Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2022 23:06 - Алилуя гоче
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3205 Коментари: 15 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
7. librarian - Ех, тетеВенци, ех! :-):-):-)
08.07 12:57 Изглеждате добре , да: аз мисля, че съм доказала безпристрастност! :-):-)

И пак той :
   - Дано Стар не ми е разсърди, но да сравним "манекена" (с педа.ски вталените панталонки:-):-):-) с "трътльото" ЗВЕЗДЕН! :-):-):-)

Кога беше Гочето искрен-когато вчера ми направи комплимент, или днес присмивайки ми се на "педалските панталони"

Написал съм трътльо и давай веднага "друга песен".
Хайде да си поговорим за панталоните.  Според  гочето 
джинсите ми са "с цветовете на дъгата"-може, но са си мои.
Джинсите на гочето са определено чужди-дълги са му и изтрити 
и закъсани от настъпване. Очевидно е.
Джинсите ми са от миналогодишната лятна колекция на швабите, а при тези на гочето за колекция не може и да се говори По натам за друхите не искам да говоря, защото определено ми е неудобно.
Ще призная нещо Нося лятно време ластични джинси защото не върви да нося тиранти-
смешно е върху , или под тениската. Колан не мога да нося, по малък номер също, защото имам две операции/през два дена/ на стомах и черва При притискане изпитвам болка макар да са минали повече от 10 години. Дори имам разрешение да карам без колан, но го правя когато съм сам и есен-пролет, когато тъканите са по чувствителни.
Какво друго виждаме-един спокоен и доброжелателн дядо/метър и 20 внуче го снима-полуукраинче:)За това и снимката е отгоре надолу. Какво виждаме отдясно Наежен мъж,
с юмрук на кръста, дори и когато е застанал до чедото си. Помня я тази снимка-редом с малкия му син, който съвсем визуално не беше малък и заради комплимента може би, ще бъда добронамерен. Гоче погрижи се за момчето. Ще свърша до тук-дано си ме разбрал
Другото което виждаме дядото е с устни за "целувки и любов, винаги готов", а "юмрукокръстният юнак"с цепка вместо устни сякаш. А разликата в годините трудно личи
Това е моя прочит

Инче има и положително нещо при гочето. Взел е да копира Путин
Последният иска от монтажистите  общо взето да няма по висок човек 
от него , където е възможно на фотографии. Смени монтажиста си гоче, щото ти " ходиш по въздуха " на тази снимка...Или наистина ходиш? Може би по правилно е да кажем Алилуя????

 image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 1997 - Нямам място в спора ви
09.07.2022 23:43
Само искам да отбележа, че все по- голяма част от българите си възвръщат самочувствието да кажат, че гей поведението е нещо не на ред и заради това "педераст" е оскърбителна дума.
"педа.ски вталените панталонки:-):-):-)"
НЕ на ЛГБТ прайда!
цитирай
2. анонимен - Венци,
09.07.2022 23:56
те дрешките на адаша са втора употреба, затова са длъжки и широчки. :))
цитирай
3. анонимен - пп.
09.07.2022 23:58
Не смея да ти направя комплимент за добрата фигура на тази възраст, че току виж и мен ме сложили при педитата. Иди после доказвай, че нямаш сестра. :)
цитирай
4. vencivaleri1951 - Във втората употреба няма нищо лошо
10.07.2022 00:19
Работил съм я и не е лош бизнес. Съдружникът почна да ме краде и продадах дела си

Аз не нося, имам вероятно комплекси, но ако имаш търпение и търсиш можеш да извадиш бутикови дрешки , каквито не може да купиш при нашите доходи.При това нови и почти нови. Мостри, неизкупени дрехи от ревюта. Не е коректно да споменавам какви хора са минавали през магазините ниГочето няма усет към облеклото Като неизмазана панагюрска къща е. Не , че аз имам, но всяка сутрин мен ме чака подбрано то жена ми или дъщеря ми /по телефона / облекло.
go4ito написа:
те дрешките на адаша са втора употреба, затова са длъжки и широчки. :))

цитирай
5. vencivaleri1951 - То спор няма. Заяждаме се
10.07.2022 00:23
Иначе се учудвм на гочето Неговите/янките/ развяха флаг с цветвете на дъгата в посолството си в москав, гочето не знае и " рита срещу ръжен" Ще го докладвам и утре по прашки ще го гледаш...:)

1997 написа:
Само искам да отбележа, че все по- голяма част от българите си възвръщат самочувствието да кажат, че гей поведението е нещо не на ред и заради това "педераст" е оскърбителна дума.
"педа.ски вталените панталонки:-):-):-)"
НЕ на ЛГБТ прайда!

цитирай
6. vencivaleri1951 - И да смееш и да не смееш-задължително ще го направят, както е тръгнало
10.07.2022 00:27
Дилемата е негро ли да го играеш , или мека китка. Най ще спечелиш ако се въплътиш и в двете
go4ito написа:
Не смея да ти направя комплимент за добрата фигура на тази възраст, че току виж и мен ме сложили при педитата. Иди после доказвай, че нямаш сестра. :)

цитирай
7. marana69 - без редакция...венцооо, венцоо...ти си..един НОВ блогер,за мен, поне..)
10.07.2022 07:54



4. saankii - master gogo , къде е разликата ,бе man ?
Между теб и мен ,или м-у у долара и...Ойрото..;))

30.05.2015 21:14
за пореден път го отбелязвам ...
Ти не можеш ,да водиш диалог ,а само ...монолог...
както искаш, така ме разбирай ,не е обида. това е според моя “акъл“ и опит ..
имаш 5-6 самоЛичности /инкарнации/ които се опитваш да “менажираш“...
Не е лесно ,напротив, затова никой не те иска ,и разбира......
Защото ти липсва силен и здрав АЗ, за да ги консолидираш..
/ инкарнациите /,имам предвид..
айде със здраве ..и,повече секс, и по малко ...чат ..)
цитирай
8. marana69 - ТОВА, също е..джендър, и то, хомофоб..
10.07.2022 07:55

3. go4ito - пп.
09.07 23:58
Не смея да ти направя комплимент за добрата фигура на тази възраст, че току виж и мен ме сложили при педитата. Иди после доказвай, че нямаш сестра. :)
цитирай
9. elenkokoschkov - Юло, по-голем боклук от тебе нема!
10.07.2022 08:22
marana69 написа:

ТОВА, също е..джендър, и то, хомофоб..

Кюти си в Крива бара и си свиркай!
цитирай
10. ladylady - айдаа...Буля, и тя, от 5 45,на пост...
10.07.2022 08:40
кой те, е питал за фекални илачи, ма Рассо...
омириса, пак..поста на Венцо...
в Крива бара, Ст Газора, си ти..
а ,а з съм...където , си поискам..)))
цитирай
11. ednalady - ...венци...аз съм Драматург, а не един блогер..)
10.07.2022 08:51
...или, некоя шматка, като тези..ДВЕ зомбита,
които, те , налазват...на момента...
мара пескарова, и расса пУтенскоя, и Го4итоо, то, други , немаа...


....гощо, е изпятаа песен , от ,поне 4 -5 г..
престанах, да ГО отразявам.
но..виждам, че те.е .взел яко.''на мушка; )
затова, ще му зема...акълО, де ГО, няма..

та, ти си ми..Приятел @ гепи 5..
цитирай
12. blackpredator - крачоли +15
10.07.2022 16:15
чудя се, кокили у краката,
или протези у главата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063402
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031