Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2021 20:18 - Имаш ли кауза и характер да я защитиш, ще се получи
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1399 Коментари: 17 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Трябва да вярваме на децата си, колкото и до ги мислим незрели, че имат още "жълто около устата"
Преди година и половина млади хора  се изправиха срещу мафията да защитят плажа си/Велека/  Мафията имаше багери, фадроми, "горили", съветници,  депутати и на върха "примат"  , който си беше въобразил, че  има пожизненото право да "покрива" стадото си, когато и както си поиска. Но не би, тези млади хора му показаха "кукиш" Нямаха чекмеджетата му, прокурорите, джандарите, горилите ...Излязоха му насреща съмо със сърфовете  , аквалангите  и най вече  с интелект и характер. Бяха заплашвани, бяха уведомявани работодателите за "хулиганските" им постъпки  и за съжаление някои работодатели поддадоха. За още по голямо съжаление, предадоха хората си български работодатели и нито един чужд-европейски, американски, руски работодатели застанаха зад хората си . Дела, заплахи отново....и накрая младите хора запазиха" Велека " от мафията. Административният съд окончателно осъди в тяхна полза. Горд съм с дъщеря си и ме е срам от мене си донякъде. Казвал съм и , че е безполезно, да си гледа професията-плажове колкото щеш , и при комшиите и по далеч. Не, хванаха се в битка и я спечелиха-първо го изритаха от Дондуков 1, вчера и от "Велека" Сега както гледам масово се отказват от депутатски места. Тези които ще останете и тези които ще ги заместите , не ги предавайте. Щото ще хванат пак "дъските" "под мишка" и на " Царя"


Parvoleta Todorova Плаж Велека / Veleka Beach image се чувства благодарен/благодарна. Вчера в 19:22 ч.  ·  ИЗВИНЕТЕ, ЧЕ НЕ ГО ДАВАМЕ ЛЕСНО image Скъпи приятели, благодарение на Вашата безусловна и искрена подкрепа, незаконното Решение, взето в 12 без 5, поема своя път в канала на историята. imageВърховният административен съд спря окончателно незаконната процедура за концесия на плаж Велека, докато не бъде спазен Закона image Успяхме заедно да направим още една стъпка напред към спирането на беззаконието и презастрояването. Бъдете здрави, щастливи, усмихнати и съпричастни и през Новата 2022 година! Весела Коледа! Семейство плаж

image



Гласувай:
7



1. notfun - ..........................
16.12.2021 20:31
без думи :):):);))))
цитирай
2. notfun - ето...заради..
16.12.2021 20:36


ТАЗИ КРАСОТА, и такива Хора...
не съм ,избягал, не съм избягал, ощее )
както пееше, един Ку Ку вец...кога ли, беше...

https://youtu/iLakyXtsN4k
цитирай
3. get - Колега Венци :))) знаеш ли д...
16.12.2021 21:16
Колега Венци :)))

знаеш ли докъде стигнаха делата срещу Арабаджиев, Баневи ... и цялата останала криминално-приватизационна сволоч ?

За Цв. Василев от КТБ-то и Нове-то на Васил Божков - нема те питам?

П.П.
А за "ролята ти по спасяване на Велека" - Хвала!
цитирай
4. vencivaleri1951 - От Балчик на север и от Мичурин на юг е най красиво Черноморието
16.12.2021 21:37
Впрочем с Лети заедно бяхме на седмичен курс за сърф Та беше 12 госишна тогава -имахме станция в Ахтопол и там трима спасители студенти правеха нелегално обучение -7 дена , 14 часа 30 лв Ние започнахме 2мата и ни взеха 50 лв. От мен сърфист не стана-морска болест имам върху дъската. Дъщерята обаче не слиза от нея при възможност . Или катери, или е върху водата Лично мен ме беше много страх за тях, когато се "сбориха" с Мутрата и хората му-абе крушката не пада по далеко от дървото-не мен имам предвид-дядо, прадядо...

notfun написа:
без думи :):):);))))

цитирай
5. vencivaleri1951 - Виж Гет
16.12.2021 22:07
Банев, жив да го дерат-все ще му е малко. Към Арабаджиев нямам поглед.
Били сме истци /служебно наети бяхме/ в трудови-правни спорове за хотела в Сандански/42 човека/ и за още едно предприятие. Спечелихме делата/всичките/ и нито лев не видяха хората. Поболяха се, жилища загубиха, отидоха си с много болка някои...
Колкото до КТБ бе ясно на всеки мислещ човек, че може да стане това което стана. Банката беше на практика инвестиционен фонд. Някъде е позволено/аз подкрепям/ , в нас законът не го разрешава. Лично аз съм на плюс от КТБ-взимах си лихвата редовно, после гаранционният фонд ми плати главницата до стотинка. Василев никой и не иска да го съди наличен. Вярваш ли , че Вучич нямаше да го върне, ако бяхме поставили въпроса-тръбата я пускаме , но ни връщаш банкера. Къде щеше на майната да ходи-щеше да мръзне сега, а не да получава най евтиния газ след германците.
Не го искат, защото ще приказва-как и за колко бе депозитар на десетки държавни структури. Ами 30 от бюджетните депозити бяха по едно време в КТБ От какъв зор?
Пък Баце и Цветанов го честваха като банкер на годината, а КТБ само банка никога не е била Онези от ВПШ" Георги Димитров", колкото и да не са в час, но знаещи хора имаха в екипа си-Данков, Последния министър на финансите, Трайков, Томислав...

Аз за Велека, нямам заслуга. Нещо повече, бях загрижен и разубеждавах дъщеря ми -страх ме беше , особено след като видях вашего брата какво правеха зад колоните със студента и девойчето

get написа:
Колега Венци :)))

знаеш ли докъде стигнаха делата срещу Арабаджиев, Баневи ... и цялата останала криминално-приватизационна сволоч ?

За Цв. Василев от КТБ-то и Нове-то на Васил Божков - нема те питам?

П.П.
А за "ролята ти по спасяване на Велека" - Хвала!

цитирай
6. notfun - ...скоро, разглеждах, най хубавите плажове, в България, а щерката, ще да е Амазонка, каква да ее)))
16.12.2021 22:39
...многоо ме зарадва, чудесен Пост!
Весели празници, и да им се радваш много, на децата!!))

/Лично мен ме беше много страх за тях, когато се "сбориха" с Мутрата и хората му-абе крушката не пада по далеко от дървото-не мен имам предвид-дядо, прадядо...

notfun написа:
без думи :):):);))))
цитирай
7. blackpredator - Венци,
16.12.2021 22:57
никъф морал у вашето семейство
да се опъвате на Буцито и Ко...
цитирай
8. vencivaleri1951 - Хайде и ти за морал взе да говориш
17.12.2021 00:48
За морал има право да разсъждава само Гочето у блогО, а и въобще
Етичен, личен, симпатичен, харизматичен, атлетичен, сардонистичен, много чепичен...
Като изключим страховете които брах, наистина се гордея с щерката в случая
Все изпитвах вина , че сме им прецакали бъдещето с бездействието си, но биткаджии излязоха-тя и големият внук


blackpredator написа:
никъф морал у вашето семейство
да се опъвате на Буцито и Ко...

цитирай
9. vencivaleri1951 - БлОгодаря:) ! Здраве, радост , късмет през Новата година и Божия благодат през коледните празници
17.12.2021 01:01
notfun написа:
...многоо ме зарадва, чудесен Пост!
Весели празници, и да им се радваш много, на децата!!))

/Лично мен ме беше много страх за тях, когато се "сбориха" с Мутрата и хората му-абе крушката не пада по далеко от дървото-не мен имам предвид-дядо, прадядо...

notfun написа:
без думи :):):);))))

цитирай
10. starforlife - Венци, да ти са живи и здрави биткаджийте, но...
17.12.2021 11:59
... но ми се ще да ти дам един "съвет", както и да ти задам един въпрос.

"Съветът": Моето лично мнение е, че да се подаваш на комплексарската провокация на глупакът от 7-ми коментар и пишеш, цитирам те:
"Хайде и ти за морал взе да говориш
За морал има право да разсъждава само Гочето у блогО, а и въобще
Етичен, личен, симпатичен, харизматичен, атлетичен, сардонистичен, много чепичен..."
само превръща хубавият ти постинг във фарс.

Въпросът: Когато Лети е била на 12 години, ти какво работеше?
Предупреждавам те, че въпросът ми е "провокативен" и ще покаже липсата на добро ниво при морала ТИ, както и това, че при теб това понятие се размива в едно с понятието лицемерие.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Ще ти отговоря-въпросът не е провокация, след като действието се е състояло
17.12.2021 13:04
По това време бях държавен експерт със заплата около 500лв чисти/заедно с надбавките-езици/руски и френски, кин, допуск /секретни//
Почивахме обаче не в станциите на МС , а в станцията на бившото си предприятие /Агрострой/, където се записахме на курс, но само Лети го изкара.
Почивахме там по две причини-приятели и много богата спортна база за летни спортове, какмато нито една от станциите на МС , които съм посещавал нямаше. И не малка заслуга за тази база имах и аз като комсомолски секретар, иконом директор и т н. Имахме общо към 3000 души числен състав и може да се изчисли какво СБКМ се формира при средна заплата над 350лв за комбината
И съм посочил цената на курса-30 лв за 14 часа. За тридесет лева няма да можеш днес да се снимаш с инструктора. Ти си спортувал самбо...Малките внуци ходят на тайкондо и баща им плаща за двамата 100 лв на месец Ти какво си плащал? Внук ми , преди да преценят , че е перспективен, плащахме 70 лв на месец, плюс пари на кондиционен треньор, плюс пари за екип, бутонки , а лагерите да не говорим-много пари . Колко струва днес екип за кънки, ски. Ние с 10 лв карахме с гадже ски и оставахме за през нощта в Щастливеца Днес само 8 лева ти е да те качи лифтът и още 30-40 за карта за влековете
И ти го пиша това във връзка с нескопосаните ти съждения за морала
Последният представлява правилник на "групата" и нищо повече.
Естествено е този "правилник" при децата ми и внуците да е различен Защото децата са израстнали в общество с широк достъп до обществените фондове, в домове без решетки, в улици без наркомани и организирана престъпност. Внуците не вярват , че всичко е било така. Не вярват , че в почивните домове на металурзите, миньорите, строителите имаше в някои отношения, много повече екстри отколкото в станциите на МС Не вярват , че билета за театър бе по левче, за кино стотинки. Че лагерите в планина и море бяха за дребни пари , или безплатни дори.
И понеже никой до днес не е отрекъл , че "Битието определя съзнанието", то и моралът , плод на съзнанието се определя от битието. Моралът на гетото/а страната ни е гето в голямата си част/ не може да е еднакъв с този извън него. Няма как моралните ценности в моя дом например, ако се борим за оцеляване, да са същите , като в твоя, където се говори за борса, за имоти по света и т н
За фелациото и социализма. Пак не си дочел. Разкрепостяването/достигащо до извратеност/ в секса тръгва от социалистите и либералите по късно. Тези идиотии с джендър възпитанието е дежа вю и се е състояло като опит за първи път в СССР. Няма да се спирам на пораженията за децата върху които се е провел този експеримент-множество самоубийства.
И ако си отвориш библиотеката и потърсиш писмата между Маркс и Енгелс, мтого ще се изненадаш, както и тези между Ленин и Зиновиев...Фелациото не е проблем
Ще завърша със следното. Да говориш за морал, без да засегнеш етиката е празно говорене. Някъде смятат етиката и морала за синонима-аз не съм на това мнение. Ако моралът е правилник, то етиката е възпитание, общежитие за този правилник. Моралът е на групата, етиката е лична. Та каква е твоята етика драги. ти наричаш стремежа към добър тон , или съпричасност лицемерие. Без значение на възраст, пол , ти се държиш като алигофрен в блога. Ти си като талибан-атеист. Талибан си , защото си първичен, а атеист, защото не понасяш някой да е над теб. При теб не може да се говори за морал-не защото си лош, или добър/моралът не работи с тези категории/ а защото при теб липсва групата

starforlife написа:
... но ми се ще да ти дам един "съвет", както и да ти задам един въпрос.

"Съветът": Моето лично мнение е, че да се подаваш на комплексарската провокация на глупакът от 7-ми коментар и пишеш, цитирам те:
"Хайде и ти за морал взе да говориш
За морал има право да разсъждава само Гочето у блогО, а и въобще
Етичен, личен, симпатичен, харизматичен, атлетичен, сардонистичен, много чепичен..."
само превръща хубавият ти постинг във фарс.

Въпросът: Когато Лети е била на 12 години, ти какво работеше?
Предупреждавам те, че въпросът ми е "провокативен" и ще покаже липсата на добро ниво при морала ТИ, както и това, че при теб това понятие се размива в едно с понятието лицемерие.

цитирай
12. get - До 5. vencivaleri1951 - Бе Венци, ща прощаваш ама без да съм Экономост да те питам?
17.12.2021 13:46
vencivaleri1951 написа:

Колкото до КТБ бе ясно на всеки мислещ човек, че може да стане това което стана. Банката беше на практика инвестиционен фонд. Някъде е позволено/аз подкрепям/ , в нас законът не го разрешава.


Как можеш да говориш, а още повече "да мислим" за ИНВЕСТИЦИОНЕН ФОНД - след като в страната ни нямаше КАПИТАЛОВИ ПАЗАРИ ?!
Айде, сам за себе си направи справка - Кога, ВРЕМЕ - ДАТИРА създаването на КТБ ?!

Отгде ще дойдат в КТБ-то СВОБОДНИ ФИНАНСОВИ ПОТОЦИ ? ... вероятно от ограбеното на дребният спестител. ЧРез какви ли не врътки ОТ ВИДА ... Пирамиди, фараони ... гер'а Ъп" :))) Както се пееше в една - чалга, каквато бе по същността си и "икономиката" ни към този период !!!

Специален поздрав - КАТО ЗА ВАС, всите съветски Экономисти, станали либерал-МОНЕТАРИСТИ съгласно указания Кремля ...

https://www.youtube.com/watch?v=rtyJZTNYSIM
цитирай
13. starforlife - ~ 11. vencivaleri1951
17.12.2021 13:47
Хаааааа ха ха ха ха ха
Много ми е смешно и забавно когато:
- Сам си противоречиш (във времето, близко или далечно)...
- Сам си показваш "рогата" (във времето, близко или далечно)...
- Сам се оборваш във ВСЯКО едно отношение (във времето, близко или далечно)...
- ...

Но да оставя сега това настрана и да допълня нещо, което съм пропуснал в бързината при въпроса си.
И то е: Кога става това с въпросния курс по сърф? Коя (горе-долу) година?

И, Венци, не знам дали аз не съм "дочел" (цитирам те)...
При положение, че нищо не съм първо чел, за да пиша после...
Но ТИ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ "ДОЧЕЛ"!
Например: Какво фелацио те намира, при положение, че аз за такова дума не съм написал?
Но всъщност, с това само показа точно твоята първичност, която на мен се опитваш да припишеш.
Да ти обяснявам ли като на Крум как?
цитирай
14. vencivaleri1951 - Гоче, времето е вероятно близко до това когато си заключвал хладилника
17.12.2021 20:03
И ако в Панагюрише не сте виждали през 80те сърф, то в Агрострой на домакина бяха заведени 4 уиндсърфа , два скутера, две моторници, над 20 екипа за ски/зимни/
А дъщеря ми тук съм показвал снимки на вода/или сърф , или кану/ , също и на сноуборд.
Като гредам теб, то бонусите за висшия персонал в американските фирми е да ви подсигурят по време на дистинациите супермаркети
"Нисшия "персонал/нали така се изрази/ се интересуват повече от алпинизъм, зимни и водни спортове-тук съм показвал /а мога и още един път да пусна снимки на "нисшия персонал" от Олимп, Карапатите, Татрите...Пандимия им развали дестинация миналата година във френските Алпи. / Сега се сещам...На 99 % съм сигурен, че и в Китен милиционерите имаха в станцията уинд сърфове-може и да не го пиша правилно, но представлява дъска с чаршав

Фелацио и орален секс е едно и също Ти обясняваше как при социализма било аморално да се прави, говори за орална любов. Излъгали са те Гоче...Неприятен изглежда си бил на дамите, а са били ЕТИЧНИ :) да ти признаят, че не им се е "ровело" под тумбака ти...

starforlife написа:
Хаааааа ха ха ха ха ха
Много ми е смешно и забавно когато:
- Сам си противоречиш (във времето, близко или далечно)...
- Сам си показваш "рогата" (във времето, близко или далечно)...
- Сам се оборваш във ВСЯКО едно отношение (във времето, близко или далечно)...
- ...

Но да оставя сега това настрана и да допълня нещо, което съм пропуснал в бързината при въпроса си.
И то е: Кога става това с въпросния курс по сърф? Коя (горе-долу) година?

И, Венци, не знам дали аз не съм "дочел" (цитирам те)...
При положение, че нищо не съм първо чел, за да пиша после...
Но ТИ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ "ДОЧЕЛ"!
Например: Какво фелацио те намира, при положение, че аз за такова дума не съм написал?
Но всъщност, с това само показа точно твоята първичност, която на мен се опитваш да припишеш.
Да ти обяснявам ли като на Крум как?

цитирай
15. planinitenabulgaria - Влязох в Архива на Центъра и открих, че Вие сте хвърлили на времето много хайвер
18.12.2021 01:52
по тези места в комбинация с рускини. Това обяснява две Ваши присгтрастия. Аз обаче има градивно предложение:
Вие и г/жа Радостина да си смените гурото с Мен. Мотивите ми са, че аз мога да Ви науча на руска култура, а суегашният Ви гуро - Товарищ чернопръЦ на нищо не може да Ви научи, освен да Ви зоподмятва новите руски ракети и подводници. Това са простотии, изкуството пък няма край. Ще Ви посветя постинг скоро.
Подайте си документите, подкрепени от по трима поръчители. Може да Ви приема в своя Кръг, но е необходим предприсъединителен процес, при който ще бъдете поставени на тотален мониторинг.
цитирай
16. starforlife - ~
18.12.2021 08:20
vencivaleri1951 написа:
Гоче, времето е вероятно близко до това когато си заключвал хладилника
Аха.
Като не отделя време сега за това колко преиначено представяш заключването (което беше на стаята ми, а не на хладилника МИ) - ще кажа, че "моето" време беше 1987-ма, 1988-ма, 1989-та, защото на 16 години започнах да бачкам лятото по прибирането на балите от нивята.
Ами така е: Докато твоята Лети (да ти е жива и здрава и ни най-малко нямам за цел да кажа нещо негативно ЗА НЕЯ) се е учела на сърф в курс, КОЙТО ТИ СЪГЛАСНО СИ ПЛАЩАЛ ...Н...А... ...Ч...Е...Р...Н...О... - аз за 20-тина дена прехвърлях по 230-250 тона бали и вземах по 1200-1300 лева.
Повтарям: По времето, когато майка ми работеше за (социалистическите) 140 лева и АЗ НЕ БЯХ СЪГЛАСЕН ДА СЪМ СИ КУПИЛ ХЛАДИЛНИК (със зор и рушвет, за 360 лева, ако не ме лъже паметта), КОЙТО САМ ДА ПЪЛНЯ (на 16-17 годишна възраст) И ТЯ НЕ ДА ЯДЕ, А ДА ИЗЯЖДА ...В...С...И...Ч...К...О... НАЙ-ДОБРО, БЕЗ ДА СЕ ИНТЕРЕСУВА ОСТАВА ЛИ ЗА МЕН И СЕСТРА МИ.
Сестра ми, която естествено имаше ключ от стаята ми и когато се прибереше от школото в П-к, спеше в моята стая.
И мен не ме е срам, че чак дори се "гордея", да говоря за това заключване, а ти може да маскираш комплеските си като надраскотиш "психологическа" пръдня как поради тези моменти от детството ми, нанесли поражения в/у психиката ми, сега имам мания за притежание и затова вече имам още 2 чифта (към останалите 14 - хе хе хе хе) маратонки "GEOX" и 1 елегантни обувки "Salamander" (към останалите 8 - хе хе хе хе) .

vencivaleri1951 написа:
И ако в Панагюрише не сте виждали през 80те сърф, то в Агрострой на домакина бяха заведени 4 уиндсърфа , два скутера, две моторници, над 20 екипа за ски/зимни/
Както вече казах - какъв сърф на нивата бре, Венци?
Но пък с въпросните явяващи се годишната заплата както казах на майка ми - можех (и го правех) САМ да подсигурявам целия си живот, а не като твоите деца да отварям просто човчица.
И, ако трябва да се върна на "темата" ТИ за заключването, то ще припомня (защото съм го казвал, но истинните и очеизвадни обстоятелства от времето на идиотския ви соц се правиш, че са невидими, защото показват некадъритета на ГРУПАТА на която си бил член, а защо не ВАГИНА):
П-ще наистина е малък град. Но ЗА РАЗЛИКА ОТ СЕГА, по онова време в магазините "постоянно" имаше 2 вида шоколад: фин млечния, с ведрото и марципан - с цветче на невен май беше на опаковката - удивляващо защо.
И аз понеже се любовех вече с майката на Децата ми... С която сме ходили 9 години преди да се оженим и не само през тях, а и през следващите 12 от брака ни, нито веднъж не погледнах друга жена (това по темата за морала (и нравствеността - и нравствеността)...
Та ходех специално до П-к като окръжен град, да купя, АКО ИМА, "Чар" - онзи с лешниците. С който вече се изчерпваше соц-"имката" при шоколадите.
И не бях съгласен майка ми да изяде купените за гаджето ми шоколади (и други неща), отнели ми цял ден да ги подсигуря.
Така, че - заключвах, да.
Не хладилника или шоколада си, а отделеното време и малки (ли?) "грижи"/жестове за Любовта си!

vencivaleri1951 написа:
А дъщеря ми тук съм показвал снимки на вода/или сърф , или кану/ , също и на сноуборд.
Ами защото ти е толкова акъла, затова показваш такива снимки тук.
Но пък понеже "нашата" група, тези, които "ненавиждаме" лицемерието и лъжовния ВИ морал ИМАМЕ МОРАЛ, та това ти показване не е довело никога до някаква гавра с тези снимки от "наша" страна.
Виж обратното е точно обратно (ха ха ха) и после ти с целия си (клюкарски) "морал" все ме натискаш да съм показвал лични снимки.
Да не съм хахо като теб?
Но пък и друго да ти кажа: Всеки може да покаже снимки, Венци.
Отивам веднъж дори на Витоша, докато бях все още в България... Правя серия от снимки в различни екипи и с различни бордове... И ето ти няколко години кеф ти Карпатите, кеф ти Алпите.
Не казвам, че така е при щерка ти. Само казвам какво е възможно и обръщам внимание, че никой от "нашата" група не се е опитвал да оспори тези твои снимки, докато ЛИЧНО ТИ КОЛКО ПЪТИ КОМАНДИРОВЪЧНИ СИ ИСКАЛ ДА ПОКАЗВАМ.
Но и когато покажа... Визата си за САЩ примерно... Пак се започват какви ли не опити да отрицание.
Ама не се явявате пред "Тетевен" да видите такива неща с очите си, е не да ви бия.
Защото, проумей, че трябва да съм луд, че да ударя ПръцкА.
Та нали ще го убия с първия удар бре, Венци!
Виж, ако както ме разубеждаваха доста съблогъри - доведеше тумба и посегнеха - ще ги разнасям по паважа и после дълго ще си гукат в гипсови корита в реанимация.

vencivaleri1951 написа:
Като гредам теб, то бонусите за висшия персонал в американските фирми е да ви подсигурят по време на дистинациите супермаркети
Ако знам, че показването на... мравуняци - ха ха ха ха - ще ви дразни КОМУНЯГИТЕ повече - ще правя постинги с мравуняци, а не супермаркети.
Но да кажа и тук 2-3 очеизвадни и истинни думи:
Изживяванията по разните почивки, командировки, дестинации са един нематериален свят, който е СВЯТ (ха ха ха). СВЯТ като чистота, духовна в случая наслада.
Това би следвало да е нещо "неприкосновено" и държано далеч от хорските очи, както е при интимните изживявания.
Да постнеш снимки БЕЗ изживяващите заснетото, да - това го разбирам.
Но да държиш да присъстват и хората - е не, не мисля, че не само е редно, а и гот.
Просто хора.
Виж който цели да ДОКАЗВА, че е бил там - ми негова си тръпка бе - защо АЗ трябва да страдам от нея?
Но да кажа и друго, вече БЛОГОВО:
Планини, реки, морета - това са все природни дадености.
Защо да ги показвам на БЛОГЪРИТЕ, когато навсякъде ги има?
Едни по-страхотни, други не толкова.
Не е ли по-добре да се размислят хората с това, което ПОКАЗВАТ супермаркетите?
Защото такива (идиоти) като теб виждат там продуктите...
А разумните хора се замислят за всичко онова, което стои ЗАД тези продукти и прави цените им, качеството им, изобилието им и прочее и прочее.
Тоест, това е вид крясък към околните никога да не позволим комунягите да се върнат, защото ще ИМАМЕ пак НЕМКА и ПСЕВДОКАЧЕСТВО.
Планините не ти ги е направил соца...
Нито е зарибил моретата...
Но за ски, за които идиотираш, се чакаше с години да пуснат в магазина, а на трапезата ти само 3 вида риба.
ОТНОВО МЕТОФОРИ, ФИФИ, а ти се хващай буквално да думите ми, както за супермаркетите ми.
Пък после пак си мисли, че си безпристрастен моралист.

vencivaleri1951 написа:
"Нисшия "персонал/нали така се изрази/ се интересуват повече от алпинизъм, зимни и водни спортове-тук съм показвал /а мога и още един път да пусна снимки на "нисшия персонал" от Олимп, Карапатите, Татрите...Пандимия им развали дестинация миналата година във френските Алпи. / Сега се сещам...На 99 % съм сигурен, че и в Китен милиционерите имаха в станцията уинд сърфове-може и да не го пиша правилно, но представлява дъска с чаршав
Тралалайкането ти за Татри, Карпати, морета и прочее вече съм го репликирал. Остава ти да се замислиш в/у думите ми, но едва ли, защото ти смяташ своята чаша за пълна.
И тя е пълна, но с фекалии - ха ха ха.
СЕГА САМО КАТО ЗА МОРАЛ ГОВОРИМ, ТА ДА МИ ПОКАЖЕШ МЯСТОТО, КЪДЕТО И КОГАТО СЪМ УПОТРЕБИЛ ИЗРАЗА "НИСШ ПЕРСОНАЛ"!
ЗАЩОТО АЗ ТАКОВА НЕЩО ...Н...Е... СЪМ КАЗВАЛ НИКОГА!
За мен на каква позиция е даден човек, с какъв ценз и прочее, ни най-малко НЕ Е от значение и не това определя ще присъства ли в обкръжението ми или не.
ТИ СИ ТОЗИ, КОЙТО ПОСТОЯННО ПОЗНАНСТВАТА СИ С ПРОФЕСОРИ, ДОЦЕНТИ, ГЕНЕРАЛИ, МИНИСТРИ, ЧЕ И ПУТкИН ИЗТЪКВАШ!
Аз не занимавам околните с такива неща!
Само прочети коментарите си...
Ако не във всеки ВТОРИ, то във всеки ТРЕТИ не пропускаш да изтъкнеш чин, ценз и прочее, мислейки си, че това прави "ниво и квартал".
Попитай съпругата ти какво прави. По специалността й е.
И НЕ ПРИПИСВАЙ ДУМИ И ДЕЙСТВИЯ НА МЕН, КОИТО НЕ СА ИСТИНА!
НЕМОРАЛНО Е, ПРЕТЕНЦИО ДЪРТА!

vencivaleri1951 написа:
Фелацио и орален секс е едно и също Ти обясняваше как при социализма било аморално да се прави, говори за орална любов.


vencivaleri1951 написа:
Излъгали са те Гоче...Неприятен изглежда си бил на дамите, а са били ЕТИЧНИ :) да ти признаят, че не им се е "ровело" под тумбака ти...


(следва довършване)
цитирай
17. notfun - многоо хубава Тема, господа!! става и за офф-лайн)))
18.12.2021 10:41


vencivaleri1951 написа:
Фелацио и орален секс е едно и също Ти обясняваше как при социализма било аморално да се прави, говори за орална любов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060731
Постинги: 1353
Коментари: 19561
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031