Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2022 22:36 - Киев сериозно търси ядрен катаклизъм
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2329 Коментари: 15 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес ВСУ наново е обстрелвал Енергодар, но и Нова Коховка https://t.me/zvezdanews/89057?single Донецк всеки ден е обстрелван, там
живеят много хиляди терористи,но защо Нова Коховка и Енергодар? Там уж живеят законопослушни и патриотична настроени към Киевската власт. Вижда се , че ударите са 
в жилищна част на града? Там няма руски гарнизони, загиват "свои". 
Естествено , че никакви "свои" там не живеят и не само заради тях са ударите.
В Нова Коховка има мощна ВЕЦ , който в момента работи на авариен режим-три от  шесте турбини са спрени.Освен че захранва района с електроенрегия, то електроцентралата обслужва и запорожката атомна централа-подсигурява безаварийно охлаждане на реакторите.
Да преговорим: В Енергодар и Нова Коховка живеят украински  граждани, рускоговорящи наистина , но законопослушни жители на Украинската държава. Ръководството на Украинската държава обстрелва тези граждани и има жертви сред последните.
Защо? Защо украинските военни бягат от позициите си , където се водят боеве и имащите късмет попадат в плен , а артилерията на украинците бие по мирни граждани и бие така, че ако и се получи , да подложи  десетки хиляди от тях на ядрен удар.
Тоест удря се пряко по АЕЦ в Енергодар и ВЕЦ  в Нова Кохофка, което е вторичен удар по АЕЦ. Защо го прави това Украйна. Русия може да изключи подаването на ток за Украйна на минутата, а това е 20% от електропроизводството на страната. Електричеството е единствения енергоресурс който е в норма за украинците?Какво ще правят без него?
Или властта в Киев е прежалила народа си тотално. Тези обстрели ще получат отговор
и той ще бъде категоричен. Няма как руснаците да позволят ядрен апокалипсис сред  диаспората си, а и на пряк риск са Кубан, Дон и въобще Южна Русия. И на всички е ясно, че това не естратегия или тактика на Киев. Кисинджър онзи ден каза, че Русия и САЩ са пред война по между си , като никога до сега. В Кремъл стои сериозен мъж , който откровено каза:
-Защо ми е свят в който я няма Русия.
В Белият дом стои мъж, който не разпознава внуците си, и разговаря на публични места с мъртвата си майка-вижда я сред публиката.
Тоест не се знае кой е" диригентът наоркестъра " в САЩ. По дифиниция, при проблем 
с диригента, водещ е първата цигулка, но коя е тя?
Чета колега блогър, как руската армия попаднала в капан и как ще бъде пометена в Херсонска област. /Впрочем колегата цитира вестник в процес на спиране/ Украинците са 
храбри бойци, когато са мотивирани. Кога и как ще направят контранастъпление
С новосформираните подразделения от новобранци и запасняци? С артилерия една към 20 на равно поле?Месец и нещо го говорят, но генералите се дърпат .И с право.
Цивилното ръководство иска пари и оръжие , и за това е готово да вкара под земята десетки хиляди млади хора, без никакъв шанс за военен успех.За сега генералите не дават и верната на Зеленски 44та артилерийска бригада обстрелва двете централи.
Чета че зеленски е кокаинозависим, чета че семейството му,а и самият той са под опеката на американски спецназ. Не знам кое  и дали нещо от това е истина, но този човек погубва народа си, който го избра с толкова силен вот.
Трябваше само да изпълни, това което предшественикът му бе подписал в Минск.
Нищо повече. И Донбас щеше да е Украинска територия, и всички останали, които безвъзвратно са загубени за Киев, а и Киев може да се окаже под въпрос.
Изтече ли радиация , това ще е краят на Украйна като суверенна държава


                                      



Гласувай:
4



1. iw69 - Укрофашистките
13.08.2022 22:56
изроди и американските им покровители наистина отидоха твърде далеч.
цитирай
2. bojil - Киев си търси свободата- ядрения ...
13.08.2022 23:04
Киев си търси свободата- ядрения катаклизъм си го търси Путин!
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не са покровители
14.08.2022 00:09
а абсалютни господари. Обезумели госнодари!

iw69 написа:
изроди и американските им покровители наистина отидоха твърде далеч.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Каква свобода?
14.08.2022 00:12
Киевските властници като паразити се преместиха от един донор, на друг както смятаха.
Криви им излязоха сметките Съсипаха си икономиката, сега морят народа си и поставят под въпрос държавността на Украйна

bojil написа:
Киев си търси свободата- ядрения катаклизъм си го търси Путин!

цитирай
5. vencivaleri1951 - Чета Колев 38, че руснаците обстрелвали Запорожката АЕЦ-тъй казал бившия кмет на
14.08.2022 00:21
Енергодар. Преди това същият бивш беше писал, че руските подразделения са направили укрепление в централата-тоест служила им като щит.
Сега пък солдати обстрелват централата-сиреч това укрепление. Тоест самоизбиват се
Абе драги русофоби-помните като маймуните-по 5 секунди. Водете си записки какво сте писали, че ставате като един известен барон , който се вадил сам от водата , дърпайки се за косата. Като не помните, играйте си с пишките, не с клавиатурата
цитирай
6. starforlife - Ето ме бре! Нали тук живея и следя всеки постинг и коментар! Та да видим ИСТИНАТА, а не паъетич ите ти балалайкания, Венци!
14.08.2022 05:08
Значи:
Симо (kolevn38) не само не е писал нещата които твърдиш, а е посочил източника си и очеизвадно се разбира, че цитира!
Този източник е "Политико", зад който стои сериозна журналистика с имена и кариери, а зад твоите балалайкания посочваш сайт-еднодневка: t.me
"Политико" се позовава на мнения на реални специалисти, с имена, длъжности, компетенции, докато ти и t.me сте на почина: "Един източник от Кремъл заяви..."
Та на кого казваш трябва да вярва нормалният Читател?!
Особено когато се е наслушал и нагледал на Кремълски "истини" и то не само от сега и покрай войната!

Та да не репликирам повече постинга ти и коментарите ти под него с други релевантни (и ноторни - и ноторни) въпроси... Като например: Ти площта на АЕЦ-а можеш ли да я посочиш? А да ти поNтя едни въпроси от които бягаш като дявол от тамян и се правиш, че не са ти задавани вече няколко пъти!
Упс, "излъгах", не че бягаш да отговориш, а не си ги бил разбирал! Все едно са много завързани, сложни и никак неразбираеми.

~ Въпрос 1-ви: След като Русия е права и говори истината, защо не се съгласява със становището на ООН зоната около АЕЦ-а да бъде обявена за демитализирана?!
Да повторя: Русия, "добрата", не се съгласява! Не Украйна, която е съгласна!
~ Въпрос 2-ри: След като Русия е права и говори истината, защо не се съгласява с желанието на МААЕ за провеждане на експертизи на място на тероторията на АЕЦ-а?!
Да повторя: Русия, "добрата", не се съгласява и не допуска експертите на МААЕ! Не Украйна, която е съгласна!

Та дори само на тези 2 въпроса отговори смислено и логично, Венци, пък после може да ти задам и други, също толкова релевантни (и ноторни - и ноторни).
Като например: Как очакваш нормалните хора да вярват на Русия, медиите й, авторитетите й политически, говорителите й официални, след като същите месеци наред твърдя ха, че Русия няма да напада Украйна и хоп - на 24-ти февруари взе, че без да иска я нападна?!

StarForLife™ ·idc=5534752~idp=1830673~140822~042-042·
цитирай
7. vencivaleri1951 - Кое е еднодневка-руските медии?.
14.08.2022 08:17
Цял свят тръпнеше да чуе Левитан с неговото "Говорит Москва" или какво е упълномощена ТАСС. "Поитико" ще се роди след повече от половин век вероятно и ще зависи от спонсорите си.
Аз съм написал кой сведетелства и от там кого цитира Колев 38. А да цитираш без да мислиш не е добър атестат.
Хайде да повторим и твоите съждения.
Русия взема под контрол и двете електроцентрали , контролирайки Запорожието, Херсон и почти целия Донбас Тоест основната им войска е там След това започва да атакува двете електроцентрали с артилерия, а ПВО то се противопостаня на артилерията. Тоест прихващат ракети , снаряди, дронове без да разберат от къде им идва това "щастие"? И въобще руснаците са много хитри и подли-Готвят унищожение на съюзните войски в контролираните от тях територии, за да обвинят
невинните властници в Киев!?
Тоест имаме некадърност-Личният състав на ПВО не може да разчете радари и локатори от къде идва атаката, и злокобно ръководство в Кремъл , което поставя под удар собственате си войска и диаспора, само и само да обвини украинците в престъпление.
" Политико " обаче ги разкри!!! Впрочем сега когато се замислям, разбирам логичната ти мисъл. Руското командване виждайки , че не може да спре храброто отстъпление по целия фронт на ВСУ, решава да прикрие "срама "си като атакува неизвестно от къде ядрените реактори-пряко вЕнергодар и косвено ВЕЦа в Нова Кохофка. Дори и руското ПВО не може да схване от къде идват ракети и снаряди. Само Гочето и "Политико" са наясно.
Какво ООН, какви 5 гривни.
Говориш за предложението на Украйна и САЩ, което се възприема и от Гутериш. Да се демилитаризира централата, значи да напуснат съюзните войски Запорожието .
Колкото до искането на МАГАТЕ за проверка на централата, то Русия го приветства, а украинската компания ЕНЕРГОАТОМ не разрешава, тъй като такова посещение щяло да валидизира руския контрол над електроцентралата. Можело да стане само ако руските войски се изтеглят


starforlife написа:
Значи:
Симо (kolevn38) не само не е писал нещата които твърдиш, а е посочил източника си и очеизвадно се разбира, че цитира!
Този източник е "Политико", зад който стои сериозна журналистика с имена и кариери, а зад твоите балалайкания посочваш сайт-еднодневка: t.me
"Политико" се позовава на мнения на реални специалисти, с имена, длъжности, компетенции, докато ти и t.me сте на почина: "Един източник от Кремъл заяви..."
Та на кого казваш трябва да вярва нормалният Читател?!
Особено когато се е наслушал и нагледал на Кремълски "истини" и то не само от сега и покрай войната!

Та да не репликирам повече постинга ти и коментарите ти под него с други релевантни (и ноторни - и ноторни) въпроси... Като например: Ти площта на АЕЦ-а можеш ли да я посочиш? А да ти поNтя едни въпроси от които бягаш като дявол от тамян и се правиш, че не са ти задавани вече няколко пъти!
Упс, "излъгах", не че бягаш да отговориш, а не си ги бил разбирал! Все едно са много завързани, сложни и никак неразбираеми.

~ Въпрос 1-ви: След като Русия е права и говори истината, защо не се съгласява със становището на ООН зоната около АЕЦ-а да бъде обявена за демитализирана?!
Да повторя: Русия, "добрата", не се съгласява! Не Украйна, която е съгласна!
~ Въпрос 2-ри: След като Русия е права и говори истината, защо не се съгласява с желанието на МААЕ за провеждане на експертизи на място на тероторията на АЕЦ-а?!
Да повторя: Русия, "добрата", не се съгласява и не допуска експертите на МААЕ! Не Украйна, която е съгласна!

Та дори само на тези 2 въпроса отговори смислено и логично, Венци, пък после може да ти задам и други, също толкова релевантни (и ноторни - и ноторни).
Като например: Как очакваш нормалните хора да вярват на Русия, медиите й, авторитетите й политически, говорителите й официални, след като същите месеци наред твърдя ха, че Русия няма да напада Украйна и хоп - на 24-ти февруари взе, че без да иска я нападна?!

StarForLife™ ·idc=5534752~idp=1830673~140822~042-042·
цитирай
8. germantiger - подреждаш следствието преди пр...
14.08.2022 08:47
подреждаш следствието преди причината, елементарен руски си

как стоят нещата

1 РУСНАЦИТЕ ПРЕВЗЕХА И ЗАЕХА ЦЕНТРАЛАТА - ТЯ НЕ Е ТЯХНА А УКРАИНСКА

2 РУСНАЦИТЕ ПОЛЗВАТ БУКВЛАНО КРАДАТ ЕНЕРГИЯТА ОТ НЕЯ КЪМ РУСИЯ

3 ИЗТЕГЛЯШ СЕ ОТ Ц ЕНТРАЛАТА И СПИРАТ ДА Я ОБСТРЕЛВАТ - ГОТОВЕО

ВИКАШ КОМИСИЯ/ЕКСПЕРТИ, КОЯТО ДА УСТАНОВИ КОЙ Я Е ОБСТРЕЛВАЛ

понеже ти си руснак - не извика и не даде достъп., както не даде такъв за убитите азовци пленници, а иначе грачи много

същите сте руснаците векове наред, за мен сте ясни и прозрачни отколе
цитирай
9. starforlife - ~
14.08.2022 09:42
ЛЪЖИ! ЛЪЖИ! ЛЪЖИ!
Венци, време ти е да осъзнаеш, че живеем в ерата на комуникациите, свързаността и Интернет и лъжите ти отдавна не минават!
Не минават, защото всеки (поне малко осеферен) може да прочете кога и какво заявяват по официалните си канали тези, които ти се опитваш да клеветиш с лъжи!
vencivaleri1951 написа:
Цял свят тръпнеше да чуе Левитан с неговото "Говорит Москва" или какво е упълномощена ТАСС. "Поитико" ще се роди след повече от половин век вероятно и ще зависи от спонсорите си.

vencivaleri1951 написа:
Аз съм написал кой сведетелства и от там кого цитира Колев 38. А да цитираш без да мислиш не е добър атестат.

vencivaleri1951 написа:
Хайде да повторим и твоите съждения.
Русия взема под контрол и двете електроцентрали , контролирайки Запорожието, Херсон и почти целия Донбас Тоест основната им войска е там След това започва да атакува двете електроцентрали с артилерия, а ПВО то се противопостаня на артилерията. Тоест прихващат ракети , снаряди, дронове без да разберат от къде им идва това "щастие"? И въобще руснаците са много хитри и подли-Готвят унищожение на съюзните войски в контролираните от тях територии, за да обвинят
невинните властници в Киев!?

vencivaleri1951 написа:
Тоест имаме некадърност-Личният състав на ПВО не може да разчете радари и локатори от къде идва атаката, и злокобно ръководство в Кремъл , което поставя под удар собственате си войска и диаспора, само и само да обвини украинците в престъпление.
" Политико " обаче ги разкри!!! Впрочем сега когато се замислям, разбирам логичната ти мисъл. Руското командване виждайки , че не може да спре храброто отстъпление по целия фронт на ВСУ, решава да прикрие "срама "си като атакува неизвестно от къде ядрените реактори-пряко вЕнергодар и косвено ВЕЦа в Нова Кохофка. Дори и руското ПВО не може да схване от къде идват ракети и снаряди. Само Гочето и "Политико" са наясно.

vencivaleri1951 написа:
Какво ООН, какви 5 гривни.
Говориш за предложението на Украйна и САЩ, което се възприема и от Гутериш. Да се демилитаризира централата, значи да напуснат съюзните войски Запорожието .
Колкото до искането на МАГАТЕ за проверка на централата, то Русия го приветства, а украинската компания ЕНЕРГОАТОМ не разрешава, тъй като такова посещение щяло да валидизира руския контрол над електроцентралата. Можело да стане само ако руските войски се изтеглят


(конкретните ми реплики по всяка ЛЪЖА по отделно - по-късно)

StarForLife™ ·idc=5534780~idp=1830673~140822~04-044·
цитирай
10. vencivaleri1951 - А ти не мислиш
14.08.2022 09:43
Причинноследствената връзка е далеч преди февруари.
Всяка армия взимайки под контрол територия, ще вземе под контрол и обекти от стратегическо значение, особено когато става въпрос за ядрена безопасност
Русия не експлоатира за собствени нужди Запорожката АЕЦ, не се нуждае и от това
Ти наясно ли си колко е зависима Европа от руските ресурси в енергетиката? Пък и САЩ също . Бъркаш руснаците с янките, които например окупирайки и до днес териотория на Сирия томат и експортират петрол от там.
Просто руснаците е крайно време да престанат да се правят на "готини" и да ударят Запада със зависимостта му от нея. От всичко зависят-енерго ресурси, торове, храна, специфични метали, обработен уран, уранов концентрат и т н Русия е самодостатъчна , голяма част от Запада не Руската икономика , може да не е от мащабите на Западните водещи страни, но е реална -топло, храна , вода, богати ресурси и незаобиколима военна мощ

germantiger написа:
подреждаш следствието преди причината, елементарен руски си

как стоят нещата

1 РУСНАЦИТЕ ПРЕВЗЕХА И ЗАЕХА ЦЕНТРАЛАТА - ТЯ НЕ Е ТЯХНА А УКРАИНСКА

2 РУСНАЦИТЕ ПОЛЗВАТ БУКВЛАНО КРАДАТ ЕНЕРГИЯТА ОТ НЕЯ КЪМ РУСИЯ

3 ИЗТЕГЛЯШ СЕ ОТ Ц ЕНТРАЛАТА И СПИРАТ ДА Я ОБСТРЕЛВАТ - ГОТОВЕО

ВИКАШ КОМИСИЯ/ЕКСПЕРТИ, КОЯТО ДА УСТАНОВИ КОЙ Я Е ОБСТРЕЛВАЛ

понеже ти си руснак - не извика и не даде достъп., както не даде такъв за убитите азовци пленници, а иначе грачи много

същите сте руснаците векове наред, за мен сте ясни и прозрачни отколе

цитирай
11. vencivaleri1951 - Няма нужда от отговор на всички лъжи
14.08.2022 10:04
Отговори само на "една":
Защо Русия ще атакува централа под неин контрол, защо ще акатува собствени войски и защо тези атаки ще се отразяват от собственото и ПВО
Да си прочел някой високопоставен западен военен да се изказва в посока на руски обстрел на станцията
Някоя от многото медии да са се осводомили от спътникова информация? Не, винаги -една жена рече
или най много-източник който иска да остане анонимен
Да припомним ли СНН и БИБИСИ, които твърдяха , че Саадам има и разработва оръжия за масово поразяване. Да припомня ли медиите които преди десетилетие , на база мнения на финасови специалисти стояха зад фалшиви сведения и рейтинги зад фалирани банки и други финансови институции и скоро сред това имахме финансов корапс в Щатите , който удари света Няма свободни медии-нито на Изток, нито на Запад
Не им вярвам-вярвам на логиката, на статистиката, на личните си усещания, съзнавайки , че последните не винаги са обективни

starforlife написа:
ЛЪЖИ! ЛЪЖИ! ЛЪЖИ!
Венци, време ти е да осъзнаеш, че живеем в ерата на комуникациите, свързаността и Интернет и лъжите ти отдавна не минават!
Не минават, защото всеки (поне малко осеферен) може да прочете кога и какво заявяват по официалните си канали тези, които ти се опитваш да клеветиш с лъжи!
[quote=vencivaleri1951]Цял свят тръпнеше да чуе Левитан с неговото "Говорит Москва" или какво е упълномощена ТАСС. "Поитико" ще се роди след повече от половин век вероятно и ще зависи от спонсорите си.

vencivaleri1951 написа:
Аз съм написал кой сведетелства и от там кого цитира Колев 38. А да цитираш без да мислиш не е добър атестат.

vencivaleri1951 написа:
Хайде да повторим и твоите съждения.
Русия взема под контрол и двете електроцентрали , контролирайки Запорожието, Херсон и почти целия Донбас Тоест основната им войска е там След това започва да атакува двете електроцентрали с артилерия, а ПВО то се противопостаня на артилерията. Тоест прихващат ракети , снаряди, дронове без да разберат от къде им идва това "щастие"? И въобще руснаците са много хитри и подли-Готвят унищожение на съюзните войски в контролираните от тях територии, за да обвинят
невинните властници в Киев!?

vencivaleri1951 написа:
Тоест имаме некадърност-Личният състав на ПВО не може да разчете радари и локатори от къде идва атаката, и злокобно ръководство в Кремъл , което поставя под удар собственате си войска и диаспора, само и само да обвини украинците в престъпление.
" Политико " обаче ги разкри!!! Впрочем сега когато се замислям, разбирам логичната ти мисъл. Руското командване виждайки , че не може да спре храброто отстъпление по целия фронт на ВСУ, решава да прикрие "срама "си като атакува неизвестно от къде ядрените реактори-пряко вЕнергодар и косвено ВЕЦа в Нова Кохофка. Дори и руското ПВО не може да схване от къде идват ракети и снаряди. Само Гочето и "Политико" са наясно.

[quote=vencivaleri1951]Какво ООН, какви 5 гривни.
Говориш за предлож
цитирай
12. getmans1 - Къде точно виждаш уникалността на ...
14.08.2022 10:04
Къде точно виждаш уникалността на ТАСС когато цитира дословно МИД ли, или когато цитира М. Улянов, представителят на Русия в МААЕ ?
А, може би виждаш в думите на Захарова и Небензя в стил КРАСТАВИЦИТА от М. Кришан - „Украйна напада ЗАЕЦ„ ... но пък доволно се набляга на позицията и обвинения на Украйна че фалшива?!

Никъде не се споменава предложението на ГУТЕРИШ първо демилитаризация а после инспекция на МААЕ а и такава от ООН за изясняване на обстоятелствата.

Ето ти страницата на ТАСС за вчерашният ден с тема „Украйна„;

https://tass.ru/voennaya-operaciya-na-ukraine?utm_source=google.com&utm_medium=organic&utm_campaign=google.com&utm_referrer=google.com

Така както иска Русия в момента е да занимава ООН-то с нейните обвинения да бъде осъдена Украйна само и единствено въз основа тяхното мнение - е, така не става...

Предложението на Гутериш за изтегляне на войските от района на централата ни най-малко не препятства Русия да я защитава но пък ще предотврати съмненията за „имитиране на нападение„ от когото и да е ... това явно не е удобно.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Гетьо, аз казах "ТАСС е упълномощена да заяви"-тоест говоря не за сегашната , която общо взето
14.08.2022 19:02
гепи аабривиатурата , а онази които всички слушаха и се съобразяваха. Напомних и за Левитан и п итам коя е "Политико" А мога да върна медията до Белински, Черняев и т н, когато и САЩ не ги е имало.
Това е .
Какво значи демилитаризация, което Украйна и САЩ предложиха-да се върнат руските войски в Русия, териториите да се върнат под контрол на Украйна и тогава МАГАТЕ да провери защото иначе щяло било да се валидизира руската окупация.
Ами тя е валидизирана "Голямите батальони" както казва Наполеон я валидизираха.
Руснаците поискаха първо подържаха искането на Донбас за икономическа самостоятелнос-автономия Подписаха за това договор и се изсмяха на договора. Руснаците подкрепиха независимостта на Донбас и бяха готови да сключат мир за това. Говориха в Стамбул, подписаха меморандум и украинциет след съгласуване с Вашингтон се отказаха- Загуби Украйна още две области, ще загуби още-бившата Нова Русия
Сега вървят с тези атаки , към самокрушение на Украйна като държава.
какво пречи експерти от МАГАТЕ да посетят централата? Тя се поддържа от същия числен състав, както преди войната. Правят това, което са правили винаги. Могат до бъдат разпитани тезихора, да се види техническата документация, заповедната книга за действия и разпореждания.
Не абсолютна шизофрения. Един бът рашките ползат като жив щит централата, че украинците не могат по тази причина да контранастъпват,втори път руснаците стрелят по своите , по живия щит, а върхът на сладоледа е, че руското ПВО отразява руските атаки
Ти наиситна ли вярваш в това, ти наистина ли мислиш, че руснаците ще се съобразят с янките.
Последните мислят, че след като Чернобил развали СССР, то и Запорожката АЕЦ ще развали Русия. Не ще развали Украйна и ще я върне там където е била до началото на 20 век
getmans1 написа:
Къде точно виждаш уникалността на ТАСС когато цитира дословно МИД ли, или когато цитира М. Улянов, представителят на Русия в МААЕ ?
А, може би виждаш в думите на Захарова и Небензя в стил КРАСТАВИЦИТА от М. Кришан - „Украйна напада ЗАЕЦ„ ... но пък доволно се набляга на позицията и обвинения на Украйна че фалшива?!

Никъде не се споменава предложението на ГУТЕРИШ първо демилитаризация а после инспекция на МААЕ а и такава от ООН за изясняване на обстоятелствата.

Ето ти страницата на ТАСС за вчерашният ден с тема „Украйна„;

https://tass/voennaya-operaciya-na-ukraine?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google&utm_referrer=google

Така както иска Русия в момента е да занимава ООН-то с нейните обвинения да бъде осъдена Украйна само и единствено въз основа тяхното мнение - е, така не става...

Предложението на Гутериш за изтегляне на войските от района на централата ни най-малко не препятства Русия да я защитава но пък ще предотврати съмненията за „имитиране на нападение„ от когото и да е ... това явно не е удобно.

цитирай
14. starforlife - ~
14.08.2022 21:13
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, аз казах "ТАСС е упълномощена да заяви"-тоест говоря не за сегашната , която общо взето гепи аабривиатурата , а онази които всички слушаха и се съобразяваха. Напомних и за Левитан и п итам коя е "Политико" А мога да върна медията до Белински, Черняев и т н, когато и САЩ не ги е имало.
Това е .
ЕТО ИМЕННО ЗА ТОВА ПРАЗНОДУМНО БАЛАЛАЙКАНЕ ГОВОРЯ!
ТАСС е основана през 1904-та година, а САЩ обявяват независимостта си на 4 юли 1776 година.

На 25 септември 1690 г. в Бостън излиза първият колониален вестник в Америка, Publick Occurrences Both Foreign and Domestick.

"Това е."

StarForLife™ ·idc=5534864~idp=1830673~140822~047-047·
цитирай
15. getmans1 - Гетьо, аз казах "ТАСС е упъ...
14.08.2022 22:32
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, аз казах "ТАСС е упълномощена да заяви"-тоест говоря не за сегашната , която общо взето гепи аабривиатурата , а онази които всички слушаха и се съобразяваха. Напомних и за Левитан и п итам коя е "Политико" А мога да върна медията до Белински, Черняев и т н, когато и САЩ не ги е имало.
Това е .


... ЕТО ДО КАКВО ВОДИ ИЗЛИШНОТО ПРАЗНОСЛОВЕНЕ ... И тогава и сега ТАСС като държавна агенция е УПЪЛНОМОЩАВАНА да отразява становището на държавата ... ТИ я сравняваш с ПОЛИТИКО ... А, аз само показвам, че в случая ТАСС само показва становището на МИД без да цитира КАЗАНОТО ОТ ГУТЕРИШ - лично на мен това ми е странно ... И гледай сега какво се получава, ТИ, който знаеш за какво става реч в казаното от ГУТЕРИШ се извъртяваш точно във внушенията на ЗАХАРОВА.
... Другото е, че когато ти самият си цитирал ПОЛИТИКО или си коментирал при ЧП статия на същия ПОЛИТИКО тогава не си си задавал въпрос колко невръстен спрямо други политически издания.


vencivaleri1951 написа:
Какво значи демилитаризация, което Украйна и САЩ предложиха-да се върнат руските войски в Русия, териториите да се върнат под контрол на Украйна и тогава МАГАТЕ да провери защото иначе щяло било да се валидизира руската окупация.


... Ето за това говоря, че в случая ГУТЕРИШ говори за ДЕМИЛИТАРИЗАЦИЯ НА ЗАЕЦ а ти си дрънкаш за КРАСТАВИЦАТА - И то при положение че духът на постинга ти е точна случващото се в ЗАЕЦ ... Нито Левитан, нито Белински, Черняев или каквото и да е от ВСВ има място в разговора ни.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5047909
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031