Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2021 01:43 - Жорето се възбудило и пише, и пеняви се...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4415 Коментари: 33 Гласове:
10

Последна промяна: 18.04.2021 01:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Да проследим историята на заболяването...
18.04.2021 07:41
Първоначално в главата на болния се заражда така наречената свръхценна идея. Лека- полека тя се превръща в идея- фикс. Накрая фикс идеята става налудна идея. Болният е изцяло обсебен от нея.

Та така, твоята налудна идея се казва Жорко. Не ти стига комунизмът, ами сега вече те мъчи и Жорко.
цитирай
2. radostinalassa - Като имам предвид опита си с въпросните....
18.04.2021 07:52
е точно обратното. Като няма аргументи Гого се вбесява и досущ като дете започва да се пени.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Ха, аз ли съм обсебен???
18.04.2021 09:15
Я виж каква драматургия ми посвещава ,,Великолепният,,.Зарязал е дивизията си ,
зарязал е и софтуера който правеше за ,,Боинг,, и а , а ще ги ,,приземи,, Не поглежда жена си и тя горката все в банята седи, търкала си нещо , пише Жорето, и как да не търка, като Жорко ,,Шекспириада,, прави за мен, какво и остава на горката!?
Наел е казват Тарантино и екипа му та да го увековечат с актови снимки от обществени тоалетни в Амстердам и Хага, та да ми ги изпраща заедно със сонетите



Яquote=apostapostoloff]Първоначално в главата на болния се заражда така наречената свръхценна идея. Лека- полека тя се превръща в идея- фикс. Накрая фикс идеята става налудна идея. Болният е изцяло обсебен от нея.

Та така, твоята налудна идея се казва Жорко. Не ти стига комунизмът, ами сега вече те мъчи и Жорко.[/quote]
цитирай
4. vencivaleri1951 - Жорко не е ,,бесен,, , той е развълнуван
18.04.2021 09:25
Помниш ли как ти го вълнуваше, и как си гукайте с часове по блоговете.
Доколкото той е винаги в крак с модата, а и е вече на други географски ширини
, взе , че обърна предпочитанията си и сега пише на мен. Не се сърди, аз нямам вина... ,,Пасивен съм,, в случая , както сам пише. ,,Активизирал,, се е той нещо!?

quote=radostinalassa]е точно обратното. Като няма аргументи Гого се вбесява и досущ като дете започва да се пени. [/quote]
цитирай
5. petgrig - Жоро
18.04.2021 09:48
просто изважда на показ, това, което всички, които сме били тук повече време, знаем. Разбирам, че не ти харесва, но в случая истината боли и то много.
цитирай
6. petgrig - По-добре кажи
18.04.2021 10:05
нещо във връзка с последния му коментар в последния му постинг. Особено за твоето Икококо, за Кофичко, а и за себе си.
цитирай
7. radostinalassa - 4. vencivaleri1951
18.04.2021 10:12
Сигурен ли си, че не ти изневерява паметта? Още при първите ни контакти, той започна да ме обвинява че съм трол, после че съм мъж, сякаш това е някакъв комплимент за ментално състояние. Спорихме някълкъ пъти, после ме ругаеше и накрая зарочна да ме изтрива, защото съм била глупава. Смешник. Гого Слабака.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Ха , и подгласничката на първа ханъма при Жорко
18.04.2021 10:13
бОли ме онова , дето Жорко все си го хвали и преекспонира, казват сънародниците ми в Сърбия . Пък за мен е и чест , толкова ангажиран и значим човек от АЙ ТИ индустрията /направо създател неин/ катадневно да ми отделя толкова време.
,, Пиндосите,, се оказва , че плащат луди кинти на Жорко да пише за мен. Как такава истина да боли? Напротив, повдига ми самочувствието.




quote=petgrig]просто изважда на показ, това, което всички, които сме били тук повече време, знаем. Разбирам, че не ти харесва, но в случая истината боли и то много.[/quote]
цитирай
9. vencivaleri1951 - Какво да кажа
18.04.2021 10:21
Гениални мисли, на гениален човек. Не чух всичко,. но и от това което чух се разбира за изтънчеността и деликатността на този рицар на достойнството и просвещението.
Бих поспорил единствено че бил баритон-далеко му е.
То е все едно кларинета със саксофона да сбъркаш.



petgrig написа:
нещо във връзка с последния му коментар в последния му постинг. Особено за твоето Икококо, за Кофичко, а и за себе си.

цитирай
10. petgrig - Ей затова
18.04.2021 10:28
всичко, което Жоро е написал за теб в последния си коментар и пише изобщо, е истина. Отговорът ти към мен показва, че няма как да възразиш на написаното по простата причина, че е вярно.
Още веднъж поздравления, че най-сетне се намери куражлия, който да ви изтипоса.
цитирай
11. starforlife - Не напълно логичен като конструкция и свързан коментар - умните ще радберат защо, а за глупавите подскадката "кръпки".
18.04.2021 11:12
Добро утро бре, ДЪРТЕЛ1951.

Ама ти не само си НАЕМЕН АРГАТИН, НЕЩАСТЕН на пропагандата на мАсква (първа малка буква, да), но явно си и НА ИЗХРАНВАНЕ ПРИ УЛИЧНАТА РАБОТНИЧКА И КОПЕЛЕНЦЕТО.
И не се прави, ФИЗИЧЕСКИ И МЕНТАЛЕНи СКОПЕЦо, че не разбираш за какво ти говори petgrig и се опитваш да избалалайкаш, че ти визира вербалното от клипчето, а не както точно и ясно ти е написал коменнар.

А този коментар си го изпроси и реално го написах под постинга на Радо, където също си го прочел.
И след това го пренесох при мен.

Та, дори да приемем, че не си прочел въпросния коментар, ПАСИВЕН_МАНАФе1951...
Явяващ се 13-ти тук:
https://getmans1.blog.bg/politika/2021/04/17/edno-mnenie-sreshtu-vasheto-mnenie.1757764
Или 5-ти тук:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/04/17/lyjata-raiat-na-pystrushnik1951.1757847

Аз почти ти го преразказах в това с главните букви!

Остава само да ти цитирам още нещо от въпросния коментар и ето, правя го:
ХЕЙ ТАКА - О..Ч..Е..И..З..В..А..Д..Н..О - МОГА ДА ТИ ПОКАЖА, ЧЕ НАЙ-ГРУБИТЕ И ГРОЗНИ ЕПИТЕТИ, С КОИТО ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТЕ/ВИ УДОСТОЯВАМ ДОКАТО АЗ РЕША, СА В..А..Ш..И!
ВАШИ НИВА И КВАРТАЛИ!

а ти да посетиш постинга на комплексар-икокото, ето този:

https://theeconomist.blog.bg/politika/2017/02/08/chak-sega-vidiah-che-trymp-ima-kato-moia.1508522

за да прочетеш там коментарите на изклецяците от агитката ви и се убедиш черно на бяло, че епитетите, с които те украсявам са точно на Икоооооококококо-то, на когото ти си ханъма, а не Радо (а сега тук вече и petgrig) на мен, защото се виж какво пишеш с лубрикант на езика там в например 19-ти коментар там, цитирам те:
Абе да ти кажа,
че освен по телефон го докарва на по хубава жена като Тръмп, и джипиеса му говори

на английски. А язди като Путин-само, че не гол до кръста, а дебидюс, лови риба на Проливите, а Путин тепърва се кани. Има си телевизор у Жипката, а ония и да си имат ги е шубе да си ги пускат ,щото резаците да не ги "набарат" С две думи "икомунистчето" си живее не по зле от прИзидентите. Ти как си се пита?


................................................................................................ StarForLife™ ·1757889~4.44-146·
цитирай
12. starforlife - И понеже явно си по-тъп, околкото ти личи и го показват куп твои изцепки постоянно...
18.04.2021 11:26
Та ще си позволя още по-есенциирано да ти го кажа:

НАЙ-ПОШЛИТЕ ЕПИТЕТИ, С КОИТО ТЕ НАРИЧАМ, СА ВАШИ!
НА ПРИЯТЕЛИТЕ ТИ РУСОФИЛИСТИЦИ, ОСНОВНО ИКООООКОТО И ПРЪЦКО!
"Преписал" съм ги и ти ги набивам в тъпата кратуна, но ти едва ли ще признаеш, че те отлично показват нивата и кварталите ви, а не опитите ти за валидиране на друго.

Така че, да повторя като за тъп комунистически цървул:
Копирай този линк
https://theeconomist.blog.bg/politika/2017/02/08/chak-sega-vidiah-che-trymp-ima-kato-moia.1508522
Посети постинга на "активното пидирасче" (без "т", а кавичките са понеже цитирам) Икокото...
И чети коментарите ВИ там.
След това пак говори, че аз съм простак, а вие сте от ниво и квартал.
Чети основно Икокото с неговите, цитирам:
"наемен аргатин, нещастен" - Икокото във 2-ри коментар
"дъртел" - Икокото от вече цитирания 22-ри коментар, от където е и "моето" "пасивен манаф"
"при уличната работничка и копеленцето" - отново Икокото, който може някой ден да се напикае в ръцете ми
"физически и ментален скопец" - отново същият, на когото "не" си ханъма


................................................................................................ StarForLife™ ·1757889~4.45-147·

ПС-1: Като посетиш постинга на Икооокококо-то и се насладиш на нивата и кварталите на приятелите си и основно него - Икоооокококо-то - не пропускай да прочетеш и моите два коментара там (от преди времето да започна да ви чеша с ВАШИТЕ ЧЕСАЛА по пръшливите ви гъзове) и също да отчетеш ниво и квартал, сравнявайки ги с вашите.

ПС-2: А сега да покажа друго твое лицемерие и това, че си глупав, м?
В 8-ми коментар тук, ти, ПАСИВНИ_МАНАФЕ1951 (Разбра ли най-после, че Икоооококо-то ти "подари" този епитет, а не аз?) тук, ти за пореден път използваш елементарния ви клинчер да се опитвате да вменявате как неприятните ви киснели постоянно тук, като написа:
Пък за мен е и чест , толкова ангажиран и значим човек от АЙ ТИ индустрията /направо създател неин/ катадневно да ми отделя толкова време.
Е... С мен не ви излиза сметката, точно, защото съм умен (хе хе хе) и знам как да го правя така, че да ви затапя и за този ваш плосък инструмент, който без капчица въображение използвате от години спрямо опонентите си.
Показвам, за да се понаучите малко от малко умът ви да е бръснач като моя (ха ха ха ха):
...
Всъщност, това ще го оставя за края на май.
Хей така, за да е по-сладко и по-"пълноценно" да видите вашата глупост и това как го правим умните хора.
цитирай
13. анонимен - Обади ми се 5-ef и каза че скоро ще ...
18.04.2021 11:53
Обади ми се 5-ef и каза че скоро ще раздава шамари,не знам какво има предвид,но не ми се мисли:))
цитирай
14. radostinalassa - Много ниско си спуснал бисквитките
18.04.2021 12:25
Искаш да ме изкараш неграмотна. Но ако станат задължителни, не ми се мисли.
цитирай
15. radostinalassa - По отношение на икономиста си ...
18.04.2021 12:26
прав. Доста е опърничав .
цитирай
16. levitan - Здравейте, дравейте, дравейте!А ...
18.04.2021 12:45
Здравейте,дравейте,дравейте!А съм малкото тенекиено вибраторче на Жорко....
цитирай
17. vencivaleri1951 - Виж Изтънчений и Великолепний...
18.04.2021 13:35
Наистина не разбирам гениалния ти замисъл-то кой ли може да разбере замисъла на Божето?
Нямам комфорта, който ти подсигуряват твоите работодатели-хем да ти плащат много, хем ти да кесиш нон-стоп в социалните мрежи, с цял куп профили и приближени "ханъми"

Трябва поне два пъти да си разходя кучетата, да обърна внимание на внучетата, по някоя дребна паричка да изкарам за играчки, прешка за жената.
Добре , че Кремъл поне ми дава за храната
Така , че аз нямам времето да чета , кой какво ти написал, а честно да си кажа не се и задълбочавам много, защото е губителна за егото ми всяка среща с титан на мисълта, като теб. Кой, какво ти казал не ме интересува, не може да ми попречи да ти се възхищавам и да се "отъркам" епистоларно в теб и ерудираното ти обкръжение. " Отвечаю , только за свой базар"! / Помоли гет, в краен случай Ико-гугъл няма да ти го преведе/

Това , което се възхищавам е и родолюбието ти.
Синът на ген Трънски едва ли в чужбина е занесъл книгите на баща си, но ти си ги поставил в специално поръчани от теб шкафове , които не търпят да бъдат снимани и за това виждаме книгите на плотчето. Не познавам българин, който би занесъл лъжици и вилици по време на гурбет/ от там беше закачката"фамилното сребро"/, защото лъжицата която бе постнал бе родно производство и ме кара да се гордея с теб. Казвам си брей, подобно на рекламата в Кауфланд за българска лютеница.
Ти си гордост българска Жорко. От теб научих, че янките имат ли престижна позиция свободна, гледат веднага да намерят българин за нея-теб, повече от интимната ти приятелка...
Виждам и колко си деликатен. Бидейки командващ дивизия, започна да се изразяваш като главнокомандващия си Байдън-биполярно. И на теб и на него слабост му е Путин. Ту му се кани, ту на срещи го кани. Точно като теб-Путин и Байдън пред Тетевен
Иначе и аз съм чувал злословия по твой адрес. Например, че снимаш винаги колите , жилищата си, дестинациите, без да присъстваш на снимките. То е защото не знаят че си засекретен специален агент.
Позволено ти е само в обществени тоалетни да се снимаш, та чуждите служби да бъдат заблудени ,
че си със " жълта книжка" , а не супер агент, който ще ги унищожи.






starforlife написа:
Та ще си позволя още по-есенциирано да ти го кажа:

НАЙ-ПОШЛИТЕ ЕПИТЕТИ, С КОИТО ТЕ НАРИЧАМ, СА ВАШИ!
НА ПРИЯТЕЛИТЕ ТИ РУСОФИЛИСТИЦИ, ОСНОВНО ИКООООКОТО И ПРЪЦКО!
"Преписал" съм ги и ти ги набивам в тъпата кратуна, но ти едва ли ще признаеш, че те отлично показват нивата и кварталите ви, а не опитите ти за валидиране на друго.

Така че, да повторя като за тъп комунистически цървул:
Копирай този линк
https://theeconomist/politika/2017/02/08/chak-sega-vidiah-che-trymp-ima-kato-moia.1508522
Посети постинга на "активното пидирасче" (без "т", а кавичките са понеже цитирам) Икокото...
И чети коментарите ВИ там.
След това пак говори, че аз съм простак, а вие сте от ниво и квартал.
Чети основно Икокото с неговите, цитирам:
"наемен аргатин, нещастен" - Икокото във 2-ри коментар
"дъртел" - Икокото от вече цитирания 22-ри коментар, от където е и "моето" "пасивен манаф"
"при уличната работничка и копеленцето" - отново Икокото, който може някой ден да се напикае в ръцете ми
"физически и ментален скопец" - отново същият, на когото "не" си ханъма


................................................................................................ StarForLife™ ·1757889~4.46-148·

ПС-1: Като посетиш постинга на Икооокококо-то и се насладиш на нивата и кварталите на приятелите си и основно него - Икоооокококо-то - не пропускай да прочетеш и моите два коментара там (от преди времето да започна да ви чеша с ВАШИТЕ ЧЕСАЛА по пръшливите ви гъзове) и също да отчетеш ниво и квартал, сравнявайки ги с вашите.

ПС-2: А сега да покажа друго твое лицемерие и това, че си глупав, м?
В 8-ми коментар тук, ти, ПАСИВНИ_МАНАФЕ1951 (Разбра ли най-после, че Икоооококо-то ти "подари" този епитет, а не аз?) тук, ти за пореден път използваш елементарния ви клинчер да се опитвате да вменявате как неприятните ви киснели постоянно тук, като написа:
Пък за мен е и чест , толкова ангажиран и значим човек от АЙ ТИ индустрията /направо създател неин/ катадневно да ми отделя толкова време.
Е... С мен не ви излиза сметката, точно, защото съм умен (хе хе хе) и знам как да го правя така, че да ви затапя и за този ваш плосък инструмент, който без капчица въображение използвате от години спрямо опонентите си.
Показвам, за да се понаучите малко от малко умът ви да е бръснач като моя (ха ха ха ха):
...
Всъщност, това ще го оставя за края на май.
Хей така, за да е по-сладко и по-"пълноценно" да видите вашата глупост и това как го правим умните хора.

цитирай
18. starforlife - Мизерник1951, запомни го този момент:
18.04.2021 14:11
14:10 по времето на сървъра е...
И ти в своя 18-ти коментар си до ниво цитиране на моя и заглавието без запетайка (ха ха ха, ама не е вярно, че си НЕГРАМОТНИК) на твоя "Виж Изтънчений и Великолепний..."

................................................................................................ StarForLife™ ·1757889~4.46-148·

ПС по следващия твой, 20-ти коментар: Абе, ТЪПО_ПАРЧЕ1951... Левитан е ВАШ фейк-профил и прави пръцкащ опит да ме подиграе бе, ТЪПАКООО.
Бааси... Ти наистина си по-тъп, отколкото те възприемах.
Виж за отвъдното си прав: ВИЕ с единия крак (да сте живи и здрави естествено) сте вече там.
И когато и последният комунига от обява идиотско време се смее...
Е те тогава Родината ни наистина по-осезаеме ще започне да граби Напред и Нагоре.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Ето и Левитан от отвъдното си взел за
18.04.2021 14:20
говорител. Как да не каже човек Алилуя , срещайки се с теб


анонимен написа:
Здравейте,дравейте,дравейте!А съм малкото тенекиено вибраторче на Жорко....

цитирай
20. vencivaleri1951 - Прав си Жорко,
18.04.2021 14:23
Позволих си и аз да купя нещо полезно по думите ти-кокосови орехи-бяха на промоция. А те внучетата не разбират, че пиша на Велик човек и дай да вадим "млякото" да им беля вътрешността. Загубих време, а и не пиша бързо. Прости ми Великий, че те оставих толкова време да чакаш...Разбирам гнева ти "сине Пелеев"

vencivaleri1951 написа:
Наистина не разбирам гениалния ти замисъл-то кой ли може да разбере замисъла на Божето?
Нямам комфорта, който ти подсигуряват твоите работодатели-хем да ти плащат много, хем ти да кесиш нон-стоп в социалните мрежи, с цял куп профили и приближени "ханъми"

Трябва поне два пъти да си разходя кучетата, да обърна внимание на внучетата, по някоя дребна паричка да изкарам за играчки, прешка за жената.
Добре , че Кремъл поне ми дава за храната
Така , че аз нямам времето да чета , кой какво ти написал, а честно да си кажа не се и задълбочавам много, защото е губителна за егото ми всяка среща с титан на мисълта, като теб. Кой, какво ти казал не ме интересува, не може да ми попречи да ти се възхищавам и да се "отъркам" епистоларно в теб и ерудираното ти обкръжение. " Отвечаю , только за свой базар"! / Помоли гет, в краен случай Ико-гугъл няма да ти го преведе/

Това , което се възхищавам е и родолюбието ти.
Синът на ген Трънски едва ли в чужбина е занесъл книгите на баща си, но ти си ги поставил в специално поръчани от теб шкафове , които не търпят да бъдат снимани и за това виждаме книгите на плотчето. Не познавам българин, който би занесъл лъжици и вилици по време на гурбет/ от там беше закачката"фамилното сребро"/, защото лъжицата която бе постнал бе родно производство и ме кара да се гордея с теб. Казвам си брей, подобно на рекламата в Кауфланд за българска лютеница.
Ти си гордост българска Жорко. От теб научих, че янките имат ли престижна позиция свободна, гледат веднага да намерят българин за нея-теб, повече от интимната ти приятелка...
Виждам и колко си деликатен. Бидейки командващ дивизия, започна да се изразяваш като главнокомандващия си Байдън-биполярно. И на теб и на него слабост му е Путин. Ту му се кани, ту на срещи го кани. Точно като теб-Путин и Байдън пред Тетевен
Иначе и аз съм чувал злословия по твой адрес. Например, че снимаш винаги колите , жилищата си, дестинациите, без да присъстваш на снимките. То е защото не знаят че си засекретен специален агент.
Позволено ти е само в обществени тоалетни да се снимаш, та чуждите служби да бъдат заблудени ,
че си със " жълта книжка" , а не супер агент, който ще ги унищожи.






starforlife написа:
Та ще си позволя още по-есенциирано да ти го кажа:

НАЙ-ПОШЛИТЕ ЕПИТЕТИ, С КОИТО ТЕ НАРИЧАМ, СА ВАШИ!
НА ПРИЯТЕЛИТЕ ТИ РУСОФИЛИСТИЦИ, ОСНОВНО ИКООООКОТО И ПРЪЦКО!
"Преписал" съм ги и ти ги набивам в тъпата кратуна, но ти едва ли ще признаеш, че те отлично показват нивата и кварталите ви, а не опитите ти за валидиране на друго.

Така че, да повторя като за тъп комунистически цървул:
Копирай този линк
https://theeconomist/politika/2017/02/08/chak-sega-vidiah-che-trymp-ima-kato-moia.1508522
Посети постинга на "активното пидирасче" (без "т", а кавичките са понеже цитирам) Икокото...
И чети коментарите ВИ там.
След това пак говори, че аз съм простак, а вие сте от ниво и квартал.
Чети основно Икокото с неговите, цитирам:
"наемен аргатин, нещастен" - Икокото във 2-ри коментар
"дъртел" - Икокото от вече цитирания 22-ри коментар, от където е и "моето" "пасивен манаф"
"при уличната работничка и копеленцето" - отново Икокото, който може някой ден да се напикае в ръцете ми
"физически и ментален скопец" - отново същият, на когото "не" си ханъма


................................................................................................ StarForLife™ ·1757889~4.46-148·

ПС-1: Като посетиш постинга на Икооокококо-то и се насладиш на нивата и кварталите на приятелите си и основно него - Икоооокококо-то - не пропускай да прочетеш и моите два коментара там (от преди времето да започна да ви чеша с ВАШИТЕ ЧЕСАЛА по пръшливите ви гъзове) и също да отчетеш ниво и квартал, сравнявайки ги с вашите.

ПС-2: А сега да покажа друго твое лицемерие и това, че си глупав, м?
В 8-ми коментар тук, ти, ПАСИВНИ_МАНАФЕ1951 (Разбра ли най-после, че Икоооококо-то ти "подари" този епитет, а не аз?) тук, ти за пореден път използваш елементарния ви клинчер да се опитвате да вменявате как неприятните ви киснели постоянно тук, като написа:
Пък за мен е и чест , толкова ангажиран и значим човек от АЙ ТИ индустрията /направо създател неин/ катадневно да ми отделя толкова време.
Е... С мен не ви излиза сметката, точно, защото съм умен (хе хе хе) и знам как да го правя така, че да ви затапя и за този ваш плосък инструмент, който без капчица въображение използвате от години спрямо опонентите си.
Показвам, за да се понаучите малко от малко умът ви да е бръснач като моя (ха ха ха ха):
...
Всъщност, това ще го оставя за края на май.
Хей така, за да е по-сладко и по-"пълноценно" да видите вашата глупост и това как го правим умните хора.


цитирай
21. petgrig - Нищо не можеш
18.04.2021 14:25
да кажеш за основата на спора, нали? Затова, както Жоро правилно ви казва, си празнолейкате и си мислите, че другите не ви виждат какви сте...
цитирай
22. blackpredator - Жорко, Жорко
18.04.2021 16:07
IQ-то ти, колкото pH на вагина
като ги сумирам с Гетювото и това на Пулюгриг,
се получава температурата у стаята на тъщата

възхищавам се на Венци, за интелигентните
крошета в простата ти мутра
повтарям - крошета в простата ти мутра!
Гоче, на теб ти липсват не първите седем,
първите седемнайсе..
тоя хиатус ни Гугъл, ни Александрийската библиотека компенсират..

Форца!
цитирай
23. planinitenabulgaria - Не разчитате ли посланията в коментариите до Вас на една г/жа с примряла душица?
18.04.2021 16:11
Един поздрав от мен:
https://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2021/04/18/novopredstavenite-hora-na-izkustvoto-pred-noviia-parlament.1757943
цитирай
24. radostinalassa - Той направо си забравя граматиката...
18.04.2021 16:55
и буквите, когато му пиша. Скалата пак е падал от възторг в дерето.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Виж драги
18.04.2021 18:29
Няколко коментара имаш и все за "другите " говориш. Говори за себе си човече. Ама и ти като барина си. Той бил ми говорил и писал цинизми защото някой си, някога му написал нещо, а аз не съм го репликирал например. Това е синдром на защитеното дете- Тате , Ванчо ме спъна...-И тате с колана тича...
Или псуването, цинизмите и т н
Синдромът на псуващия родител. Това , че Жорко бил напсуван от някого, а той пък ще напсува трети , но иначе речта му била ерудирана и , че е така могли да потвърдят еди колко си блогъри, които го познавали лично, са приказки за лапни шарани , като теб. Защо Жоро не ме провокира да го напсувам. Вярваш ли , че не мога, че не знам...Половината ми рода по бащина линия са сърби. Просто не ми харесва, имам си самочувствието и моженето да се изразявам без " ебем те". И ако го направя спрямо Жоро , по какво ще се различавам от него. Както пише Кастанеда, всеки човек в себе си има два вълка-добър и лош, възпитан и пошъл ...и т н . Дали си умен или не , не зависи от теб...Дали си нисък или висок, също не зависи от теб...Кой вълк да храниш обаче зависи единствено от теб. Просто храним различни вълци с Жоро и теб
Сега очаквам на плотчето поредица от произведения на Кастанеда.



petgrig написа:
да кажеш за основата на спора, нали? Затова, както Жоро правилно ви казва, си празнолейкате и си мислите, че другите не ви виждат какви сте...

цитирай
26. radostinalassa - Докъде я докарахме?
18.04.2021 20:45
На единия му се схваща ръката, а на другия и мозъка и ръката. Доколкото помня, първият никога не разбира кога се шегувам и все трябваше да обяснявам кое е шега. така , че обясних.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Жоро, не мисля да отварям клиповете
18.04.2021 20:52
Просто искам да те попитам , защо ти е този ад в главата. Чисто човешки те питам. Аз мога, не аз мота, но мога да помоля , та Анджелина Джоли да е полегнала на плота ми в кухнята. Какво ще ми донесе това? Завист? И какво ме топли това? И да е реално, пак какво от това. Ще се чувствам ли по щастлив отколкото с човека до мен?
Не знам от кога , но ти живееш имам чувството за мнението на другите за теб. Воюваш по най-глупавия начин за това мнение и си скаран с всички и за всичко. Мен остави-дърт, тъп, комунист, русофил...
Някои неща не зависят от мен-ума, възрастта...другите са ми избор. Мой избор, непрестижен , но мой! Ги обаче с колко хора си скаран и държиш недопустим тон с тях-мъже, жени, близките им...Човек, който не прибира ръце по шевовете пред теб е боклук. Човек който не се възхищава от теб е боклук...
Ти живееш в забавачката , като че ли


starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Наистина не разбирам гениалния ти замисъл-то кой ли може да разбере замисъла на Божето?
Нямам комфорта, който ти подсигуряват твоите работодатели-хем да ти плащат много, хем ти да кесиш нон-стоп в социалните мрежи, с цял куп профили и приближени "ханъми"

Трябва поне два пъти да си разходя кучетата, да обърна внимание на внучетата, по някоя дребна паричка да изкарам за играчки, прешка за жената.
Добре , че Кремъл поне ми дава за храната

https://www/watch?v=holpTVwOy2g


vencivaleri1951 написа:
Така , че аз нямам времето да чета , кой какво ти написал, а честно да си кажа не се и задълбочавам много, защото е губителна за егото ми всяка среща с титан на мисълта, като теб. Кой, какво ти казал не ме интересува, не може да ми попречи да ти се възхищавам и да се "отъркам" епистоларно в теб и ерудираното ти обкръжение. " Отвечаю , только за свой базар"! / Помоли гет, в краен случай Ико-гугъл няма да ти го преведе/

Това , което се възхищавам е и родолюбието ти.
Синът на ген Трънски едва ли в чужбина е занесъл книгите на баща си, но ти си ги поставил в специално поръчани от теб шкафове , които не търпят да бъдат снимани и за това виждаме книгите на плотчето.

https://www/watch?v=AVubMlA7NFw


[quote=vencivaleri1951]Не познавам българин, който би занесъл лъжици и вилици по време на гурбет/ от там беше закачката"фамилното сребро"/, защото лъжицата която бе постнал бе родно производство и ме кара да се гордея с теб. Казвам си брей, подобно на рекламата в Кауфланд за българска лютеница.
Ти си гордост българска Жорко. От теб научих, че янките имат ли престижна позиция свободна, гледат веднага да намерят българин за нея-теб, повече от интимната ти приятелка...
Виждам и колко си деликатен. Бидейки командващ дивизия, започна да се изразяваш като главнокомандващия си Байдън-биполярно. И на теб и на него слабост му е Путин. Ту му се кани, ту на срещи го кани. Точно като теб-Путин и Байдън пред Тет
цитирай
28. starforlife - ~
18.04.2021 21:09
vencivaleri1951 написа:
Това , че Жорко бил напсуван от някого, а той пък ще напсува трети , но иначе речта му била ерудирана и , че е така могли да потвърдят еди колко си блогъри, които го познавали лично, са приказки за лапни шарани , като теб.

Ей... Дъртел... (цитирам ПанчоТантуров)
ПедераЗИНО... (отново цитирам)
Изклецаният ти Икоко НЕ Е псувал мен, но го е правил спрямо доста доказали се като реални личности тук!
Да ти го повторя:
ИЗКЛЕЦЯКЪТ ПАНЧО ТАНТУРОВ НИКОГА НЕ Е ПИСАЛ ГРУБОСТИ ПО МОЙ АДРЕС, ЗАЩОТО Е СТРАХЛИВ МИШОК, КОЙТО Е ОСЪЗНАВАЛ, ЧЕ ЩЕ МУ ИЗЛЕЗЕ КРИВА СМЕТКАТА И ЩЕ ПИЩИ КАТО ПУТЬО, АКО СИ ГО БЕШЕ (подчертавам - беше - защото няма да се учудя, ако сега вече набере смелост, та да се прави на нещо различно от путьо) ПОЗВОЛИЛ.

Той, И НЕ САМО, А ВСИЧКИ, АМА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ, ОТ АГИТКАТА ВИ, може/те да се прави/те на мачо/вци пред... да речем нормални (не ненормални като мен - ха ха ха ха) хора като ПранинитеНаБългария примерно, спрямо когото какви ли не изблици на его е проявявал под формата на какви ли не крайно противни цинизми.
Ама какви ли не крайно противни цинизми!
То не е било МНОГОКРАТНО спрямо Съпругата на Коста...
То не е било МНОГОКРАТНО особено спрямо Дъщерята на Коста в САЩ...
То всъщност това е основният катализатор на ненормалното му его: Това, че въпросната Дъщеря е в САЩ, а той, тъпакът му тъп, се прави на каквото не е в блог.бг и си остава един посредствен тъпак.

И ТИ ОТЛИЧНО ГИ ЗНАЕШ ТЕЗИ НЕЩА И В МОМЕНТА САМО ПОКАЗВАШ КОЛКО СИ СМЕШЕН, ЖАЛЪК И КАКТО КАЗВАМ: ЛИЦЕМЕР И ПЕДАЛ!
(Аз никога, от себе си, не бих употребил "педеразин". Бих казал "педал".)

Схващаш ли?
Схващаш ли основно в момента 2 неща:
- 1-во, че Икокото И ВСИЧКИ ВИЕ, е/сте бъзлив/и женчо/вци, който/които може/те да се прави/те на мачо/вци пред хора, да които е/сте сигурен/и, че няма да му/ви скръцнат със зъби, да го/ви намерят и да му/ви скъсят езика с 3 мм., че да пелтечи/те като налапал/и чеп педеразин/и...
и
- 2-ро, че ти не веднъж и дваж си ставал свидетел на тези ВИ изяви ПРЕЗ ГОДИНИТЕ МНООООООГО П..Р..Е..Д..И АЗ ДА ИЗВАДЯ ТОЗИ Н..А..Р..О..Ч..Е..Н ЕЗИК СПРЯМО ВАС И СЕГА ПРОСТО ПЕДЕРАСТЕЕШ, ПРАВЕЙКИ СЕ НА ДЕВСТВЕНА МОМА, КОЯТО НИЩО ОТ ТОВА НЕ ЗНАЕ И ОПИТВАЙКИ СЕ ДА МАСКИРАШ ПУТЬОВЩИНАТА НА ИЗКЛЕЦЯЦИТЕ ОТ ВАШАТА АГИТКА И ДА ПРЕПИШЕШ НА МЕН КАКВО ЛИ НЕ, КОЕТО НЕ Е РЕАЛНО ОБСТОЯТЕЛСТВО ЗА МЕН, А НАРОЧНА... ТАКТИКА НЕКА ГО НАРЕКА, СПРЯМО ВАС!

Така, че - седни си на пръшливия гъС, педеразино, защото си паднал толкова ниско, че повече не би могло, колкото и да се "опитваш".

................................................................................................ StarForLife™ ·1757889~4.48-150·

ПС от 22:15 часа (ваше 23:15) - 15 мин. преди да се кача, за да ощастливя (ха ха ха ха) Айшето с 25 метровия (ново ха ха ха ха) ми к~р:

Виж сега, ВЕНЦИ...
Давам ти право на избор да постъпиш като ВЪЗРАСТЕН и най-вече УЛЕГНАЛ МЪЖ!
Казвам ти го така:
Аз, Георги Стоименов, ще престана да те обиждам под каквато и да е неприемлива форма, ако ПУБЛИКУВАШ ЛИЧНОТО МОЕ СЪОБЩЕНИЕ, В КОЕТО ТИ ПЕДАЛСКИ ТВЪРДИШ, ЧЕ СЪМ ТИ БИЛ СЕ НАТРЕСЪЛ НА ЛС И ТИ ЗАЯВИЛ, ЧЕ ОТ ДНЕС (тогава) ЗАПОЧВАЛИ НОВИ ДНИ В БЛОГ.БГ И Т.Н. БЛЯ-БЛЯ!
Бля-бля, защото аз твърдя, ЧЕ НЯМА ТАКОВА СЪОБЩЕНИЕ и понеже то касае само и единствено мен - те приканвам да го цитираш В ПЪЛНОТА, В ЕДНО С ДАННИТЕ ОТДОЛУ НА КОЯ ДАТА И ЧАС ТИ Е ПРАТЕНО У..Ж ОТ МЕН.
Не забравяй, че моята парола я имат над 5 блогъра, част от които ни най-малко на се мои Приятели тук и дори не ме харесват и всеки един от тях може да влезе в профила ми и провери ТИ ЛИ ЛЪЖЕШ ИЛИ АЗ КАТО ТВЪРДЯ, ЧЕ ТОВА, КОЕТО ТИ ТВЪРДИШ НЕ Е ИСТИНА!

Така, че: ПУБЛИКУВАЙ ИЗЦЯЛО ЛС-ТО МИ, В КОЕТО ТВЪРДИШ, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ЗА НОВ РЕД ТУК.


Е... Топката е в твоето поле.
Постъпи както ти диктува... Ще ме извиниш, че не мога да напиша съвестта, просто защото на мен лично ти си доказал, че такава нямаш.
цитирай
29. vencivaleri1951 - Виж "пача",
18.04.2021 23:13
Ти не можеш да ме обидиш в който и да е живот.
Казах го и на ибрикчията ти-различни вълци храним.
Не можеш и никого да уплашиш-това че нямаш врат, не те прави Дан Колов.
Не правиш разлика между гнус и страх. Нормален човек не може да се страхува от теб, може само да те съжалява и да се дистанцира поради лична хигиена. Кажи на Кортана повече да не ми "пише"-не ме кефи нито фатмашката ти ерудиция нито биполярната ти сетивност.

ПП Кореспонденцията ми си е моя работа. Това , че си на ти с "виртуалната среда"е ясно-ти не излизаш от нея-там живееш. Не си и единствен който има познания в този бранш, но какво полезно си направил? Хлорис не беше ли дама с която се държеше като примат? Тя каква беше написала за Коста, за дъщеря му??? До колкото помня въобще не симпатизира на комунистите, дори напротив.
Ти освен, че си мизерабъл, си и мнителен мизерабъл . Пука и на булката мисля, че да се занимава с теб

starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Това , че Жорко бил напсуван от някого, а той пък ще напсува трети , но иначе речта му била ерудирана и , че е така могли да потвърдят еди колко си блогъри, които го познавали лично, са приказки за лапни шарани , като теб.

Ей... Дъртел... (цитирам ПанчоТантуров)
ПедераЗИНО... (отново цитирам)
Изклецаният ти Икоко НЕ Е псувал мен, но го е правил спрямо доста доказали се като реални личности тук!
Да ти го повторя:
ИЗКЛЕЦЯКЪТ ПАНЧО ТАНТУРОВ НИКОГА НЕ Е ПИСАЛ ГРУБОСТИ ПО МОЙ АДРЕС, ЗАЩОТО Е СТРАХЛИВ МИШОК, КОЙТО Е ОСЪЗНАВАЛ, ЧЕ ЩЕ МУ ИЗЛЕЗЕ КРИВА СМЕТКАТА И ЩЕ ПИЩИ КАТО ПУТЬО, АКО СИ ГО БЕШЕ (подчертавам - беше - защото няма да се учудя, ако сега вече набере смелост, та да се прави на нещо различно от путьо) ПОЗВОЛИЛ.

Той, И НЕ САМО, А ВСИЧКИ, АМА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ, ОТ АГИТКАТА ВИ, може/те да се прави/те на мачо/вци пред... да речем нормални (не ненормални като мен - ха ха ха ха) хора като ПранинитеНаБългария примерно, спрямо когото какви ли не изблици на его е проявявал под формата на какви ли не крайно противни цинизми.
Ама какви ли не крайно противни цинизми!
То не е било МНОГОКРАТНО спрямо Съпругата на Коста...
То не е било МНОГОКРАТНО особено спрямо Дъщерята на Коста в САЩ...
То всъщност това е основният катализатор на ненормалното му его: Това, че въпросната Дъщеря е в САЩ, а той, тъпакът му тъп, се прави на каквото не е в блог.бг и си остава един посредствен тъпак.

И ТИ ОТЛИЧНО ГИ ЗНАЕШ ТЕЗИ НЕЩА И В МОМЕНТА САМО ПОКАЗВАШ КОЛКО СИ СМЕШЕН, ЖАЛЪК И КАКТО КАЗВАМ: ЛИЦЕМЕР И ПЕДАЛ!
(Аз никога, от себе си, не бих употребил "педеразин". Бих казал "педал".)

Схващаш ли?
Схващаш ли основно в момента 2 неща:
- 1-во, че Икокото И ВСИЧКИ ВИЕ, е/сте бъзлив/и женчо/вци, който/които може/те да се прави/те на мачо/вци пред хора, да които е/сте сигурен/и, че няма да му/ви скръцнат със зъби, да го/ви намерят и да му/ви скъсят езика с 3 мм., че да пелтечи/те като налапал/и чеп педеразин/и...
и
- 2-ро, че ти не веднъж и дваж си ста
цитирай
30. planinitenabulgaria - Хайде и още един поздрав от мен!
19.04.2021 17:13
https://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2021/04/19/muzikata-na-pomosht-sreshtu-idiotite-3.1758068
От Центъра е подготвена ужасяваща критика към Вас за коментар, който не прави смисъл, чака одобрение от Главинформ-а.
цитирай
31. анонимен - Хахаха и Славчо Трънски ли е занесал в Амстердам?
19.04.2021 22:56
Венци, ти направо го унищожи. :)
Кратко, точно и ясно.
цитирай
32. vencivaleri1951 - Ужас
20.04.2021 01:00
С някого говорехме за Трънски. Баща ми е бил в отряда му, а и негов близък. Аз споменах , че в" Неотдавна " е описал случка с баща ми, който още му е бил и ученик.
И Жорко изтипоса на плотчето книгата. После и на Знеполски...И това в Амстердам
Впрочем на Трънски драматургията му се връзва-няма описания, природа и т н
Книгите му са боза , да ме прости -харен човек беше А Жорко го нарамил и в странство:)
Каква е закачката помежду ви?


go4iito написа:
Венци, ти направо го унищожи. :)
Кратко, точно и ясно.

цитирай
33. анонимен - Венци
20.04.2021 09:07
vencivaleri1951 написа:

Каква е закачката помежду ви?

Нямаме закачка, аз просто се забавлявам. От много години съм в блога и метаморфозите на Жорето са ми много смешни. От беден, гладен, гол и бос несъстоял се любовник, мина през таен агент от ДАНС и се превърна в мастит холандски бизнесмен, осигуряващ работа на н'ам колко си души персонал.
А и е един от тези, дето е накодил (хаха!) Блог.бг, а пък не може да разбере кой съм и откъде пиша. Забавно, нали? Със "способностите" си на хакер, може да плаши само стари баби и гарги.
Хайде остани си със здраве. Няма да ти досаждам повече, но наистина ме изкефи с отговорите на Жоревата логорея. Не му се връзвай, болно е момчето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060165
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031