Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2022 11:07 - "И лошо време настана, всеки пише, никой не чете"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4175 Коментари: 15 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Русия не е Европа" написа един много "начетен"иинтелигентен колега/ бълващ постинг след постинг/ и е прав
РФ е в по голямата си част в Азия и от 17те милиона км2 от територията които притежава 
само някакви си 4млн са част от Европа. Тоест някакви си 40% от "Стария континент"-няма и половината.
Друг многописец в блог бг, калибър 38 изкарва надбавки/" До премии надо дотенутся "-ни учи Ленин/ с изследвания върху бедността и впиянчеността на руснаците.
Алкохолно руснаците  определено изостават от много народи. Те - рашките , си изостават по дефиниция. По употреба на алкохол са чак на 15 място, а лидират както винаги , англосаксонците-Австралия, Англия, САЩ...Не са и Европа  руснаците-изпреварвата ги финландци, поляци, германци и разбира се украинците. Последните ще доърбат борша,
ще му ударят един гопак и давай на Херсон.
Друг "звезден" колега започна да ни обучава по история на Украйна. Той е зает човек и на дреболии не обръща внимание-век горе, век долу-са подробности за него. Започна с първа част и нещо се спря. Дали заради "сбитите" исторически събития на "Незалежная",/ щото спря на Първата световна война, а трябваше да започне от там, защото историята на Украйна почва от там-преди това имаме Малорусия-все нечия подвасална територия/
или защото Турция започна да поглежда с "османско око" на някои гръцки острови, един от който колегата наскоро купи с дивидентите на няколко от фирмите си.
Многоника колега от Добричко, базирана в Германия и Швейцария, положила ръка на Евангелието слага доспехи за поредния кръстоносен поход. -"Стига писане- словото бе в началото. " Казват , че дала обет колегата от Добричко. Никакво "пускане" на руснак, докато не признаят Владивосток за изконно малоруска територия-жестока е Добличката Лизистрата. Чете много, знае много,  а и "Аристофан" и е под възглавницата.
Друг колега хетман взе да ме учудва. Дали се е включил под прикритие в операция Z,
дали е нещо друго/някакъв клуб Z цитира/ не знам, но и той изследва  задълбочено 
и с опит за фактологичност  древната Украинска държава. С усърдието си най- вероятно ще намери и артефакти с които да подпомогне теориите/за сега/ с които е изпълнена помощната литература  за ученици и студенти в Незалежная. За сега колегата е намерил 
търнокопа с който е прокопан Босфора -от малорусин естествено. Щом македонец не претендира , кой друг да е?
А иначе Хамърсите разказаха играта на руснаците. 10 дни блъскат по Антоновския мост на Днепър, като български автомобилен път го направиха  и руснаците в тупик.
Те въобще са си в тупик. 4-5 месеца все с едни и същи подразделиня си действат.
Украинците непрекъснато заместват полковеу бригади с други, а рашките си почнаха с едни и си карат с тях. Надупченят асвалт по мостовете им пречи за подмяна-недостатъчно мрат и попадат в плен-няма я тази ротация като при ВСУ



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Прав си в заглавието защото в пре...
29.07.2022 11:35
Прав си в заглавието защото в предпоследният ми постинг видях как един много многоначетен жълтоплочник чете и пише, случайно да го познаваш.

Ако случайно го срещнеш нейде предай му това;

„Аз съм сигурен, че както тук а и навред по света и там в Украйна сред българите има привърженици на едната или другата страна.
Сигурен съм и вече само в едно, че става дума за един грозен аншлус оправдаван със защита на фалшиво промотирани морални ценности. Няма как украинската армия в тези райони да оказва такава яростна съпротива ако местното население без разлика на етноси не е на нейна страна.

Няма китки, хляб и сол за „освободителите„ виждаме само яростна съпротива вече 6 месеца срещу армия имаща се супер сила и ръководство рекетиращо останалият свят с ядрена война.

Грозна завоевателна война започнала от преди осем години, това виждаме.„

... Че той, явно много зает да си довърши разговорът ни и оставил го „ни в клин, ни в ръкав„ но тръгнал да твори любимите си свинщини с които да бори опонентите си.
цитирай
2. getmans1 - И преди да се обидиш от думата „св...
29.07.2022 11:40
И преди да се обидиш от думата „свинщини„ провери значението и в речниците ... може пък този път да схванеш прочетено за нея и да ти „светне„ ... защо все по-често ти я пиша.
цитирай
3. sorossadistfucking - Половин Россия, до Урал е две трети Европа.1/3 са останалите
29.07.2022 12:09
Половин Россия, От Брянск до Урал, това е 2 трети от Европа.
1 третина е за всички от ЕС плюс малка "Великобритания"...
цитирай
4. sorossadistfucking - Разликата от Военна Операция и Война е разликата между живия зеленНаркоманчик
29.07.2022 12:16
И мъртвия зелен Наркоманчик. Докато е жив, говорим за ограничена Военна Операция, което е превенция. Ако не се реализира превенцията ще последва неутрализацията. Тоест нито Райхстага/Радата ще работи, нито депутатите ще щъкат нагор-надол, а за кратуната на Наркоманчик ще се състезават спецназовци от всички различни части. За сега има респект към институцията, ръководена от Наркоманчик... Абе, нещо като България преди и след 09.09.44
цитирай
5. valdor1356 - Русия не е и Азия. В Азия са велики ...
29.07.2022 12:42
Русия не е и Азия. В Азия са велики технологично държави като Корея, Китай, Япония, Сингапур, Тайван.
Русия е извън географията. Резерватът на путинозаврите от г.. а на географията.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Ааа, не Гетьо Аз отдавна не се стряскам от каквито и да е изкази Беше време
29.07.2022 13:13
наистина , когато смятах за недопустим известен лексикон в публичното общуване , но се запознах вербално с "освободени" духом люде и ...привикнах
Иначе аншлаус звучи изискано, мицеларно...макар за аншлаус и реч не може да става днес. Едните казват окупация, другите освобождение...Когато летят снаряди, падат бомби-аншлаус няма. И Крим дори не е аншлаус, защото крачката я прави малката общност и това е истина. И точно защото съм чел , слушал и все още не съм забравил
как същите западни политици и медии обвиняваха Съветския съюз за насилствено украинициране на полуострова. Свидетели сме/и аз и ти/ на периодични протести още от времето на СССР на кримчани . Стихнаха през 70те след като в Хелзинги Западът успя да надделе и СССР се принуди да се даде широка автономия на Крим , с всичките права на подобна автономия
И ако ще правим съпоставка с Версайския договор, то той колкото и несправедлив да е , е законен и подписан от победителите
Крим е едноличен акт! Беловежденското споразумение за разтурянето на СССР също е едноличен акт на хора без законно основание на подобно движение.
Впрочем в Украйна с цел успокояване на страстите се проведе референдум и той бе категоричен-подкрепена бе независимостта на Украйнската държава, но в рамките на ОНД. Никой не е правил втори плебесцит, а волята на хората бе грубо потъпкана.
За капак през 2014та бе направен и кървав преврат в киев, с последствия и в други градове.
На някого прави впечатление , че видите ли армията жестоко се съпротивлявала и това не можело да стане без помощта /моралната поне/ на населението .А не ти ли прави впечатление , че 8 години двете донбаски републики се бият на живот и смърт
с многократно по силен противник. Дори и днес войските на съюзните армии е в пъти
по малка по численост от тази на ВСУ . Не ти ли прави впечатление, че се сформират военни подразделения от райони/Харков, Одеса, Николаев..../ под контрола на Киев и които подразделения се включват в състава на съюзните армии. Не ти ли прави впечатление в края на краищата , че аз за разлика от теб например не съм се никога радвал и пускал партизански песни/Белла чао/ за гибелта на украински подразделения, нито съм ги пращал на "три букви" както го правиш ти често.
И накрая, предай на многознаещия ти приятел, че нито СССР, нито Русия са шантажирали с ядрен апокалипсис. Друг се опита да шантажира света използвайки това оръжие, а и други такива за масово поразяване. СССР също се сдобиха с подобно оръжие, развиха го, разви го и Русия и изглежда, че дори е по напред днес. Това не е шантаж, а самозащита. И най вече , заради тази самозащита е войната днес.
За какво беше тази демонстрация на сила в черно море и тестване нервите на руските военни? За какво бяха тези бази на САЩ около Одеса, Харков и т н.?
Русия предупреди ли , че ако не бъдат зачетени нейните интереси , ще има военен отговор?
И този отговор е още в началото. И двете страни -НАТО и Русия все още ползват оръжия с платформи от 80те години. Развитието на ситуацията в Украйна и на слепия е видна. Стъпи ли обаче полски крак в Галичина и други западни области, румънски в Приднестровието или недай си Боже в Одеска област, то Адът ще се отвори за Европа. Лично мен ме е много страх-имам внуци, деца...Хич не ми е до "партизански песни"


getmans1 написа:
И преди да се обидиш от думата „свинщини„ провери значението и в речниците ... може пък този път да схванеш прочетено за нея и да ти „светне„ ... защо все по-често ти я пиша.

цитирай
7. vencivaleri1951 - И как така тази никаква държава, където хорята още са на свещи
29.07.2022 13:47
така объркаха икономиката на Запада , че за всичко я обвиняват
Не давала газ, нефт, друга химия, храна, благородни газове...
Янките почват да се притесняват и от ядрен шантаж. Споко, иде реч както за уранои руди, така и за обработен уран за ядрените централи в САЩ.
20 и съответно 36% от щатското потребление идва от тази никаква държавица

valdor1356 написа:
Русия не е и Азия. В Азия са велики технологично държави като Корея, Китай, Япония, Сингапур, Тайван.
Русия е извън географията. Резерватът на путинозаврите от г.. а на географията.

цитирай
8. vencivaleri1951 - Русия в момента има 40% от Европа-не е две трети
29.07.2022 13:51
Със съюзните държави Белорусия и Украйна може да го докара близо до 50%

sorossadistfucking написа:
Половин Россия, От Брянск до Урал, това е 2 трети от Европа.
1 третина е за всички от ЕС плюс малка "Великобритания"...

цитирай
9. starforlife - Венци, ако не е нагло, да ти задам няколко въпроса, м?
29.07.2022 13:53
~ Въпрос първи: Когато беше млад ии не обвързан, мадамите по какво се класираха спрямо критериите ти: по физическа красота или по интелект и нравствени качества?

~ Въпрос втори: В на челото на 3-ти абзац в постига под "Друг "звезден" колега" кого имаш предвид, че на мен нещо не ми стана ясно?

~ Въпрос трети: Не смяташ ли, че например това за "Хамърсите" и моста е крайно наивно?

~ Въпрос четвърти: А ти като твърдиш за другите притивното четеш ли или просто е въпрос да тролиш?

А че Русия СЕ ОПИТВА да шантажират не само с ядрено оръжие, а и с газа (при това и в двата случая нарушавайки поети от нея договори), това само абсолютен дебил би го отричал.
Или наистина (русо)РОБ.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Дамите "Звездний", дамите...мадамите са в Панагюрище
29.07.2022 14:29
В никакви класации не съм вкарвал "ДАМИТЕ" Всичко се е свеждало винаги до това
-има , или няма тръпка. Никога "тръпката" ми не е била свързана с обществените нагласи за красива, умна, нравствена... /нравствени качества е тавтология-нравствеността е качество, както и умът и красотата/ Свие ли "под лъжичката" има вероятност да е моят човек. Това са моите чувства и разбирания.
Ето и днес-древен съм, с един крак в "бездната" в която често ме пращаш, но пак ме свива под лъжичката когато" моят човек" е до мен.
А класациите, трендовете, коефициентите -това е за вас елитните борсови акули и брокери.

Естествено , че за теб става въпрос Звездний
Ти с такова самочувствие ни запознаваше с Украйна , че ако не бяха несъответствията
щях да помисля че професор пише
Украйна Звездний е под руската корона от 17 ти , а не 18ти век И тя не е завладявана, и не е била държава, че да е васална. И не е била Украйна , а въстанал
руски народ на Жечсполита, потърсил спасение при друг руски народ. Налична е и молбата на хетмана Богдан Хмелницки, наличен е и договорът му с руския монарх.
През 18 век друг Хетман /Мазепа/прави същото предателство спрямо спасителите , както и днешните управници на Украйна/вече/ Предполагайки , че Петър ще загуби Северната война/тогавашното НАТО/ минава с казаците си на страната на "Севера"
Посегни към библиотеката си и ако не си изгорил книгите на Пушкин, прочети "Мазепа"

По-натам
Продължаваш с историческия си волунтаризъм, с лична трактовка -например за анексията на част от Полша, а и Прибалтика
СССР, бил анексирал част от Полша/западни части от Украйна/
Топло, но не съвсем
Тази територия е отнета от СССР вследствие на Бресткия мирен договор, но анулиран договор след като Австроунгария , Германия, България и Турция/страни по договора/ губят ПСВ СССР не е в състояние да се възползва от анулирането на договора, доколкото в страната има Гражданска война и Полша се "налапва" с непринадлежащи и територии. Чърчил ще нарече Полша за това и деяние, /а и заради възползването и от слабостта на Чехия при мюнхенското споразумение да заграби нейна област/
"Хиената на Европа" По късно СССР се възползва да си върне Прибалтика и Западна Украйна, но погледнато формално, имал е законно основание за това.
А и аз да питам историко. Ако СССР е постъпил незаконно , отнемайки днешна Западна Украйна, то законно днес Западна Украйна къде трябва да бъде?
ПСВ става заради Балканите, ВСВ става след подялбата на Полша. Е ливъзможно трета да стане, ако Полша посегне на украинска територия и Румъния на Молдовска-респ Приднестровието и част от Одеска област? Тоест отново война за Балканите и Полша
за шантажа:
Аз казах, че САЩ единствени до сега са шантажирали света с ядрено оръжие. Бомбардировките над Япония бяха шантаж и нищо друго-нямат военне смисъл и са в посока единствено към следвоенните договорености.
СССР се защити и създаде също ядрено оръжие, но в доктрината за използването му само САЩ си оставят правото да нанесат първи ядрен удар-при съветите се говори за ответен.
Русия днес е неясна по този въпрос Така , че шантажистът номер 1 е исторически ясен
За газът
Русия шантажира? Русия ли спря газопровод? Русия ли блокира банкови записи от импортни за нея стоки русия ли всеки ден измисля всевъзможни санкции. Русия ли доставя оръжие , което се използва срещу натовски подразделения и територии?
Естествено , че ще влезе в действие и газовата и гаубица и нефтената и, и урановата и , и зърнената и...и въобще всякакви гаубици от арсенала и. Това е прокси война. Истинската война е между НАТО и Русия-на бойното поле, на икономическия и пропагандния фронт. Все по малко е вероятно бойното поле да остане само на територията на Украйна

starforlife написа:
~ Въпрос първи: Когато беше млад ии не обвързан, мадамите по какво се класираха спрямо критериите ти: по физическа красота или по интелект и нравствени качества?

~ Въпрос втори: В на челото на 3-ти абзац в постига под "Друг "звезден" колега" кого имаш предвид, че на мен нещо не ми стана ясно?

~ Въпрос трети: Не смяташ ли, че например това за "Хамърсите" и моста е крайно наивно?

~ Въпрос четвърти: А ти като твърдиш за другите притивното четеш ли или просто е въпрос да тролиш?

А че Русия СЕ ОПИТВА да шантажират не само с ядрено оръжие, а и с газа

цитирай
11. starforlife - Венци, пак ли да се смеем? Или забележки (очевадно основателни) да ти правим?
29.07.2022 14:52
Защо питам ли?
Ето защо:

vencivaleri1951 написа:
В никакви класации не съм вкарвал "ДАМИТЕ" Всичко се е свеждало винаги до това
-има , или няма тръпка. Никога "тръпката" ми не е била свързана с обществените нагласи за красива, умна, нравствена... /нравствени качества е тавтология-нравствеността е качество, както и умът и красотата/ Свие ли "под лъжичката" има вероятност да е моят човек. Това са моите чувства и разбирания.


vencivaleri1951 написа:
Ето и днес-древен съм, с един крак в "бездната" в която често ме пращаш, но пак ме свива под лъжичката когато" моят човек" е до мен.
А класациите, трендовете, коефициентите -това е за вас елитните борсови акули и брокери.


vencivaleri1951 написа:
Естествено , че за теб става въпрос Звездний
Ти с такова самочувствие ни запознаваше с Украйна , че ако не бяха несъответствията щях да помисля че професор пише


vencivaleri1951 написа:
Посегни към библиотеката си и ако не си изгорил книгите на Пушкин, прочети "Мазепа"


(Ами ще се забавя с репликите, защото ще водя явно дълъг разговор. А ти през това време може да отговориш и на другите ми въпроси, а не както винаги да си правиш оглушки и да отговаряш частично на каквото прецениш, че ти изнася.)
цитирай
12. vencivaleri1951 - Недей
29.07.2022 15:07
Мисля да ходя до реката, да се поплацикам и да погледам по красивата половина
Може и аз да врътна някаква класация:)

starforlife написа:
Защо питам ли?
Ето защо:

vencivaleri1951 написа:
В никакви класации не съм вкарвал "ДАМИТЕ" Всичко се е свеждало винаги до това
-има , или няма тръпка. Никога "тръпката" ми не е била свързана с обществените нагласи за красива, умна, нравствена... /нравствени качества е тавтология-нравствеността е качество, както и умът и красотата/ Свие ли "под лъжичката" има вероятност да е моят човек. Това са моите чувства и разбирания.


vencivaleri1951 написа:
Ето и днес-древен съм, с един крак в "бездната" в която често ме пращаш, но пак ме свива под лъжичката когато" моят човек" е до мен.
А класациите, трендовете, коефициентите -това е за вас елитните борсови акули и брокери.


vencivaleri1951 написа:
Естествено , че за теб става въпрос Звездний
Ти с такова самочувствие ни запознаваше с Украйна , че ако не бяха несъответствията щях да помисля че професор пише


vencivaleri1951 написа:
Посегни към библиотеката си и ако не си изгорил книгите на Пушкин, прочети "Мазепа"


(Ами ще се забавя с репликите, защото ще водя явно дълъг разговор. А ти през това време може да отговориш и на другите ми въпроси, а не както винаги да си правиш оглушки и да отговаряш частично на каквото прецениш, че ти изнася.)

цитирай
13. blackpredator - прочетох постингът и коментарите
29.07.2022 15:51
не ща да коментирам соята в кратункоФския лебервурст
щото ти не харесваш рецептите на други гастрономи

ама не мое да не си кажа мнението
кратункото по дифолт не може да изчисти Авгиевите обори
щото си е част от седимента..

и забелешка: покрай "Аристофан" си изпуснал Кастанеда

и от научна гледна точка, Евразия е континента
деленето е само историческо
кратункоФците мое да го разделят, както Медведева Украйна
това е!
Европа е само пенинсюл у западната му окрайна
цитирай
14. starforlife - ~ 12. vencivaleri1951
29.07.2022 18:11
В 12-ти коментар ти, vencivaleri1951, написа:
Недей
Мисля да ходя до реката, да се поплацикам и да погледам по красивата половина
Може и аз да врътна някаква класация:)
Няма лошо, но това какво общо има с репликите ми?
И да ти припомням ли как реагират от компанийката, която харесваш, когато аз напиша нещо подобно? Имам предвид, че излизам някъде или нещо от сорта.
Та все пак репликите ми.
Защото при все да не са дървенофилософски и нравоучителни като тази досадна част от твоя 10-ти коментар, която част не мисля да репликирам, моето е (както винаги) вид диалог, докато твоето не е!

В началото на 10-ти коментар ти, vencivaleri1951, написа:
В никакви класации не съм вкарвал "ДАМИТЕ" Всичко се е свеждало винаги до това
-има , или няма тръпка. Никога "тръпката" ми не е била свързана с обществените нагласи за красива, умна, нравствена... /нравствени качества е тавтология-нравствеността е качество, както и умът и красотата/ Свие ли "под лъжичката" има вероятност да е моят човек. Това са моите чувства и разбирания.
И какво точно ти дава основание да приемеш, че говоря за дами, с които да влизаш в любовни отношения?
Но за разлика от теб аз няма да те пращам при "ученика ми" Фройд (иронизирам тази твоя простотия, която ти имаш за фина ирония), а просто ще ти кажа, че не такъв вид отношения имах предвид.
Както и думата "класират" мисля, че напълно добре се подразбира в какъв смисъл я употребявам, но за "фината ирония" и спрямо това в отговора ти също няма да те пращам при "ученика ми" Фройд.
Нравствени качества, Венци, ни най-малко не е тавтология! Ама ни най-малко!
А е категория при качествата, която дори изрично се изучава при куп специалности от рода на философи, педагози, психолози, криминалисти и т.н. Та и тук опитът ти за "фина ирония" или поучителна забележка (пудрене) не минава.
Нещо повече: Понеже ти си го просиш с пудренето, та ти връщам жеста с това да ти кажа, че ти е време да се научиш по-добре да боравиш с прилагателните и съществителните, защото иначе както казах става смешно напъването ти да иронизираш.
Е, смешно не за такива като Пръцко (ханъми) де, а за интелигентни хора.

По-нататък в същия 12-ти коментар ти, vencivaleri1951, написа:
Ето и днес-древен съм, с един крак в "бездната" в която често ме пращаш, но пак ме свива под лъжичката когато" моят човек" е до мен.
А класациите, трендовете, коефициентите -това е за вас елитните борсови акули и брокери.
За първото изречение всеки нормален човек може само да се подсмихне на опитите ти да се правиш, а по второто ще ти кажа нещо много просто: Някой път ще ми писне от интригите ти и ще загубиш профила си!!!
Не те заплашвам. Просто те предупреждавам, за да се позамислиш за педерасткото си държание и да го промениш!!!
Защото обърни внимание, че аз с нищо не те провокирам и ти започваш пръв!

И отново в 12-ти коментар ти, vencivaleri1951, написа:
Естествено , че за теб става въпрос Звездний
Ти с такова самочувствие ни запознаваше с Украйна , че ако не бяха несъответствията щях да помисля че професор пише
Ами не е естествено, Венци!
А не е естествено, защото ти пишеш, цитирам те от тази част на постинга ти:
В самия постинг ти, vencivaleri1951, написа:
Друг "звезден" колега започна да ни обучава по история на Украйна. Той е зает човек и на дреболии не обръща внимание-век горе, век долу-са подробности за него. Започна с първа част и нещо се спря. Дали заради "сбитите" исторически събития на "Незалежная",/ щото спря на Първата световна война, а трябваше да започне от там, защото историята на Украйна почва от там-преди това имаме Малорусия-все нечия подвасална територия/
А в моя постинг https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/07/26/putinistite-da-prosledim-sybitiiata-m-chast-1-va.1828301 аз не пиша за историята на Украйна, а МНОГО НАКРАТКО описвам събитията, касаещи зараждането на враждата м/у Украйна и Русия!
И засегнатият САМО ПО ОТНОШЕНИЕ НА ВЪПРОСНАТА ВРАЖДА период е 1991-2013 година! А ти чак за векове педерастееш!

И последното, което ще репликирам от 12-ти коментар - ти, vencivaleri1951, написа:
Посегни към библиотеката си и ако не си изгорил книгите на Пушкин, прочети "Мазепа"
Май ти е време преди да се пудриш да си припомниш творчеството на Пушкин, а и това на Чайковски и Байрон и да уточниш към Библиотеката ли си все пак да посягам или на опера да ходя.
(опит за фина ирония - ха ха ха ха)




А сега още веднъж прочети себе си в самия постинг, където ти, vencivaleri1951, написа:
Друг "звезден" колега започна да ни обучава по история на Украйна. Той е зает човек и на дреболии не обръща внимание-век горе, век долу-са подробности за него. Започна с първа част и нещо се спря. Дали заради "сбитите" исторически събития на "Незалежная",/ щото спря на Първата световна война, а трябваше да започне от там, защото историята на Украйна почва от там-преди това имаме Малорусия-все нечия подвасална територия/
И след това прочети написаното до момента от мен като въпросната първа част:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/07/26/putinistite-da-prosledim-sybitiiata-m-chast-1-va.1828301
Пък после кажи кое е точно вярното от непочтеното ти и лъжливо визиране за какво и от кога до кога съм писал в тази първа част, м?
цитирай
15. vencivaleri1951 - Байрон наистина има поема мазепа, но тя няма нищо общо с историята.
29.07.2022 23:06
Докато по "Полтава" на Пушкин е и либретото на Мазепа на Чайковски и е много близко до историческите факти.
Точно заради Полтава и Мазепа Пушкин и Чайковски са извергнати от Украйна А Чайковски е от знатен украински род. Не знам как завърши сагата с прекръстването на консерваторията в Киев , имениЧайковского, но най вероятно здравите и демократичните сили са взели връх
Колкото до профила ми-ами махни го, то и аз се чудя какво правя тук още Със сигурност някой може и твоя профил да махне Жалък си" Звезден" Подобно на онези заради които четем : По решение на ЕС временно е ограничен достъпа до тази програма
Докато не си ми изтрил профила, няма да влизам при теб и не искам да те виждам тук.

quote=starforlife]
В 12-ти коментар ти, vencivaleri1951, написа:
Недей
Мисля да ходя до реката, да се поплацикам и да погледам по красивата половина
Може и аз да врътна някаква класация:)
Няма лошо, но това какво общо има с репликите ми?
И да ти припомням ли как реагират от компанийката, която харесваш, когато аз напиша нещо подобно? Имам предвид, че излизам някъде или нещо от сорта.
Та все пак репликите ми.
Защото при все да не са дървенофилософски и нравоучителни като тази досадна част от твоя 10-ти коментар, която част не мисля да репликирам, моето е (както винаги) вид диалог, докато твоето не е!

В началото на 10-ти коментар ти, vencivaleri1951, написа:
В никакви класации не съм вкарвал "ДАМИТЕ" Всичко се е свеждало винаги до това
-има , или няма тръпка. Никога "тръпката" ми не е била свързана с обществените нагласи за красива, умна, нравствена... /нравствени качества е тавтология-нравствеността е качество, както и умът и красотата/ Свие ли "под лъжичката" има вероятност да е моят човек. Това са моите чувства и разбирания.
И какво точно ти дава основание да приемеш, че говоря за дами, с които да влизаш в любовни отношения?
Но за разлика от теб аз няма да те пращам при "ученика ми" Фройд (иронизирам тази твоя простотия, която ти имаш за фина ирония), а просто ще ти кажа, че не такъв вид отношения имах предвид.
Както и думата "класират" мисля, че напълно добре се подразбира в какъв смисъл я употребявам, но за "фината ирония" и спрямо това в отговора ти също няма да те пращам при "ученика ми" Фройд.
Нравствени качества, Венци, ни най-малко не е тавтология! Ама ни най-малко!
А е категория при качествата, която дори изрично се изучава при куп специалности от рода на философи, педагози, психолози, криминалисти и т.н. Та и тук опитът ти за "фина ирония" или поучителна забележка (пудрене) не минава.
Нещо повече: Понеже ти си го просиш с пудренето, та ти връщам жеста с това да ти кажа, че ти е време да се научиш по-добре да боравиш с прилагателните и съществ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5094302
Постинги: 1369
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930