Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2022 22:12 - blog13
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1882 Коментари: 16 Гласове:
3

Последна промяна: 15.09.2022 02:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
blog13 с коментар се опита да внуши , че говоря неистина. Пускам не до там добри снимка и клип.
Очаквам и той да направи същото, а да не "надзърта" и словоблудства анонимно
dl=1

image



Гласувай:
3



1. marana69 - ....хубавааа фоткааа...)))
14.09.2022 22:34
може и да те оженим, ако, нещоо @
цитирай
2. анонимен - ВВ
14.09.2022 23:11
На адаша ще му се пръсне шкембето от завист. :)
цитирай
3. planinitenabulgaria - Погледнах в Архива на Центъра,
14.09.2022 23:28
Блог13 е кух ник...
цитирай
4. vencivaleri1951 - Човек никога не знае
14.09.2022 23:49
Докарам ли го да там , ще ти свирна. Да ми намериш някоя германка. Вчера горският ми се обади , че ми е подредил 15 кубика дърва, от рентата ще дадът месо , сирене , кашкавал, олио, брашно...А и щнапс дават. Аз не взимах ракията , но за германката ще взема. Няма да студува, гладува и жадна да ходи. Като падне снега, кеф и ски, кеф и шейна

marana69 написа:
може и да те оженим, ако, нещоо @

цитирай
5. vencivaleri1951 - Ама той и блог 13 ли е
14.09.2022 23:51
Аз си мислех, че в профилите си все дама го раздава-нали си е малко п-ка

go4ito написа:
На адаша ще му се пръсне шкембето от завист. :)

цитирай
6. blog13 - На какво се дължат тия клевети по мой ...
15.09.2022 08:52
На какво се дължат тия клевети по мой адрес:
1. Опитвал съм се да внушавам, че говориш неистини.
2. Бил съм кух ник.
3. В профила си, все дама съм го бил раздавал.

Тва наистина са прекалено очевидни неистини по мой адрес. Въпросът е на какво се дължат? За планинаря - ясно. Ама за тебе?
Всеки който иска да разбере, що за профил е някой, може да погледне темите му. Там е всичко за въпросния профил. Конкретно в случая и за мене. Същината на темите.

Конкретно по настоящата тема - очаквах да пуснеш клип на който е заснето как плуваш. Даже си мислех да ти подскажа как да си оправиш стила. Освен ако не се окажеше, че си някой бивш треньор по плуване, специалист от висок клас - тогава аз щях да искам консултация. Но това щеше да се види от плуването ти и това ми беше интересно. Не ти прави чест, че действаш по тоя начин - себе си окаля, а не мене.
цитирай
7. blog13 - Блог13 е кух ник. . . Предполагам, ...
15.09.2022 09:01
planinitenabulgaria написа:
Блог13 е кух ник...


Предполагам, както обикновено, няма да можеш да обясниш какво си метнал в публичното пространство - в случая, какво означава "кух ник".
Въпросният "кух ник", има теми. Тия теми представляват задачи или теореми по метематика. Съответно, "кухият ник" е сложил на масата публичното решение или доказателство на въпросните задачи и теореми. Кой иска може да говори по съществото на задачите и теоремите. Особено, като се има предвид, че въпросните задачи и теореми са част от най-наболелия обществен проблем -същината на избирателната система.

И когато някой се занимава с това да ме клевети мене, вместо да се концентрира по същество, той е нещо повече от кух ник - той е кух човек. Ако е възрастен, значи цял живот е бил такъв. Предвид на това, че възрастните са живели доста и при соца, това ще да са вероятно и прословутите доносници, които, казват някои през соца са били много.
цитирай
8. blog13 - цитат:"Пускам не до там добри ...
15.09.2022 09:07
цитат:"Пускам не до там добри снимка и клип."

Клип не виждам.
цитирай
9. blog13 - цитат:"Очаквам и той да на...
15.09.2022 09:14
цитат:"Очаквам и той да направи същото, а да не "надзърта" и словоблудства анонимно"

Не можеш да очакваш от мене, да се показвам публично. Не съм пожелал да се показвам и това е волята ми. В интернет, аз съм това което казвам.

Въпреки че леко ме сърбят ръцете, да се снимам как плувам в язовира.

Прочее сигурно много хора са ме снимали и тая година, как плувам в басейна. Което разбира се е станало без мое съгласие и в нарушение на конституцията.
цитирай
10. morskipesni - Хубаво е в басейна,
15.09.2022 10:00
но по-добре е на буните. Чиста вода без мирис на хлор- рибки, миди, скариди за кепче. Без коли от 2 месеца. Капанчетата кютат символично, немнатрапчиво. Мераклийки рускини под чадърчетата. Немка не искам да видя повече. За какво ми е-глупава, бедна, социално слаба, изтряскана с "ваксина" развалина.
цитирай
11. notfun - ...имааа, да се облизватее...тук..
15.09.2022 10:56
докато, пукясате, от Апоплектичен удар...

многоо са ти скромни желанията, венцо...
аз, мислих, милионерка, да ти търсим, в Лихтенщайн..

бива, и твойтъ гъглъбица, руса ,миньоонка, естественааа... става..
цитирай
12. vencivaleri1951 - Чакай, чакай -други говорят
15.09.2022 12:19
Аз написах, че след като искаш да ме видиш, редно е и да се покажеш.
Не съм тренер, но плувам сносно и го правя когато имам възможност-най вече през ваканцията. Няма какво да ми оправяш стила, общо взето плувам всякак, но ограничавам например бътерфлай-после не чувствам ръце, кръст...
А кух ник-бай Коста те нарече, гочито пък предполага , че си адаша му
Бях пуснал адрес на клип, но не се отваря и го махнах Е , ако там дадеш съвет ще го приема.
Ставаше въпрос как съм чул разговор, като съм в басейна Ами така, когато правя пауза В Хотела има и руснаци и украинци. Спорят, но не така просташки, като ние в блога Когато се настаних видях , че една жена от тях е в траур-говореше руски, но може и украинка да е. Не знам причината за скръбта и, но и двете руснаци и украинци бяха съпричастни към мъката и.
Ние тук си чешем езиците, защото не разбираме колко бързо и неочаквано може и нас да вкарат в" месомелачката" Не разбират колко трудности и мизерия ни предстои

blog13 написа:
На какво се дължат тия клевети по мой адрес:
1. Опитвал съм се да внушавам, че говориш неистини.
2. Бил съм кух ник.
3. В профила си, все дама съм го бил раздавал.

Тва наистина са прекалено очевидни неистини по мой адрес. Въпросът е на какво се дължат? За планинаря - ясно. Ама за тебе?
Всеки който иска да разбере, що за профил е някой, може да погледне темите му. Там е всичко за въпросния профил. Конкретно в случая и за мене. Същината на темите.

Конкретно по настоящата тема - очаквах да пуснеш клип на който е заснето как плуваш. Даже си мислех да ти подскажа как да си оправиш стила. Освен ако не се окажеше, че си някой бивш треньор по плуване, специалист от висок клас - тогава аз щях да искам консултация. Но това щеше да се види от плуването ти и това ми беше интересно. Не ти прави чест, че действаш по тоя начин - себе си окаля, а не мене.

цитирай
13. vencivaleri1951 - Не ме вкарвай в грях
15.09.2022 12:44
" Гълъбицата" ме е снимала. Тази русата е украинка между впрочем и определено не става-не защото е украинка:) На мен милионерка не ми трябва-по дифиниция са ми класов враг. Както казват братовчедите ми от српско-"мучена жена" Такава , ако трябва ще търсиме. А ти от Лихтенщайн? Ами то жената от Говедарци, кара не лошо ски-Квото у Говедарци, това и в Лихтенщайн:)
А споменах за германка, защото и предстои да е "мучена женА" Ти не го вярваш, но как с часове водещи отрасли свиват производство , аз се плаша.
Общо взето пари за храна давам откакто се запознах с Жоро:) Научи ме цитруси да ям, риба и други морски дарове, вносни напитки да пия. Като се върнах вчера хладилникът се усмихва празен. Отскочих до близкия магазин и се втрещих-всички сирена около 20 и отгоре лева. Кашкавалът още по нагоре. Масло за близо 6 лв пакетчето и при това на промоция Пенсията ми станала около 900 лв Парното , ако ползвам същото количество ще ми е около 4-5 бона за сезона., За храна биха ми трябвали два пъти по толкова , ако плащам основните храни и продължавам с "диетата" на Жорко. Имам съседка латишка на вилата Питала жена ми, дали можела да събере паднали дърва в кората , която получих като реституция. Жена ми ме попита също, а аз не схванах въпроса. Тя обясни , че в Говедраци тези които нямат гора, плащат на тези които имат да им събират падналите дървета Събират, подреждат , мерят и пллащат по 30-50 лв на кубик. Иначе 150-200. Тоест трябват ти около 2000 лв за изкараш зимата, а повечето по селата са на минимални пенсии. какво по напред

notfun написа:
докато, пукясате, от Апоплектичен удар...

многоо са ти скромни желанията, венцо...
аз, мислих, милионерка, да ти търсим, в Лихтенщайн..

бива, и твойтъ гъглъбица, руса ,миньоонка, естественааа... става..

цитирай
14. vencivaleri1951 - И аз предпочитам морето но точно в тези дни бе бурно-2, 3 бала
15.09.2022 12:49
а годинките са ми вече много за подобни емоции. Влизат ли кучетата , влизам и аз Не влизат ли, оставам на басейна Впрочем ако става въпрос за дами, то край басейните, привечер са доста повече
morskipesni написа:
но по-добре е на буните. Чиста вода без мирис на хлор- рибки, миди, скариди за кепче. Без коли от 2 месеца. Капанчетата кютат символично, немнатрапчиво. Мераклийки рускини под чадърчетата. Немка не искам да видя повече. За какво ми е-глупава, бедна, социално слаба, изтряскана с "ваксина" развалина.

цитирай
15. blog13 - Бях пуснал адрес на клип, но не се ...
15.09.2022 17:35
vencivaleri1951 написа:
Бях пуснал адрес на клип, но не се отваря и го махнах Е , ако там дадеш съвет ще го приема.


Тва имах предвид - първо да видя и после да се изкажа. НО вие взехте да ме набеждавате и т.н. НО както и да е. Пусни го тоя клип през ютюб примерно и после като коментар, щото иначе цялата ти тема, заедно с препирните и аргументите защо си я пуснал се обезмсисля. Та да те видиме най-накрая как плуваш и да се концентрираме по съществото на темата.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Венци, здравей!
15.09.2022 20:39
Досега мислех ,че най-гадното нещо в магазин е пазаряща рускиня!? Днес се убедих и ,че руснак/ украинец/ не и отстъпва, ама никак!
За свимките- приказката за вкус и за цвет......
Но, едно нещо, наистина не е в ред?
Нали са във война Русия и Украйна? Какво търсят руснак и украинец на басейна, че и се дърлят?
! Или, защото са спокойни ,че други умират вместо тях, за тях!?
Как никой не си зададе този въпрос?
Впрочем ясно е, защо? Защото в едно егоистично но принцип общество, няма как точно егоизмът да впечатли някой!
Той си е нормален ,като нормалното ежедневие!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5113265
Постинги: 1377
Коментари: 19702
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930