Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2023 20:46 - Пригожин върви по стъпките ми:)
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2095 Коментари: 26 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прочетох че ЧВК Вагнер не превземат толкова заради стратегическо разположение Соледар, а защото в градчето има много сериозни запаси от камена сол-от там и името.
Спомняме си от историята, че заради солни мини са се водили войни. Ето сега и Пригожин се оказва че води ожесточена "солна" битка.
Аз обаче имам и друг спомен.  През 90те, няколко дена преди "черния петък" в Русия/ама черен не защото продаваха евтини стоки, а защото в страхотен темп започна да поевтинява рублата, или както му казват в Делиормана -хиперинфлация/ се оказах с много рубли , които нито една банка в Краснодар не искаше да обмени.  Веднага се опитах да купя нещо, преди рублетата да са станали ненужни хартийки. Борсата в Краснодар почти нищо не  продаваше  Прдаваха се дребни количества фураж, соледарска сол/фуражът  също украински/  , руски хладилници ОКА и още не много стоки
Конкретно споменавам трите стоки, защото напазарувах от тях. 
Фуражът продадох на двама братя които наш блогър от Калифорния бе назначил да му управляват АД то-става въпрос за сегашното  Градус АД
Солта мислех отначало да я разфасовам и я пусна в магазинната мрежа, но търговци ме разубедиха, че каменната сол няма да тръгне, защото в нас сме свикнали на очистената и йодирана от морските солници и колкото и да убеждаваме потребителя за минералите в каменната сол/която също се йодира/ то пазарът ще е слаб за нея. Обърнах се към консервени комбинати и ти да видиш-най много купиха от русенските месо и консервен комбинати.
Хладилниците в случая не са важни-нямат отношение към блог бг
Питам се обаче защо такова отношение  към мен от двама съблогъри.
На единият пилците съм му хранил, на друг консерви, колбаси осолявал!?
Или както се казва в поговорката- "храни блогър да те лае"
С този постинг искам най вече да предупредя Пригожин. Колкото и сол да изядеш
с тези двама съблогъри, те все ще ти оплюват ЧВКто



Гласувай:
8



1. tonsunka - Да наречеш с името на гениалния н...
11.01.2023 21:12
Да наречеш с името на гениалния немски композитор Вагнер, хуманист и създател на шедьоври, измежду титаните на човешкия дух една орда диваци и канибали означава само едно - управляващите Русия изроди са дяволски изчадия.
Както и тези, които се възхищават на путинските убийци.
цитирай
2. getmans1 - Щом питаш, ще ти се кажи бре, . . . к...
11.01.2023 21:40
Щом питаш, ще ти се кажи бре, ... какъв е тук проблема отделно, че отдавна ти го казвам даже и днес, вчера и то няколко пъти дори вече имам имам чувството, че ми опадаха зъбите и схвана езика - образно казано.

Разбирам, че ни си прочел последната ми реплика на твоя днешен коментар при мен и затова като „едно вярно фередже ще пренеса едно изречение от него тук;

„ ... Не мога да те настигна в качество на „биограф„ ... Отделно това при мен няма лъжи, измислици, внушения и откровени клевети. „

От теб сега се иска съвсем малко, с думи прости да обясниш каква е връзката между заглавието на постинга ти и тази твоя констатация - цитирам те, „или както му казват в Делиормана -хиперинфлация/„ ... Понеже съм добряк ще се напъна да те разбера и ако отговориш професионално като икономист с дисертация.

Също така ще ми е интересно да разбера как да разбирам финалните ти точно 5 реда - сигурно по стара руско-съветска традиция ще искаш ВЕЧНА БЛАГОДАРНОСТ, ме си солил някакви си консерви във ... вероятно вече затвореният по него време консервен комбинат.
цитирай
3. onlooker - Добър вечер!
11.01.2023 21:41
По част от темата:
Аз лично съм привърженик на морската сол,
добивана по класическа технология от векове у нас.
Научно обосновано или не е - това е нещо, с което съм закърмен.
НЕ по Темата:
черньо, чета в момента в блога ВИ пост Празник.
И видях, че Пак сте Изтрили коментар 17.
Сложили сте и "висока ограда" на Празната Ви "дупка" - модерация...
ГолЕм страх, бе, Мишков "хиШник" ...
Та - Коментар 17. Към коментар 16 на икономката ВИ.
"Отново Алабализми.
Прочетете Пак Внимателно и дано успеете да Уловете Смисъла...
Но пък всички вече разбрахме - освен икономка сте и Грижовна Гувернантка....
Браво! Получавате Отличен 6! ;)"
...
Двуличието на черньо е ясно на всички. Любопитен съм докъде Комплексите и Егото му могат да го отведат...........
Знам, че не сте като Страхливата Черна Мишка с Претенциите на "хиШник" и не триете коментари.
цитирай
4. blackpredator - Венци,
11.01.2023 21:55
в изразът Vae viktis, е замесен меч, а не цървули..
цитирай
5. vencivaleri1951 - Мисля, че не познавате Вагнер
11.01.2023 21:56
Аз не смятам, че частните военни структури са нещо добро, но ги има и не са измислени в Русия. Нещо повече руското законодателство не разрешава регистрирането на такива компании в Русия. ЧВК Вагнер не е регистрирана в Русия, а на Запад-мисля Аржентина.
Да се върнем обаче към композитора Вагнер. Произведенията му не са миролюбиви
нито като музика , нито като либрето към оперите му. Обърнете вниманието на филмова музика на западни военни филми-Вагнер присъства осезателно Веднага се сещам за блестящия Филм "Апокалипсис сега" с още по блестящия Марлон Брандон
Ами Вагнер присъства през целия филм
Така че военна формация с патрон Вагнер е доста по сполучлива от военна формация с патрон Моцарт. То и "Моцарт" навреме си обраха крушите от Донбас, да не срещнат в реала "Вагнер"


tonsunka написа:
Да наречеш с името на гениалния немски композитор Вагнер, хуманист и създател на шедьоври, измежду титаните на човешкия дух една орда диваци и канибали означава само едно - управляващите Русия изроди са дяволски изчадия.
Както и тези, които се възхищават на путинските убийци.

цитирай
6. vencivaleri1951 - В блога повече подхожда
11.01.2023 22:05
Vanitas vanitatum, et omnia vanitas! За всички ни се отнася, но има и шампиони
Ако се върнем към войната, то в тази никой няма да е победител. Ще има според мен по -малко и повече загубили.

blackpredator написа:
в изразът Vae viktis, е замесен меч, а не цървули..

цитирай
7. vencivaleri1951 - В интерес на истината не съм мислил по въпроса
11.01.2023 22:14
Каменната сол предхожда морската и за нея се казва , че има много минерали, каквито в морската няма. Не напразно хималайската сол е доста по скъпа.
Соледарската сол прилича на нея-с различни по цвят кристали
В нашите магазини каменната сол се продава повече като полезен, еко продукт.
Лично аз нося със себе си винаги сол-имам ниско кръвно налягане и понякога "ближа сол" като животните:)
Надолу приказкатата ти е с друг. Колкото до триенето започнах да трия-не за опониране , а за простотии

onlooker написа:
По част от темата:
Аз лично съм привърженик на морската сол,
добивана по класическа технология от векове у нас.
Научно обосновано или не е - това е нещо, с което съм закърмен.
НЕ по Темата:
черньо, чета в момента в блога ВИ пост Празник.
И видях, че Пак сте Изтрили коментар 17.
Сложили сте и "висока ограда" на Празната Ви "дупка" - модерация...
ГолЕм страх, бе, Мишков "хиШник" ...
Та - Коментар 17. Към коментар 16 на икономката ВИ.
"Отново Алабализми.
Прочетете Пак Внимателно и дано успеете да Уловете Смисъла...
Но пък всички вече разбрахме - освен икономка сте и Грижовна Гувернантка....
Браво! Получавате Отличен 6! ;)"
...
Двуличието на черньо е ясно на всички. Любопитен съм докъде Комплексите и Егото му могат да го отведат...........
Знам, че не сте като Страхливата Черна Мишка с Претенциите на "хиШник" и не триете коментари.

цитирай
8. dobrodan - Венци, ти наистина ли смяташ,
11.01.2023 22:28
че оня идиот воюва заради мистичните свойства на каменната сол и добива й в размер на два милиона тона дневно в Соледар?
За един приятел питам...
цитирай
9. kvg55 - vencivaleri1951,
11.01.2023 22:39
Събитието има и друг аспект.
Прекъсване на хранителната верига, както й викат сега на търговията, на осолена украинска сланина. Още преди повече от година писах за поскъпването на сланината в Незалежната. А ако изчезне съвсем, това е удар по националното самочувствие и изхранването на войската.
цитирай
10. blackpredator - мотивите на оня идиот
11.01.2023 22:40
dobrodan написа:
че оня идиот воюва заради мистичните свойства на каменната сол и добива й в размер на два милиона тона дневно в Соледар?
За един приятел питам...

са долу-горе като добив на два милиона тона дневно сол
ти виждал ли си как изглеждат сто хиляди тона нещо въобще?

заведи приятеля на доктор..
цитирай
11. vencivaleri1951 - Ама Гетьо,
11.01.2023 22:46
Не казват ли в Делиормана хиберимфлация при обезценяването на парите с резки стъпки на номинала. Извинявай "братО" Аз понеже два дена с теб си пиша и мисля, че от теб съм чул думата хиперинфлация. Било е от друг-сори
Защо е такова заглавието ли? Ами точно е-ще се окаже , че Пригожин ще продава соледарска сол, ама аз вече съм я продавал. Другата връзка е , че се заяждам. Весело ми е и се заяждам, защото за тази веселост пръст имаш и ти.
Вероятно си забравил, но преди време се възмути, когато написах , че съм закарал книги на село и съм ги оставил в чували в мазето. Ти ме порица , защото си дружка на човек с "четири библиотеки" в които стелажите поддържат специални влажност и температура, а аз в мазето, при мишките...
И жена ми да вземе да прочете и да ме почне, че си бил прав, че моето е безобразие и т н В чудо се видях и повиках дърводелец да направи стелажи на вилата. Станаха добре, жена ми ги хареса и поиска и в софия
Днес дърводелец ги сглоби , подреди жената книгите и ми стана весело, макар, че олекнах финансово. А весело ми стана , че давам пари , макар, че след нас ще изхвърлят книгите Все пак мир вкъщи и време за заяждане. Не знам кога е затворен комбината, може и частен цех да е било. Бях наел в Русе склад от базата на русенския Разноизнос и помня , че човекът беше доволен , че транспортът му е на кяр Сетих се , че и на покойния Калчев продадох -взе сол за зимата. Въобще на мен в Русе ми върви-много стока съм продал от там, много материали , тръби, машинерия съм стоварвал в Русе с "Темрюк"-корабче-река-море
А и дружка ми беше директорката на Разноизноса там-дъщеря впрочем на дългогодишен ректор на Русенския институт, в който май и ти си учил Тоест може и "мой човек" дипломата да ти е разписал...Поне един път си заредил бензин, нахта или газ в бензиностанция в Русе на която съм бил главен изпълнител Нямаш идея за колко неща можеш да си ми признателен

getmans1 написа:
Щом питаш, ще ти се кажи бре, ... какъв е тук проблема отделно, че отдавна ти го казвам даже и днес, вчера и то няколко пъти дори вече имам имам чувството, че ми опадаха зъбите и схвана езика - образно казано.

Разбирам, че ни си прочел последната ми реплика на твоя днешен коментар при мен и затова като „едно вярно фередже ще пренеса едно изречение от него тук;

„ ... Не мога да те настигна в качество на „биограф„ ... Отделно това при мен няма лъжи, измислици, внушения и откровени клевети. „

От теб сега се иска съвсем малко, с думи прости да обясниш каква е връзката между заглавието на постинга ти и тази твоя констатация - цитирам те, „или както му казват в Делиормана -хиперинфлация/„ ... Понеже съм добряк ще се напъна да те разбера и ако отговориш професионално като икономист с дисертация.

Също така ще ми е интересно да разбера как да разбирам финалните ти точно 5 реда - сигурно по стара руско-съветска традиция ще искаш ВЕЧНА БЛАГОДАРНОСТ, ме си солил някакви си консерви във ... вероятно вече затвореният по него време консервен комбинат.

цитирай
12. onlooker - vencivaleri1951,
11.01.2023 22:52
Аз и дедите ми сме морски хора.
Осоляването на риба тук е от векове. Работа, поминък и хляб. Фризерите са от 'вчера".
Каменната сол разваля рибата при по-дълготрайно съхранение.
Може би и затова сме закърмени с морска.
цитирай
13. raders - Да наречеш с името на гениалния н...
11.01.2023 23:07
tonsunka написа:
Да наречеш с името на гениалния немски композитор Вагнер, хуманист и създател на шедьоври, измежду титаните на човешкия дух една орда диваци и канибали означава само едно - управляващите Русия изроди са дяволски изчадия.
Както и тези, които се възхищават на путинските убийци.


:) Добре, че все пак не са се кръстили "Исус Христос". При тяхната наглост и това е възможно.
цитирай
14. blackpredator - ха ха,
11.01.2023 23:15
тя каменната сол от хисарска минерална образувана..
цитирай
15. vencivaleri1951 - Добродане, а ти не можеш ли малко да се опуснеш
11.01.2023 23:24
и да погледнеш с хумор на написаното. Собственикът на ЧВК Вагнер може всичко да е, но не идиот. Идиоти милиардери няма. Загубени сме ние тук, че се смразваме и с това показваме че сме зомбирани от едната , или другата страна в хибридните им "престрелки" Последна грижа му е на " идиотът " солта, като знам какво контролират неговите бойци в Африка-уран, диаманти... Мисля, че той по емперичен път е разбрал заблудата пораждаща стремежът ни към трупане на материални блага и за това призова богаташите в русия "разкошелится" Преди него са го направили Херцен, Адам Смит, Енгелс, Платон, Буда...

dobrodan написа:
че оня идиот воюва заради мистичните свойства на каменната сол и добива й в размер на два милиона тона дневно в Соледар?
За един приятел питам...

цитирай
16. vencivaleri1951 - Това е интересно
11.01.2023 23:32
и мен специално ме учудва. В Русия преимуществено ползват каменна сол-не са морска страна Не че нямат морета, но преобладава многократно сушата.
За това пък имат много реки и много риба в тях Солят риба по най различни начини,
чирузи, в качета, консервират и за всичко това ползват и сол Сега може вероятно навсякъде да се намери морска сол, но те солят от векове, а достъпът на Сибир и Централна Русия до морска сол преди е бил нищожен

quote=onlooker]Аз и дедите ми сме морски хора.
Осоляването на риба тук е от векове. Работа, поминък и хляб. Фризерите са от 'вчера".
Каменната сол разваля рибата при по-дълготрайно съхранение.
Може би и затова сме закърмени с морска. [/quote]
цитирай
17. vencivaleri1951 - Колега, защо те възмушава ЧВК Вагнер, а не ЧВК Моцарт Обясни ми като на първолак
11.01.2023 23:34
raders написа:
tonsunka написа:
Да наречеш с името на гениалния немски композитор Вагнер, хуманист и създател на шедьоври, измежду титаните на човешкия дух една орда диваци и канибали означава само едно - управляващите Русия изроди са дяволски изчадия.
Както и тези, които се възхищават на путинските убийци.


:) Добре, че все пак не са се кръстили "Исус Христос". При тяхната наглост и това е възможно.

цитирай
18. vencivaleri1951 - Абе то в Хисаря много готини хора съм видял
11.01.2023 23:39
Весели, майтапчии. Един път съм бил за няколко дена Договарях някакъв ремонт на една почивна станция-директорът беше приятел на нашия генерален.
Що вицове съм чул през тези дни за курортистки...:)

blackpredator написа:
тя каменната сол от хисарска минерална образувана..

цитирай
19. getmans1 - . . . А бре, ти май тотално изтрещя...
11.01.2023 23:46
... А бре, ти май тотално изтрещяваш ... добре все пак, че съм само виртуален свидетел ... Предполагам, че на живо гледката ще е ... стресираща.

АЗ НИКОГА НЕ СЪМ СЕ ЗАНИМАВАЛ С КНИГИТЕ ТИ ... Само съм се забавлявал с разправията ви с ЖОРО по въпроса ... като зрител.

Иначе ние простите делиорманци на СТЕЛАЖИ си редим ... бурканите и за това си ги правим от масивно дърво ... много се надявам поне да не сложил книгите на някое ПДЧ.

vencivaleri1951 написа:

Весело ми е и се заяждам, защото за тази веселост пръст имаш и ти.
Вероятно си забравил, но преди време се възмути, когато написах , че съм закарал книги на село и съм ги оставил в чували в мазето. Ти ме порица , защото си дружка на човек с "четири библиотеки" в които стелажите поддържат специални влажност и температура, а аз в мазето, при мишките...
И жена ми да вземе да прочете и да ме почне, че си бил прав, че моето е безобразие и т н В чудо се видях и повиках дърводелец да направи стелажи на вилата. Станаха добре, жена ми ги хареса и поиска и в софия
Днес дърводелец ги сглоби , подреди жената книгите и ми стана весело, макар, че олекнах финансово. А весело ми стана , че давам пари , макар, че след нас ще изхвърлят книгите Все пак мир вкъщи и време за заяждане. Не знам кога е затворен комбината, може и частен цех да е било. Бях наел в Русе склад от базата на русенския Разноизнос и помня , че човекът беше доволен , че транспортът му е на кяр Сетих се , че и на покойния Калчев продадох -взе сол за зимата. Въобще на мен в Русе ми върви-много стока съм продал от там, много материали , тръби, машинерия съм стоварвал в Русе с "Темрюк"-корабче-река-море
А и дружка ми беше директорката на Разноизноса там-дъщеря впрочем на дългогодишен ректор на Русенския институт, в който май и ти си учил Тоест може и "мой човек" дипломата да ти е разписал...Поне един път си заредил бензин, нахта или газ в бензиностанция в Русе на която съм бил главен изпълнител Нямаш идея за колко неща можеш да си ми признателен


... ХА, ЗАБРАВИХ НЕЩО ... МНОГО СЪМ ПСУВАЛ „НЕФТ И ГАЗ„ сред като по твое време заредих от бъркочите му ... беше 97 или 98-ма година.

СЕГА ПОНЕ ЗНАМ ТОЧНИЯТ АДРЕСАТ...
цитирай
20. vencivaleri1951 - Гетьо, не помниш, аз помня защото на носа ми излезе
12.01.2023 00:17
Бензиностанцията в Русе няма нищо общо с Нефт и Газ Те правиха някакви простотии с кондензата, но БРГК до капка го предаваха на рафинерията и от там или го плащаха , или предлагаха деривати.
Бензиностанцията е построена от НОРД ГАЗ АД, русенска фирма , на която още съм проформа изпълнителен директор Не мога да изляза, защото съдружник първо беше в чужбина, после му се струваше малък дела , който му се предлагаше и поиска разтуряне на дружеството. Официално излезех ли, следваше преструктуриране на капитала и този щеше да води съдебни битки и да стопира дружеството. Ето заради Русе стоа проформа изп директор и ако утре ми потърса помощи като социално слаб, ще ме отрежат И това всичко заради Русе и теб:)

getmans1 написа:
... А бре, ти май тотално изтрещяваш ... добре все пак, че съм само виртуален свидетел ... Предполагам, че на живо гледката ще е ... стресираща.


getmans1 написа:
... А бре, ти май тотално изтрещяваш ... добре все пак, че съм само виртуален свидетел ... Предполагам, че на живо гледката ще е ... стресираща.

АЗ НИКОГА НЕ СЪМ СЕ ЗАНИМАВАЛ С КНИГИТЕ ТИ ... Само съм се забавлявал с разправията ви с ЖОРО по въпроса ... като зрител.

Иначе ние простите делиорманци на СТЕЛАЖИ си редим ... бурканите и за това си ги правим от масивно дърво ... много се надявам поне да не сложил книгите на някое ПДЧ.

[quote=vencivaleri1951]
Весело ми е и се заяждам, защото за тази веселост пръст имаш и ти.
Вероятно си забравил, но преди време се възмути, когато написах , че съм закарал книги на село и съм ги оставил в чували в мазето. Ти ме порица , защото си дружка на човек с "четири библиотеки" в които стелажите поддържат специални влажност и температура, а аз в мазето, при мишките...
И жена ми да вземе да прочете и да ме почне, че си бил прав, че моето е безобразие и т н В чудо се видях и повиках дърводелец да направи стелажи на вилата. Станаха добре, жена ми ги хареса и поиска и в софия
Днес дърводелец ги сглоби , подреди жената книгите и ми стана весело, макар, че олекнах финансово. А весело ми стана , че давам пари , макар, че след нас ще изхвърлят книгите Все пак мир вкъщи и време за заяждане. Не знам кога е затворен комбината, може и частен цех да е било. Бях наел в Русе склад от базата на русенския Разноизнос и помня , че човекът беше доволен , че транспортът му е на кяр Сетих се , че и на покойния Калчев продадох -взе сол за зимата. Въобще на мен в Русе ми върви-много стока съм продал от там, много материали , тръби, машинерия съм стоварвал в Русе с "Темрюк"-корабче-река-море
А и дружка ми беше директорката на Разноизноса там-дъщеря впрочем на дългогодишен ректор на Русенския институт, в който май и ти си учил Тоест може и "мой човек" дипломата да ти е разписал...Поне един път си заредил бензин, нахта или газ в бензиностанция в Русе на която съм бил главен изпълнител Нямаш идея за колко неща можеш да си ми признателен


... ХА, ЗАБРАВИХ НЕЩО ... МНОГО СЪМ ПСУВАЛ „НЕФТ И ГАЗ„ сред като по твое време заредих от бъркочите му ... беше 97 или 98-ма година.

СЕГА ПОНЕ ЗНАМ ТОЧНИЯТ АДРЕСАТ...

цитирай
21. onlooker - Каква хем Безпомощна, хем Нагла мишка!е И Ненаучила нищо ново.
12.01.2023 00:40
blackpredator написа:

ха ха,
тя каменната сол от хисарска минерална образувана..

Драскаща навсякъде и специалистка по Всичко, а в "празната" и "дупка" - "Ограда"... ;)
И Тази вечер на счупената Ви "перка" /Ха-Ха/-то няма да и помогне. Пак в хангара. И Пак ръжда...
И утре пак ще е същото - Only black.
White will be a dream...
цитирай
22. getmans1 - . . . Да но ти имаш общо с бълкочите на ...
12.01.2023 00:56
... Да но ти имаш общо с бълкочите на НЕФТ И ГАЗ, че и се гордееш с това ... макар и да не знаеш под какво име го продавахте ... то едва ли знаеш и къде и на кого пращахте цистерните

СЕГА И КНИГИТЕ СИ МИ НАТРЕСЕ ... А БЕ ТИ ЗНАЕШ ЛИ ПО КОЙ СВЯТ ХОДИШ ВЪОБЩЕ ...

vencivaleri1951 написа:
Бензиностанцията в Русе няма нищо общо с Нефт и Газ Те правиха някакви простотии с кондензата, но БРГК до капка го предаваха на рафинерията и от там или го плащаха , или предлагаха деривати.
Бензиностанцията е построена от НОРД ГАЗ АД, русенска фирма , на която още съм проформа изпълнителен директор Не мога да изляза, защото съдружник първо беше в чужбина, после му се струваше малък дела , който му се предлагаше и поиска разтуряне на дружеството. Официално излезех ли, следваше преструктуриране на капитала и този щеше да води съдебни битки и да стопира дружеството. Ето заради Русе стоа проформа изп директор и ако утре ми потърса помощи като социално слаб, ще ме отрежат И това всичко заради Русе и теб:)



цитирай
23. elenkokoschkov - Не, просто чисти нацистите!
12.01.2023 08:39
dobrodan написа:
Венци, ти наистина ли смяташ, че оня идиот воюва заради мистичните свойства на каменната сол и добива й в размер на два милиона тона дневно в Соледар?

И като гледам, това му се отдава!

P.S.И защо украинские пищят ,че губят Соледар!
цитирай
24. dobrodan - Виж ти, без да искам съм познал.
12.01.2023 11:03
Ако иска да изчисти нацистите, да си лекува пичите въшки и да спре да се прави на много голям, защото:

"Бои внутри города Соледар
Жестокие бои идут за город Соледар, фактически входящий в одну агломерацию с Бахмутом, который уже много месяцев пытается взять ЧВК "Вагнер". По словам официального представителя министерства обороны Украины Анна Маляр, “враг провел перегруппировку, восполнил потери, перебросил дополнительные штурмовые отряды, сменил тактику и начал мощный штурм".

"Враг наступает буквально по трупам своих солдат, массированно применяет артиллерию, системы залпового огня и минометы, накрывая огнем даже собственных бойцов. Жестокие бои продолжаются прямо в эти минуты", - сообщила Маляр.

Военные эксперты утверждают, что оборона украинской армии возле Соледара была прорвана "вагнеровцами" во время так называемого "рождественского перемирия" 6-7 января, о котором объявил Владимир Путин. В Киеве, впрочем, в добрую волю Путина изначально не верили.

В своем вечернем обращении президент Украины Владимир Зеленский также говорил о Соледаре и "стойкости воинов", которые защищают город. "А что хотела Россия там выиграть? Полностью все разрушено, жизни почти не осталось. И тысячи их людей потеряны: вся земля под Соледаром в трупах оккупантов и в шрамах от ударов. Вот так и выглядит безумие", - сказал Зеленский.

В США, впрочем, считают, что у этого "безумия" есть реальное обоснование - желание основателя ЧВК Евгения Пригожина взять под контроль соляные и гипсовые месторождения в Донецкой области, как раз в районе Бахмута и Соледара. Крупнейшее в Европе Артемовское соляное месторождение расположено как раз недалеко от Бахмута. "

цитирай
25. vencivaleri1951 - Хайде сега и пичи въшки
12.01.2023 12:59
То аз от студентските си години не съм виждал неепилирана дама, ти за въшки говориш. Предполагам, че около милиардерите ескортът е от мис нагоре, освен ако не е със специален интерес към дами от затънтени селца
Добродане мисли, а не слушай какво ти говори онзи руски генерал всеки ден на сводките или Зеленски, респективно пропагандаторите от офиса му. Във войната има прпорционални зависимости Например между пленените , ранените , убитите. Соледар е в "котел" и оцеляват в обкръжението тези , които успеят да вдигнат ръце Това не ме радва-руснаци убиват руснаци.
Аз съм против частните армии, познавам набр от ШЗО, който бе във френския легион. Беше си авантюрист, но деликатен и позитивно настроен млад мъж-малко мечтател. Като студент избяга и се записал във френския чуждестранен легион. След прмените се върна в България-беше имал проблем с френските репресивни органи-криминален проблем. У нас се случи същото-едва го отървахме от ефективна присъда. Не съм г виждал от тогава Наемниците по правило се превръщат в убийци след като участват в няклко мисии, а и ги тренират за такива Още от древността съществуват наемни подразделения Ние българите /ти знаеш по добре това/ също сме били наемници на Византия, както и сруги племена. Каква е била платата-определена сума пари и правото за определен срок-3,5 дни да оплячкосват превзетото селище, крепост и т н Лично аз престанах да се виждам с моя набора , когато като хвалба каза че направил в Северна Африка "шлем"-изчукал внучка, майка , баба...-а се изчервяваше когато приятелката му идваше на свиждане в Школата и се налагаше да наеме стая в близък мотел
И пак ще кажа-не Руски патент са частните армии
оркестрантите от Вагнер по нищо не се различават от оркестрантите от Моцарт, а двата оркестъра по нищо не се различават от обявените извън закона терористични групировки Пригожин е близък с Путин, но няма ли го него, то спокойно може да се бие срещу Русия при подходящ интерес Бойците му са от различни националности и те се бият под собствен пряпорец

dobrodan написа:
Ако иска да изчисти нацистите, да си лекува пичите въшки и да спре да се прави на много голям, защото:

"Бои внутри города Соледар
Жестокие бои идут за город Соледар, фактически входящий в одну агломерацию с Бахмутом, который уже много месяцев пытается взять ЧВК "Вагнер". По словам официального представителя министерства обороны Украины Анна Маляр, “враг провел перегруппировку, восполнил потери, перебросил дополнительные штурмовые отряды, сменил тактику и начал мощный штурм".

"Враг наступает буквально по трупам своих солдат, массированно применяет артиллерию, системы залпового огня и минометы, накрывая огнем даже собственных бойцов. Жестокие бои продолжаются прямо в эти минуты", - сообщила Маляр.

Военные эксперты утверждают, что оборона украинской армии возле Соледара была прорвана "вагнеровцами" во время так называемого "рождественского перемирия" 6-7 января, о котором объявил Владимир Путин. В Киеве, впрочем, в добрую волю Путина изначально не верили.

В своем вечернем обращении президент Украины Владимир Зеленский также говорил о Соледаре и "стойкости воинов", которые защищают город. "А что хотела Россия там выиграть? Полностью все разрушено, жизни почти не осталось. И тысячи их людей потеряны: вся земля под Соледаром в трупах оккупантов и в шрамах от ударов. Вот так и выглядит безумие", - сказал Зеленский.

В США, впрочем, считают, что у этого "безумия" есть реальное обоснование - желание основателя ЧВК Евгения Пригожина взять под контроль соляные и гипсовые месторождения в Донецкой области, как раз в районе Бахмута и Соледара. Крупнейшее в Европе Артемовское соляное месторождение расположено как раз недалеко от Бахмута. "

цитирай
26. vencivaleri1951 - От къде накъде . Впрочем разбрах за това от вестниците, че ги разследват
12.01.2023 13:51
Първо не разбирам. Второ с Нефт и газ АСТЕК е бил в договорни отношения по няколко договора , като гл изпълнител и това бе съвсем формално Действахме от името на Кубангазпром и общо взето представяхме тръжните книжа вместо тях. След това обръщахме плащанията по договорите във валута, или пазарувахме каквото ни кажат-битова техника, коли и т н Работеше се основно по Чирен и отделни изследвания за находища. Кубанци много внимаваха да не настъпят закона, особено по времето на Костов защото щеше да ги изрита от България. Аз също съм законопослушен-и преди промени и след промените не съм имал нито един надчет, а това е рядкост В момента в който ТИМ купиха Химимпорт, а Нефт и Газ под тях ходеше прекратихме отношения с тях Почнахме преорентирация към Русе, но за съжаление Калчев си отиде и нещата се разсъхнаха
Мен лично с Нехт и Газ ме е свързвала единствено семейното приятелство з Гъмзаков-беше зам, когато се харесахме, после титуляр С ТИМ и той напусна

getmans1 написа:
... Да но ти имаш общо с бълкочите на НЕФТ И ГАЗ, че и се гордееш с това ... макар и да не знаеш под какво име го продавахте ... то едва ли знаеш и къде и на кого пращахте цистерните

СЕГА И КНИГИТЕ СИ МИ НАТРЕСЕ ... А БЕ ТИ ЗНАЕШ ЛИ ПО КОЙ СВЯТ ХОДИШ ВЪОБЩЕ ...

vencivaleri1951 написа:
Бензиностанцията в Русе няма нищо общо с Нефт и Газ Те правиха някакви простотии с кондензата, но БРГК до капка го предаваха на рафинерията и от там или го плащаха , или предлагаха деривати.
Бензиностанцията е построена от НОРД ГАЗ АД, русенска фирма , на която още съм проформа изпълнителен директор Не мога да изляза, защото съдружник първо беше в чужбина, после му се струваше малък дела , който му се предлагаше и поиска разтуряне на дружеството. Официално излезех ли, следваше преструктуриране на капитала и този щеше да води съдебни битки и да стопира дружеството. Ето заради Русе стоа проформа изп директор и ако утре ми потърса помощи като социално слаб, ще ме отрежат И това всичко заради Русе и теб:)




цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063437
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031