Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2022 00:27 - Уважаеми съблогъри
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1933 Коментари: 34 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това с което ще ви занимая , е паразитен постинг, нямащ нищо общо с нормалното общуване, но както казваше експремиерът Борисов-МатрЯлът лош
За какво иде реч
На лични бях "зарадван "от "дама" библиотекарка , която ми казва , че ще ме чака утре в
мол София/вероятно е този на Опълченска/ в едно от кафенетата и щяла да носи 5000 евро.
Извинете мадам, но поручик Ржевски за " тази работа" пари не взима:) , а той ми е любим пресонаж...
Разбира се поканата беше изпъстрена с "долно " старче, мизерник и каквото още се сетиш.  Както и да е, знаем че дамата е на антикоагуланти от месеци след травма/тя за това клечи  нон стоп на компа/, и да отдадем изказа и на тази травма.
Отговорих коректно и с език на нетравмиран човек, като се опитах да изясня за какво залагаме
Лично аз с въпросната дама имам единствено спор, за съсобственост в едно събирателно дружество и никакъв спор за залог с нея нямам
Оказа се , че постингът и е с модерация и защо беше тази покана да бъде посетена. 
Вероятно да прочета ултиматума и и каруцарския и изказ
Заради модерацията и некаквата реакция от нейна страна  ще поясня тук на всеослушание.

Уважаема бибилиотекарке, Вие оспорихте собствеността ми в събирателно дружество САРМАТ Тодоров и сие, за което аз споменах единствено заради съвпадението на имена
-дружество Сармат и новата междуконтиненетална ракета на руснаците Сармат.
Оспорихте и ракетата , оспорихте и собствеността ми в цитираното по горе дружество. Предложих ви да се обзаложим, вие отново започнахте нецивилизован диалог /по панагюрски/ и аз постнах просто трудовата си книжка където съм управител на д-вото.
Вие казахте , че може да съм управител, но нямал съм собственост и сте го били проверили 
Къде , и може ли да постнете извлечение от проверката си? И тук вероятно има хора които познават валко от малко поне ТЗ и практиката при прилагането му.
Не само , че не можете за мен да извадите извлечение , което да потвърди думите ви, но няма и да намерите поне един случай в който управителят на дружество с неограничена отговорност да не притежава и собственост, а да е наемник. Това е изключено, това е абсурдно. 
Както и да е, аз ще постна и регистрацията на съответното дружество , където е записана и призната от фирменото отделение собствеността ми в дружеството , заедно с тази на съпругата ми и още един господин. Какво повече ти трябва

Какво смесваш тук съмненията ми , че си профил на Жоро, че ще носиш трудова книжка, или поне , че Жоро пише от блога ти. Това не са само мои съмнения.
Ако някой се държи просташки като жоро, говори арогантно като него, то той най-вероятно е Жоро. Това са подробности обаче
Приканвам те най -учтиво да обясиш залога си
Залагаш пари за какво
1:
2:
3:
Какви доказателства ще поискаш и какви ще дадеш

Аз тук заявявам и залагам че:
-мога да докажа съсобственост с регистрацията на оспорваното дружество
-мога да докажа , че неизменно съм бил управител на дружеството от създаването му
За това че съм управител постнах вече документ

За това че съм съсобствених ще постна, а може и да покажа, ако видя смисъл от среща
От среща не бягам, не изглеждам никак зле за разлика от панагюрския Ви гуру.
Въпрос е на лична хигиена-гнуся се от ами с езика на продавачки от четвъртък пазар в момент на фрустрация.
Още един път най уважително Ви подканям-изложете ясно и конкретно за какво залагате, защото определено разводнявате спорът ни, а той бе единствено
за собствеността на дружеството Всичко друго е бягство






Гласувай:
9



1. vacsine - Мисля, че пак се опитвате да изкл...
11.06.2022 08:13
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.
цитирай
2. merlin1968 - Мисля, че пак се опитвате да изкл...
11.06.2022 09:08
vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

Аиде бе, спорът беше точно за собствеността на дружеството. Това, че съществото "библиотекарка" е идентично с "гогата" е повече от очевидно, но спор по темата не може да се реши с лична среща. Аз също мога да започна да твърдя че съм жена и на една среща мога да ти пратя жена, това какво доказва - нищо... освен добре известния факт, че сте дебили цялата група.
цитирай
3. merlin1968 - Венци, пак ще ти повторя - от вирт...
11.06.2022 09:14
Венци, пак ще ти повторя - от виртуалното към реалното се преминава само ако добре познаваш човека и сте в добри отношения. В случая нещата очевидно не са такива и всякакви срещи, или предоставяне на информация са нежелателни, единственото което може да спечелиш по такъв начин са проблеми. При това вероятността да имаш взимане-даване с много неуравновесен човек е голяма, оттук следва, че проблемите които ще получиш ще са непредвидими по характер и вероятно сериозни.
С такива същества може само да се забавлява човек ако има съответната нагласа, но не бива да ги доближава.
Помисли логично и без емоции по въпроса, вгледай се във фактите:
Едно същество представящо се за млада жена, но притежаващо всички белези на луд мъж. Имитация на добро възпитание често разкъсвана от импулсивни просташки пориви, но по-лошото, че не само импулсивни, а понякога съвсем преднамерени с цел да предизвика. Огромни претенции за образование, дипломи, заемани високи позиции, всичките щедро финансирани с дефицити на специализирани познания и обща култура. Патологичен лъжец с отсъстващо чувство за срам когато го хванат. Плагиатсване, също с отсъстващо чувство за срам когато го разкрият.
Ти изпълни уговорката и показа трудова книжка, съществото какво ти показа? - нищо. Нито статиите си, нито трудовата си книжка, нищо. Сега иска да му покажеш още повече, не чувсваш ли уловката? Най-малкото преди да решиш да се срещате (което не препоръчвам) би следвало да искаш да постне прословутата си трудова книжка и докторантура, да се видят имената, да знаеш с кого ще се срещаш.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Някой друг се опитва да изклинчи, а ти му помагаш
11.06.2022 09:37
Аз и сега ще кажа, че много се съмнявам, че "библиотекарката" е профил на Гого , или предоставила блога си и за негови изяви. Това разбира се не мога на никаква среща да докажа-ще се яви дама, ще каже , че тя е имала трудно детство, не е достатъчно обичана и днес и за това е такъв изказът и Дори Гого може да се яви и да каже, че за първи път вижда тази дама и бла, бла , бла...
А нещата са доказуеми Взимат се подходящи текстове , в които има съмнение за едно и също авторство и се отива на експертиза. Изказът , подобно на пръстовият отпечатък , почти на 100% доказват авторството, но струва ли си да губи човек време
И за мен Сармат не е интересен-почти е излязъл от употреба. Аз както написах по горе, се "изфуках" че новата ракета на руснаците е "адаш" с дружеството ми. Нищо повече.
Гого , или дамата ни в клин , ни в ръкав ме репликира, че нямам нищо общо със СД Сармат и че съм използвал дружество със случайно съвпаднали име на д-вото с моята фамилия. Бил, а проверила. Постнах трудовата си книжка. Пак тук почна да обяснява, че може и да не е съвпадение , но собствеността е на друг, което показва единствено незнание-обяснил съм защо. Предложих да покажа и регистрацията в която собствеността е валидизирана от съда. Ето за това бе от моя страна спорът
Сега библиотекарката ще доказва , че не е Гого и Гого че не е бибилиотекарка
Това ли измислихте? Само аз ли имам това съмнение. Ако въпросът е до госпожата при мен дилемата е във връзка с родител едно , или две -не знам как в демократичните страни ги номерират. В бъдеше този родител има сериозна перспектива да се окаже под полска, или руска юристдикция. Тоест има вероятност хлевоустата библиотекарка да се окаже наполовина полякиня , или наполовина рускиня

vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

цитирай
5. librarian - Леле, добре, че приятелче ме е информирало за този постинг, че иначе щях да го пропусна значинката! :-):-):-)
11.06.2022 09:41
Тук и в момента накратко ще отразя само ФЕРЕДЖЕТО или както там наричаше МИЗЕРНИКЪТ getmdns1 спрямо Стар!
merlin1968 написа:
vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

Аиде бе, спорът беше точно за собствеността на дружеството. Това, че съществото "библиотекарка" е идентично с "гогата" е повече от очевидно, но спор по темата не може да се реши с лична среща. Аз също мога да започна да твърдя че съм жена и на една среща мога да ти пратя жена, това какво доказва - нищо... освен добре известния факт, че сте дебили цялата група.

Това, претендиращи да грамотност детелинчо, че "айде" се пише с "й", а не "аиде" го прескачам: Вие ПОСТОЯННО ни засвидетелствате непокриващата се претенциите Ви грамотност! Особено при поставянето на запетайки където и както Ви падне!
Дори няма да казвам, че НЕ, НЕ БЕШЕ ДА ТОВА САМО СПОРЪТ НИ! И ТО СИ ГО ПИШЕ И ПОДЧЕРТАВАМ ПРИ VACSINE, а защо Вие четете "дебили цялата група" това не питам, защото отлично всички знаем!

Ще се спра на това как Вие за жена можело да се представите и прочее квак-квак!
БИДЕЙКИ ЖЕНЧО :-):-):-) НЕ БИ ВИ БИЛО ТРУДНО, НО.....
Но едва ли на реална среща бихте могли да подмените виртуалната си самоличност така, че да отговоря на купищата условия като: възраст, ИМЕ И ФАМИЛИЯ (ето по това уговорките бяха, че аз ще покажа лична карта, ЛЪЖЕЦО1968!), професия (по това също има упоменато в уговорките и мястото не е случайно, защото ще сме на минути от офиса ми, а авторитетът му е неоспорим и непоклатим в цял свят!), владеене на украински език (което условие се появи в процеса на повишаване ЛЪГАНЕТО и ПЕРЧЕНЕТО на vv1951!), дипломи за образование и документ за доказване на ДОКТОРАТ (докторатът на vv1951 не ни е интересувал, нали така?).....

Та, детелинчо1968, ХАНЪМО (сетих се обидата Ви спрямо getmdns1!) ВЕНЦЕВА, я подсигурете жена, която да има съвпадение дори само по имена, образования, професия, владеене на нетипичен език, ммммммм?
Малко не Ви се отдава ХАНЪМСТВАНЕТО, но важен е пламът и всеотдайността да оближете и не лъснете, а размажете достойнството на Вашата пък чудесна група. Все вундеркинди и некратунковци и все неприятните Ви обратно!
НО ИСТИНАТА Е, ЧЕ САМО ТОДОРОВ Е ЗАСТАНАЛ ПРЕД НАС С ИМЕНА И ЛИЦЕ!
И е малко смешно ЖЕНЧО с аватар детелинка да се прави на мъж на хора като ПРИЯТЕЛЧЕТО МИ Теодор Дечев да речем!
https://teodordetchev.blog.bg
Да оспорва негови думи в материя, която не е като да си паша на козичките (визирам детелинките:-):-):-)
Така, че.....
Така че, ХАНЪМО1968, малко смешно идва включването Ви!
цитирай
6. vencivaleri1951 - Магьосник, аз съм на 71 година и съм оцелял през бурните 90
11.06.2022 09:52
и доста по хард "Гоговци" -някои не пишман състезатели по бойни изкуства
Разбира се , не съм се бил с тях, но съм намирал начина на убеждаване. Все пак имах двама дядовци и една баба софиянци . Тоест на моя територия съм си и не ме е било страх-още повече от този "мях", пък бил и луд
В мен се борят в случая съжалението и погнусата-да се ожениш, после да се омъжиш, и после украинка да станеш-какво ли предстои
В интерес на истината аз съм пропуснал нещо от предизивикателствата. Че ставало въпрос и за самоличността на Гого или библиотекарката. Ето сега чета чисто жевски изказ към теб-"женчо"!?

merlin1968 написа:
Венци, пак ще ти повторя - от виртуалното към реалното се преминава само ако добре познаваш човека и сте в добри отношения. В случая нещата очевидно не са такива и всякакви срещи, или предоставяне на информация са нежелателни, единственото което може да спечелиш по такъв начин са проблеми. При това вероятността да имаш взимане-даване с много неуравновесен човек е голяма, оттук следва, че проблемите които ще получиш ще са непредвидими по характер и вероятно сериозни.
С такива същества може само да се забавлява човек ако има съответната нагласа, но не бива да ги доближава.
Помисли логично и без емоции по въпроса, вгледай се във фактите:
Едно същество представящо се за млада жена, но притежаващо всички белези на луд мъж. Имитация на добро възпитание често разкъсвана от импулсивни просташки пориви, но по-лошото, че не само импулсивни, а понякога съвсем преднамерени с цел да предизвика. Огромни претенции за образование, дипломи, заемани високи позиции, всичките щедро финансирани с дефицити на специализирани познания и обща култура. Патологичен лъжец с отсъстващо чувство за срам когато го хванат. Плагиатсване, също с отсъстващо чувство за срам когато го разкрият.
Ти изпълни уговорката и показа трудова книжка, съществото какво ти показа? - нищо. Нито статиите си, нито трудовата си книжка, нищо. Сега иска да му покажеш още повече, не чувсваш ли уловката? Най-малкото преди да решиш да се срещате (което не препоръчвам) би следвало да искаш да постне прословутата си трудова книжка и докторантура, да се видят имената, да знаеш с кого ще се срещаш.
цитирай
7. merlin1968 - Оооо МИЗЕРНИКЪТ И ПОДЛЕЦ наденъл ...
11.06.2022 09:55
Оооо МИЗЕРНИКЪТ И ПОДЛЕЦ наденъл жартиери се появи:)
МИЗЕРНИКО, къде ти е трудовата книжка? Къде са статиите ти? Защото Венци ни показа своята и там се вижда ясно, че е управител на съответното дружество. Хайде ПОДЛЕЦО, лъжещ на всеки ред по два пъти (освен в случаите когато редът не е изцяло изплагиатстван), да ни покажеш твоята трудова книжка и имената и статиите ти в икономически издания с тези имена.
Докато не го направиш, ти си МИЗЕРНИКЪТ И ПОДЛЕЦЪТ... С ЖАРТИЕРИ.
цитирай
8. vacsine - Мисля, че пак се опитвате да изкл...
11.06.2022 10:00
merlin1968 написа:
vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

Аиде бе, спорът беше точно за собствеността на дружеството. Това, че съществото "библиотекарка" е идентично с "гогата" е повече от очевидно, но спор по темата не може да се реши с лична среща. Аз също мога да започна да твърдя че съм жена и на една среща мога да ти пратя жена, това какво доказва - нищо... освен добре известния факт, че сте дебили цялата група.

хех, трилистно спаротоково, много ми е интересно така f2f дали ще ми кажеш дебил? Само питам, не се притеснявай не мисля да те търся да те бия или так каквото ще ме обвиниш.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Това с "нетипичния" език става интересно, аконе стававъпрос за чужд език:)
11.06.2022 10:04
librarian написа:
Тук и в момента накратко ще отразя само ФЕРЕДЖЕТО или както там наричаше МИЗЕРНИКЪТ getmdns1 спрямо Стар!
merlin1968 написа:
vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

Аиде бе, спорът беше точно за собствеността на дружеството. Това, че съществото "библиотекарка" е идентично с "гогата" е повече от очевидно, но спор по темата не може да се реши с лична среща. Аз също мога да започна да твърдя че съм жена и на една среща мога да ти пратя жена, това какво доказва - нищо... освен добре известния факт, че сте дебили цялата група.

Това, претендиращи да грамотност детелинчо, че "айде" се пише с "й", а не "аиде" го прескачам: Вие ПОСТОЯННО ни засвидетелствате непокриващата се претенциите Ви грамотност! Особено при поставянето на запетайки където и както Ви падне!
Дори няма да казвам, че НЕ, НЕ БЕШЕ ДА ТОВА САМО СПОРЪТ НИ! И ТО СИ ГО ПИШЕ И ПОДЧЕРТАВАМ ПРИ VACSINE, а защо Вие четете "дебили цялата група" това не питам, защото отлично всички знаем!

Ще се спра на това как Вие за жена можело да се представите и прочее квак-квак!
БИДЕЙКИ ЖЕНЧО :-):-):-) НЕ БИ ВИ БИЛО ТРУДНО, НО.....
Но едва ли на реална среща бихте могли да подмените виртуалната си самоличност така, че да отговоря на купищата условия като: възраст, ИМЕ И ФАМИЛИЯ (ето по това уговорките бяха, че аз ще покажа лична карта, ЛЪЖЕЦО1968!), професия (по това също има упоменато в уговорките и мястото не е случайно, защото ще сме на минути от офиса ми, а авторитетът му е неоспорим и непоклатим в цял свят!), владеене на украински език (което условие се появи в процеса на повишаване ЛЪГАНЕТО и ПЕРЧЕНЕТО на vv1951!), дипломи за образование и документ за доказване на ДОКТОРАТ (докторатът на vv1951 не ни е интересувал, нали така?).....

Та, детелинчо1968, ХАНЪМО (сетих се обидата Ви спрямо getmdns1!) ВЕНЦЕВА, я подсигурете жена, която да има съвпадение дори само по имена, образования, професия, владеене на нетипичен език, ммммммм?
Малко не Ви се отдава ХАНЪМСТВАНЕТО, но важен е пламът и всеотдайността да оближете и не лъснете, а размажете достойнството на Вашата пък чудесна група. Все вундеркинди и некратунковци и все неприятните Ви обратно!
НО ИСТИНАТА Е, ЧЕ САМО ТОДОРОВ Е ЗАСТАНАЛ ПРЕД НАС С ИМЕНА И ЛИЦЕ!
И е малко смешно ЖЕНЧО с аватар детелинка да се прави на мъж на хора като ПРИЯТЕЛЧЕТО МИ Теодор Дечев да речем!
https://teodordetchev.blog
Да оспорва негови думи в материя, която не е като да си паша на козичките (визирам детелинките:-):-):-)
Така, че.....
Така че, ХАНЪМО1968, малко смешно идва включването Ви!

цитирай
10. merlin1968 - Тоест на моя територия съм си и не ме е ...
11.06.2022 10:16
vencivaleri1951 написа:
Тоест на моя територия съм си и не ме е било страх-още повече от този "мях", пък бил и луд
В мен се борят в случая съжалението и погнусата-да се ожениш, после да се омъжиш, и после украинка да станеш-какво ли предстои

Това което предстои вече е факт, просто не си погледнал последния постинг на Гогата с жартиеро. От него става ясно, че освен дето е "син съм на милиционер още от 70-те", майка му украинка, ами и баба му била майка Тереза.
цитирай
11. cell - С такива същества може само да се забавлява човек ако има съответната нагласа, но не бива да ги доближава
11.06.2022 10:18
merlin1968 написа:
Венци, пак ще ти повторя - от виртуалното към реалното се преминава само ако добре познаваш човека и сте в добри отношения. В случая нещата очевидно не са такива и всякакви срещи, или предоставяне на информация са нежелателни, единственото което може да спечелиш по такъв начин са проблеми. При това вероятността да имаш взимане-даване с много неуравновесен човек е голяма, оттук следва, че проблемите които ще получиш ще са непредвидими по характер и вероятно сериозни.
С такива същества може само да се забавлява човек ако има съответната нагласа, но не бива да ги доближава.
Помисли логично и без емоции по въпроса, вгледай се във фактите:
Едно същество представящо се за млада жена, но притежаващо всички белези на луд мъж. Имитация на добро възпитание често разкъсвана от импулсивни просташки пориви, но по-лошото, че не само импулсивни, а понякога съвсем преднамерени с цел да предизвика. Огромни претенции за образование, дипломи, заемани високи позиции, всичките щедро финансирани с дефицити на специализирани познания и обща култура. Патологичен лъжец с отсъстващо чувство за срам когато го хванат. Плагиатсване, също с отсъстващо чувство за срам когато го разкрият.
Ти изпълни уговорката и показа трудова книжка, съществото какво ти показа? - нищо. Нито статиите си, нито трудовата си книжка, нищо. Сега иска да му покажеш още повече, не чувсваш ли уловката? Най-малкото преди да решиш да се срещате (което не препоръчвам) би следвало да искаш да постне прословутата си трудова книжка и докторантура, да се видят имената, да знаеш с кого ще се срещаш.

цитирай
12. merlin1968 - ПОДЛЕЦО МИЗЕРЕН С ПРОВИСНАЛ ЖАР...
11.06.2022 10:21
ПОДЛЕЦО МИЗЕРЕН С ПРОВИСНАЛ ЖАРТИЕР, нали това ти казах, давай дипломите, давай статиите с иманата си да ги видим. Вместо това ти бла-бла-бла.
С бла-бла-бла пред Гетьо и останалите със специални потребности от кръжока ти.
Хайде, чакам постинга ти със снимани дипломи, трудова книжка и линкове към статиите ти, какво ми постваш майка Тереза.
цитирай
13. librarian - !
11.06.2022 11:18
vencivaleri1951 написа:
Това с "нетипичния" език става интересно, аконе стававъпрос за чужд език:)
Ами украинският е нетипичен език, какво впечатляващо има в думите ми?
Не е като английския, френския, испанския, немския и т.н. Румънският, японският и т.н. също са нетипични езици.
Стало зрозуміло? :-):-)

Но да Ви попитам друго, vv1951:
В 22-ри коментар ето тук https://vacsine.blog.bg/biznes/2022/06/06/raketite-idat-muahaha.1821199 Вие на базата явно на това, че на Вашия 20-ти коментар от 19:51 ч. Ви отговарям в 20:15 ч. отсякохте: "Да висиш като прани гащи пред компютъра и да чакаш коментар....."

Хайде сега го обявете и за merlin1968, защото на моя коментар отгоре от 9:41 ч. същият отговаря в 9:55 ч.!!!!!
От 19:51 ч. до 20:15 ч. са 24 минути!!!!!
От 9:41 ч. до 9:55 ч. са 14 минути!!!!!
Розумієш? :-):-)

Не кажучи вже про те, як довго це триває після того суботнього ранку!

merlin1968 написа:
ПОДЛЕЦО МИЗЕРЕН С ПРОВИСНАЛ ЖАРТИЕР, нали това ти казах, давай дипломите, давай статиите с иманата си да ги видим. Вместо това ти бла-бла-бла.
С бла-бла-бла пред Гетьо и останалите със специални потребности от кръжока ти.
Хайде, чакам постинга ти със снимани дипломи, трудова книжка и линкове към статиите ти, какво ми постваш майка Тереза.
Детелинчо, кака,
..... Първо: Детелинчо, кака, зчакайте де! Сега съм на село, как да дам дипломи, трудова книжка и прочее?
В ТОЗИ РЕД НА МИСЛИ, Г-Н ТОДОРОВ, ВИЕ ОТ КОГА СТЕ НА СЕЛО И ДА РАЗБИРАМ, ЧЕ СТЕ СЕ ВЪРНАЛ ДНЕС, ТАКА ЛИ?
..... Второ: Детелинчо, кака, Тодоров да не би веднага да постна каквото говорите, че да е РЕЛЕВАНТНА :-):-) претенцията Ви аз на момента да постна? Мммммм? :-):-)
Ми кръщелното му още го чакаме вече над 2 години! Защо и мене да не почакате толкова? Мммммм? И ТОЙ ТОГАВА ОБЕЩА, А СЕ ИЗМЪКВА НА ТРИ ИЛИ ЧЕТИРИ ПЪТИ С КАКВИ ЛИ НЕ ПЛОСКИ ОПРАВДАНИЯ! Ама за Вас може и това е нормално, мммм?
..... Трето: Естествено, че е Майка Тереза, а не баба ми!!!! ТО САМО ПРЕТЕНЦИЯ КАТО ТОДОРОВ НЕ САМО НЕ БИ Я ПОЗНАЛ, А И НЕ БИ СХВАНАЛ ЗАЩО ПОСТНАХ СНИМКАТА!
Мисля, че достатъчно намекващо съм написала, че тепърва ще има развръзка, а и самото заглавие е по темата, че претенциите нечии са не смешни, а жалки!
ВАШИТЕ СЪЩО! Защото веднага се надетелинчихте да покажете, че сте ме разкрил!
АМИ НЕ, НЕ СТЕ! ЗАЩОТО АКО БЯХТЕ, ЩЯХТЕ ДА КОМЕНТИРАТЕ И МАМА :-):-) И ЛЕЛЯ :-):-) И СЕСТРА МИ :-):-)!
Ви щойно показали фригідність мозку! :-):-):-)
цитирай
14. librarian - Колкото да ЕЗИКА МИ, ЕПИТЕТИТЕ:
11.06.2022 11:48
Да Ви съставя ли един клип от фрази, изказвани от руSSки висши политически фигури, писани в техни Интернет канали или изказвани дори В ОФИЦИАЛНИ ПРЕДАВАНИЯ ПО НАЦИОНАЛНИ ТЕЛЕВИЗИИ??

Фрази от рода:
..... "Ще разнесем Киев с ядрени ракети!"
..... "Ето с какво е добър Сармат. Той няма да иска разрешение за полет от СТРАХЛИВИТЕ БЪЛГАРИ, злопаметните румънци и предалите нашата обща история черногорци. Както и шведите."
..... "Неприемливо е чиновници да критикуват посланик"

Да продължавам ли със СТОТИЦИ подобни или само да подчертая, че "ЧИНОВНИКЪТ" Е БЪЛГАРСКИЯТ ПРЕМИЕР, ДРАГИ ЛИЦЕМЕРИ! НО НА ВАС ТОВА НЕ САМО НЕ ВИ ПРАВИ НЕГАТИВ, А ДОРИ СЕ КЕФИТЕ НА ПОДОБНИ ИЗЦЕПКИ НА руSSки НЕЩАСТНИЦИ И НЕЩАСТНИЧКИ!

Ама моят език и епитети!
АМИ ДА, НАРОЧЕН Е! И ЗАСЛУЖЕН ОТ ВАС!
(А и се опитвам да имитирам СТАР! Явно успешно!:-):-)
цитирай
15. merlin1968 - МИЗЕРНИКО ПОДЪЛ С ПРОВИСНАЛ ЖАР...
11.06.2022 11:58
МИЗЕРНИКО ПОДЪЛ С ПРОВИСНАЛ ЖАРТИЕР, вися тук като прани гащи и чакам да се случи чудо, да ни покажеш статиите и дипломите си. Ти от месец ги показваш, МИЗЕРНИКО ЛЪЖЛИВ, ПОДЪЛ И КРАДЛИВ.
Ама то от МИЗЕРНИК ПОДЪЛ И КРАДЛИВ, какво чудо да очаквам, те докторите в Карлуково дипломи не издават.
цитирай
16. planinitenabulgaria - Ето какво ще стане на срещата:
11.06.2022 12:04
Венци пред МОЛ-а:

Провесил хуй кат шпек салам,
с мъда като дисаги, полюшват се насам-натам.

Венци излиза от МОЛ-а:

С провиснал хуй и смазани мъда,
поклаща се към джипа си едва-едва.

цитирай
17. анонимен - Хаха
11.06.2022 13:35
merlin1968 написа:
От него става ясно, че освен дето е "син съм на милиционер още от 70-те", майка му украинка, ами и баба му била майка Тереза.

баси украинките нахални и гладни, той адаша затова е заключвал хладилника още преди демокрацията. :))
цитирай
18. анонимен - Ваксина,
11.06.2022 13:41
vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

само ти ли вярваш, че това е някаква жена? А пише ли ти ЛС-та? Адаша е толкова луд, че си живее в собствен филм. Познавам жени от тук, които е пращал по срещи. Питай Хлорис какво представлява, тя отнесе най-дебелата тояга.
цитирай
19. анонимен - Дет' викаше Русти - Този стил ми е добре познат.:))
11.06.2022 13:47
5. librarian - Леле, добре, че приятелче ме е информирало за този постинг, че иначе щях да го пропусна значинката! :-):-):-)
09:41
Абе, адаш, ти съвсем изперка. Гледай си младата американска булка и престани да преследваш Венци. Юла вижда само Мари, а ти като бик на червено, мернеш ли пост на Венци. Ай разкарай се най-после, че не ми се влиза в блога вече от превъплащенията ти.
цитирай
20. анонимен - 5000 евро?
11.06.2022 14:13
Може да иска да я опаткаш, пък да я е срам да каже?
Те в Холандия там някъде вървят тез услуги, в Америка е по-скъпо. :)
пп. Венци, брат, мести!
цитирай
21. blackpredator - абе Венци,
11.06.2022 14:51
тъпа тъпота!
и тъпото..
цитирай
22. vacsine - Мисля, че пак се опитвате да изкл...
11.06.2022 16:26
go4ito написа:
vacsine написа:
Мисля, че пак се опитвате да изклинчите. Спорът и залогът бяха, че това не е "Гогата". "Сармите" ви не са интересни.

само ти ли вярваш, че това е някаква жена? А пише ли ти ЛС-та? Адаша е толкова луд, че си живее в собствен филм. Познавам жени от тук, които е пращал по срещи. Питай Хлорис какво представлява, тя отнесе най-дебелата тояга.

Гочи, що да не вярвам? Ами ако съм я виждал и не е приличала на адаша ти?
цитирай
23. librarian - https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/06/11/quot-uvajaemi-syblogyri-quot-eto-ia-replikata-mi-na-tova-htt.1821909
11.06.2022 18:00
цитирай
24. librarian - :-):-):-)
11.06.2022 18:01
Аз пиша коментар в 11:48 ч. и о, чудо:
СЛЕД ЦЕЛИ 10 МИНУТИ В 11:58 ч. merlin1968 написа:
МИЗЕРНИКО ПОДЪЛ С ПРОВИСНАЛ ЖАРТИЕР, вися тук като прани гащи и чакам да се случи чудо, да ни покажеш статиите и дипломите си. Ти от месец ги показваш, МИЗЕРНИКО ЛЪЖЛИВ, ПОДЪЛ И КРАДЛИВ.
Ама то от МИЗЕРНИК ПОДЪЛ И КРАДЛИВ, какво чудо да очаквам, те докторите в Карлуково дипломи не издават.

За това, че след ЦЕЛИ 10 минути сте отговорил няма да приканвам отново Тодоров да Ви обяви, че тук клечите, то е видно! :-):-)
Просто на Вас, детелинчо, кака, да кажа: ДИШАЙТЕ-ИЗДИШАЙТЕ!
ОМММММ!
Та не се пенете така, че ще Ви падне едното листенце и какво ще правите тогава като трилистна детелинка? :-):-):-)

Но мога и сериозно: А какво беше условието за това да започна да Ви показвам предварително свои публикации в други сайтове, ммммм?
ЗАЩОТО ТО, УСЛОВИЕТО, НЕ БЕШЕ ИЗПЪЛНЕНО, ТА ДА ДЪРЖИТЕ АЗ ДА ИЗПЪЛНЯ СВОЯТА ЧАСТ!
Така, че.....
Така, че и за Вас се вижда какъв сте МИЗЕРНИК и ПОДЛЕЦ!
Любопитен ЖЕНЧО! :-):-)
цитирай
25. анонимен - Ваксина,
11.06.2022 19:52
vacsine написа:

Гочи, що да не вярвам? Ами ако съм я виждал и не е приличала на адаша ти?

надявам се да не ти е пратил някоя като Юла? :))
цитирай
26. merlin1968 - 46. merlin1968 - Писала била статия ...
11.06.2022 21:34
merlin1968 написа:
Писала била статия за икономическо издание, смях. Ми я дай "непорязаната" статия да я видим.

librarian написа:
ПРИЕМАМ АБСОЛЮТНО И, АКО НЕ ГО НАПРАВЯ СПИРАМ ДА ПИША ТУК!
НЕЩО ПОВЕЧЕ: ЩЕ ДАМ НЕ САМО ЛИНКОВЕ КЪМ МНОГО МОИ СТАТИИ, А ДОРИ ЩЕ ВИ ДАВАМ АВАНСОВО ЗАНАПРЕД ПИСАНИ ДА РЕЧЕМ 5, ТРИ ДНИ ПРЕДИ ПУБЛИКУВАНЕТО ИМ С ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ ЩЕ БЪДЕ ТО!
Но понеже всички много "нормални" и много "уникални" сте все повече от нас "ненормалните" и "безличните", та имам едно единствено условие:
В ТОНА НА "НЕНОРМАЛНИЯ" VACSINE, "ВЕЛИКИЯТ ХИМИК" ДА ДАДЕ СВОИ!
Тоест, за всяка посочена негова, на leonleonovpom2 публикация в медия или печатно издание, аз ще дам по 2 мои!
Тези, които ще Ви дам АВАНСОВО занапред дни преди публикуването им, ще Ви са бонус!


МИЗЕРНИКО ПОДЪЛ С ПРОВИСНАЛ ЖАРТИЕР
Най ми е кеф когато травестит в незавършена трансформация като теб ме нарича женчо:)))
А иначе сериозно, горният коментар е направен от теб. Условието е изпълнено, даже Ваксината, който явно не е травер като теб се извини на д-р Симеонов. Но от "твоите" статии ни кост ни вест, няма ги и обещаните бонуси:)))
Да споменавам ли за другия ти коментар, че ще напуснеш блога до пълната победа на Велика Украйна:)))
Така, че МИЗЕРЕН, ПОДЪЛ И КРАДЛИВ ТРАВЕСТИТ като теб няма въобще думата, вече даже не си смешен.
цитирай
27. librarian - 26. merlin1968
11.06.2022 22:52
Абе, ИДИОТ! :-):-)
Аз НЕ отричам, че това са мои думи бе, НЕЩАСТНИК!
Но пак ще попитам:
А какво беше условието за това да започна да Ви показвам предварително свои публикации в други сайтове, ммммм?
ЗАЩОТО УСЛОВИЕТО БЕШЕ leonovpom2 ДА ДАДЕ ЛИНКОВЕ КЪМ НЕГОВИ ПУБЛИКАЦИИ, А ТОЙ НЕ ГО НАПРАВИ!

При все непълно И ИЗБИРАТЕЛНО КАКТО ВИ ИЗНАСЯ да цитирате, НЕЩАСТЕН ЖЕНЧО :-):-), дори и така се вижда, кой е правият!
Цитирам се:
Тогава librarian написа:
Тоест, за всяка посочена негова, на leonleonovpom2 публикация в медия или печатно издание, аз ще дам по 2 мои!
Тези, които ще Ви дам АВАНСОВО занапред дни преди публикуването им, ще Ви са бонус!

Въпросният НЕ ДАДЕ негови публикации, а посочи само издание и след дълго търсене vacsine (а и аз, казах го тогава, та НЕ МАНИПУЛИРАЙТЕ четящите и незапознати) откри една и то като съавторство!
ТАКА ЛИ БЕШЕ, VACSINE??!!

АМИ ДА ДАМ И АЗ ИЗДАНИЕ И САМ ДА СИ НАМЕРИТЕ МОИ ДВЕ СТАТИИ БЕ, ЛЮБОПИТЕН ЖЕНЧО, МММММ??

ПП: Доктор??!! Химик??!! Който твърди, че мухите умират при прелитане над чаша с бира и на базата на това, че бирата била едва ли не БОВ??!!
МуХАХАХАХАХА!
Е няма как да мълчим на такива "доктори" и няма как да не е вярно, че точно от такива сме на това дередже и тепърва възстановяваме фалирана от такива държава! Нашата!
цитирай
28. librarian - Колкото до травестит и т.н., понеже ги адресирате към СТАР, крайно смешно е, че сте наясно как на него не бихте посмял да му ги кажете тези неща лице в лице!
11.06.2022 23:02
Та как тогава да не сте НЕЩАСТЕН ВИРТУАЛЕН ЖЕНЧО, който може да се прави на мъж само в розовите си пантофки пред екрана! :-):-):-)
цитирай
29. radostinalassa - По отношение на Гого Сл....
12.06.2022 09:19
мога да си спомня снимката със сина му. Доколкото майка му е докторка мисля, това означава , че той прилича на роднините си по линия на Гого. Не виждам връзка с укрите, ако не става дума за украинските евреи. А граматическите грешки са патент на Фунчето, което е много умно, завършило турска филология, но доста досадно.






цитирай
30. radostinalassa - Никъде не пише укр. певица да има сестра
12.06.2022 12:00
Пише само, че баща и е избягал от семейството си.
цитирай
31. librarian - !
12.06.2022 12:21
radostinalassa написа:
По отношение на Гого Сл.... мога да си спомня снимката със сина му.
Ами мисля, че е видно, че СТАР аз го споменавам често, защото това определено дразни фрустрираните комплексар-путиниSSти, но в 99 на 100 от случаите само в мои си коментари, а не да се изявявам като адвокат негов, защото не мисля, че такъв му е и нужен!
Но след като по-горе се отваря думата повторно тук, та да видим:
В края на постинга Вие, НАГЛО ЧОВЕЧЕ 1951, написа:
От среща не бягам, не изглеждам никак зле за разлика от панагюрския Ви гуру.
Ами ето го "панагюрския НИ гуру" на именния му ден през 2020 г.
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/05/06/georgi-sym-za-edni-quot-gocho-quot-za-drugi-quot-joro-quot-n.1709362

Пожелавам на всеки български мъж да изглежда поне толкова "зле", колкото "панагюрския НИ гуру"!
АМА КАЗВАТЕ НЯКОИ, ЧЕ ПИСАЛИЯТ ПОСТИНГА НЕ Е МИЗЕРНИК??
Мммммммм??
цитирай
32. merlin1968 - Абе, ИДИОТ! :-):-)Аз НЕ отричам, ...
12.06.2022 15:14
librarian написа:
Абе, ИДИОТ! :-):-)
Аз НЕ отричам, че това са мои думи бе, НЕЩАСТНИК!
Но пак ще попитам:
А какво беше условието за това да започна да Ви показвам предварително свои публикации в други сайтове, ммммм?
ЗАЩОТО УСЛОВИЕТО БЕШЕ leonovpom2 ДА ДАДЕ ЛИНКОВЕ КЪМ НЕГОВИ ПУБЛИКАЦИИ, А ТОЙ НЕ ГО НАПРАВИ!

При все непълно И ИЗБИРАТЕЛНО КАКТО ВИ ИЗНАСЯ да цитирате, НЕЩАСТЕН ЖЕНЧО :-):-), дори и така се вижда, кой е правият!
Цитирам се:
Тогава librarian написа:
Тоест, за всяка посочена негова, на leonleonovpom2 публикация в медия или печатно издание, аз ще дам по 2 мои!
Тези, които ще Ви дам АВАНСОВО занапред дни преди публикуването им, ще Ви са бонус!

Въпросният НЕ ДАДЕ негови публикации, а посочи само издание и след дълго търсене vacsine (а и аз, казах го тогава, та НЕ МАНИПУЛИРАЙТЕ четящите и незапознати) откри една и то като съавторство!
ТАКА ЛИ БЕШЕ, VACSINE??!!

АМИ ДА ДАМ И АЗ ИЗДАНИЕ И САМ ДА СИ НАМЕРИТЕ МОИ ДВЕ СТАТИИ БЕ, ЛЮБОПИТЕН ЖЕНЧО, МММММ??

ПП: Доктор??!! Химик??!! Който твърди, че мухите умират при прелитане над чаша с бира и на базата на това, че бирата била едва ли не БОВ??!!
МуХАХАХАХАХА!
Е няма как да мълчим на такива "доктори" и няма как да не е вярно, че точно от такива сме на това дередже и тепърва възстановяваме фалирана от такива държава! Нашата!


Да, дай издание и сами ще си намерим твоите статии, но първо си снимай трудовата книжка като Венци, за да знаем чии статии да търсим.
Но както вече казах, в Карлуково дипломи не издават.
Така, че МИЗЕРНИКО, ПОДЪЛ, ЛЪЖЛИВ И КРАДЛИВ, всички вече те разбраха що за ТРАВЕСТИТ под налягане си. Даже вече не си ми смешен и не ме забавляваш, вземи прояви малко креативност в тази посока, че скука.
цитирай
33. krumbelosvet - Чиста загуба
13.06.2022 15:35
Един начетен човек губи време с психо-дясна тролка (трол).
А може би това е номерът на трола, да губи времето на един квалифициран противник.
Чудя се на Венци, че общува с подобни.
цитирай
34. radostinalassa - И аз се чудя...
14.06.2022 16:36
Някой харесва да си пише с тролове и да пуска манафи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5097206
Постинги: 1370
Коментари: 19662
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930