Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2022 14:52 - "Другата гледна точка"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1774 Коментари: 21 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От години съблогърът NKF/Почти като Кенеди/ ни убеждва за "Русийката" какво "джудже" била във всичко.  Джудже, джудже, ама 17млн км2 и колко империи е  сритала, и колко вече ги няма...-Няма значение казва "Кенедиподобието", културата им мъниче, джудже
Всичките им писатели, поети , музиканти , учени...са надценени.
-?
-Надценени са и точка. Някой да е печелил от тях  " Бургаски вечери"? И като икономика са джудже
-И защо-питам В десятката са, а през паритета на покупателната способност са 4-5 то място. по БВП Не са Китай, САЩ, Индия, но чак пък джудже!? Ето Байдън за всичко ги обвинява-за цени на енергоносители, храна,  метали, благородни газове...Как може джудже, а да обърка света?
-Русийката е мъниче и във военно отношение.
-Е как да е мъниче, питам аз? Имат еднакъв брой ядрени глави със САЩ, имат мнжго пж бързи носители на тези глави, имат по добри ПВО комплекси. В качесто не отстъпват и във възуха. Кое им е мъничето
-А виждаш ли как страхливо настъпват, а как противникът им храбро и бързо отстъпва-затапи ме "Кенедиподобният"...Ще я смачкаме
-Кои ще я смачкаме-удивих се аз
-Ние -НАТО, Япония, Австралия... наежи се "нЕкакФия"....

Преди, срам ме  е да кажа колко години , бях решил да получа  юридическа правоспособност. Трябваха ми 7 изпита, стаж и държавен. Започнах със стаж  в съда/после следствие, адвокатски колектив/ Присъствах на едно дело на което истец беше много привлекателна дама, а ответник " сив"  и невзрачен  млад мъж. Никога не бяха имали до предварителното производство контакт, но той я подлагал анонимно на тормоз.
Крал и бельото и омазвал със семенна течност и пак го връщал на простора. Цапал с фекалии колата и. Звънял и нощем и дишал тешко по телефона...Оплакала се в милицията , открили го и завела дело.
Защитникът му беше призовал психиатър за свидетел, който каза под клетва, че ответникът е негов пациент, че е сексуално непълноценен и агресивен към жени ,  които 
му се стори , че имат пренебрежително отношение към него. Впрочем ответникът бе н-с
в БАН-ботаник , или химик Може всякакъв да си , но вътрешната ти несъстоятелност те 
прави комплексар и агресивен.
В случаят "пациентът" е наясно , че при красивата  дама нищо не му свети и я намразва.
Започва да я тормози, да хвърля нечистотии.
НКФ не се различава по нищо от този господин. Също е образован, също е обсебен
Защото да наричаш мъниче, джудже една държава която от 5 века неизменно е реална Велика сила Нямам предвид постоянното и представителство в Съвета за безопасност, там две са измислени. През тези пет века няколко империи си заминаха, Русия си е на мястото.
Да наречеш мъниче руската култура, руската войска-къде е разликата между онзи дето цапа бельото и агресивното празнословие на НКФ?



Гласувай:
4



1. germantiger - науката вашата руската казва че над ...
14.07.2022 15:26
науката вашата руската казва че над 65% от вашата територия руската е антихабитат - почти неусвояема и непригодна за живот и за земеделие

а про по основната част от населението ви се намира на територия която няма и две англии в смисъл на британските острови , иначе казано целите за ядрен удар по вас са в пъти помалки от колкото вие трябва да ударите по света

или това не го знаеше и отново си неподготвен
цитирай
2. germantiger - убеден съм, че народа при вас беше ...
14.07.2022 15:27
убеден съм, че АКО народа при вас беше германски тази 65% територия щеше да е усвояема и да роди повече във всяко отношение
цитирай
3. blackpredator - забележи интелектуалният сегмент ...
14.07.2022 15:42
забележи интелектуалният сегмент на местните кратунковци
ако колерираш с "между редовете", незабелязан
незабележим кратун, още от бай Тошовото време

"днешният" ден и нета, им дадоха възможност,
да позабравят партийната и ОФ същност, да се присъединят
към опълченците на инакомислието в миналото, нахално
да краднат нещо, което по дифол им й е повече от чуждо

обикновени клептопаразити, Венци
цитирай
4. vencivaleri1951 - А кой ви е пречил да усвоявате тази земя
14.07.2022 16:39
Не Ви е давана възможност да жевеете в тази държава и да се отървете от глада във вашите/те до Бисмарк са.../ Сега не са Ви давани възможност да развивате дейности с изключение на такива , които са против интересите на Русия. Та Германия бе толкова привилигирована в Русия до Шолц, че трябва да си пълен идиот да вкараш държавата си в този хорър , който се очертава за германците. Чао мощна Германио-янките ви "уважиха" Имахте всичко, сега ще се молите за много неща...Ще се молите с парите си.
Това е пълна глупост да кажеш, че Русия е населена в две Англии-250 хиляди км2
Англия е съизмерима с България като площ-120хиляди кв км
Иначе , ако ще фантазираме за ядрени удари, бъди сигурен, че Германия ще е аут преди Русия-Европа въобще ще е аут. И целта не е да удариш населението , а местата откъдето може да получиш удар. Русия по това , което се публикува , има малко над 1000 ядрени глави-за всеки "от сърце"

Колкото за негодната за живеене земя. Нали за тази земя е болката на Западния свят.



germantiger написа:
убеден съм, че АКО народа при вас беше германски тази 65% територия щеше да е усвояема и да роди повече във всяко отношение

цитирай
5. vencivaleri1951 - Ама аз това отдавна го говоря
14.07.2022 16:45
Либертарианци, проповядат предприемачество, пазар и т н, а самите те не поемат отговоност за себе си и семейство. Наемници-скъпо и не до там скъпо платени , но наемници. Първото лесно-и ти доволен и той доволен. За второто се иска "дупе"-и ти "кървиш" и той "кърви"

blackpredator написа:
забележи интелектуалният сегмент на местните кратунковци
ако колерираш с "между редовете", незабелязан
незабележим кратун, още от бай Тошовото време

"днешният" ден и нета, им дадоха възможност,
да позабравят партийната и ОФ същност, да се присъединят
към опълченците на инакомислието в миналото, нахално
да краднат нещо, което по дифол им й е повече от чуждо

обикновени клептопаразити, Венци

цитирай
6. librarian - !
14.07.2022 17:15
За сритването в началото:
За Вас махленският гамен, който може да срита да речем 8 от 10-те други младежи в махалата, но е много зле в повечето други отношения е простак и неприемлив, но поставите ли руSSия в такъв фокус вече всичко е ОК и сте в еуфория, нали така??

За паритета през БВП:
Значи примерно 200 милиардера в руSSия, които правят толкова във въпросното число спрямо БВП, колкото 20 000 000 (двайсет милиона) обикновени руSSнаци, казвате прави равен стандарта на въпросните 200 и въпросните 20 милиона??
Тоест, искам да кажа, че отдавна-отдавна паритетът на покупателна способност НЕ СЕ използва от сериозните статистици, защото е крайно неточен!
И ПОНЕЖЕ руSSия НЕ НИ ИНТЕРЕСУВА, ТУК Е МОМЕНТЪТ ДА ЗАРАДВАМ НОРМАЛНИТЕ БЛОГЪРИ, ЧЕ КЪМ МОМЕНТА ЗА 2022-ра ГОДИНА БЪЛГАРИЯ Е С НАЙ-ВИСОКО ИКОНОМИЧЕСКО РАЗВИТИЕ В ЕВРОПА!

За икономиката на руSSия (дефакто и за БВП):
Държава, на която 80-90% от въпросния БВП идва от добив БЕЗ ПОСЛЕДВАЩА ОБРАБОТКА на природни ресурси, няма силна икономика, ВВ1951, и Вие го знаете, но удобно премълчавате!
Все едно да кажете, че мургавелкото дето изкарва яко кинти от "тука има, тука нема" е сериозен икономически субект, понеже както казах изкарва яко кинти (прави "БВП").
Тоест, преди известно време и това изкривихте! Това, че на руSSия й е толкова "силна" икономиката, че практически не прави почти никаква реална добавена стойност!

Ще спра дотук. :-)
цитирай
7. librarian - ПП:
14.07.2022 17:23
И всъщност да Ви попитам и тук:
Възможно ли е, ВВ1951, горе-долу да изброите държавите, които сте посещавал по времето на социализма и тези след това?
цитирай
8. vencivaleri1951 - Гоче, много са -повече са преди
14.07.2022 18:31
Все пак имал съм след 21вата си година Югославски паспорт. Защо не преди това-ами за да не каже някой , че съм избягал от казармата.
Ще ги изброя , но преди това постни холандския си паШапорт
Най важните са СССР , КНР, Куба:)


librarian написа:
И всъщност да Ви попитам и тук:
Възможно ли е, ВВ1951, горе-долу да изброите държавите, които сте посещавал по времето на социализма и тези след това?

цитирай
9. getmans1 - ЧУДНО МИ Е, как едно изречение от ...
14.07.2022 18:38
ЧУДНО МИ Е, как едно изречение от постинга на nkf можа да предизвика такава голяма СВИНЩИНА ... от твоя страна.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Пак говориш глупости
14.07.2022 18:42
Без паритет на покупателната способност не сравняваш нищо.
Нито Брутния продукт между две държави, нито различните периоди в една държава
Днес БВП на САЩ е най голям от съществуването и, а утре ще бъде още по висок. Можеш ли да сравниш икономиката на янките днес с тези по времето на Рейгън, Клинтън без паритет на покупателната способност Днес куцата икономика с многотрилионен дълг/споменавам дългът защото влиза в БВП/ с икономиките когато САЩ е едноличен лидер с много обиколки пред останалите.
Докторе, да припомня ли че БВП грубо казано са заплатите плюс печалбата
И пак ще дам пример който съм давал

Операция на апендикс , Здравната каса плащаше в нас преди 10ина години около 500лева, 5000евро в Западна европа и около 25000 долара в САЩ.
Тоест 1000операции ще натрупат Брутен продукт съответно
в България 500000 хиляди лева, в ЕС 50000000 евро, в САЩ 25 000000 долара. Без паритет на ПС, сравняваш баби със жаби.
Не знам какъв етози виц за България, но има пример и за него
Ако имаш автопарк с три Тира и купиш още три пре нов отчетен период, ти си увеличил автопарка със 100%
Ако имаш автопарк със 200 стира и си бракувал 10, то си намалил автопарка с 5%



librarian написа:
За сритването в началото:
За Вас махленският гамен, който може да срита да речем 8 от 10-те други младежи в махалата, но е много зле в повечето други отношения е простак и неприемлив, но поставите ли руSSия в такъв фокус вече всичко е ОК и сте в еуфория, нали така??

За паритета през БВП:
Значи примерно 200 милиардера в руSSия, които правят толкова във въпросното число спрямо БВП, колкото 20 000 000 (двайсет милиона) обикновени руSSнаци, казвате прави равен стандарта на въпросните 200 и въпросните 20 милиона??
Тоест, искам да кажа, че отдавна-отдавна паритетът на покупателна способност НЕ СЕ използва от сериозните статистици, защото е крайно неточен!
И ПОНЕЖЕ руSSия НЕ НИ ИНТЕРЕСУВА, ТУК Е МОМЕНТЪТ ДА ЗАРАДВАМ НОРМАЛНИТЕ БЛОГЪРИ, ЧЕ КЪМ МОМЕНТА ЗА 2022-ра ГОДИНА БЪЛГАРИЯ Е С НАЙ-ВИСОКО ИКОНОМИЧЕСКО РАЗВИТИЕ В ЕВРОПА!

За икономиката на руSSия (дефакто и за БВП):
Държава, на която 80-90% от въпросния БВП идва от добив БЕЗ ПОСЛЕДВАЩА ОБРАБОТКА на природни ресурси, няма силна икономика, ВВ1951, и Вие го знаете, но удобно премълчавате!
Все едно да кажете, че мургавелкото дето изкарва яко кинти от "тука има, тука нема" е сериозен икономически играч, понеже както казах изкарва яко кинти (прави "БВП").
Тоест, преди известно време и това изкривихте! Това, че на руSSия й е толкова "силна" икономиката, че практически не прави почти никаква реална добавена стойност!

Ще спра дотук. :-)

цитирай
11. vencivaleri1951 - Защо едно изречение велики хетмане
14.07.2022 19:03
Аз ясно съм написал-от години. Днешното "изречение" отприщи просто каламбура , който съм постнал
И понеже си ми на гости , да те питам

Фактор спрян в Русия, а чете ли го някой там? И колко руски медии , сайтове, отделни предавания ЕС спря?


getmans1 написа:
ЧУДНО МИ Е, как едно изречение от постинга на nkf можа да предизвика такава голяма СВИНЩИНА ... от твоя страна.

цитирай
12. librarian - ВВ1951, аз ще продължа нормално, а Вие продължете ненормално!
14.07.2022 19:17
..... Нали знаете, че това "Гоче" се изчерпа в момента, в който Вие определяхте среща, променяхте условията й и накрая не се явихте на нея??
Та да попитам: Толкова ли е трудно да говорите с мен неутрално?? Мислете ме за "Гоче", но НЕ СЪЗДАВАЙТЕ ИНТРИГА!!!!! Толкова ли е трудно да се обръщате с "librarian" например или без обръщение, но НЕ И С НЕЩО, КОЕТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ДОКАЖЕТЕ??!!
Тоест: ДОКАЖЕТЕ, ЧЕ СЪМ "ГОЧЕ" И ТОГАВА СЕ ОБРЪЩАЙТЕ ТАКА КЪМ МЕН, НО НЕ И ПРЕДИ ТОВА! ОСОБЕНО В СВЕТЛИНАТА НА ТОВА ЗА ВЪПРОСНАТА СРЕЩА, НА КОЯТО НЕ СЕ ЯВИХТЕ!!
Докато не докажете и това, че съм откраднала самоличността на поетесата и т.н. Лора Стоянова Динкова, също НЕ СЪЗДАВАЙТЕ ИНТРИГА!
Защото НЕ СЪМ СТОЯНОВА, А ВЛАДОВА!
И на въпросната среща щяхте да се убедите не само по лична карта, че имената ми са Лора ВЛАДОВА Динкова! Доста по-възрастна :-):-) от съименничката ми Лора СТОЯНОВА Динкова!! Почти 10 години! :-):-)

..... В светлината на написаното вече, как точно очаквате да Ви покажа холандски паспорт и то на друг човек?? Вие можете ли го?
ИЛИ ВЪПРОСЪТ Е ДА ВЪРВИ ИНТРИГАТА И НА ЧЕТЯЩИТЕ ДА СЕ НАБИВА В ГЛАВИТЕ ТОВА, ЧЕ СЪМ СТАР, ЗА ДА СЕ ВЪЗПРИЕМЕ РАНО ИЛИ КЪСНО ОТ ПОВЕЧЕ ХОРА??
Тези похвати ни са известни И ТОВА Е РЕПЛИКАТА МИ ПО НОВОТО ВИ ГОВОРЕНЕ КЪМ getmans1, ЧЕ ЗАБРАНЯВАЛИ руSSки МЕДИИ В ЕС! Ами забраняват ги, да! ЗАЩОТО СА ТОЧНО КАТО ВАШИТЕ: ЛЪЖИ И ОПИТИ ДА СЕ ВМЕНИ НЕВЯРНА ИНФОРМАЦИЯ!
Няма как да се приема за нормално да се дава гласност на ЛЪЖАТА и ФАШИСТКАТА ПРОПАГАНДА!

..... По икономическите въпроси: Вие четете ли какво Ви пише отсрещният и осмисляте ли го??
Защото ме "оборвате" (смях в залата за всеки наистина икономист, а не счетоводител и то архаичен като Вас) за неща, за които аз дори не съм говорила!
Нещо повече: Сам се самооборвате, но дори явно не можете да го осъзнаете!
Защото мога да обърна примера Ви към друг: При компания с 2000 тира в началото на 2022 г. и закупени нови 200 през първото тримесечие, ръстът в автопарка е 10%. Същото е и при компания с 20 тира и закупуването на 2 нови, отново 10% ръст!
СХВАЩАТЕ ЛИ ИЛИ НАИСТИНА НЕ??!!
Да дам ли обратния пример??
Ако в края на първото тримесечия на тази година първата компания е бракувала 200 тира, тя е намалила автопарка си с 10%! Докато, ако втората е бракувала 20 (1/10-та спрямо първата) - ще е унищожила целия си автопарк!
Сега го пренесете към това, че след по-малко от половин век (дъщеря Ви още ще е жива и на Вашите примерно години) руSSия ще е "бракувала" напълно РЕНТАБИЛНИТЕ си находища от това, което се правите, че не съм писала, че прави 80-90% от БВП и то повтарям БЕЗ ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ!



..... Та ще бъдете ли така учтив да дискутираме, А НЕ ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЪЗДАВАТЕ ИНТРИГИ и да ми отговорите на въпроса:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, ВВ1951, ГОРЕ-ДОЛУ ДА ИЗБРОИТЕ ДЪРЖАВИТЕ, КОИТО СТЕ ПОСЕЩАВАЛ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА И ТЕЗИ СЛЕД ТОВА?

Дори ще си позволя да допълня още един продължаващ първия въпрос:
КАКВО НАЙ-МНОГО ВИ ВПЕЧАТЛИ В ОТДЕЛНИТЕ ДЪРЖАВИ? КОИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ НАЙ-МНОГО ВИ ДОПАДНАХА?

цитирай
13. vencivaleri1951 - . . . . . Нали знаете, че това "...
14.07.2022 21:01
Аз бях последният , който имаше съмнение че може би не сте Жоро.Защо всички Ви /опоненти/ вземат за него.Това което ме настрои бе използването на аватар , корица от стихосбиркана въпросната дама. Съименичка с аватар корица на стихосбирка на поетесата, в раздел изкуство и с нито един постинг запомнящ се в този раздел. Запомнящо е хамството на изказа Ви. Ако не сте Гоче, то ще го наклеветя, че е писал от профилите на други. Това бе първото ми усещане за Вас, но ваше почти не четем

Сега по същество. Не аз, а вие казахте че никой не отчита паритета на ПС вече, което е безсмислие
Брутният продукт често е увеличен поради инфлация и задлъжнялост Расте инфлацията, индексират се доходи, които не стигат и се отива на кредит, с който се пазарува , а пазарът поддържа работни места, заплати и всичко това е БВП И това мислене може да се приеме за архаично, защото по принцип финансите са консервативна професия. Когато сте ползвали библиография за доктората, не сте ли обърнали внимание , че документооборотът днес и преди два века, а и още преди два, не се изменил по същество.
Всичко се върти около кръста Дебит-Кредит, въведен още от финикийците. Финикийци няма, но парите и оборотът им са налице Брутният продукт , или чистата продукция при соца не преставляват кой знае колко важен показател за жизнеността на една икономика.
Ръстът му може да е в резултат на инфлация, на прекомерна задлъжнялост, инвестиции на зелено/които няма да се случат/, свръхпотребеление , свръхпроизводство...
Това за икономическото развитие не го разбрах...После се досетих, че имаш предвид, че България има най-висок промишлен ръст-Корнелия се похвали доколкото е ресорен промишлен министър
И тук става въпрос за нивото от което тръгваме
Ниска база-някакъв ръст и чувствителни проценти пред
мижав нетен резултат Пиши по добре стихове

librarian написа:
..... Нали знаете, че това "Гоче" се изчерпа в момента, в който Вие определяхте среща, променяхте условията й и накрая не се явихте на нея??
Та да попитам: Толкова ли е трудно да говорите с мен неутрално?? Мислете ме за "Гоче", но НЕ СЪЗДАВАЙТЕ ИНТРИГА!!!!! Толкова ли е трудно да се обръщате с "librarian" например или без обръщение, но НЕ И С НЕЩО, КОЕТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ДОКАЖЕТЕ??!!
Тоест: ДОКАЖЕТЕ, ЧЕ СЪМ "ГОЧЕ" И ТОГАВА СЕ ОБРЪЩАЙТЕ ТАКА КЪМ МЕН, НО НЕ И ПРЕДИ ТОВА! ОСОБЕНО В СВЕТЛИНАТА НА ТОВА ЗА ВЪПРОСНАТА СРЕЩА, НА КОЯТО НЕ СЕ ЯВИХТЕ!!
Докато не докажете и това, че съм откраднала самоличността на поетесата и т.н. Лора Стоянова Динкова, също НЕ СЪЗДАВАЙТЕ ИНТРИГА!
Защото НЕ СЪМ СТОЯНОВА, А ВЛАДОВА!
И на въпросната среща щяхте да се убедите не само по лична карта, че имената ми са Лора ВЛАДОВА Динкова! Доста по-възрастна :-):-) от съименничката ми Лора СТОЯНОВА Динкова!! Почти 10 години! :-):-)

..... В светлината на написаното вече, как точно очаквате да Ви покажа холандски паспорт и то на друг човек?? Вие можете ли го?
ИЛИ ВЪПРОСЪТ Е ДА ВЪРВИ ИНТРИГАТА И НА ЧЕТЯЩИТЕ ДА СЕ НАБИВА В ГЛАВИТЕ ТОВА, ЧЕ СЪМ СТАР, ЗА ДА СЕ ВЪЗПРИЕМЕ РАНО ИЛИ КЪСНО ОТ ПОВЕЧЕ ХОРА??
Тези похвати ни са известни И ТОВА Е РЕПЛИКАТА МИ ПО НОВОТО ВИ ГОВОРЕНЕ КЪМ getmans1, ЧЕ ЗАБРАНЯВАЛИ руSSки МЕДИИ В ЕС! Ами забраняват ги, да! ЗАЩОТО СА ТОЧНО КАТО ВАШИТЕ: ЛЪЖИ И ОПИТИ ДА СЕ ВМЕНИ НЕВЯРНА ИНФОРМАЦИЯ!
Няма как да се приема за нормално да се дава гласност на ЛЪЖАТА и ФАШИСТКАТА ПРОПАГАНДА!

..... По икономическите въпроси: Вие четете ли какво Ви пише отсрещният и осмисляте ли го??
Защото ме "оборвате" (смях в залата за всеки наистина икономист, а не счетоводител и то архаичен като Вас) за неща, за които аз дори не съм говорила!
Нещо повече: Сам се самооборвате, но дори явно не можете да го осъзнаете!
Защото мога да обърна примера Ви към друг: При компания с 2000 тира в началото на 2022 г. и закупени нови 200 през първото тримесечие, ръстът в автопарка е 10%. Същото е и при компания с 20 тира и закупуването на 2 нови, отново 10% ръст!
СХВАЩАТЕ ЛИ ИЛИ НАИСТИНА НЕ??!!
Да дам ли обратния пример??
Ако в края на първото тримесечия на тази година първата компания е бракувала 200 тира, тя е намалила автопарка си с 10%! Докато, ако втората е бракувала 20 (1/10-та спрямо първата) - ще е унищожила целия си автопарк!
Сега го пренесете към това, че след по-малко от половин век (дъщеря Ви още ще е жива и на Вашите примерно години) руSSия ще е "бракувала" напълно РЕНТАБИЛНИТЕ си находища от това, което се правите, че не съм писала, че прави 80-90% от БВП и то повтарям БЕЗ ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ!



..... Та ще бъдете ли така учтив да дискутираме, А НЕ ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЪЗДАВАТЕ ИНТРИГИ и да ми отговорите на въпроса:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, ВВ1951, ГОРЕ-ДОЛУ ДА ИЗБРОИТЕ ДЪРЖАВИТЕ, КОИТО СТЕ ПОСЕЩАВАЛ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА И ТЕЗИ СЛЕД ТОВА?

Дори ще си позволя да допълня още един продължаващ първия въпрос:
КАКВО НАЙ-МНОГО ВИ ВПЕЧАТЛИ В ОТДЕЛНИТЕ ДЪРЖАВИ? КОИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ НАЙ-МНОГО ВИ ДОПАДНАХА?


цитирай
14. librarian - 13. vencivaleri1951
14.07.2022 22:14
..... И към момента от тези, които познават реално Стар, нито един не е съгласен, че аз съм той! От останалите според мене много повече са тези, които не приемат да съм той, но защо Вие се съгласявате не с 15-20 човека и то повечето доказани индивидуалности, а с 2-3 и то недоказани индивидуалности, това Вие ще ни обясните!!
КОИ СА ТЕЗИ, КОИТО МЕ ОПРЕДЕЛЯТ КАТО СТАР?? ИЗБРОЙТЕ ГИ! А СЛЕД ТОВА НЕ АЗ ЩЕ ИЗБРОЯВАМ КОИ НЕ СА СЪГЛАСНИ, А ЩЕ ГИ ПРИКАНЯ ТЕ ДА ГО НАПРАВЯТ!
И да отчетем не само резултатите като бройка, а и като както вече написах: индивидуалности! Тоест, като доказали се като реални личности, а не фейкови профили с неизвестни никакви данни за тях!
След това Вие си изберете коя група Ви харесва повече: тази на реалните личности или тази на напълно неизвестните!
Това първо!

Второ: Последно аз Стар ли съм или не съм?? И съименичката от СУ ли съм или не съм?? Защото започвате "на Вие", а после, в края преминавате "на ти"! Което някак си е несериозно! Та дайте да го уточним веднъж завинаги И ДА ПРЕСТАНЕТЕ С ИНТРИГИТЕ ПО ТОЗИ ВЪПРОС!
ЗАТОВА И ДЪРЖЕХ НА СРЕЩАТА НИ, А НЕ ДА МИ ДОКАЗВАТЕ ЗА ФИРМИ И ПРОЧЕЕ, КОЕТО ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ КАСАЕ ОБСТАНОВКАТА ТУК!
Отворихте отново дума, отговарям Ви сега, защото ПРЕДНИЯТ ПЪТ ЗАБРАВИХ ИЛИ НЕЩО ДРУГО СЕ СЛУЧИ, НЕ СИ СПОМНЯМ ВЕЧЕ! :-)
Когато се регистрирах тук, се зачудих какъв аватар да си сложа! Реших да проверя дари google води до името ми при стандартно търсене и слава богу не го прави! Но иначе излизам на доста места, стига човек да знае как да пита! :-)
Излезе ми обаче въпросната "снимка" на момиче на стол и то асоциирана с някакъв западен сайт!! ТОЕСТ, АЗ ЛИЧНО СИ ПОМИСЛИХ, ЧЕ Е НЯКАКВА СНИМКА НА НЯКОГО НЯКЪДЕ ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ!! Но все пак не можех да я ползвам дори и така, защото НЕ Е РЕДНО! На Вас, а и Юлия обаче такива десетки случаи тук (коментирала съм пред блогбеге) не Ви бодат в очите, защото не са Ви неприятни съблогери! А ПОВТАРЯМ, ЧЕ ИМА ДЕСЕТКИ!! Та понеже не е редно, помолих Стар да модерира снимката така, че да не противоречи на неписаните принципи! Принципи в такива, които ги имаме, защото уви при Вас не е така! Стар го направи и така беше до момента, в който Юлия не ме насочи да видя, че снимката е свързана със съименничка тук, в България!
ТОГАВА ВЕДНАГА ПРЕМАХНАХ! ВЕДНАГА! БЕЗ НИКОЙ ДА МИ ПОСТАВЯ УСЛОВИЯ И ПРОЧЕЕ!
ЗАЩОТО ТАКА Е РЕДНО! Но не се чувствам виновна и дори и да поставя отново онази снимка, проумейте, че съименничката ми от СУ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕДЯВИ НИКАКВИ ПРЕТЕНЦИИ! АБСОЛЮТНО НИКАКВИ!
Но като нормален човек, не съм инат, който да се заяжда с хората и затова не мисля да го правя!
АКО ОБАЧЕ ЩЕ СЕ ОПИТВА ДА МЕ ШАНТАЖИРА ЮЛИЯ, НА КОЯТО МНОГО ИЗБИРАТЕЛНО ПРИЕМАТЕ ДУМИТЕ САМО КОГАТО ВИ ИЗНАСЯ, ТО ЩЕ ВЪРНА АВАТАРА И НЯМА КАК НЯКОЙ ДА МЕ ПРИНУДИ ДА ГО МАХНА! Особено пък - смях - съдебни претенции!!
НАДЯВАМ СЕ ДА СМЕ ИЗЧЕРПАЛИ И ТОЗИ ВЪПРОС, ЗА АВАТАРА И ПОВЕЧЕ ДА НЕ СЪЗДАВАТЕ ИНТРИГИ С ТОВА!!
НИКОГА И ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ СЪМ СЕ ПРЕДСТАВЯЛА ИЛИ ДА СЪМ ПРАВИЛА ОПИТ ЗА ВМЕНЯ ЧЕ СЪМ СЪИМЕННИЧКАТА МИ! НИТО ПЪК БИХ СЕ РАЗМЕНИЛА С НЕЯ ЗА КАКВОТО И ДА Е!
Какво да ме поблазни?? Известността ли й? Че това е относително и определено съм доста по-известна от нея! Приходите й ли? Малко грозно ще прозвучи, но дано изкарва дори наполовина на мене! :-) Наистина й го пожелавам! Както и естествено бих се радвала да изкарва повече! :-)
Та водете се по психо-идиотията на Юлия да нюха за кого ли не тук и да ги сътровява какви ли не ИНТРИГИ! Определено ще прокопсате!




Сега по същество И ВЕЧЕ КРАТКО, защото горното го написах в стил Стар :-):-):-), защото отдавна ми писна от ГЛУПОСТТА Ви, ВВ1951 и държа да се изясним един път завинаги!
ЗАТОВА ДЪРЖЕХ И НА СРЕЩАТА, А ВИЕ НЕ Я ОСЪЩЕСТВИХТЕ, ЗА ДА МОЖЕТЕ ДА ИНТРИГАНТСТВАТЕ ЛИ?? АКО НЕ, ТО ПРЕСТАНЕТЕ ВЕЧЕ!!

..... Не финикийците, а до преди дори да падне социализма нямаше welfare economics!
Както и съм 100 на 100 сигурна, че термина го чувате (и не само Вие) за първи път!
ЕДИН ПЪТ БЪДЕТЕ ЧЕСТЕН ПРЕЗ САМИЯ СЕБЕ СИ И НЕ ЗАПОЧВАЙТЕ С ГУГЪЛ ДА НИ СЕ ПЛЮНЧИТЕ! Не печели никой, особено Вие, проумейте! Защото като започнете (и не само Вие) да се плюнчите и отсрещният, който Ви (не само Вас) превъзхожда не дори в теоретични знания, а практически умения млъква и губите самите Вие, не той!
..... Доста изкривихте смисълът на думите ми за паритета, но с това всички, освен слепите Ви ханъми :-):-) сме свикнали!
Никъде не съм казала, че не се отчитат такива параметри, а смисълът на думите ми беше, че ОТДАВНА НЕ ТАКА СЕ ОПРЕДЕЛЯТ ТАКИВА НЕЩА КАТО ИКОНОМИЧЕСКИ ПРОСПЕРИТЕТ НА СРЕДНИЯ (УСРЕДНЕНИЯ) ГРАЖДАНИН НА ЕДНА ДЪРЖАВА!
НЕЗАВИСИМО ДАЛИ СЕ ПРАВИ СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ ЗА САМАТА ДЪРЖАВА СПРЯМО РАЗЛИЧНИ ПЕРИОДИ!
ИЛИ СЕ СРАВНЯВА ТЯ С ДРУГА!

Та научете, НЕдраги "колега" "икономист", че вече се прави чрез система от индексни коефициенти!
- ИУИБ!
- ИЧР!
- ИДП!
- .....
Ето, това се получава от плюнченето Ви НАДМЕННО и отвисоко да ме пращате да пиша стихове: вместо да разясня и да се обогатите И ЗНАЕТЕ КАК СЕ ПРАВИ ВЕЧЕ В СЪВРЕМИЕТО, аз ЧАСТ от индексите ги пиша дори съкратено!
Нарочно! :-) Гледайки Ви "отвисоко"! :-):-):-)
цитирай
15. blackpredator - цъ-цъ
14.07.2022 22:28
не са го били с рабоша докторанта,
затова икономиката му е на вересия..
цитирай
16. vencivaleri1951 - Пиши стихове по добре, послушай ме
14.07.2022 22:51
Сега почнали с индексни коефициенти...Направи мицеларно звучи
Ами драга-правихме навремето овцеферма за 50000 овце и още толкова малки Резнахме една малка кория, но трябваше да засадим двойно по голяма площ
И тогава към проекта трябваше и план на растежа на новите засаждения-индекс на растежа
Не ме шашкай с "новинки" моля. Да те питам нещо докторе Ти можеш ли да "прочетеш" бюджета на страната, можеш ли да "прочетеш" одита и баланса на малко предприятие. Внимавай какво ще отговориш
[quote=librarian]..... И към момента от тези, които познават реално Стар, нито един не е съгласен, че аз съм той! От останалите според мене много повече са тези, които не приемат да съм той, но защо Вие се съгласявате не с 15-20 човека и то повечето доказани индивидуалности, а с 2-3 и то недоказани индивидуалности, това Вие ще ни обясните!!
КОИ СА ТЕЗИ, КОИТО МЕ ОПРЕДЕЛЯТ КАТО СТАР?? ИЗБРОЙТЕ ГИ! А СЛЕД ТОВА НЕ АЗ ЩЕ ИЗБРОЯВАМ КОИ НЕ СА СЪГЛАСНИ, А ЩЕ ГИ ПРИКАНЯ ТЕ ДА ГО НАПРАВЯТ!
И да отчетем не само резултатите като бройка, а и като както вече написах: индивидуалности! Тоест, като доказали се като реални личности, а не фейкови профили с неизвестни никакви данни за тях!
След това Вие си изберете коя група Ви харесва повече: тази на реалните личности или тази на напълно неизвестните!
Това първо!

Второ: Последно аз Стар ли съм или не съм?? И съименичката от СУ ли съм или не съм?? Защото започвате "на Вие", а после, в края преминавате "на ти"! Което някак си е несериозно! Та дайте да го уточним веднъж завинаги И ДА ПРЕСТАНЕТЕ С ИНТРИГИТЕ ПО ТОЗИ ВЪПРОС!
ЗАТОВА И ДЪРЖЕХ НА СРЕЩАТА НИ, А НЕ ДА МИ ДОКАЗВАТЕ ЗА ФИРМИ И ПРОЧЕЕ, КОЕТО ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ КАСАЕ ОБСТАНОВКАТА ТУК!
Отворихте отново дума, отговарям Ви сега, защото ПРЕДНИЯТ ПЪТ ЗАБРАВИХ ИЛИ НЕЩО ДРУГО СЕ СЛУЧИ, НЕ СИ СПОМНЯМ ВЕЧЕ! :-)
Когато се регистрирах тук, се зачудих какъв аватар да си сложа! Реших да проверя дари google води до името ми при стандартно търсене и слава богу не го прави! Но иначе излизам на доста места, стига човек да знае как да пита! :-)
Излезе ми обаче въпросната "снимка" на момиче на стол и то асоциирана с някакъв западен сайт!! ТОЕСТ, АЗ ЛИЧНО СИ ПОМИСЛИХ, ЧЕ Е НЯКАКВА СНИМКА НА НЯКОГО НЯКЪДЕ ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ!! Но все пак не можех да я ползвам дори и така, защото НЕ Е РЕДНО! На Вас, а и Юлия обаче такива десетки случаи тук (коментирала съм пред блогбеге) не Ви бодат в очите, защото не са Ви неприятни съблогери! А ПОВТАРЯМ, ЧЕ ИМА ДЕСЕТКИ!! Та понеже не е редно, помолих Стар да модерира сни
цитирай
17. librarian - И отново, при все, че като гледам заглавието на бъдещия Ви коментар 15: няма смисъл! Вие с такова его, че не търпите да се съгласите, че сте аутсайдер! :-)
14.07.2022 22:54
Но все пак:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, ВВ1951, ГОРЕ-ДОЛУ ДА ИЗБРОИТЕ ДЪРЖАВИТЕ, КОИТО СТЕ ПОСЕЩАВАЛ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА И ТЕЗИ СЛЕД ТОВА?

Дори ще си позволя да допълня още един продължаващ първия въпрос:
КАКВО НАЙ-МНОГО ВИ ВПЕЧАТЛИ В ОТДЕЛНИТЕ ДЪРЖАВИ? КОИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ НАЙ-МНОГО ВИ ДОПАДНАХА?


ПП: И последно? На "Вие" ли ще ми говорите или на "ти"?
А чели ли сте мои стихове, та да е надменното "това повече Ви се отдава"?
Вие пък по-добре си погледнете старините и внучетата: наистина само се излагате и едва ли някой тук би Ви не поверил финансите си, а послушал финансовите Ви съвети! Освен и то с голямо съмнение ХАНЪМИТЕ Ви! :-):-)
СТАР БИХА ПОСЛУШАЛИ МНОГО ПОВЕЧЕ ХОРА ТУК!
:-):-)
Много повече! И с основание! :-):-)
цитирай
18. librarian - Хайде пак:
14.07.2022 23:04
vencivaleri1951 написа:
Сега почнали с индексни коефициенти...Направи мицеларно звучи
Хайде пак както казва getmans1 СВИНЩИНИ!
Мицеларни СВИНЩИНИ!
ОСОБЕНО В СВЕТЛИНАТА, ЧЕ НИКЪДЕ НЕ СЪМ КАЗАЛА, ЧЕ "СЕГА СА ПОЧНАЛИ С ИНДЕКСИТЕ"!!
Казвам само, че индексите И МЕТОДОЛОГИЯТА вече са КОРЕННО РАЗЛИЧНИ ОТ ТЕЗИ ПРЕДИ 20, А КАМО ЛИ ПОВЕЧЕ ГОДИНИ!!

vencivaleri1951 написа:
Ами драга-правихме навремето овцеферма за 50000 овце и още толкова малки Резнахме една малка кория, но трябваше да засадим двойно по голяма площ
И тогава към проекта трябваше и план на растежа на новите засаждения-индекс на растежа
Никакъв "индекс на растежа" не присъства във въпросното съвременно анализиране!
НИКАКЪВ!
Но мога да продължа по-горе започнатата редичка (тук колонка:-):-) от индексни коефициенти:
- ОСВО
- СЗДС
- СПС

vencivaleri1951 написа:
Не ме шашкай с "новинки" моля.
Нито са новинки, нито правя опити да шашкам!
Просто говоря от позицията на ЗНАНИЕТО! :-) А Вие се опитвате да се правите пред четящите! Не Ви се отдава! :-):-)

vencivaleri1951 написа:
Да те питам нещо докторе Ти можеш ли да "прочетеш" бюджета на страната, можеш ли да "прочетеш" одита и баланса на малко предприятие. Внимавай какво ще отговориш
ВВ1951, основната ми работа е ОДИТ! Включително и бюджетът на Р България и основните й икономически играчи!
Както и на едни от най-сериозните играчи на 4 континента! :-)
Та отговорът ми е: НЕ, НЕ МОГА! :-):-)

А Вие не се отклонявайте, а се съсредоточете върху въпросите ми. Задавам ги за четвърти път:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, ВВ1951, ГОРЕ-ДОЛУ ДА ИЗБРОИТЕ ДЪРЖАВИТЕ, КОИТО СТЕ ПОСЕЩАВАЛ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА И ТЕЗИ СЛЕД ТОВА?

Дори ще си позволя да допълня още един продължаващ първия въпрос:
КАКВО НАЙ-МНОГО ВИ ВПЕЧАТЛИ В ОТДЕЛНИТЕ ДЪРЖАВИ? КОИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ НАЙ-МНОГО ВИ ДОПАДНАХА?

Бонус! :-):-):-)
СПС примерно, ще рече СТЕПЕН НА ПОЛИТИЧЕСКА СТАБИЛНОСТ. :-):-)
цитирай
19. vencivaleri1951 - Вижте елитарни ми докторе
16.07.2022 10:28
Его имате Вие, аз самочувствие. Казват, че един мъж трябва задължително да засади дърво, построи дом, да се погрижи за потомството си.
Посадил съм стотици дървета/повечето във времето на сбъркания социализъм, че да ги горите и изнасяте вие елитарните/, построил съм дом/ за себе си деца, , внуци , участвалсъм в строежа на още хиляди такива и с много голяма вероятност, поне един съблогър в блог бг живее в някой от тези домове/
Впрочем дисертацията , която внимателно и културно преписах бе свързана с " използване на мат модели ,в междуотраслевите връзки и балансите при възпроизводството на работната сила" Толкова за индексите
Нищо съществено не се е променило докторке, просто ние преминахме в друга система , в друго отчитане, по различна терминология.
Една основна промяна при отчитането са кредитите например-преди не сме ги отчитали в БВП, сега да.
Има известна логика, но не и за страна , която взима кредити да се изхранва. Тоест" фекалиите" отчита за новосъздаден продукт
И запомни докторке-не може да бъде аутсайдер дядо , който общува интензивно и обгрижва от време на време 5 внука, надява се да дундурка и правнуче
Помисли върху това, а индексите са работели и преди нас, ще работят и след нас


librarian написа:
vencivaleri1951 написа:
Сега почнали с индексни коефициенти...Направи мицеларно звучи
Хайде пак както казва getmans1 СВИНЩИНИ!
Мицеларни СВИНЩИНИ!
ОСОБЕНО В СВЕТЛИНАТА, ЧЕ НИКЪДЕ НЕ СЪМ КАЗАЛА, ЧЕ "СЕГА СА ПОЧНАЛИ С ИНДЕКСИТЕ"!!
Казвам само, че индексите И МЕТОДОЛОГИЯТА вече са КОРЕННО РАЗЛИЧНИ ОТ ТЕЗИ ПРЕДИ 20, А КАМО ЛИ ПОВЕЧЕ ГОДИНИ!!

vencivaleri1951 написа:
Ами драга-правихме навремето овцеферма за 50000 овце и още толкова малки Резнахме една малка кория, но трябваше да засадим двойно по голяма площ
И тогава към проекта трябваше и план на растежа на новите засаждения-индекс на растежа
Никакъв "индекс на растежа" не присъства във въпросното съвременно анализиране!
НИКАКЪВ!
Но мога да продължа по-горе започнатата редичка (тук колонка:-):-) от индексни коефициенти:
- ОСВО
- СЗДС
- СПС

vencivaleri1951 написа:
Не ме шашкай с "новинки" моля.
Нито са новинки, нито правя опити да шашкам!
Просто говоря от позицията на ЗНАНИЕТО! :-) А Вие се опитвате да се правите пред четящите! Не Ви се отдава! :-):-)

vencivaleri1951 написа:
Да те питам нещо докторе Ти можеш ли да "прочетеш" бюджета на страната, можеш ли да "прочетеш" одита и баланса на малко предприятие. Внимавай какво ще отговориш
ВВ1951, основната ми работа е ОДИТ! Включително и бюджетът на Р България и основните й икономически играчи!
Както и на едни от най-сериозните играчи на 4 континента! :-)
Та отговорът ми е: НЕ, НЕ МОГА! :-):-)

А Вие не се отклонявайте, а се съсредоточете върху въпросите ми. Задавам ги за четвърти път:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, ВВ1951, ГОРЕ-ДОЛУ ДА ИЗБРОИТЕ ДЪРЖАВИТЕ, КОИТО СТЕ ПОСЕЩАВАЛ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА И ТЕЗИ СЛЕД ТОВА?

Дори ще си позволя да допълня още един продължаващ първия въпрос:
КАКВО НАЙ-МНОГО ВИ ВПЕЧАТЛИ В ОТДЕЛНИТЕ ДЪРЖАВИ? КОИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ НАЙ-МНОГО ВИ ДОПАДНАХА?

Бонус! :-):-):-)
СПС примерно, ще рече СТЕПЕН НА ПОЛИТИЧЕСКА СТАБИЛНОСТ. :-):-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5101906
Постинги: 1372
Коментари: 19674
Гласове: 5496
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930