Постинг
29.01.2021 00:12 -
За дамите и пагоните
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 3933 Коментари: 20 Гласове:
Последна промяна: 29.01.2021 00:56

Прочетен: 3933 Коментари: 20 Гласове:
6
Последна промяна: 29.01.2021 00:56


Всички сме виждали как пинчер се ежи на ротвайлер или стражевая-препикават го и отминават. На препикан пинчер ми заприлича вчера един самозван атаман/генерал/ от
Делиормана четейки внушенията му за кариерната йерархия в средната и висшата руска администрация. Впрочем от Петър Първи в руската администрация се говори не за длъжности , а за чинове. И ако беше отделил малко време да прочете нещо от дипломната работа на Станишев/вместо да търси под вола теле/ за административните чинове и дисертацията му за съветската униформа , щеше да разбере , че между военните звания и административните чинове нямат нищо общо-звезди има и по елхите и на полумесеца, и на американското знаме...Защо да няма и на официалните сака на говорителките на Лавров и Шойгу например-и двете са високо в йерархията на съответните министерства
А иначе руснаците имат своите дами генерали-ще спомена за две от тях.
Легендарната командир на 46ти Тамански /да не се бърка с хетмански/ авиополк наричани "Нощните вещици" от германците по фронтовете.Този пол е с 23ма герои на Съветския съюз и едва ли има аналог сред полковете като количество получени висши награди за храброст. Та първата дама генерал е командирът на този полк-макар и посмъртно. За амазонки сме чели в митологиите. 46ти Тамански полк с пълно право може да се нарече амазонски, но е реален. Не е създаден от ръката на древен автор или холивудски сценарист, а от живота.
Втората дама генерал е Валентина Терешкова. . .
А сега за Делиормана малко друга статистика
Макар и блокирани не малко позиции за жени в армията на САЩ то те са 14% от служещите в американската армия-около 250000. Имат четри звезден генерал-имащ правото да командва фронт-маршал с две думи. Имат още 27 души генерали сред дамите. Между 2011 и 2018 година всяка година в американската армия имаме между 3 и 4 хиляди изнасилвания/говорим за тези с присъда/ Средно за да получат пенсия дамите служат 15 години. В Делиормана биха ли изчислили каква е вероятността една дама под пагон в Щатите да бъде изнасилена за тези 15 години имайки предвид присъдите от една страна и бройката на служещите. Не изключвайте и генералите
Пинчерът е куче със сериозно родословие-хрътка и доберман-и шега на генетимния материал. Изживява се като ловец и боец. Когато му дойде "Голямата нужда" търси най-високото място и кака там. Колкото и смешно да е това движение на пръв поглед , имаме и рационален момент. По акото могат да го открият и да продължи рода си.
Акитата на блоговите пинчери са без рационалност-безплодни
ПП Доколкото един от персонажите срещу когото са внушенията е Шойгу, хайде да поразсъждаваме малко за него и сравним с нашия аналог. Щойгу е тувинец. Тоест он народ който е подтиснат според едни други внушения на " Гетьо" Та този подтиснат тувинец е инженер и доктор на икономическите науки. Има добър английски. В трудовата си биография минава през сериозни строителни райони и обекти , и на високи позиции. Достига на високи постове и на организационни позиции. "Подтиснатият " тувинец е избран и за губернатор на Москва без да е необходим лозунг , че " животът на тувинеца също има значение" Без да е служил е поизведен за армейски генерал и утвърден за военнен министър на Руската федерация./ Като петно в биографията му е хетеросексуалността му -говорят че била чересчур дори:)/ В живота си познавам и съм познавал много военни-някои от тях висши. Тоест мисля, че имам правилно усещане за това какво излъчване трябва да има един офицер. Според мен Шойгу го има. То не се учи-раждаш се с него , или не. А сега сравнете Шойгу и като визия, и като биография с Каракачанов. Качете мислено двамата било на кон, било на открита лимузина и да приемат парад. Задължително вземете на единия-БИЛА торбичката...
За какво беше този послепис? Ами в Библията е написано " Не гледай сламката в окото на другия, а виж гредата в своето" Цитирам по памет
Videa.Pics.Кинжал в укра изпари натовски...
Биохимичен състав и плейотропно действие...
Зима не по Вивалди
Биохимичен състав и плейотропно действие...
Зима не по Вивалди
привет кореш! делиорманският комплексар, може да бъде коментиран само реципрочно с неговите напъни "Дейба скопеца, дейба"...:-))))
А ако не ме мързи, в почивните дни ще пусна един постинг за Американската армия....интересен и кратък
цитирайА ако не ме мързи, в почивните дни ще пусна един постинг за Американската армия....интересен и кратък
много, ама много ни интересува.
цитирайа това уточнение правя и от способността си да не правя опити да "забранявам" правото на мнение. По каквото и както и да било. Тукашната ми намеса е по повод несъгласие. Не съм съгласен, даже и низко е: български гражданин да унизява български министър в полза на не български управленец... За мен руската "имперска" политика спрямо родината ни от почти два века е нанесла толкова /злини/ колкото сами ние българите не сме си самонаправили. Както и тази да "изберем" да ни управляват плиткочели мутри. Зависими и "от Изток" и "от Запад".
цитирайго въртиш от години. Явно не разполагаш с особено въображение, за да може иронията ти срещу опонента да има поне малко ефект.
А аргументите ти и правописа ти....боже, боже.....
цитирайА аргументите ти и правописа ти....боже, боже.....
те пинчерите не само по тебе лаят
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
цитирайи по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
6.
get -
До 5. blackpredator - Като ви гледам дамцата с Венци-й ? С твърде неблагодарна задача сте се ... ?
29.01.2021 14:23
29.01.2021 14:23
blackpredator написа:
те пинчерите не само по тебе лаят
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
Особено , ако му въведат среден род за военнослужещите.
цитирайtheeconomist написа:
привет кореш! делиорманският комплексар, може да бъде коментиран само реципрочно с неговите напъни "Дейба скопеца, дейба"...:-))))
А ако не ме мързи, в почивните дни ще пусна един постинг за Американската армия....интересен и кратък
А ако не ме мързи, в почивните дни ще пусна един постинг за Американската армия....интересен и кратък
Колегата блогър от Делиормана се опитва неуспешно да орезили един образован, работлив и способен човек, какъвто е настоящият военен министър на РФ.
Доказал го е на всички позиции у които е заемал, а за болшинството военни /приеха го резервирано като външен и наложен им силово човек/ е номер едно в Русия
И понеже го кепази българин, какво по нормално да го сравни с българския аналог.
За останалото няма да коментирам, но ще напомня че и премиер и военен министър са били руски генерали в България , когато са изграждали държавата ни наново -войска, банка, закони, администрация...
ПП Хайде да поразсъждаваме без да се заяждаме
Преди седмица , две бяхме уведомени , че за нуждите на здравеопазването ни , ще бъдат преоборудвани вертолети Кугър . Борисов го каза, но би трябвало да го е коментирал с Каракачанов.
И сега да си представим, че това се е случило. Над 20 т хеликоптер каца на покрива на Пирогов, ВМА, св Екатерина...Какво ще се случи с тези сгради-наясно ли сте? Ще кажете да каца около тях-къде около тях? Да оставим , че е пълна глупост подобна техника да правиш на линейка, но е и технически невъзможно използването и. И тези хора решават въоръжението ни струващо милиарди и за десетки години напред. Вярвате ли , че Шойту подобна глупост може да изтърси?
цитирайДоказал го е на всички позиции у които е заемал, а за болшинството военни /приеха го резервирано като външен и наложен им силово човек/ е номер едно в Русия
И понеже го кепази българин, какво по нормално да го сравни с българския аналог.
За останалото няма да коментирам, но ще напомня че и премиер и военен министър са били руски генерали в България , когато са изграждали държавата ни наново -войска, банка, закони, администрация...
ПП Хайде да поразсъждаваме без да се заяждаме
Преди седмица , две бяхме уведомени , че за нуждите на здравеопазването ни , ще бъдат преоборудвани вертолети Кугър . Борисов го каза, но би трябвало да го е коментирал с Каракачанов.
И сега да си представим, че това се е случило. Над 20 т хеликоптер каца на покрива на Пирогов, ВМА, св Екатерина...Какво ще се случи с тези сгради-наясно ли сте? Ще кажете да каца около тях-къде около тях? Да оставим , че е пълна глупост подобна техника да правиш на линейка, но е и технически невъзможно използването и. И тези хора решават въоръжението ни струващо милиарди и за десетки години напред. Вярвате ли , че Шойту подобна глупост може да изтърси?
kossef написа:
а това уточнение правя и от способността си да не правя опити да "забранявам" правото на мнение. По каквото и както и да било. Тукашната ми намеса е по повод несъгласие. Не съм съгласен, даже и низко е: български гражданин да унизява български министър в полза на не български управленец... За мен руската "имперска" политика спрямо родината ни от почти два века е нанесла толкова /злини/ колкото сами ние българите не сме си самонаправили. Както и тази да "изберем" да ни управляват плиткочели мутри. Зависими и "от Изток" и "от Запад".
Прегледах и съм съгласен. Технически са всичките-пропусната дума-пол вместо полк, съседна буква на клавиатурата на телефона...
Но не бих написал " Боже" с малка буква!?
цитирайНо не бих написал " Боже" с малка буква!?
petgrig написа:
го въртиш от години. Явно не разполагаш с особено въображение, за да може иронията ти срещу опонента да има поне малко ефект.
А аргументите ти и правописа ти....боже, боже.....
А аргументите ти и правописа ти....боже, боже.....
vencivaleri1951 написа:
Колегата блогър от Делиормана се опитва неуспешно да орезили един образован, работлив и способен човек, какъвто е настоящият военен министър на РФ.
Доказал го е на всички позиции у които е заемал, а за болшинството военни /приеха го резервирано като външен и наложен им силово човек/ е номер едно в Русия
И понеже го кепази българин, какво по нормално да го сравним с българския аналог.
За останалото няма да коментирам, но ще напомня че и премиер и военен министър са били руски генерали в България , когато са изграждали държавата ни наново -войска, банка, закони, администрация...
Доказал го е на всички позиции у които е заемал, а за болшинството военни /приеха го резервирано като външен и наложен им силово човек/ е номер едно в Русия
И понеже го кепази българин, какво по нормално да го сравним с българския аналог.
За останалото няма да коментирам, но ще напомня че и премиер и военен министър са били руски генерали в България , когато са изграждали държавата ни наново -войска, банка, закони, администрация...
kossef написа:
а това уточнение правя и от способността си да не правя опити да "забранявам" правото на мнение. По каквото и както и да било. Тукашната ми намеса е по повод несъгласие. Не съм съгласен, даже и низко е: български гражданин да унизява български министър в полза на не български управленец... За мен руската "имперска" политика спрямо родината ни от почти два века е нанесла толкова /злини/ колкото сами ние българите не сме си самонаправили. Както и тази да "изберем" да ни управляват плиткочели мутри. Зависими и "от Изток" и "от Запад".
Смяташ ли , че Шойгу се нуждае от защита, още повече нашата. Да, той е представител на малък народ , но има всички шансове да застане един ден начело на Велика държава-и ще бъде добър избор мисля. Може да няма твоите аристократични произход и среда, но безспорно е самонаправил се лидер-от цехов майстор , до губернатор и военен министър-с малка крачка на дълъг път и маршалски жезъл в раницата
цитирайget написа:
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
blackpredator написа:
те пинчерите не само по тебе лаят
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
С бай Добри например?
цитирайblackpredator написа:
те пинчерите не само по тебе лаят
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
get написа:
Станишеф - номенклатурен соц-канибал!
ама тоя е веган-канибал
докато оня од Банки е истински
ти къде беше по времето на възродителния?
тъй да се каже Робинзонът Венци, е "гледал"
оперативния ви канибалски танц, където вероятно с него
сте кършили делиормански хула-хуп,
покръствайки не само турците, а и инакомислещите..
дьонметата не ги броя
те сега покръстват Путин..
vencivaleri1951 написа:
С бай Добри например?
гнусно е Венци, да сравнявам бай Добри с тая пазарска чанта
се едно да сравнявам дядо Вазов с "поетичната" отрепка,дето ти оспамват блога
15.
get -
До 11. vencivaleri1951 - Надценяваш ни! ОТГОВОР: Не, по-скоро ви подценявам :)))
29.01.2021 19:45
29.01.2021 19:45
vencivaleri1951 написа:
Смяташ ли , че Шойгу се нуждае от защита, още повече нашата. Да, той е представител на малък народ , но има всички шансове да застане един ден начело на Велика държава-и ще бъде добър избор мисля. Може да няма твоите аристократични произход и среда, но безспорно е самонаправил се лидер-от цехов майстор , до губернатор и военен министър-с малка крачка на дълъг път и маршалски жезъл в раницата
get написа:
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПрИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
blackpredator написа:
те пинчерите не само по тебе лаят
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПрИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
Как тъй НЕ ОТБЕЛЯЗАХТЕ едни такива ЗНАЧИМИ ФАКТИ на КАНИБАЛА-СЕРГЕЙ, на който биографията започва с ... ?
Сергей Кужугетоввич Шойгу РОДИЛСЯ 21 мая 1955 г. В СЕМЬЕ ПОТОМСТВЕННЫХ КОЧЕВНИКОВ-СКОТОВОДОВ.
Ама нали съм работил "бакалин" - та и от там "мнителността ми", след проверка - Установявам?
Бащата-скотовъдец докато пасял елените в тундрата бил и ... ответственый-редактор на централния печатен орган "Красная Тува".
И те така, отеца му, докато пасял елените ... взел та се пенсионирал, като първи зам. министър на Тувинската АССР :))).
А синчето му Коожугут-Канибалович младший. Откровен хулиган-двойкаджия. На което не му се работело като овчар-еленовъд.
Съобразил мъдростта в кавказката поговорка гласяща:
"Если у тебе нет кабана(на свадьбе - п.м.) - сделай как Чурбана!
Та взел и се цанил за зет вземайки си една цицеста русская girl. Която за негова "изненада", се оказала с баща знатен строител, в ролята му на ген-директор на Красноярския строителен тръст :))!
Да продължавам ли със Справката - от проучването ми, на работещ в "кварталната бакалия" :)))
16.
get -
До 13. blackpredator - Приемам! ОТГОВОР: А ти не приемай всичко на доверие - а проверявай !
29.01.2021 21:28
29.01.2021 21:28
blackpredator написа:
ама тоя е веган-канибал
докато оня од Банки е истински
ти къде беше по времето на възродителния?
тъй да се каже Робинзонът Венци, е "гледал"
оперативния ви канибалски танц, където вероятно с него
сте кършили делиормански хула-хуп,
покръствайки не само турците, а и инакомислещите..
дьонметата не ги броя
те сега покръстват Путин..
get написа:
Станишеф - номенклатурен соц-канибал!
ама тоя е веган-канибал
докато оня од Банки е истински
ти къде беше по времето на възродителния?
тъй да се каже Робинзонът Венци, е "гледал"
оперативния ви канибалски танц, където вероятно с него
сте кършили делиормански хула-хуп,
покръствайки не само турците, а и инакомислещите..
дьонметата не ги броя
те сега покръстват Путин..
Като за начало и понеже си илитерат, ти препоръчвам последният интелектуален продукт на Хакаския поетичен гений, епоса с наименование "О Буга тур Шойгу"?
Там ще прочетеш за тримата - не бандита: Гитлер, Сталин и Никита! А за тримата РОССКИЕ-БАГАТУРЫ ?
- Путтуг моге (Путин - п.м.) с прозвище "Делегей еези";
- Кол-Ай, сын Бору (Б.Елцин - п.м.) - и третия, обекта на нашите задълбочени "научни дебати" - Буга тур Шойгу"? :)))
17.
vencivaleri1951 -
Честно казано, чудя се от къде толкова злост и завист си събрал
29.01.2021 22:38
29.01.2021 22:38
Гетьо и ти ще давате оценка на един очевидно способен
и успял човек , който е начело на втората по мощ армия в света. Бил бащата редактор, а тъстът директор на строителен район. Къде и на какво бе ,,опер,, Тува е с население 200-300 хиляди души. И как тези редактор и директор в Тува са проправили път на син, съответно зет до един влиятелен и не само в Русия човек?
Как този ,,двойкаджия,, спечели офицерството , което първоначално го посрещна на нож , като чужд на професията? А Москва и областта поне на снимка или документален филм виждал ли си след периода на губернаторстването на тувинеца и как бе изпратен от хората? И това човек от народ за който 2/3ти от руснаците не знаят. Аз също нямаше да знам , ако нямахме тувинец в един от потоците. Запомнил съм и тва, че влизат в орбитата на СССР , подобно на нас, през 44та година през есента. Месецът не помня, но празникът им беше на 9ти и на тях.
И не ти прави чест да говориш с епитети за съпругата на когото и да е. Захарова била без гърди, Шойгу била с големи...!? Ти модел ли ,,водиш,,?
Как тъй НЕ ОТБЕЛЯЗАХТЕ едни такива ЗНАЧИМИ ФАКТИ на КАНИБАЛА-СЕРГЕЙ, на който биографията започва с ... ?
Сергей Кужугетоввич Шойгу РОДИЛСЯ 21 мая 1955 г. В СЕМЬЕ ПОТОМСТВЕННЫХ КОЧЕВНИКОВ-СКОТОВОДОВ.
Ама нали съм работил "бакалин" - та и от там "мнителността ми", след проверка - Установявам?
Бащата-скотовъдец докато пасял елените в тундрата бил и ... ответственый-редактор на централния печатен орган "Красная Тува".
И те така, отеца му, докато пасял елените ... взел та се пенсионирал, като първи зам. министър на Тувинската АССР :))).
А синчето му Коожугут-Канибалович младший. Откровен хулиган-двойкаджия. На което не му се работело като овчар-еленовъд.
Съобразил мъдростта в кавказката поговорка гласяща:
"Если у тебе нет кабана(на свадьбе - п.м.) - сделай как Чурбана!
Та взел и се цанил за зет вземайки си една цицеста русская girl. К
цитирайи успял човек , който е начело на втората по мощ армия в света. Бил бащата редактор, а тъстът директор на строителен район. Къде и на какво бе ,,опер,, Тува е с население 200-300 хиляди души. И как тези редактор и директор в Тува са проправили път на син, съответно зет до един влиятелен и не само в Русия човек?
Как този ,,двойкаджия,, спечели офицерството , което първоначално го посрещна на нож , като чужд на професията? А Москва и областта поне на снимка или документален филм виждал ли си след периода на губернаторстването на тувинеца и как бе изпратен от хората? И това човек от народ за който 2/3ти от руснаците не знаят. Аз също нямаше да знам , ако нямахме тувинец в един от потоците. Запомнил съм и тва, че влизат в орбитата на СССР , подобно на нас, през 44та година през есента. Месецът не помня, но празникът им беше на 9ти и на тях.
И не ти прави чест да говориш с епитети за съпругата на когото и да е. Захарова била без гърди, Шойгу била с големи...!? Ти модел ли ,,водиш,,?
get написа:
vencivaleri1951 написа:
Смяташ ли , че Шойгу се нуждае от защита, още повече нашата. Да, той е представител на малък народ , но има всички шансове да застане един ден начело на Велика държава-и ще бъде добър избор мисля. Може да няма твоите аристократични произход и среда, но безспорно е самонаправил се лидер-от цехов майстор , до губернатор и военен министър-с малка крачка на дълъг път и маршалски жезъл в раницата
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПрИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
get написа:
[quote=blackpredator]те пинчерите не само по тебе лаят
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
и по мечката..., хех
ами с кого да го сравняваме Каракачанов?!
с Данаил Николаев или Георги Вазов?
обида е наистина за Кужугетович да ги сравняваме
по му прилича някой инуит..
... нагърбили?
Да защитавате един както по произход, така и по дела кожегут-самоедович :))) ?
Той Серго-самоеда и НАСТАЯЩИЙ РУССКИЙ ЧЕЛОВЕК - с каквито и звезди да го накичим? Все си остава един ПрИМЕР ЗА номенклатурен соц-канибал!
И потвърждение-илюстрация за ленинския опортюнистически-марксизъм? ЧЕ НЕ само не МОЖЕ, а и не бива! Самоедите-Сергейчовци ДА ПРЕСКАЧАТ ... от родово-общинния Тувински, в путинския пост-социалистически строй !!
Как тъй НЕ ОТБЕЛЯЗАХТЕ едни такива ЗНАЧИМИ ФАКТИ на КАНИБАЛА-СЕРГЕЙ, на който биографията започва с ... ?
Сергей Кужугетоввич Шойгу РОДИЛСЯ 21 мая 1955 г. В СЕМЬЕ ПОТОМСТВЕННЫХ КОЧЕВНИКОВ-СКОТОВОДОВ.
Ама нали съм работил "бакалин" - та и от там "мнителността ми", след проверка - Установявам?
Бащата-скотовъдец докато пасял елените в тундрата бил и ... ответственый-редактор на централния печатен орган "Красная Тува".
И те така, отеца му, докато пасял елените ... взел та се пенсионирал, като първи зам. министър на Тувинската АССР :))).
А синчето му Коожугут-Канибалович младший. Откровен хулиган-двойкаджия. На което не му се работело като овчар-еленовъд.
Съобразил мъдростта в кавказката поговорка гласяща:
"Если у тебе нет кабана(на свадьбе - п.м.) - сделай как Чурбана!
Та взел и се цанил за зет вземайки си една цицеста русская girl. К
18.
get -
До 17. vencivaleri1951 - Честно казано - чудя се ОТКЪДЕ У ТЕБ ТАЗИ ЛЪСТ по отношение на БАНДИТИ ?
30.01.2021 19:50
30.01.2021 19:50
vencivaleri1951 написа:
Гетьо и ти ще давате оценка на един очевидно способен
и успял човек , който е начело на втората по мощ армия в света. Бил бащата редактор, а тъстът директор на строителен район. Къде и на какво бе ,,опер,,
и успял човек , който е начело на втората по мощ армия в света. Бил бащата редактор, а тъстът директор на строителен район. Къде и на какво бе ,,опер,,
У министра обороны России генерал-армии(без да е служил и ден в армията - д.м. )Сергея Шойгу дом в Барвихе за 18 миллионов долларов ?!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Този ДОМ// по точното е комплекс - се намира в елитната вилна зона, където още от Сталин, властимеющите в СССР си бяха харесали.
Същиият е построен на:
«... двух участков — 1768 кв. м и 7232 кв. м, всего 9000 кв. м, в самом элитном месте — деревне Барвихе. Первый из участков некая Елена Александровна Антипина купила в апреле 2010, второй она же купила в августе 2012»,
- Тази жена е сестра на ЦИЦОРЕСТАТА СЪПРУГА на министър Шойгу-Канибалович. При допълнителната проверка се установява, че самата покупка(страна по сделката от 2009 г.) се оказва студентка Ксения Шойгу — щерка на главы МЧС и члена высшего совета «Единой России».
Така че, РАЗСЪЖДАВАМ точно като ОПЕРАТИВЕН РАБОТНИК ПО КРИМИНАЛНА ЛИНИЯ.
Без пристрастия - назовавам нещата с имената им - Шойгу е КОРУМПИРАН БОКЛУК - мястото на който не е начело на Министерство на отбраната на Руската федерация - а в затвора !!
В Рублевка е резиденцията на Сталин, а в Барвиха наистина има резиденция, но тя е национализирана на някакъв дворянин или предприемач-забравил съм.
В Барвиха умира Г Димитров в санаториум. Близо е до Рублевка, на едно шосе са, но елитното селище е Рублевка-впрочем много кич има .
Аз не разбирам какво ти пречи къщата на Шойгу и за какво се пънеш. Русия е капиталистическа държава, със сериозен обръч около властта от олигарси. Ти имаш ли поне малка представа оперативни работнико , какви са капиталовите разходи на Московска област? Имаш ли малка поне представа какъв финансов и човешки ресурс се отделя в строителството в Московска област? Шойгу е бивш губернатор на областта и някакъв квартален
от Нто районно му мери и оценява къщата. Е видяхме какво е оценил за милиард наХалний -запуснат строеж от години и който чисто технологично поне още една петилетка ще се строи. Къде видяхме хокейно игрище, басейни,аква паркове и прочие...Всичко на груб бетон и тастарбайтери-така ли се строи за президента на Русия? Видяхме как се направи за отрицателно време на гола поляна олимпийско селище със спортна инфраструктура, как се подготви Русия за световното по футбол, как и за какво време направи уникален строеж-Керченския мост. Тук видяхме запуснат от недофинансиране строеж и опит на втори собственик да го довърши. Това , че управленският елит в Русия е много заможен не буди съмнение-" нет базар" както би казал контингента ти там.
Говорих за друго. За моженето и хватката на Шойгу.
Да не би американския и германския военен министър да са служили? Все пак Шойгу е станал може би по млад на години от теб офицер. Никак не е лесна военната катедра за инженерните вузове.
И пак ще ти кажа-Шойгу е на светлинни години от Гетьо и теб като образование, езикова култура, научна степен, кариерно развитие, че са жалки опитите ви да го" атестирате"
цитирайВ Барвиха умира Г Димитров в санаториум. Близо е до Рублевка, на едно шосе са, но елитното селище е Рублевка-впрочем много кич има .
Аз не разбирам какво ти пречи къщата на Шойгу и за какво се пънеш. Русия е капиталистическа държава, със сериозен обръч около властта от олигарси. Ти имаш ли поне малка представа оперативни работнико , какви са капиталовите разходи на Московска област? Имаш ли малка поне представа какъв финансов и човешки ресурс се отделя в строителството в Московска област? Шойгу е бивш губернатор на областта и някакъв квартален
от Нто районно му мери и оценява къщата. Е видяхме какво е оценил за милиард наХалний -запуснат строеж от години и който чисто технологично поне още една петилетка ще се строи. Къде видяхме хокейно игрище, басейни,аква паркове и прочие...Всичко на груб бетон и тастарбайтери-така ли се строи за президента на Русия? Видяхме как се направи за отрицателно време на гола поляна олимпийско селище със спортна инфраструктура, как се подготви Русия за световното по футбол, как и за какво време направи уникален строеж-Керченския мост. Тук видяхме запуснат от недофинансиране строеж и опит на втори собственик да го довърши. Това , че управленският елит в Русия е много заможен не буди съмнение-" нет базар" както би казал контингента ти там.
Говорих за друго. За моженето и хватката на Шойгу.
Да не би американския и германския военен министър да са служили? Все пак Шойгу е станал може би по млад на години от теб офицер. Никак не е лесна военната катедра за инженерните вузове.
И пак ще ти кажа-Шойгу е на светлинни години от Гетьо и теб като образование, езикова култура, научна степен, кариерно развитие, че са жалки опитите ви да го" атестирате"
get написа:
У министра обороны России генерал-армии(без да е служил и ден в армията - д.м. )Сергея Шойгу дом в Барвихе за 18 миллионов долларов ?!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Този ДОМ// по точното е комплекс - се намира в елитната вилна зона, където още от Сталин, властимеющите в СССР си бяха харесали.
Същиият е построен на:
«... двух участков — 1768 кв. м и 7232 кв. м, всего 9000 кв. м, в самом элитном месте — деревне Барвихе. Первый из участков некая Елена Александровна Антипина купила в апреле 2010, второй она же купила в августе 2012»,
- Тази жена е сестра на ЦИЦОРЕСТАТА СЪПРУГА на министър Шойгу-Канибалович. При допълнителната проверка се установява, че самата покупка(страна по сделката от 2009 г.) се оказва студентка Ксения Шойгу — щерка на главы МЧС и члена высшего совета «Единой России».
Така че, РАЗСЪЖДАВАМ точно като ОПЕРАТИВЕН РАБОТНИК ПО КРИМИНАЛНА ЛИНИЯ.
Без пристрастия - назовавам нещата с имената им - Шойгу е КОРУМПИРАН БОКЛУК - мястото на който не е начело на Министерство на отбраната на Руската федерация - а в затвора !!
vencivaleri1951 написа:
Гетьо и ти ще давате оценка на един очевидно способен
и успял човек , който е начело на втората по мощ армия в света. Бил бащата редактор, а тъстът директор на строителен район. Къде и на какво бе ,,опер,,
и успял човек , който е начело на втората по мощ армия в света. Бил бащата редактор, а тъстът директор на строителен район. Къде и на какво бе ,,опер,,
У министра обороны России генерал-армии(без да е служил и ден в армията - д.м. )Сергея Шойгу дом в Барвихе за 18 миллионов долларов ?!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Този ДОМ// по точното е комплекс - се намира в елитната вилна зона, където още от Сталин, властимеющите в СССР си бяха харесали.
Същиият е построен на:
«... двух участков — 1768 кв. м и 7232 кв. м, всего 9000 кв. м, в самом элитном месте — деревне Барвихе. Первый из участков некая Елена Александровна Антипина купила в апреле 2010, второй она же купила в августе 2012»,
- Тази жена е сестра на ЦИЦОРЕСТАТА СЪПРУГА на министър Шойгу-Канибалович. При допълнителната проверка се установява, че самата покупка(страна по сделката от 2009 г.) се оказва студентка Ксения Шойгу — щерка на главы МЧС и члена высшего совета «Единой России».
Така че, РАЗСЪЖДАВАМ точно като ОПЕРАТИВЕН РАБОТНИК ПО КРИМИНАЛНА ЛИНИЯ.
Без пристрастия - назовавам нещата с имената им - Шойгу е КОРУМПИРАН БОКЛУК - мястото на който не е начело на Министерство на отбраната на Руската федерация - а в затвора !!
Не е необходимо да познавваш /не е правописна грешка двойното "в"/..
човека за да завършиш "благословията си" вместо с многоточие... Изисква се само малко мъжество... Въпреки това, оценявам, все пак, сдържанoстта ти...Доколкото аз те познавам от публикациите ти, считах, че сме съмишленици в това, че ни управляват избрани от нас мутри, че западните ни приятели ни пробутват преетикирани стоки в сътрудничество с Оправниците ни и не само... Разминаваме се само по отношение "непостижимостта на славността и величието", дебнещо ни от Изток. Вече почти два века... Искаше ми сe с коментара си по повод славословията ти спрямо достойнствата на героя на публикацията ти, вероятно бъдещ Първи на братушките / не влагам сарказъм спрямо редовите руси, с присъща единосърдечност с нашата българска/ да споделя с теб и приятелите ти, които те четат, че възприемам публикацията ти като: Няма ли най-сетне и у нас да се намери такъв... И ако не се намери, ми да помолим този или такива като него /външни, не наши/ да ни Оправят. Един вече успя да ни оправи, даже за по-малко от 800 дни... даже и себе си /с гори/, като предаде щафетата, нали си спомняш кому... Дето още ни оправят... Та приеми коментара ми и като пожелание, много повече ограбените честни срещу малцината наглеци сами да се измъкнем от блатото, без очаквания от Изток или от Запад. Колкото едните ни еВават, толкова и другите. Не е крайно наивно, че можем и сами...
цитирайчовека за да завършиш "благословията си" вместо с многоточие... Изисква се само малко мъжество... Въпреки това, оценявам, все пак, сдържанoстта ти...Доколкото аз те познавам от публикациите ти, считах, че сме съмишленици в това, че ни управляват избрани от нас мутри, че западните ни приятели ни пробутват преетикирани стоки в сътрудничество с Оправниците ни и не само... Разминаваме се само по отношение "непостижимостта на славността и величието", дебнещо ни от Изток. Вече почти два века... Искаше ми сe с коментара си по повод славословията ти спрямо достойнствата на героя на публикацията ти, вероятно бъдещ Първи на братушките / не влагам сарказъм спрямо редовите руси, с присъща единосърдечност с нашата българска/ да споделя с теб и приятелите ти, които те четат, че възприемам публикацията ти като: Няма ли най-сетне и у нас да се намери такъв... И ако не се намери, ми да помолим този или такива като него /външни, не наши/ да ни Оправят. Един вече успя да ни оправи, даже за по-малко от 800 дни... даже и себе си /с гори/, като предаде щафетата, нали си спомняш кому... Дето още ни оправят... Та приеми коментара ми и като пожелание, много повече ограбените честни срещу малцината наглеци сами да се измъкнем от блатото, без очаквания от Изток или от Запад. Колкото едните ни еВават, толкова и другите. Не е крайно наивно, че можем и сами...
Търсене
За този блог

Гласове: 5796