Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2022 15:53 - Заради тези моменти си струва да живееш
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1824 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 27.08.2022 15:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 И колко малко трябва, за да  са щастливи баба, дядо, куче и внуче


https://www.facebook.com/messages/t/100000376806818



Гласувай:
3



1. starforlife - Венци... ПРИЯТЕЛЮ... (ха ха ха ха)
27.08.2022 18:04
Ще ме прощаваш, че тук, но Пръцко нали осъзнавайки, че ще го направя (а то вече го и направих де) смешен, та ограничи коментарите ми.
Та затова тук ти отговарям на:
При ТРОЛА Пръцко ти написа:
Имало "социален орган"
Ти който под лупа гледаш какво другите пишат, я разясни що е туй "социален орган"
Социум е общество-обяснението от там твое
Предполагам, че цитираш някакъв статистически бюлетин, който е публичен и което е много различно от социален, а орган е абсурд

АМИ НЕ, ВЕНЦИ, ПРИЯТЕЛЮ - ха ха ха - НЕ ЦИТИРАМ СТАТИСТИЧЕСКИ БЮЛЕТИН! Ако беше така - това щях да напиша, аз не съм като вас да кривя Истината!
ЦИТИРАМ ОТ ДОКУМЕНТ НА СОЦИАЛЕН ОРГАН, а твоето УЖ иронично подмятане, че такъв било абсурдно да съществува само и единствено отново показва недобрата ти обща култура.

За България (например) Агенцията за социално подпомагане (отново например) е СОЦИАЛЕН ОРГАН.
А за случая и Нидерландия, СОЦИАЛНИЯ ОРГАН съм го назовал - Sociale Verzekeringsbank.
Та питането ти само те прави не духовит, а отново смешен.

StarForLife™ ·idc=5537646~idp=1832483~270822~187-187·
цитирай
2. zarenkow - Зависи,
27.08.2022 18:07
какво, колко, кога, къде ... е "малкото" и дали за него има консенсус, поне с кучето.
цитирай
3. starforlife - И всъщност, Венци... ПРИЯТЕЛЮ - ха ха ха
27.08.2022 18:45
Понеже и това се опита да изтролиш отново...
Това, че едва ли не ви дебна...
По което също ти обясних как се получи...
Та сега да ти призная - ха ха ха ха - че и това проверих където е надеждно и достоверно, а не в медиите и предай на Пръцко, че никакви Владимир и прочее не са най-даваните имена в Русия а са:
Мирослав, Анна, Александър, ПЛАТОН, Мария, Василиса, Артем, МАРК...

Та в топ 10 на имената на новородените в Русия и то до преди 24-ти февруари, ЗАПАДНОТО МАРК е в почетната 10-ка, Владимир (като Путкин) НЕ ПРИСЪСТВА ВЪОБЩЕ (както и другите НАТРОЛЕНИ от Пръцко - Альоша и Маша), а след 24-ти руснаците масово кръщават децата си Володимир (на ЗЕЛЕНСКИ) - ха ха ха.
С последното се шегувам естествено!

StarForLife™ ·idc=5537659~idp=1832483~270822~190-190·
цитирай
4. vencivaleri1951 - Кучетата впрочем са две-вижда се
27.08.2022 19:01
В центъра на вира, водата покрива малкият и нито едно от кучетата не му дава да ходи там сам Както се вижда , внук ми се държи за едно от кучетата/те се редуват/ и то го дърпа. Пълен консенсус между тримата и никакво пререждане. Забавлявах се като ги гледах, от друга страна имах повече свободно време да поровя камънака/забранено е, но .../ защото докато не се увери жена ми, че кучетата охраняват добре внуците си стоях нон-стопвъв водата-едно излезе, друго влезе и т н/три са/ И аз доволен И също така, овца, коза, говедо, кон, бивол децата научиха отдавна , че не само на картинки Че хлябът и доматите не са от магазина... Консенсус има

zarenkow написа:
какво, колко, кога, къде ... е "малкото" и дали за него има консенсус, поне с кучето.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Дадена институция може да е орган на какво ли не. Печатна или електронна медия, бюлетин и т н
27.08.2022 19:04
могат да са орган пак на какво ли не.
Статистически данни не могат да бъдат орган на нищо-те могат да бъдат извадени от орган например на Комунистическата партия Тук става въпрос за словоред
И пак със случка за всеки случай
Бях си забравил курсовата работа по политикономия.
Преподавателката ми , професор Дроздова ме попита строго, дали не хитрувам. Казах и Мола ви, не лъжа, аз съм "партийний член" Залата замръзна, професорката почервеня/тя бе и парторг на университета/ и после аулата избухна в неудържим смях. Смя се и проф Дроздова. Аз не разбирам нищо
Тя ми каза-ще ти обяснят
Българите не знам защо се смята че знаем езика и не минаваме подготвителна за езика година. И се излагаме често
Партиен член е на бългърски, става и член на партията.
На руски партийный член буквално значи партиен х-й.
В първият момент всички се шашнаха, тогава вървяха протести за Буковски и някои колеги ми споделиха , че са мислили че провокирам-а и темата на курсовата
работа даваше простор за провокация.
Агенцията за социално подпомагане е орган да държавата , и въобще всички подобни институции-НОЙ, Здравна каса. Хайде да чукнем в речника и ще видим
starforlife написа:
Понеже и това се опита да изтролиш отново...
Това, че едва ли не ви дебна...
По което също ти обясних как се получи...
Та сега да ти призная - ха ха ха ха - че и това проверих където е надеждно и достоверно, а не в медиите и предай на Пръцко, че никакви Владимир и прочее не са най-даваните имена в Русия а са:
Мирослав, Анна, Александър, ПЛАТОН, Мария, Василиса, Артем, МАРК...

Та в топ 10 на имената на новородените в Русия и то до преди 24-ти февруари, ЗАПАДНОТО МАРК е в почетната 10-ка, Владимир (Путкин) НЕ ПРИСЪСТВА ВЪОБЩЕ (както и другите НАТРОЛЕНИ от Пръцко), а след 24-ти руснаците масово кръщават децата си Володимир (на ЗЕЛЕНСКИ) - ха ха ха.
С последното се шегувам естествено!

StarForLife™ ·idc=5537659~idp=1832483~270822~190-190·

цитирай
6. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
27.08.2022 19:23
vencivaleri1951 написа:
Дадена институция може да е орган на какво ли не. Печатна или електронна медия, бюлетин и т н

могат да са орган пак на какво ли не.
Статистически данни не могат да бъдат орган на нищо-те могат да бъдат извадени от орган например на Комунистическата партия Тук става въпрос за словоред
И пак със случка за всеки случай
Бях си забравил курсовата работа по политикономия.
Преподавателката ми , професор Дроздова ме попита строго, дали не хитрувам. Казах и Мола ви, не лъжа, аз съм "партийний член" Залата замръзна, професорката почервеня/тя бе и парторг на университета/ и после аулата избухна в неудържим смях. Смя се и проф Дроздова. Аз не разбирам нищо
Тя ми каза-ще ти обяснят
Българите не знам защо се смята че знаем езика и не минаваме подготвителна за езика година. И се излагаме често
Партиен член е на бългърски, става и член на партията.
На руски партийный член буквално значи партиен х-й.
В първият момент всички се шашнаха, тогава вървяха протести за Буковски и някои колеги ми споделиха , че са мислили че провокирам-а и темата на курсовата
работа даваше простор за провокация.
Агенцията за социално подпомагане е орган да държавата , и въобще всички подобни институции-НОЙ, Здравна каса. Хайде да чукнем в речника и ще видим

1-во и несъществено, но все пак: Погледни се само?
Излъчи заглавието на този коментар в 19:04 сървърно време и след това за 19 минути написа нещо, което аз примерно бих написал за 3-4.
Толкова по нишката кой колко време тук живее.

2-ро: Случките ти за всеки случай, та били те и истина, са ни втръснали до болка.
Та толкова по поредния ти напън, който няма нищо общо с "дискусията" ни.

3-то и вече същественото: Във 2-ро поставих "дискусия" в кавички, понеже ти не водиш такава, а просто ТРОЛИШ.
Защото ти го потретвам: НИКЪДЕ НЕ КАЗВАМ, ЧЕ ДАННИТЕ СА ОРГАН!
НИКЪДЕ, БАЛАЛАЙКО!
Казвам, че те са от доклад на социален орган и коректно съм цитирал кой е той!
ТОЕСТ, "Sociale Verzekeringsbank" (дано поне на базата на това "bank" да не си мислиш, че е банка, финансова) Е СОЦИАЛЕН ОРГАН НА НИДЕРЛАНДИЯ!
И МОЯТ КОМЕНТАР ТОВА КАЗВА, А НЕ, ЧЕ ДАННИТЕ СА ОРГАН, КАКТО В МОМЕНТА СЕ ОПИТВАШ ДА СЕ ИЗМЪКНЕШ ОТ ГЛУПОСТТА СИ И ВСЕ ПОВЕЧЕ СЕ ЗАБАТАЧВАШ КАТО ПАТЕ В КЪЛЧИЩА!
vencivaleri1951 написа:
Агенцията за социално подпомагане е орган да държавата , и въобще всички подобни институции-НОЙ, Здравна каса. Хайде да чукнем в речника и ще видим
А да съм казал, че не е орган на държавата?
М?
Не съм, нали така?
Само дадох нея като пример, защото е СОЦИАЛЕН орган.
Защото има много държавни органи, които НЕ СА социални, защото не се занимават със социални въпроси.
Та ето я твоята идиотска адиалогичност!
Това да се опитваш да се пудриш (до което те водят комплексите), а не да говориш и то по същество.
И когато затънеш... А ти затъваш винаги... (Защото си глупав!)
Наместо да се извиниш или замълчиш - ти започваш да се опитваш от 9 дерета мътна вода да донесеш, за да не станеш за смях, без да осъзнаваш, че така още повече ставаш.

ПС: И, Венци, ти наистина ли не осъзнаваш, че с това си изказване, последното, което цитирах повторно, само удостоверяваш, че аз съм този, който говори сериозно, а Пръцко просто троли?
Как ли?
Много просто:
Пръцко изнася ТРОЛСКИ при това - извадено от контекста дори на източника му - балалайкане от МЕДИЯ, която в никой случай ОСВЕН, АКО НЕ Е ДЪРЖАВЕН ВЕСТНИК не може да е орган на държавата и съответно не може да е авторитет по даден въпрос.
Поне не и авторитет пред съответния държавен орган и неговата дума!
АЗ ИЗНАСЯМ ДАННИ ИМЕННО ОТ ДЪРЖАВНИЯ ОРГАН, НА КОЙТО Е В РЕСОРА ТОВА - СОЦИАЛНО-ОСИГУРИТЕЛНИЯТ СТАТУС НА НИДЕРЛАНДЦИТЕ, КОЙТО ЗАПОЧВА ОТ МОМЕНТА НА РАЖДАНЕТО И Е ПРЯКО СВЪРЗАН С ИМЕНАТА!

StarForLife™ ·idc=5537665~idp=1832483~270822~191-191·
цитирай
7. vencivaleri1951 - Абе Гоче,
27.08.2022 22:18
Ти провокираш възпитанието на хората. Ти си ментално с асоциална нагласа. Аз съм постнал нещо според мен интерсно-как кучетата пазят внук ми от местата където водата го покрива-подлагат се да се хване за тях и го теглят на брега. Той използва грижовността им и се вози "безплатно" в реката
Какво общо има това с отношенията ти с блеки. Не те допускал в блога си и ти идваш да се жалваш , а и обиждаш при мен, при това в съвсем личен постинг.
В предшестващия постинг/също лично изживяване/ ти видя само правописни грешки. И говориш за обща култура Ами възпитанието е основна част от общата култура. Ти живееш да се фукаш и да доказваш колко са нищожни и глупави тези които не те венцеславят.
Ами няма как да те славя бе Гоче-ти си всичко което благодаря Богу , че аз не съм. "Ти си огледалце, огледалце , я кажи..."
Ами приеми , че аз съм криво огледало-простееш ми откъдето и да погледна-като държане, като говорене, визуално. Може да не съм прав както казах, огледалото да ми е криво, но това е положението , нищо не мога да направя.

starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
Дадена институция може да е орган на какво ли не. Печатна или електронна медия, бюлетин и т н

могат да са орган пак на какво ли не.
Статистически данни не могат да бъдат орган на нищо-те могат да бъдат извадени от орган например на Комунистическата партия Тук става въпрос за словоред
И пак със случка за всеки случай
Бях си забравил курсовата работа по политикономия.
Преподавателката ми , професор Дроздова ме попита строго, дали не хитрувам. Казах и Мола ви, не лъжа, аз съм "партийний член" Залата замръзна, професорката почервеня/тя бе и парторг на университета/ и после аулата избухна в неудържим смях. Смя се и проф Дроздова. Аз не разбирам нищо
Тя ми каза-ще ти обяснят
Българите не знам защо се смята че знаем езика и не минаваме подготвителна за езика година. И се излагаме често
Партиен член е на бългърски, става и член на партията.
На руски партийный член буквално значи партиен х-й.
В първият момент всички се шашнаха, тогава вървяха протести за Буковски и някои колеги ми споделиха , че са мислили че провокирам-а и темата на курсовата
работа даваше простор за провокация.
Агенцията за социално подпомагане е орган да държавата , и въобще всички подобни институции-НОЙ, Здравна каса. Хайде да чукнем в речника и ще видим

1-во и несъществено, но все пак: Погледни се само?
Излъчи заглавието на този коментар в 19:04 сървърно време и след това за 19 минути написа нещо, което аз примерно бих написал за 3-4.
Толкова по нишката кой колко време тук живее.

2-ро: Случките ти за всеки случай, та били те и истина, са ни втръснали до болка.
Та толкова по поредния ти напън, който няма нищо общо с "дискусията" ни.

3-то и вече същественото: Във 2-ро поставих "дискусия" в кавички, понеже ти не водиш такава, а просто ТРОЛИШ.
Защото ти го потретвам: НИКЪДЕ НЕ КАЗВАМ, ЧЕ ДАННИТЕ СА ОРГАН!
НИКЪДЕ, БАЛАЛАЙКО!
Казвам, че те са от доклад на социален орган и коректно съм цитирал кой е той!
ТОЕСТ, "Sociale Verzekeringsbank" (дано поне на базата на това "bank" да не си мислиш, че е банка, финансова) Е СОЦИАЛЕН ОРГАН НА НИДЕРЛАНДИЯ!
И МОЯТ КОМЕНТАР ТОВА КАЗВА, А НЕ, ЧЕ ДАННИТЕ СА ОРГАН, КАКТО В МОМЕНТА СЕ ОПИТВАШ ДА СЕ ИЗМЪКНЕШ ОТ ГЛУПОСТТА СИ И ВСЕ ПОВЕЧЕ СЕ ЗАБАТАЧВАШ КАТО ПАТЕ В КЪЛЧИЩА!
vencivaleri1951 написа:
Агенцията за социално подпомагане е орган да държавата , и въобще всички подобни институции-НОЙ, Здравна каса. Хайде да чукнем в речника и ще видим
А да съм казал, че не е орган на държавата?
М?
Не съм, нали така?
Само дадох нея като пример, защото е СОЦИАЛЕН орган.
Защото има много държавни органи, които НЕ СА социални, защото не се занимават със социални въпроси.
Та ето я твоята идиотска адиалогичност!
Това да се опитваш да се пудриш (до което те водят комплексите), а не да говориш и то по същество.
И когато затънеш... А ти затъваш винаги... (Защото си глупав!)
Наместо да се извиниш или замълчиш - ти започваш да се опитваш от 9 дерета мътна вода да донесеш, за да не станеш за смях, без да осъзнаваш, че така още повече ставаш.

ПС: И, Венци, ти наистина ли не осъзнаваш, че с това си изказване, последното, което цитирах повторно, само удостоверяваш, че аз съм този, който говори сериозно, а Пръцко просто троли?
Как ли?
Много просто:
Пръцко изнася ТРОЛСКИ при това - извадено от контекста дори на източника му - балалайкане от МЕДИЯ, която в никой случай ОСВЕН, АКО НЕ Е ДЪРЖАВЕН ВЕСТНИК не може да е орган на държавата и съответно не може да е авторитет по даден въпрос.
Поне не и авторитет пред съответния държавен орган и неговата дума!
АЗ ИЗНАСЯМ ДАННИ ИМЕННО ОТ ДЪРЖАВНИЯ ОРГАН, НА КОЙТО Е В РЕСОРА ТОВА - СОЦИАЛНО-ОСИГУРИТЕЛНИЯТ СТАТУС НА НИДЕРЛАНДЦИТЕ, КОЙТО ЗАПОЧВА ОТ МОМЕНТА НА РАЖДАНЕТО И Е ПРЯКО СВЪРЗАН С ИМЕНАТА!

StarForLife™ ·idc=5537665~idp=1832483~270822~191-191·

цитирай
8. starforlife - Ха ха ха ха, ами гледай сега...
28.08.2022 07:29
vencivaleri1951 написа:
Аз съм постнал нещо според мен интерсно-как кучетата пазят внук ми от местата където водата го покрива-подлагат се да се хване за тях и го теглят на брега.

А попита ли Читателите ти какво виждат те, м?


vencivaleri1951 написа:
Какво общо има това с отношенията ти с блеки. Не те допускал в блога си и ти идваш да се жалваш , а и обиждаш при мен, при това в съвсем личен постинг.

Мога да ти отговоря по два начина.
Първият е: Ами правя те калабалък бре!
А вторият е: Както ти като не одобрих веднага коментара ти (понеже вече сме си били легнали, а дали съм спал или е~ал - ха ха ха - това е отделен въпрос) тук https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/08/26/katedralata-v-utreht-26-ti-avgust-2022-g.1832405 и ти си отишъл при Пръцко (https://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2022/08/26/pantelei-zarev-ili-micho-beizadeto.1832378 , 9-ти коментар), така и аз ти се жалвам бре.
Вземам пример от теб!
А за обидите под личен постинг - малко много нагло идва от твоя страна точно ти да го казваш!


vencivaleri1951 написа:
В предшестващия постинг/също лично изживяване/ ти видя само правописни грешки. И говориш за обща култура Ами възпитанието е основна част от общата култура.

За тук ИЗВИНАВАЙ - ха ха ха.
Не знаех, че твоя зет и мой колега е толкова тлъст и по 3 сек. през седмица секс прави - ново ха ха ха.
Така де - "лично изживяване" - ти го написа, не аз!


vencivaleri1951 написа:
Ами приеми , че аз съм криво огледало-простееш ми откъдето и да погледна-като държане, като говорене, визуално.

НЕГРАМОТНИКО, ЗА ДНЕС НАУЧИ, ЧЕ "държане" Е ЕДНО - "държание" Е НЕЩО КОРЕННО РАЗЛИЧНО!
Виж общата култура и възпитанието нямат нищо общо.
Да не говорим когато възпитанието го имаМ, но пък имаМ и психологическата свобода да се държа когато както аз реша и преценя за "уместно".

StarForLife™ ·idc=5537707~idp=1832483~270822~194-194·
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5110133
Постинги: 1376
Коментари: 19691
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930