Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2023 00:19 - "Телефонни измамници" изпържиха и Марк Еспър-военен министър при Тръмп
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3334 Коментари: 21 Гласове:
4

Последна промяна: 14.02.2023 00:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                           

Copyright © 2008 - 2023 Информационна агенция БЛИЦ. Всички права запазени.

Снощи в "Большая игра" видях как двама артисти , представящи се за част от екипа на президента Порошенко, направиха за смях бивши стопанин на Пентагона.
Екс министърът простичко обясни  кой , кой е в Украинската война. В прав текст каза , че украинците вършат на САЩ "мръсната " работа.
Сутринта в блог БГ Видният от всякъде диванен военен експерт Гочето  "громеше" руските въоръжени сили със самочувствието на командир на американска дивизия и шеф в българската Агенция за национална сигурност-поне така ни е представил визитката си.
Осмелих се да коментирам в постинга му, че Западът използва територията  и народът на Украйна за да води  прокси война с Русия. Бях тържествено и героично изтрит, че не съм по темата. 
А от допуснатите коментари разбрах че темата всъщност е стара и комай единствено възможна. И тя е:
-Колко си велик Гоче, какъв вълшебник си Стар. Няма по голям стратег от тебе Жорка.
Отвори преди малко Блиц бг и чета откровенията на екс военен министър
на САЩ, който на практика казва същото.
"Вършите ни мръсната работа", което в превод значи-загивате и си рушите страната вместо нас
И имам една , две , три питанки към Гочето.  Абе Жорка, що не свиеш сармите 
на този министър-противоречи ти пич
След това защо още излъчва Канал 1. Как не си го хакнал бе Гоче-разпуснал си руШнЯците и си правят к, вото си искат.
Ще вземе утре Валентина Терешкова на Байдън да се обади, да му се представи за внучка му и освен за мърсотийки между нея и чичо и да разкаже/синът на Байдън/, ще вземе да го разпитва и за държавни тайни-кга например ще е парадът на победата в Москва, кога Зеленски с Ейбрамса ще мине по "Червения площад" А за Блиц бг нЕмам думи. Има декрет на ЕС-бойкот на руските телевизии, а тези от Блиц гледат тайно руска телевизия, и не само че гледат, но и
разпространяват това което са гледали.
И аз гледам все още-докато не ми запечатиш приемника и не ми счупиш антената. Въобще си ни разпуснал Жорка.
Преди 9ти с восък регулираха какви станции да се слушат, какви не. Който махне восъка-тюрма. Няма какво да слуша "тюрмата на народите", както е казал Владимир Илич




Бивш шеф на Пентагона: Украинците вършат мръсната работа на САЩ срещу Русия ВИДЕО "Мисля, че трябва да снабдим Украйна с ATACMS и няма смисъл да им забраняваме да нанасят удари на руска територия", каза Марк Еспър  Вашингтон, САЩ  13 Февр. 2023, 22:33  2800 прочита  1 коментара Автор: БЛИЦ image  

Украинците в конфликта с Русия "вършат мръсна работа", която САЩ не биха искали да вършат, заяви бившият министър на отбраната на САЩ Марк Еспър пред руските комици Вован и Лексус.

Владимир Кузнецов и Алексей Столяров се обадиха на Еспър от името на бившия украински президент Петър Порошенко и попитаха бившия шеф на Пентагона за мнението му относно участието на САЩ в конфликта в Украйна.

 

 

"Украинският народ върши мръсната работа, която никога не сме искали да вършим тук, в Съединените щати, поради което трябва да продължим да ви подкрепяме с всичко, което можем, независимо дали става въпрос за боеприпаси, оръжия или разузнаване", каза нищо непозодиращият Еспър.




Гласувай:
4



1. starforlife - Абе, ДЪРТАК - ха ха ха - ама ти наистина ли вярваш на подобни партенки?
14.02.2023 03:27
Как си представяш някой да се обади на бивш шеф на Пентагона, да му се представи за еди кой си и онзи да започне да му се изповяда?
Теб ако ти звънне Лили Иванова и ти започваш да й разправяш кога и как си си опикал коленете ли?
Ха ха ха ха

Освен това: Ти можеш ли телефонния номер на когото и да е от правителството на България да откриеш, а що остана за този на бивш шеф на Пентагона?!
Те на такива хора номерата хей така, по цирковите афиши ги пише.

Абе личи ти, че си малоумен, ама чак пък толкова кой да предположи.
Утре вземи ни разкажи как на същия са му скроили телефонна измама и е хвърлил от балкона 10к $ за катастрофиралия му внук!
Сигурен съм, че тоя Перко Наумов дори не помни, че няма внук - то при такъв дементен Президент какви да са бившите от Пентагона?
цитирай
2. starforlife - ПС:
14.02.2023 03:31
Ахааа!
Чак сега, при второто диагонализиране, мернах, че Жорката споменаваш!
Това ще е някой друг изтрещеняк явно.
И той ли е бивш от Пентагона?
А восъка? Восъка от къде го е взел? Или е било парафин?
цитирай
3. starforlife - Хааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха ха ха! Гле'й сега смЕх!
14.02.2023 03:35
При третото диагоналициране (май ще започна внимателно да те чета, че да се забавлявам на макс) мернах нещо за "Ейбрамси" на Червения площад.

Пръдльо, я ми кажи като така пърдиш за величието на руското ПВО, спомняш ли си кой е Матиас Руст?
М?
И ПОМНИШ ЛИ КАК ПРЕЗ 1987-ма КАЦНА НА ЧЕРВЕНИЯ ПЛОЩАД?
М?

А помниш ли как тогава беше порязана кариерата на над 300 висши съветски военни?
ЛилиПутьо има май още хляб да яде с уволнениета днес заради излагацията на "великата" руска армия в Украйна - уволнил е или отстранил от длъжност само я има - я няма 30-тина висши военни, до 300 ще ги докара ли?
цитирай
4. vencivaleri1951 - Ами представям си
14.02.2023 04:32
Щом Лили даваш за пример Тя ми се е обаждала да уредя на бъдещия и мъж гарнизонен отпуск Асен Гаргов освен от махалата, беше и радист във взвода ми
Смяташ ли че Първи канал ще пусне фейк? Какво значи бивш министър? Той не работи ли повече, няма ли канцелярия, визитни картички, които раздава. На прима виста се сещам , че сме наемали Димитър Попов като защитник, Луджев е чел лекции на дъщеря ми Богомил Бонев има кантора на Римската стена, а "Мими " Йорданов на Алабин... Минстър председател, заместник министър председател и двама министри-и на четримата много хора са имали телефоните им . Бил няколко месеца министър и какво-трябва да се законспирира като Гочето ли с много профили и пребиваване на различни географски ширини едновремено. Не е толкова ценен и важен кадър като теб

starforlife написа:
Как си представяш някой да се обади на бивш шеф на Пентагона, да му се представи за еди кой си и онзи да започне да му се изповяда?
Теб ако ти звънне Лили Иванова и ти започваш да й разправяш кога и как си си опикал коленете ли?
Ха ха ха ха

Освен това: Ти можеш ли телефонния номер на когото и да е от правителството на България да откриеш, а що остана за този на бивш шеф на Пентагона?!
Те на такива хора номерата хей така, по цирковите афиши ги пише.

Абе личи ти, че си малоумен, ама чак пък толкова кой да предположи.
Утре вземи ни разкажи как на същия са му скроили телефонна измама и е хвърлил от балкона 10к $ за катастрофиралия му внук!
Сигурен съм, че тоя Перко Наумов дори не помни, че няма внук - то при такъв дементен Президент какви да са бившите от Пентагона?

цитирай
5. vencivaleri1951 - Парафин, като ти "сложат ските"
14.02.2023 04:40
Не съм сигурен че с парафин може да се запечати нещо, а лампов приемник няма как да се случи-ще се разтече инженерино . А запечатан с восък и печат радопарат съм виждал
starforlife написа:
Ахааа!
Чак сега, при второто диагонализиране, мернах, че Жорката споменаваш!
Това ще е някой друг изтрещеняк явно.
И той ли е бивш от Пентагона?
А восъка? Восъка от къде го е взел? Или е било парафин?

цитирай
6. vencivaleri1951 - Помня и Паулус U2 r ПВО то го гръмна на 22км височина Ти тогава си бил
14.02.2023 04:56
дестинация Ташкент
И запомни, не прпуска ракетният комплекс, а ракетчиците. Този спортен самолет е бил засечен от локатори три или четри пъти-не са му обърнали внимание Нали уж си служил в команден пункт Кой обръща внимание на селскостопанската авиация, макар, че такива самолети могат големи бели да направят, ако злоумишленик ги кара
Трябва предварително да дават маршрути , но в повечето случаи си " питат ушите"
Сменили са маршрутите и Боингите които събориха " Близнаците" , но не са им обърнали внимание Има и обратното. Ято гъски вдигнаха янките по тревога. Засичат ги като самолети...Не помня кой президент беше, но Слава Богу , че решава да се обади на Брежнев

starforlife написа:
При третото диагоналициране (май ще започна внимателно да те чета, че да се забавлявам на макс) мернах нещо за "Ейбрамси" на Червения площад.

Пръдльо, я ми кажи като така пърдиш за величието на руското ПВО, спомняш ли си кой е Матиас Руст?
М?
И ПОМНИШ ЛИ КАК ПРЕЗ 1987-ма КАЦНА НА ЧЕРВЕНИЯ ПЛОЩАД?
М?

А помниш ли как тогава беше порязана кариерата на над 300 висши съветски военни?
ЛилиПутьо има май още хляб да яде с уволнениета днес заради излагацията на "великата" руска армия в Украйна - уволнил е или отстранил от длъжност само я има - я няма 30-тина висши военни, до 300 ще ги докара ли?

цитирай
7. vmir - Ясно - to be continued -
14.02.2023 08:02
Байдън и Пелоси сами звънят на Зеленски със спешна молба да удари по Кремъл, за да спаси США. Сълзите напират в отчаяните им безпомощни погледи и едва успяват да промълвят: "...само не бот Венцо и Радостинка от България..." визирайки незбежната си подмяна с нашите хора. Обаче аз протестирам, че от кремъл са пропуснали да включат и Пръцко за държавен секретар....

p.s. Добре, че бот Венцо е толкова скромен и умен! Почти съм сигурен, че ще откаже на путлер да заеме поста на Бай Дън, щото не трябва повече да се спасяват США, а трябва да се оставят да фалират и да изчезнат най-накрая.
цитирай
8. krumbelosvet - Ха ха ха, starforlife
14.02.2023 08:59
"Хааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха ха ха! Гле'й сега смЕх!"
Ха ха ха
лапни муха
ха ха ха ха
цитирай
9. starforlife - Хааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха, ами казвам ти аз, че си глупав изкуфял дъртак и ти реши още веднъж да го препотвърдиш.
14.02.2023 09:45
Не ти стигна по този постинг само идиотията си да ни демонстрираш как вярваш на партенки за това как някакви си двама руски смешници звънели на бивш генерал от Пентагона и онзи им разказвал какъв боб ял вчера и каква леща му се ще да яде утре, ами сега и за ято гъски партенка ни поднесе.
Ти не осъзнаваш ли, че в днешно време номерът, от който ти звънят (а по времето на соца пък телефонистка щеше изрично да пита би ли приел обаждане от друга държава) се изписва и всеки нормален човек наостря уши при такъв от чужда държава, а що остана за такъв, работил с чувствителна информация било то и бивш вече висш военен?

Идиоте... Самохвалещи се постоянно комплексаре...
(Сега например непропускащи да подчертаеш как "Асен Гаргов освен от махалата, беше и радист във взвода ми" и как Лили Иванова ти звъняла - все неща които ни най-малко не интересуват никого и нямат съществена връзка с "разговора" ни, но комплексите ти напъват да ни ги натрапиш.)
Та: Идиоте... Самохвалещи се постоянно комплексаре...
Като син на висш ВВСар - отново те ебавам - праскащ се да знае всьо и вся за ВВС, че и ПВО, трябваше да знаеш, че при такива случаи задължително се вдигат дежурни изтребители, които да осъществят визуален контакт.
Та тази партенка за ятото гъски и звъненето за подобно нещо я разправяй на бабите от махалата или внучетата, но второто само ако внучетата са по-малки от 3 годинки. Защото ако са над 3 годинки - и те сами ще си правят логическото заключение, че в подобен случай... Какъвто не е невъзможен, но със сигурност е измислен или поне украсен и то по тъп до кретенизъм начин... Нападащата масирано държава как очакваш да го признае това по телефона и да осуети нападението си? М?
И как очакваш, че отсрещната страна пък ще разчита на думата на противника си и ще си каже: "ОК, не са руснаците, ято гъски са!"
Абе ебавам се аз, ама ти наистина си кръгъл глупак!
Или мислиш околните за такива!

Колкото до русоРОБСКИЯ опит да замажеш факта, че през 1987-ма един 19 годишен германски младеж направи за смях съветското (безаналогово) ПВО, приземявайки се на Червения площад, то отново не става, фифи.
- Първо, защото не е все тая дали се е отклонил както казваш селскостопански самолет или е влетял чужд такъв от чужда държава и прелетял цялата територия на СССР, та чак до Москва и накрая за капак кацнал на Червения площад.
- Второ, защото руснаците са напълно изненадани при самото кацане и не само дежурен изтребител не го е посрещнал отдавна-отдавна, а що остана при приближаването му към Москва (за локалното ПВО на Кремъл да не говорим), а и младежът излиза от самолета, подпира се на него, пали цигара и под удивените погледи на московчани чака мноооооооооого време милицията (дори не военни) да пристигне на мястото и го задържи!
Та няма такова нещо да е засечен и съпровождан и над 300-те уволнени тогава генерали, полковници и прочее отлично и достатъчно опонират на русоРОБИЯТА ти и опитите ти да заметеш тоталното осиране.

Опитът ти да прикриеш смехорията със случая с Боингите и кулите в САЩ отново не върви. Защото маршрутът на въпросните е с минимално отклонение и нулево време за адекватна реакция.
Да не говорим, че няма как да се свалят огромни пътнически самолети, пълни със стотици ХОРА над мегаполис с десетки милиони ХОРА.
(Подчертах "хора", защото човекът се цени на Запад, а не като в СССР и особено днешна Русия.)
Не се свалят, защото не е ясна причината - това са си рутинни полети и може просто връзката да е пропаднала,ш да имат някакви технически проблем. А и се мисли какви ще са последствията на територията на града отдолу.
Видя как САЩ свалиха балона "онзи ден".
Изчакаха го да бъде над район без население. Защото не е ясно какво съдържа/носи. Може да е отровен газ например и атакувайки го над населено място - сами да дръпнат "спусъка" за обгазяване на собствени граждани.
Все неща, които се обмислят от хората, на които това им е работата, а пантофените Венцита могат да си балалайкат на воля - за това на никого не му пука.
Така, както на мен не ми пука какви си ги измисляш по мой адрес - с нищо не променяш битието ми. С абсолютно нищо.
Особено пък от 4 и най-вече година насам!
цитирай
10. vacsine - Венци, пропуснал си за мицеларната ...
14.02.2023 09:52
Венци, пропуснал си за мицеларната вода. Лили-то дали пие мицеларна вода? Кога ще ни уведомиш?
цитирай
11. starforlife - МАРЕ, здарси! Хаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха
14.02.2023 10:21
К'во ново-вехто у Пескара?
Ха ха ха ха ха ха ха

А сега малко по-сериозно, доколкото може да е сериозно спрямо такива детински идиотии Венцеви.
vacsine написа:
Венци, пропуснал си за мицеларната вода. Лили-то дали пие мицеларна вода? Кога ще ни уведомиш?

ЛЪЖАТА му за мицеларната вода как не му омръзна толкова години!
Ама то на елементарен човек и лъжите му, и ебавките му елементарни.

Не един път съм ПОКАЗВАЛ "черно на бяло", че никога не съм говорил за орална консумация на мицеларна вода! Никога и никъде!
Давал съм му изрично поне 5 пъти линк към постинга, в който съм писал... Да не го откривам сега - нека остане за домашно на уж владеещите Гугъл русоРОБИ - ще се цитирам горе-долу дословно: "Линеярни води или каквито там се наричат - голям стъклен съд с минерална вода и "надробени" вътре цитрусови плодове, пръчки канела, стръкове мента..." - знаеш ги - в западните офиси ги има рутинно и с черпак си сипваш в чаша и си пиеш.

Нещо повече: ВЕНЦИ НЕ Е МАЙ ДОРИ ЧЕЛ ТОЗИ МИ ПОСТИНГ! А ПРИЕ ИЗКРИВЕНИТЕ ДУМИ НА НЕЩАСТНИКА ПРЪЦКО (и Мери69) И ГИ РАЗМЯТА ОТ ТОГАВА ВЕЧЕ ГОДИНИ!
Та както казах - елементарен човечец - водят го за носа като абсолютен глупак и дори няма елементарните способности да провери информацията която му поднасят, а кълве ли кълве.
цитирай
12. vmir - 11. starforlife,
14.02.2023 11:20
starforlife написа:

Та както казах - елементарен човечец - водят го за носа като абсолютен глупак и дори няма елементарните способности да провери информацията която му поднасят, а кълве ли кълве.

Цялата им групичка е от безделници, които са прекарали живота си в доноси, клевети и писане на "целесъобразни" биографии. Ако можеха друго, нямаше да се занимават толкова вдъхновено с тези гнусни мръсотии.
цитирай
13. starforlife - И, БалалайкоНеориентран, понеже одеве пропуснах да отбележа, та запомни:
14.02.2023 11:46
НИКОГА НЕ ПРОПУСКАТ РАКЕТЧИЦИТЕ! НИКОГА!
Те реално само осъществяват пуска на самата ракета - всичко останало върши електрониката!

Та и това ти изказване в началото на 6-ти коментар само отново показва що за локумаджия без не само реални знания, а и промисъл си.

И понеже реално руснаците са и винаги са били гола вода в областта на електрониката, та и това запомни: Това, че дори само този факт крайно и достатъчно отрича реалността на прехвалената руска военна техника.
А то я и виждаме в момента в Украйна що за боклук е.
Останалите презентации под формата на новини, клипове и прочее, са за консумация и подмокряне от и на такива като теб и РадостинаЛасова - реалността се определя от фактологичността, а не от приказките.
цитирай
14. blackpredator - малийййй,
14.02.2023 15:37
Дългият инвеститор, току да гръмне с Жавелината..
цитирай
15. getmans1 - А, истината е много по-проста ...
14.02.2023 23:35
А, истината е много по-проста

„К-1 изпържи" дръти русоробски мозъци ... :):):)

Опят МИХАЙЛОФФФ синдром ... един път порАзил отърване от него няма и ... броня за него няма открита, НЯМА ОТКРИТА...
цитирай
16. vencivaleri1951 - Откровено казано, не зная дали за времето за което говорим
15.02.2023 07:33
е имало мицеларна вода, или поне дали се е казвала така. Помня , че гримът се чистеше с нещо повече приличащо на гел. Мицеларната вода според мен е измислена заради Жорко-ползва я сутрин и вечер
А намекът ти за здравословния начин на живот на лили е силно преувеличен, поне що се отнася онези години. И копунясваше и не и бяха чужди нощните клубове-дори подработваше в тях За деня на строителя например е пяла в нашия комбинат за съвсем нормални пари-по тарифата на Концертна дирекция
А за случая кйто споменах има своята причина. С Асен Бог да го прости живеехме близо един от друг , не сме били близки, но се познавахме. Когато ме командироваха от ШЗО в корпуса той беше там радист в командния пункт. Направи ми впечатление , че се държи резервирано с мен , както и с друг съкварталец-баща му бе кадровик на ВВС После разбрах, че влязъл в казармата веднага след прословутото турне на Лили в Испания -бил е приет в Консерваторията, но заповедта за всеобща служба дойде веднага след кандидат студентските изпити и изгоряхме хиляди души в т ч и той. Бях дужурен по КПП когато тя дойде на свиждане на Гаргов.
Не беше в отпуск и бяха в стаята за свиждане-валеше дъжд и не бяха в парка. След това тя си тръгна, а после се върна и поиска да говорим. Обясни ми, че не са го пуснали нито в ансамбала на трудовите войски, нито във военния-тогава разбрах и за големия проблем с брат му, за който не знаех и не искам да се разпростирам, доколкото и той е покойник. Впрочем за премеждията с ансамблите/а те са били заради брат му/ Гаро се е държал така резервирано с мен и другия съмахленец -бяхме синове на висши офицери. Лили попита дали мога да му помогна като негов взводен за гарнизонни отпуски от време навреме. Тоест да говоря с прекия си началник-командира на ротата. Разговарях и при това с успех Така се апознах с нея, а бяхпознат и със следващия и мъж Я Таков-бащи съпартизани Засякохме се едно лято на почивка в една станция. Два , три път сме ходили семейно на кръчма. Лили-то и пийваше тогава, а и цигара запали. След това от Яно разбрах, че след внезапна смърт на роднина, та почва да получава хипохондрични пристъпи и от там е нейния известен железен режим по отножение на режим, храна и т н

vacsine написа:
Венци, пропуснал си за мицеларната вода. Лили-то дали пие мицеларна вода? Кога ще ни уведомиш?
цитирай
17. vencivaleri1951 - Оооо Гого -никога не съм мислил, че ползваш орално мицеларната вода, досещах се , че я ползваш вагинално
15.02.2023 07:37
starforlife написа:
К'во ново-вехто у Пескара?
Ха ха ха ха ха ха ха

А сега малко по-сериозно, доколкото може да е сериозно спрямо такива детински идиотии Венцеви.
vacsine написа:
Венци, пропуснал си за мицеларната вода. Лили-то дали пие мицеларна вода? Кога ще ни уведомиш?

ЛЪЖАТА му за мицеларната вода как не му омръзна толкова години!
Ама то на елементарен човек и лъжите му, и ебавките му елементарни.

Не един път съм ПОКАЗВАЛ "черно на бяло", че никога не съм говорил за орална консумация на мицеларна вода! Никога и никъде!
Давал съм му изрично поне 5 пъти линк към постинга, в който съм писал... Да не го откривам сега - нека остане за домашно на уж владеещите Гугъл русоРОБИ - ще се цитирам горе-долу дословно: "Линеярни води или каквито там се наричат - голям стъклен съд с минерална вода и "надробени" вътре цитрусови плодове, пръчки канела, стръкове мента..." - знаеш ги - в западните офиси ги има рутинно и с черпак си сипваш в чаша и си пиеш.

Нещо повече: ВЕНЦИ НЕ Е МАЙ ДОРИ ЧЕЛ ТОЗИ МИ ПОСТИНГ! А ПРИЕ ИЗКРИВЕНИТЕ ДУМИ НА НЕЩАСТНИКА ПРЪЦКО (и Мери69) И ГИ РАЗМЯТА ОТ ТОГАВА ВЕЧЕ ГОДИНИ!
Та както казах - елементарен човечец - водят го за носа като абсолютен глупак и дори няма елементарните способности да провери информацията която му поднасят, а кълве ли кълве.

цитирай
18. vencivaleri1951 - Добре, щом си гледал предаването, по какво съдиш, че е фейк?
15.02.2023 07:43
Нали се сещаш, че каналът може селиозно да олекне с обезщетение, ако екс-министърът заведе дело за клевета
След това освен мен и Блиц/от където съм постнал материала/ значи са се вързали, а и други медии. Впрочем от тези пичове, доста известни са пстрадали

getmans1 написа:
А, истината е много по-проста

„К-1 изпържи" дръти русоробски мозъци ... :):):)

Опят МИХАЙЛОФФФ синдром ... един път порАзил отърване от него няма и ... броня за него няма открита, НЯМА ОТКРИТА...

цитирай
19. vencivaleri1951 - Слушай Жорко-ти команден пункт не си помирисал
15.02.2023 07:53
Иначе щеше да знаеш, че локаторите се настройват какво да отразяват и какво не-става въпрос за обем, скорост и т н Тоест обслужващите/ракетчиците / решават
След това ти дадох пример със селскостопанската авиация. Как мислиш, за всяка "щайга" не обявила маршрут се вдигат самолети?
Ами този сега китайски балон къде и кога го засичат Колко си е летял-просто не са му обръщали внимание, или не е засечен ако не е влизал в настроените параметри.
Половината САЩ е минал А това за гъските е настолен пример и се учудвам , че докато си имал паркомясто в ГС Раковски не си го чул в лекции на преподаватели
Лошо Гошо, лошо-а уж си бил принципал на Академията тогава:)

starforlife написа:
НИКОГА НЕ ПРОПУСКАТ РАКЕТЧИЦИТЕ! НИКОГА!
Те реално само осъществяват пуска на самата ракета - всичко останало върши електрониката!

Та и това ти изказване в началото на 6-ти коментар само отново показва що за локумаджия без не само реални знания, а и промисъл си.

И понеже реално руснаците са и винаги са били гола вода в областта на електрониката, та и това запомни: Това, че дори само този факт крайно и достатъчно отрича реалността на прехвалената руска военна техника.
А то я и виждаме в момента в Украйна що за боклук е.
Останалите презентации под формата на новини, клипове и прочее, са за консумация и подмокряне от и на такива като теб и РадостинаЛасова - реалността се определя от фактологичността, а не от приказките.

цитирай
20. starforlife - ~
15.02.2023 11:05
vencivaleri1951 написа:
Слушай Жорко-ти команден пункт не си помирисал
Слушай, Балалайко...
Аз показах доволно много снимки от военната си книжка и там отлично се вижда в кое поделение съм служил и че то е щабът на 2 ЗРБ, в командният пункт на който не само съм влизал абсолютно всяка сутрин за по час-два, а за това време именно ракетните ни дивизиони съм управлявал в учебни тренировки.
Много често... Почти през ден... Съм влизал и правил същото не вече като сутрешни рутинни тренировки, а като внезапно спуснати в произволно време през деня или нощта.
Та в команден пункт не само съм престоял поне едно 7-8-стотин часа, а активно съм не само изучавал и протоколите и техниката, а съм работил с тях.
В същата книжка се виждат поне 3 награди за ремонт дори на въпросната техника.
Та хайде не само да не си прав, а и да съм се доказал (като инженер), че разбирам нещата и дори ми е гласувано доверие да пипам нещо, което уж само производителя специално при такива отговорни случаи е редно да прави.
НАСРЕЩА КАКВО ИМАМЕ ОТ ТВОЯ СТРАНА?
ЕДНИ КУХИ И НЕДОКАЗАНИ ПО АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ НАЧИН ДУМИ ЗА ТОВА ИЛИ ОНОВА!
Всъщност: На снимка в същия постинг (който стои, не е модифициран и това са проверими и доказуеми факти) се вижда и на коя дата съм получил "Допуск220", даващ ми правото да влизам безпрепятствено (при липса на специфични някакъв вид забрани за това в определени моменти) в командни пунктове и въобще военни обекти на армията ни.
Допускът ми е актуализиран през годините и дори в момента е все още валиден!
Та балалайкай си ти колкото искаш, но надолу продължаваш да показваш колко си неосведомен, неориентиран и празнославен, без дори технически да разбираш нещата, а що остана организационно и прочее.

vencivaleri1951 написа:
Иначе щеше да знаеш, че локаторите се настройват какво да отразяват и какво не-става въпрос за обем, скорост и т н
Пълни глупости!
Локаторите НЕ СЕ настройват както казваш, а точно обратното се случва по време на работата им: На базата на анализ на върнатите при излъчването им радиовълни и съответните изчисления (правени от електроника, а не от самите "ракетчици" - дори самият термин който използваш показва какъв си пантофчо) се получава информацията НЕ ЗА ОБЕМ, А ЗА ПЛЪТНОСТ!, скорост, ВИСОЧИНА и т.н. (подчертах "височина" не, че ще схванеш къде летят гъските и къде техническите средства, военни или цивилни), изграждащи маркера.

vencivaleri1951 написа:
Тоест обслужващите/ракетчиците / решават
След това ти дадох пример със селскостопанската авиация. Как мислиш, за всяка "щайга" не обявила маршрут се вдигат самолети?
Тоест, "обслужващите/ракетчиците/" НИЩО НЕ РЕШАВАТ! Решава командният състав или отново електрониката, ако процесът е автоматизиран (какъвито са защитните линии за близка отбрана на Кремъл и Белият дом да речем). "Ракетчиците" само осъществяват повтарям пуска на ракетата/тите към изчислени като бъдещ момент координати, ракетата пресреща обекта там и на базата на това с какво насочване е (за руските боклуци почти на 100% само и единствено топлинно) го атакува. Ако пропусне - започва процес на самонасочване, който при руските боклуци отново почти на 100% не е с обратна връзка с "ракетчиците", а да не говорим за системи като Мк-ХА и Мк-ХII.

vencivaleri1951 написа:
Ами този сега китайски балон къде и кога го засичат Колко си е летял-просто не са му обръщали внимание, или не е засечен ако не е влизал в настроените параметри.
Половината САЩ е минал А това за гъските е настолен пример и се учудвам , че докато си имал паркомясто в ГС Раковски не си го чул в лекции на преподаватели
Лошо Гошо, лошо-а уж си бил принципал на Академията тогава:)
Виж сега, ПишлоьоНеориентирани... Ти си толкова зле и най-вече тъп, че дори логически съждения не можеш да правиш.
Пояснявам ти, че да повишиш общата си култура, а и да се замислиш, че не ти се отдава да мислиш!
Китай за разлика от Русия е високотехнологична държава.
Третата или четвъртата в света след САЩ на първо място и Япония и евентуално Тайван на второ и трето, което е спорно м/у Китай и Тайван.
Пантофени дървенофилософи като теб в такива случай, за балона говоря, започват с глупавите подмятания за какво му е на Китай да пуска разузнавателен балон, а не нещо модерно, дрон например.
Ами вече косвено ти отговорих: Балонът е с малка маса и плътност за товароносимостта си, лесно се осъществява движението му, използвайки ветровете и теченията основно и е или труден за откриване, или ще остане както каза ти неотчетен като заплаха от системите за вторично радиолокационно опознаване.
Последното пък ми напомня да ти кажа, че си крайно непочтен да се опитваш да вмениш, че дори съм намекнал, че за селскостопански самолети трябва да се стига до визуален контакт от дежурен изтребител! Визирах случаите за пресичане на националните граници от външно въздухоплавателно средство, независимо какво.
Освен типичната ти непочтеност забележката показва и пълната липса на информация и знания по въпросите, свързани с РВД и споменатото вторично радиолокационно опознаване.
Та лошо, ДървеноФилософе празнословен, лошо.
цитирай
21. vacsine - е имало мицеларна вода, или поне ...
15.02.2023 21:51
vencivaleri1951 написа:
е имало мицеларна вода, или поне дали се е казвала така. Помня , че гримът се чистеше с нещо повече приличащо на гел. Мицеларната вода според мен е измислена заради Жорко-ползва я сутрин и вечер
А намекът ти за здравословния начин на живот на лили е силно преувеличен, поне що се отнася онези години. И копунясваше и не и бяха чужди нощните клубове-дори подработваше в тях

Явно не съм бил ясен или не си ме разбрал - не говорех за Л. Иванова (прекалено съм дребен, за да я обсъждам).
Имах предвид магазина Lilly, където съм виждал да продават мицеларна вода за пиене. Но пък ти, след руските балерини, ни разказа и за Л. Иванова.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5793599
Постинги: 1650
Коментари: 21603
Гласове: 5796
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930