Постинг
19.12.2021 12:47 -
Въпрос към Гочето


Ваксърският заговор разкрит
За какво да бъдат съдени червеносветнати...
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
За какво да бъдат съдени червеносветнати...
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
Следващ постинг
Предишен постинг
обществените фондове са много важни за форвиране на морални ценности, етика в отношенията, то искам да попитам мислителя Гоче дали знае колко струва час езда в която и да е конюшна в страната. И да го попитам колко дядовци в България могат
да си позволят да направят подобно удоволствие на внуците си.
Аз когато бях дете, можех да се запиша безплатно да тренирам конен спорт. Когато бях баща вече, за децата се плащаше, но съвсем поносими такси
Днес да разходиш та кон деца или внуци-над 200лв на час за три броя "чавета"
цитирайда си позволят да направят подобно удоволствие на внуците си.
Аз когато бях дете, можех да се запиша безплатно да тренирам конен спорт. Когато бях баща вече, за децата се плащаше, но съвсем поносими такси
Днес да разходиш та кон деца или внуци-над 200лв на час за три броя "чавета"
къде е тази Красота, венци...завиждам ти, честно, и за децата ти))
..и аз ходих на езда, в края на миналият Век, ха хах, бях тогава, около 55кила..)
нямам спомен, колко..струваше, на Албена,Конната база..не съм плащала..
брат ми имаше 3 коня, и Специален "гледач",и тренер, Румбата...
който, му беше голям приятел от Гимназията, и..страхотеен красавец, и пич!!))
като Джулиано Джема, едно към едно...
какви, прекраснии спомени, ми..отваряш, супер, идея, )
цитирай..и аз ходих на езда, в края на миналият Век, ха хах, бях тогава, около 55кила..)
нямам спомен, колко..струваше, на Албена,Конната база..не съм плащала..
брат ми имаше 3 коня, и Специален "гледач",и тренер, Румбата...
който, му беше голям приятел от Гимназията, и..страхотеен красавец, и пич!!))
като Джулиано Джема, едно към едно...
какви, прекраснии спомени, ми..отваряш, супер, идея, )
3.
starforlife -
Виж сега, Венци... Ще бъда откровен (не, че перманентно не ми е типично състояние) и понеже ме питаш, ще ти отговоря и то мноооооооооооого подробно, но...
19.12.2021 14:41
19.12.2021 14:41
Но първо искам да кажа едно-две странични неща.
Неща, които при все да зная, че няма да се приемат правилно и ще бъдат изопачени (дори и в съзнанието на някои), това не ги превръща в неистини.
- Първото нещо, това е, че и днес съм много зает (като вчера и предходните дни и нека активността ми тук не те бърка, че няма какво да правя - на колониите, нали така? - и си бъркам в носа, понеже като 50 годишен "ел. техник" - ново нали така? - няма кой да ме държи на работа)
Та, първото нещо е, че съм много зает, защото имам още куп работа да свърша, а от утре до 5-ти "висшия" "ел. технически" състав на "бусманските" (Последно аз на колониите ли живея или в Бусманци? Питам не за друго, а за да го знам самият аз, че нещо започнах да се обърквам.) безделници излизаме в празнична "отпуска".
Кавичките са за това, че не е реално отпуска и не отнема дни от нея, както и не е неплатена, а напротив - време е за натурални подаръци и годишни бонуси.
И за времето на тази празнична почивка, ще напусна не само колониите, Бусманци или където и да кажете там нЕкои, че видите ли живея, а мисля дори "цивилен" Интернет да не ползвам и по възможност (което е невъзможно) дори лаптоп да не нося със себе си.
Това първо и с него реално искам да предупредя, че ако от утре до 5-ти ми се задават където и да е каквито и да са въпроси и/или съм приканван за каквато и да е дискусия и аз мълча, то не е защото се плаша от въпросите и/или дискусията или съм хванат нещо неудобно, а просто защото блог.бг ще е дълбоко заровен в "снега".
И особено когато така съм обяснил и предупредил, е крайно неморално (и неетично - и неетично), ако това не се вземе под внимание и някой си позволи да "експлоатира" обстоятелството както и да е непочтено.
- Второто нещо, което искам да кажа още от сега е, че ти (и не само, а дори включително тези, които са мои почитатели) много често крайно различно ме разбираш от това, които говоря и не умееш, ако не да излезеш от обувките си и да се опиташ да погледнеш дадено нещо от различен от твоя ъгъл на виждане, разбиране, манталитет, образование, информираност и прочее, то поне да направиш някакъв опит да си изясниш дадената ситуация, обстоятелства, чужди думи и т.н.
За това вече ти споменах при вчерашното наблягане от мен на факта, че когато аз се съмнявам в нещо - питам, за да си изясня.
Този момент при теб липсва, проумей, а това ми дава правото да не те "оценявам" така, както също проумей, че ми се иска, защото все пак сме сънародници и това за мен е важно.
Е... Засега толкова и не бягам от въпроса ти.
Дори напротив: И чрез него ще покажа несъстоятелността на това, което си мислиш, че ме поставя в партер, а то напротив - дава ми козове да покажа очеизвадно своята (и не само) правота пред твоята (и не само).
Тоест, дори този твой постинг и тезите, които засягаш в него, оборват твоята правота и показват колко е истинна моята.
Ще го покажа.
За НЕлицемерите - еднозначно и неоспоримо.
С фактология, а не типичният твой патетизъм и лицемерна емоционалност.
И понеже това го писах продължително пом/у ангажиментите си, та сега да те информирам, че ето сега ще репликирам Краси (dobrodan) при мен и репликата ми, при все и сигурно крайно недовършена, може да ти е жокер колко различно (аз рационално, креативно и прочее, а ти емоционално и недържейки на точността и истинноста) гледаме на "света" въобще.
цитирайНеща, които при все да зная, че няма да се приемат правилно и ще бъдат изопачени (дори и в съзнанието на някои), това не ги превръща в неистини.
- Първото нещо, това е, че и днес съм много зает (като вчера и предходните дни и нека активността ми тук не те бърка, че няма какво да правя - на колониите, нали така? - и си бъркам в носа, понеже като 50 годишен "ел. техник" - ново нали така? - няма кой да ме държи на работа)
Та, първото нещо е, че съм много зает, защото имам още куп работа да свърша, а от утре до 5-ти "висшия" "ел. технически" състав на "бусманските" (Последно аз на колониите ли живея или в Бусманци? Питам не за друго, а за да го знам самият аз, че нещо започнах да се обърквам.) безделници излизаме в празнична "отпуска".
Кавичките са за това, че не е реално отпуска и не отнема дни от нея, както и не е неплатена, а напротив - време е за натурални подаръци и годишни бонуси.
И за времето на тази празнична почивка, ще напусна не само колониите, Бусманци или където и да кажете там нЕкои, че видите ли живея, а мисля дори "цивилен" Интернет да не ползвам и по възможност (което е невъзможно) дори лаптоп да не нося със себе си.
Това първо и с него реално искам да предупредя, че ако от утре до 5-ти ми се задават където и да е каквито и да са въпроси и/или съм приканван за каквато и да е дискусия и аз мълча, то не е защото се плаша от въпросите и/или дискусията или съм хванат нещо неудобно, а просто защото блог.бг ще е дълбоко заровен в "снега".
И особено когато така съм обяснил и предупредил, е крайно неморално (и неетично - и неетично), ако това не се вземе под внимание и някой си позволи да "експлоатира" обстоятелството както и да е непочтено.
- Второто нещо, което искам да кажа още от сега е, че ти (и не само, а дори включително тези, които са мои почитатели) много често крайно различно ме разбираш от това, които говоря и не умееш, ако не да излезеш от обувките си и да се опиташ да погледнеш дадено нещо от различен от твоя ъгъл на виждане, разбиране, манталитет, образование, информираност и прочее, то поне да направиш някакъв опит да си изясниш дадената ситуация, обстоятелства, чужди думи и т.н.
За това вече ти споменах при вчерашното наблягане от мен на факта, че когато аз се съмнявам в нещо - питам, за да си изясня.
Този момент при теб липсва, проумей, а това ми дава правото да не те "оценявам" така, както също проумей, че ми се иска, защото все пак сме сънародници и това за мен е важно.
Е... Засега толкова и не бягам от въпроса ти.
Дори напротив: И чрез него ще покажа несъстоятелността на това, което си мислиш, че ме поставя в партер, а то напротив - дава ми козове да покажа очеизвадно своята (и не само) правота пред твоята (и не само).
Тоест, дори този твой постинг и тезите, които засягаш в него, оборват твоята правота и показват колко е истинна моята.
Ще го покажа.
За НЕлицемерите - еднозначно и неоспоримо.
С фактология, а не типичният твой патетизъм и лицемерна емоционалност.
И понеже това го писах продължително пом/у ангажиментите си, та сега да те информирам, че ето сега ще репликирам Краси (dobrodan) при мен и репликата ми, при все и сигурно крайно недовършена, може да ти е жокер колко различно (аз рационално, креативно и прочее, а ти емоционално и недържейки на точността и истинноста) гледаме на "света" въобще.
4.
starforlife -
А сега запазвам позицията на този коментар за мноооооого подробния ми отговор на питанИЯТА ти.
19.12.2021 14:42
19.12.2021 14:42
за да не изпадам в неловка..логорея, и полиЕлейна..панацейщинаа ))
/ сега, ще се домъкне, и онова ТретоПолово, от Долна..пескара..
notfun написа:
къде е тази Красота, венци...завиждам ти, честно, и за децата ти))
..и аз ходих на езда, в края на миналият Век, ха хах, бях тогава, около 55кила..)
нямам спомен, колко..струваше, на Албена,Конната база..не съм плащала..
брат ми имаше 3 коня, и Специален "гледач",и тренер, Румбата...
който, му беше голям приятел от Гимназията, и..страхотеен красавец, и пич!!))
като Джулиано Джема, едно към едно...
какви, прекраснии спомени, ми..отваряш, супер, идея, )
..и аз ходих на езда, в края на миналият Век, ха хах, бях тогава, около 55кила..)
нямам спомен, колко..струваше, на Албена,Конната база..не съм плащала..
брат ми имаше 3 коня, и Специален "гледач",и тренер, Румбата...
който, му беше голям приятел от Гимназията, и..страхотеен красавец, и пич!!))
като Джулиано Джема, едно към едно...
какви, прекраснии спомени, ми..отваряш, супер, идея, )
г-н Фратю към Доброданчо Йотата написа:
Ти, Краси... А и всички Читатели... Сте свидетели на езиковата култура на мен в случая и Венци, отново в случая.
— Ако знаехте — промълви мечтателно Гочи, — ако знаехте само какво открих. Аз и никой друг!
— Какво си открил? — попитаха Томи и Аника. Те съвсем не се учудиха от това, че Гочи е открил нещо, защото това се случваше много често, но искаха да знаят какво. — Казвай, Гочи! Какво си открил?
— Една нова дума — отговори той и ги погледна, сякаш едва сега ги виждаше.
— Една съвсем нова-новеничка дума.
— Каква дума? — заинтересува се Томи.
— Изключително хубава дума — каза Гочи.
— Най-хубавата, която съм чувал досега.
— Кажи я де! — рече Аника.
— фустрация! — произнесе тържествено Гочи.
— фустрация? Какво значи? — попита Томи.
— Ех, да знаех — каза Гочи. — Сигурен съм в едно: че не значи прахосмукачка.
но не успявам
С две думи
Теза първа- Зависи ли народопсихологията от режима на управление
и влияе ли лесния достъп до обществените фондове в изграждането на морално ценностна система
Теза втора- е ли възможно в бедна държава , да живееш смислен и интересен живот
Това вкратце
Моето мнение е:
Можеш по лесно да осмислиш живота си в страната си, в собствения дом, с близки и приятели стига да си наясно какво искаш и имаш характера и моженото да го постигнеш
Лесният достъп до обществените фондове/ книга, представление, спорт, образование, здраве/ според мен са далеч по определящи от системата на политическо управление когато говорим за етика в отношенията и спазване правилата/ценностната система/ на групата и че липсата етичност в междуличностните отношения, бягането от правилата на групата и изграждане на собствени са правопропорционални на разслоението в обществото.
Не можеш да търсиш ценностна система /следренесансова/ според мен, когато зецата ни завършват училище със 70% функционална неграмотност
И завършвам с пример
В Ленинград/Петербург съответно/ винаги е имало много дрога-пристанишен мегаполис. По време на соца, да се надрусаш ти бяха необходими 10-15 рубли. За същите пари ти с гаджето си можехте да отидете на предстравление или спортно състезание и да завършите деня с вечера в ресторант.
Днес да се надрусаш ти трябват 10-15 долара, а за представлението и ресторанта ще ти трябват към 200
200 долара не всеки ще извади днес в Питер и затова масово се посяга към ерзаца-дрогата
цитирайС две думи
Теза първа- Зависи ли народопсихологията от режима на управление
и влияе ли лесния достъп до обществените фондове в изграждането на морално ценностна система
Теза втора- е ли възможно в бедна държава , да живееш смислен и интересен живот
Това вкратце
Моето мнение е:
Можеш по лесно да осмислиш живота си в страната си, в собствения дом, с близки и приятели стига да си наясно какво искаш и имаш характера и моженото да го постигнеш
Лесният достъп до обществените фондове/ книга, представление, спорт, образование, здраве/ според мен са далеч по определящи от системата на политическо управление когато говорим за етика в отношенията и спазване правилата/ценностната система/ на групата и че липсата етичност в междуличностните отношения, бягането от правилата на групата и изграждане на собствени са правопропорционални на разслоението в обществото.
Не можеш да търсиш ценностна система /следренесансова/ според мен, когато зецата ни завършват училище със 70% функционална неграмотност
И завършвам с пример
В Ленинград/Петербург съответно/ винаги е имало много дрога-пристанишен мегаполис. По време на соца, да се надрусаш ти бяха необходими 10-15 рубли. За същите пари ти с гаджето си можехте да отидете на предстравление или спортно състезание и да завършите деня с вечера в ресторант.
Днес да се надрусаш ти трябват 10-15 долара, а за представлението и ресторанта ще ти трябват към 200
200 долара не всеки ще извади днес в Питер и затова масово се посяга към ерзаца-дрогата
notfun написа:
за да не изпадам в неловка..логорея, и полиЕлейна..панацейщинаа ))
/ сега, ще се домъкне, и онова ТретоПолово, от Долна..пескара..
за да не изпадам в неловка..логорея, и полиЕлейна..панацейщинаа ))
/ сега, ще се домъкне, и онова ТретоПолово, от Долна..пескара..
за мен,Темата, звучи така - Морал, Образование, Среда
/ достъп, до Обществени, и държ фондове и т н..
къде е пресечната точка ?
1) Всичко е индивидуално, според мен...
2) Средата, влияе, но, не и..категорично..
3) за Религия , и Партийни пристрастия, не се спори
4) за СеХ, и храна, невъзпитано, е, опасно, дори)
разбира се, в онлайн, индиферентна среда, всичко, може да се каже)
мисля, вашата дискусия , с Георги, не се случва, тъй като.
залитате, в лични /индивидуални/ нападки, и Терена, се ..разкаля..
.........
уважавам, особено това, че, запазвате умереният тон, в задочния дебат
ако, се изчисти, още малко, от Емоциите, и страстите, би било чудесно!
просто, в сайта, стана невъзможно, да се поведе разговор, било то,
и за Времето, навън )
Хубава инициатива, Венци, аз те подкрепям, и няма никакво
значение, за какви партийни.."идеали",спорим, понякога)
страхоотна снимка, пак, да го кажа..и аз имам..прекрасни..разб се)
Обичам и Швейцария, и Германия и България..ако,някога, видя Канада, и Хаваи
сигурна съм, и тях ще..заобичам..Сърцето е в кохерентна връзка със
Вселената, която/връзка/ е моментална..да поправя и другарят А Айнщайн ..
Мисълта ( електромагнитните) излъчвания, са..по бързи и от Светлината
и това е едно Чудо!!))
затова, сме 'тук' в Ефира ( Акаша), и сме..щастливи!
нали...
цитирай/ достъп, до Обществени, и държ фондове и т н..
къде е пресечната точка ?
1) Всичко е индивидуално, според мен...
2) Средата, влияе, но, не и..категорично..
3) за Религия , и Партийни пристрастия, не се спори
4) за СеХ, и храна, невъзпитано, е, опасно, дори)
разбира се, в онлайн, индиферентна среда, всичко, може да се каже)
мисля, вашата дискусия , с Георги, не се случва, тъй като.
залитате, в лични /индивидуални/ нападки, и Терена, се ..разкаля..
.........
уважавам, особено това, че, запазвате умереният тон, в задочния дебат
ако, се изчисти, още малко, от Емоциите, и страстите, би било чудесно!
просто, в сайта, стана невъзможно, да се поведе разговор, било то,
и за Времето, навън )
Хубава инициатива, Венци, аз те подкрепям, и няма никакво
значение, за какви партийни.."идеали",спорим, понякога)
страхоотна снимка, пак, да го кажа..и аз имам..прекрасни..разб се)
Обичам и Швейцария, и Германия и България..ако,някога, видя Канада, и Хаваи
сигурна съм, и тях ще..заобичам..Сърцето е в кохерентна връзка със
Вселената, която/връзка/ е моментална..да поправя и другарят А Айнщайн ..
Мисълта ( електромагнитните) излъчвания, са..по бързи и от Светлината
и това е едно Чудо!!))
затова, сме 'тук' в Ефира ( Акаша), и сме..щастливи!
нали...
10.
planinitenabulgaria -
ГЕРБ оноди майката на конете в България, вече не е по джоба на никой да ги язди.
19.12.2021 16:58
19.12.2021 16:58
Кирчо Сексът обаче, Чашков и Кокорчо ще възродят тази българска традиция, аз вЕрвам в тях.
Едно сериозно предложение имам към Вас - станете переездчик и от кръга на гурото Ви, Товарищ чернопръЦ, преминете към мен, аз по-ствам за Ваш гуро. Имам на какво да Ви науча, ще се отървете от вкараните в главата Ви грешни команди. Аз съм благороден човек и Ви желая доброто.
Още една дама от блога Ви желае доброто, тя пък защото е влюбена във Вас. При такъв създал се казус не бъдете строг с нея. Най-голямата радост за жената е човекът, в който тя е влюбена да се "посмее" с нея...
Таг, Ханс Рюш, Страната на дългите сенки.
Лос Анжелес
цитирайЕдно сериозно предложение имам към Вас - станете переездчик и от кръга на гурото Ви, Товарищ чернопръЦ, преминете към мен, аз по-ствам за Ваш гуро. Имам на какво да Ви науча, ще се отървете от вкараните в главата Ви грешни команди. Аз съм благороден човек и Ви желая доброто.
Още една дама от блога Ви желае доброто, тя пък защото е влюбена във Вас. При такъв създал се казус не бъдете строг с нея. Най-голямата радост за жената е човекът, в който тя е влюбена да се "посмее" с нея...
Таг, Ханс Рюш, Страната на дългите сенки.
Лос Анжелес
И нека това, че "отговарях" напоително
(Круме, когато пишеш коментар - и да го изтриеш, чета го)
на Краси при мен, та чак и като постинг го пуснах - не ти говори, че лъготя в заглавието на този коментар...
Но ще си позволя да ти отправя реплика по нещо ново твое:
Проумей го това и имай Достойнството пред себе си да го признаеш и изоставиш тези похвати.
Защото аз продължавам (например) да те питам:
Но ще ти кажа и още нещо, Венци:
Юлия може да е всякаква...
Може и тя да не цъфти с висока грамотност (за всеки е естествено, особено в една или друга сфера), граматика и прочее...
Но е 100 пъти по-качествен човек от онова комплексирано недоразумение от 7-ми коментар, което, отново имай силата да признаеш пред самия себе си, ти харесваш на базата на политически и идейни пристрастия.
А как очакваш да се получават дискусии, когато ВИЕ така пристрастно ги опорочавате, заставайки зад какви ли не идиотии на такива (като недоразуминеито) само и само понеже както казах ви са идейни авери?
Това морално ли е?
Или е етично?
И ти давам един и прост пример:
Радо по своему те направи на пух и прах за "Велека" и аз отлично на базата на постинга му съм разбрал колко НАГЛО и БЕЗМОРАЛНО ти ПРЕИНАЧАВАШ в постинга, "поругавайки" така собствената си дъщеря.
Защото, Венци, мен не ме интересува тя дали както беше писал е с каквато и да е позиция за Несебър, Рила и какво там още беше изброил...
Мен ме интересува, че никой специално във "Велека" (дори не знам дали правилно пиша името, не ме интересува и това ни най-малко не е важно) НЕ Е изправял с/у нея багери, мутри и особено пък явно да се е опитвал КОНКРЕТНО в службата да й създава проблеми.
Мен ме интересува това, че ЕВЕНТУАЛНО - осмисли тази дума и какво казвам за своята позиция чрез нея - щерка ти МОЖЕ И само подписка в Интернет да е подписала... Или 1-2 пъти за по ден-два да е отскочила до "Велека", СЪЧЕТАВАЙКИ приятното с идейното...
А ти го беше напатетирал все едно война е водила.
Имам предвид все едно е можело да я пребият или каквото и да е там насилие упражнят.
Не казвам, че не е и можело, но казвам, че ти така превъздигаш нещата ПАТЕТИРАЙКИ и често ЛЪЖЕЙКИ и то съзнателно, че от "подписката ни успя", правиш "бихме се с бухалки с/у огнестрелно оръжие, но победихме".
А това са не само твоите, а въобще ВАШИТЕ, на "бившите" комуняги, прийоми: да величаете, независимо има ли резон и основание или не.
Такова е и балалайкането ти например за това как каквото ТИ (в лицето на бай Тошо) си построил - АЗ (в лицето на който и да е СЪВРЕМЕНЕН човек, харесващ накъде отиват за съжаление така бавно, мъчително и неправилно нещата) не съм можел да боядисам.
Това са НЕИСТИННИ думи, изпразнени откъм ДОСТОВЕРНОСТ, а просто експлоатирайки нещо, което ПРИВИДНО е вярно, но РЕАЛНО е НАТРОЛЕНО.
Ето затова не НИ се получават дискусиите и ще продължат да не ни се получават.
Защото ТИ/ВИЕ искаш/те да се признават вашите тези и твърдения, БЕЗ ДА СТЕ ГОТОВИ И В СЪСТОЯНИЕ ДА ГИ ДОКАЖЕТЕ НЕОСПОРИМО.
Така бяхте и някога и затова и Времето ви изхвърли на бунището.
ПС: После, има и нещо друго, Венци.
- 1-во: Няма как да очакваш, че някой ще ти оказва уважението да дискутира с теб по въпроси, по които ти си решил, без ти да отвръщаш с това да дискутираш по такива, по които той има желание.
- 2-ро: В светлината на 1-во - не е почтено да изваждаш от серия от въпроси в нечий постинг и/или коментар това, което на теб ти изнася и да искаш то (конкретно и само то) да се коментира, а останалото не.
цитирай(Круме, когато пишеш коментар - и да го изтриеш, чета го)
на Краси при мен, та чак и като постинг го пуснах - не ти говори, че лъготя в заглавието на този коментар...
Но ще си позволя да ти отправя реплика по нещо ново твое:
vencivaleri1951 написа:
Не успяваш основно защото много изопачаваш, измисляш и ЛЪЖЕШ, Венци!Опитвам се да направя смислен дебат но не успявам
Проумей го това и имай Достойнството пред себе си да го признаеш и изоставиш тези похвати.
Защото аз продължавам (например) да те питам:
Под постинга на Радо ти написа, че те е разкрил. Отново.
Това признание, че си преувеличил грандомански обстоятелствата за "Велека" ли беше или поредната нескопосана ирония?
Това признание, че си преувеличил грандомански обстоятелствата за "Велека" ли беше или поредната нескопосана ирония?
Но ще ти кажа и още нещо, Венци:
Юлия може да е всякаква...
Може и тя да не цъфти с висока грамотност (за всеки е естествено, особено в една или друга сфера), граматика и прочее...
Но е 100 пъти по-качествен човек от онова комплексирано недоразумение от 7-ми коментар, което, отново имай силата да признаеш пред самия себе си, ти харесваш на базата на политически и идейни пристрастия.
А как очакваш да се получават дискусии, когато ВИЕ така пристрастно ги опорочавате, заставайки зад какви ли не идиотии на такива (като недоразуминеито) само и само понеже както казах ви са идейни авери?
Това морално ли е?
Или е етично?
И ти давам един и прост пример:
Радо по своему те направи на пух и прах за "Велека" и аз отлично на базата на постинга му съм разбрал колко НАГЛО и БЕЗМОРАЛНО ти ПРЕИНАЧАВАШ в постинга, "поругавайки" така собствената си дъщеря.
Защото, Венци, мен не ме интересува тя дали както беше писал е с каквато и да е позиция за Несебър, Рила и какво там още беше изброил...
Мен ме интересува, че никой специално във "Велека" (дори не знам дали правилно пиша името, не ме интересува и това ни най-малко не е важно) НЕ Е изправял с/у нея багери, мутри и особено пък явно да се е опитвал КОНКРЕТНО в службата да й създава проблеми.
Мен ме интересува това, че ЕВЕНТУАЛНО - осмисли тази дума и какво казвам за своята позиция чрез нея - щерка ти МОЖЕ И само подписка в Интернет да е подписала... Или 1-2 пъти за по ден-два да е отскочила до "Велека", СЪЧЕТАВАЙКИ приятното с идейното...
А ти го беше напатетирал все едно война е водила.
Имам предвид все едно е можело да я пребият или каквото и да е там насилие упражнят.
Не казвам, че не е и можело, но казвам, че ти така превъздигаш нещата ПАТЕТИРАЙКИ и често ЛЪЖЕЙКИ и то съзнателно, че от "подписката ни успя", правиш "бихме се с бухалки с/у огнестрелно оръжие, но победихме".
А това са не само твоите, а въобще ВАШИТЕ, на "бившите" комуняги, прийоми: да величаете, независимо има ли резон и основание или не.
Такова е и балалайкането ти например за това как каквото ТИ (в лицето на бай Тошо) си построил - АЗ (в лицето на който и да е СЪВРЕМЕНЕН човек, харесващ накъде отиват за съжаление така бавно, мъчително и неправилно нещата) не съм можел да боядисам.
Това са НЕИСТИННИ думи, изпразнени откъм ДОСТОВЕРНОСТ, а просто експлоатирайки нещо, което ПРИВИДНО е вярно, но РЕАЛНО е НАТРОЛЕНО.
Ето затова не НИ се получават дискусиите и ще продължат да не ни се получават.
Защото ТИ/ВИЕ искаш/те да се признават вашите тези и твърдения, БЕЗ ДА СТЕ ГОТОВИ И В СЪСТОЯНИЕ ДА ГИ ДОКАЖЕТЕ НЕОСПОРИМО.
Така бяхте и някога и затова и Времето ви изхвърли на бунището.
ПС: После, има и нещо друго, Венци.
- 1-во: Няма как да очакваш, че някой ще ти оказва уважението да дискутира с теб по въпроси, по които ти си решил, без ти да отвръщаш с това да дискутираш по такива, по които той има желание.
- 2-ро: В светлината на 1-во - не е почтено да изваждаш от серия от въпроси в нечий постинг и/или коментар това, което на теб ти изнася и да искаш то (конкретно и само то) да се коментира, а останалото не.
12.
starforlife -
Захочвам отговоря си, Венци, но имай предвид, че днес ще работя (като за последно тази година) до сред нощите...
19.12.2021 19:00
19.12.2021 19:00
... и сигурно ще го довърша тогава.
Питаш ме дали знам колко струва ездата в момента в България, а това, ИЗВИНИ МЕ, е лицемерно от твоя страна защото аз съм пускал постинг от такова наше (със синовете ми и бъдещата ми една снаха) "приключение" и там съм пояснявал, че това място го посещаваме (вече минало време по обясними, но неприемани от вас причини, което на базата на никакви доказателства от ваша страна да оспорвате местоживеенето ми - си е чиста доза аморал) често.
И този постинг ти си го чел, защото дори коментираше след това, че е близо до... да не "излъжа", но няма да е като теб, а неволно - до родния край на когото и да е от близките ти.
И не само там сме посещавали места, предлагащи езда (която аз лично не съм практикувал де), а и други както много по-близо до само София, така и да речем до Враца.
Освен това, имам доста РЕАЛНИ Приятели ТУК, които практикуват езда.
Вики например. Земела. Най-доброто за мен Перо в блога.
Язди толкова, колкото ти не съумяваш дори да ни лъготиш. Ха ха ха ха
И понеже съм толкова груб, аморален и прочее тип... А въпросната е фина Дама... Та затова относително редовно си ВЕЧЕ пишем (до края на октомври 2019-та често се виждахме реално) и например наскоро ми сподели за новата си руса кобила.
Както и да е, да не изпадам чак толкова в такива подробности, при все, че го правя, за да... ДРАЗНИТЕЛСТВУВАТЕЛСТВУВАМ идиотите, които душа и свят им е да отричат каквото ги комплексира като обстоятелство не само спрямо мен, а и спрямо когото и да е.
Интересното е, че все на идеологическите си противници го отричате - за ВАС е все достоверно и вярно и не подлежи на съмнение.
И ето ти фактите.
Ама така неоспоримо при все и маловажно ти ги ето.
За икокото не е проблем да язди, нали така?
За щерка ти не е проблем да язди, нали така?
Пръцко се напръцка, че е яздил дори кораб и то като капитан, а не...
И никой от "НАС" не тръгна нито веднъж да опитва всячески да оспорва такива напълно нормални и нищо особени неща.
Включително и това за капитанстването на Пръцко!
На мен може да не ми се вярва на базата на интелекта му...
Но, сега внимавай:
- 1-во, аз си давам сметка, че НЕ ПОЗНАВАМ въпросния РЕАЛНО, за да мога да го определям като такъв или онакъв.
Когато казвам, че е идиот и алитерат, аз го казвам за един НИК тук и мнението ми почива на това, какво този НИК демонстрира ТУК.
Като човек може да е много по по и най.
Но той самият не позволи това да се "провери".
А сам го провокира!
Докато вие се опитвате да съдите този или онзи като РЕАЛНА личност и да отричате РЕАЛНИЯ му живот и то само на базата на комплексите си, без нито едно реално и неоспоримо доказателство.
Ама Уондер имала конюшна чак с расови жребци...
Абе може бе.
Ама защо за нея трябва да е истина, понеже Пръцко я е напръцкал, а за... Краси примерно, да не е?
Защо тя трябва да е собственик на агенция за недвижими имоти не само в България и то не каква да е, а на луксозни (естествено, при "вас" и приятните ви всичко е все най), а на нищо друго, освен идейните ви опоненти - това да е недопустимо.
ЗА КАКЪВ МОРАЛ ТОГАВА ГОВОРИМ, ВЕНЦИ?
Но да се върна по-близко до въпросите ти, свързани с ездата.
Това твоето за достъпът на Народа до езда (ски, сърф и прочее) по времето на соца, е просто пръдня, проумей.
Не, че няма истина в думите ти, то ти експлоатираш тази истина лицемерно и както ти е удобно.
Защото възможност за езда по времето на соца е имало на 2-3-5 нека са 10 места в България.
Но колкото и достъпни като цени да са били тези бази, цената на въпросната езда не се изчерпва с цената на час езда.
Защото, ако ти си решел да заведеш щерка си, примерно, сигурно не само ще можеш все някак си да го направиш в рамките на работното си време дори, а може би (отбележи предположимостта в думите ми, а не императивизма както е при теб почти винаги) дори дядо й геееенееерааал ще ви подсигури служебна Жипка да ви закара.
За да речем 20 минути и при нулеви разходи за това.
При мен да речем: баща ми би следвало да тръгне с мен с автобуса, защото нямахме кола, а само "Иж"-е (с кош), което да ни коства не толкова 2х2,70лв. еднопосочно до София да речем, а 2 часа време отново еднопосочно само до автогарата в София.
Ами после?
Нататък до конната база?
Повтарям: Остави парите за пътуване - говори ми за ВРЕМЕТО.
Още час?
М?
Първият автобус за София беше в 6:00...
В 8 сме в София.
В 8:30 от същата автогара да тръгнем с друг автобус за конната база...
В 10 да сме там...
Най-късно в 16:30 трябва да сме отново на автогарата в автобуса за П-ще.
Или да си подсигурим хотел?
Ами ОК, но е възможно само, ако баща ми има възможност като почивка от работа, а аз от училище и то съвпадащи.
Еее...
Къде е социалността и РАВЕНСТВОТО ни?
М?
Дали някога във Враца е можело да се язди, за да го прави мой Приятел ежедневно, ако реши както прави в настоящия момент?
Парите СЕГА не го бъркат и поне веднъж седмично язди.
Но някога ВРЕМЕТО би го също бъркало.
Сега може да е "скъпо"...
Но ако има търсене (икономист си, мама му стара) - ще се намери предлагане.
В КОЯТО И ДА Е ТОЧКА НА СТРАНАТА!
И цената ще я определя КОНКУРЕНЦИЯТА и рано или късно тя ще влезе в някакви разумни граници, както е при Запада!
Или искаш да кажеш, че ездата е непосилна за ГЕРМАНСКИЯ ДЯДО?
За ВЕЛИКОБРИТАНСКИЯ ДЯДО?
За КАНАДСКИЯ ДЯДО?
За АМЕРИКАНСКИЯ ДЯДО?
За ЗАПАДНИЯ ВЪОБЩЕ ДЯДО?
Защо сегашния българин се опитваш да го сравняваш с някогашния отново българин?
АКО НЕ БЯХТЕ ВИЕ, КОМУНЯГИТЕ...
С ДОТИРАНИТЕ ВИ СОЦИАЛНИ ПРИДОБИВКИ, ЗА КОИТО В ЕДИН МОМЕНТ СЕ ОКАЗА НЕПОСИЛНО ДА ПЛАЩАТЕ КРЕДИТИТЕ, С КОИТО ГИ ДОТИРАХТЕ...
СЕГА БЪЛГАРИНЪТ ЩЕШЕ ДА Е КАТО ВСЯКА НЕИЗМИНАЛА ПЪТЯ НА СОЦА ДЪРЖАВА.
Как става така, че няма една капиталистическа държава която да е по-зле от и най-"великата" социалистическа?
М?
Защо някога никой от Запад не е идвал (говоря по принцип, а не, че не е имало единици, но и те не са идвали заради цената основно, а заради самото приключение да видят различен свят) при нас, а нашите погледи все гледаха натам? За ВСИЧКО!
Гледаха, ама през бодлива тел, Венци - хайде имай морала да отречеш!
И на гледащите се полагаше или "Белене" или куршум в гърба на полосата!
Да повторя:
Някога беше "достъпно", но имагинерно.
Защото принципно само на хартия беше достъпно.
Хайде нека околоградският от Баня да трябва да доведе сина си да язди де?
Вече трябва да хванат автобуса не в 6 за София, а в 10, защото трябва да се придвижат до П-ще.
И вече трябва да се връщат в не в 16:30, а в 13:30, защото пак трябва от П-ще да се приберат и в Баня.
Тоест, пристигат в София в 12:30 и в 13:30 трябва вече да се връщат.
Ехаааа, каква езда (по автобусите) ще падне само!
ГОВОРЯ ПРОСТО, ДА, НО ВЯРНО И ФАКТОЛОИЧЕСКИ.
Разумно и улегнало.
А не патетирам имагинерно като теб.
ТОЕСТ, СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ, ЧЕ В ДНЕШНО ВРЕМЕ ПОЧТИ ВСЕКИ ДЯДО ИМА МНОГО ПО-РЕАЛНА ВЪЗМОЖНОСТ ДА ЗАВЕДЕ ВНУЦИТЕ СИ НА ЕЗДА.
Защото най-малкото почти няма семейство в България, което да няма кола примерно.
А 100-200-300 лева все ще се намерят.
Ако не веднъж в месеца, то поне в годината.
Докато по времето на соца - 99% от децата в България бъди сигурен, че никога не са се качвали на кон в конна база.
Никога!
И само това ли?...
(казах, че ще съм крумо-напоителен - ха ха ха - следва продължение, така, че изчакай с реплики, моля)
цитирайПиташ ме дали знам колко струва ездата в момента в България, а това, ИЗВИНИ МЕ, е лицемерно от твоя страна защото аз съм пускал постинг от такова наше (със синовете ми и бъдещата ми една снаха) "приключение" и там съм пояснявал, че това място го посещаваме (вече минало време по обясними, но неприемани от вас причини, което на базата на никакви доказателства от ваша страна да оспорвате местоживеенето ми - си е чиста доза аморал) често.
И този постинг ти си го чел, защото дори коментираше след това, че е близо до... да не "излъжа", но няма да е като теб, а неволно - до родния край на когото и да е от близките ти.
И не само там сме посещавали места, предлагащи езда (която аз лично не съм практикувал де), а и други както много по-близо до само София, така и да речем до Враца.
Освен това, имам доста РЕАЛНИ Приятели ТУК, които практикуват езда.
Вики например. Земела. Най-доброто за мен Перо в блога.
Язди толкова, колкото ти не съумяваш дори да ни лъготиш. Ха ха ха ха
И понеже съм толкова груб, аморален и прочее тип... А въпросната е фина Дама... Та затова относително редовно си ВЕЧЕ пишем (до края на октомври 2019-та често се виждахме реално) и например наскоро ми сподели за новата си руса кобила.
Както и да е, да не изпадам чак толкова в такива подробности, при все, че го правя, за да... ДРАЗНИТЕЛСТВУВАТЕЛСТВУВАМ идиотите, които душа и свят им е да отричат каквото ги комплексира като обстоятелство не само спрямо мен, а и спрямо когото и да е.
Интересното е, че все на идеологическите си противници го отричате - за ВАС е все достоверно и вярно и не подлежи на съмнение.
И ето ти фактите.
Ама така неоспоримо при все и маловажно ти ги ето.
За икокото не е проблем да язди, нали така?
За щерка ти не е проблем да язди, нали така?
Пръцко се напръцка, че е яздил дори кораб и то като капитан, а не...
И никой от "НАС" не тръгна нито веднъж да опитва всячески да оспорва такива напълно нормални и нищо особени неща.
Включително и това за капитанстването на Пръцко!
На мен може да не ми се вярва на базата на интелекта му...
Но, сега внимавай:
- 1-во, аз си давам сметка, че НЕ ПОЗНАВАМ въпросния РЕАЛНО, за да мога да го определям като такъв или онакъв.
Когато казвам, че е идиот и алитерат, аз го казвам за един НИК тук и мнението ми почива на това, какво този НИК демонстрира ТУК.
Като човек може да е много по по и най.
Но той самият не позволи това да се "провери".
А сам го провокира!
Докато вие се опитвате да съдите този или онзи като РЕАЛНА личност и да отричате РЕАЛНИЯ му живот и то само на базата на комплексите си, без нито едно реално и неоспоримо доказателство.
Ама Уондер имала конюшна чак с расови жребци...
Абе може бе.
Ама защо за нея трябва да е истина, понеже Пръцко я е напръцкал, а за... Краси примерно, да не е?
Защо тя трябва да е собственик на агенция за недвижими имоти не само в България и то не каква да е, а на луксозни (естествено, при "вас" и приятните ви всичко е все най), а на нищо друго, освен идейните ви опоненти - това да е недопустимо.
ЗА КАКЪВ МОРАЛ ТОГАВА ГОВОРИМ, ВЕНЦИ?
Но да се върна по-близко до въпросите ти, свързани с ездата.
Това твоето за достъпът на Народа до езда (ски, сърф и прочее) по времето на соца, е просто пръдня, проумей.
Не, че няма истина в думите ти, то ти експлоатираш тази истина лицемерно и както ти е удобно.
Защото възможност за езда по времето на соца е имало на 2-3-5 нека са 10 места в България.
Но колкото и достъпни като цени да са били тези бази, цената на въпросната езда не се изчерпва с цената на час езда.
Защото, ако ти си решел да заведеш щерка си, примерно, сигурно не само ще можеш все някак си да го направиш в рамките на работното си време дори, а може би (отбележи предположимостта в думите ми, а не императивизма както е при теб почти винаги) дори дядо й геееенееерааал ще ви подсигури служебна Жипка да ви закара.
За да речем 20 минути и при нулеви разходи за това.
При мен да речем: баща ми би следвало да тръгне с мен с автобуса, защото нямахме кола, а само "Иж"-е (с кош), което да ни коства не толкова 2х2,70лв. еднопосочно до София да речем, а 2 часа време отново еднопосочно само до автогарата в София.
Ами после?
Нататък до конната база?
Повтарям: Остави парите за пътуване - говори ми за ВРЕМЕТО.
Още час?
М?
Първият автобус за София беше в 6:00...
В 8 сме в София.
В 8:30 от същата автогара да тръгнем с друг автобус за конната база...
В 10 да сме там...
Най-късно в 16:30 трябва да сме отново на автогарата в автобуса за П-ще.
Или да си подсигурим хотел?
Ами ОК, но е възможно само, ако баща ми има възможност като почивка от работа, а аз от училище и то съвпадащи.
Еее...
Къде е социалността и РАВЕНСТВОТО ни?
М?
Дали някога във Враца е можело да се язди, за да го прави мой Приятел ежедневно, ако реши както прави в настоящия момент?
Парите СЕГА не го бъркат и поне веднъж седмично язди.
Но някога ВРЕМЕТО би го също бъркало.
Сега може да е "скъпо"...
Но ако има търсене (икономист си, мама му стара) - ще се намери предлагане.
В КОЯТО И ДА Е ТОЧКА НА СТРАНАТА!
И цената ще я определя КОНКУРЕНЦИЯТА и рано или късно тя ще влезе в някакви разумни граници, както е при Запада!
Или искаш да кажеш, че ездата е непосилна за ГЕРМАНСКИЯ ДЯДО?
За ВЕЛИКОБРИТАНСКИЯ ДЯДО?
За КАНАДСКИЯ ДЯДО?
За АМЕРИКАНСКИЯ ДЯДО?
За ЗАПАДНИЯ ВЪОБЩЕ ДЯДО?
Защо сегашния българин се опитваш да го сравняваш с някогашния отново българин?
АКО НЕ БЯХТЕ ВИЕ, КОМУНЯГИТЕ...
С ДОТИРАНИТЕ ВИ СОЦИАЛНИ ПРИДОБИВКИ, ЗА КОИТО В ЕДИН МОМЕНТ СЕ ОКАЗА НЕПОСИЛНО ДА ПЛАЩАТЕ КРЕДИТИТЕ, С КОИТО ГИ ДОТИРАХТЕ...
СЕГА БЪЛГАРИНЪТ ЩЕШЕ ДА Е КАТО ВСЯКА НЕИЗМИНАЛА ПЪТЯ НА СОЦА ДЪРЖАВА.
Как става така, че няма една капиталистическа държава която да е по-зле от и най-"великата" социалистическа?
М?
Защо някога никой от Запад не е идвал (говоря по принцип, а не, че не е имало единици, но и те не са идвали заради цената основно, а заради самото приключение да видят различен свят) при нас, а нашите погледи все гледаха натам? За ВСИЧКО!
Гледаха, ама през бодлива тел, Венци - хайде имай морала да отречеш!
И на гледащите се полагаше или "Белене" или куршум в гърба на полосата!
Да повторя:
Някога беше "достъпно", но имагинерно.
Защото принципно само на хартия беше достъпно.
Хайде нека околоградският от Баня да трябва да доведе сина си да язди де?
Вече трябва да хванат автобуса не в 6 за София, а в 10, защото трябва да се придвижат до П-ще.
И вече трябва да се връщат в не в 16:30, а в 13:30, защото пак трябва от П-ще да се приберат и в Баня.
Тоест, пристигат в София в 12:30 и в 13:30 трябва вече да се връщат.
Ехаааа, каква езда (по автобусите) ще падне само!
ГОВОРЯ ПРОСТО, ДА, НО ВЯРНО И ФАКТОЛОИЧЕСКИ.
Разумно и улегнало.
А не патетирам имагинерно като теб.
ТОЕСТ, СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ, ЧЕ В ДНЕШНО ВРЕМЕ ПОЧТИ ВСЕКИ ДЯДО ИМА МНОГО ПО-РЕАЛНА ВЪЗМОЖНОСТ ДА ЗАВЕДЕ ВНУЦИТЕ СИ НА ЕЗДА.
Защото най-малкото почти няма семейство в България, което да няма кола примерно.
А 100-200-300 лева все ще се намерят.
Ако не веднъж в месеца, то поне в годината.
Докато по времето на соца - 99% от децата в България бъди сигурен, че никога не са се качвали на кон в конна база.
Никога!
И само това ли?...
(казах, че ще съм крумо-напоителен - ха ха ха - следва продължение, така, че изчакай с реплики, моля)
има Време и за..майтапчета, и усмивки..
стига ме излага, аз съм признала твоите качества/ а, за кусури
винаги, има поводи, и материална база :)
как ти идва, на ум, аз съм завършила Езикова Гимназия,
руски, немски и английски, с 5 45, през 1975...
според Роса Босата, тогава бях на 30г ))))))))
освен това, чета, като..луда, от 10г възраст, и даже ,имам
сериозен проблем с дясното Око, брат ми..(( имам само 5%
ефективен спектър..
и ти, си така смел, да ме упрекваш тук,, в "малка" (хронична) неграмотност..
обещавам да бъда ,оттук натам Дама ) но,бъди и ти - Кавалер..
ако, премахнеш и..постоянното дрънкане, за "Комунягите"..
ще, бъдеш на едно, заслужено, почетно място в Блоговата Стълбица )
моля, НЕ прави като Роса Боса)
цитирайстига ме излага, аз съм признала твоите качества/ а, за кусури
винаги, има поводи, и материална база :)
как ти идва, на ум, аз съм завършила Езикова Гимназия,
руски, немски и английски, с 5 45, през 1975...
според Роса Босата, тогава бях на 30г ))))))))
освен това, чета, като..луда, от 10г възраст, и даже ,имам
сериозен проблем с дясното Око, брат ми..(( имам само 5%
ефективен спектър..
и ти, си така смел, да ме упрекваш тук,, в "малка" (хронична) неграмотност..
обещавам да бъда ,оттук натам Дама ) но,бъди и ти - Кавалер..
ако, премахнеш и..постоянното дрънкане, за "Комунягите"..
ще, бъдеш на едно, заслужено, почетно място в Блоговата Стълбица )
моля, НЕ прави като Роса Боса)
ти /и останалото 5-6 кратун/ сте хора с анцузи
и в мисленето, и във възпитанието, и в поведението
далече, далече сте от смокинга на Венци
то няма нужда от чаршафи, те хората ви знаят..
цитирайи в мисленето, и във възпитанието, и в поведението
далече, далече сте от смокинга на Венци
то няма нужда от чаршафи, те хората ви знаят..
15.
анонимен -
А аз пък чух,
19.12.2021 21:01
19.12.2021 21:01
че освен анцуг адаша имал и много маратонки, ама все по една от модел. Крадял по магазините тези, които са оставени за проба, за да прави клипчета с тях.
цитирайЮл, че какво некавалерско има в това да подметна нещо, което е факт, тоест истина?
А е факт, че ти обикновено не си пропускала да отбележиш редките ми правописни (било то наистина грешки или от бързопис или друга причина) грешки, а в същото време твоите никак не са малко?
И точно понеже съм кавалер... А и знам как изживяваш такива неща... Та си мълча.
Колкото до мястото ми в блога: Аз ни най-малко не се боря за каквото и да е.
И при все това моето място тук е такова, че никой не може да ми го отнеме, най-малкото, защото съм казвал (а и ще ви го покажа когато реша), че тук съм преди всички ви, понеже съм пръв.
Така, че...
ПС за gogi4: "ДрагА"... Естествено, че осъзнавам нескопосаното ти тролене, породено от безсилие нещо истинно да кажеш...
Но понеже както вече казах, от утре до 5-ти не само няма да се занимавам с блога, а дори едва ли ще се сещам за него... Та след 5-ти ще "маршируваме" при всичките ми 16 (вече) чифта маратонки (и то при условие, че едни от показваните вече "бракувах") и с двата "цървула" от чифтовете.
16 ли казах?
Май са повече. Ха ха ха ха
цитирайА е факт, че ти обикновено не си пропускала да отбележиш редките ми правописни (било то наистина грешки или от бързопис или друга причина) грешки, а в същото време твоите никак не са малко?
И точно понеже съм кавалер... А и знам как изживяваш такива неща... Та си мълча.
Колкото до мястото ми в блога: Аз ни най-малко не се боря за каквото и да е.
И при все това моето място тук е такова, че никой не може да ми го отнеме, най-малкото, защото съм казвал (а и ще ви го покажа когато реша), че тук съм преди всички ви, понеже съм пръв.
Така, че...
ПС за gogi4: "ДрагА"... Естествено, че осъзнавам нескопосаното ти тролене, породено от безсилие нещо истинно да кажеш...
Но понеже както вече казах, от утре до 5-ти не само няма да се занимавам с блога, а дори едва ли ще се сещам за него... Та след 5-ти ще "маршируваме" при всичките ми 16 (вече) чифта маратонки (и то при условие, че едни от показваните вече "бракувах") и с двата "цървула" от чифтовете.
16 ли казах?
Май са повече. Ха ха ха ха
17.
анонимен -
Адаш,
20.12.2021 17:34
20.12.2021 17:34
мислиш ли, че до пети ще успееш да откраднеш и другия еш?
До вярно, празници, народ много, но пък не ти знам възможностите...
цитирайДо вярно, празници, народ много, но пък не ти знам възможностите...
18.
notfun -
...бат Венцо, хубо, ги редиш, но, не играеш честно!! анонимни Троловъдни
20.12.2021 17:54
20.12.2021 17:54
...не бива да се, намесват във вашите 'дебати', с бат Гошо,
знаеш, че съм.безстрастна ,но..честна,за разлика, от пунта Марийка)))
10. go4iito - Ваксина,
18.12 19:09
vacsine написа:
а дано! че липсата на нет и се е отразила много и сега компенсира с купища лайна.
Повръща ми се само щом я мерна. Губя желание да влизам в сайта. Чудя се как успява да докара този безумен и безмислен бъртвеж.
цитирайзнаеш, че съм.безстрастна ,но..честна,за разлика, от пунта Марийка)))
10. go4iito - Ваксина,
18.12 19:09
vacsine написа:
а дано! че липсата на нет и се е отразила много и сега компенсира с купища лайна.
Повръща ми се само щом я мерна. Губя желание да влизам в сайта. Чудя се как успява да докара този безумен и безмислен бъртвеж.
6. peperutka -
не можем оцелеем..без Мара Шепова 866, Музата.на червената пенсионАрия..
15.07.2019 13:55
14. vasilisa1917 -Мара Общата пак след теб ..слухти,Венце..
явно от 6 месеца...не@бана,и цвили..смело.. из блоокето...
маре, марче мароо ле ,шамбалова, алабалова...
пак си ужассноо закъсала...и изтъпялааа..
кой те изтърва, пак тук,сука..краснооя...
го4еваа,ти си тотално болна, зомбирана, редовна нет кРрова,
и това ,е многоо преди..1917)
пак се помъкна, по чужди блогове
като ..най жалка блокова мерудия / лу а и бясна..)
виж се само за 5 минутки..в Огледалото..
т. е..критично..
20.
starforlife -
Абе с тролове не говоря по принцип, но, gogi4, "скъпА", защо "другия еш"?
20.12.2021 19:07
20.12.2021 19:07
При 14 показани тогава чифта, ешовете са "другите ешове".
А те дори вече 16, при все "бракуването" на един.
Хей сега при мен ще покажа двата "цървула" на единия от новите ми чифтове "GEOX".
Защо само на единия ли?
Ми така съм решил бе.
цитирайА те дори вече 16, при все "бракуването" на един.
Хей сега при мен ще покажа двата "цървула" на единия от новите ми чифтове "GEOX".
Защо само на единия ли?
Ми така съм решил бе.
21.
get -
До 8. vencivaleri1951 - Какъв смислен дебат искаш - СЛЕ КАТО ТОВА КАКТО СИ ГО НАПИСАЛ ?
21.12.2021 12:34
21.12.2021 12:34
vencivaleri1951 написа:
Опитвам се да направя смислен дебат
но не успявам
С две думи
Теза първа- Зависи ли народопсихологията от режима на управление
и влияе ли лесния достъп до обществените фондове в изграждането на морално ценностна система
Теза втора- е ли възможно в бедна държава , да живееш смислен и интересен живот
Това вкратце
Опитвам се да направя смислен дебат
но не успявам
С две думи
Теза първа- Зависи ли народопсихологията от режима на управление
и влияе ли лесния достъп до обществените фондове в изграждането на морално ценностна система
Теза втора- е ли възможно в бедна държава , да живееш смислен и интересен живот
Това вкратце
За мен не става ясно - ПО ОТНОШЕНИЕ НА КАКВО е - "де'ебата"?
П.Пояснявам?
Какво се крие зад ползвания от теб Экономиста термин: обществени фондове ?
Конете ли са такива, самарите ли ... или що е това СПОРЕД ТЕБ - ОБЩЕСТВЕН ФОНД?
Търсене
За този блог

Гласове: 5796