Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2022 00:38 - България- Куба
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6355 Коментари: 33 Гласове:
4

Последна промяна: 08.08.2022 00:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                          БългариЯ                                                      Куба
-Територия-       111000км2                                                    110000км2
-Население         6, 5 млн                                                        11млн
-продълж на
живота                 74, 8 год                                                        78,6
-детска смърт      7,4 на 1000                                                     5,1 на 1000
-БВП през ППС      204 млрд   дол                                                   284 млрд дол
-Услуги в БВП          74%                                                               12%


Куба е световна марка в медицина, тютюневи и конячни изделия, туризъм, производство на захар,култура, спорт -образование. Има грамотност 99,8 %, което е най-висок процент в Латинска Америка. Куба от остров под контрола на Коза Ностра до 63та година, не познава днес корупция, организирана престъпност, наркомания.
От 63та година Куба има наложено икономическо имбарго от САЩ, което на практика спазват солидарно много страни, за да не попаднат под санкции от САЩ Въпреки това Куба има средно над 10млрд инвестиции годишно -в сравнение България има под милиард, въпреки , че е чл на ЕС и няма имбарго , а има "Америка за България"
И не е въпрос на социализъм ,  или  капитализъм , а въпрос на достойнство.
Както се пише, Куба има много добро здравоопазване, особено "пулмология"

Когато кихнеха руснаците преди 90те, а американците след 90те, то ние ловехме 
бронхопневмония-двустранна. В това отношение кубинците имат завидно "здраве"
Този постинг е реплика. Сравняват се съпоставими страни-като население, територия, приблизително еднакво развитие и т н
Япония , ако я сравним с още 100капиталистически страни, разликата ще е същата
При това Япония не капиталистическа страна , както и Куба не социалистическа.
Имаме социалистическа/социална  икономика , когато се преразпределя БВП над 50%
Общо взето преразпределят над 50% "щастливите страни"-Канада, Скандинавието, Австралия, Япония, Н Зеландия-тоест това са страни със социалистическа/социална 
икономика
И в словото си по случай 77 години от бомбардировките над Херушима и Нагазаки , премиерът на Япония цитира един утопичен социалист, какъвто е 
Толстой/толстоизъм/ " Не можеш да градиш щастието си върху нещастието на други и , чеистинското щастие е да направиш щастлив другите"
Няма как една страна , система да носи щастие , да бъде пример ,когато за 7 секунди 
отне живота над 100000 души, а в продължение на час, близо 200000.
Защото ако на някои щастието е синоним на пълен търбух, то девизът на кубинците е 
Отечество или смърт И никой не се съмнява, че носят този девиз в сърцата си






  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sorossadistfucking - Тайван - 28 млн население, пък живеят на 33 хил.кв.км
08.08.2022 01:00
Тоест, България с 6.5млн на 111хил.кв.км, а алтернативните китайци 4 пъти повече население - върху 3 пъти по-малка площ.
Гъсто населен остров... А като дойде и американската баба ЦОЛА Драгойчева (нанци пилоци) изведнъж им стана ОЩЕ ПО-ТЯСНО, щото...
Истинският Китай от вчера им спря ПЯСЪКА...
Да, спря им пясъка. От което следва, че те не могат да строят нови панелки. Щото в бетона е нужен и много ПЯСЪК, на една торба цимент отиват 3-5 колички пясък. А той преди Пелоси идваше от Истинския Китай...
Нек сега да го докарват от Саш.
цитирай
2. starforlife - Ха ха ха ха-йде да ти върна жеста по бързо посещение.
08.08.2022 01:12
Е... Ти при мен на 3-тата минута - аз при теб на 33-тата, но няма да издребняваме, нали?
И понеже пак нещо съм те жегнал с постинга си и отразената в него (а и под него) истина и по мен клискаш да ме опровергаваш (както в предходния си постинг, където също се изложи), та като под него - предходния ти постинг - да "дискутираме", м?
Уф, забравих, че ти не си по дискусиите (затова използвах кавички), но все пак аз ще започна.

Хайде първо да ми отговориш като е толкова по-добре в Куба отколкото в България...
О, неее - няма да те питам, защо не се ометеш натам, не!
Ще те попитам защо за 2021-ва (и не само естествено) година мъжете в Куба получават ПЕТ ПЪТИ по-високи заплати от жените?
Средната за мъжете е 280 900 песос годишно, а средната за жените 58 300!

Та казваш социална е Куба, м?

Но давай, Венци, да танцуваме. Пък да видим кой докъде ще го докара.
Ще стигнем и до паритета на покупателна способност на заплатите от 30-50$ месечно, спокойно.
Както и до това каква медицинска "сила" е Куба, спокойно.
Всичко по реда си.
Сега аз обаче искам и друго да те попитам:
ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ЗА 2021 ГОДИНА ДЕТСКАТА СМЪРТНОСТ В БЪЛГАРИЯ Е 5,4 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, А В КУБА 7,6 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, ТИ СЪЗНАТЕЛНО ЛИ ЛЪЖЕШ И ЗА ТОВА ИЛИ?


ПС:
Може ли да те попитам също и защо се правиш, че не си прочел постинга ми "реплика" на питането ти в предходния постинг?
Ето този: https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/08/06/za-aliuziiata-iliuziiata-fantaziite-vyzmojnostite-realnostit.1829687
Нали ме питаш в твоя постинг и аз исках да ти отговоря, но ти се ослушваш като пр~днал комунист - ха ха ха.
Или само да те попитам и тук как смяташ, че ще бъдат дислоцирани 100 000 войници от Северна Корея в Украйна в помощ на Путин?
И смяташ ли, че някой ще го позволи дори и да е възможно реално физически?
А ако все пак се получи - на какъв език ще комуникират руснаци и севернокорейци, на английски?
цитирай
3. starforlife - Сега...
08.08.2022 03:38
Преди да продължа, Венци, да разобличавам наглите ти лъжи, да сведа до знанието на go4ito, че при мен както онзи ден отново е 2:30 часа и приключвам работа с хора, при които е 17:30, та... така.

А сега С ЦИТАТИ да поиграем на играта "кой се опитва отново да налъже блогърите?"

Цитат първи:
"Изправено пред хуманитарна криза, която заплашва да предизвика нови протести на острова, кубинското правителство предприе безпрецедентната стъпка да разреши чуждестранни инвестиции в своя нововъзникващ частен сектор и ще възобнови официален обменен пазар за долара.
Властите също така ще намалят митническите такси и ще премахнат ограниченията за някои стоки, които туристите могат да носят на острова, каза министърът на икономиката и вицепрезидент Алехандро Гил на заседание на Националното събрание в четвъртък.
Спирането на туризма и официалните канали за парични преводи от Съединените щати през последните две години, лиши правителството от два от основните му източници на чуждестранна валута, в резултат на което кубинците трябва ежедневно да се справят с недостига на храна, лекарства и гориво.
Трудната икономическа ситуация доведе до масови демонстрации миналата година, а честите прекъсвания на електричеството това лято предизвикаха още повече протести."
ТА Я ПАК ДА СРАВНИМ С ТВОИТЕ ТВЪРДЕНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКАТА СИТУАЦИЯ В КУБА, ВЕНЦИ?

Цитат втори:
"Икономиката на Куба се възстановява по-бавно, отколкото е необходимо, каза Гил, и затова властите ще дадат приоритет на привличането на чуждестранни инвестиции и навлизането в нарастващия голям черен пазар на долари в страната. „Разрешаваме чуждестранни инвестиции в недържавния сектор“, обяви Гил. Но правителството ще определи приоритети и ще ограничи на кои частни предприятия ще бъде разрешено да получават чуждестранни инвестиции, добави той."
ТА Я ПАК ДА СРАВНИМ С ТВОИТЕ ТВЪРДЕНИЯ ЗА ЧУЖДИТЕ ИНВЕСТИЦИИ И ПРЕРАЗПРЕДЕЛЯНЕТО НА БЛАГАТА В КУБА, ВЕНЦИ?
Да повторя минимизирано: "правителството ще определи приоритети и ще ограничи на кои частни предприятия ще бъде разрешено да получават чуждестранни инвестиции"!

Цитат трети:
"Куба прие нови закони миналата година, позволяващи създаването на малък и среден частен бизнес за първи път от десетилетия. Но по това време не беше ясно дали тези предприятия ще могат да си партнират с чуждестранни инвеститори или да получат финансиране от чужбина. През май администрацията на Байдън разреши на американските компании да финансират и инвестират в частен бизнес в Куба. По това време още не беше известно дали кубинското правителство ще го позволи."
АХ ТЕЗИ ЛОШИ АМЕРИКАНЦИ! ГОСПОД ДАВА, АМА ДАЛИ ПЪДАРЯ ЩЕ ДАДЕ СТАВА ЯСНО СЛЕД ГОДИНА НА БУНТОВЕ И ПРОТЕСТИ, ЗАЩОТО Е МНОГО ГОТ В КУБА, ДААА!


Да завърша соло-танца си - ха ха ха - със заглавие от Куба от 18-ти юли тази година:
Държавата на ръба: кубинците споделят снимки на протести, полицейски побои и криза в здравеопазването
18 юли 2022 г. 17:07 ч

Да повторя: "ДЪРЖАВАТА НА РЪБА"!
Както и: "ПОЛИЦЕЙСКИ ПОБОИ"!
Както и: "КРИЗА В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО"!
А стига бре, кубинците!
В България един твърди, че здравеопазването ви е световна марка!

Отговорът на кубинците:
Неотразими Стар - ха ха ха - той може да ви твърди и това, че в Куба няма корупция, но истината е, че тя е почти колкото вашата в България, защото вашият CPI (Corruption Perceptions Index) за 2021-ва година е 43, а нашият в Куба е 46 и като вас сме към 50-то място в света!


Ей, кубинецо! И ти ли ще тролиш сега с намеци, че не живея отдавна в Нидерландия, която е на 7-мо място по този показател, след държави като Дания (на 1-во), Финландия (на 2-ро), Нова Зеландия (на 3-то), Норвегия (на 4-то), Сингапур (на 5-то), Швеция (на 6-то)?
Я по-добре предложи на Венци като не му се нрави да сравняваме Куба с Япония, да я сравним със Сингапур тогава!
И какво ще рече, че не можело да се сравняват две страни, ако не са от един и същи "калибър"?
Че да сравним тогава Русия със САЩ, или?
Уф, забравих, Русия е икономическо и всякакво джудже!
Ами няма проблем - да сравним тогава Китай със САЩ?
цитирай
4. krumbelosvet - Звездата на живота е днешният Кириак Стефчов.
08.08.2022 04:24
Кириак Стефчов под Новото иго.
цитирай
5. marana69 - ето, и моят кратък отговор...ако, не преча...
08.08.2022 08:22

...гошо,Светът се развива..смешно е да разделяш.
така...опростончески...два лагера..
....капитализмът, си 'изпълни' задачките..
ние, живеем , в безсрамно изобилие....
за сметка, на все по - сбъркана , и бездуховна..
неспаведлива ,Социална среда...
в Света, съществуват, толкова..
многоо анаомалия, че се.чудя, на ''кое'' толкозз, се радваш ?

....а приори, Светът е неасправедлив, жесток, и консуматорски..
сигурно, ще запиташ, защо така ...
Богатите държави, са богати , веднъж, заради жестокият колониализъм..
и, второ. заради..ФЕД, и огромните БАЛОНИ, Парична маса, които се
наливаха / и все още, се наливат в тези ''западни'' Икономики..
и сега, преди всичко ,.във ВОЙНАТА...ТЕ,затова, и ''направвеха''
тази безмислена, братска война, между два Хриист..народа..

многоо редовно пиша по тези, основни, ексизтенциални въпроси..
защото, съм човек, философ...
разбира се, Аз НЕ мога, да ''разбера'' а, камо ли, ''поддържам''...
руската Воеенна агресия, и инвазия, която..се води, от ХЕРВЕЙСК..банкери..
срещу Хриостиянската култура и...срещу целият Свят, всъщност, вече го казах.

ти, мислиш ли, по тези въпроси, ..
...не е е важно да, вдигаш...патките, с валери..,всеки ден..
това е тъпо, и стана досадноо...отдавна..искат се сериозни отговори..

ако, ти си философ, би се опитал, да ми даддеш разумен отговор
..ако ли не,
аз, има ,къде да си..пиша...
хубав ден...

аз съм пенсионерка, имам цялото време, на Света, както и др. ВВ1951..
да видим теб, ти..като..''виден'' капиталист, как, ще се справиш..
нищо лично, към твоят л..живот...
Юлия
цитирай
6. germantiger - И СЕГА СТАВА КОФТИ ЩОТО ТРЯБВА ...
08.08.2022 08:32
И СЕГА СТАВА КОФТИ

ЩОТО ТРЯБВА ДА СРАВНИШ И КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ШВЕЙЦАРИЯ И КАПИТАЛИСТИЧЕСКА АВСТРИЯ

С КЛОАКИ КАТО КУБА И БЪЛГАРИЯ

като ги сравниш ми се обади за параметрите
цитирай
7. germantiger - обаче това е нищо юдай да хванем ...
08.08.2022 08:34
обаче това е нищо

юдай да хванем бика за рогата или РУСКИНЯТА ЗА КРАКАТА

РУСИЯ ИМА НАЙ-ОГРОМНА ТЕРИТОРИЯ

И ПРИРОДНИ БОГАТСТВА ПОВЕЧЕ ОТ ВСЕКИ ДРУГ

зщао обаче там живеет по-зле от един люксембург или от една швеция

?!
цитирай
8. marana69 - @ 1 / кой е тоз ИСТИНСКИ КИТАЙ, ма рассо ? ти нали си, баш ПРОСВЕТИТЕЛКА..я ?
08.08.2022 08:34


Истинският Китай от вчера им спря ПЯСЪКА...
Да, спря им пясъка. От което следва, че те не могат да строят нови панелки. Щото в бетона е нужен и много ПЯСЪК, на една торба цимент отиват 3-5 колички пясък. А той преди Пелоси идваше от Истинския Китай...
Нек сега да го докарват от Саш.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Добро утро !
08.08.2022 09:03
Написах , че този постинг е реплика един глупав постинг и дори само по тази причина не може моят постинг да е умен. Накратко все пак ще коментирам

Около 200 примерно са държавите-признати и не до там признати. От тях 5-10 имат комунистическо управление , а две-три от тях и опит за комунистическа икономика. Останалите държави са с пазарна икономика-била капиталистическа, социалистическа.
Казах , че е тъпо да се сравнява Япония и Куба по посока -комунизъм -капитализъм, защото , ако сравним Япония с Хаити, Парагвай ...ще се получи същата разлика, а в Хаити и Парагвай никога не е мирисало на комунизъм, социализъм. Защо е тази разлика? Причините са различни и винаги са били такива , но не единствено заради формата на управление.
Светът се развива в спирала и никой не може да каже убедително защо цивилизации като тези в Африка и Азия днес са в разруха, а англосаксите , които по това време са били роби на галерите, в гладиаторските школи, в чифлиците...днес господстват в света.
Много неща не знаем, вкл и за своята си страна, която е в един период втората по големина империя в Европа.
Колониализмът както пише Юлия също е дал своя дан.
Спомнете си онази известна картина, където екзекутират индийци завързани за цевите на оръдия.
Англичаните ги разстрелват публично и шумно, не защото са въстаници, сепаратисти и т н, а защото са дръзнали да произвеждат платове. Направили са текстилни фабрики и са започнали да произвеждат по евтина продукция. Подобно действие е било инкриминирано тогава в Британската империя и наказанието е било за това смърт. При това екзекуцията е била направена по такъв начин , че да стресне и уплаши индийците, защото е присъда и срещу мъртвите-няма как на разпиляни от снаряди тела , да се извършат съответните религиозни ритуали свързани със смъртта. И пак да се замислим за цивилизациите-тази в Индия например и тази в Острова Последната е млада и от там агресивна.
С две думи -ако погледнем светът през 19 век, когато не е имало комунистически държави ще установим, че Западна Европа , Япония , Сев Америка също изпреварват в развитието си останалия свят. А ако сравним за периоди преди Христа, то този господстващ Запад не и съществувал като държавност-диви и варварски племена . За това най добре е сравнението да се прави за различните периоди в една и съща страна .
Коректно би било да сравняваме Куба след 60те , с Куба от преди това. България също, САЩ също.
По полезно е да мислим върху това, как и защо България от 9 млн души, стана 6. Как защо от страна произвеждаща машини, компютри, химия и т н се превърна в "клоака" както се казва в един тук коментар. Защо от страна в която не си заключвахме вратите се превърнахме в страна с решетки по прозорците и с печеливш охранителен бизнес. Корупция и организирана престъпност ни бяха известни от филмите, а днес т нар елит е заченат от тях. Това е полезна тема за нас. Защо от небогата , но подредена държава се превърнахме в нарицателна такава за неблагополучие. Защо държим всички срамни рекорди почти?
Колкото за предложената помощ от Сев Корея на жива сила. Не е казано никъде, че ще бъде приета, а и необходима ли е. Репликата ми беше, че Сев Корея признавайки донбаските републики, предлага и помощ днес , когато имат нужда, а Тайван общо взето го "изпържиха", тези които го "бутнаха в мазнината"
А това , кой щял да позволи на С Корея да помогне с жива сила, предлагам да се погледне картата. С Корея освен с Южна, граничи с Китай и Русия. Кой и как би могъл да "закрие небето" или сухоземния транспорт над тези две страни? Видяхме какво се случи в Казахстан, когато по линията на договора за отбрана за часове влязоха и дисциплинираха ситуацията руски и белоруски подразделения-десетки хиляди числен състав. Тоест говорим за готовност, а не че ще бъде ползвана тази помощ. Северна Корея е достатъчно , че сдържа в известна степен региона.



starforlife написа:
Е... Ти при мен на 3-тата минута - аз при теб на 33-тата, но няма да издребняваме, нали?
И понеже пак нещо съм те жегнал с постинга си и отразената в него (а и под него) истина и по мен клискаш да ме опровергаваш (както в предходния си постинг, където също се изложи), та като под него - предходния ти постинг - да "дискутираме", м?
Уф, забравих, че ти не си по дискусиите (затова използвах кавички), но все пак аз ще започна.

Хайде първо да ми отговориш като е толкова по-добре в Куба отколкото в България...
О, неее - няма да те питам, защо не се ометеш натам, не!
Ще те попитам защо за 2021-ва (и не само естествено) година мъжете в Куба получават ПЕТ ПЪТИ по-високи заплати от жените?
Средната за мъжете е 280 900 песос годишно, а средната за жените 58 300!

Та казваш социална е Куба, м?

Но давай, Венци, да танцуваме. Пък да видим кой докъде ще го докара.
Ще стигнем и до паритета на покупателна способност на заплатите от 30-50$ месечно, спокойно.
Както и до това каква медицинска "сила" е Куба, спокойно.
Всичко по реда си.
Сега аз обаче искам и друго да те попитам:
ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ЗА 2021 ГОДИНА ДЕТСКАТА СМЪРТНОСТ В БЪЛГАРИЯ Е 5,4 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, А В КУБА 7,6 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, ТИ СЪЗНАТЕЛНО ЛИ ЛЪЖЕШ И ЗА ТОВА ИЛИ?</div>

ПС:<div class="quote" title="">Може ли да те попитам също и защо се правиш, че не си прочел постинга ми "реплика" на питането ти в предходния постинг?
Ето този: https://starforlife/lichni-dnevnici/2022/08/06/za-aliuziiata-iliuziiata-fantaziite-vyzmojnostite-realnostit.1829687
Нали ме питаш в твоя постинг и аз исках да ти отговоря, но ти се ослушваш като пр~днал комунист - ха ха ха.
Или само да те попитам и тук как смяташ, че ще бъдат дислоцирани 100 000 войници от Северна Корея в Украйна в помощ на Путин?
И смяташ ли, че някой ще го позволи дори и да е възможно реално физически?
А ако все пак се получи - на какъв език ще комуникират руснаци и севернокорейци, на английски?

цитирай
10. getmans1 - МИНАВАМ САМО ДА СЕ ИЗЦВЪКАМ. . . К...
08.08.2022 09:54
МИНАВАМ САМО ДА СЕ ИЗЦВЪКАМ ...

Казвам това защото знам, че това което препоръчвам никой няма да прочете пък камо ли да осмисли;

https://boulevardbulgaria.bg/articles/kuba-e-v-tezhka-humanitarna-kriza-a-rezhimat-iska-da-skrie-masovite-protesti-ot-sveta

Препоръчва се за четене преди писане...
цитирай
11. vencivaleri1951 - Гетьо, че Куба е в хуманитарна криза след разпада на СССР се знае
08.08.2022 10:39
Въпросът е дали и България не е, защото ние изчезваме и като народ, че българският етнос е в демографска катастрофа и , че перспектива за промяна не се вижда.
Преди промените и България и Куба бяха с около 9 млн души население. Те сега са 11 млн, ние според последното преброяване 6, 5 млн Тоест за 30 години , 30% от населението ни аут

getmans1 написа:
МИНАВАМ САМО ДА СЕ ИЗЦВЪКАМ ...

Казвам това защото знам, че това което препоръчвам никой няма да прочете пък камо ли да осмисли;

https://boulevardbulgaria/articles/kuba-e-v-tezhka-humanitarna-kriza-a-rezhimat-iska-da-skrie-masovite-protesti-ot-sveta

Препоръчва се за четене преди писане...

цитирай
12. getmans1 - . . . ОТНОВО ЗАПОЧВАШ ПАРАЗИТЕН р...
08.08.2022 11:04
... ОТНОВО ЗАПОЧВАШ ПАРАЗИТЕН разговор който ще докара до нищо говорене ... десетки, че и стотици пъти сме го правили това упражнение.
Това, че го казвам в мн. число не значи че споделям вина за това положение...

... СЕГА НЯМА ДА Е ЛОШО, да цитираш една държава от бившият соц. която да не е на нашият хал, пък може и любимата си Русия да цитираш ... То израза е груб но, „Като отвързани кучки се разбягахме„ .... Сега с големите си претенции на геополитик може конкретно да ми обясниш, какво би се случили с Куба ако СИ ОТВОРИ ГРАНИЦИТЕ.
Казвам „ако„ защото съм сигурен, че там диалог не може да има, на кубинските „революционери„ не им трябва демокрация и ако все пак нещо се промени няма да се мине без кръв

... Абсолютно съм сигурен, че не си прочел това което ти предложих ... Та, въпроса си остава, какво би станало с Куба при отваряне на границите ...

vencivaleri1951 написа:
Въпросът е дали и България не е, защото ние изчезваме и като народ, че българският етнос е в демографска катастрофа и , че перспектива за промяна не се вижда.
Преди промените и България и Куба бяха с около 9 млн души население. Те сега са 11 млн, ние според последното преброяване 6, 5 млн Тоест за 30 години , 30% от населението ни аут

getmans1 написа:
МИНАВАМ САМО ДА СЕ ИЗЦВЪКАМ ...

Казвам това защото знам, че това което препоръчвам никой няма да прочете пък камо ли да осмисли;

https://boulevardbulgaria/articles/kuba-e-v-tezhka-humanitarna-kriza-a-rezhimat-iska-da-skrie-masovite-protesti-ot-sveta

Препоръчва се за четене преди писане...


цитирай
13. starforlife - Хайде добро утро и от мен.
08.08.2022 11:11
И да видим как дяволът чете евангелието.

Значи, написал си, Венци, един куп ЛЪЖИ, с релевантното ни отдавна опасение, че са осъзнати и нарочни.
И когато човек (когото дори приканваш към дискусии и отговори) ти отговори - започваш с дежурното: "А вие защо бихте негрите?"
Той, постингът ти, е за Куба с бегло сравнение с България и 99% от написаното в него е лъжа!
Аз показах 50% от тази лъжа и ти се опитваш да отклониш дискусията в друга посока, за да не покажа и другите 50%! Защо?!

Ами направи постинг за това, че Западът държи нивото си на завоевателната си политика и, АКО РЕШИМ ДА ГОВОРИМ с навит грамофон и заредена изтъркана плоча - ЩЕ ПОКАЖЕМ И ТОГАВА ЛЪЖАТА при подобно елементарно мислене и невярни твърдения.

Сега само да те попитам като постоянно реално плюеш УЖ родината си, България, прочете ли поне последното изречение на Радо към момента?
Ето, цитирам ти го:
getmans1 написа:
Та, въпроса си остава, какво би станало с Куба при отваряне на границите
което е напълно изчерпателно на твоето "сериозно"
vencivaleri1951 написа:
Въпросът е дали и България не е, защото ние изчезваме и като народ, че българският етнос е в демографска катастрофа и , че перспектива за промяна не се вижда.
Преди промените и България и Куба бяха с около 9 млн души население. Те сега са 11 млн, ние според последното преброяване 6, 5 млн Тоест за 30 години , 30% от населението ни аут
цитирай
14. starforlife - И, Венци, да те попитам кога си истински:
08.08.2022 11:43
В заглавието на 12-ти коментар, където написа:
Гетьо, че Куба е в хуманитарна криза след разпада на СССР се знае
Или в текста от постинга, където написа:
- Куба е световна марка в медицина, тютюневи и конячни изделия, туризъм, производство на захар,култура, спорт -образование. Има грамотност 99,8 %, което е най-висок процент в Латинска Америка.
- Както се пише, Куба има много добро здравоопазване, особено "пулмология"
- девизът на кубинците е Отечество или смърт
Я ни кажи тогава твоето определение за хуманитарна криза?
Пък после ще те попитам като натроли и това, че призналите официално Тайван били платени за това държави - по тези ти думи за Куба след разпада на СССР не излиза ли, че точно Куба е била платена и друг е този, който плаща, а не тези, за които тролиш?


А сега накратко репликите ми по това, което трябваше да коментираме под предходния ти постинг. Където дори ме приканваше за отговори, а както винаги се покри.

vencivaleri1951 написа:
Колкото за предложената помощ от Сев Корея на жива сила. Не е казано никъде, че ще бъде приета, а и необходима ли е.
Ооо, необходима е и още как!
Русия е тази, която наема войници дори от чужди държави, което е в нарушение на Закони и Конституция на РФ!
Ще стигне и до мобилизация. Ще стигне и до приемане на помощ от всеки предложил й я.
И пак ще загуби тази завоевателна война!

vencivaleri1951 написа:
Репликата ми беше, че Сев Корея признавайки донбаските републики, предлага и помощ днес , когато имат нужда, а Тайван общо взето го "изпържиха", тези които го "бутнаха в мазнината"
Е да де, но това са просто думи!
Западът на практика и с дела помага на Украйна!
А ти си седнал да ми задаваш смешния въпрос САЩ ще изпрати ли една рота поне!

vencivaleri1951 написа:
А това , кой щял да позволи на С Корея да помогне с жива сила, предлагам да се погледне картата. С Корея освен с Южна, граничи с Китай и Русия. Кой и как би могъл да "закрие небето" или сухоземния транспорт над тези две страни? Видяхме какво се случи в Казахстан, когато по линията на договора за отбрана за часове влязоха и дисциплинираха ситуацията руски и белоруски подразделения-десетки хиляди числен състав.
Именно де - в изричния ми поситнг точно картата разгърнах! Защо не дойде да говорим по картата, а и сега се опитваш да натролиш по-посредствените съблогъри?!
Или сега да отбелязвам на картата къде е Казахстан спрямо Русия и да сравняваме с това къде е Северна Корея спрямо Украйна, за да видим отново как дяволът чете евангелието?
Не е ли напълно достатъчно да кажа, че то и десетки хиляди за часове влязоха в Украйна, но не излизат от там 200 дни?
Тоест, половината вече "излязоха"! В дървени "униформи"!
Кавичките при "излязоха" са за това, че Русия дори не прибира убитите си синове, за да ги предаде на реалните им майки за синовно погребение и съответно да има лична могила всяка руска майка, където да "благославя" Путин! Ама така с кръв, стичаща се от очите им да го "благославят"!

vencivaleri1951 написа:
Тоест говорим за готовност, а не че ще бъде ползвана тази помощ. Северна Корея е достатъчно , че сдържа в известна степен региона.
Говориш за готовност на думи!
Самият Ким Чен говори просто думи!
Това е типично за цялата ви комунистическа семка!

И оставих намека ти, че Северна Корея и Русия са способни да прехвърлят 100 000 войска от Северна Корея през Китай и/или Русия в Украйна за накрая.
А ти Китай пита ли го дали ще се съгласи?
Защото май и той затвори небето си за полети на руски самолети солидарно с останалите страни в света!
Но пък и да те попитам с какви точно самолети се прехвърлят 100 000 войска със снаряжението им?
Както и ти набивам отново въпроса, който се правиш, че не съм поставил: На терен, в реални бойни действия, на какъв език точно ще се колаборират севернокорейци и руснаци? На английски?
Както и да те питам защо трябва САЩ и ЕС да закриват небето над Китай (или Русия и не, че не могат!), като е достатъчно (и тогава сигурно ще го направят и ще започне още по-сериозно мелене на руски войничета на кайма) да закрият това над Украйна?!
Или те севернокорейците от зад руската граница, от руска територия ще воюват?
цитирай
15. fun1001 - ..да 'забия''.ВЪПРОСЪТ на ' този 'дебат'...
08.08.2022 12:22

ето, Тигърът, те попита, най култ.и кратко, венци ?
та и аз...


РУСИЯ ИМА НАЙ-ОГРОМНА ТЕРИТОРИЯ

И ПРИРОДНИ БОГАТСТВА ПОВЕЧЕ ОТ ВСЕКИ ДРУГ

зщао обаче там живеет по-зле от един люксембург или от една швеция

?!
цитирай
16. vencivaleri1951 - Ами и аз ще ти отговоря културно и кратко
08.08.2022 22:06
Болшинството "щастливи " страни са с неголяма територия и социалистическа икономика.
Друго искам да кажа обаче Не винаги силното потребление гарантира добър живот.
Ти живееш казваш в Германия Макар да не съм съгласен с 90% от това което казваш, ако си принудена да живееш менталния живот на средностатиситческата германака, ще луднеш В Люксембург не съм бил, но в Швеция съм бил няколко пъти
Подредено, уютно, задоволено/соц икономика/, но ми е било през всичкото време тъпо. Работят здраво, купуват много, но летък се отрязват като мотики, и реанимират до понеделник, когато пак работят здраво, купуват много и пак движението с "мотиките" Това беше през 70те, не вярвам кой знае колко да са се променили нещата
Финландците същата история, но те имаха сух режим/сега полусух/ и през уйкенда идваха да се отрежан в Ленинград или Прибалтика Мой приятел ходеше с една финка-аспирантка . Беше 25 годишна, но не беше ходила до аспирантурата си на театър, опера , балет, концерт класическа музика
В къщи имаме неотваряни домакински уреди-жена ми хареса някоя реклама и спедиторите носят. Затрупани сме от куп "революциионни " неща-на половината не знам името и няма да се разопаковат. При децата е същото.
С жена ми сме ходили миналата година 2 пъти на представление и един път на кино.
Когато имахме по един уред, при това в повечето случаи на Елпром имахме абонаменти за Народния и за Армията-всяка седмица ходехме или на купон, или на представление. Не минаваше седмица без поне един път да отидем на кино
Днес непрекъснато си гледаме в устройствата и си мислим , че живеем добре
По заможни смедвамата, по задоволени, не мислем за насъщен, за отопление, за бита на деца, внуци... Живеем обаче по тъпо. И не сме сами в тази тъпотия. Събираме се с приятели, сядаме на маса, понякога танцуваме, казваме ако има проблем да се реши, някоя пара да се изкара и после, лека , полека, повечето вадят телефоните си и задълбават в тях.
Аз специално съм се ограничил-телефонът ми е една ,Нокиа , която имах преди 15 години. Само телефон и съобщения.
Не мисля, че свръхзадоволеността е толкова полезно нещо. Империите падат от свръхзадоволеност, не от дефицити. Обикновено тези с дефицитите сриват империите.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Писна ми от теб
08.08.2022 22:21
Данните и показателите са взети от Уйкипедия, а твоите вероятно са от лични изследвания.
Вероятно лъжат и са 5 млн а не 11, вероятно не си отиват от този свят средно 79 годишни , а умират на по 50. Детската смъртност не им е една от най-ниските, а от най- високите Нямат спорт, нямат шоу, балет, плажовете им са гадни и не ги посещават,...
По дебел си, значи повече знаеш.
Куба е на купонна система за много храни, горива и режим на тока. Това е хуманитарна криза. И тя е в тази криза вмъкната повече от половин век. Вината и е , че натри носа на янките през 63та и същите не могат да и го простят.
И какво кохортата ви непрекъснато се дрънчите за преимуществата на Капиталистическата държава над комунистическата. От къде е експертизата ви?
Предприемачи сте, или управленци от преди промените. Занимавате се с наука в социалната и производствената сфера? Разписвате ведомости, създавате работни места. От къде експертизата? От "байките" с които всеки ден ме приспиваш/-било ти, било някой твой профил/какъв успешен предприемач си. Ти нямаш идея , какво е да имаш собствен бизнес
Ще ми висиш денонощно на компа, а кинтите ще идват заради талията ти. Хамалогия, унижение, страх, отговорност и много късмет е собствен бизнес в България. Не опонентите, а и съмишлениците ти в блога не биха се хванали с теб в съдружие. Профилите ти няма дасе хванат с теб, а ти експертиза ще ми даваш-бЕгай се щракни в клозета!


starforlife написа:
В заглавието на 12-ти коментар, където написа:
Гетьо, че Куба е в хуманитарна криза след разпада на СССР се знае
Или в текста от постинга, където написа:
- Куба е световна марка в медицина, тютюневи и конячни изделия, туризъм, производство на захар,култура, спорт -образование. Има грамотност 99,8 %, което е най-висок процент в Латинска Америка.
- Както се пише, Куба има много добро здравоопазване, особено "пулмология"
- девизът на кубинците е Отечество или смърт
Я ни кажи тогава твоето определение за хуманитарна криза?
Пък после ще те попитам като натроли и това, че призналите официално Тайван били платени за това държави - по тези ти думи за Куба след разпада на СССР не излиза ли, че точно Куба е била платена и друг е този, който плаща, а не тези, за които тролиш?


А сега накратко репликите ми по това, което трябваше да коментираме под предходния ти постинг. Където дори ме приканваше за отговори, а както винаги се покри.

vencivaleri1951 написа:
Колкото за предложената помощ от Сев Корея на жива сила. Не е казано никъде, че ще бъде приета, а и необходима ли е.
Ооо, необходима е и още как!
Русия е тази, която наема войници дори от чужди държави, което е в нарушение на Закони и Конституция на РФ!
Ще стигне и до мобилизация. Ще стигне и до приемане на помощ от всеки предложил й я.
И пак ще загуби тази завоевателна война!

vencivaleri1951 написа:
Репликата ми беше, че Сев Корея признавайки донбаските републики, предлага и помощ днес , когато имат нужда, а Тайван общо взето го "изпържиха", тези които го "бутнаха в мазнината"
Е да де, но това са просто думи!
Западът на практика и с дела помага на Украйна!
А ти си седнал да ми задаваш смешния въпрос САЩ ще изпрати ли една рота поне!

vencivaleri1951 написа:
А това , кой щял да позволи на С Корея да помогне с жива сила, предлагам да се погледне картата. С Корея освен с Южна, граничи с Китай и Русия. Кой и как би могъл да "закрие небето" или сухоземния транспорт над тези две страни? Видяхме какво се случи в Казахстан, когато по линията на договора за отбрана за часове влязоха и дисциплинираха ситуацията руски и белоруски подразделения-десетки хиляди числен състав.
Именно де - в изричния ми поситнг точно картата разгърнах! Защо не дойде да говорим по картата, а и сега се опитваш да натролиш по-посредствените съблогъри?!
Или сега да отбелязвам на картата къде е Казахстан спрямо Русия и да сравняваме с това къде е Северна Корея спрямо Украйна, за да видим отново как дяволът чете евангелието?
Не е ли напълно достатъчно да кажа, че то и десетки хиляди за часове влязоха в Украйна, но не излизат от там 200 дни?
Тоест, половината вече "излязоха"! В дървени "униформи"!
Кавичките при "излязоха" са за това, че Русия дори не прибира убитите си синове, за да ги предаде на реалните им майки за синовно погребение и съответно да има лична могила всяка руска майка, където да "благославя" Путин! Ама така с кръв, стичаща се от очите им да го "благославят"!

vencivaleri1951 написа:
Тоест говорим за готовност, а не че ще бъде ползвана тази помощ. Северна Корея е достатъчно , че сдържа в известна степен региона.
Говориш за готовност на думи!
Самият Ким Чен говори просто думи!
Това е типично за цялата ви комунистическа семка!

И оставих намека ти, че Северна Корея и Русия са способни да прехвърлят 100 000 войска от Северна Корея през Китай и/или Русия в Украйна за накрая.
А ти Китай пита ли го дали ще се съгласи?
Защото май и той затвори небето си за полети на руски самолети солидарно с останалите страни в света!
Но пък и да те попитам с какви точно самолети се прехвърлят 100 000 войска със снаряжението им?
Както и ти набивам отново въпроса, който се правиш, че не съм поставил: На терен, в реални бойни действия, на какъв език точно ще се колаборират севернокорейци и руснаци? На английски?
Както и да те питам защо трябва САЩ и ЕС да закриват небето над Китай (или Русия и не, че не могат!), като е достатъчно (и тогава сигурно ще го направят и ще започне още по-сериозно мелене на руски войничета на кайма) да закрият това над Украйна?!
Или те севернокорейците от зад руската граница, от руска територия ще воюват?

цитирай
18. notfun - но, въпросът беше за Россия/ не се измъчвай, аз знам Отговора, Перфектно..
08.08.2022 22:29
даа, тук.. с много подроб ности, съм съгласна..
Времената, са други
и ние , сме други...не бих, казала, че Европейците са същите
като, през 1970...Аз, пътувам,многоо, и познавам многоо хора
от Европа, това, ми е професията, от 16 год..
Морето, е Врата към Света..нали...
венци, Не мога да търпя. спокойно, вашата
ограничена и злобна..полит пропаганда..
много ,от ''нещата''.,които се..''тиражират''..
са пълна и глупави.безмислици...освен, че са и грозни и подмолни

аз па да ти споделя...Ходя на фитнес, и там има бабки около моитед и твоите години...Масово, карат ски, и Вандерунг/ Туризъм в Швейцария..
за каква скука, ме питаш...) не гледай, че пиша..АЗ съм бг, все пак )

затова,а пропо, продължавам, да пиша,и така...усърдно..
Закони на Природата, и Динамиката..

пп
никак, не ми харесва..твоят..''кръг'', венци,извини...
мисля, че си прекалено..толерантен..и, това 'идва' с възрастта..)
това, ти го бях написала, но го изтриха,..
ти си виновен, мой друг )
хубава вечер, от мен..

/ тук..умря...всичко..
Друго, е така, да си кажеш името и..да те видят, ачик..нали..

В къщи имаме неотваряни домакински уреди-жена ми хареса някоя реклама и спедиторите носят. Затрупани сме от куп "революциионни " неща-на половината не знам името и няма да се разопаковат. При децата е същото.
С жена ми сме ходили миналата година 2 пъти на представление и един път на кино.
Когато имахме по един уред, при това в повечето случаи на Елпром имахме абонаменти за Народния и за Армията-всяка седмица ходехме или на купон, или на представление. Не минаваше седмица без поне един път да отидем на кино
Днес непрекъснато си гледаме в устройствата и си мислим , че живеем добре
По заможни смедвамата, по задоволени, не мислем за насъщен, за отопление, за бита на деца, внуци... Живеем обаче по тъпо. И не сме сами в тази тъпотия. Събираме се с приятели...
цитирай
19. vencivaleri1951 - А фитнесът не е ли скука?
08.08.2022 23:45
Фитнесът е за спотисти, за кондиция, за маса...
Ние, децата имаме две пътеки, три велергометъра, стена и т н Общо взето стоят за закачалки.
Къде са кварталните мачлета, къде е махалата която цялата отиваше на витоша да кара или се учи ски.А лятото по плажовете и на море. Дъщеря ми и зетят когато тренират , гледат в телефоните пулс, кръвно, масти, изгорени калории. Почват с напрежение, свършват с напрежение.
Аз лично като съм напрегнат, махмурлия, отпуснат, депресиран-качвах се на колата и примерно спирах при "каръчките" /водениците/ От там според времето което имам гоня лошите настроение и физическо неблагополучие с качване набързо до Бай Кръстьо , или Алеко и обикновено ми просветва. Допреди няколко години ритахме в двора на 2ра гимназия, но поостаряхме, някои ги няма вече, а и тежко комоцио получих и година ми забраниха контактен спорт , а после , бях отвикнал вече
Спорта е освен закаляване и радост и общуване. Каквоа радост и общуване може да ми даде един гладиатор , или една лежанка, закачен за разни датчичци, които ти дават непрекъснато някакви данни.
Знаеш ли кои магазини имат 10 години непрекъснат ръст-тези с вещите втора употреба-дрехи, коли, уреди и секшоповете. Изкуствени вагини, пениси, хапове, кремове И клиентелата не от дъртаци и извратеняци, а от млади хора, които или са самотни , или имат проблем И това идва от свръхзадоволеност от една страна и отчуждение от друга
[quote=notfun] даа, тук.. с много подроб ности, съм съгласна..
Времената, са други
и ние , сме други...не бих, казала, че Европейците са същите
като, през 1970...Аз, пътувам,многоо, и познавам многоо хора
от Европа, това, ми е професията, от 16 год..
Морето, е Врата към Света..нали...
венци, Не мога да търпя. спокойно, вашата
ограничена и злобна..полит пропаганда..
много ,от ''нещата''.,които се..''тиражират''..
са пълна и глупави.безмислици...освен, че са и грозни и подмолни

аз па да ти споделя...Ходя на фитнес, и там има бабки около моитед и твоите години...Масово, карат ски, и Вандерунг/ Туризъм в Швейцария..
за каква скука, ме питаш...) не гледай, че пиша..АЗ съм бг, все пак )

затова,а пропо, продължавам, да пиша,и така...усърдно..
Закони на Природата, и Динамиката..

пп
никак, не ми харесва..твоят..''кръг'', венци,извини...
мисля, че си прекалено..толерантен..и, това 'идва' с възрастта..)
това, ти го бях написала, но го изтриха..
ти си виновен, мой друг )
хубава вечер, от мен..

/ тук..умря...всичко..
Друго, е така, да си кажеш името и..да те видят, ачик..нали..

В къщи имаме неотваряни домакински уреди-жена ми хареса някоя реклама и спедиторите носят. Затрупани сме от куп "революциионни " неща-на половината не знам името и няма да се разопаковат. При децата е същото.
С жена ми сме ходили миналата година 2 пъти на представление и един път на кино.
Когато имахме по един уред, при това в повечето случаи на Елпром имахме абонаменти за Народния и за Армията-всяка седмица ходехме или на купон, или на представление. Не минаваше седмица без поне един път да отидем на кино
Днес непрекъснато си гледаме в устройствата и си мислим , че живеем добре
По заможни смедвамата, по задоволени, не мислем за насъщен, за отопление, за бита на деца, внуци... Живеем обаче по тъпо. И не сме сами в тази тъпотия. Събираме се с приятели...[/q
цитирай
20. starforlife - ~ 17. vencivaleri1951
09.08.2022 00:13
Ха ха ха ха, съблогърите, гледайте сега и преценявайте.
Ама така безпристрастно преценявайте.

vencivaleri1951 написа:
Писна ми от теб
Е да, когато няма как да опонираш на неоспоримите данни, факти и логика, как да не ти писне?!

vencivaleri1951 написа:
Данните и показателите са взети от Уйкипедия, а твоите вероятно са от лични изследвания.
Вероятно лъжат и са 5 млн а не 11, вероятно не си отиват от този свят средно 79 годишни , а умират на по 50.
Да виждаш някъде да оспорвам числеността на населението? А продължителността на живот?
Не, нали така?
Защо тогава на това наблягаш, а не коментираш това, спрямо което съм те опровергал?
Не казвам, че лъжеш на 100%, нали така?
Казвам, че лъжеш и това е факт!
Данните ти казваш от Уикипедия и тя ти е авторитет, така ли?!
Където всеки може да напише каквото реши и много често това нещо да не бъде изтрито и/или поправено?!
Ама това не ти пречи на други да приписваш Уикипедийни "знания", м?!
Ами не, моите данни не са от лично отчитане на реалностите! Изследване, "интелигенте", се казва тогава, когато нещо не е ясно и се подлага на контролирано наблюдение, за да се достигне до нови знания.
Отчитане на реалностите ще рече, че нищо не трябва да се изследва, а просто трябва да се отчете като налични данни. Друг ги е систематизирал, а аз само ги прочитам и поднасям!
ДОКАТО ТИ, ВЕНЦИ, ЛЪЖЕШ НАЙ-БЕЗОЧЛИВО И В МОМЕНТА, ЗАЩОТО НАПРИМЕР В УИКИПЕДИЯ НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ % НА ДЕТСКА СМЪРТНОСТ, А ПИШЕ, ЧЕ Е ПО-НИСКА ОТ МНОГО ДОРИ РАЗВИТИ ДЪРЖАВИ И АЗ ТОВА НЕ БИХ ОСПОРИЛ!
ТА ДАЙ ЛИНК КЪМ ТАЗИ ТВОЯ УИКИПЕДИЯ И СЛЕД ТОВА АЗ ЩЕ ДАМ ЛИНКОВЕ КЪМ МЕСТАТА, КОИТО СА МОИ ИЗТОЧНИЦИ!
Ето така се прави! А не: "Писна ми от теб...", "Лични изследвания..." и прочее неводене на диалог, а опити за измъкване и то по най-жалкия начин!
ТА ЧАКАМ ДА ПОКАЖЕШ КЪДЕ ПРОЧЕТЕ ТЕЗИ ТВОИ 99% ЛЪЖИ!

vencivaleri1951 написа:
Детската смъртност не им е една от най-ниските, а от най- високите Нямат спорт, нямат шоу, балет, плажовете им са гадни и не ги посещават,...
За детската смъртност цитирах % и мога да покажа от къде е той!
ХАЙДЕ ПОКАЖИ ОТКЪДЕ Е ТВОЯТ!
За останалото: Да съм казал, че нямат спорт? Не съм, нали така?!
Дори не те приканвам да покажеш в кой спорт Куба е сила!
Да съм казал, че нямат балет или шоу?! Не съм, нали така?!
Дори не те приканвам да назовеш колко такива кубински си гледал!
Дори четящите не приканвам!
А доброто намира пътя! Винаги! Дори нелегално при СОЦИАЛИСТИЧЕСКА диктатура!
Да съм казал, че плажовете им са гадни?! Не съм, нали така?!
Ама иначе дискутираш и то аргументирано, м?
С извъртане и некоректни опити за вменяване какво е казал или не е казал опонентът ти? М?

vencivaleri1951 написа:
По дебел си, значи повече знаеш.
Тук да ти отговаря по два начина, защото си го просиш:
НЕ МИ Е ДЕБЕЛ - ПРОСТО НЕ СИ МУ СВИКНАЛ!
Ще му свикнеш като жена ти, споко!
Виж вторият вече е просташки и е:
Много аргументирано от твоя страна, нали така?

vencivaleri1951 написа:
Куба е на купонна система за много храни, горива и режим на тока. Това е хуманитарна криза. И тя е в тази криза вмъкната повече от половин век. Вината и е , че натри носа на янките през 63та и същите не могат да и го простят.
И какво кохортата ви непрекъснато се дрънчите за преимуществата на Капиталистическата държава над комунистическата. От къде е експертизата ви?
Това е хуманитарна криза?!?!?! Бааси!
Но тази идиотия както и да е, да я преглътнем.
Казваш обаче, че е по добре, развита, напред от България?! М?
Натрила носа на САЩ?!?!?! Хаааааа ха ха ха ха.
Ама САЩ разбраха ли?
Ами "експертизата" ни, Венци, е самият Живот!
Няма нито една страна, в която да е имало социализъм и да не е по-назад от която и да е капиталистическа!
Нито една!

vencivaleri1951 написа:
Предприемачи сте, или управленци от преди промените. Занимавате се с наука в социалната и производствената сфера? Разписвате ведомости, създавате работни места. От къде експертизата? От "байките" с които всеки ден ме приспиваш/-било ти, било някой твой профил/какъв успешен предприемач си. Ти нямаш идея , какво е да имаш собствен бизнес
Ще ми висиш денонощно на компа, а кинтите ще идват заради талията ти. Хамалогия, унижение, страх, отговорност и много късмет е собствен бизнес в България. Не опонентите, а и съмишлениците ти в блога не биха се хванали с теб в съдружие. Профилите ти няма дасе хванат с теб, а ти експертиза ще ми даваш-бЕгай се щракни в клозета!
Остави ме сега мен! Както и другите от кохортата!
ГОВОРИМ ЗА КУБА!
И аз никъде не забалалайках от безсилие за вашата кохорта от лъжци и тролове. Както и за твоите фантасмагории за живота.
А придържайки се не само към темата, а и към твоите засегнати въпроси, показах, че си лъжец, докато ти завърши с абсолютното си безсилие и манталитет на завистлив неудачник.
цитирай
21. notfun - брее , гошооо, спри с тезз чаршаффии...кой, ще те ''чете''..
09.08.2022 09:57
че и дебатира? върло лятоо...
задръсти..Коридора...бе 4иляко..
аз ,започвам някаакъв човешки р р с Венци..снощи..
имаме си приказка..от 2г, поне..за многоо, неща,
бихме си чатили, забавно, и полезно )
имаме допирни точки, нали венци )

и връхлиташ ти.като ВАЛЯК / Веса , бе права...
и започваш..да го ''преследваш', дума по дуиа..ред по ред..
да го нападаш, и обиждаш..

Човеко, ти си за лекар, от отдавна
...не знам, дали си чел..Психология
или ,имаш 3 виШи...но, явно, нещо, ти липсва, мноого остро..
виж се в Огледалото..
нечувана агресия и едва прикрита злоба,която, ескалира, тук..от 3г..стигаа!!
срамота...намери си '''друга'' боксова Крушааа @@@)))
цитирай
22. notfun - 20. starforlife - ~ 17. vencivaleri1951 00:13 Ха ха ха ха, съблогърите, гледайте сега и преценявайте.
09.08.2022 09:58
стига с това ха ха ха...като.един .ЛУД, на пазара...

грозно, и налудно..ее..чак, се плаша с теб..
цитирай
23. starforlife - Ха ха ха ха ха
09.08.2022 10:16
Написах ли ха ха ха?
Не?
След час ще мина да го напиша.
Хааааа ха ха ха ха
цитирай
24. starforlife - Ха ха ха - ха ха ха
09.08.2022 11:32
И отново: ха ха ха - ха ха ха

Както и едно ха ха ха ха бонус.
цитирай
25. kvg55 - vencivaleri1951,
10.08.2022 15:19
Крайно интересна съпоставка на числа между България и Куба.
А кубинците са марка. Както и сърбите. А ние не сме.
цитирай
26. zdravgr - Куба
13.08.2022 23:52
Е много бедно и мизерно място. Погледни снимките в мрежата. Стандарта е по-нисък от столипиново. Ако я сравняваме с България по доходи приблизително съответства на втория децил. А това за 284 млрд долара по СПС не е смешно а е нелепо. А 10 млрд чужди инвестиции е толкова невярно, че дори няма да търся източник, който да го опровергае.
цитирай
27. zdravgr - Данни на ЦРУ
14.08.2022 00:36
Дела на услугите в бвп на Куба е 74%. Бвп по съпоставим цени е 137 млрд за 2017.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058955
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031