Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2023 21:04 - ЗРК Патриот срещу С 400
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6545 Коментари: 17 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Украйна е на път да получи 3 батареи зенитни комплекси Патриот от САЩ и оше една батарея Патриот от Германия. Очаква се сред новородените да има много с името Патриот, по подобие на Байрактар, Джавелина и т н
Позитивната нагласа е нещо много добро, но според мен/и не само/ надеждата в ЗРК Патриот прилича по скоро на надеждата на на нацистите през 44та-45 то година на миналия век в новото оръжи/ядрено/ , което всеки момент ще им е в ръцете и ще обърнат войната. Надеждата на германските нацики просто закъсня, докато в случая украинските нацики се надяват явно остарела платформа да им реши проблемите в защитата на небе, инфраструктура  и селища. Със тези зенитни комплекси, няма как това да се случи и причините са  не една и две Ще откроя три„
-Четри батареи са крайно недостатъчни.Украйна имаше десетки батареи С300, които общо взето бяхя унищожени от руснаците и С300 не отстъпваха по нищо на Патриот,
дори по някои показатели превъзхождаха американските ЗРК-минимална височина на поразяване и градуси на поражение. Общо взето са равностойни.
Изразих това си мнение/и не само мое/ в коментар в блог бг и естествено бях оплют от 
двама оръжейни експерти и вероятно слушатели в Уест Пойнт с пожизнено запазено парко място в академията. След като убедиха блогърите в тъпотата и посредствеността ми се изкаэаха в посока на това, че Украйна ще получи зенитки изпреварващи не само С 300, но и С400,С 500 Кои са тези експерти-ами едно наше момче в Калифорния и делиорманския му подгъзник/памперс/ За С 500 не знам-няма официални данни за характеристиките на този комплекс-само се знае, че е друго поколение в това направление. Разбира се Уестпойнци вероятно имат достъп до документацията на С500Няма да споря за този комплекс-не знам.  Ще споря обаче за  общоизвестното
и тук ще съпоставим характеристиките на ЗРК Патриот и по точно модификацията на това което ще получи Украйна Данните ще извадя от украинска статия-много е дълга и при интерес всеки може да си я прочете в Гугъл Търсиш ЗРК Патриот  и сред многото статии ще намерите украинска такава  която разглежда всичко по предстоящата сделка за зенитния комплекс Цена, бройки, тех характеристики и т н. Ще се спрем само на характеристиките , защото тук е спорът
По същия начин/но от българска статия/ ще коментирам характеристиката на С 400, или "чудовището" Триумф , както наримат този ракетен комплекс

ЗРК MIM-104A-Патриот
-максимална далечина на поражението 80 км/ прихващане на целта 90градуса/
-минимална далечина  на поражението  3 км
-максимална височина на поражението 24 км
-минимална височина на порашението 60 м

ЗРК С 400 Триумф
Максимална далечина на прихващане 600 км
Максимална далечина на поражението 400 км
Минимална далечина на поражението 1 км
Максимална височина на поражението 60 км
Минимална височина на поражението 5 м

ППна автора на статията е, че за С400 са конструирани и  самонасочващи се ракети,
които поразяват и извън обхвата на локатора/тоест над 600 км/

Видно е, че всякакво сравнение е безсмислено. Уточнение обаче е необходимо
Руските комплекси са по нови, /последната модификация на Патриот е от 2000 година и нея се надяват в Украйна да получат/ и с многократно по добра характеристика. Трябва обаче да уточним, че тази разлика не е в резултат на изпреварваща реакция на руските оръжейници, а в резултат на различни политики  в отбранителната стратегия на Русия и САЩ. Като цяло САЩ  имат най-мощния оръжеен бизнес и доста богати и напред с материала съюзници
Просто САЩ заложиха на друг вид противоракетна отбрана ПРО и имаха и средствата и съюзниците които да подкрепят тази отбрана.  Тоест САЩ и съюзниците са под защитата на ПРО. Русия бе и е на практика сама , а и площа и е огромна и невъзможна за подобна защита Това е и  причината да заложат на мобилните ЗРК и хиперзвуково оръжие. Това е и причината да са по напред в развитието на ЗРК и ракетостроенето.
И понеже двамата "академици" намесиха в слабите ми познания и ШЗО Плевен, то ще им кажа да си седнат на "запазените си паркоместа" и да мълчат . Школата за запасни офицери е дала много способни офицери и преди и след 9ти септември/себе си не слагам сред тях/ които имат запазено място в героиката ни .  Най -малко може да ги коментира "рядовой Калифорния", който изкарва като цяло военната си служба вкъщи-вероятно поради недостиг на спално и лично бельо, което да "покрие" нощните му напикавания




Гласувай:
6



1. iw69 - Сега
10.01.2023 21:56
някои ще запчнат на плуят змии и гущери тук в коментарното пространство.
цитирай
2. vencivaleri1951 - По скоро ще мълчат
10.01.2023 22:07
Силни са на собствен терен, когато трият и псуват

iw69 написа:
някои ще запчнат на плуят змии и гущери тук в коментарното пространство.

цитирай
3. planinitenabulgaria - Ив 69 счита, че една расета С 400
10.01.2023 22:08
на всичките израелски, американски и др. ракети, мамето им че поебне...
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не знам какво смята Ив
10.01.2023 22:11
, но Натаняхо път направи до Кремъл, та руснаците да не дадат С400 на иранците.
Чудно ми е дали Русия ще продължи да отказва на Иран , след моралната и реална помощ която получи от Иранците


planinitenabulgaria написа:
на всичките израелски, американски и др. ракети, мамето им че поебне...

цитирай
5. vacsine - Не знам да се радвам ли, да се сърдя ...
10.01.2023 22:12
Не знам да се радвам ли, да се сърдя ли, че не съм посочен сред експертите :)
Последната модификация на "Патриот" не е 2000г., тъй като това е комплекс и неговите части се модифицират постоянно по различно време. Примерно GEM-T е модифицирана 2018 и т.н.
И изобщо викито (английското) е добро начало.
П.С. Крайцерът "Москва" с какви комплекси беше?
цитирай
6. blackpredator - пак си назад с мат'ряла
10.01.2023 22:25
двамата специалисти по войната, още в началото на лятото
утепаха с Жавелини сичкото руснак, ако си спомняш
Патриот е само за престиж, нещо като Бандера-НАТО монумент
щото, според двамата интелигенти и каишковнабългария,
на рашките им свършиха пералните и ракетите
сега само саранчи и оригами тук таме летят..

мале, мале и пиротехника от хисарския арсенал
добавил мокър барут в постинга
цитирай
7. vencivaleri1951 - Аз говоря за модела който евентуално ще получи Украйна
10.01.2023 22:26
От тяхна статия съм извадил написаното за Патриот.
Под модификация разбирам чувствителна промяна на параметрите, ако щеш промяна на платформата. Разликата между С300 и 400 е от небето до земята На практика С400
е космическо оръжие, а за С500 се казва , че е ново поколение ЗРК
Щеше ли Турция да си причини толкова главоболие, да се лиши от участие в проекта Ф35 , ако нямаше чувствителна разлика между Патриот и С 400?
Пак повтарям-янките тук са изостанали, не защото са по-назад, а защото бягат по друга писта. Нещо като във футбола-не са сред силните отбори, защото това състезание не ги интересува толкова-те си имат друг футбол и там са силни Същото е

vacsine написа:
Не знам да се радвам ли, да се сърдя ли, че не съм посочен сред експертите :)
Последната модификация на "Патриот" не е 2000г., тъй като това е комплекс и неговите части се модифицират постоянно по различно време. Примерно GEM-T е модифицирана 2018 и т.н.
И изобщо викито (английското) е добро начало.
П.С. Крайцерът "Москва" с какви комплекси беше?

цитирай
8. vencivaleri1951 - Не идвай-триеш и ще бъдеш трит Простотии-но пасаран от тук натам
10.01.2023 22:29
starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
По скоро ще мълчат
Силни са на собствен терен, когато трият и псуват
Че защо пък да мълча/т?
Ще покажа/т ОТНОВО колко си смешен и жалък, но след като се върна/т от обяд.
Дотогава:
vacsine написа:
П.С. Крайцерът "Москва" с какви комплекси беше?
Ами...
Аз "не знам" с какви комплекси БЕШЕ "Москва".

цитирай
9. vencivaleri1951 - Нали това пиша
10.01.2023 22:38
Преди това бяха турските дронове-Байрактар Песни, имена на бебета и т н
После джавалините, френските гаубици и т н Сега ще има фолклор с Патриот
Не знам, но тези ЗРК са си опасни до някъде. Хохлите познават добре С300, но поради текучеството на личен състав застанаха неподготвени някои екипажи. Удариха в полско, хърватско/дрон/, белоруско. С тия комплекси са си опасни отвсякъде. С джавалините-комай повече се самоизбиха, отколкото руснаците удариха.
За релейчик, за укв оператор, за радист и т н школата в казармата бе 6 месеца
ЗРКто не е никак проста работа Трябва си яко учене и практика, а трябва и да ги разгърнат

blackpredator написа:
двамата специалисти по войната, още в началото на лятото
утепаха с Жавелини сичкото руснак, ако си спомняш
Патриот е само за престиж, нещо като Бандера-НАТО монумент
щото, според двамата интелигенти и каишковнабългария,
на рашките им свършиха пералните и ракетите
сега само саранчи и оригами тук таме летят..

мале, мале и пиротехника от хисарския арсенал
добавил мокър барут в постинга

цитирай
10. onlooker - Определено този е "специалист"... По всичко и Навсякъде.
10.01.2023 23:24
blackpredator написа:

пак си назад с мат'ряла
двамата специалисти по войната, още в началото на лятото
утепаха с Жавелини сичкото руснак, ако си спомняш
Патриот е само за престиж, нещо като Бандера-НАТО монумент
щото, според двамата интелигенти и каишковнабългария,
на рашките им свършиха пералните и ракетите
сега само саранчи и оригами тук таме летят..

мале, мале и пиротехника от хисарския арсенал
добавил мокър барут в постинга

Дай му Хисаря, Делиормана, Панагюрище, полигори, гетюфци и гочета....
Не можа да Устиска. ПАК! Едно си баба знае, едно си баба бае.
Какви ракетни комплекси коментираш, бре, Дядка?
Всички Знаят, че "Твоят 'самолет' Отдавна НЕ Лети и Ръждясва в "хангара му" ...
Упсс, исках да кажа в гащите ти...
Edit2: Викай 4u4ulina... дано пък СИ ПОМОГНЕШ . ;)
И да Събуди УмрелияТ ти "самолет". А дано, ама надали.....
И ПАК си Трил Избирателно и Селективо Коментари в блога си! ТВОЙ ПАТЕНТ. ВСИЧКИ ГО ЗНАЕМ!
Така по-добре ли ти е...
Ти Наистина си една Страхлива и Безпомощна, Криеща се от Всичко МИШКА!
ЗАЩО го правиш - знаеш, че Някой го е ПРОЧЕЛ!
Самият ТИ си Си Наказанието.
ВЕЧЕ ТЕ СЪЖАЛЯВАМ. Но Презрението остава!
цитирай
11. getmans1 - . . . Даа, прав си, напсувал съм те 2-3 ...
10.01.2023 23:25
... Даа, прав си, напсувал съм те 2-3 пъти и то преднамерено, И ТИ МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕШ ЗАЩО ... Заради прословуто ти лицемерие ... то и затова ЛИЧНО АЗ ПРЪВ ТЕ НАРЕКОХ „ЛЕЦЕМЕРИ1951„ КАКТО И ЛЪЖИЕРИ1951 ...

vencivaleri1951 написа:
Силни са на собствен терен, когато трият и псуват


... И, не десет а сигурно над сто пъти съм те наричал КЛЕВЕТНИК и ПОДЛЕЦ откито и право в очите.

... И сега пак ще го направя отново КЛЕВЕТИЕРИ1951 защото единственото което съм казал по повод този ви спор който ТИ, ПОДЛИЕРИ1951 предизвика е;

„- МЕЙДЖЪРЕ, а какво става с онова оръжие от бъдещето дето щеше „ДА ОСТАВИ ВЛАЖНО ПЕТНО ОТ МОМЧЕТО С ДЖАВЕЛИНАТА„ - теб цитирам ... и под секрет ще ти кажа ВЕРНИ ЧИТАТЕЛЮ НА ТАТИНИТЕ ЗАПИСКИ - хич няма да питам за ХАЙМЪРСИТЕ дето ги унищожихте поне 7-8 пъти още на границата... „

Сега веждаш ли как стана и ПОДЛИЕРИ1951..

... НО В ЕДНО СИ ПРАВ, Украйна ще получи от НЕмодернизираните и консервирани модели ... но в случая те са петимни за всякакво оръжие ... ДОРИ САМИТЕ ТЕ ПОКАЗАХА КАК ИЗПОЛЗВАТ ОРЪДИЯ ОТ ПРЕДИ НАД 100 Г. ... сега се сети за кого това е срам ... особено след 08.03 2022г - първата ти прогноза.

...

Лека нощ ЗЛОБИЕРИ1951 ... И вземи да поспиш поне тая нощ, че току виж си станал и ... ИЗТРЕЩИЕЛИ1951.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Никога не съм казал, че псуваш и т н Всеки от нас се е изпускал
11.01.2023 00:48
Ти обаче допускаш приятелчето си да безобразничи в твоя блог Да трие, да пише вулгаризми срещу членове на семейство , да ти скапва често и удачни постинги
Той не пише отдавна нищо смислено, а влиза да се заяжда с някого. Защо допускаш всичко това. Никога не бих допуснал в блога си някой да се изказва нелицеприятно за съпругата ти, за децата ти. Ще го изтрия на секундата Твойто позволение за тези абсолютни безобразия те прави съучастник и за това пиша за двама ви защо ти му даваш тази трибуна и гледаш вероятно саир
Химарсите са чудесно оръжие и проблем за руснаците.
ЗРК Патриот са морално остаряла платформа и с минимална полза-виж обаче какви пари взимат за нея Същият грабеж като при нас с Ф16
Нещо си се объркал-никога не съм писал за петно и момче с джавалина.
Писал съм, че руснаците воюват щадящо имайки впредвид, че не използват мощта която имат.
Писал съм че могат да стопят Киев като пример и това е вярно Русия не е използвала нито една от тежките си балестични ракети, много от които снема от въоръжение Те могат да бъдат и без ядрени бойни глави и една от тях да отнесе квартал Не са използвали боеприпаси с обеднен уран каквито САЩ използваха в Ирак, Сирия, Югославия...
Един или вапъти са използвали огнохвъръргачки и то не от тези с възможност за поражение от залп над 40 декара И аз говоря за оръжие , което е от наше време
Такива разсъждения съм коментирал, а не че Русия ще убива момчетата с джавалините-които наистина отидоха курбан заради интересите на янките.

getmans1 написа:
... Даа, прав си, напсувал съм те 2-3 пъти и то преднамерено, И ТИ МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕШ ЗАЩО ... Заради прословуто ти лицемерие ... то и затова ЛИЧНО АЗ ПРЪВ ТЕ НАРЕКОХ „ЛЕЦЕМЕРИ1951„ КАКТО И ЛЪЖИЕРИ1951 ...

vencivaleri1951 написа:
Силни са на собствен терен, когато трият и псуват


... И, не десет а сигурно над сто пъти съм те наричал КЛЕВЕТНИК и ПОДЛЕЦ откито и право в очите.

... И сега пак ще го направя отново КЛЕВЕТИЕРИ1951 защото единственото което съм казал по повод този ви спор който ТИ, ПОДЛИЕРИ1951 предизвика е;

„- МЕЙДЖЪРЕ, а какво става с онова оръжие от бъдещето дето щеше „ДА ОСТАВИ ВЛАЖНО ПЕТНО ОТ МОМЧЕТО С ДЖАВЕЛИНАТА„ - теб цитирам ... и под секрет ще ти кажа ВЕРНИ ЧИТАТЕЛЮ НА ТАТИНИТЕ ЗАПИСКИ - хич няма да питам за ХАЙМЪРСИТЕ дето ги унищожихте поне 7-8 пъти още на границата... „

Сега веждаш ли как стана и ПОДЛИЕРИ1951..

... НО В ЕДНО СИ ПРАВ, Украйна ще получи от НЕмодернизираните и консервирани модели ... но в случая те са петимни за всякакво оръжие ... ДОРИ САМИТЕ ТЕ ПОКАЗАХА КАК ИЗПОЛЗВАТ ОРЪДИЯ ОТ ПРЕДИ НАД 100 Г. ... сега се сети за кого това е срам ... особено след 08.03 2022г - първата ти прогноза.

...

Лека нощ ЗЛОБИЕРИ1951 ... И вземи да поспиш поне тая нощ, че току виж си станал и ... ИЗТРЕЩИЕЛИ1951.

цитирай
13. 4u4ulana - За хиляден път тоя доказва две неща - че е влюбен в Пулюгор, когото намира навсякъде,
11.01.2023 01:02
blackpredator написа:
двамата специалисти по войната, още в началото на лятото
утепаха с Жавелини сичкото руснак, ако си спомняш
Патриот е само за престиж, нещо като Бандера-НАТО монумент
щото, според двамата интелигенти и каишковнабългария,
на рашките им свършиха пералните и ракетите
сега само саранчи и оригами тук таме летят..

мале, мале и пиротехника от хисарския арсенал
добавил мокър барут в постинга


от което пък следва,че е гей, което е сто пъти по-малкото зло от това, че е путинофилик.
цитирай
14. анонимен - Авторът е нормален блогър, защото не трие нищо в коментарното си пространство и няма модерация.
11.01.2023 01:10
iw69 написа:
някои ще запчнат на плуят змии и гущери тук в коментарното пространство.


А тоя смрадлив путиноид има модерация и трие. Затова тук ще му напиша, че е долен платен путински трол, който по 3 пъти на ден бълва гнусна путинска пропаганда и няма и една мозъчна клетка, за да напише и пет свои думи, а само копи пейства.
Уродливото вонящо лице на блоговия путински мършояд.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Ето на какво е готова Украйна -по точно и враг не може да го каже
11.01.2023 01:21
Губим хора навсякъде. Ние не обявяваме колко от загиналите са военни или цивилни, но можете да си представите, че числата са огромни и неприемливи. И градовете, някои от тях напълно разрушени “,

Пристайко /посланик на Украйна в Лондон/каза още, че Западът има "уникален шанс" с помощта на Украйна най-накрая да се справи с Русия.

„Сега Западът има уникален шанс. Няма много нации в света, които биха си позволили да пожертват толкова много животи, територии и десетилетия развитие в името на победата над заклет враг“, каза украинският дипломат, цитиран от чужди медии. "Тоест война до последния украинец"
превод блиц
цитирай
16. getmans1 - Не блогохулствай, че и Бог е грешно. ...
11.01.2023 08:06
Не блогохулствай, че и Богу е грешно ... а, и в момента го правиш, еба си и наглостта

vencivaleri1951 написа:
Никога не съм казал, че псуваш и т н Всеки от нас се е изпускал


... В момента „пазя стая„ и ако реша да „вадя очи„ ДОСТА НЕ ЛИЦЕПРИЯТНИ ЗА ТЕБ И ВЕЛИКИЯТ БЛОГ ЩЕ ИЗВАДЯ НО, не виждам смисъл, че наглостта ти е огромна и не случайно в последно време чести ти казвам, ЧЕ НАПЪЛНО СИ ЗАСЛУЖАВАШ ТОВА КОЕТО ТИ СЕ СЛУЧВА ...

vencivaleri1951 написа:
Ти обаче допускаш приятелчето си да безобразничи в твоя блог Да трие, да пише вулгаризми срещу членове на семейство , да ти скапва често и удачни постинги
Той не пише отдавна нищо смислено, а влиза да се заяжда с някого. Защо допускаш всичко това. Никога не бих допуснал в блога си някой да се изказва нелицеприятно за съпругата ти, за децата ти. Ще го изтрия на секундата Твойто позволение за тези абсолютни безобразия те прави съучастник и за това пиша за двама ви защо ти му даваш тази трибуна и гледаш вероятно саир
Химарсите са чудесно оръжие и проблем за руснаците.
ЗРК Патриот са морално остаряла платформа и с минимална полза-виж обаче какви пари взимат за нея Същият грабеж като при нас с Ф16
Нещо си се объркал-никога не съм писал за петно и момче с джавалина.
Писал съм, че руснаците воюват щадящо имайки впредвид, че не използват мощта която имат.
Писал съм че могат да стопят Киев като пример и това е вярно Русия не е използвала нито една от тежките си балестични ракети, много от които снема от въоръжение Те могат да бъдат и без ядрени бойни глави и една от тях да отнесе квартал Не са използвали боеприпаси с обеднен уран каквито САЩ използваха в Ирак, Сирия, Югославия...
Един или вапъти са използвали огнохвъръргачки и то не от тези с възможност за поражение от залп над 40 декара И аз говоря за оръжие , което е от наше време
Такива разсъждения съм коментирал, а не че Русия ще убива момчетата с джавалините-които наистина отидоха курбан заради интересите на янките.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Какво ми се случва Гетьо?
11.01.2023 11:16
В битов план/толкова важен за панагюрското ти Боже/, нещата са повече от ОК. В личен план -карам 72 и слава Богу в не лоша кондиция, красива и интелигентна съпруга,куп внуци , които се стремят винаги да са около нас, добри деца, които отдавна са самостоятелни и може да се каже, че живеят с "проблемите" на горната полоса на европейската средна класа Извън семейството добри приятели и познати.
Гетьо, аз от промените насам изкарвам хляба си и "хайвера" към него основно поради доверието на клиентите ми към мен. Вече работя предимно за и с приятели-една част от които са такива от младите ми години. Едни ме избират заради старата ни дружба, на други аз помагам поради същата причина Работя сежашната си работа по "неволя", не ми е била мечтата. Колегите които каня да работим заедно /счетоводители и юристи основно/ определено са по добри от мен в професията си. На пръв поглед би трябвало аз да работя за тях, но съм си извоювал повече доверие сред хората за които работим. И това доверие е от десетилетия. А често доверявайки ми се , дверяват благополучието на семействто си. Ти спомена колко пъти в последно време си ходел с жена си на ресторант-тук няма мърдане. Колко пъти жените ни поискат да отидат на рестрант, представление , толкова пъти ще ги заведем защото "свято место празно не остава"-други щяха да се намерят да ги заведат.:) Въпросът ми е колко пъти излизаш с приятели от ученическите си години на ресторант , или да се разходите по баирите, да направите пикник със съпругите си?
Виждам, че и богохулник съм станал- С какво? Че не почитам "Божето" ти, че цитирах един негодник , който е уредил себе си и семейството си далеч от войната и щедро предлага на убой сънародниците си, чукайки в отворените английски порти. Да, ще приемат от "Банковая" жертвите, ще дадът оръжие и после подслон на престъпници, но няма да жертват останалото им островче от Британската империя, защото са наясно, че в не малка степен колониите им ги изхвърлиха с помоща именно на СССР и станаха държава съизмерима с територията на България, бидейки преди това империя в която слънцето не залязваше А основно Русия си е там, където си беше и вероятно предстои да се върне в имперските си граници
getmans1 написа:
Не блогохулствай, че и Богу е грешно ... а, и в момента го правиш, еба си и наглостта

vencivaleri1951 написа:
Никога не съм казал, че псуваш и т н Всеки от нас се е изпускал


... В момента „пазя стая„ и ако реша да „вадя очи„ ДОСТА НЕ ЛИЦЕПРИЯТНИ ЗА ТЕБ И ВЕЛИКИЯТ БЛОГ ЩЕ ИЗВАДЯ НО, не виждам смисъл, че наглостта ти е огромна и не случайно в последно време чести ти казвам, ЧЕ НАПЪЛНО СИ ЗАСЛУЖАВАШ ТОВА КОЕТО ТИ СЕ СЛУЧВА ...

vencivaleri1951 написа:
Ти обаче допускаш приятелчето си да безобразничи в твоя блог Да трие, да пише вулгаризми срещу членове на семейство , да ти скапва често и удачни постинги
Той не пише отдавна нищо смислено, а влиза да се заяжда с някого. Защо допускаш всичко това. Никога не бих допуснал в блога си някой да се изказва нелицеприятно за съпругата ти, за децата ти. Ще го изтрия на секундата Твойто позволение за тези абсолютни безобразия те прави съучастник и за това пиша за двама ви защо ти му даваш тази трибуна и гледаш вероятно саир
Химарсите са чудесно оръжие и проблем за руснаците.
ЗРК Патриот са морално остаряла платформа и с минимална полза-виж обаче какви пари взимат за нея Същият грабеж като при нас с Ф16
Нещо си се объркал-никога не съм писал за петно и момче с джавалина.
Писал съм, че руснаците воюват щадящо имайки впредвид, че не използват мощта която имат.
Писал съм че могат да стопят Киев като пример и това е вярно Русия не е използвала нито една от тежките си балестични ракети, много от които снема от въоръжение Те могат да бъдат и без ядрени бойни глави и една от тях да отнесе квартал Не са използвали боеприпаси с обеднен уран каквито САЩ използваха в Ирак, Сирия, Югославия...
Един или вапъти са използвали огнохвъръргачки и то не от тези с възможност за поражение от залп над 40 декара И аз говоря за оръжие , което е от наше време
Такива разсъждения съм коментирал, а не че Русия ще убива момчетата с джавалините-които наистина отидоха курбан заради интересите на янките.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5481154
Постинги: 1492
Коментари: 20396
Гласове: 5616
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031