Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2021 02:42 - Какво всъщност договориха янките с талибаните?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4522 Коментари: 30 Гласове:
6

Последна промяна: 20.08.2021 02:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 След Мюнхенското споразумение Чърчил  казва на Дейвид Лойд Джордж/тогавашен министър председател на Обединеното кралство"
-Получихте позора, ще получите и войната
Днес всеки сенатор може да каже на Байдън
-Получихте позора, ще получите и терора
Преди 20 години на 11 септември хора в паника скачаха от "Близнаците" и се разбиваха на настилката, Днес малко преди 11 септември хора в паника падаха от самолет или се привързваха за колесника и биваха смачкани при прибирането му. За американските пилоти, тези нежни душици , наследили деликатната душевност на тези преди тях от Хирушима и Нагазаки , бяха доведени специално психолози и свещеници. Били се разстроили , като видяли кадрите от падащите хора и човешките останки по колесника. 
Мелодрама за наивници и незнаещи. Няма см2 в съвременен самолет , който да е "скрит" за екипажа-и в пилотската кабина , и в "царството " на стюардите. Екипажът много добре е виждал хората по колесниците, както и падането им...Много добре са знаели , че прибирайки колесника успелите по някакъв начин да се завържат и закрепят ще се превърнат в пихтия. Кое е попречило на тези "нежни душици" да летят на по ниска височина /за да не замръзнат/ и да не прибират колесника. Биха имали шанс бедните афганци-малък, но шанс. Не , смачкали са ги като червеи-съзнателно и по инструкция. 
След това и цирк с попове и "баячи" , отклонявайки съчувствието от истинския адресат.Вчера адресатът бяха падащите от самолета хора, днес търкалящата се отрязана глава на млада афганка, утре хиляди още жертви.
И така беше в Корея, по късно в Китай, след това Куба, Виетнам, днес Афганистан, съвсем скоро Ирак. Навсякъде ще "идат като вълци, ще бягат като овци" и ще оставят в ръцете на изстрадалия и ожесточен противник съюзниците си. И защо е всичко това?
Защо заради печалбите на стотина фамилии трябва да гинат милиони, да се рушат държави
и артефакти на хилядолетни цивилизации.За какво загиваха наши военни. За какво купихме и пак ще купим скъпи и прескъпи самолети с дължина на полета над 5 хиляди км, като по диагонал страната ни е под 1000. Къде ще летим, срещу кого ще летим, кой прибира кръвнината за нашите момичета и момчета, хванали се от мизерия насилници в чужди държави да стават. Може да се сторят тежки думите ми , но някой може ли да ми даде смислен отговор за какво загинаха нашите хора в Ирак например. Какво лошо сме видели от иракчани някога. Купуваха от нас стоки, храни. Даваха ни поръчкиза строителсво, пращаха младежи да следват в нас? Трябваше обаче на доброто да отвърнем с нападение, заради  изфабрикувани лъжи за биологично и химическо оръжие.
Ирак днес е в руини и кръв. Както и Либия, както се опитаха да направят с ъс Сирия, както в кръв е  и ще бъде Афганистан. Казват че Близкоизточната криза струва около 7 трилиона на американския данъкоплатец, а Афганистан около 3 за тези 20 години. Тоест Пентагонът е похарчил десетина трилиона да загуби тези войни,  както загуби и предишните. И пак ще напиша-целите  тези ужас, болка, унижение...многото милиони погубени съдби-било физически, било духовно се правят за пари..за да вземат много пари малка група хора с ненаситен апетит.
ПРОКЛЕТИ ДА СА!

пс Предполагам, че някой щесе опита да сравни днешните събития с тези от 80те , когато от СССР бе поискана помощ от легитимните президент и правителство на Афганистан срещу радикалните ислямисти  от Ал Кайда Съветите откликнаха, но освен че се сражаваха, строяха, обучаваха -на място и в СССР. Създаоха и обучиха боеспособна армия, която почти 4 години се справяше успешно с радикалните ислямисти. Съветките подразделения не бягаха през глава, зарязвайки материална част и оръжие , а се изтеглиха по план, в продължение на година и половина и оръжие и материална част бе предадена по списък на правителствените подразделения. И да бъдем наясно. СССР даде не малко жертви СССР воюва срещу радиклания ислям, който е подкрепен от САЩ, НАТО, Пакистан, Китай... СССР не губи войната, подкрепяните правителство и президент Мохамед Наджибула имат контрал над страната.  В Афганистан се проваля Русия/а не СССР/ и то след отстъплението на договореностите с Афганистан от страна на вечно пияния Елцин. Афганистан е оставен без енергоносители и без муниции, без въздушна подкрепа.  Малко по късно Елцин ще изостави и СФРЮ и ще танцува туист, докато натовските бомбардировачи бомбардираха сърбите. Днес Русия е друга и нещата лека, полека започват да си идват по местата.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ..това са приказки, балалайни,. а не геополит анализ,извинявай, батька,,
20.08.2021 07:47
..Путин, както и Елцин,бяха "поставени" от едни и същи..Кукловоди..
политоика, не се коментира..с емоции, венци..съжалявам..

В Афганистан се проваля Русия/а не СССР/ и то след отстъплението на договореностите с Афганистан от страна на вечно пияния Елцин. Афганистан е оставен без енергоносители и без муниции, без въздушна подкрепа. Малко по късно Елцин ще изостави и СФРЮ и ще танцува туист, докато натовските бомбардировачи бомбардираха сърбите. Днес Русия е друга и нещата лека, полека започват да си идват по местата.
цитирай
2. notfun - https://youtu.be/eQa5n6hX07A
20.08.2021 07:49


хайде, да четеш..малко повече, на русскому ез..

Доигрались дебилы в многополярный мир? Лавров и Путин сели в свой навоз
цитирай
3. vencivaleri1951 - "Фройлан,,
20.08.2021 08:21
Нямам претенциите да разбирам от геополитика. Имам претенциите да съм човек роден и възпитан след Ренесанса, тоест човек с укорително отношение към варварщината и смяташ, че всеки родил се има право на живот и добруване. Познавам и до някъде историята , а тя ни ,, разказва,, , че след ВСВ янките нямат ден в който да са без война, тоест без да са нападнали някого. Пак историята ,,разказва, че янките не да довършили нито една от войните които са водили и са оставяли след себе си главно смърт и руини. Пиша с чувствата си , а не със самовнушението, че всичко знам и , че цивилизацията почва от мен. А и имам родова памет , която не ми позволява да забравя варварщината, която извършиха тези ,,деликатни,, люде с града ми? В Германия си...Попитай за Дрезден...

notfun написа:
..Путин, както и Елцин,бяха "поставени" от едни и същи..Кукловоди..
политоика, не се коментира..с емоции, венци..съжалявам..

В Афганистан се проваля Русия/а не СССР/ и то след отстъплението на договореностите с Афганистан от страна на вечно пияния Елцин. Афганистан е оставен без енергоносители и без муниции, без въздушна подкрепа. Малко по късно Елцин ще изостави и СФРЮ и ще танцува туист, докато натовските бомбардировачи бомбардираха сърбите. Днес Русия е друга и нещата лека, полека започват да си идват по местата.

цитирай
4. notfun - венци, това, не бе..обида, моля те!
20.08.2021 08:39
..и, аз съм Фрау, а не Фройлайн..)
аз също, съм Майка,баба, любима, и просто..Жена..

ние ,не можем ,с Емоции, да подхождаме към ВоенноПолит.Теми..
то, е същото, като...да пеем Маршове в..спалнята..

никога, не приемай 'нещата' лично..
аз съм полит анализатор, защото..го мога..
а не..една балалайка, която, не може да защити,и Името си!

пп
изпадаш в мелодрама, и фактология..
и, съм почти сигурна, че не четеш, това, което
ти предлагам..
Един умен Човек,над 50, би следвало, да умее,
да отдели Зърното от гумното!
и да е попрочел, за "някаква" Диалектика..

слънчеви поздрави, ти изпращам..


цитирай
5. notfun - ...един важен урок...
20.08.2021 08:51
има, и още, пак...там..

Нахлуването на СССР в Афганистан: раната, която не зараства
Преди 40 г. съветски войски нахлуха в Афганистан. След 10-годишна брутална война те се изтеглиха, без да са постигнали победа. Афганистан обаче беше опустошен: 2 милиона цивилни жертви, 5 милиона бежанци, изгорена земя.

Андрей Аветисян смята, че Русия си е извлякла поуки от окупацията и безславното си изтегляне от Афганистан. "Не бих го нарекъл синдром, а по-скоро важен урок, който научихме от тази война. Мисля, че Русия повече никога не би изпратила свои войници да воюват в Афганистан - под никакъв предлог."

Това обаче не е и необходимо, тъй като западните съюзници осигуряват едно равновесие на силите, което не позволява страната да затъне в тотален хаос. От тази патова ситуация печели и Русия, защото ако западната коалиция се изтегли от Афганистан, това ще дестабилизира целия регион и ще застраши също и руските интереси. Русия е заинтересована не само от това да бъде пресечена контрабандата на наркотици, а и да бъдат спрени ислямските екстремисти. Москва обаче не казва това в прав текст.

Дата 24.02.2019
Автор Сабина Матай

https://www.dw/bg/%D0%BD%D0%B0%D1%85%D0%BB%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%81%D1%81%D1%80-%D0%B2-%D0%B0%D1%84%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%8F%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0/a-47663088
цитирай
6. germantiger - пентагона никога не губи войни ...
20.08.2021 10:37
пентагона никога не губи войни

той постига винаги своята цел, а именно - разруха при противника или целта

част от това ти си посочил, а разбирането ти за война и победа или поражение е на "ниво" до 19 век или пък просто се правиш на две и половина

победа в смисъла на войните до 20-и век не е нужна почти никому, тя дори е вредна

подобни "окончателни" победи са редки и много рядко се поставят като крайна цел
цитирай
7. germantiger - финално
20.08.2021 10:40
американските и руските изроди след всв са емблематични за света

ти симпатизираш, буквално любиш едните изроди срещу другите, а те и двата изрода америакснкяи и руския са уроди

аз обичам немските мухльовци,които след всв са си пухльовци

обаче ме отвращава, когато някой се опитва да представи руските или америакснкииет изроди като добруи, справедливи или по-прави от опонентите им

да се ръбите кой е по-силен - да, това може, но да се ръбите, че тия или ония са добри а пък опонентите им зли - не, това е противно

допбри могат да бъдат само мухльовците
цитирай
8. germantiger - баш финално
20.08.2021 10:42
а английския алкохолизиран тюфлек както винаги е бил лъжец

защото ако за позора е прав, то за войната - не

той и други като него я заложиха в края на Псв
цитирай
9. vencivaleri1951 - Дори и с подобно виждане на нещата не си прав
20.08.2021 13:13
-Корейската война-явките се намесиха, а с това предизвикаха Китай и русия и знаем какво стана. И на мен не ми импонира северна Корея , но е фактор и има много повече перспектива от България в по далечен план.
-Китай. Чан Кайши контролираше 80% от Китай и янките решиха да се строят на "парада на победата" и предизвикаха "Северната мечка" да застане категорично до Мао и днес Китай е първа може би икономическа сила.
Куба-трън в задника
Виетнам-днес много сериозна икономика, а и авторитетен като "войник"

И мнението на практик
Баща ми въпреки противостоенето имаше симпатии и благодарност към англоговорящите. В Югославия , те ги спасяват-оръжие , лекарства, дрехи, храни, а и много англичани се бият редом с тях. След Виетнам/Военно аташе стана като почивка след виетнам/ мнението му силно се промени-не стават за нищо смяташе.
Към германците бе с голям респект, макар и противник -и в Югославия , и после на фронта.


germantiger написа:
а английския алкохолизиран тюфлек както винаги е бил лъжец

защото ако за позора е прав, то за войната - не

той и други като него я заложиха в края на Псв

цитирай
10. germantiger - следвайки твоите примери
20.08.2021 16:04
9. vencivaleri1951 - Дори и с подобно виждане на нещата не си прав
13:13
-Корейската война-явките се намесиха, а с това предизвикаха Китай и русия и знаем какво стана. И на мен не ми импонира северна Корея , но е фактор и има много повече перспектива от България в по далечен план.
-Китай. Чан Кайши контролираше 80% от Китай и янките решиха да се строят на "парада на победата" и предизвикаха "Северната мечка" да застане категорично до Мао и днес Китай е първа може би икономическа сила.
Куба-трън в задника
Виетнам-днес много сериозна икономика, а и авторитетен като "войник"

...

ВАРШАВСКИ ДОГОВОР - и днес знаем какво стана

СССР Е ГРОБ, НРБ УМРЯ и знаем какво стана

света говори на английски и знаем как стана

...

изключително наивно от теб като примери предивиквайки "укрупнените" шпримери от мен по ТВОЯТА ЛОГИКА И В ТВОЯ РЕД НА МИСЛИ

...

запада и в частност именно англо-говорящите победиха, разбира се засега

именно те побеждават вече няколко века наред

света е тяхната визия

китай е също западна визия и то англо-американска, не мечкадарска, руска или нечия друга
цитирай
11. germantiger - ++
20.08.2021 16:09
-Корейската война-явките се намесиха, а с това предизвикаха Китай и русия и знаем какво стана. И на мен не ми импонира северна Корея , но е фактор и има много повече перспектива от България в по далечен план.
-Китай. Чан Кайши контролираше 80% от Китай и янките решиха да се строят на "парада на победата" и предизвикаха "Северната мечка" да застане категорично до Мао и днес Китай е първа може би икономическа сила.

...

БЕЗ ТОЗИ ПРИЙОМ ПРЕД МЕН

не слагай каруицата пред коня

северна корея удари първа, не янките, те и оон бяха по-късни

никой не е предивиквал мао, той няма резервиран китай или права над китай въобще, не чан-кайши е ударил пръв, а това е векове наред протривостояние на изток, като руснаците бяха след англичаните и ффранцузите в китай колониално

стремежа ти да представяш историята като първи удар на запада и някаква предвизкана справ3еддлива мечкадарска реакция ер науивен и НЕПРАВИЛЕН, ПРОСТО НЕ Е ТАКА

всички сили са равни в интересите и наглостта си да ги налагат, добри няма

като западняците обикновено са първи, откриватели, по-успешни... обикновено, макар и не винаги
цитирай
12. notfun - Венци,Тигъра, макар и по грубо от мен, ти го е казал..Точно!!
20.08.2021 16:28

няма добри и лоши...войници )) не може, без Войни, докато има ВПК.
Войната е Синтеза..м у Две Тези...нищоо другоо!!
Хегел..)

не слагай каруицата пред коня

северна корея удари първа, не янките, те и оон бяха по-късни

никой не е предивиквал мао, той няма резервиран китай или права над китай въобще, не чан-кайши е ударил пръв, а това е векове наред протривостояние на изток, като руснаците бяха след англичаните и ффранцузите в китай колониално

стремежа ти да представяш историята като първи удар на запада и някаква предвизкана справ3еддлива мечкадарска реакция ер науивен и НЕПРАВИЛЕН, ПРОСТО НЕ Е ТАКА

всички сили са равни в интересите и наглостта си да ги налагат, добри няма

като западняците обикновено са първи, откриватели, по-успешни... обикновено, макар и не винаги
цитирай
13. germantiger - ...
20.08.2021 17:22
венци нищо не ми е казал, това АЗ МУ ГО КАЗВАМ

а той си дърпа към русията

докато аз му повтарям не от днес, а от години - няма добри и лоши

всички са "лоши" - те дори НЕ СА ЛОШИ

те са такива каквито трябва да са - нямат друг избор, трябва да са такива

за това аз се дразня на всякакви русофили и американофили примерно тук в блога

а това което НЕ АЗ, А ФАКТИТЕ МУ ДУМАТ Е:

именно запада наложи своята визия за света в ПОЧТИ планетарен мащаб

именно запада нпарави повечето в армия, наука, техника, икономика

другите повтарят най-често запада
цитирай
14. germantiger - и коя си ти да ми поясняваш какво ми ...
20.08.2021 17:23
и коя си ти да ми поясняваш какво ми думал венци, менци или някой друг

ти която се занимавша с шпутин, байдън, трамп и сие

та аз не се занимавам с тях и подобните тях - аз "им се гавря"

въобще кой нотрмален и умен човек се занимава с политика ?! бога ми
цитирай
15. notfun - ..ха ха ха....ти, май, подскачаш като Фюрера..альооо..
20.08.2021 17:31
тук е Отворена Социална платформа..а не, твоята кухничка!

правиш ли..разлика...
цитирай
16. germantiger - освен да дойдеш и да ми измише кух...
20.08.2021 17:32
освен да дойдеш и да ми измише кухнята

като хигиенистка това ти е специалност

аве парцал - колко кухни са забърсвали с теб?
цитирай
17. elenkokoschkov - ПРИМА!!!
20.08.2021 20:39
germantiger написа:
и коя си ти да ми поясняваш какво ми думал венци, менци или някой друг

ти която се занимавша с шпутин, байдън, трамп и сие

та аз не се занимавам с тях и подобните тях - аз "им се гавря"

въобще кой нотрмален и умен човек се занимава с политика ?! бога ми

НАПЪЛНИ МИ ДУШАТА!
цитирай
18. getmans1 - ТИГРЕ, на 100% си прав. . . САМО НЕ МЕ ...
20.08.2021 22:01
ТИГРЕ, на 100% си прав ... САМО НЕ МЕ КАРАЙ ДА ПОМАГАМ В КУХНЯТА на Юлка защото в случая и тя права

80-та година Китай моли света за помощ, моли РАЗВИТИЯ СВЯТ, НЕ СССР, за помощ ИНАЧЕ ЩЕ БЪДЕ ПРИНУДЕН ДА "ОТВОРИ ГРАНИЦИТЕ" ...Е, помогнаха му, сега "КИТАЙ Е ПЪЛНА КАСА" както казва ВВ1951 НО ЯВНО Е ЗАБРАВИЛ, че резервният ключ Е В ДРУГИ ГОСПОДАРИ ... Голям праз, че касата е пълна с разни ценни книги ...
цитирай
19. vencivaleri1951 - Гетьо, Съветите когато трябваше помогнаха на Китай/ а с това и на себе си/
20.08.2021 23:15
и "пиндосите " през глава бегАха. Ти по умен ли се мислиш от китайските финансисти.
Вярно е, че ще дойде ден и янките ще умножат трилионите си дълг по нула, но то ще бъде не защото са хитри, а защото ще са неплатежоспособни. Китай , както е кредитодържател, така е и кредитополучател. Впрочем всички мощни икономики са така.Тоест и китайците ще занулят кредитите си реципрочно.
Да, през 70 те, 80те, 90 те Китай беше на крачка да се срине подобно на останалите соц страни, но не се случи и днес са може би едноличен лидер като икономика.
САЩ през 90 бе световен хегемон, днес на моменти не ги взимат насериозно.
И питаш, какво САЩ са оставили на талибаните. Аз не знам, и тигърът не знае- Путин обаче знае, него питай. За какво мислиш Байдън търси толкова упорито среща с руския президент? И защо в Кремъл на крака дойдоха талибите след това. Ами уредиха му изтегляне на Байдън, а той престана да пречи на тръбата през Балтика и даде на талибаните това , онова...
И още нещо, Китай е много стара цивилизация, и ако ще връщаме назад, можем да кажем спокойно и , че когато Китай е правил научни открития, култура, то Западна Европа е била по гръцките и римските галери като добитък и на арените като гладиатор


getmans1 написа:
ТИГРЕ, на 100% си прав ... САМО НЕ МЕ КАРАЙ ДА ПОМАГАМ В КУХНЯТА на Юлка защото в случая и тя права

80-та година Китай моли света за помощ, моли РАЗВИТИЯ СВЯТ, НЕ СССР, за помощ ИНАЧЕ ЩЕ БЪДЕ ПРИНУДЕН ДА "ОТВОРИ ГРАНИЦИТЕ" ...Е, помогнаха му, сега "КИТАЙ Е ПЪЛНА КАСА" както казва ВВ1951 НО ЯВНО Е ЗАБРАВИЛ, че резервният ключ Е В ДРУГИ ГОСПОДАРИ ... Голям праз, че касата е пълна с разни ценни книги ...

цитирай
20. vencivaleri1951 - Ама не го казвам аз...Историята го казва тигре
20.08.2021 23:35
Русия, духовно винаги се е стремяла на Запад, още повече след Петър първи. Дворянството говори на френски, войската и университетите на немски. Интелектуалците копират западната наука и култура. С какво е отвърнато? Ами западът гледа на Русия като на плячка и още го прави. Преди Полша да стане губерния, поляци и литовци са превзели киев, пред стените на Москва са. Преди Прибалтика да стане Руска шведите нападат колко пъти руснаците. Западът организира и кръстоносен поход срещу им-и защо. Не са християни, не са религиозни...? Русия претенции за територия на Запад никога не е имала. Западът претенции за руски територии винаги е имал и е нападал. Икономиката на руснаците е много назад, защото оцеляването им винаги е зависело от армията им и основния ресурс винаги е бил за нея. Две неща са сигурни, Русия повече война на своя територия няма да води и все повече и повече ще става самодостатъчна страна

germantiger написа:
-Корейската война-явките се намесиха, а с това предизвикаха Китай и русия и знаем какво стана. И на мен не ми импонира северна Корея , но е фактор и има много повече перспектива от България в по далечен план.
-Китай. Чан Кайши контролираше 80% от Китай и янките решиха да се строят на "парада на победата" и предизвикаха "Северната мечка" да застане категорично до Мао и днес Китай е първа може би икономическа сила.

...

БЕЗ ТОЗИ ПРИЙОМ ПРЕД МЕН

не слагай каруицата пред коня

северна корея удари първа, не янките, те и оон бяха по-късни

никой не е предивиквал мао, той няма резервиран китай или права над китай въобще, не чан-кайши е ударил пръв, а това е векове наред протривостояние на изток, като руснаците бяха след англичаните и ффранцузите в китай колониално

стремежа ти да представяш историята като първи удар на запада и някаква предвизкана справ3еддлива мечкадарска реакция ер науивен и НЕПРАВИЛЕН, ПРОСТО НЕ Е ТАКА

всички сили са равни в интересите и наглостта си да ги налагат, добри няма

като западняците обикновено са първи, откриватели, по-успешни... обикновено, макар и не винаги

цитирай
21. radostinalassa - 22. vencivaleri1951
21.08.2021 06:13
Западняците никога не са имали достатъчно земя и ресурси. Руският елит е бил доста деградирал, за да се валожи Екатерина да отвори училищата за народа и да получи някакви кадри. Защото руският народ не е претърпял такъв жесток изкуствен отбор като западняците.Сега се започват войни в Близсия изток , за да се докарат млн мигранти в ЕС, чрез глада от Африка и се пуска биологично генетично оръжие.
Трябва ни статистика колко мигранти и колко автохтони са измрели от Ковида. Иначе раси няма , но някак си не успяват да ги смесят помежду им. Евреите в Америка се убедиха в тъпотата на ваклите.





цитирай
22. radostinalassa - А ние си даваме доброволно златото и тока.
21.08.2021 06:50
Няма нужда да използват базите за тази цел. Русите си имат земя и ресурси, но западняците нямат достатъчно.Казват, че сме ценни заради местоположението си. Оттук минава пътя на дрогата, оръжието и всичко друго.
цитирай
23. notfun - ..Венци..твоят блог, се превръща..
21.08.2021 09:01
в Плювалник, не знам, дали се..усещащ...))

буля Расса, Еленка Кокошкова, това и чака...наредена от 06 10..
цитирай
24. getmans1 - Чудя се какво предизвика тази твоя ...
21.08.2021 09:39
Чудя се какво предизвика тази твоя раздразнителност домакине!?

Тематиката в разговора е би требвало да е разположена в близкото минало 40-50 години и аз не се отплесвам от него ... Отделно мисля, че в казаното от мен няма нищо финансово ... Необяснимо ми е, при цялата тази декларирана претенция...
цитирай
25. radostinalassa - Фуна пак се обажда
21.08.2021 09:46
Имаш много здраве да разбираш от геополитика, Фуно. Гледай си езотериката и комунизма. И си оправи блога , тези там не могат да смятат.




цитирай
26. vencivaleri1951 - Гетьо, кака така да няма нищо финансово , гокато ти подставяш под съмнение инвестиционната политика на Китай
21.08.2021 12:39
Защото тази "каса ценни книги" са джиросани им акции от различни структури-финансови, търговски, производствени. Тоест китайците са купили дял или изцяло банки, финансови къщи, предприятия, селскостопански производства, търговски вериги и каквото се сетиш още. Тоест те са финансирали американски производства и услуги/както и янките са направили същото в Китай/. Твоето усещане и което усещане ни внушаваш/ключът от касата е в други господари или нещо подобно/ е че тези ценни книжа , господарите могат да обнулят и оставят китайчетата с пръст в уста. По делиормански-държат "китаецо" за топките. А нещата съвсем не са така. Най напред янките са на червено спрямо китай в търговския баланс помежду им./ Съвсем справедлив бе упрекът на Тръмп, че Китай е със значително по голяма изгода и в търговията, и в инвестициите. На американското печатане на пари, китай изкуствено подтиска валутата си под реалната стойност и янките не могат да "внесат" там инфлация, както го правят в цял свят, щото Китай има две парички-една вътрешна, друга за навън-нещо като преводна и обикновена рубла Тоест не може да намали с инфлация кредитната си задлъжнялост/ и ако бъдат засегнати изкуствено и предизвикано техни инвестиции, те могат да отвърнат със същото. Най важното обаче , което ти прогнозираш е че за да подпалят плевнята на опонента , янките са готови да запалят своя дом. Щото зад тези акции стоят американски структури, американски работни места, сборове за федералния и местните бюджети. До това е възможно да се стигне и вероятно ще се случи и тогава многоинвеститори ще загубят в т ч и Китай, но най-много ще загубят Щатите- това са инвестиции в "къщата им" Бъди здрав!
И защо кръгозорът да е в тези 40-50 години само?
Китай търсил бил през 80те помощ. Да търсил е финансова , а и технологична такава. Ние също търсихме и търсим. Няма държава която в целия си жизнен цикъл да е самодостатъчна. Въпросът , какво правят с финансовото и друго рямо отделните държави. Какво направи например Германия след ВСВ, англичаните също впрочем. Какво постигна Китай? Какво постигнахме ние, румънци, гърци, украинци
Ние окрадохме помощите и крадците направихме елит
В Германия имаше строг контрол и сурови мерки за отклоненията. В Китай нарушиха нашите разбирания за правата на човека и подсигуриха кредитно 9 грама в тила публично за корупционерите и мошениците от голям мащаб. Казвам кредитно , защото екзекуцията е платена-плаща я или осъдения, или наследниците му.
Испоменавам за китайската цивилизация преди хилядолетия главно заради това , че като хегелианци ще ме разберете. Философът разглежда развитието на обществата като спирала, тоест с върхове и падове
И ако едни са били центровете на възход преди няколко хилядолетия в Западната цивилизация, днес са други. А казвам ви хегелианци, защото често холандският Ви ментор вкарва "философия и психология" между авокадото и еленското" Западната философия, където според вас лидира Хегел/според мен Маркс/
Мисана вече и на "хегелианска" поезия го е ударил-бъдешщ български Сартър, но "десен" , а и десенът му малко фира.
И това според Хегел спираловидно развитие на обществата и размествания нагоре и надолу, най важното е да не изпаднеш като общество, държава...
Такива примери много и за съжаление "подсказки"
към нас , колкото щеш. Никаква раздразнителност гостенино, само известна тревога, че докато елитът се изяснява кой , от къде е и къде са ни корените, да не ни изкоренят време и обстоятелства Още един път бъдете здрави ти и тези които обичаш


getmans1 написа:
Чудя се какво предизвика тази твоя раздразнителност домакине!?

Тематиката в разговора е би требвало да е разположена в близкото минало 40-50 години и аз не се отплесвам от него ... Отделно мисля, че в казаното от мен няма нищо финансово ... Необяснимо ми е, при цялата тази декларирана претенция...
цитирай
27. getmans1 - Абе, какво си МИ заприписвал мис...
21.08.2021 14:14
Абе, какво си МИ заприписвал мислите на този и онзи ... Аз общувам съвсем простичко и надявам се нормално и на думите ми хич не допадат твоите философски вложки. Чудно ми за чий праз са тия твои неистови опити да "блеснеш" и особено да "поучаваш"... за първото до някъде те разбирам но второто е повече от отвратително по простата причина, че тук общуваш с хора със завършен и утвърден мироглед.

... Аз се включих заради умишленото ти нежалание да разбереш простичкото:


1. notfun - ..това са приказки, балалайни,. а не геополит анализ,извинявай, батька,,

... Както и казаното от Тигъра в ком. 6... И смешната твоя реакция срещу двамата - сега вземи, че ги натовари и тези двамата на гърба ми ...
цитирай
28. krumbelosvet - Фактите и интерпретацията на Венци са безупречни
15.09.2021 10:05
Само едно бих оспорил.
НЕ ЗА ПАРИ сеят смърт банкстерите. А за власт и то не каква да е, а за световно господство. ПЛЮС ИЗТРЕБЛЕНИЕ на неугодните им милиарди хора, И БЕЛИЯ ЧОВЕК преди всичко.
А гетманс е завършен трол, който чрез плоски софизми и елементарни лъжи, в серии коментари "разкарва топката" до пълно превземане и отравяне на постинга, който е неприятен за психо-десната му душевност. Която душевност нарича мироглед, и то завършен. А той просто е ЗАВЪРШЕН ТРОЛ.
А Гергер отчаяно се бори да спечели психологически ВСВ .много е травмиран, горкият тъгуващ нацист.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060529
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031