Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2022 03:30 - Гоче писател, гоче не е читател...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2409 Коментари: 36 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Впрочем чете, но не знае какво да чете

Всичките му постинги в последно време са за Русия-колко тъпа и некадърна е тази страна, каква разруха я очаква, как не може да воюва и колко тъпи и недоразвити са тези със симпатия към тази страна. Рече Гоче и отсече Преди поне признаваше руската култура, но откакто сложи жартиери, погреба и културата на русите. Впрочем отрече въобще да ги има-марксист стана дори да докаже нищожеството на тези самозванци
квазируснаците.
Вчера Гоче се изцепи , че руснаците били мародери ,днес даде шанс на рублата до нова година, след което правел имбарго на петрола руски и рублата ще пада ли, ще се взига ли-не стана ясно
Хайде за мародерите. 
Във всяко стадо има мърша и в екстремни ситуации наред с героиката  виждаме и 

пошлото, и садистичното. Има го това във всички армии, имало го е и го има и в руската.
Да обобщиш руската армия като сборище от мародери, то или не знаеш историята на тази армия, или си злонамерен, а в случая с Гочето и двете.
Гочето непрекъснато ни разказва как скитосва по света и за товма бих го поитал , дали е ходил в Швейцария-за франка толкова ни говори. Е там в кантоните през които е минал Суворов/в прословутото си преминаване през Алпите/ продължават да подържат музеи в чест на генералисимуса, по една причина. Руската войскакоято прави невъзможното при този поход не е посегнала нито на собственост, нито на чест , на който и да е швейцарец.
А е страдала много през този преход. Същият този Суворов е наречен марша Италика и италианките са поднасяли рожбите си да ги благослови-влагът да благослови децата им!?
За кой друг военоначалник може да се каже същото? Руската войска традиционно и рутинно е влизала в Западна Европа-Известна е с толерантността си и свеждането на истъпленията до минимум. Може да се каже, че изключение прави през ВСВ, когато има жестокости  и насилие от страна на солдатите в Германия, но и страданията на руснаците не са по малки били и тук надделява отмъщението, което не е спряно веднага от военното ръководство. Днес се говори от Гочето за мародерства при сегашната война. Вероятно има подобни случаи, но по видеобмена виждаме, че друга армия е установила огневи точко в жилищните райони и държи населението като жив щит. От това по голямо мародерство , здраве му кажи. Пак по видеобмена виждаме как се държат с пленниците руснаците и как украинците. Виждаме кой вози продоволствия, медикаменти, кой оказва медицинска помощ и кой събира такси за евакуация.
След това България е била под окупация два пъти от руски войски-след освобождението от турско робство-лично аз не знам за случай на насилие от руски войник спрямо мирни граждани-било турци, било българи. През втората окупация ВСВ е имало случаи на насилие-изнасилвания , убийство дори, но е имало и военнополеви съдилища издали максимални ефективни присъди.
И когато говорим за жестокости и насилие би трябвало и да се сравнява. Според експертите на ООН за тези три месеца на война са загинали около 3000 души цивилно население. За 2020 година в САЩ са убити над 20хиляди души , като 2/3 от смъртните случаи са пж време на грабеж или опит за такъв. Стотици са загиналите при изнасилване, а много хиляди са изнасилените-около 35000 са регистрираните. И това поведение е обичайно русло, няма война , няма катаклизми...
И едно е когато престъпление извършва отделен военен и съвсем друго е когато това е политика на подразделенията. Припомнете си разграбването на Петродворец по време на обсадата на Ленинград. Реставратори и др подобни специалисти "разкостват" двореца-следите на "Кехлибарената стая" се губят и до днес например, а най вероятно е в трезора на някой американски галерист. Също така рутинно и с ппомощтта на изкуствоведи се изнасят артефакти от Ирак при последната война там-тоест не само някой  Джон , или Джим правят "десна ръка, ляв джоб", а организирано се грабят артефакти от древна цивилизация и същите днес са в частните  колекции на поръчителите на тази /а и други/ войни. Ваня солдатчето най-вероятно ще си получи присъдата за деянието , но тези грабители с милиардните състояния ще получават единствено адмирации са ограбените следи от минали цивилизации, които са събрали в частните си музеи.
След това Гочето се прехвърля на рублата. Тази рубла с живот до нова година
До тогава Елвирчето ще я държи изкъсо за 75 рубли за долар.След това ще и изпуснела края. Щото вероятно гочето ще играе срещу рублата на борсата.
Истина е , че в момента се смята това съотношение за златно сечение на рублата срещу западните валути. Хубаво , е че Гочето е разбрал че не номиналът на една пара я прави силна , или слаба, а покупателната способност на населението  и държавата със същата паричка. Да държиш парата си стабилна и конвертируема като си във война се иска наистина можене. Инструментариумът за тази поддръжка е важен, но без икономика инструментът е безполезен. Зад рублата стоят зърно, месо, риба, маслодйни култури, технически, торове и друга химия, метали, дървесина, редки метали, оръжие, енергоносители, Космос ...Дори елмазите за чипове Гоче, които руската федерация на 80% подсигурява Тайван. За това е стабилна парата на руснаците Гоче, а и след  Нова година ще е така, още повече , че войната ще е свършила се надявам до тогава и русия ще добави територия и население.




Гласувай:
8



1. vmir - Доле фалиралия - долар, горе непобедимая рубла!
04.05.2022 05:55
Доле войната, горе тридневната специална операция!

Доле окупантите, горе освободителите!

Доле нацизма, горе суверенитета!

Доле Байдън, Джонсън и Макрон, горе Путин, Лукашенко, Орбан и Радев!

Доле войнолюбците, горе миролюбците!
цитирай
2. germantiger - както често ти се случва за война си ...
04.05.2022 09:18
както често ти се случва за война си невеж или руски лъжец

руските престъпления в европа са

- засвидетелствани през 7 годишната война в прусия/германските земи

- засвидетелствани през кампаниите срещу наполеон в германските земи/примерно преди и след бойнята при фридланд

- руските зверства са засвидетелствани и от европейци във франция, в редки случаи в швейцария при похода нз суворов

при второто "тире" германска прусия е съюзник на руската империя, а не враг и руснаците грасбят съюзника си, което предивиква изумление в европейците и конкретно в германците зов наполеон побързо да дойде и да ги отърве от руснаците

въпреки наполеоновата "система" да се воюва за сметка на територията на врага и в нея/впрочем тактика от епохи назад, но при наполеон премислено като система, френската армия е била зад руската що иде до престъпления, въпреки, че такива французите са имали немалко

просто трябва да познаваш историята, но понеже ти си читател само на руското/с редки изключения, не знаеш

аз за ралзика то теб съм читател на всичко, а що рускосъветско съм изчел за войни, ти толквоа не си и държал в ръцете си
цитирай
3. ramone - Не Венци,
04.05.2022 09:44
не във всяко стадо и не във всяка армия има мърша!
Представяш ли си, например, утре Франция да нападне Белгия за да освобождава поробените си братя там, а френските войници тарашат къщите и изпращат по DHL лаптопи, перални и телевизори.
Аз не мога да си го представя, но ти вероятно можеш.
Вчера четох някакъв репортаж от Бурятия за погребенията на местните войници. Стана ми жал за тия хорица (то пък се оказа, че били и будисти).
Твоя комунизъм направи тия хора мърша...
цитирай
4. vencivaleri1951 - Ти си като зъбобол
04.05.2022 10:11
Във Война има всичко, но лично аз не знам на държавно ниво да е било поддържано насилие и грабителство. Казах за изключението
Пиратството при англичаните е поощрявано и изявили се пирати перове са ставали.
За Германия да не говорим. Там индустриално са се сваляли коронки и мостове от мъртвите. Грабеж и унищожаване на етноси, плячкосване на музеи. В Хитлер е липсвал интерес към материалното, но гьоринг е тънел в разкош сред плячкосани шедьоври. И е бил втори човек и любимец на фюрера. Сталин също не се е интересувал от материалното, но не един военамалник е изгорял заради плячкосване, вкл и Жуков Кога и къде православието е водило религиозни войни , които на практика са грабителски В продължение на век Русия изтласква османлиите от Кавказ и Балканите. Интендантствата са плащали почтенно храната от селяните и Стамболов се облагодетолства като посредник в тази дейност Уличен е и оттам е и разривът му с Русия
В България има 7 смъртни присъди следдевети септември за съветски мародери и насилници. Има и протестно писмо на Димитров до Сталин повъпроса.
Наказани са командири и т н. Не е редно да се делят нещата, не съм го и чел , но от участници във войната знам, че болшинството посегателства върху чест и имот са правени от източните републики и етноси в СССР Дълги години две сестри от Виена пишеха на баща ми/ и беше обект на разговори в службите на войската/, че извежда еднато от конфузна ситуация-презследвана от няколко души от източните територии на Съюза.
За нашите в Сърбия , Гърция и Македония е подобре да мълчим. В руската армия е имало наказание бичуване пред строя-минава солдата пред строя на ротата и всеки го удря или с корана си или с канията на сабята-почти летално е било И това за посегателства срешу мирно население В Коя армия го е имало

germantiger написа:
както често ти се случва за война си невеж или руски лъжец

руските престъпления в европа са

- засвидетелствани през 7 годишната война в прусия/германските земи

- засвидетелствани през кампаниите срещу наполеон в германските земи/примерно преди и след бойнята при фридланд

- руските зверства са засвидетелствани и от европейци във франция, в редки случаи в швейцария при похода нз суворов

при второто "тире" германска прусия е съюзник на руската империя, а не враг и руснаците грасбят съюзника си, което предивиква изумление в европейците и конкретно в германците зов наполеон побързо да дойде и да ги отърве от руснаците

въпреки наполеоновата "система" да се воюва за сметка на територията на врага и в нея/впрочем тактика от епохи назад, но при наполеон премислено като система, френската армия е била зад руската що иде до престъпления, въпреки, че такива французите са имали немалко

просто трябва да познаваш историята, но понеже ти си читател само на руското/с редки изключения, не знаеш

аз за ралзика то теб съм читател на всичко, а що рускосъветско съм изчел за войни, ти толквоа не си и държал в ръцете си
цитирай
5. getmans1 - Ако ти препоръчам постинга ми ЖА...
04.05.2022 10:14
Ако ти препоръчам постинга ми ЖАБАГАДЮКИНГ - 1 / 30.04. знам, ще речеш, подвластен на "укро-нациската пропаганда".

Затова ще ти припомня твои думи които многократно си казвал "русите много пъти са нахлували в задна Европа и после са се раждали смугли дечица" ... цитирам те по памет.
цитирай
6. vencivaleri1951 - А , срещу Байдън и Джонсън да не съм чул лоша дума
04.05.2022 10:30
Те са хората , които трябват на Путин и са налични

vmir написа:
Доле войната, горе тридневната специална операция!

Доле окупантите, горе освободителите!

Доле нацизма, горе суверенитета!

Доле Байдън, Джонсън и Макрон, горе Путин, Лукашенко, Орбан и Радев!

Доле войнолюбците, горе миролюбците!

цитирай
7. vencivaleri1951 - Рамоне
04.05.2022 10:37
Когато губиш една война , а украинците я губят тотално,то тогава пропагандата работи на пълни обороти. Вероятно има случаи с лаптопи, но повтарям-да се барикадираш сред жилищните комплекси, да държиш гражданското население като щит, това е и инкриминирано престъпление от военните закони и липса на всякакви
воинска чест и доблест Какво и кого всъщност защитават украинските подразделения, правейки барикади от жилищни сгради с жителите вътре
А в Белгия през вековете много кръв се е проляло и въобще в цяла Европа вграждански войни .Една Германия е разделена на повече от 50 феода , които се колят помежду си. И във Франция и в Англия е било

ramone написа:
не във всяко стадо и не във всяка армия има мърша!
Представяш ли си, например, утре Франция да нападне Белгия за да освобождава поробените си братя там, а френските войници тарашат къщите и изпращат по DHL лаптопи, перални и телевизори.
Аз не мога да си го представя, но ти вероятно можеш.
Вчера четох някакъв репортаж от Бурятия за погребенията на местните войници. Стана ми жал за тия хорица (то пък се оказа, че били и будисти).
Твоя комунизъм направи тия хора мърша...

цитирай
8. vencivaleri1951 - Така е,писал съм го , но обърни внимание "смугли и с дръпнати очета дечица/
04.05.2022 10:47
Руснаците са угрофини...Те не се различават от Северна Европа много външно.
Свидетел съм , когато Финландия беше бедна и мъжкото население беше предимно по корабите, тайгата и в емиграция. Финките идваха през уйкендите или да разпуснат , или да си "напазаруват " бебе Обикновено се запознаваха с млад човек и се затваряха с него през уйкенда в хотел или дома му. След 9 месеца се появяваха финландчета, по нищо не различаващи се с останалите

getmans1 написа:
Ако ти препоръчам постинга ми ЖАБАГАДЮКИНГ - 1 / 30.04. знам, ще речеш, подвластен на "укро-нациската пропаганда".

Затова ще ти припомня твои думи които многократно си казвал "русите много пъти са нахлували в задна Европа и после са се раждали смугли дечица" ... цитирам те по памет.

цитирай
9. germantiger - венци - твоя рекоментар не ми каза ...
04.05.2022 10:54
венци - твоя рекоментар не ми каза нищо ново - всичко споменато от теб го знам, вкл. мопга да го разширя и допълня бол

обаче както казва коста - твоя рекоментар не прави смисъл

защото аз ти написах, че руската армия в евроипа е грабила бол пъти, вероятно за това което аз исторически мога да споделя и посоча като източници ти не знаеш в конкретика, за споменатото от теб аз знам, дори повече

това което ме учуди е намесването на религиозните войни ?!

нямало е как да ги водите когато е имало кръстноносни походи, защото тогава вие не сет били в състояние да ги водите - имали сте ордата на гърба ви и проблемите с нея, не сте били фактор с такива възможности за да ги водите, но разбира се е факт, че поне на прима виста не сте водили такива

за сметка на това като атеисти вие бяхйте първите в света - вашпия ссср мисля е първия официално заявен атеист като държава
цитирай
10. germantiger - истината за всв е ясна - грабежите и ...
04.05.2022 10:56
истината за всв е ясна - грабежите и изнасилванията през всв които са извършени от съветската армия надминават всички други - германски и всякакви

вашата съветска армия е била най-големия изнасилвач и грабител в онази война, а вероятно и за всички времена

остава ти само едно - да споменеш, че в онази армия има маса неруснаци, което е вярно
цитирай
11. germantiger - впрочем украинците не губят вой...
04.05.2022 10:57
впрочем украинците не губят войната и с теб венциславе живот и здраве ще си говорим след края на путринова русия, аз ще се подиграя с вас заслужено, няма да си говорим, просто ще се гаврим
цитирай
12. vmir - 2. germantiger,
04.05.2022 11:03
germantiger написа:


аз за ралзика то теб съм читател на всичко, а що рускосъветско съм изчел за войни, ти толквоа не си и държал в ръцете си


Не може писател от ранга на бот Венцо да чете, защото вече всичко знае. Пък и сам Путин каза, че операцията е благородна.

getmans написа:
Затова ще ти припомня твои думи които многократно си казвал "русите много пъти са нахлували в задна Европа и после са се раждали смугли дечица" ... цитирам те по памет.


Това не е насилие, а благородство, защото местните жени не са искали да пропуснат възможността да се сдобият със смугли дечица.
цитирай
13. ramone - ...
04.05.2022 11:16
за барикадите в жилищните сгради и хората като живи щитове няма да споря - знам, че няма смисъл.
Украина няма как да загуби тази война - тя я спечели още на 24 февруари, а в момента сиъуацията е по Илф и Петров:
- Бият Паниковски!
- Вече!
Знаеш историята - преди време една много способна армия се опита срещу целия свят - е, не и се получи. Путин нито има способна армия, нито нищо.
Доскорошните съюзници, един по един се отричат.
Завчера Ердоган извади жълтия картон. Израел направо едигна червен. Индия вече започна да поддава, а латиноамериканските сюзници са лесни - там когато не става с пари става с повече пари. В сауди Арабия наскоро е бил шефа на ЦРУ - там с пари не става, но става с други неща....и това за няма и три месеца... Всеки изминал ден работи в полза на Украина.
И знаеш ли защо става така?
Защото Запада има какво да предложи.
А, какво може да предложи Путин? Освен да предложи да се гръмне, аз друго не виждам...
цитирай
14. getmans1 - ДО - 8. vencivaleri1951 - Така е,писал съм го , но обърни внимание "смугли и с дръпнати очета дечица/ 10:47
04.05.2022 11:57
... Казах ти по памет но щом ми припомни ще се сещам за „ лунички и сини очички„ .. догоева

Иначе признананието си е признание ...

И ОЩЕ, гледам, че пишеш не било държавна политика в последно време не съм чувал някъде де е „държавна политика„ но пък Путин на пук на световното обществено мнение награди тия от БУЧА, зада се стигне до ЖГАБАГАДЮКИНГ
цитирай
15. vencivaleri1951 - Приемаш желаното за случващо се
04.05.2022 12:30
Първо една ядрена държава не може да загуби война, но това в краен случай
Русия оперира в момента с около 120 хиляди численост плюс войската на откъсналите се републики-тоест с около 10%от общовойсковата численост. Украйна направо е преполовила професионалната си войска и мобилизира неопитни и в деликатна възраст /млади-стари/ попълнания, които нито имат познанията, нито мотивацията на редовен войник. Концентрирани са отново в градовете и барикадирани в жилищните комплекси. Нямат нито една рафинерия вече, железопътната им инфраструктура я рушат, нямат летища, на пракитка нямат ВВС, флот, ПВО Това което получават като оръжие една голяма част се унищожава и пленява. Как да спечелят войната ? Печелят я на пропагандния фронт, а знаем от опит че повишаването на децибелите е сигурен показател за проблеми. Класически пример е Гьобелс след Сталинград
Няма как да спечелиш война в обкръжение и отстъпление
Лично аз няма да се радвам на чиято и да е победа защото харесвам и руснаци и украинци. Те са ни освободители! Западът бе срещу това освобождение и направи всичко възможно да граничим със себе си
Бисмарк го е казал-правете войни, правети примирия, но не воювайте с руснаците.
Сега е доволен-руснаци воюват с руснаци Германия ще плати не малка цена за поведението си на васал

germantiger написа:
впрочем украинците не губят войната и с теб венциславе живот и здраве ще си говорим след края на путринова русия, аз ще се подиграя с вас заслужено, няма да си говорим, просто ще се гаврим

цитирай
16. vencivaleri1951 - Гетьо, стига с таза Буча
04.05.2022 12:34
И на слепият стана ясно какво се е случило там. Първо бяха разстрелвани в упор по улиците. После загинали от руски снаряди със специален пълнеж за поражение-остри предмети-стрели и други профили. Ето така бомбардирали без никакъв смисъл , да затрият разхождащите се спокойно при обстрел граждани по улиците.


getmans1 написа:
... Казах ти по памет но щом ми припомни ще се сещам за „ лунички и сини очички„ .. догоева

Иначе признананието си е признание ...

И ОЩЕ, гледам, че пишеш не било държавна политика в последно време не съм чувал някъде де е „държавна политика„ но пък Путин на пук на световното обществено мнение награди тия от БУЧА, зада се стигне до ЖГАБАГАДЮКИНГ

цитирай
17. librarian - https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/05/04/syblogeri-nenagledni-ne-chetete-tozi-post-preminete-napravo-.1816424
04.05.2022 12:41
Думите в червено изчерпват всичко спрямо този Ваш ЛЪЖОВЕН пасквил!

ПП само по една НОВА ЛЪЖА:
vencivaleri1951 написа:
И на слепият стана ясно какво се е случило там. Първо бяха разстрелвани в упор по улиците. После загинали от руски снаряди със специален пълнеж за поражение-остри предмети-стрели и други профили. Ето така бомбардирали без никакъв смисъл , да затрият разхождащите се спокойно при обстрел граждани по улиците.

Ами НЕ, НЕ Е ВЯРНО ТОВА!
Има си доклади на разследващите от 14, ако се не лъжа страни! И в тях се казва, че НЯКОИ са разстреляни от упор в тила, а ДРУГИ има поразени по въпросния начин!

НЕЩО "ПОДОБНО" НА ТОВА КАК ЛЮБИМИТЕ ВИ КОМУНИСТИ НЯКОГА НЯКОИ СА ПРАЩАЛИ В ЛАГЕРИ, А ДРУГИ ПРОСТО СА ИЗБИЛИ!
Отново неотменими и неоспорими факти, присъстващи в архивите на ДС!


Но все пак да Ви попитам тук: Можете ли да кажете в колко чипа се използва елмазът? Мммммм?
Защото аз ще Ви кажа: В НУЛА!!!!!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Украйна ще загуби не само войната , а възможно и държавата си
04.05.2022 12:44
Никой няма да и помогне реално-това оръжие , което в по голямата си част не стига до адресата е демагогия и нищо повече. Русия е самодостатъчна страна и като отбранителни способности и като реална икономика Има и храна и водав изобилие
Има силна и качествено въоръжена армия и има самочувствието на страна коато не е губила важна война, а тази се превърна в такава
Това за което говориш не личи поне по последната сбирка на двадесетте в Ендонезия.
Зад Русия застанаха еднозначно домакините и Китай и Индия, и Бразилия, и Турция, и Мексико...Сметни хората и делът им в световната икономика. Колкото до Израел, Лавров направи гаф-един от малкото си. Не , ченямаше доза истина в казаното, но евреите са много чувствителни на тази тема Това няма обаче да промени линията на поведение на Израел-едно са думите, съвсем друго е Бандера-поляки и жиди на ножи

ramone написа:
за барикадите в жилищните сгради и хората като живи щитове няма да споря - знам, че няма смисъл.
Украина няма как да загуби тази война - тя я спечели още на 24 февруари, а в момента сиъуацията е по Илф и Петров:
- Бият Паниковски!
- Вече!
Знаеш историята - преди време една много способна армия се опита срещу целия свят - е, не и се получи. Путин нито има способна армия, нито нищо.
Доскорошните съюзници, един по един се отричат.
Завчера Ердоган извади жълтия картон. Израел направо едигна червен. Индия вече започна да поддава, а латиноамериканските сюзници са лесни - там когато не става с пари става с повече пари. В сауди Арабия наскоро е бил шефа на ЦРУ - там с пари не става, но става с други неща....и това за няма и три месеца... Всеки изминал ден работи в полза на Украина.
И знаеш ли защо става така?
Защото Запада има какво да предложи.
А, какво може да предложи Путин? Освен да предложи да се гръмне, аз друго не виждам...

цитирай
19. librarian - :-)
04.05.2022 13:08
ramone написа:
.....
И знаеш ли защо става така?
Защото Запада има какво да предложи.
А, какво може да предложи Путин? Освен да предложи да се гръмне, аз друго не виждам...

Ето това е есенцията, всичко останало е просто бърборене!
"Ама руSSия има нефт и газ и като САЩ и ЕС си го просят ще им го спре!" - това накратко се опитва да бърбори друг парашутист блогов детелинчо1968
Даже допълва: "Китай е жаден за тях!" - и дори започва да се прави на информиран, вадейки като коз наличието на "Силата на Сибир".
Ама откъде да знае, а и защо аз да влизам в безсмислен спор с неувираща глава, че:
Китайската икономика е жадна за руSSкия газ, да, определено! Но първо без САЩ тази икономика ще се спихне ама точно с около 43%! И второ преносните капацитети на руSSия за газ към Китай са запълнени!
Тоест, в краткосрочен, и средносрочен план няма как руSSия да пренасочи газта от ЕС към Китай! Затова и сви производството си до 72%!
И тенденцията е това с Китай да не се промени поне до 2030 година, защото до тогава са дългосрочните договори на Китай с руSSия, а Китай са внимателен по отношение на САЩ играч и предпочитат да изчакат със сключването на нови договори поне докато се види какво ще стане с Украина в крайна сметка и най-вече със самата руSSия!

Освен това: Построяването на нови преносни мрежи няма как да се осъществи вече десетилетия напред в бъдещето, защото на руSSия й липсват не само технологии да го прави, не само материали да го прави, не само проектантите да проектират, а дори геополитически способности да узакони такива съоръжения спрямо целия останал свят!
Та нали дори проектирането на "Силата на Сибир", детелинчо1968, е дело на американска компания! Да ти я назова ли коя е или понеже ти разбираш геополитиката и геоикономиката, тоест гугълякането, и сам ще я откриеш? Та нали при построен "Северен поток 2", Германия го просто блокира и точка!

НИКОЙ НОРМАЛЕН ВЕЧЕ НЕ ИСКА ДА ИМА НИЩО ОБЩО С руSSия ПРИ НАСТОЯЩАТА КАРТИНКА НА НЕЩАТА!
И ТОВА ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ ЗАДЪЛБОЧАВА!
Новата желязна завеса ще е много по-страшна за руSSия, защото народът й видя хубавото на Запада и свикна с него! А сега то си отива!
цитирай
20. notfun - ...библиотекарке, стига ''тропа'', с твоЙте тъпи Економ..клишета..
04.05.2022 13:29


...САЩ, Китай, Британия, и..РуSsия, се менажират от един и същий!!!
Капитал - на хервейският клан...
от 2 000г, насам, та, и по отрано..
а, бе я бегай, да си купиш, още 8 книжки, от Букинистите,гочо Амстердамский

...Венци, съжалявам те..затова, се осмелих..да дойда, на твой..терен...
ти си..лапни шаран, с дебело досие, ама, така, ти изнася...
цитирай
21. ramone - ...
04.05.2022 15:33
това имах предвид, дето го пише в коментар 19.
Тази сговорна дружина от Путинови съюзници (в кавички) са под условие, демек - даваме ти мандат да правиш многополюсен свят (що за глупост е това?), ма ако не успееш си е твой проблем. Китай би се изразил така - не е спешно, можем да изчакаме още стотина години (това впрочем е казал преди 50 години Дън на Кисинджър, когато тоя последния го питал за Тайван).
Именно по това съдя,че Путиновата вече е изпята - един по един почнаха да се изнизват - кой по терлици, кой по-шумно.
Изтървал се бил Лавров. Ма той освен глупости, аз напоследък не съм чул друго да говори.
Ще кажеш - ма пропагандата на Запада е виновна. Ми да - напълно си прав. А, ти какво очакваше? Освен това, тя сега започва, досега загряваше само.
И понеже ми говориш за ядрени бомби - ето ти нещо съвсем свежо - разкрили (Запада де), че на 9 май ще прелети специалния самолет на Путин за условията на ядрена война. Предполагам че е партенка, макар че, кремълската тъпота вече не може да изненада никой. Нали се сещаш какво е посланието - Владимир Владимирович рулира в небето, а долу мужиците се пържат. Сещайте се, демек.
Иска му се сега на Путин да вкара НАТО във войната (това е идеята на чопленето към Приднестровието) - ми нема да стане. Макар че, да те изпреваря, ще кажеш, че това си е война между Русия и НАТО, чрез проксито Украина.
Ми прав си. Потопяването на флагмана, пожарите из разните му там изследователски центрове и гесееми отде другаде да са? Чиста, прецизна работа! Не е като да бухаш с бомби по къщите на хората. Ма, пак да питам - ти какво очакваше?
И знаеш ли кое е най-лошото - че великата, боеспособната и непобедимата не може да направи нищо да се защити. Че не може и да докаже че е НАТО. Барем за пред уж съюзниците си.
Русията беше. Свиквай.

цитирай
22. merlin1968 - не във всяко стадо и не във всяка а...
04.05.2022 16:33
ramone написа:
не във всяко стадо и не във всяка армия има мърша!
Представяш ли си, например, утре Франция да нападне Белгия за да освобождава поробените си братя там, а френските войници тарашат къщите и изпращат по DHL лаптопи, перални и телевизори.
Аз не мога да си го представя, но ти вероятно можеш.
Вчера четох някакъв репортаж от Бурятия за погребенията на местните войници. Стана ми жал за тия хорица (то пък се оказа, че били и будисти).
Твоя комунизъм направи тия хора мърша...

Аз съм сигурен, че ти не можеш да си го представиш, както и много други по-невероятни неща. Но то вече се е случвало и пак ще се случи, а за да можеш да си представяш какво ще се случва, чети историята.... напръкали сте се едни тука, много красиви, много умни и уверени, че светът започва с вас. Затова ви е толкова бедна фантазията.
цитирай
23. merlin1968 - "Ама руSSия има нефт и газ и ...
04.05.2022 16:41
librarian написа:
"Ама руSSия има нефт и газ и като САЩ и ЕС си го просят ще им го спре!" - това накратко се опитва да бърбори друг парашутист блогов детелинчо1968
Даже допълва: "Китай е жаден за тях!" - и дори започва да се прави на информиран, вадейки като коз наличието на "Северен поток".
Ама откъде да знае, а и защо да влизам в безсмислен спор с неувираща глава, че:
Китайската икономика е жадна за руSSкия газ, да, определено! Но първо без САЩ тази икономика ще се спихне ама точно с около 43%! И второ преносните капацитети на руSSия за газ към Китай са запълнени!
Тоест, в краткосрочен, и средносрочен план няма как руSSия да пренасочи газта от ЕС към Китай! Затова и сви производството си с цели 72%!
И тенденцията е това да не се промени поне до 2030 година, защото до тогава са дългосрочните договори на Китай с руSSия, а Китай са внимателен по отношение на САЩ играч и предпочитат да изчакат със сключването на нови поне докато се види какво става с Украина в крайна сметка!

Освен това: Построяването на нови преносни мрежи няма как да се осъществи вече десетилетия напред в бъдещето, защото на руSSия й липсват не само технологии да го прави, не само материали да го прави, а дори геополитически способности да узакони такива съоръжения спрямо целия останал свят!
Та нали дори проектирането на "Силата на Сибир", детелинчо1968, е дело на американска компания! Да ти я назова ли коя е или понеже ти разбираш геополитиката и геоикономиката, тоест гугълякавнето, и сам ще я откриеш?
НИКОЙ НОРМАЛЕН ВЕЧЕ НЕ ИСКА ДА ИМА НИЩО ОБЩО С руSSия ПРИ НАСТОЯЩАТА КАРТИНКА НА НЕЩАТА!
И ТОВА ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ ЗАДЪЛБОЧАВА!
Новата желязна завеса ще е много по-страшна за руSSия, защото народът й видя хубавото на Запада и свикна с него!

Кратунке, първо, това което си представила за мои цитати не са такива, тоест, ти пак лъжеш. Това не е новост естествено, но ако някой от "почитателите" ти не знае, че си лъжкиня/лъжец, то го подчертавам.
Това, че китайската икономика ще спихне с 43% без САЩ, отново е твоя лъжа изсмукана от пръстите, извинявай, от някой много секретен "отчет" който си "чел/а". Но, трябва да ти е ясно още нещо, ако китайската икономика се свие с 20% заради загубата на САЩ, то американската ще се свие с 25-30%. Да не говорим за другия, вече супер секретен "отчет", според който Русия е намалила вече добива на газ със 72%. плод на болен ум.
И с останалите ти простотии не ми се занимава... засега.
цитирай
24. librarian - 23. merlin1968
04.05.2022 18:49
merlin1968 написа:
Кратунке, първо, това което си представила за мои цитати не са такива, тоест, ти пак лъжеш. Това не е новост естествено, но ако някой от "почитателите" ти не знае, че си лъжкиня/лъжец, то го подчертавам.

Детелинчо, толкова ли настоятелно държите да се излагате пред хората? Защото на всеки средно интелигентен човек му става ясно, че аз НЕ ВИ ЦИТИРАМ, а преразказвам! Прочетете отново думите ми, ще поставя в камички, при все да са мои, за да стане ясно, че ги прехвърлям и тук: "това накратко се опитва да бърбори друг парашутист блогов детелинчо1968"!!
Или мислите, че съм длъжна губя време за точните Ви думи, а не да ги преразкажа по смисъл? Много сте си повярвал, "драги"!


merlin1968 написа:
Това, че китайската икономика ще спихне с 43% без САЩ, отново е твоя лъжа изсмукана от пръстите, извинявай, от някой много секретен "отчет" който си "чел/а". Но, трябва да ти е ясно още нещо, ако китайската икономика се свие с 20% заради загубата на САЩ, то американската ще се свие с 25-30%.

Ами, ако наистина имахте представа наистина от геоикономика, щяхте да сте наясно, а не да се правите на духовит!
43% от високотехнологичната икономика на Китай зависи от една единствена тайванска компания! Тя пък зависи от Пало Алто!
Та веригата е САЩ-Тайван-Китай!
Врътнат ли САЩ кранчето на Тайван, 43% от икономиката на Китай освен да се пренасочи да отглежда ориз, мммммм?
Ех, неориентираност и незнание, но с претенции, ех!


merlin1968 написа:
Да не говорим за другия, вече супер секретен "отчет", според който Русия е намалила вече добива на газ със 72%. плод на болен ум.
И с останалите ти простотии не ми се занимава... засега.

Ами това е факт: руSSия е свила производството си на газ до 72%!
За разработването на нови находища дори няма да говорим, защото такова повече няма да има в близкия век без, повтарям, технологии на САЩ!

Но да припомня и друго: Запасите на руSSия от нефт и газ се изчерпват до..... Кажете Вие, детелинчо, до кога! Мммм? Аз наскоро цитирах двете години по отделно за газ и нефт и то на базата на техният най-компетентен авторитет! Но тогава не казах и друго, а именно, че 9% от разработените към момента руSSки находища са нерентабилни!
Тоест, дори по-рано ще се спихне това, което носи огромните приходи на руSSия! Много по-рано!
Да не говорим, че то ще стане още след Нова година, защото от началото на 2023 вече 90% от настоящите клиенти в това отношение на руSSия я изоставят напълно!
НАПЪЛНО!
САЩ - 0% търговия в сектора след 2022!
Германия - 0% търговия в сектора след 2022!
Великобритания - 0% търговия в сектора след 2022!
Франция - 0% търговия в сектора след 2022!
Нидерландия - 0% търговия в сектора след 2022!
Да продължавам ли да изброявам?
А Китай и да иска още и още, казах: преносната мрежа работи с пълни капацитети, а нова не може да се построи. Поне не десетилетия напред!
Индия? Намекнах и там: за търговия с нея руSSия ще трябва да прехвърлят Кавказ! За търговия говоря въобще! И с какво, след като самолетите без същия този Запад ще започнат да се превръщат в купчини старо желязо на земята? Мммммм?
цитирай
25. librarian - Ахааа, видях И СЕ ИЗВИНЯВАМ! ДОПУСНАЛА СЪМ НЕСЪЗНАТЕЛНО ГРЕШКА!
04.05.2022 19:14
Написала съм, че руSSия е свила производството С 72% вместо ДО 72%!

Сериозна грешка, да! Не от незнание, а от писане по между работата ми!
Но това не променя картинката: и 28% свиване и то само към момента, е катаклично!
Ами когато всички изброени големи икономики и неизброени по-малки СПРАТ НАПЪЛНО вноса си от руSSия?? Тогава грешката ми ще си е напълно вярна!
А те вече го правят, ембаргото започна! Тепърва просто ще се разширява!

ПП: А се извиних, защото така правят нормалните и достойни човеци когато разумеят своя грешка! Лекетата като някои тук продължават и продължават да развиват грешките, лъжите и непочтеността си!
цитирай
26. merlin1968 - Знаеш ли кратунке гочова, смешна ...
04.05.2022 20:59
Знаеш ли кратунке гочова, смешна си, но пресищаш, затова ще те изоставя за малко докато ми дойде пак апетита. Само преди това, бегло ще ти кажа някои неща. Аз понеже съм тъп и не разбрах схемата ти с Китай - Тайван - САЩ и Пало Алто от които всичко зависело и цели 43% от Китай зависел от Пало Алто:))) Ти въобще мозък в главата имаш ли, г-жо геоикономист? Я ми обясни по-подробно като на прост керечеджия, как тава тази работа, че Китай зависи от Пало Ато:))) Защото аз ще ти обясня една друга зависимост, Тайланд=Китай и е на един хвърлей от него, а САЩ в един момент остават без чипове... а може пък ядрена война да започнат, мислиш ли, а?
После, след като криво ме преразказваш, защо си сложила кавички като на цитат, от неграмотност, или защото лъжеш какво съм казал... все тая и двете са факт при теб.
Значи, викаш не било 72, ами 28%, грешка, може, случва се... обаче апокалиптично:))) Знаеш ли колко се вдигнаха цените на газа, а печалбата на Русия оттова? 28% спад е нищо на фона на повишените цени, а съвсем друг въпрос е, че ти отново грешиш, но сега не ми се занимава с теб и глупостите ти да проверявам.
И накрая само да те питам и тук, защото под твоя пост си пропуснала да ми отговориш - Кое е по-кофти, да си част от раздвоена личност, или да си отделна безличност имитираща някого?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Рамоне, това не е коректен разговор
04.05.2022 21:14
Аз го казах на германеца-зъбобол-обикновено се издува едностранно
Лично аз не желая нещастието на тнито един народ-още по малко украинския. Освен, че снаха ми е наполовина украинка то имам много лични преживявания в тази страна и знам кой , кога я спаси от физи„еско унищожаване през 16 век и кой и кога я направи мощна държава. Знам кой я доведе и до разорение и вкара в тази касапница
Баща ми крило до крило, а по къснво рамо до рамо е
бил с украинските си колеги-България бе под крилото на Киевския военне окръг, а той заедно с Балтийския беше най-мощното военно формирование на СССР
Украйна произвеждаше самолети, кораби, ракетни двигатели, имаше мощна наука и може би най-високия жизнен стандарт в СССР. Трима украинци един след друг управляват СССР-Хрушчов, Брежнев, Черненко и сега е смешна тази истерия за декомунизация и , че видите ли украинците били под диктата на руснаците толкова десетилетия...Това въви при теб, гочето , германеца...
Истината е че западът е избивал най-много украинци от всичките руски, а по късно съветски народи. Просто пътят към Питер и Кремъл е минавал от там. Болно ми е , но знам как ще завърши всичко това-с много болка и от двете страни. Запомни обаче-Европа ще страда също много и това с напускащите руския кораб е прекалено самоуверено. Индиеца никога няма да загърби руснака, заради англичанина, нито китаеца заради американеца. Виж какви селфита си правят китайчетата- "Купи руско и се снимай" Милиони селфита заливат врежата на млади китайци с руска стока Това е наративът при обикновените китайци, а властимеещите знаят кой им е естествения съюзник срещу считащия се за хегемон техен смъртен враг.
Арабите отказаха и с барел да увеличат производството си и генсека на ОПЕК, каза че е безсмислено упражнение да се "извадят от ръкава"
7млн барела дневно-това е поизводството на Русия
А и защо да го правят-да свалят цената на петрола ли? Саудитите , дори не дигат телефона на Байдън
И нещата не опират само до барели и ракети. Не е възможно рускоезичното население в Украйна да застане зад ръководството в Киев. То е загубено завинаги за Украйна, както за Русия е загубена завинаги Западна Украйна Русия поиска в началото само това , което Киев на практика бе загубил през 14та година-и физически и ментално-Крим и Донбас.
Западът не даде на украинците да се съгласят и сега ще загубят най-вероятно голяма част от някогашната Нова Русия-тоест югоизтока
Не се радвам, но нещата стоят така
Да сме живи и здрави , ще говорим след месец
Бъди здрав и с късмет


ramone написа:
това имах предвид, дето го пише в коментар 19.
Тази сговорна дружина от Путинови съюзници (в кавички) са под условие, демек - даваме ти мандат да правиш многополюсен свят (що за глупост е това?), ма ако не успееш си е твой проблем. Китай би се изразил така - не е спешно, можем да изчакаме още стотина години (това впрочем е казал преди 50 години Дън на Кисинджър, когато тоя последния го питал за Тайван).
Именно по това съдя,че Путиновата вече е изпята - един по един почнаха да се изнизват - кой по терлици, кой по-шумно.
Изтървал се бил Лавров. Ма той освен глупости, аз напоследък не съм чул друго да говори.
Ще кажеш - ма пропагандата на Запада е виновна. Ми да - напълно си прав. А, ти какво очакваше? Освен това, тя сега започва, досега загряваше само.
И понеже ми говориш за ядрени бомби - ето ти нещо съвсем свежо - разкрили (Запада де), че на 9 май ще прелети специалния самолет на Путин за условията на ядрена война. Предполагам че е партенка, макар че, кремълската тъпота вече не може да изненада никой. Нали се сещаш какво е посланието - Владимир Владимирович рулира в небето, а долу мужиците се пържат. Сещайте се, демек.
Иска му се сега на Путин да вкара НАТО във войната (това е идеята на чопленето към Приднестровието) - ми нема да стане. Макар че, да те изпреваря, ще кажеш, че това си е война между Русия и НАТО, чрез проксито Украина.
Ми прав си. Потопяването на флагмана, пожарите из разните му там изследователски центрове и гесееми отде другаде да са? Чиста, прецизна работа! Не е като да бухаш с бомби по къщите на хората. Ма, пак да питам - ти какво очакваше?
И знаеш ли кое е най-лошото - че великата, боеспособната и непобедимата не може да направи нищо да се защити. Че не може и да докаже че е НАТО. Барем за пред уж съюзниците си.
Русията беше. Свиквай.


цитирай
28. librarian - 26. merlin1968
04.05.2022 21:41
Детелинчо какин :-):-) дискусия с Вас вече САМО на моя територия! Знаете отлично защо и основното е, че при Вас опитах, но Вие ТРИЕХТЕ ИЗБИРАТЕЛНО КОМЕНТАРИТЕ МИ, КОИТО ВИ ПРАВЕХА ЗА СМЯХ и оставяхте само такива, по който мислехте, че можете да уязвите!

Та затова тук и сега само за схемата САЩ-Тайван-Китай и то много, много накратко, есенцията като предмет за размисляне, но във Вашия случай няма с какво! :-):-)
Най-големият производител на чипове в света се намира в Тайван. Името на компанията (а те са и две всъщност, но втората не е толкова значима) няма да назовавам, имате ВСЕ ОЩЕ google. Опс, Вие ще продължите да си го имате, защото сте с руSSия само в бърборенето си, иначе сте си в хубавото в ЕВРОПЕЙСКА България! :-):-)
Този най-голям производител в Тайван работи с:
- Производствени мощности, които САЩ са му построили!!
- Технологични процеси (за литография и подобни говоря, но не "проста" литография, а вече такава на ниво 2 нанометра!) които САЩ са му предоставили!!
- Технологични решения за нови чипове, които са ПАТЕНТИ НА АМЕРИКАНСКИТЕ КОРПОРАЦИИ В ПАЛО АЛТО, а Тайван само ги произвеждат!!
- .....

Тоест, 95% от чиповете, които Китай използват (за момента Китай са усвоили литографията до 12 нанометра, а това е крайно остаряло) в технологиите си (от компютри, през самолети и ракети, военни или космически до телевизори) са реално "собственост" на САЩ!
Геоикономически Тайван ги произвежда, но геополитически може за миг да спре да го прави, ако САЩ разпоредят! И то не дори да разпоредят на Тайван да не произвеждат, а просто да не продават на Китай! И същият увисва! Затова и Китай предпазливо играе двойна игра: УЖ е с руSSия, но само така и дотолкова, че да не се конфронтира крайно със САЩ!
Такава е картинката и дори Ви повиших културата още с това, че в момента Япония и САЩ изграждат производствени мощности в Япония, които да работят по 2 нанометрова технология! Нещо, което отново само САЩ имат в момента и дори Тайван още не са усвоили! Но понеже Тайван са сила в този крайно важен и незаменим процес за световната икономика, високотехнологичните чипове, та същите помагат със специалистите си на Япония и САЩ. Тоест, любимата на ВЕЛИКИЯ :-):-) Стар колаборация!

Два ПП:
Първи: При все, че трябва да е станало ясно, Китай не могат да заменят чиповете от Тайван при спирането им колкото и да искат, защото е абсолютно невъзможно да усвоят въпросните технологии! Дори тайванците не знаят секретите по тях, а американци на място работят това, което са най-строго пазените тайни винаги били в света, технологичните, касаещите икономиките на цели държави!
Втори: Казах, че Китай могат да правят чипове до 12 нанометра технология. Обикновени ИС!
руSSия в момента е на 70 нанометрова литография! Това е технология от средата на 90те години на миналия век!

Така, че.....
цитирай
29. merlin1968 - Кратунке, това, че засекретени ...
04.05.2022 22:57
Кратунке, това, че засекретени американски специалисти правят чиповете в Тайван... на Гочо. Китай се държи неутрално и предпазливо по съвсем други причини, основната от които е - Че единствено ядрена война може да спре Китай по пътя му към икономическо и технологично доминиране в света. Тоест, Китай са готови на много компромиси и не бързат заникъде, само и само да не се стигне до война. Но Китай си има и своите червени граници и Тайван е най тънката. Освен това Кратунке, 2нм технология е хубаво нещо, но не е нещо кото изменя съотношенията в геополитиката, а във военната област пък въобще. Може би си забравила, но когато Гагарин полетя в космоса и американците стъпиха на Луната, компютрите бяха в зародиш, днес смартфона ти е сигурно 1000 пъти по-мощен от компютъра изпратил човек в космоса, а странно, че с 2нм, още не са повторили полета на хора до Луната. Руснаците имат процесор на 16нм технология, китайците сигурно въобще не са далеч от твоите 2. А Тайван и секретните америкаци там са зависими в производството от сурвини чийто основен износител е... да, точно тя. Освен това, дднес има Тайван, утре току-виж, има само Китай. А можеш да се обзаложиш, че на китайците при това положение няма да има кой да им забрани каквото и да било. Така, че Китай няма да увисне от към чипове. Невъзможно било китайците да усвоят въпросните велико-американски технологии:))) Не само, че е възможно, но е много вероятно, вече да са ги усвоили. Аз се чудя, кога американците ще догонят най-после Северна Корея и ще усвоят технологиите на хиперзвука, а?
На твоя територия кратунке, е толкова скучно, а като видя онзи вмирисън скункс ми се разваля апетита. Сега се отбих... скука, събрала някакъв постинг от някакви коментари, ми не си ти човекът който ще ме насочва чии коментари да чета. Що се отнася до коментарите в които си ме правила смешен, а аз съм изтрил...добре е човек да има с какво да се утеши:)
цитирай
30. vencivaleri1951 - Виж многознаещо гоче
05.05.2022 09:51
Първо за това което се издъних-елмазите
Не , че не изнася, но не и за чипове. Там четох , че е сериозен износител на силициев монокристал. Изнася и сапфир/тук се подведох с елмази/ но не за полупроводници а за подобрение на проводимостта
Обяснено е , но аз не схващам
Отворих поста, не заради чиповете, не заради войната дори, а заради разсъжденията ти за рублата. Те са толкова наивни, колкото моите за полупроводниците
Доларът е световна валута все още, но е насилваща валута-такава е заради послушковците в ЕС
Ти би ли инвестирал в нещо, което е загубило на годишна база 25% Това е инфлацията на САЩ жт април на 21 ва до април на 22ра.? А и определено търсенето на зелените пари е намаляло. На рублата например се е увеличило . Това не значи, че ще стане резервна валута-обемът на икономиката и е малък за тази цел,но се превръща в сериозна паричка и е далеч, много далеч от "тапетите" за които говорихте.
Русия може да се върне в обозримо бъдеще към златното покритие на парата си. Делят я 500-700 тона злато. Лично аз мисля, че по изгодно и е да обвърже рублата с няколко компонента, защото златото макар и стабилно като цена в дългосрочен план,все пак е сдилно променлива ценово и е рисково да се залага само на него. Русия е в състояние да поскигури рублата си и с други активи-енергоносители, метали, химия, зърно...тоест с борсови стоки ипаричката ще бъде непоклатима. Компютри, чипове, роботи-това добре, но защо йената се дъни тотално? Япония е суперразвита страна, но внася почти всичко необходимо и за живот, а ресурсите за оцеляване силно поскъпнаха ,от там и йената се срина. Еврото също е подрязано чувствително-по ниско е от 70 рубли ми се мярна май И това ще е така, защото Европа , макар също да е със супер производства , ресурсно е много зависима от внос.Доларът е силен, защото един път както казах е служебно надценен, и защото САЩ водят в момента война, която пропагандата я представя победоносна. А та е победоносна за оръжейниците, които печелят луди пари от оръжието за Украйна, което американският данъкоплатец плаща-от там е и 25 процентната инфлация. За войната не може да се заблуждава дълго и става все по ясно каква част от оръжието достига до украинците, до колко могат да си служат с него и това че украинската армия е изтласквана и обкръжавана непрекъснато. Наистина , не бързо, но неотменно. При това е загубила половината си професионална армия и мобилизира все повече и повече за фронтовете граждански лица , при това без опит и в сериозна възраст. Унищожена ли бъде/а тя ще е унищожена/ Донбаската групировка, считай , че съпротивителните сили на Украйна са привършили
За Западът не стои въпросът кой ще победи, а доколко Русия ще излезе отслабнала от войната. Тя и за това не вкарва нови подразделения,не вкарва и срочно служещи , а само щатни военни. На практика воюва със спецназ и Десант, като изключим бомбордировките и обстрелите

[quote=librarian]Детелинчо какин :-):-) дискусия с Вас вече САМО на моя територия! Знаете отлично защо и основното е, че при Вас опитах, но Вие ТРИЕХТЕ ИЗБИРАТЕЛНО КОМЕНТАРИТЕ МИ, КОИТО ВИ ПРАВЕХА ЗА СМЯХ и оставяхте само такива, по който мислехте, че можете да уязвите!

Та затова тук и сега само за схемата САЩ-Тайван-Китай и то много, много накратко, есенцията като предмет за размисляне, но във Вашия случай няма с какво! :-):-)
Най-големият производител на чипове в света се намира в Тайван. Името на компанията (а те са и две всъщност, но втората не е толкова значима) няма да назовавам, имате ВСЕ ОЩЕ google. Опс, Вие ще продължите да си го имате, защото сте с руSSия само в бърборенето си, иначе сте си в хубавото в ЕВРОПЕЙСКА България! :-):-)
Този най-голям производител в Тайван работи с:
- Производствени мощности, които САЩ са му построили!!
- Технологични процеси (за литография и подобни говоря, но не "проста" литография, а вече такава на ниво 2 нанометра!) които САЩ са му предоставили!!
- Технологични решения за нови чипове, които са ПАТЕНТИ НА АМЕРИКАНСКИТЕ КОРПОРАЦИИ В ПАЛО АЛТО, а Тайван само ги произвеждат!!
- .....

Тоест, 95% от чиповете, които Китай използват (за момента Китай са усвоили литографията до 12 нанометра, а това е крайно остаряло) в технологиите си (от компютри, през самолети и ракети, военни или космически до телевизори) са реално "собственост" на САЩ!
Геоикономически Тайван ги произвежда, но геополитически може за миг да спре да го прави, ако САЩ разпоредят! И то не дори да разпоредят на Тайван да не произвеждат, а просто да не продават на Китай! И същият увисва! Затова и Китай предпазливо играе двойна игра: УЖ е с руSSия, но само така и дотолкова, че да не се конфронтира крайно със САЩ!
Такава е картинката и дори Ви повиших културата още с това, че в момента Япония и САЩ изграждат производствени мощности в Япония, които да работят по 2 нанометрова технология! Нещо, което отново само САЩ имат в момента и дори Тайван още не са усвоили! Но понеж
цитирай
31. ramone - Не знам дали е коектен,
05.05.2022 11:11
по-скоро е преднамерено злобен. Извинявай за което.
Аз затова се и въздържах да пиша, макар че, отвреме навреме хвърлям по едно око. Но вчера се изтървах нещо.
Начетох се тука (па и не само тука) и се наслушах на всякакви гадости и простотии и да ти кажа, тия ваши "други гледни точки" ми идват малко в повече.
Не мога вече да ви разбера - не виждам тук никаква морална позиция. Сякаш никой не вижда, че има нападнал и нападнат, има хора, които бягат от смърт и разрушения.
Вие лицемерно търсите някакви си там "геополитечески причини" за да оправдаете безобразията на един, очевидно, загубил ума си човек (Путин имам предвид, да).
За това, кой е крив и кой прав в тая война, вярно е, че има две гледни точки. Но две гледни точки има и за Донецк и Луганск, има и за събитията в Одеса и т.н. Въобще целия този конфликт има две гледни точки. Има и две гледни точки по въпроса украинците украинци ли са или малоруси, а русите, руси ли са или прекръстили се украинци (тук се оказаха и повече от две).
На нас с тебе не ни достигат знания и информация за да преценим всички факти. Пък и да ги имаме (теоритично), как ще отсъдим после? А и кои сме ние с теб, че да съдим?
Затова нам не е дадена гледната точка на съдници! И затова крякането тук си е обикновено крякане на жаби.
А ние сме хора и, нам е дадено да съдим за подобни касапници единствено от гледна точка на собствения си морал и човещина.
Явно остарях и съм станал сантиментален :)
Бъди здрав и ти... и ако пак се появя да си знаеш - нищо лично. Просто си крякаме

цитирай
32. elenkokoschkov - АБЕ ТЪПАНАР, КЪДЕ ВИДЕ ДА ПЕЧЕЛЯТ УКРАИНЦИТЕ?
05.05.2022 20:10
germantiger написа:
впрочем украинците не губят войната и с теб венциславе живот и здраве ще си говорим след края на путринова русия, аз ще се подиграя с вас заслужено, няма да си говорим, просто ще се гаврим

Д'ЕЕБА И ГРЪЦКИЯ НЕГЪР!
(ГАГАУЗИН ПРИ ТОВА)!
P.S.И НЕ МИ ПИШИ НА ЛИЧНИ, ТРИЯ ТЕ БЕЗ ДА ТЕ ЧЕТА!
Д'ЕЕБА И ДЕБИЛА, Д'ЕЕБА!

цитирай
33. elenkokoschkov - vencivaleri1951, и ти почна като панагюрския казак
05.05.2022 20:15
Пишеш чаршафи!
:)))!!
цитирай
34. radostinalassa - Русия щяла да падне?
06.05.2022 14:59
Швабата е падал на главата си. Защо ни са западните ценности, които са доста извратени?Да дават право на малки деца да сменят пола си, да ни ваксинират насила, а от друга страна ни грабят златото и ни заплашват с базите си. Пирати.






цитирай
35. vencivaleri1951 - Аз история на Русия и СССР съч учил в СССР и във времето в което начело стоеше украинец с антуража си-Брежнев
07.05.2022 11:08
И въобще СССР е управляван от трима украинци в продължение на 30 години.
А влизането на малорусите в състава на руската империя става по тяхно желание и заради риск от физическо унищожение или покръстване-католици. Богдан Хмелницки вдига въстание срещу полско-литовската държава в която са крепостни дори и атаманите по две причини-освобождаване от крепостничеството на украинската знать и совобдата на вероисповеданието-православието. Въстанието тръгва добре, но после пановете взимат насериозно въстаниците и последните ги грози сигурна гибел-/нещо подобно на днешната ситуация-руснаците тръгнаха несериозно и имаха непредвидени загуби, нещата сега са регулирани но няма къде да отидат украинците/ Богдан Хмелницки /водачът/ пише прошение до Петър първи в което моли императорът да приеме малорусите в състава на империята заедно с територията която те населяват. Русия се съгласява и склячват този договор и който е наличен. Малорусите се приемат, те са свободен народ в рамките на империята но садлъжни да подържан известен брой подразделения редовна войска 9кавалерия, казаци и мобилизационна такава също в определена численост. Всеки редовен или резервист е бил длъжен да поддържа два коня с принадлежностите към тях, оръжие и амуниции. Основна функция на редовната войска е стражарска-това малорусите го правят добре-навеждат ред в империята Територията с която влизат е три, четри днешни области с птериторията общо взето на днешна България. Когато говорим за руси, то там няма никакви украинци, а отначало и руснаци. В девети век варягите/викингите / основават Новгородското и Киевското княжество. Техен народ "рус" рещава да се останови , да направи държава и да прекъсне с пиратството, което е било основната дейност на викингите. Родоначалник на киевската династия е именно шведски рицар/в момента ми бяга името/ и неговият народ се нарича" рус" След това следват Чингиз хан, татари и т н с които нашествия се справят Московчани , които поставят начало на руската империя обединявайки сесъс Златната Орда
но Владимир приемайки и налагайки Христа се отдръпва , и воюва с мюсулманите.
Украйна е Малорусия до Октомврийската революция.
По време на революцията се отделят две независими украински държави- Източна и Западна. Не мисли , че това е днешният изток. Те са от полската граница до днепър и двете. После се обединяват, после се карат , бият, пак обединяват Бресткият мир отделя т нар Западна украйна от влиянието на Русия и на пракика отива към Полша. Източна Малорусия общо взето няма територия за държава. Токава тръгват към сближение с СССР Дколкото населението е изключително селско, тоест дребноборжуазно НАРКОМът решава да придаде районът Нова Русия към т нар Източна украйна , за да се получи държава, но съветска държава. Тоест да влезат градски и пролетарски територии , което и става. Лени се изказва , че малоруси звучи обидно , а великоруси надменно и шовинистично. Така малорусите стават украинци а великорусите руснаци. Остават небарните само белорусите, защото не намират претекст за промяна-те наистина са и по руси- "бели" След пакта пРибентроп Молотов-УССР получава и полските земи-Западна Украйна. ВСВ и донася още територия и така от територия около 130000кв км през 16 век, Украйна става с територията на франция-петкратно увеличаватериторията си , при това без да си мръдне пръста-просто обира цялата военна плячка полагаща се на СССР без Калининград. Това е днешна Украйна сумарно украинците са малцинство спрямо останалите общо етноси

ramone написа:
по-скоро е преднамерено злобен. Извинявай за което.
Аз затова се и въздържах да пиша, макар че, отвреме навреме хвърлям по едно око. Но вчера се изтървах нещо.
Начетох се тука (па и не само тука) и се наслушах на всякакви гадости и простотии и да ти кажа, тия ваши "други гледни точки" ми идват малко в повече.
Не мога вече да ви разбера - не виждам тук никаква морална позиция. Сякаш никой не вижда, че има нападнал и нападнат, има хора, които бягат от смърт и разрушения.
Вие лицемерно търсите някакви си там "геополитечески причини" за да оправдаете безобразията на един, очевидно, загубил ума си човек (Путин имам предвид, да).
За това, кой е крив и кой прав в тая война, вярно е, че има две гледни точки. Но две гледни точки има и за Донецк и Луганск, има и за събитията в Одеса и т.н. Въобще целия този конфликт има две гледни точки. Има и две гледни точки по въпроса украинците украинци ли са или малоруси, а русите, руси ли са или прекръстили се украинци (тук се оказаха и повече от две).
На нас с тебе не ни достигат знания и информация за да преценим всички факти. Пък и да ги имаме (теоритично), как ще отсъдим после? А и кои сме ние с теб, че да съдим?
Затова нам не е дадена гледната точка на съдници! И затова крякането тук си е обикновено крякане на жаби.
А ние сме хора и, нам е дадено да съдим за подобни касапници единствено от гледна точка на собствения си морал и човещина.
Явно остарях и съм станал сантиментален :)
Бъди здрав и ти... и ако пак се появя да си знаеш - нищо лично. Просто си крякаме

цитирай
36. radostinalassa - Аз мога да съдя...
07.05.2022 12:53
Да ни правят биолаборатории в Украйна, да създават биооръжие срещу славяните, да си правят атомна бомба, което е забранено, да се готвят да нападнат Донецк, това е неприемливо. Да ни пращат 100.000 бежанци, които си живеят в сравнение с бедните българи като царе. След като Путин преди спецоперацията ги покани в Русия. И т.н.





цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061287
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031