТА" Волга, но вече от 1962-ра.
Сега загря ли, сръбски реотане?
ЗАГРЯ ЛИ КАКВО СЕ КРИЕ В КАВИЧКИТЕ МИ И ЗАЩО НАПИСАХ ДУМАТА С ГЛАВНИ БУКВИ?
ЗАЩОТО ДВЕТЕ ГИ ДЕЛЯТ ЦЕЛИ 17 ГОДИНИ, А ВОЛГИТЕ СА "БЛИЗНАЦИ"?
Как така един щрих не промени "великата" руска инженерингова мисъл за цели 17 години?!
Да ти кажа ли Мерцедес и дори само S-класата, която споменаваш и която е от 1972-ра колко модификации и колко нововъведения е претърпяла за 17 години?
М?

Глупаци сте вие, фифита-русоробски, глупаци!
И изобщо не сте ми в категорията, защото Съзнанието ви не е отворено и мозъкът ви работи на други обороти, та чак в диаметрална посока.

StarForLife™ ·idc=5583633~idp=1860095~170323~015-069·
цитирай
11. marana69 - виж, какво, Пръдльо!!!...ти си.Пърдяящо Торнадо, като..земляка ти, кгб 55
17.03.2023 15:56
...това, какво е?
АйПи то, на клитор@ на АйШа ли.))


StarForLife™ ·idc=5583630~idp=1860095~170323~014-068·
цитирай

11. starforlife - Пропуснах още нещо, Пръдльо. Та дето вика obsess не за присмех, а за презрение са руснаците и въобще комунягите.
02:29
Интелигентните хора (като мен)...
На които сивото в-во им е като бръснач (като на мен)..
цитирай
12. vencivaleri1951 - Гоче, ти започваш винаги с обидно определение без да се усещаш
18.03.2023 06:48
че за теб няма смисъл-кажи му "Гоче" и не го обиждай повече
нямам провинциалния навик да одумвам когото и да е/и теб не съм одумвал/ , та за Юлка ще прескоча.
сега за колите: Виж снимащия се до тях
Нищо друго не съм казал, освен , че бяха свестни за класа си коли и че са работни "добичета" които поради тези си качества държат сравнително високи цени Никоя от тези коли до които си се снимал няма да доживее възрастта на тези "баби" , а за цена да не говорим Не съм ги сравнявал с престижни марки, не съм казал, че превъзхождат западните автомобили. Казал съм единствено че са добри возила
Разликата между газ 21 и 21м е голяма , макар външо разликите да се трудно доловими. например едната е с предавки на Чайка, различен просвет, има и дизелов вариант Без да има 8те цилиндъра на Чайката , базата е именно двигателя на Чайка.
Другият автомобил е продължение на" победа"-едва ли помниш такъв автомобил
Сега отвори гугъл, чети и ми виж правописните грешки. И още нещо:
Ти ни презентираш често имотното си състояние
Абе вземи някой каталог, прочети информация за колите. Снимаш се до неправилни коли-не отговарят
на социума ти Може ли баровец като теб да се снима до А4 например , какъвто има всеки втори перничанин-всеки първи има голф. Или пък до рафче.
разбирам, че рафчето ти е за любовни преживявания, но не е ли мъничко за 188 сантиметровия ти ръст Ами не се стискай ти си богат, още по богата съпруга имаш. Можеш въобще да не работиш, а само да се снимаш до коли, плотче и да съзерцаваш мрежата
Бегай сега за кактусови смокини...

starforlife написа:
Интелигентните хора (като мен)...
На които сивото в-во им е като бръснач (като на мен)...
Само поглеждат постинга ти и прихват да се смеят как сам отново си го вкарваш!
С какво ли?
Ами с първите две снимки!

Не схващаш?
Ами казвам ти аз, че си глупав или поне не си ми от калибъра, ама ти напъваш ли напъваш с мен да си го мериш.
На първата снимка е Волга от 1979-та.
На втората е "СЪЩАТА" Волга, но вече от 1962-ра.
Сега загря ли, сръбски реотане?
ЗАГРЯ ЛИ КАКВО СЕ КРИЕ В КАВИЧКИТЕ МИ И ЗАЩО НАПИСАХ ДУМАТА С ГЛАВНИ БУКВИ?
ЗАЩОТО ДВЕТЕ ГИ ДЕЛЯТ ЦЕЛИ 17 ГОДИНИ, А ВОЛГИТЕ СА "БЛИЗНАЦИ"?
Как така един щрих не промени "великата" руска инженерингова мисъл за цели 17 години?!
Да ти кажа ли Мерцедес и дори само S-класата, която споменаваш и която е от 1972-ра колко модификации и колко нововъведения е претърпяла за 17 години?
М?

Глупаци сте вие, фифита-русоробски, глупаци!
И изобщо не сте ми в категорията, защото Съзнанието ви не е отворено и мозъкът ви работи на други обороти, та чак в диаметрална посока.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5113425
Постинги: 1377
Коментари: 19702
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930