Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2022 14:00 - Бориславова!?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1830 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Двама поредни премиери имат близо до себе си по една Бориславова-степента на близост не е от голямо значение, но се знае , че и двамата /единият бе , другият е/
по един или друг начин са под влияние на "своята" Бориславова
Имах честта бегло да познавам първата-ерудирана, образована, бързо мислеща и красива. Такава е и днес казват.  Според мен , когато Борисов се вслушваше в своята Бориславова, нещата му вървяха добре-проблемите му дойдоха, когато почнаха да го посещават "фотографки" на трезорни инструментариуми.
Бориславова на Петков , е всичко , което първата не е. Петков ще страда, а и ние с него дакато не махне своята Бориславова от себе си.image






image





Гласувай:
3



1. leonleonovpom2 - Защо бе, Венци
01.05.2022 14:22
Какво му е на момичето на Петков?
Около 30 е, жена в разцвета си, завършила е езикова! Юристка е, доколкото знам, първенец на випуска е! Много способна е, аз на 30 още се доказвах, всеки нов път- отново? А тя е дупетатка А и специализирала в Харвард?!Нищо чудно ,да пропускам още, поне десетина,еквиваленти на Харвард?
Това подсказва вече откъде идва качеството, високото, в юридическо отношение на блилянтнта операция с опита за завеждаве на дело и злополучно проваленият арест!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Нищо му няма на момичето "на Петков"
01.05.2022 14:30
освен , че не е за тази работа. Маймуната е смешно, но практично животно. Като хване някой плод преценява дали костилката ще излезе през задника му.
Тази лапа здрав кокосов орех, без да мисил за последствията.

leonleonovpom2 написа:
Какво му е на момичето на Петков?
Около 30 е, жена в разцвета си, завършила е езикова! Юристка е, доколкото знам, първенец на випуска е! Много способна е, аз на 30 още се доказвах, всеки нов път- отново? А тя е дупетатка А и специализирала в Харвард?!Нищо чудно ,да пропускам още, поне десетина,еквиваленти на Харвард?
Това подсказва вече откъде идва качеството, високото, в юридическо отношение на блилянтнта операция с опита за завеждаве на дело и злополучно проваленият арест!

цитирай
3. rosiela - Венц,
01.05.2022 15:14
ти остави Бориславовите, ами приготви по един коняк като ходите у Маргито Петкова на гости с жената. Домакинята сама си го иска!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Що за трън в петата ти е "Маргото"
01.05.2022 16:52
При такава жена със съпруга не се ходи-с коняк и шампанско може:)
Естествено говоря за други години. Малко я познавам, но за такива дми казват/Елин Пелин има такъв разказ/ , че са със златен/сребърен косъм. За първи път я видях в "писателите"-правех компания на моя съседка, която беше в "творчески период " тогава и се чувстваше задължена да "подпира" масите там. После направи по умно нещо-ожени се щастливо и сполучливо за дипломат. Първото впечатление от "Маргото" бе , че всички мъже я зяпяха-вкл и аз. След това още няколко случайни срещи и общо взето същата работа. Тоест тя е от жените според мен, които за каквото и да говорят, мъжете си мислят само за едно. Имам чувството , че го усеща, а и и харесва. Иначе малко съм я чел-дай ми на мен революции, барикади , въстания...
От друга страна не мога да изключа автора от произведението и като чуя от старци мерена реч за оргазми ми идва в повече. Знам, че не е правилно, че душата няма възраст, но струва ми се , че за моето поколение публичността в интимните преживявания е повече гротеска , отколкото екстаз-rien ne va plus

rosiela написа:
ти остави Бориславовите, ами приготви по един коняк като ходите у Маргито Петкова на гости с жената. Домакинята сама си го иска!

цитирай
5. rosiela - Венц,
01.05.2022 17:57
нямаш вкус, ни за жени, ни за стихове.
Бориславовите са хубавици, та дрънкат.
Сори!
цитирай
6. planinitenabulgaria - В Западна България ползват една поговорка, за която Венци е най-наясно.
01.05.2022 21:16
Те казват:
- То и там близостта е малка, само два пръста, но разликата е голяма.
Така българте от Западна България изтъкват, че дори такава голяма близост, колкото е ширината на женския перинеум, разделящ двата им отвора, не означава че те са едни и същи.
По отношение на Маргито Петкова, бих й препоръчал не толкова надарен мъж, който да й причини контузии на най-нежното й място. И после - аграфи.
цитирай
7. vencivaleri1951 - А за цветелина какво написах-ерудирана, красива, и само комплименти
01.05.2022 23:50
Ако говорим за другата-не знам. Не мога да гледам на нея като жена-по малка е от дъщеря ми. Не я възприемам просто като обект на каквито и да е интимни фантазии.
От Цветелина обаче е на светлинни години като излъчване, ум, възпитание и т н
За поезия не споря-не ми е любимото четиво, макар че съм се стремял да чета-моето поколение момичета четяха и ща , не ща-четях и аз. Иначе няма "сладолед":)
Колкото до основната ти "болка"-Маргото.
Знаем примери с фатални жени , които променят събития, създават история с похожденията си. Като правило не са красавици, а не са и от най умните.
Въпреки това властници са полудявали по тях
Та и Маргото-не е била красива, не е и много умна, но се харесваше на мъжете. Това или го имаш , или не-не се учи. И на мен ми е чудно, как някои представители на моя пол имат невероятен успех сред жените, но е факт.
Потърси в Елин Пелин-има такъв разказ за една вдовица,която "забърсала най-личния ерген" и им свирнали дори Менделсон



rosiela написа:
нямаш вкус, ни за жени, ни за стихове.
Бориславовите са хубавици, та дрънкат.
Сори!

цитирай
8. rosiela - Тук вече си прав.Възможно да се харесва на мъжете, но възпитание няма. Не ми спори, че го знам от лични наблюдения. Дебелушка, с баджаци- диреци, ама като я х
02.05.2022 08:35
vencivaleri1951 написа:
Ако говорим за другата-не знам. Не мога да гледам на нея като жена-по малка е от дъщеря ми. Не я възприемам просто като обект на каквито и да е интимни фантазии.
От Цветелина обаче е на светлинни години като излъчване, ум, възпитание и т н
За поезия не споря-не ми е любимото четиво, макар че съм се стремял да чета-моето поколение момичета четяха и ща , не ща-четях и аз. Иначе няма "сладолед":)
Колкото до основната ти "болка"-Маргото.
Знаем примери с фатални жени , които променят събития, създават история с похожденията си. Като правило не са красавици, а не са и от най умните.
Въпреки това властници са полудявали по тях
Та и Маргото-не е била красива, не е и много умна, но се харесваше на мъжете. Това или го имаш , или не-не се учи. И на мен ми е чудно, как някои представители на моя пол имат невероятен успех сред жените, но е факт.
Потърси в Елин Пелин-има такъв разказ за една вдовица,която "забърсала най-личния ерген" и им свирнали дори Менделсон



rosiela написа:
нямаш вкус, ни за жени, ни за стихове.
Бориславовите са хубавици, та дрънкат.
Сори!






харесват пияниците, що да кажем? На млади години де.
Това не значи, че и аз трябва да я харесвам?! Не я харесвам никак по ред причини и това си е.
Други поети от соца ми падат на сърце много,някои починаха. Но Марга - не.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5097847
Постинги: 1370
Коментари: 19663
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930