Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2022 02:38 - "Нацики " "приятелски се шегуват" с цигани бежанци в Лвов
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1518 Коментари: 11 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Който обаче каже  за "Десен сектор" и "Азов" че са фашизоиди и расисти е путинофил, глупак, лъжец, предател...

image



Гласувай:
2



1. getmans1 - Явно опят, някой МИШО МИХАЙЛОФФФФФ ...
23.03.2022 08:59
Явно опят, някой МИШО МИХАЙЛОФФФФФ те е повел хванал те за дългият по рождение нос ...

/доно ме разбереш правилно и не се обидиш от метафората ми ама тази твоя „наивност„ идва малко в повече /
цитирай
2. petgrig - Аз пък
23.03.2022 09:20
казвам, че на снимката руснак е облепил украинци. Айде ся ти ми кАжи как ще ми докажеш, че украински нацики са направили това.
ПП. Ти още не си ли си изтрил профила в екстремистката мрежа ФБ?
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не е фейк Гетьо. В полски медии за първи път се е появила снимката
23.03.2022 09:55
Впрочем по същия начин се процедира с български местен депутат в Украйна след изказване при обсъждане на закона за езика. Овързване за уличен стълб с тиксо с цветовете на украинското знаме, обливане с дезифенктант и побой и след това хвърлен в контейнер за боклук...
Ти обаче няма как да го повярваш , както не вярваш и за българския културен дом в Одеса, както не вярваш за овъгляването на председателя на просветното ни дружество в профсъюзния дом, както и за разстреляния пред културния дом друг българин
Няма протест от Българска страна, не е споменато като престъпление от Байдън и т н Няма да повярваш и на латвийците , които се възмущават от държанието на укр бежанци с радикални възгледи в Латвия
Не вярваш и на унгарските митничари , че съпругата на съветника на Аваков/доскоро вътрешен министър и създател и куриращ Десен скетор , а и самия президент на Украйна/ е хваната с около 30 млн-повечето в долари и по малко в евро-около 2 млн евро. Ти и не вярваш, че да те пуснат в хуманитарен коридор трябва да платиш 7000гривни/500-550 евро/
Ти не вярваш че нациките грабят , убиват и бягат през тези коридори облечени дегизирани като бежанци и често в женски дрехи. Абсолютен "Мосфилм " е за теб убийството на двама родители на две деца ученици , при отнемане на автомобила им, а децата заплашени със смърт , ако не се представят за деца на единият от извергите
Нищо , че признават пред камера-доблестните войни са заставени с мъчения да говорят това е евентуалната твоя версия... И е естествена тази твоя сетивност-отричането е първия стадии при беда-тежка болест, смърт, ужасно престъпление от близъък или съмишленик-психолозите са се хабилитирали с хиляди на тази тема
Колкото до циганите , много вероято е да са направили някоя циганска работа
Като дете съм виждал овалян цитанин в катран и пера и разкарван из селото за някаква кражба. Брутално , но възпитателно-не помня да повтори човечецът и семейството му /единственото на село/ са работливи и порядъчни хора Ако го бяха вкарали в затвор щеше да се върневероятно престъпник.
Впрочем виждаме омотани в тиксо на руски военопленници и гавра с тях , от любителски клипове-
А иначе -голям нос, голям ...праз :)


А иначе имам опит и често различавам фейка. Работил съм с 5то постановление , което често цитира адаша ти от Варна, но познава част от него. Пред очите ми е ставала целенасочената пропаганда, за отрицателно време се направи убедителн филм като Време разделно, финансирани бяха протести пред турската легация, финансово бяха подпомогнати автори и те се постараха професионално...От къде знам-ами плащах част от масрафа-с отвръщение , но плащах

getmans1 написа:
Явно опят, някой МИШО МИХАЙЛОФФФФФ те е повел хванал те за дългият по рождение нос ...

/доно ме разбереш правилно и не се обидиш от метафората ми ама тази твоя „наивност„ идва малко в повече /

цитирай
4. vencivaleri1951 - Руснак много трудно би оцелял днес в Лвов
23.03.2022 10:13
А снимките категорично са направени в Лвов

За фейса. Чакам да ме забранят-така и аз да се промъкна към достойните хора.
То си стана обидно , ако не си санкциониран...

petgrig написа:
казвам, че на снимката руснак е облепил украинци. Айде ся ти ми кАжи как ще ми докажеш, че украински нацики са направили това.
ПП. Ти още не си ли си изтрил профила в екстремистката мрежа ФБ?

цитирай
5. get - До 4. vencivaleri1951 - Е как да вЕрваме - след като ... ?
23.03.2022 11:44
vencivaleri1951 написа:
А снимките категорично са направени в Лвов

За фейса. Чакам да ме забранят-така и аз да се промъкна към достойните хора.
То си стана обидно , ако не си санкциониран...

petgrig написа:
казвам, че на снимката руснак е облепил украинци. Айде ся ти ми кАжи как ще ми докажеш, че украински нацики са направили това.
ПП. Ти още не си ли си изтрил профила в екстремистката мрежа ФБ?



... в блогът ти, стои все още информационния ФЕЙК - с италианката Мария-Елена Б., която ти изкара министър на отбраната на Италия?

- Като гледам и тук лъжеш, като "лвовски циганин" - облепен с едно-цветно тиксо (жълто) - което според теб е УКРАИНСКИ ФЛАГ?

vencivaleri1951 написа:
А иначе имам опит и често различавам фейка. Работил съм с 5то постановление , което често цитира адаша ти от Варна, но познава част от него. Пред очите ми е ставала целенасочената пропаганда, за отрицателно време се направи убедителн филм като Време разделно, финансирани бяха протести пред турската легация, финансово бяха подпомогнати автори и те се постараха професионално...От къде знам-ами плащах част от масрафа-с отвръщение , но плащах

- Като КАКЪВ СИ ПЛАЩАЛ - като местен про-руски буржуа-компрадор ли ... Какъвто си в същността си?
цитирай
6. radostinalassa - У нас 900 000 цигани не работят
23.03.2022 16:02
Издържат се с раждане на деца, просия или кражби - според характера. Така , че постулата на комунистите, че хората били равни е малоумен.




цитирай
7. librarian - КОРЕКТНО за "коректността"!!
23.03.2022 16:14
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/03/23/za-korektnoto-govorene.1810105
цитирай
8. radostinalassa - Вече било на всекиго според потребностите, от всекиго според възможностите.
23.03.2022 17:02
Обаче и неолиберализмън не е стока. Всички тези видове общества са еврейски изцепки, насочени към унищожаване на гоите чрез банковата система и търговията, в които те са виртуози още от библейския Йосиф.








цитирай
9. radostinalassa - Този екземпляр ми изтри комента. Пуска само пияни ковачи, които да не го засенчват ментално
23.03.2022 17:41
librarian написа:
https://librarian.blog/izkustvo/2022/03/23/za-korektnoto-govorene.1810105

цитирай
10. radostinalassa - vencivaleri1951- Прочете ли вече Библейският прое3кт и Историята на сивите или...
23.03.2022 20:03
нивото ти е на Коня и тем подобни лапнишарани?
цитирай
11. radostinalassa - Ее, много дълго мислиш
23.03.2022 20:35
да нямаш някое ретардацио? забелязвам , че Мангелов избягва темата за аркадашите. Ако има някои видения да ги свързва с внучка си. Препоръка.




цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058955
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031