Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2022 17:00 - Добро пожловать гоче
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1459 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Какво съм казал за москвич Казал съм, че 410 е таткото на кросовърите, че  на Тойтата Гошкова, че и бъде трудно по горски пътечки, поради една проста причина.Москвича има по голям просвет, купето му е срезано за Пикап и общо взето го ползваме за дърва

Ето Московец 1410
Сега сравнете просвета с Раф 4
Разликата на двете коли е очевидна в просвета
Аз твърдя, че по горски пътечки мога да прекарам 1,5- 2 м3 в прегодения пикап, ти гоче ще заседнеш-има просто правило, колкото по тежък е един автомобил, толкова по далече те дърпа трактор И може да погледнете цените на вторичния пазар-москвич 410 , в днижение и не повече от 40000 км, върви към 50 хиляди лева, което е измеримо с цената на японката.
Аз карам форд в момента и съм го купил за 7000лв, но имам талон/на името на жена ми, тя го купи, за да услужи на съседка/ Готов съм да покажа и амортизационния план от 90те в които ще се видят Мазда, ДЕУ/два или три броя/ Естествено и "черешката на тортата" -газела В този амортизационен план може да се види лаптоп в комплект с принтер към него -92 година АЙ Би ЕМ , както стационарни Делл или Епсон Неща за които гочето , и ханъмата му твърдяфа , че си измислям Впрочем ДЕУтата и маздата се скапаха отдавна, а Газелата се оказа , че върви, и я товарят като чужда жена. 
Имах проблем с КАТ и бързо изнамерих амортизационния план, където е видно разпореждамето ми за брак, за да ползвам натрупаните амортизации
Та аз мога почти веднага да постна талон на Форд, амортизационен план на няколко автомобила, компютри на луда стойност -особено лап топа, макар , че е записан другояче- нещо ноутбук май, не съм сигурен, но годината е 92 и цената безбожно висока, макар , че на практика го носех на срещи за ниво
Та Гоче, на коя кола ще покажеш талона, на кой автопарк амортизационния план, защото не мисля, че автопарка за когото трърдиш , че притежаваш, си го оставил на произвола на съдбата, без да приспадаш от разходите си амортизационните начисления.
На мен възможностите ми мънички, колите не особено висок клас, докато при теб 
уникати. Покажи бе Гоче, да ти завиждаме


image
image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2021/arx1657550679i.png
11.07.2022 17:47
кубиците
цитирай
2. анонимен - Венци,
11.07.2022 17:51
Дядо ми имаше Москвич 402 (бяло и оранжево), купен през 1960. Като дете се катерех по него, баба ми се караше, а дядо казваше - Нека се катери, ламарината е от германски каски. Продаде го през 1989 г., когато турците тръгнаха на "екскурзия".
Железен!!!
цитирай
3. анонимен - Хахах
11.07.2022 17:54
Я! Ама адаша си дошъл, бе? Аз мислех, че са го гръмнали някъде по Украйна, като не се върна след третия месец.
Венцииии, дупе да ти е яко сега. :))))
цитирай
4. germantiger - защо още караш европейски форд бе ...
11.07.2022 18:12
защо още караш европейски форд бе вата

защоп не караш зазка - щото не внасят тук ли

че иди у ватницата и си купи руски боклук

а нива в бг убеден съм може да си намериш

пропуснах - ти имаш нива нали и московец имаш в задния двор
цитирай
5. vencivaleri1951 - Гоче, лесно е
11.07.2022 18:26
Показваш талона на япончето че твое и си ОК
Защо да лъжа държавата . Авотизационния план е на коли ползвани от канцеларията и предприятието в Долни Дъбник Газелата , а и една Шкода бяха да товарят от Пристанищата Русе и Варна товари от Русия през Украйна-ако не ме лъже паметта едното деу беше предоставено постоянно на агенстството във Варна "Зодиак"
Просто с хетмана тогав цвилехте , че няма как да имам нотбук АЙБИМ защото ми меришели краката за такава техника, в далечната 92ра
Няма как да нямаш амортизационен план при действащи фирми, за които ти казваше, че си работодател на 50-100 хора. Имаш казваш пицарии... Колко струва една свестна пещ бе гоче, поне една баничарка би трябвало да имаш във всяка пицария. Как няма да търсиш амортизационни отчисления , ще фалираш Пещи , центрофуга където бъркаш тестото, хладилници и хладилни витрини, мокър и студен бюфет-със скъпи съоръжения. Никой няма да те остави без амортизация-това е абсурд Дтоловите за бедни,също начисляват амортизации Постни едно келяво талонче бе Жорко и поне на една от многото ти фирми регистрация по ДДС

starforlife написа:
А и само наминах, не съм дошъл да присъствам!
Но пък когато реша - ще го направя!

цитирай
6. getmans1 - Прав си имал си ThinkPad – 700C още ...
11.07.2022 18:44
Прав си имал си ThinkPad – 700C още преди НАСА ... И добря, че си дал разрешение, че горките да си поръчат 500 бр. че да качат някой друг на МКС

Иначе даже да гугалясваш не можеш ... тоя Москвич едва ли виждал Бг.

Москвич-410/410Н/411
Не на последно място е Москвич със задвижване на четирите колела, който се произвеждаше както във форма седан, така и като комби от 1957 до 1961 г. От всички горепосочени автомобили вероятността да се срещне с тази е най-висока - около 9 хиляди от тях са построени и много копия са оцелели до днес.

Въпреки че супер-Москвич се чувстваше добре извън пътя благодарение на пълноценното задвижване на всички колела с двустепенна трансферна кутия, той все още имаше редица присъщи недостатъци: твърде слаби двигатели, недостатъчно твърда каросерия и висока склонност към преобръщане над.
цитирай
7. milady - ....венцо, трЕбе да си мнooЛуТ..
11.07.2022 19:19
и САМотен, за да си губиш , вече..3...
от най- хубавите годинки...със''седнало е джорето''...

пълна каша, и пълни лъжи.отновоо...
аз си говоря,още
с таз ''многооопасна'' мацка...на ХАЙ СУПЕР СВЕТОВНА позиция, в
в една Борса на Унилевър, Бг..
на 2 500 ЛЕВА, беше, пр 4 -5г отдел, HR...

много симпатичен човек, даа..
...явно, страдаше от Пик на Хормоните,изпотяване и треперене..
в напреднала критическа,около 47 48..

Donner Wetter, was ist das fuer eine PAPRIKASCHOTE,hier!!!!! ))))
цитирай
8. vencivaleri1951 - Гоче, знаеш ли колко глупости наговори?
11.07.2022 19:36
Проходимостта не зависи от просвета , а от мощността. Жена ми има мини , с два пъти повече коне от посковеца-над 120 с 5, 7 сек на 100 км и по твойта логища може да пери по баирите Проходимостта зависи главно от просвета-погледни на Крезурото какъв е просвета или на Хамъра...Докато работех в Плевенско, ноех конензат на московеца-переше без проблем
Добре, продал, продал...Покажи талон на колата която имаш в момента.
Покажи регистрация по ддс на която и пицария решиш Какво било, било давай сега
Покажи едно джиро за сто долара поне, където си играл на борсата
За компютъра с ябълката е преди промените и бе подарък на секретарката ми, която спечели състезания по машинопис и стенография. Впрочем не аз съм яизбирал, а ме помолиха да я взема да се готви за състезания. В машинописното бюро и беше ад.
Аз говоря в момента за моя собственост.
Постни поне една разписана ведмост от теб-големи работодателю. Съмнявам се , че "Биби" всичко това е видяла и ще гарантира, но не и вярвам-искам снимка от теб, защото не ти вярвам. Аз всичко това ще постна в отговор на теб.
Във ведомостта може да видиш идвестен наш спикер от преди 10ина години
цитирай
9. desperada - според теб,
11.07.2022 20:47
starforlife написа:

Не, ВВ, не наговорих глупости!
Минито е едно! RAW-ът е коренно друго!

vencivaleri1951: Жена ми има мини , с два пъти повече коне от посковеца-над 120 с 5, 7 сек на 100 км


защо жена му се жертва и кара мини, а не московец, лада, заз?


цитирай
10. vencivaleri1951 - Така, кола нямаш/къде е хондата на жена ти/ фирми нямаш, ведомости на подчинени не
11.07.2022 21:00
можеш да покажеш-имаш найни инвестиции, които работят за бъдещето ти.
Добре, ти си човек с къщи и библиотека/опс тя е при Беатрис/
Докато ти кръстосваше света едшн незрачен спрямо нивото ти проограмист си купи тризонет-около 300м2 Не е ходил почивка, подобно на теб и биби е все на компа, но има малко по друга насоченост.
Е покажи ти една от твоите много къщи-а аз ще постна тризонета, със сауната вътре и т н Хванал е да се мести и то благодарение на приятеля му, който купи неговия апартамент и реши , че няма никога да се нанесе , ако чака нашият да се натутка
цитирай
11. librarian - :-):-):-)
11.07.2022 22:26
starforlife написа:
При все и това за клошарстването ми - ха ха ха ха - да е достатъчно!

Та затова, репликирам за последно:


vencivaleri1951 написа:
Е покажи ти една от твоите много къщи-а аз ще постна тризонета, със сауната вътре и т н Хванал е да се мести и то благодарение на приятеля му, който купи неговия апартамент и реши , че няма никога да се нанесе , ако чака нашият да се натутка

ЩЕ ГО КАЖА САМО ВЕДНЪЖ И ТО ТАКА, КАКТО ТИ УЖ СИ СЕ ИЗХВЪРЛЯЛ:
ГОТОВ ЛИ СИ ДА ЗАЛОЖИШ САМО ТВОЕТО НЕДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО, ЧЕ МОЕТО Е ПОВЕЧЕ ОТ УДВОЕНОТО ТВОЕ, ПЛЮС ТОВА НА ЗЕТ ТИ ЛИ ТАМ И НА КОРЕША ТИ?
Говоря напълно сериозно!
Правим един МЪЖКИ облог! И, ако моето недвижимо имущество като квадратура и особено ЦЕНА е под удвоеното на трима ви - аз ти го преотстъпвам с дарение! НОТАРИАЛНО!
Ако обаче вашето удвоено е под моето - ти ми преотстъпваш с дарение, НОТАРИАЛНО, твоето!

НАЛИ СЪМ ЛЪЖЕЦ, ФАНТАЗЬОР И БЕДЕН!
ДА ПОТАНЦУВАМЕ, М?

Тетевен 3.0??!! :-):-):-)
Тези не са по мъжките думи, СТАР! Аз лично се убедих и има много да наваксваш! :-):-)

Иначе нецитираното е показателно: Единият се изхвърля с тризонети, а другият му честити!
Какво повече да говорим при кого е фрустрацията и кой е пациент на Фройд и Юнг??!! :-):-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5104061
Постинги: 1374
Коментари: 19686
Гласове: 5497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930