Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2022 10:39 - Без коментар
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 979 Коментари: 16 Гласове:
5

Последна промяна: 19.07.2022 10:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
  •  Кремена Данева - кор. на БНР в Пловдив
  •  
  България чества 185 години от рождението на Апостола на свободата публикувано на 18.07.22 в 18:16  Автор: Кремена Данева - кор. на БНР в Пловдив image На 18 юли се навършват 185 години от рождението на Апостола на свободата Васил Левски. На снимката: Детайл от паметника на Апостола в столицата. Снимка: БГНЕС

 

С чествания и откриване на паметници на Васил Левски в различни градове България отбелязва 185-ата годишнина от рождението на Апостола на свободата. В родния му град Карлово церемониите започнаха с литургия и молебен и продължават тази вечер с тържествен митинг-заря.

 

  • В Карлово посрещнаха участниците в похода "По стъпките на Васил Левски"

 

С официална церемония на площад "Васил" Левски бяха посрещнати участниците в традиционния поход "По стъпките на Апостола". Тази година той се проведе за 28-и път, като над 250 родолюбци от цялата страна преминаха в няколко лъча Стара планина с преклонение пред подвига на Апостола:

"Емоционално изживяване - можем така да се докоснем до нещата, които е правил Дякона и да бъдем по-близки с онова време, в което той е живял".

"Левски ни вдъхновява, той е визия, той е идея. Като млади хора, за България трябва най-много да действаме да работим - за някакво развитие", споделиха участници в похода.

Те бяха приветствани от кмета на Карлово Емил Кабаиванов: "Благодаря Ви, че отделихте от своето време, че преминахте през нелеки планински маршрути и най-вече, че носите Апостола в сърцата си".

 

Карлово празнува 185 години от рождението на Васил Левски

 

През целия ден не секваше потокът от посетители към Националния музей "Васил Левски". Там бяха връчени и тазгодишните награди на едноименната фондация и местния комитет "Левски".

Удостоени бяха инженер Веселин Ружеков, проектирал, изградил и реставрирал над 400 паметници на Апостола у нас в чужбина, и дългогодишната карловска журналистка и общественичка Ана Папукчиева.

Наградата на Карлово беше връчена на професор Пламен Митев – историк, преподавател в Софийския университет "Свети Климент Охридски".
пп
В нарушение на етикета и християнския канон много държави с атеистично население/ Испания, Италия, Франция.../ на годишнини на велики представители на нацията  правят чествания -известни са Вердиева година, месец , подобни на Гоя, на Сезан, Пикасо, Моделиани, Юго. Дори пунктуалните германци , да вземат без да питат "Стършел" и магистрата по култура от Делиормана, честват Бах, Бетовен...
И правят еретиците му с еретици музикални, литературни седмици. Правят изложби ...Абе спиритисти с една дума Викат Духове
А някои Духове са опасни за либералната диктатура-Например Верди, а предсавете си какви поразии маже да направи Юго с неговите измислени "клетници" или онова комуне Пикасо, дето го хвалят , че е комунистът платил най солидните суми членски внос.
Това е анахронизъм. Днешният политик, държавник взима, а не дава
И Митрофанова , да вземе да вика духа на Апостола-спиритиска неедна. Мисли си , че Левски няма да хареса днешна просперираща и заможна българия.
Той и за това си е мечтал-България в НАТО и ЕС и проспериращо в топЕнето си население, но за това богати и пребогати политици с палати и чертози. С банки, кюлчета и квалитетнип  любовници, които да ги направляват, да им показват верния път , ако се заблудят. Левски ще види , че не е живял напразно-
Борисов, Петков, Нинова , Доган, Костадинов вървят по дирите му, в тефтерче си записват сметките-електронно тефтерче , банкови сметки....
НАРОДЕ!!!! Всеки пише, никой не чете и не мисли!

 




Гласувай:
5



1. starforlife - Ех, Венци, Венци... Когато в опити да защитиш поредното о~иране на руснЯците отидеш на деветото дере с тези менци...
19.07.2022 11:13
Първо: Италия не е християнска страна и дори католицизмът им си има изрично наименование - римокатолицизъм!
и
Второ: Разликата м/у честване и честитяване е колкото разликата м/у... Да речем действителния курс на рублата на реалните пазари и този вътре в страната и определен от Банката на Русия! Тоест - огромна!

Та прав си: КОМУНИСТЕ!!! Много пишеш, малко четеш и мислиш! Ха ха ха ха
цитирай
2. vencivaleri1951 - Прав сте,
19.07.2022 11:29
"Звездолики" малко съм чел, и никъде не съм срещнал думата честитяване
То вероятно беглите ми познания са ме заблудили, че когато някой има ден, който е скъп за него , го чества, а приятелите му честитят.
Благодаря, че ми разясни , че италианците не са християни , а римокатолиците еретици.
Пиши драги-разпускащо и мицеларно ми действаш

starforlife написа:
Първо: Италия не е християнска страна и дори католицизмът им си има изрично наименование - римокатолицизъм!
и
Второ: Разликата м/у честване и честитяване е колкото разликата м/у... Да речем действителния курс на рублата на реалните пазари и този вътре в страната и определен от Банката на Русия! Тоест - огромна!

Та прав си: КОМУНИСТЕ!!! Много пишеш, малко четеш и мислиш! Ха ха ха ха

цитирай
3. marana69 - ...бат' венцоо..не можеш, да..
19.07.2022 11:34
да коментираш, в дълбочина..всеки ден, ти го пиша, извини,пожалуй
и ГОГАТА, не може...

....ИГРАТА, не е такава...кукли и парцалки....
пфууу, мъжове на 50 и 70,
та има, един комунАал и на 77..))))
цитирай
4. blackpredator - абе,
19.07.2022 11:39
от кратунковска кайма пържоли не стават..
цитирай
5. vencivaleri1951 - Ами хайде коментирай в дълбочина идиотизма, че
19.07.2022 11:50
епископът на Рим/папата/ не е християнин.
Че основната мисия на Римокатолическата църква-разпространението на Исусовото учение е ерес...
И че честването рождената дата на велик българин е неканонично и не по етикет, а честитенето/или честитЯВАнето според блоговия интелктуалец/ подигравка и безкултурие
Хайде "дълбоко" го коментирай
И нещо друга скъпа
Аз да коментирам два , три пъти на ден, правя два постинга на месец, /лятото седмица/ и ти ме обвиняваш едва ли не в често и безполезно присъствие. Ами мила, говори си с харата на твоето ниво-остави простолюдието С най- добри чувства


marana69 написа:
да коментираш, в дълбочина..всеки ден, ти го пиша, извини,пожалуй
и ГОГАТА, не може...

....ИГРАТА, не е такава...кукли и парцалки....
пфууу, мъжове на 50 и 70,
та има, един комунАал и на 77..))))

цитирай
6. starforlife - ~
19.07.2022 11:59
vencivaleri1951 написа:
"Звездолики" малко съм чел, и никъде не съм срещнал думата честитяване
Ами точно бре, Венци - малко си чел! Защото думата я поднесох така именно, за да се види това.
Ако беше чел по-внимателно Класиците в българската литература от онова време, когато сме имали наистина национална чест и достойнство - щеше да си я чел!

Иначе "фината" ти ирония "Звездолики" и с години размятаната "мицеларна" лъжа мисля да не ги отразявам - те са бонус от подсъзнанието ти с поздрави от ученика ми Фройд.
Но "утре" пак се жалвай, че не ти се получава дискусията, защото другите започвали с кретенията и обидите към теб.
Винаги са другите - няма как да си ти!

vencivaleri1951 написа:
Ами хайде коментирай в дълбочина идиотизма, че епископът на Рим/папата/ не е християнин.
Какво искаш да кажеш? Че папата е християнин ли?

vencivaleri1951 написа:
Че основната мисия на Римокатолическата църква-разпространението на Исусовото учение е ерес...
Отново какво искаш да кажеш? Че римокатолическата църква проповядва християнство ли?
Определено религията ти е тъмна материя, а кръстът на гърдите лицемерие!

vencivaleri1951 написа:
И че честването рождената дата на велик българин е неканонично и не по етикет, а честитенето/или честитЯВАнето според блоговия интелктуалец/ подигравка и безкултурие
Намери се кой да прави забележка за езикова грамотност и то тогава, когато не осъзнава в каква клопка е паднал!
Венци, ако трябва да съм язвителен и с едното да ти подам спасителна сламка, то "безкултурие" е точно от времевия диапазон на "честитяване"!
Та отново: Малко си чел, Венци. Или поне не с внимание и памет.
цитирай
7. vencivaleri1951 - "Звездоликий"
19.07.2022 12:10
Нищо не мога да кажа-без думи ме остави

starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
"Звездолики" малко съм чел, и никъде не съм срещнал думата честитяване
Ами точно бре, Венци - малко си чел! Защото думата я поднесох така именно, за да се види това.
Ако беше чел по-внимателно Класиците в българската литература от онова време, когато сме имали наистина национална чест и достойнство - щеше да си я чел!

Иначе "фината" ти ирония "Звездолики" и с години размятаната "мицеларна" лъжа мисля да не ги отразявам - те са бонус от подсъзнанието ти с поздрави от ученика ми Фройд.
Но "утре" пак се жалвай, че не ти се получава дискусията, защото другите започвали с кретенията и обидите към теб.
Винаги са другите - няма как да си ти!

vencivaleri1951 написа:
Ами хайде коментирай в дълбочина идиотизма, че епископът на Рим/папата/ не е християнин.
Какво искаш да кажеш? Че папата е християнин ли?

vencivaleri1951 написа:
Че основната мисия на Римокатолическата църква-разпространението на Исусовото учение е ерес...
Отново какво искаш да кажеш? Че римокатолическата църква проповядва християнство ли?

vencivaleri1951 написа:
И че честването рождената дата на велик българин е неканонично и не по етикет, а честитенето/или честитЯВАнето според блоговия интелктуалец/ подигравка и безкултурие
Намери се кой да прави забележка за езикова грамотност и то тогава, когато не осъзнава в каква клопка е паднал!
Венци, ако трябва да съм язвителен и с едното да ти подам спасителна сламка, то "безкултурие" е точно от времевия диапазон на "честитяване"!
Та отново: Малко си чел, Венци. Или поне не с внимание и памет.

цитирай
8. vencivaleri1951 - Ами помисли и ти жоро
19.07.2022 12:44
Какво толкова неетично и неканонично е направил руският посланик, освен да поздрави българите /които счита за приятели/ с чествания от тях ден.
Та това е нон-сенс. Нима наистина мислиш, че един професор по международни отношения не знае какво се прави в подобни случаи.
Ние честваме, тя/дори е длъжна / честити.
Не, трябва да бъде подиграна, оплюта и т н

starforlife написа:
Дори оставих коментар там, който би накарал умния човек да се замисли.

А сега чети тези части от коментари:
Под този постинг, като 9-ти коментар ти, vencivaleri1951 написа:
А аз се чудех къде е зачезнал Гочето
А той Папата отлъчил междувременно. Чакай скоро дим и нав папа-Гоче първи
Отново под този постинг, като 8-ми коментар marana69 написа:
...никъде, не съм те питала...колко поста, правиш..
Важното, е да, успяваш, да ги дебатираш...кое, лошо, казах, тук..
Като 14-ти коментар тук https://getmans1/politika/2022/07/17/ministr-oboronyi-rf-kodjagetiuvich.1826943 ти, vencivaleri1951, написа:
Гетьо,
нямало ме е в коментарите и няма да ме има защото колчем вляза, се прави всичко друго , но не и нормален разговор. Целта винаги е да се осмее опонента , пък и заради "педалските " му дънки-не всички имаме възможност да имаме Жоровия гардероб


Та кой казваш прави от дискусията както ти казва Радо "СВИНЩИНА"?
Погледни си "дискусията" и тази на сподвижниците ти, човече. Казва ти го и Юлия.
"Кое лошо казах тук?" Аз ли започнах и не проявявам ли незаслужено от теб търпение? На кого целта дори още от постинга е да осмее другиго, а за коментарите ВИ да не говорим? Кой сее "отровата" и после жъне каквото е поискал?

цитирай
9. starforlife - ~ 8. vencivaleri1951
19.07.2022 13:04
vencivaleri1951 написа:
Ами помисли и ти жоро
Какво толкова неетично и неканонично е направил руският посланик, освен да поздрави българите /които счита за приятели/ с чествания от тях ден.
Та това е нон-сенс. Нима наистина мислиш, че един професор по международни отношения не знае какво се прави в подобни случаи.
Ние честваме, тя/дори е длъжна / честити.
Не, трябва да бъде подиграна, оплюта и т н

Венци, като прескоча това, че дори само на базата на този коментар мога отново да покажа слабата ти езикова подготовка и култура и то не за друго, а за да се убедиш колко нерелевантна е "фината" ти ирония...
Стигам до това да те приканя да отидеш и внимателно прочетеш отново постинга на Радо.
След това, ако сам не можеш да прозреш колко неуместен е този твой коментар... Както и останалите ти всъщност и особено самият твой постинг... И кажеш, ще ти изкажа личното си мнение и основания да ти напиша тези думи.
Но първо точно ти помисли. Защото аз винаги го правя, а ти действаш първосигнално.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5112626
Постинги: 1377
Коментари: 19700
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930