Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2022 10:31 - Гоче, слагай банските на г-жа Либрайан , яхай "Тойотата"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2848 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 и тръгвай за морето То снощи валя малко , но се ядва. Важното е да озаптите с Тишо , Мишо /шефът на сарафите / рублата. На нищо не прилича. Преди месец-я гледах  на 18
-20 ст за рубла, снощи 26 ст. Доларът и той по нея нагоре, а плащаме кредити и лихви по тях за договорените от теб  в супер сделка Ф16, но недоставени от братята янки-закъсняват повече от 2 години. Раздрусай ги бе Гоче ти по 140 кг от лежанка вдигаш, а 
онова старче Байдън , дето си преплита краката  и най-вече езика ,те е-ава. Привикай го, дръж му едно "конско", шамаросай го, ако не вдява Ама шамарчето да е лекичко, щото да не развалим дип отношенията. Не моШ устоя на репарациите. Щото Камала
както говорят , твоите три сек "интим" не я устрайват. И да те питам нещо Гоче, щото си паметен , ноторен и мицеларен. Що на изходни позиции у Англосакса  едни камили.
На Острова Камила, а и херцогиня. Във Вашингтон Камала, и то каква-африканска расова кобилка. Бог обича Света Тоица. Губи ми се третата Камила. Ти си ни говорил
за перфектната във всяко отношение спътница в живота ти. Интелектуално я наричаш 
"Айше", но защо подозирам , това е третата Камила която с другите две в компания могат да смъкнат рублата. Щото три Камили , няма как да не "докарат" газ нефт на супер ниски цени за демократичния свят и особено за центъра му Панагюрище.
С две думи Гоче, остави за малко колекции, борси, голф с Мъск и други гадни копелета, а се залавяй с рублата, защото без твой контрол не става нищо-санкции нефелни, демократични ракетни системи и гаубици гърмят само като за парад, контранастъплението обърка посоките...Без теб Гоче , демократичния свят загива
Спаси го "Бащице"!


image



Гласувай:
5



1. petgrig - Ми ти
03.09.2022 12:35
що си губиш времето да пишеш тука????
Аре земай сичките долари и ойро сменяй ги за рубли и бегом към рашката!
Тъкмо да стоиш на топло че имат нооогу газ и се чудят кво да го праят че и го горят:)
цитирай
2. poliqor4o - туй в превод
03.09.2022 13:45
petgrig /домашният любимец Григ/,
за пор ли се отнася
или хисарска куча марка?
цитирай
3. blackpredator - завиждай му на Гочето
03.09.2022 13:51
Газпром реши да изплати дивиденти
на инвеститорите за половин година,
в размер на цялата 2021
иди го стигай - цяла Тойота с купюри..
цитирай
4. petgrig - petgrig /домашният любимец Григ/, ...
03.09.2022 14:06
poliqor4o написа:
petgrig /домашният любимец Григ/,
за пор ли се отнася
или хисарска куча марка?

НЕма да вденеш нивга чи ни съм Полигор:)
цитирай
5. vencivaleri1951 - Аз съм си на топло и тук
03.09.2022 16:52
Ако стане много на терсене да няма ток и газ , отивам на вилата. Ти нали скачА през 90 те да върнат корията на дядо ми, така, че не ме мисли. Що да продавам долари, те с рубличките в пакет се движат нагоре. Виж еврото , хич го няма, но нали сме се запътили към еврозоната-къде сме били все е пропаднало- Византия, Османска империя, два пъти Германия, СССР....Още можем
И не ме гонете, мен тук си ми е гот, на децата също. Дано и внуците се задържат-"кория" има за всички

petgrig написа:
що си губиш времето да пишеш тука????
Аре земай сичките долари и ойро сменяй ги за рубли и бегом към рашката!
Тъкмо да стоиш на топло че имат нооогу газ и се чудят кво да го праят че и го горят:)

цитирай
6. vencivaleri1951 - Ами ще дават . Щото Гочето му трябват кинти
03.09.2022 17:16
С Мъск нова ракета ще правят. Заплаши Милер, че ще джироса акциите си/а те са с блокираща квота/ на Шел и всички се облажиха.
Сега по интересно Колега ми се обади преди време и ми припомни, че в БРГК Плевен
когато бяхме съдружници с Кубангазпром и" Нефт и газ", кубанци доволни от това че спечелихме много поръчки/в т ч и в Русе/ ни наградиха с безналични акции и трябваше да ги вписваме, но аз тогава въобще не вдявах/нито пък сега, кой знае колко/ и не им обърнах внимание. Дори не знам къде е записът. Колегата обаче го пази и ме пита дали е ОК. Според нашия ТЗ нещата са наред-можем и сега да ги впишем, но не знам в Русия как стоят нещата. Така, че и аз съм се отъркал колегиално до блоговата ни борсова акула Защо мислиш , че Хага продължава да купува газ от Газпром-ами заради Гочето-пази му интересите. Ами Ватикана-тя първа купи рубли. Пак заради Гочето-ще вземе да анатемоса Папата и к, во прави после католическия свят. Жорко като Атлас срепи на едното рамо руския свят, на другото западния. Без Гоче няма равновесие

blackpredator написа:
Газпром реши да изплати дивиденти
на инвеститорите за половин година,
в размер на цялата 2021
иди го стигай - цяла Тойота с купюри..

цитирай
7. анонимен - :)
07.09.2022 21:20
Послушал те е. Разминах се на магистралата с него. От тойотата се чуваше пищене, а той припяваше "евраците в рубли..."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5062020
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031