Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2023 20:52 - Като диваци!?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4790 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Взимам назаем заглавието от колега съблогър, но по надолу в текста ще се разминем на светлинни години.
За едно общество казваме че е зряло, че има морални устои, а и място в цивилизацията , съдейки за членовете на това общество как се отнасят към болните, слабите, децата, животните...
В момента има война и много сериозно земетресение , донесло хиляди жертви  в две държави.
Нека поговорим първо за земетресението. Ужасно бедствие, много хиляди смърти, осакатени, без дом и имущество. За секунди си отиват близки хора, и става на прах това което си градил и  събирал цял живот. И светът е съпричастен към бедстващите хора и помага -кой с каквото може. Конкретно искам да помислим как трябва да се помага-безрезервно, без много приказки , или с условия изведени пред скоби.
Да разгледаме помощтта на Франция към Сирия и на Русия към Турция.
Не разглеждаме Русия в Сирия, защото Русия присъства в сирия и там включването и в 
спасителни и възстановителни работи се подразбира от само себе си. Интересно е стъпките , които направи към Турция. Русия и Турция са воювали повече от век в кръвопроливни войни. В момента Турция определено е на страната на Украйна във войната, като я снабдява със съвремени оръжие и боепприпаси. Права , или не турция си има своите аргументи да има подобна позиция Въпреки това , без всякакви условия и излишни приказки, руски спасители вадят изпод развалините оцелели хора, руски контейнери с помощ за пострадалото население пътуват за Турция. Споменава се и за финансова подкрепа от журналисти, но не и от ръководители на Русия-"дясната ръка не знае какво прави лявата"

Сега да погледнем какво прави Франция-странат на Волтер, Русо , Жана Дарк...
Президентът Макрон по медиите обяви че Франция ще дари 12млн евро на Сирия, но помощтта ще се разпределя от неправителствени организации в пострадалите райони и 
Франция остава с впечатленията си за режима в Дамаск-тоест не го смята , за легитимен.
Тоест президентът  на Франция се хвали на цял свят колко е "щедър" и смята , че е в правото си да плещи в студията каквото си ще. Естествено , че поне в Сирия не бе коментирано изказването на Макрон. Макрон срещу Ассад да ходи, няма да го стигне по  можене и кураж. Достатъчно е човек да сравни съпругите им, за да си направи извод
за възможността на двамата да вземат правилни решения и дали от тези решения ще се роди нещо/в буквален и преносен смисъл/ Ето аз преди време бях съпричастен към бедата която сполетя "Нашата Парижка дама" и изпратих 100евро-без никакви условия към Елисейския дворец:)
Сега за войната

Войната е другото място където има много смърти, най-много смърти. Хора убиват други хора , заради интереса и тщеславието на трети и четвърти хора. във войната има смелост, страх, силни  и слаби хора. Най слабите хора във военните действия са пленниците. От една страна  съществува за тях усещането , че са се уплашили и изоставили другарите си по оръжие, от друга страна те са в ръцете на хора, които в никакъв случай не изпитват симпатия към тях и няма как да не е така. Пленникът е жив, а на някои от пленилите ги не са живи, дете, родител, съпруг, съпруга...Загинал е кориша му , който само преди седмица бе му спасил живота. Пленнициет ядат по три пъти на ден, което никак не е сигурно за гражданското население. Въпреки това , пренникът е "свещена крава" и цивилизованите общества обгрижват пленените
Руските въоръжени сили в момента държат около 16000 пренници-това си е пълнокръвен корпус. Поне аз досега не съм срещнал информация, че към украинските пленници са се отнесли в разрез с международните конвенции по тази тема. От това което виждаме при обмяната на пленници, виждаме че украинските пленници са в добра кондиция, чисти, облечени, излекувани, ако са били болни или ранени.
А противната страна? Видяхме не един, два или 5 клипа където украински военни се гаврят и убиват руски пленници. Видяхме садистични нечовеци да се обаждат по телефоните на убитие солдати на роднините им и да се глумят над ужаса  и болката на 
почернените роднини. Видяхме клипове, как закрепват на безпилотен апарат самоделна химическа бомба. И всички тези клипове с гаврите , убийствата, химическите бомби са направени и се разпространяват като героизъм от украински бойци!? 
Преди дни бившият израелски премиер ни разказа за притесненията на украинския главнокомандващ , президента Зеленски, който се опасявал , че ще бъде убит от руснаците-акт много вероятен при съответното желание. С две думи, президентът зеленски е потърсил ходотайство за живота си от еврейския премиер, който разговарял с Путин по въпроса и бил успокоен, че Москва няма такива намерения и що се отнася до Кремъл , то президентът Зеленски може да се радва на живот и здраве. И как всичко това се връзва с безразличието на командващия към издевателствата ивършвани от подопечните му?
И питам -Кои и къде са диваците???



Гласувай:
8



1. onlooker - Не Е по Темата ВИ...
09.02.2023 21:16
Надявах се на коментар в Предишния Ви Пост.../172 прочита.../
цитирай
2. planinitenabulgaria - Аз съм по-умен от Вас и по-красив, но дамите в блога знаят, че ме превъзхождате
09.02.2023 21:21
убедително само по едно качество и затова като погледнат нещо написано от Вас бартолинките им сработват като водни оръдия.
Аз обаче си падам по умни дами, а не разлизгани, по този показател се разминаваме с Вас на светлинни години....
цитирай
3. vencivaleri1951 - Съжалявам, че съм излъгал очакванията Ви,
09.02.2023 22:18
но и предишният Ви коментар не беше по темата, а и какво да коментирам, че някой харесал постинга си. Всеки , малко , или много е нарцистичен

onlooker написа:
Надявах се на коментар в Предишния Ви Пост.../172 прочита.../

цитирай
4. onlooker - Напротив, vencivaleri1951
09.02.2023 22:51
vencivaleri1951 написа:

Съжалявам, че съм излъгал очакванията Ви,
но и предишният Ви коментар не беше по темата, а и какво да коментирам, че някой харесал постинга си. Всеки , малко , или много е нарцистичен

onlooker написа:
Надявах се на коментар в Предишния Ви Пост.../172 прочита.../


Коментарите Ви Потвърждават Очакванията ми! Определено! :)

цитирай
5. getmans1 - Понеже и защото, коментирането на ...
09.02.2023 23:27
Понеже и защото, коментирането на елементарни пропагандни дрънканици не ми е по вкуса ще се задоволя само със задаването на един въпрос.

И, в какво по-точно се състои моженето и куража на Асад, а?

„ Макрон срещу Ассад да ходи, няма да го стигне по можене и кураж."
цитирай
6. blackpredator - хех,
09.02.2023 23:53
не се учудвам и на темата, и на коментарите, Венци
щом и в рая е имало змия..
цитирай
7. vencivaleri1951 - Ама никой не те задължава да коментираш
10.02.2023 00:27
Но като си почнал, кое е пропаганда и не се е случило. Фейк са разстрелите на пленници ли? Не се ли издъни Макрон с келявите си 12млн срещу които поиска поклон от мъж, на който не може да му стъпи на малкия пръст. Ти зададе въпроса, защо не може да "му стъпи на малкия пръст"
Отговарям
Брак
Ассад взима за съпруга една от най-красивите госпожици в Лондон Същата е с престижно образование и започнала успешна кариера
Макрон взима за съпруга перверзна даскалица по възрастна от майка му.
Американски инвеститори искат да прокарат газопровод от Катар през Сирия, като смятат , че Ассад трябва да им е доземи признателен , че американци ще му копаят, в страната. Да , ама не-той поиска солиден дял за Сирия в газопровода. Заплашваха го не отстъпи Война му спретнаха защити страната , себе си и хубавите си жена и деца.
Макрон Френски оръжейни фирми имаха перфектен договор с Австралийското министерство на отбраната договор за близо 100млрд долара за подводници
Янките поискаха поръчката да я правят те и австралийците се съгласиха, при условие, че американците се разберат с французите, защото при арбитраж щяхя дя плящят солидна неустойка. Разбирайки това Макрон се направи на мъж и извика посланика си в Париж. Него го пък привикаха в Белия дом и след приятелска беседа Франция няма претенции към Австралия.
Ето два примера които показват какви са самочувствието и куража на двамата


getmans1 написа:
Понеже и защото, коментирането на елементарни пропагандни дрънканици не ми е по вкуса ще се задоволя само със задаването на един въпрос.

И, в какво по-точно се състои моженето и куража на Асад, а?

„ Макрон срещу Ассад да ходи, няма да го стигне по можене и кураж."

цитирай
8. obses - vencivaleri1951, поласкан съм, че сте ми отделили внимание, но държа да кажа следното:
10.02.2023 01:45
vencivaleri1951 написа: "Взимам назаем заглавието от колега съблогър, но по надолу в текста ще се разминем на светлинни години."

Дотук две заблуди, в които въвеждате блогерите!
Първата е, тази, че заглавието не са мои думи, а на Павел Филатиев, а втората е, че нататък в поста ми всичко отново са думи на същия Павел Филатиев, та с него, а не с мен се разминавате!

А сега защо написаното от Вас по отношение на Русия, при все в поста ми да не се коментира самата Русия, а армията й и положението в нея, няма как да е по-меродавно от написаното от въпросния Павел Филатиев.
По Ваши и то недоказани думи, Вие сте учил в СССР, който ни най-малко не е Русия! Тоест 5 години! След това отново по недоказани Ваши думи сте ходили в Русия нека приемем, че са доста пъти, за общо време 50 или 100 дни добре ли е?
Мисля, че е нормално да кажем, че от руската армия и положението в нея нямате абсолютно никаква представа!
Насреща Ви е Павел Филатиев, който е роен в Русия, син е на съветски и след това руски военен, т.е. от най-ранното си детство е опознал руската армия. Същият Павел Филатиев не само реално в пъти повече е живял от Вас в Русия и то активно, а не като "гост" какъвто Вие сте бил, а и по професия е бил войник и е участвал не само във войната в Украйна в момента, а и в тази в Чечня!
Та кой казвате по-добре да знае отново подчертавам не положението в цяла Русия, при все и това въпросният да знае много по-добре от Вас, а положението в руската армия?

"Като диваци" - това го казва дългогодишен десантчик в руската армия, със съществен боен опит! Дали Вие, пантофеният пенсионер, знаете по-добре от него?
"Нашата армия е в критично състояние. Много момчета загинаха, именно защото тя не е такава, каквато я представят официалните медии. Командването крие за много проблеми" - отново думи на руският десантчик Павел Филатиев!

"На 28 февруари научих, че някой е стрелял по цивилен автомобил с бронирана машина. В колата пътували майка и няколко деца, само едното оцеляло..." - това също го казва участвал във продължаващата война в Украйна! Та изправяме неговите думи от лични впечатления от фронтовата линия спрямо Вашите, който слушате по пантофи пи радиото каквото някой Ви подхвърли! Кой по-добре да знае истината, а? И не е ли лицемерно Русия да изпрати спасители за помощ на Турция, а в същото време нейни войници да убиват дори цивилни и дори деца в Украйна?

Казвате в поста си, че сме видели не един и два клипа как украински военни измъчват руски пленници! А нима не виждаме и клипове с обратното? Или руските са достоверни, а украинските не? Защо да е така? Особено след като същия този руски десантчик казва: "Жалко, че репортерите не са допуснати до първа линия, за да може цялата страна да се любува на войниците - обрасли, неизмити, слаби и озлобени, както и на посредственото им командване. Половината от момчетата обличаха украински униформи, защото бяха по-качествени, по-удобни, по-здрави. Великата ни държава не е в състояние да облече, екипира и изхрани собствената си армия."
На кого да вярваме? На руснаците, които не допускат репортери до местата на военни действия ли или на западни такива, които са там и предават, че руснаците наистина са "като диваци"?
Турски семейства останаха без подслон и Ердоган обеща, че до една година ще бъдат обезпечени с жилища! А аз да Ви попитам като оставим руските спасители настрана, защото такива има и от България и дори ние бяхме първите, които се притекохме на помощ, руските грабители, заграбили перални, телевизори, тоалетни чинии дори, те ще ги дарят ли на бедстващите турци или ще си ги запазят по домовете?
Как да не са диваци хора, отишли не само да убиват в чужда държава, следвайки все пак заповеди, а и мародерстващи в същата тази държава? Или и мародерстването по заповед го правят? Защото не ми се вярва и това вече е въпрос на личностен избор и един мародер си е точно дивак и нищо друго! Дивак без чест и достойнство! Защото едно е да откраднеш храна и вода, за да оцелееш, но коренно различно и дивашко е да крадеш покъщнината на тези, по които си стрелял, убил или не и особено пък изнасилил!
Ако първото реално е инстинкт за оцеляване, то второто е именно диващина!
цитирай
9. obses - И още нещо за последно, vencivaleri1951:
10.02.2023 02:39
Самият Вие казвате, че Турция помага на Украйна. Тоест, на национално ниво е решено, че Русия не е в правото си и е агресор! По същия начин на Украйна помагат колко други държави, по-голямата част от които са доста встрани и дори не може да се използва опорката, че САЩ ги принуждават за това! Което последно важи и за самата Турция!
С кои очи твърдейки, че Русия е правата изкарвате почти целия останал свят в лицето на тези помагащи реално или само подкрепящи морално Украйна държави глупави, неразбиращи и прочее? Милиарди по света са кратунковци ли както се опитвате русоробите да определяте нормално мислещите в блога?

И на последно място цитат от новия ми пост:
"Въз основа на информация, представена от нашия украински партньор и вътрешни данни, потвърждаваме, че сме идентифицирали дейности, насочени към отслабване и дестабилизиране на Молдова", пишат молдовските разузнавателни служби СИС (SIS) в изявление.
И в Молдова ли са кратунковци, та са приели на сериозно думите на украинсиките разветки и са установили, че те са верни и в момента разследват действия на Русия по дестабилизиране на Молдова?
Молдова следващата за прочистване от нацита ли е и отидат ли и там да мародерстват ДИВАЦИТЕ, отново ще е специализирана операция ли?
ТОВА РУСКИТЕ ДИВАЦИ НАКРАЯ ЩЕ НАТИСНАТ И АТОМНИЯ БУТОН И ВИЕ РУСОРОБИТЕ ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА ТВЪРДИТЕ, ЧЕ СА ПРАВИ И НЕ СА ДИВАЦИ!
И точно Вие, vencivaleri1951, дори вече си подготвяте тази прокламация с изказаната от Вас глупост, че понеже в броните и евентуални боеприпаси за американските Абрамси има обеднен уран, та това било атомно оръжие и Русия щяла да е в правото си да отговори с такова!
Излиза, без извинение, че и Вие самият сте дивак, vencivaleri1951!
цитирай
10. vmir - Досега те мислех само за лицемер и патологичен лъжец фабрикуващ
10.02.2023 03:31
измислена "фактология" за оправдаване на лична наивност и образователни дефицити.С този постинг обаче ти се разкриваш допълнително и то не в чаровната светлина на добродушния дислектик, чиято интелектуална изостаналост се явява пречка да свържеш фактите без да целенасочено да ги осакатяваш или разкрасяваш според моментното си намерение или задание.

Повечето от написано горе обаче разкрива лицемерието ти като добре обмислена маска за прикриване на злостно мракобесие, което очевидно е двигателят на несъвместимите с привидната ти наивност злонамерени екстремистки внушения. Ще ти кажа само за Макрон, че не е допускал чужда армия да убива народа му и да бомбардира градовете на този народ. А ти показно се възхищаваш от такова извращение и се опитваш да заклеймяваш Макрон за съюзнически взаимоотношения, предотвратяващи психопатни бомбардировки и обстрели на страната му.

Не ми се прави на прост и неразбиращ, защото простотията и неразбирането са само твои маски зад които да разпалваш омраза и страх в опростачените и недообразовани хора у нас.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Така:
10.02.2023 04:26


"Ако нещо прилича на кон, цвили като кон, най вероятно е кон" Това също е цитат, но цитирайки го в коментар , внушавайки с този цитат теза която подкрепям, с пълно право може да се приеме мое "съучередителство" в цитата. А нали разбирате защо съм избрал аз този цитат. Ще ви го кажа в прав текст.
Става въпрос за търсените от Вас доказателства, каквито търси и друг съблогър-било в прав текст и от свое име, било чрез профил свой.
Сега за Русия, СССР, пак Русия. Всяка армия, независимо от идеологията на държавата, от управлението и и т н има своята биография, която я отличава. За руската армия в традицията и е да се бие до последно и да е великодушна с победените. Такава армията е била при Петър, такава е била и при Суворов, такава е била и когато се е казвала Червена, съветска армия, такава е вероятно и днес, макар и с обеца на ухото
Колкото до вашите разсъждения за моето познаване на войсковите порядки, то и при мен те не идват на празно място. Първо и моят баща бе военен , а също и фронтовак, а също и вевесар. Не е бил парашутист, но в подразделенията , които е командвал е имало десантски такива с десантчици. Аз също съм служил във ВВС и два пъти съм играл в общовойскови учения с участието на съветски подразделения в рамките на Варшавския договор. Ако не търсеше доказателства, а мислеше имайки многогодишния опит на пребиваване
в тези ширини, би трябвало да знаеш, че всяка седмица, един ден в учебната програма на почти всички ВУЗове/без тези по изкуствата и др специфични уч програми/ е зает с т нар "Военна кафедра" -равнозначна на нашето военно обучение-за 5 години това са около 200 дни. Тоест руската съотв съветската армия, не ми е толкова чужда като познание.
И ще завърша със следното На първа линия , в окопите нормално е да си в не до там уютни и хигиенни условия-не знам какво е очаквал господина.
Аз знам обаче как е получил доста редкия орден Сталин баща ми-редък не защото е висок клас-напротив не е, а защото Сталин го спира , разбирайки че без негово знание го щамповат и награждават.
А се случва на унгарска земя след сериозно сражение, след което маршал Толбухин строява тодния числен състав за проветствие и награди. Баща ми го извикват пред строя, но той не излиза и го избутват. Не е излязал защото по време на боя, от зор, притеснение и т н е "разкалял терена" Приближавайки го маршалът разбира за какво иде реч и казва:
"Что поручик, Вы думали, что войно пахнет духами, нет , война пахнет говнами" Дано съм бил ясен
[quote=obses]vencivaleri1951 написа: "Взимам назаем заглавието от колега съблогър, но по надолу в текста ще се разминем на светлинни години."

Дотук две заблуди, в които въвеждате блогерите!
Първата е, тази, че заглавието не са мои думи, а на Павел Филатиев, а втората е, че нататък в поста ми всичко отново са думи на същия Павел Филатиев, та с него, а не с мен се разминавате!

А сега защо написаното от Вас по отношение на Русия, при все в поста ми да не се коментира самата Русия, а армията й и положението в нея, няма как да е по-меродавно от написаното от въпросния Павел Филатиев.
По Ваши и то недоказани думи, Вие сте учил в СССР, който ни най-малко не е Русия! Тоест 5 години! След това отново по недоказани Ваши думи сте ходили в Русия нека приемем, че са доста пъти, за общо време 50 или 100 дни добре ли е?
Мисля, че е нормално да кажем, че от руската армия и положението в нея нямате абсолютно никаква представа!
Насреща Ви е Павел Филатиев, който е роен в Русия, син е на съветски и след това руски военен, т.е. от най-ранното си детство е опознал руската армия. Същият Павел Филатиев не само реално в пъти повече е живял от Вас в Русия и то активно, а не като "гост" какъвто Вие сте бил, а и по професия е бил войник и е участвал не само във войната в Украйна в момента, а и в тази в Чечня!
Та кой казвате по-добре да знае отново подчертавам не положението в цяла Русия, при все и това въпросният да знае много по-добре от Вас, а положението в руската армия?

"Като диваци" - това го казва дългогодишен десантчик в руската армия, със съществен боен опит! Дали Вие, пантофеният пенсионер, знаете по-добре от него?
"Нашата армия е в критично състояние. Много момчета загинаха, именно защото тя не е такава, каквато я представят официалните медии. Командването крие за много проблеми" - отново думи на руският десантчик Павел Филатиев!

"На 28 февруари научих, че някой е стрелял по цивилен автомобил с бронирана машина. В колата пътували майка и няколко деца, само едното оцеляло..." - т
цитирай
12. vencivaleri1951 - Ще започна с края на съжденията ви, за боеприпасите с обеднен уран.
10.02.2023 06:18
Защо са забранени с различни конвенции? И защо имат такава пробивна сила И защо при иск на участник или родственици във войната в Югославия за онкологична вреда военните министерства и в Италия, и в Германия вървят на минутата към извънсъдебно споразумение и по правило плащат обезщетение.
Боеприпасите с обеднен уран са тактическо ядрено оръжие. И защо според теб използваният/обедненият/ уран се съхранява в специални хранилища с усилена защита от радиация? Практически мръсната ядрена бомба е боеприпас с обеднен уран
Колкото до това , че руснаците могат да използват ядрено оръжие-да могат, и тактическо и стратегическо ядрено оръжие Имат публично обявена позиция по този въпрос-кога и по какъв начин могат да го използват и за използването му имат повече ограничения, отколкото янките например.
След това, следва да отбележим, че Русия до ден днешен никога не е използвала оръжие за масово поразяване във войните си дрещу цуждестранен пртивник. Подчертавам чуждестранен, защото болшевиките използват химическо оръжие при разгонване на сериозен протест в Съветската република-още не са СССР
От друга страна янките са използвали и ядрено и химическо оръжие в практически военни действия
Така че според практиката би трябвало да се опасяваме повече от ямериканците , отколкото от руснаците Путин, въобще руският президент не може да вземе самостоятелно решение по този въпрос, а и въобще не може да вземе самостоятелно решение да започне военни действия срещу когото и да е, соколкото и американските и френските му колеги могат. Ти , който толкова много години си бил в СССР, респ Русия , ако не си резал трупи, то би трябвало да знаеш, че руският президент е не толкоав силен властово лидер. На прима виста-и френският, и американският, и турският...президенти са по овластени фигури Друг е въпросът че Путин има сериозен авторитет сред руснаците, а и не само сред тях, но това вече е заради личностни качества, а не по закон. Българският президент е много обезвластен, но все пак личностните качества го правят по чуваем или не. Една е чуваемостта при Радев, съвсем различна беше при Плевнелиев
ПП Сега прочетох, че боеприпасите с обеднен уран не са забранени. Имало е предложение, но е отхвърлено.
Прочетох обаче и следното. Русия е заявила , че ако бъдат срещу нея използвани подобни боеприпаси, ще ги счита като ядрено нападение , с всички от това произтичащи се обстоятелства и ще отговори /не само с бронетанков ответ е цитата/ адекватно-каквото и да значи това

obses написа:
Самият Вие казвате, че Турция помага на Украйна. Тоест, на национално ниво е решено, че Русия не е в правото си и е агресор! По същия начин на Украйна помагат колко други държави, по-голямата част от които са доста встрани и дори не може да се използва опорката, че САЩ ги принуждават за това! Което последно важи и за самата Турция!
С кои очи твърдейки, че Русия е правата изкарвате почти целия останал свят в лицето на тези помагащи реално или само подкрепящи морално Украйна държави глупави, неразбиращи и прочее? Милиарди по света са кратунковци ли както се опитвате русоробите да определяте нормално мислещите в блога?

И на последно място цитат от новия ми пост:
"Въз основа на информация, представена от нашия украински партньор и вътрешни данни, потвърждаваме, че сме идентифицирали дейности, насочени към отслабване и дестабилизиране на Молдова", пишат молдовските разузнавателни служби СИС (SIS) в изявление.
И в Молдова ли са кратунковци, та са приели на сериозно думите на украинсиките разветки и са установили, че те са верни и в момента разследват действия на Русия по дестабилизиране на Молдова?
Молдова следващата за прочистване от нацита ли е и отидат ли и там да мародерстват ДИВАЦИТЕ, отново ще е специализирана операция ли?
ТОВА РУСКИТЕ ДИВАЦИ НАКРАЯ ЩЕ НАТИСНАТ И АТОМНИЯ БУТОН И ВИЕ РУСОРОБИТЕ ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА ТВЪРДИТЕ, ЧЕ СА ПРАВИ И НЕ СА ДИВАЦИ!
И точно Вие, vencivaleri1951, дори вече си подготвяте тази прокламация с изказаната от Вас глупост, че понеже в броните и евентуални боеприпаси за американските Абрамси има обеднен уран, та това било атомно оръжие и Русия щяла да е в правото си да отговори с такова!
Излиза, без извинение, че и Вие самият сте дивак, vencivaleri1951!
цитирай
13. vencivaleri1951 - Вмире, сложноговоренето ти, както и опитите ти да подчертаеш малоценностното ти
10.02.2023 07:01
отношение към мен отдавна не ме впечатляват. Търсенето на думи за изказ е също такова ментално отклонение , както и болестното усложняване на речетатива. Има и малка разлика-дислексията не е завинаги , а се израства с годините-Айнщайн е бил дислектик Разбира се никакви отъждествявания не правя, само отбелязвам факт Болезненото сложно и многоговорене са патология за по дълго време, особено когато не са вземани своевременни мерки. На теб няма как да не ти харесва пипнипишковеца Макрон. Да , Макрон не е влязъл с армия в чужда държава, но колегите му преди него са влезли. Макрон прави обратното-изритват го от африканския континент.
Аз в коментара си , не казвам кое е добро и кое е лошо. Макрон вероятно е добър, състрадателен човек/приютил е баба, вместо да я остави в старчески дом/, но говорим за моженето му Какво направи Макрон за Франция и в личен план за себе си.
Абсолютно нищо-пропиляни мандати. Той не е Митеран, не е и Валери Жискар д, Естен-за Дьо Гол
да не говорим Ассад е намело на една светска държава , с религиозен толеранс, което е рядкост за този район. Ассад не се е борил за този пост-той е лекар, при това практикуващ лекар и само трагична случайност преобръща живото му и той е това което е.
Покойният му брат е готвен за този пост, но не се знае дали щеше да запази страната си , да не я постигне участта на Ирак и Либия. И когато говорим за можене, трябва да сравняваме и районите. Да , Ассад е обществено рязък в сравнение с Макрон, но не и в сравнение със султанатите в тази част на света и държавата му е както казах светска. Може да отидеш и в джамия и в синагога, и в православен храм. Няма радикален ислям в Сирия, а от там няма и дихадисти. Това никак не е малко, както никак не е малко, че Ассад устоя на натиска на най-силната държава в света. Ако пофантазираме малко то президентстването на Ассад във Франция например, би било като ваканция, а Макрон в Сирия и сезон няма да се задържи И още нещо , което малко се знае, но е многозначително. великият Валери Жискард, Естен,
който не цепи басма на никого/нито се кланя в Б Дом , нито в Кремъл/ е в добри, дори дружески отношения и с двамата Ассад-баща и син
Де в българия да се намери лидер с качествата на Ассад
И накрая Вмире да се върнем в началото
Добър, лош, умен, глупав, хубав, грозен, страхлив, смел, социално успешен, или неуспеше....Тук съм обаче с лицето си, с името си, с годините си и най-вече с мнението си. Добро , или не толкова, но мое.
Ти обаче кой си, откъде си, какво работиш?
Може да си писал, но аз не съм прочел нито един твой постинг, ти не си защитил нито една собствена позиция. Ти имаш манталитета на прислужник и рогоносец. То не, че болшинството от нас не са "рогати", но важното е манталитетът да не "завива" към рогоносенето и ако ги имаме , то трябва да ги носим с достойнство:)

ПП И моля да бъда правилно разбран. не казвам, че уважаемата ти съпруга те е "обзавела "с разклонения над ушите, а че манталитетът ти е такъв и това е нещо съвсем различно

vmir написа:
измислена "фактология" за оправдаване на лична наивност и образователни дефицити.С този постинг обаче ти се разкриваш допълнително и то не в чаровната светлина на добродушния дислектик, чиято интелектуална изостаналост се явява пречка да свържеш фактите без да целенасочено да ги осакатяваш или разкрасяваш според моментното си намерение или задание.

Повечето от написано горе обаче разкрива лицемерието ти като добре обмислена маска за прикриване на злостно мракобесие, което очевидно е двигателят на несъвместимите с привидната ти наивност злонамерени екстремистки внушения. Ще ти кажа само за Макрон, че не е допускал чужда армия да убива народа му и да бомбардира градовете на този народ. А ти показно се възхищаваш от такова извращение и се опитваш да заклеймяваш Макрон за съюзнически взаимоотношения, предотвратяващи психопатни бомбардировки и обстрели на страната му.

Не ми се прави на прост и неразбиращ, защото простотията и неразбирането са само твои маски зад които да разпалваш омраза и страх в опростачените и недообразовани хора у нас.

цитирай
14. vencivaleri1951 - В рая е едно, тук друго
10.02.2023 07:30
Не змии , а дъждовници-оцветяват се според обстановката
Те на един дъх минават от Осана , до разпни го

blackpredator написа:
не се учудвам и на темата, и на коментарите, Венци
щом и в рая е имало змия..

цитирай
15. obses - vencivaleri1951, прочетох много внимателно отговорите Ви, ни най-малко не съм съгласен с това, че те отхвърлят твърденията на РУСКИ ПРОФЕСИОНАЛЕН ВОЙНИК, но....
10.02.2023 09:44
Но за това по-късно! Сега имам няколко въпроса:

Международните правила и закони трябва ли да важат за всички във всички ситуации или руснаците могат да ги отхвърлят по отношение на себе си когато те решат и както им е угодно?
Ако не се усещате с какво "подигравам" СЛАБАТА РУСКА АРМИЯ, Путин и лично Вас като сляп и немислещ приемник, то мога да поясня! :)

Не е ли смешно след цялата тази Ваша лакърдия за изучаването на манталитета и порядките на руската армия, на руското население да се забранява със закон да говори каквото мисли за войната в Украйна и руските военни, а да трябва да се признава само и единствено мнението на Кремъл? Така, както това е поднасяно като "истина" и порядки и във въпросните споменати от Вас военни часове: учиш и ти се насажда като истина това, което ти се поднася! Ама не трябва да се съмняваш и да виждаш истината по различен начин, защото тя не се базира на видимото, а на закони!
Значи в момента, ако обогатяваш културата си за руската войска, единственият верен източник е Симонян например, която от топлото на телевизионните студия ти поднася непроверими твърдения, а не думите на участващите във военните действия, които биват хвърляни в затвора, ако тези им думи са различни от това, КОЕТО ТРЯБВА ДА НАУЧИ намиращия се далече от фронта руснак?

Да разбирам ли, че Вие отхвърляте като истина онзи видеоклип от охранителна камера на куриерска фирма, на който в продължение на часове се вижда как руски войници изпращат какви ли не заграбени неща по родните си домове и понеже изпращането не може да стане без имена и адреси, е напълно доказано, че това са реални руски военни в едно с командирите им!
Или да разбираме, че видеоклипове на мъчения от страна на украински военни над руски такива Вие приемате, при все да е напълно възможно да са пропагандна неистина, но не и такива с поименно установени руски мародери?


цитирай
16. obses - Добре, без да чакам отговорите Ви да покажа, че руснаците наистина са диваци!
10.02.2023 09:53
Диваци са хора, които не признават общоприетите от цял свят правила и закони и заплашват с използването на ядрено оръжие и то не само на терен в Украйна, а по цял свят! Диваци и то в най-голяма степен! Само дивак може да изрече фразата "Защо ми е свят, в който Русия я няма?" Защото Украйна е вероломно нападната от агресорът Русия и има правото да се защитава! Въпросните танкове и евентуални боеприпаси не са тръгнали срещу Москва, а биха бранили украински територии, включително с пълно МЕЖДУНАРОДНО право воювали и за Крим! Та никой на застрашава Русия, а отстоява своето!

По логиката Ви (какво е в момента в руската армия на базата на отдавнашни впечатления), то и за българският народ има традиционното схващане, че е работлив. Защо днешната младеж тогава Вие изкарвате мързелива? Нима не знаете традицията или в училище трябва да се въведат часове, в които да се втълпява на учениците какво е положението?
Армията скъсана и мародерстваща! В нея висшите военни продават алкохол и наркотици! Но не била дивашка? АМИ НЕ, ДИВАШКА И ВАРВАРСКА Е! ЗА КРАДЛИВА ВЕЧЕ БЕШЕ ДОКАЗАНО И ТО НЕ САМО НА БАЗАТА НА СПОМЕНАТИЯ КЛИП ОТ КУРИЕРСКИЯ ОФИС! Защото са стотици клиповете и снимките, на които се вижда как на военни камиони, танкове и прочее руските мародери са натоварили перални, климатици, телевизори и каква ли не друга покъщнина! Защото са стотици разказите на очевидци и потърпевши, че руските военни убиват и изнасилват цивилно население.
КАК ДА НЕ СА ДИВАЦИ ТОГАВА?
Или да вярваме на Симонян? На руските висши ръководители, които отричаха и това, че Русия ще нападне Украйна, а тя взе, че я нападна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5795767
Постинги: 1650
Коментари: 21604
Гласове: 5796
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930