Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2020 19:20 - "Янко"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 5777 Коментари: 64 Гласове:
8

Последна промяна: 18.01.2020 19:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image

"Ако тази присъда ще доведе до добруването на народа ни , то аз я приемам. Боя се обаче

, че започналият болезнен процес на всичкоотричане и сатанизиране, ще остави

българите без хляб и достойнство"

Цитатът е по памет и е преди съдът да произнесе присъдата срещу него. Процесът започва на 18 януари 1990 година








Гласувай:
11



1. putinofil - Аре холан, сега тоя кратун ли ще в...
18.01.2020 19:39
Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.
цитирай
2. fun1001 - !!!!? венции, ама..сериозноо...
18.01.2020 19:43

кога, и дали..ще се научите,
да 'излизате" от театъра и киното..вие, ооо, романтични филмаджии..)
това ,което цитираш тук..са клишетаа, обслужващи социалн..матрица
която се манипулира от ЕЛита, от Времеее оно...около пр 2 века, и даже пр христа
разбирам, сърбель, сърбель..ноо, ти не си..фльорка, все пак..
с Лирика и романи / за душата/ доникъде, няма да я докарате..
просто, се въртите около..колчето, с въженцето, и гоните морковчето @
а, дръжка, отзадЕ, не искате ли...
..язък..язък...за барутя ..викаше дядо ми..
/капитан, кавалерист, от Пвата СВетовна../ако помня добре.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Цитирам само
18.01.2020 19:44
Вие какво се "палите"?


putinofil написа:
Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.

цитирай
4. putinofil - Това дело срещу него беше кокошк...
18.01.2020 20:03
Това дело срещу него беше кокошкарско и смешно.
Срещу него тряваше да имаруго, за национално предателство.
Нали помниш, че на два пъти искаше да ни присъединява към СССР?
цитирай
5. vencivaleri1951 - Написах че цитирам по памет
18.01.2020 20:06
Можеш да потърсиш теченията на вестниците и ще прочетеш . Аз съм присъствал на
няколко заседания, на финалните не можах да се доредя. И той и Балев караха съдиите да не могат да си намерят място. Точно в този съдебен състав се видя по тв, как "нейна чест" се разплака прочитайки присъдата. Няколко обвинители и двама съдии си зазоха отвод преди делата и бяха демократично пенсионирани или командировани в провинцията. Подписалите с ОМ също


fun1001 написа:

кога, и дали..ще се научите,
да 'излизате" от театъра и киното..вие, ооо, романтични филмаджии..)
това ,което цитираш тук..са клишетаа, обслужващи социалн..матрица
която се манипулира от ЕЛита, от Времеее оно...около пр 2 века, и даже пр христа
разбирам, сърбель, сърбель..ноо, ти не си..фльорка, все пак..
с Лирика и романи / за душата/ доникъде, няма да я докарате..
просто, се въртите около..колчето, с въженцето, и гоните морковчето @
а, дръжка, отзадЕ, не искате ли...
..язък..язък...за барутя ..викаше дядо ми..
/капитан, кавалерист, от Пвата СВетовна../ако помня добре.

цитирай
6. milady - по добре, да беше пуснал Лебединное Озеро/ аз също съм любител, венцоо
18.01.2020 20:09


3. vencivaleri1951 - Цитирам само
19:44
Вие какво се "палите"?
цитирай
7. vencivaleri1951 - Това дело бе гавра с правосъдието
18.01.2020 20:20
Ще се опитам да ти обясня

Него през цялото време го съдеха като Генерален секретар, а не като Държавен глава./Държавен глава се съди само за държавна измяна/
Генералният секретар се подписва под решенията на ЦК или Политбюро. Тоест с подписа си той гарантира истинноста на написаното и нищо повече.
Държавният глава разпорежда, генералният секретар довежда до знание.
Опипването почвата да станем съюзна република е решение на ЦК и Живков като секретар на партията го съобщава. Ответната страна ЦК на КПСС смята че е грешна подобна стъпка, но не отказва да се разгледа в Президиума на върховния съвет на СССР. Ние оттегляме предложението си. Тук няма измяна. Има решение на ЦК, което е публично оповестено и има фактически отказ от насрещната страна. Тоест видно е от всякъде , че не е имало предварителни договорки, няма последвало събитие, няма стъпки нито законодателни, нито на изпълнителната власт които да са в посока на подобна промяна


putinofil написа:
Това дело срещу него беше кокошкарско и смешно.
Срещу него тряваше да имаруго, за национално предателство.
Нали помниш, че на два пъти искаше да ни присъединява към СССР?

цитирай
8. fun1001 - :-)) даа, гавра е! кой ,извърши тази гавра, и защо ? / премълчаваш пак
18.01.2020 21:00

Венции, става безобразно нагло и ..срамно..
Ние, цяла седмица, дебатираме с теб..
и ти, на нито един мой въпрос, не направи поне опит, да отговориш
що така..

7. vencivaleri1951 - Това дело бе гавра с правосъдието
20:20
Ще се опитам да ти обясня

Него през цялото време го съдеха като Генерален секретар, а не като Държавен глава./Държавен глава се съди само за държавна измяна/
цитирай
9. hloris - Юлийо,ти като четеш,осмисляш ли думите,които са ти казани? Май не!
18.01.2020 21:29
Него през цялото време го съдеха като Генерален секретар, а не като Държавен глава./Държавен глава се съди само за държавна измяна/
цитирай

Каквато ни властта,то такова ни и правосъдието...
не може един човек да изкупва грешките на едно цялостно държавно управление,
ти какво предлагаш да беше разстрелян като Чаушеско ли в съседна Румъния ли!?
цитирай
10. fun1001 - ?..хльорке, ти не си луда фенка..
18.01.2020 22:03
ти, просто реагираш и пишеш като луда..мръднала си,Елицо..
аз, имам р-р с венци..имам вече 4-5 въпроса..все пак той има опит и иконом образование
къде се буташ ти..пък ? с гугъля, и кого, ще впечатляваш?
търсиш на кого да се мазниш тук, има..5-6 като теб подобни, които те отразяват
и, ти си въобразяваш, че си..човек с лично мнение..не, не си, и това се вижда.
копирай си..афоризмите и викторините,не се опитвай да се надскочиш..
не можеш...късно е, и ще те заболи глава..
четкаджийка смешна, и жалка..хайде, лека...
цитирай
11. hloris - По темата:
18.01.2020 22:04
мъдро казано:
относно хляба и достойнството....в името на хляба си българинът остана без никакво достойнство.Факт.И то безмилостен такъв.
Мисля,че е безпредметно да прилагам някакви си доказателства относно това.
По-голям роб българинът никога не е бил,и никога не е превивал толкова гръб пред чуждите....националното себе осъзнаване може би ще ни доведе и до така загубеното ни достойнство.Това е мнението ми по темата.
цитирай
12. milady - :-)))))))))
18.01.2020 22:19
1. putinofil - Аре холан, сега тоя кратун ли ще в...
19:39
Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?

който го мързи и е прост, ще остане и без..краденото си име, Фльорче!
има, многоо хора, които живеят, по-добре, и учат, и работят..а, не кибикат
на халос като грозни и застаряващи..комуниЗки...за 5-6 лайка..
не съм виждала отдавна..така ,жена да се излага..срам, срам и позор!!
цитирай
13. putinofil - Няма лошо, че хлорис коментира тук. ...
18.01.2020 22:35
Няма лошо, че хлорис коментира тук.
Авторът се е представил с име, снимка и възраст и е реален.
Но това, че кудкудяка в курника на анонимния малоумен трол, който се помпи сам, който освен путкин няма нищо в празната си тиква и който е пълен изрод, е доказателство, че и тя е като него.
цитирай
14. vaquero - vencivaleri1951,
18.01.2020 22:47
Всичката им работа на "демократите" е такава, нескопосана.
цитирай
15. hloris - анджак...точно това на 100% се отнася за теб,намери си един дядка и МЕ ОСТАВИ НА СПОКОЙСТВИЕ!БЛОГОВА ИДИОТКА!
18.01.2020 22:53
milady написа:
1. putinofil - Аре холан, сега тоя кратун ли ще в...
19:39
Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?

който го мързи и е прост, ще остане и без..краденото си име, Фльорче!
има, многоо хора, които живеят, по-добре, и учат, и работят..а, не кибикат
на халос като грозни и застаряващи..комуниЗки...за 5-6 лайка..
не съм виждала отдавна..така ,жена да се излага..срам, срам и позор!!

цитирай
16. hloris - http://hloris.blog.bg/hobi/2020/01/18/niakoi-e-kazal.1692682
18.01.2020 22:57
Чети,и осмисляй,дърта вещице...при това без метла! :)))))
цитирай
17. hloris - Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?
18.01.2020 23:04
putinofil написа:
Няма лошо, че хлорис коментира тук.
Авторът се е представил с име, снимка и възраст и е реален.
Но това, че кудкудяка в курника на анонимния малоумен трол, който се помпи сам, който освен путкин няма нищо в празната си тиква и който е пълен изрод, е доказателство, че и тя е като него.


Ха ха ха...може да се аресаме...а сега сериоз...в качеството си на какъв ще ми определяш аз какво и как да коментирам?!
Блеки ми е симпатичен,и има чувство за хумор,и се изразява КРАТКО...КАТО МЪЖ!
цитирай
18. анонимен - "Ха ха ха...може да се аресаме."
18.01.2020 23:23
hloris написа:
Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?

Блеки има снимка,години и се изразява КРАТКО...КАТО МЪЖ!
Аз също.
само ти нямаш...
[/quote]

цитирай
19. hloris - Теб не те отразявам "друже"...нали имаш мои снимки,извърти си една ръчна...и вземи млъкни.
18.01.2020 23:32
анонимен написа:
hloris написа:
Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?

Блеки има снимка,години и се изразява КРАТКО...КАТО МЪЖ!
Аз също.
само ти нямаш...

Ела да ме снимаш,пък тогава ще видим:(((


[/quote]
цитирай
20. hloris - Венци,ще те помоля нещо в случая
18.01.2020 23:40
почисти си спама,включително и моя,и моля те,постарай се в бъдеще време да въдворяваш някакъв си ред в коментарите си по твое усмотрение в случая...
благодаря,ако го направиш...лека от мен! :)
цитирай
21. анонимен - стига,бе.ръчна..да не си сърдита нещо..
18.01.2020 23:54
uvi,нямам tvoi snimki.( прати на Блеки -КАТО МЪЖ..Ще съпреживяваме!)
цитирай
22. poliqor4o - http://kamosutrov.blog.bg/photos/118393/Pol1.JPG
18.01.2020 23:56
hloris написа:
Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?

ето меее
цитирай
23. анонимен - blackpredator има снимка, години и адрес! like no other...
19.01.2020 00:11
poliqor4o написа:
hloris написа:
Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?

здравей, blackpredator!vizh v spalniata si da ne sam se skril tam...

цитирай
24. анонимен - blackpredator, Венци не трие като теб,МИШКЕ!:)
19.01.2020 00:14
засега...
цитирай
25. анонимен - и не одобрява коментари...
19.01.2020 00:16
КАТО ТЕБ!!! :))))))
цитирай
26. анонимен - GAME OVER, blackpredator!
19.01.2020 00:21
цитирай
27. анонимен - blackpreator{poliqor4o}
19.01.2020 00:34
имаш (?)гласа.ПОМПИШ се и си ГЛАСУВАШ.кого лъжеш.НАС!?
цитирай
28. анонимен - блеки, до утре.приготви гумата... ;)))
19.01.2020 01:11
poliqor4o написа:
hloris написа:
Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?

ето меее

цитирай
29. анонимен - vencivaleri1951
19.01.2020 01:22
извинявай, беше средство,но не цел!...
цитирай
30. putinofil - извинявай, беше средство, но не ...
19.01.2020 07:48
анонимен написа:
извинявай, беше средство,но не цел!...


Да, това лайно, освен че трие коментари, е и абсолютен педал.
Не само че е луд по мен, но и ме търси в снимки, за да мастурбира като си ме представя.
А хлорис, която поне 7 пъти напуска блога и все виси, е пълно зомби, афекватно на педала.
цитирай
31. putinofil - Пак да ти повторя, че хем си луд, хем си обратен.
19.01.2020 07:50
poliqor4o написа:
hloris написа:
Полигоре,скъпи,а ти кога ще ни се предстАвиш със своята реална снимка,години и къде живееш,м!?

ето меее

цитирай
32. putinofil - Путинските троли сте все безлични.Само Венци е изключение.
19.01.2020 07:53
hloris написа:
putinofil написа:
Няма лошо, че хлорис коментира тук.
Авторът се е представил с име, снимка и възраст и е реален.
Но това, че кудкудяка в курника на анонимния малоумен трол, който се помпи сам, който освен путкин няма нищо в празната си тиква и който е пълен изрод, е доказателство, че и тя е като него.


Ха ха ха...може да се аресаме...а сега сериоз...в качеството си на какъв ще ми определяш аз какво и как да коментирам?!
Блеки ми е симпатичен,и има чувство за хумор,и се изразява КРАТКО...КАТО МЪЖ!


Щом намираш за такъв тоя идиот, значи си за освидетелстване.
цитирай
33. hloris - Полигоре,заради теб ме бърсахаедин път по погрешка,смятайки ме за твой ник,и като един МИШОК си замълча,когато ме спрягаха за твой ник
19.01.2020 09:16
putinofil написа:
hloris написа:
putinofil написа:
Няма лошо, че хлорис коментира тук.
Авторът се е представил с име, снимка и възраст и е реален.
Но това, че кудкудяка в курника на анонимния малоумен трол, който се помпи сам, който освен путкин няма нищо в празната си тиква и който е пълен изрод, е доказателство, че и тя е като него.


Ха ха ха...може да се аресаме...а сега сериоз...в качеството си на какъв ще ми определяш аз какво и как да коментирам?!
Блеки ми е симпатичен,и има чувство за хумор,и се изразява КРАТКО...КАТО МЪЖ!


Щом намираш за такъв тоя идиот, значи си за освидетелстване.


Путин се е доказал какъв е...както и ти в блог бг..с твоите безбройни профили.
Путин е държавен глава с един от най-високите рейтинги в света,и то с всеки изминал мандат рейтингът му се вдига,т.е. той има одобрението на народа си,а ти какво си,къде си в класацията на блог бг,а,да не говорим защо те изхвърлят от другите сайтове....заради интригите ти най-вече.

Е,поне си последователен в действията си...и в омразата си по отношение на мен.
Няма да напускам заради такива като теб капути,капиш?!?
цитирай
34. hloris - А средството дали е достатъчно за постигане на целта,м?!?
19.01.2020 10:29
анонимен написа:
извинявай, беше средство,но не цел!...


Аз не съм глупачка/дурачка/ в никакъв случай.

Изчезвам,защото няма да си пропилявам неделния ден в асолютни,блогови при това простотиИ...думата завършва с "и"
цитирай
35. hloris - И ...никак,ама никак не подкрепям един ОТМИНАЛ/дали/ строй,
19.01.2020 10:40
по времето на който аз като Ученичка още бях репресирана....да,това е точната дума...репресирана...защото някои бяха по-по равни от останалите такива.
цитирай
36. get - - До теб ВЕНЦИ - молба за помощ и разяснение?
19.01.2020 11:02
vencivaleri1951 написа:
Вие какво се "палите"?


putinofil написа:
Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.





Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО:
https://www.youtube.com/watch?v=P1AbWRfXxMM&feature=emb_logo ... и най-вече в култовата му фраза:
"ВСИЧКО, КОЕТО ВИ ГОВОРИХМЕ ЗА СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ ЕДНО ЦЪРНИЯТ ДЯВОЛ ВИ ГО Е КАЗВАЛ !"

- ТОВА БЕ казано от "късният" Тодор Живков - когато разбра!!?
- РОБИТЕ НИКОЙ НЕ ГИ УВАЖАВА - пък било то, И ГОСПОДАРИТЕ ИМ ОТ КРЕМЪЛ?!

А че това е вярно:
"ЖИВКОВ Е - ВЕРЕН ВАСАЛ НА КРЕМЪЛ!"? - Са ни го оставали в спомените си писателите дисиденти Костов и Марков!
Като последният казва следното:
"Той(Живков - п.м.) НИКОГА НЕ Е ЗАБРАВЯЛ, ЧЕ ПЪРВО ИДВА СЪВЕТСКИЯТ СЪЮЗ, А СЛЕД ТОВА – България.

Той беше най-силният, най-солидният, най-съобразителният и над всичко най-верният. Може да се каже, че той служеше на Съветския съюз по-ревностно, отколкото самите съветски ръководители."

Изпявайки - ти поставям - Въпроса?
- Вярно ли е?
"Повдигнете си челата,
о, ВИЙ РОБИ на труда,
вий творци сте на благата,
да живей, живей труда!

От стрелата на дивака
до железний път
всичко плод е на ръката,
да живей, живей трудът!"
- да ме прощава Г. Кирков - ЗА ПРОДЪЛЖЕНИЕТО?:((

В заключение ... да припомня ОЩЕ, изпявайки, какво пееха ПОЛСКИТЕ ВЪСТАННИЦИ, а после ПРОЛЕТАРИАТ във ВАРШАВЯН-ката?
1.
Шмяло подниешми штандар наш в гуре!
Хоч буржа врогич живилов вие,
Хоч наш дзис гниебя силе понуре,
Хочияж ниеревне ютро ничие ...
О! ... бо то штандар калей людзкосчи,
То ясло свиете, пиесн,
To tryumf pracy — sprawiedliwoшчi,
To zorza wszystkich ludоуw zbratania.

Naprжьоd, Warszawo!
..."

2. Хайде и "пролетарско"-революционният СЪВЕТСКИ вариант варшавянки - да "изпея"?

"Вихри враждебные веют над нами,
Тёмные силы нас злобно гнетут.
В бой роковой мы вступили с врагами,
Нас ещё судьбы безвестные ждут.
Но мы подымем гордо и смело
Знамя борьбы за рабочее дело,
Знамя великой борьбы всех народов
За лучший мир, за святую свободу.
Припев:
На бой кровавый,
Святой и правый
Марш, марш вперёд,
Рабочий народ."

- Ти къде си Венци, в този кървав по московитско-революционно му - ЧОВЕШКИ ВЪРТОП - Ъм?

В заключение, акцентирайки отново поставям ВЪПРОСИТЕ?
1.
Защо Живков "изтърва"?
"ВСИЧКО, КОЕТО ВИ ГОВОРИХМЕ ЗА СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ ЕДНО ЦЪРНИЯТ ДЯВОЛ ВИ ГО Е КАЗВАЛ !"
2.
Защо В. Андреев - написа в предсмъртното си писмо, преди да сложи край на живота си:

„Проклет да е Живков! И живковистите!”
цитирай
37. vmir - 36. get - 10x!!!
19.01.2020 11:30
get написа:

Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО ... и най-вече в култовата му фраза:
""Всичко, което ви говорихме за социализма - все едно църният дявол ви го е казвал!"
- Тодор Живков


Е те това е от фразите, които ВВ1951 никога не коментира. Защото всичко в нея е адресирано максимално просто и следователно - ясно и без възможности за шикалкавене и носене на вода от 999 дерета уж че нещо бил недоразбрал или недочел под напора на великолепните си намерения да гали прекрасния слух на патките.
цитирай
38. fun1001 - :-))))...10 х 10...
19.01.2020 12:09
анонимен написа:
get написа:

Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО ... и най-вече в култовата му фраза:
""Всичко, което ви говорихме за социализма - все едно църният дявол ви го е казвал!"
- Тодор Живков


Е те това е от фразите, които ВВ1951 никога не коментира. Защото всичко в нея е адресирано максимално просто и следователно - ясно и без възможности за шикалкавене и носене на вода от 999 дерета уж че нещо бил недоразбрал или недочел под напора на великолепните си намерения да гали прекрасния слух на патките.

цитирай
39. hloris - get...и аз като една пълна глупачка взех да се обърквам вече...честно
19.01.2020 12:46
get написа:
vencivaleri1951 написа:
Вие какво се "палите"?


[quote=putinofil]Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.





Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО:
https://www/watch?v=P1AbWRfXxMM&feature=emb_logo ... и най-вече в култовата му фраза:
"ВСИЧКО, КОЕТО ВИ ГОВОРИХМЕ ЗА СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ ЕДНО ЦЪРНИЯТ ДЯВОЛ ВИ ГО Е КАЗВАЛ !"

- ТОВА БЕ казано от "късният" Тодор Живков - когато разбра!!?
- РОБИТЕ НИКОЙ НЕ ГИ УВАЖАВА - пък било то, И ГОСПОДАРИТЕ ИМ ОТ КРЕМЪЛ?!

А че това е вярно:
"ЖИВКОВ Е - ВЕРЕН ВАСАЛ НА КРЕМЪЛ!"? - Са ни го оставали в спомените си писателите дисиденти Костов и Марков!
Като последният казва следното:
"Той(Живков - п.м.) НИКОГА НЕ Е ЗАБРАВЯЛ, ЧЕ ПЪРВО ИДВА СЪВЕТСКИЯТ СЪЮЗ, А СЛЕД ТОВА – България.

Той беше най-силният, най-солидният, най-съобразителният и над всичко най-верният. Може да се каже, че той служеше на Съветския съюз по-ревностно, отколкото самите съветски ръководители."

Изпявайки - ти поставям - Въпроса?
- Вярно ли е?
"Повдигнете си челата,
о, ВИЙ РОБИ на труда,
вий творци сте на благата,
да живей, живей труда!

От стрелата на дивака
до железний път
всичко плод е на ръката,
да живей, живей трудът!"
- да ме прощава Г. Кирков - ЗА ПРОДЪЛЖЕНИЕТО?:((

В заключение ... да припомня ОЩЕ, изпявайки, какво пееха ПОЛСКИТЕ ВЪСТАННИЦИ, а после ПРОЛЕТАРИАТ във ВАРШАВЯН-ката?
1.
Шмяло подниешми штандар наш в гуре!
Хоч буржа врогич живилов вие,
Хоч наш дзис гниебя силе понуре,
Хочияж ниеревне ютро ничие ...
О! ... бо то штандар калей людзкосчи,
То ясло свиете, пиесн,
To tryumf pracy — sprawiedliwoшчi,
To zorza wszystkich ludоуw zbratania.

Naprжьоd, Warszawo!
..."

2. Хайде и "пролетарско"-революционният СЪВЕТСКИ вариант варшавянки - да "изп


много добре сте "подкован" по отношение на руския..писмено,говоримо,та дори и като цитиране на руски поети....откъде тази ваша,при това голяма начетеност с руската класика,след като толкова много ненавиждате всичко руско?!?

Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?
цитирай
40. get - До 39. hloris - get...
19.01.2020 13:29
hloris написа:
get...и аз като една пълна глупачка взех да се обърквам вече...честно
Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?
get написа:
vencivaleri1951 написа:
Вие какво се "палите"?
[quote=putinofil]Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.


Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?
Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?


Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО:
https://www/watch?v=P1AbWRfXxMM&feature=emb_logo ... и най-вече в култовата му фраза:
"ВСИЧКО, КОЕТО ВИ ГОВОРИХМЕ ЗА СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ ЕДНО ЦЪРНИЯТ ДЯВОЛ ВИ ГО Е КАЗВАЛ !"

- ТОВА БЕ казано от "късният" Тодор Живков - когато разбра!!?
- РОБИТЕ НИКОЙ НЕ ГИ УВАЖАВА - пък било то, И ГОСПОДАРИТЕ ИМ ОТ КРЕМЪЛ?!

А че това е вярно:
"ЖИВКОВ Е - ВЕРЕН ВАСАЛ НА КРЕМЪЛ!"? - Са ни го оставали в спомените си писателите дисиденти Костов и Марков!
Като последният казва следното:
"Той(Живков - п.м.) НИКОГА НЕ Е ЗАБРАВЯЛ, ЧЕ ПЪРВО ИДВА СЪВЕТСКИЯТ СЪЮЗ, А СЛЕД ТОВА – България.

Той беше най-силният, най-солидният, най-съобразителният и над всичко най-верният. Може да се каже, че той служеше на Съветския съюз по-ревностно, отколкото самите съветски ръководители."


- Не съзнавате ли ЧЕ ПРИСЪЩИЯТ ВИ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН МЪРЗЕЛ ВИ Е ОТВЕЛ "В СИНАГОГАТА" - НА МАРКСИЗМА?
А от МАРКСИЗМА - СЕ ПОРОДИХА НЕГОВИТЕ деца ФРАНКЕНЩАЙНЧЕТА: Фашизъм, Нацизъм(народен-социализъм) ... и подобният им БОЛШЕВИЗЪМ?
Той за разлика от Хитлеровият - се различава единствено по това, че е ИИНТЕРНАЦИОНАЛЕН ... тоест ЗА ЕКСПОРТ :))
Казвате?
hloris написа:
...
като Ученичка още бях репресирана....защото някои бяха по-по равни от останалите такива.


- Плоска сте! Поради което - не следва да имате претенции - ЗА ПРАВО НА РАВНОПОСТАВЕНОСТ!

Ако - престането ДА СЕ ДЪРЖИТЕ "КАТО КАРУЦАР" - виж пък, че съм ВИ УВАЖИЛ - КАТО ЖЕНА И ДАМА ... И ОТГОВОРИЛ НА ТЕРЗАЕЩИТЕ ВИ ВЪПРОСИ?!

- А дано надделее жената-българка у вас - а не бърышнята-комунистка?
цитирай
41. vencivaleri1951 - Ще ти отговора
19.01.2020 13:46
Но не по порадъка на въпросите

Лично аз съм се срамувал от Живков, когато бях "млад и зелен" и когато формата за мен бе по важна от съдалжанието. В този период ненавиждах и Сталин чисто по марксистки-битието определя съзнанието. А в моето битие можеше да се види -депортиране на чичо ми в Монголия, забавени производства на баща ми и чергаруване от гарнизон на гарнизон. По късно ще уча в Ленинград, а там Сталин е мръсна дума за интелигенцията. Като капак и разстреляният прадядо на жена ми през 37ма. Това беше период, бунтарски ако щеш-ти никога не си го имал и дори не си и го помислял-да ходиш на демонстрации и протестиу да те прибират в "душегубките" и бият по време на тези мероприятия.
Да се редиш и мръзнеш по нощите да купиш заветното билетче за Висоцки и Окуджава-днес ти ми ги цитираш едва ли не като сводомислещ-драги сега с пълно гърло можеш да крещиш че " Земята се върти" , но не ми прави впечатление-аз съм казвал че се върти , когато беше до известна стерен рисково. Казвам до известна степен , защото имах и още го имам чувството , че въпреки приговорите по всему университету , академичният състав толерираше по авободно поведение на студентите и това в никакъв случай не бе без позволението на репресивния апарат. Студент полечаваше някоя и друга палка и до там-рабтещ юрист, икономист, артист, автор можеше да отиде за известно време на север. Аз съм пътувал да чуя Сахаров до Москва, ти би ли посмел да слушаш да кажем в "Яицето " Желев или не дай си Боже Минев преди промените-естествено ако не го правиш служебно.
Така , че не по високо от чизмите драги...
А за Живков вероятно ше напиша при Юлка, кой ме накара да се размисла, да прочета за него , да се запозная с биографията му и да се размисля. По късно вече и като държавен експерт в Министерство може да се каже , че съм имал пряк достъп до това което той предлагаше и искаше. Късният Живков, не е " Янко" . Двата сериозни житейски удара които понесе, възрастта , както и че позволи да се заобиколи с ласкатели притъпиха инстинкти, интуиция и правилна преценка.

get написа:
vencivaleri1951 написа:
Вие какво се

"палите"?


[quote=putinofil]Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.





Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО:
https://www/watch?v=P1AbWRfXxMM&feature=emb_logo ... и най-вече в култовата му фраза:
"ВСИЧКО, КОЕТО ВИ ГОВОРИХМЕ ЗА СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ ЕДНО ЦЪРНИЯТ ДЯВОЛ ВИ ГО Е КАЗВАЛ !"

- ТОВА БЕ казано от "късният" Тодор Живков - когато разбра!!?
- РОБИТЕ НИКОЙ НЕ ГИ УВАЖАВА - пък било то, И ГОСПОДАРИТЕ ИМ ОТ КРЕМЪЛ?!

А че това е вярно:
"ЖИВКОВ Е - ВЕРЕН ВАСАЛ НА КРЕМЪЛ!"? - Са ни го оставали в спомените си писателите дисиденти Костов и Марков!
Като последният казва следното:
"Той(Живков - п.м.) НИКОГА НЕ Е ЗАБРАВЯЛ, ЧЕ ПЪРВО ИДВА СЪВЕТСКИЯТ СЪЮЗ, А СЛЕД ТОВА – България.

Той беше най-силният, най-солидният, най-съобразителният и над всичко най-верният. Може да се каже, че той служеше на Съветския съюз по-ревностно, отколкото самите съветски ръководители."

Изпявайки - ти поставям - Въпроса?
- Вярно ли е?
"Повдигнете си челата,
о, ВИЙ РОБИ на труда,
вий творци сте на благата,
да живей, живей труда!

От стрелата на дивака
до железний път
всичко плод е на ръката,
да живей, живей трудът!"
- да ме прощава Г. Кирков - ЗА ПРОДЪЛЖЕНИЕТО?:((

В заключение ... да припомня ОЩЕ, изпявайки, какво пееха ПОЛСКИТЕ ВЪСТАННИЦИ, а после ПРОЛЕТАРИАТ във ВАРШАВЯН-ката?
1.
Шмяло подниешми штандар наш в гуре!
Хоч буржа врогич живилов вие,
Хоч наш дзис гниебя силе понуре,
Хочияж ниеревне ютро ничие ...
О! ... бо то штандар калей людзкосчи,
То ясло свиете, пиесн,
To tryumf pracy — sprawiedliwoшчi,
To zorza wszystkich ludоуw zbratania.

Naprжьоd, Warszawo!
..."

2. Хайде и "пролетарско"-революционният СЪВЕТСКИ вариант варшавянки - да "изп
цитирай
42. hloris - Как така лепите етикетчета,без да знаете аз какви партийни принадлежности имам или ми липсват такива?!?
19.01.2020 15:19
get написа:
hloris написа:
get...и аз като една пълна глупачка взех да се обърквам вече...честно
Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?
get написа:
[quote=vencivaleri1951]Вие какво се "палите"?
[quote=putinofil]Аре холан, сега тоя кратун ли ще възхваляваме?
Това, че днес у нас е кочина, а Боко Тиквата- боклук, не значи, че червениятфашизъм и тиранина байтошо са нещо хубаво.
Точно тия 45 години народна власт дотам унищожиха всичко, че сега сме на дъното на ада.


Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?
Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?


Венци - ай ми обясни(разшифровай) на мен простия, КАКВО СТОИ, КАКВО ИСКА ДА НИ КАЖЕ, ЖИВКОВ ВЪВ ФИЛМЧЕТО:
https://www/watch?v=P1AbWRfXxMM&feature=emb_logo ... и най-вече в култовата му фраза:
"ВСИЧКО, КОЕТО ВИ ГОВОРИХМЕ ЗА СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ ЕДНО ЦЪРНИЯТ ДЯВОЛ ВИ ГО Е КАЗВАЛ !"

- ТОВА БЕ казано от "късният" Тодор Живков - когато разбра!!?
- РОБИТЕ НИКОЙ НЕ ГИ УВАЖАВА - пък било то, И ГОСПОДАРИТЕ ИМ ОТ КРЕМЪЛ?!

А че това е вярно:
"ЖИВКОВ Е - ВЕРЕН ВАСАЛ НА КРЕМЪЛ!"? - Са ни го оставали в спомените си писателите дисиденти Костов и Марков!
Като последният казва следното:
"Той(Живков - п.м.) НИКОГА НЕ Е ЗАБРАВЯЛ, ЧЕ ПЪРВО ИДВА СЪВЕТСКИЯТ СЪЮЗ, А СЛЕД ТОВА – България.

Той беше най-силният, най-солидният, най-съобразителният и над всичко най-верният. Може да се каже, че той служеше на Съветския съюз по-ревностно, отколкото самите съветски ръководители."


- Не съзнавате ли ЧЕ ПРИСЪЩИЯТ ВИ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН МЪРЗЕЛ ВИ Е ОТВЕЛ "В СИНАГОГАТА" - НА МАРКСИЗМА?
А от МАРКСИЗМА - СЕ ПОРОДИХА НЕГОВИТЕ деца ФРАНКЕНЩАЙНЧЕТА: Фашизъм, Нацизъм(народен-социализъм) ... и подобният им БОЛШЕВИЗЪМ?
Той за разлика от Хитлеровият - се различава единствено по това, че е ИИНТЕРНАЦИОНАЛЕН ... тоест ЗА ЕКСПОРТ :))
Казвате?
hloris написа:
...
като Ученичка още бях репресирана....защото някои бяха по-по равни от останалите такива.


-
цитирай
43. hloris - get
19.01.2020 15:36
именно жената-БЪлгарка ви пише,ане както вие се изразихте по отношение на мен.
Аз винаги съм била безпартийна,и в момента,към настоящия такъв не симпатизирам на нито една политическа партия,може би една идея малка към"Движение за България" като леко пристрастие.

Задодох ви въпрос,на когото вие не ми отговорихте.
Тук не се делим на мъже и на жени
Ако вие ни делите на такива,и то подценявайки жените,че не са склонни да разбират от политика,то това говори много зле за вас.
Примери относно жени,при това успешни в политиката бол...хайде да погледнем само добрата стара Англия.Успешна жена-кралица,и успешна жена министър-председател Маргарет Тачър,а също и Германия къмнастоящия момент Меркел.

Моя т.нар.от вас "интелектуален мързел" ме е отвел там,където трябва...не вярвам изобщо на родните ни политици,нито на така представените ни партии в парламента.
Що за език си позволявате наричайки ме ЕКСКОРТ?!?
Това,че коментирам тук не означава нищо в случая...
Юлия може би е направила много правилна съпоставка м/у едно бивше величие,и едно настояще такова...нямаме политици..факт.
И какъв е този дързък и надменен тон...щял да ме уважи като жена?!?
Аз уважение искам и очаквам единствено от джентълмени,при това реални,а не от виртуални опоненти.
Лично според мен преход не е имал,не е осъществен изобщо....в мисленето да не говорим....какъвто ни парламента,то и такава ни културата на спорене тук.
Нямам излишно време за губене,както и да плюя по някого,защото аз съм Дама,и не ми е присъщ такъв вулгарен речник.

Когато започнете да спорите с факти,а не с общи приказки...сдъра-бъра-пет чадъра,и овладете културата на спора,то може би ще ви отговарям подобаващо.

Лустрация не е имало по простата причина,че не е имало истински преход....една лъжлива и измислена псевдо демокрация.Факт.

цитирай
44. vmir - "Совите не са това, което са" а ВВ1951 и подражателят му Вл. Путин не са това, което са.
19.01.2020 16:07
Някога са били против комунизма, защото са били баш-демократи, а днес са сталинисти, защото са станали още по-по-най-баш-демократи.

Баф мааму... тези факири си вадят самоличностите от ръкава и едновременно заклеймяват и се прекланят пред антисемитската сволоч повече от всеки друг. А ВВ1951 хич, ама хич не бил АБПФК, ами обратното, само дето сега станал такъв щото при комунизЪма не знаел колко льош бил капитализЪма, ама сега вече помъдрял и даже научил...
цитирай
45. vencivaleri1951 - Има нещо такова вмире.
19.01.2020 16:23
Човек е винаги недоволен и това е добре. Това в което не съм се променил , че и преди/наистина не толкова категорично/ и днес съм си го изказвал. Възможно е защото ми е било по лесно отколкото на теб. Това което се промени е, че не повтарям като папагал тезисите на 20 конгрес на КПСС и от отрицание към Живков днес изпитвам дълбоко, почти синовно уважение към него.

quote=анонимен]Някога са били против комунизма, защото са били баш-демократи, а днес са сталинисти, защото са станали още по-по-най-баш-демократи.

Баф мааму... тези факири си вадят самоличностите от ръкава и едновременно заклеймяват и се прекланят пред антисемитската сволоч повече от всеки друг. А ВВ1951 хич, ама хич не бил АБПФК, ами обратното, само дето сега станал такъв щото при комунизЪма не знаел колко льош бил капитализЪма, ама сега вече помъдрял и даже научил...[/quote]
цитирай
46. hloris - Боже,наистина какви хора коментират тук...и аз в какъв блог съм попаднала
19.01.2020 19:44
тук се лее кръв,
русофили,русофоби,
мълнии святкат,
мечове се точат,
хватки неистови,
бeзмилостни прийоми
се прилагат,сякаш
нещо с туй реално
ще се промени.

ТУК всичко е черно,или бяло...или си русофил,...или русофоб,т.е.
все си нечий роб...нюансите никой не ги и забелязва,камо ли и да ги отразява,
всеки убеден и твърд в правотата своя меч вдъхновено го върти,все едно на живот и смърт са тези при това борби,а Родината в този час може би има тъй отчаяна нужда от нас...сплотено да си подадем ръце,от чужди заедно да я браним,и чуждопоклонници никак да не сме,а по-добре задружно да я изградим отново,всеки кой както може българското пред света да защити,в туй се изразяват моите мечти.България не на три морета,а на три континента името и да се носи,авторитет да има пред света,нима е толкоз трудно да се проумей това сега?!?!
Уви,то няма как да стане...ние сме страна на отрицанието,още и на плюенето,где що видим ний различно днес от нас,със замах да го изтрием ние от атласа...ах,каква сме войнствена при това и нация,а не се усещаме,при това ний ни най-малко,че си режем клана,на който си седим...и така погледнато България е страната на раздори,и Бог не смее в този час с мен да спори...ах,какъв резил,и срам голям,Ботев,Левски в този час,ако виждат какво е тук при нас,в гробовете свои отново ще се върнат,още преобърнат...защото те за род,и родина те милееха,за свободна да я видят те копнеха,а днес продават я,скришно при това,а нейните чеда се дърлят в интернет...ех,майко Българийо,днес няма патриоти,всички изродиха се се,кои в русофоби,кои в русофили,а ни управляват идиоти...туй е истината,при това жестока,историята не е само,братя,факти,тя е още и загадки,защото щом не можем пътя да си хванем ний,що да не сме при това и кръгли идиоти...България умира,патриотите измряха,и от портрети побелели с укор гледат ни очи,и мълвят без думи...във вашите ръце е бъдещето на страната,това го вие проумейте,и задружно по пътя на съзиданието вървете...враждите настрана ги оставете,
но русофили,и русофоби егото им преголямо вика,още и безмилостно крещи,а това,юнаци мили,запомнете,България от картата на света ще заличи,уморих се да ви го повтарям тези дни.

Боже,сега осъзнавам на какво място съм попаднала аз.
Няма ИДЕАЛЕН СТРОЙ....има идеално създадени и спазващи се порядки в него,т.е. закони,пред които БИ ТРЯБВАЛО всички да СА РАВНИ.
цитирай
47. hloris - И последно от мен...ще бъда кратка и делова
19.01.2020 23:50
намираме се в раздел политика,а каква е политиката на собственика на блога в случая?!

пуска "бомбата" образно казано...поста,и гледа как коментиращите под него ще се изпотрепят,спорейки

все едно да поканиш в къщата си гости,да им подадеш тема на разговор,за да се карат,и да стоиш и да наблюдаваш.

Не разбирам...наистина политиката на блога в случая
цитирай
48. vmir - 45. vencivaleri1951, Не съм специалист, но това ми наподобява раздвоение на личността.
20.01.2020 08:45
Дълбоко подозирам, че болшевизма е шизофреничен вирус в съзнанието, към който са предразположени безскрупулните хора. За мен не е нормално да се прекланяш едновременно пред Достоевски и пред Сталин или Ленин. Първия казва, че няма кауза, която заслужава дори една детска сълза. Това е меко казано крайно несъвместимо с мисленето на другите двама и само шизофреник може да си губи времето, а и това на останалите да "доказва" гениалността им. Все едно да пращаш бременна жена по барикадите, защото това било важно за детето й. Още се чудя как можа да го кажеш и съм сигурен, че не би поставил собствената се дъщеря в такава опасност, но това е болшевизмът - безскрупулен начин за налагане на принципа: "Всички са равни, но ние сме по-равни".
цитирай
49. get - До 42. hloris - Как така лепите етикетчета,без да знаете аз какви партийни принадлежности имам или ми липсват такива?!?
20.01.2020 11:52
hloris написа:

... много добре сте "подкован" по отношение на руския..писмено,говоримо,та дори и като цитиране на руски поети....откъде тази ваша,при това голяма начетеност с руската класика,след като толкова много ненавиждате всичко руско?!?

Не виждате ли тук своите при това тъй набиващи се на очи противоречия?!?


Изпадате в ПОДОБЕН НА ВЕНЦИ-ВАЛЕРИЙ ОПОРТЮНИЗЪМ ... чрез объркване на "модус операнди(ят)"?

С негодно средство(методика) - да постигнете ПОЛОЖИТЕЛНАТА И ЖЕЛАНА ОТ ВАС КРАЙНА ЦЕЛ?
Накратко - В предходния си "Реплика към гочета, гетьовци, юлки, апостоловци" - пост? Венци ИПОЛЗВА НЕГОДНА МЕТОДОЛОГИЯ ... от Което няма как, ТОЙ-ВЕНЦИ чрез Брутния вътрешен продукт - ДА ВИ ОТГОВОРИ по некрасовски "Кому на Руси жит хорошо"? ... в контекста: НА КОЕ МЯСТО ПО СТАНДАРТ са руските, а от там холанските учители?

Няма(той и вие) тази интелектуално-методологична способност да си отговори и на ПОСЛЕДВАЩИЯ (ви) ВЪПРОС ... Колко "велики държавници" са селският-тарикат Живков и "милиционер-президент" Путин?

Защо е така? Защото ви липсва ПОДГОТВЕНОСТ И НАУЧЕН ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЧРЕЗ, КОЙТО ДА СТИГНЕТЕ ДО ВЕРНИ ОТГОВОРИ ПО ИНТЕРЕСУВАЩИТЕ ВИ ВЪПРОСИ?
- Това се отнася както за Вас, драга ми барышня и "прекрасная маркизо" - така и за еталонният-интелект:)) Венци?

В заключение - и да илюстрирам КАК СТОЯТ НЕЩАТА ПРИ МЕН В СПОРА С ВАС ... и обезсърчен ОТ ПОДГОТВЕНОСТТА ВИ КАТО ОПОНЕНТИ - ще изплача "мъката си", като един Александър Пушкин??!

"Изыде сеятель сеяти семена своя."

...
Рукою чистой и безвинной
В порабощенные бразды
Бросал живительное семя —
Но потерял я только время,
Благие мысли и труды...

Паситесь, мирные народы!
Вас не разбудит чести клич.
К чему стадам дары свободы?
Их должно резать или стричь.
Наследство их из рода в роды
Ярмо с гремушками да бич."

- Това накратко, като ситауция илюстрираща - "спора" ми с Вас "прекрасная маркизо- hloris" ? :)) !

Предполагате ли - Защо? Толкова пъти ви повторих (на вас и ВВ1951) - Ето това изказване от 40-те години от миналият век?

"... ЕСЛИ БОЛЬШЕВИКИ ПРОДЕРЖАТСЯ ДОЛГОЕ ВРЕМЯ, НЕ ИЗМЕНИВ СВОЕЙ ТАКТИКИ, то нам, быть может, еще суждено будет увидеть, как БОЛЬШЕВИКИ рука об руку С КАПИТАЛИСТАМИ Запада БУДУТ ВЕСТИ ВОЙНУ ПРОТИВ борющегося за СВОЮ СВОБОДУ ПРОЛЕТАРИАТ России.
- Тогда процесс развития большевизма будет завершен!"
- Факт ли е - Да! Тогава ...?

- Ако ви е проблем(да ме разберете) ОБЯСНЯВАМ ОЩЕ - давайки ви нов жокер -пояснявайки ?
Компромис е - когато си правим един другиму отстъпки.
Когато отстъпва все единият - това ВЕЧЕ е диктат.
Едностранните доброЗОРНИ отстъпки — с тях е постлан пътя към робството!

Или ОЩЕ, както НИ обяснява живелият на границата на Новата ера, римски философ Луций Аней Сенека – в Нравствени писма към Луцилий)?
"Малцина са тези, които можем да държим в подчинение против тяхната воля?
- в мнозинството си, роби стават тези, които С А М И се стремят към робството си."

ТУК МУ Е МЯСТОТО - да се запитаме?
В какво ли се изразява - вашето и на Валерий(ИЛИ изобщо НАШЕТО !) "доброволно робство" - Тhat is the question-а ?!

П.П.
Този коментар - е своеобразен апел-отговор и към Венци-валерий1951 ... Да ще, да израсте - поне малко, от малко, поне! ... инак си остая - сал един наивник-опонент, на преклонна възраст?
цитирай
50. get - До 41. vencivaleri1951 - Ще ти отговора
20.01.2020 13:09
vencivaleri1951 написа:

Късният Живков, не е " Янко"
???

Е това отговор ли е?!!

Прощавай - Но?
Опитвайки се УЖ НЕЩО ДА КАЖЕШ за Живков-"Янко"?
Изпадаш в някакъв сълзливо-старчески сантимент, ЛИЧНИ СПОМЕНИ? - За теб, като "антисталинист" и "дидисдент"? От което, НЕ ВИЖДАМ НИЩО КАТО ОПИТ ЗА АНАЛИЗ на "пламенният" пролетарски вожд и марксист-ленинец - в битността му на НЕСМЕНЯЕМ ПРОЛЕТАРСКИ-ЦАР НА БЪЛГАРИЯ, "наш другар", Тодор Живков-"Янко"?
С това докарваш на нещо подобно, като ШВЕЙКОВОТО - с неговата Партия за социален прогрес в РАМКИТЕ на закона?

По тази скопена от здрав разум логика, примерно - съвременната и ПЛАМЕННА СТАЛИНИСТКА И ПРО-ПУТИНИСТКА, другарката Св. Шаренкова? - Може да се изкара РЕПРИСИРАНа, като дисидент-демократ "в рамките на решенията вземани от партийните конгреси и пленуми" :))) ?

- Хай стегни се ДЕ ... и бъде по-адекватен В ОПИТИТЕ СИ ЗА АНАЛИЗ ... на ЖИВОТА И ДЕЛОТО ... на несменяемият - ПОРАДИ ВЕРНОСТТА МУ НА "МАРКСИСТКАТА ИДЕЯ" и най-ВЕЧЕ ПОРАДИ "кучешката" МУ преданост НА КРЕМЪЛСКАТА ИМПЕРИЯ - "ранен-късен" "патриот" Живков :)) ?

- Защото поради една такава, ПОДОБНА НА ТВОЯТА "идейна" СЛЕПОТА? И едни банални ... котерийни борби в БКП - ми бе посечена съдбата и професионалното развитие на офицер криминален-полицай? - ЗАЩОТО?
Още през 1982г. ме БЯХА обявили "за идеологически незрял и дисидент" - "Враг на ИНТЕРНАЦИОНАЛНАТА ДРУЖБА със СССР"(?!) ... едни Служби в ДеСе(да не ги сбъркаш със Се"ДеСе" - въпреки, че донякъде ще имаш основание:))?

- Бъди здрав ОБЪРКАНИЙ МИ МАРКСИСТ-ОПОРТЮНИСТЕ и по-адекватен в "громенето" подобните на мен ... като идейни врагове на "синагогата" (в която се молите) на маркс-путинизма" ?! :))

- И още, предпазвайки предупреждавам те? Само не прибързвай с обявяването Ми за "антисемит" :))!

Все още СЪМ В ОЧАКВАНЕ ДА ЧУЯ СМИСЛЕН ОТГОВОР - Защо според теб ЖИВКОВ-ЯНКО е позитив?

И докато "тръпна в очакване" да ти припомня друго култово изказване-признание в съвсем краткото му:
"Социализма Е НЕДОНОСЧЕ"?
И да ВИ ПИТАМ, ази ?! ... е, като е "недоносче" - Защо Бе, другарю Живков/Замфиркьов ... толкоз години време ГО РЕАНИМИРА - лъжейки НАРОДА за неговата "жизненост" и "теоритично-марксистка правилност" - Ъм, другарю Венци?!
цитирай
51. hloris - get
20.01.2020 18:21
съветвам ви най-добронамерено след като напишете един коментар,то да си го прочетете поне още два-три пъти на вас самия,защото вече в главата ви е каша...хм...така мисли "госпожа маркизата",каквото и да значи това обръщение.

Това,че коментирам в този блог не носи ни най-малки намеци за моята оцветеност по отношение на възгледи и убеждения.

Отречете,че при "селянина" Живков имаше законов ред,милиция,която си вършеше работата,всички задължително ходеха на работа,имаха такава,здравеопазването беше безплатно,и всички/поне там,където живея аз/ си построиха къщи....а сега къде сме в това отношение?!?

та такива ми ти работи,другарю милиционер...тук липсват кавичките,защото доколкото разбрах някой някъде беше споменал,че сте бил ченге.По времето на тоталитаризма,което автоматически ме наведжда на мисълта,че сте бил и член на майката-партия...и от къде тая неприязън към същата към настоящия момент,и обръщането ви против нея...такива въпроси изникнаха в моята руса глава на първо четене?!

пп.И от какво е породен този сарказъм,с който се обръщате към мен?!
Бихте ли бил така любезен да обясните тук публично,защото аз живея/винаги съм живяла на село/,но това не означава,че ядем доматите с колците при това.
цитирай
52. vmir - За първи път в живота си прочитам, че харесването на комунизма не показвало полит. пристрастия.
21.01.2020 04:37
При това с нравоучителния тон на юрдечките от приказката на Андерсен, които нямат способността да проумеят, че света не се състои единствено от юрдечки и собствените им битовизми и предубеждения не изчерпват нуждите, стремежите и вълненията дори на подобните им за момента на вид живи същества. А Платон беше определил човека като "двукрако без перушина", което толкова силно засегна един блогов червен юрдек (корешът на ВВ1951), че той го използва за да ме изобличи в простащина.

Пропуснато е само уверението в стил ВВ1951, че прехласването по комунизма няма нищо общо и с харесването му. (Червените юрдеци били най-големите демократи, даже пак те май те са измислили демокрацията, ама ние невежите не сме го знаели...)

Следва илюстрация от "Грозното пате" на Андерсен (приликите с котарака и кокошката не са случайни, а неизбежни):

Котаракът беше господар в къщата, а кокошката — господарка. Те винаги казваха: "Ние и целият свят!", защото си въобразяваха, че са половината свят и при туй — по-добрата половина. Патенцето мислеше, че може да бъде на друго мнение, ала кокошката не можеше да търпи това.
— Можеш ли да снасяш яйца? — питаше тя.
— Не.
— Тогава имай добрината да мълчиш!
А котаракът питаше:
— Можеш ли да си извиваш гръбнака като обръч, да мъркаш и да изпускаш искри?
— Не.
— Тогава не си тикай гагата, когато говорят умници като нас!
И патенцето седеше в ъгъла и беше в лошо настроение. Ала изведнъж в стаята нахлу струя чист въздух и слънчицето надникна вътре; на патенцето страшно се поиска да по-плува; то не можа да се сдържи и каза това на кокошката.
— Това пък какво е? — питаше тя. — Нямаш си работа, затуй ти идват такива глупави мисли в главата. Снасяй яйца или мъркай — тогава ще поумнееш.
— Ах, колко приятно е да плуваш по водата! — каза патенцето. — Каква наслада е да се гмурнеш на дъното и да чувствуваш как водата се разлива над главата ти!
— Да, чудесна наслада! — каза кокошката. — Ти, както се вижда, си полудял. Я попитай котарака — най-умното същество, което съм срещала досега, — попитай го обича ли той да плува и да се гмурка във водата? За себе си не искам да говоря. Попитай дори бабата. Тя ще ти каже приятно ли й е да плува и да чувствува как водата се разлива над главата й.
— Вие не ме разбирате — рече патенцето.
— Ние ли не те разбираме? И таз хубава! Тогава, според теб, кой може да те разбере? Да не мислиш, че си по-умен от котарака или от нашата господарка? За себе си не искам да говоря!... Я не си въобразявай много, дете, и благодари за доброто, което ти направиха тук! Нима ти не попадна в топла стая и не се намираш между особи, от които можеш да научиш нещо? Но ти си бърборко, неприятно е да има човек работа с теб. Повярвай ми, аз ти желая само доброто. Аз ти говоря неприятни неща, ала по туй се познават истинските приятели. По-добре помъчи се да снасяш яйца или пък се научи да мъркаш и да изпущаш искри!
цитирай
53. get - До 51. hloris - get ... Не сте МИ равна по жизнен опит и интелект ... съветско-комунистическа Сударыня-бариня :((( !
21.01.2020 15:20
hloris написа:
съветвам ви най-добронамерено след като напишете един коментар,то да си го прочетете поне още два-три пъти на вас самия,защото вече в главата ви е каша...хм...така мисли "госпожа маркизата",каквото и да значи това обръщение.

...


В момента В ОПИТИТЕ СИ ДА "УЯЗВИТЕ МИЛИЦИОНЕРА"(който впрочем е и юрист)!? ... вие сте с поведение(то) на милициОнера-Джафер ... с който поета Пеньо Пенев - полемизира!?
Това вече става, когато Той, ПОЕТА, е вкусил и разбрал "предимствата" на СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ РАЙ - и вече ОСМИСЛИЛ НЕГОВАТА СЪЩНОСТ - се пропива? ... а това се случва не само и единствено, с П. Пенев!?
- Това стана и с партизанския комисар на бригада "Чавдар", другар "по идея" на Живков - поета Веселин Андреев?
- Който в края на живота си, КОЙТО САМ ПРЕКЪСВА - осъзнал, ЖИВКОВИСКИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ - НАПИСА?

„Проклет да е Живков! И живковистите!”

Това прозрение-проклятие ... ще ПРОДЪЛЖАВА се носи над Родината ни! Докато ИМА ПРОДЪЛЖИТЕЛИ НА КУЛТА КЪМ ЖИВКОВ и ЖИВКОВИЗМА!? ... ТОЕСТ на едни такива, като вас - КЬОРАВИТЕ му привърженици - поради глупостта им, породена от интелектуален мързел!

- Ще прощавате ... но вие с глупостта а от там и арогантноста си ... Ме предизвикахте да бъда откровен до невъзпитаност!

- И отново ПОВТАРЯМ?
Не го приемайте - като обида, а като НАЗИДАНИЕ ЗА вашата ГЛУПОСТ и невъзпитаност, които са - Факт !

Та накратко - отговора на П. Пенев - към "поучаващия"(т) го) милиционер, родопско-селянче помаче, - е следният?

@@и си мамата Джафер,
@@и си мамата -ти казвам!
Та ти си прост (кат) милиционер
и с теб не искам да приказвам!

И съзнавайки, ДОКОЛКО СЪМ ЗАСЕГНАЛ ЕГОТО ВИ ... ще си позволя? Да досадя с още малко обяснения - като "за вас", с претенции за "прекрасная-маркиза" - ползвайки ...?
Аргумента-илюстрация, на колегата -ето Този?
vmir написа:

Платон бе определил човека като "двукрако без перушина човека"

... е абсолютно коректен - досущ като за вашето а-логично полимизиране ПО ЕДНА ТАКАВА - ТОТАЛНО НЕИЗВЕСТНА ВИ ТЕМА ... за "живков", "живковизма" и "Що е туй Развитото социалистическо общество в НРБ" - градено през времето - когато, Той бе "цар на НРБ" - по волята на Кремъл?

За което, просто Е НЕВЪЗМОЖНО (за ВАС !) ОБОСНОВАНО ДА СПОРИТЕ в момента?!!
Тъй като ПРОСТО ви Л-И-П-С-В-А-Т ... емпиричен опит + перциптивно-когнитивен интелектуален потенциал, (способност)!
Показателно за ПРАВОТАТА В СЪЖДЕНИЕТО (ми) Е? Смешния Ви опит, да учите МЕН "милиционера"(забележете И ЮРИСТ), по ПРОБЛЕМА? - КАКВА БИЛА СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА ни ЗАКОННОСТ(през социализма)? :(((

С това изпадате в положение подобно?
На писаното във връзка, СПОРА на Платон с циника-филисоф Д. Синопски? ПО ПОВОД:"двукракото същество-човек"(оскубано пиле ЛИ Е или човек (?:)) - Легенда, която има продължение?
- Та питат автора на "пиле-неологизма" Диоген С.:
Как да се отърсим от изкушенията на плътта? И той "демонстрира" - започвайки да мастурбира!
Но същевременно и предупреждава!?
- ДА НЕ ИЗПАДАТ В КРАЙНОСТИ - САМОЗАЛЪГВАЙКИ СЕ - че?!
Примерно, триейки корема или почесвайки главата си - това НЕ ЩЕ НИ НАПРАВИ - НИТО ПО-СИТИ, НИТО ПО-УМНИ - а от там й(ще компенсира дефицита) - с име ГЛУПОСТ?!

И отново се върнете на ... И ЗАМИСЛЕТЕ!? - Защо казва горните слова на "милиционера" - "поета с ватенката" преди да се ... САМОУБИЕ ...?!

А той не е единственият?!
Затова припомням ОТНОВО предсмъртните слова и на поета-партизанин Веселин Андреев?

„Проклет да е Живков! И живковистите!”

П.П.
И ако СЛЕД ТОВА ПРОСТРАННО И "НАПОИТЕЛНО ОБЯСНЕНИЕ" - отново не сте склонна да вярвате на МЕН ПРОСТИЯ(кат милиционер:)) или пристрастен :))

То сама ВЗЕМЕТЕ ТА ПРОЧЕТЕТЕ - Какво пише в Ето този ПАРТИЕН ДОКЛАД ОТЧЕТ ... за "живков" и "живковизма" ?

Прилагам Адрес-линк, към доклада?

https://glasove.com/categories/skandalyt/news/predi-29-g-petyr-mladenov-za-todor-zhivkov-vse-edno-opisva-bojko-borisov-i-dneshna-bylgariya-dokument

... и ако отново назидавайки, ЗАПОЧНЕТЕ КАПРИЗНИЧЕЙКИ ДА МИ ТРОПАТЕ С КРАЧЕ, "прекрасная маркизо" :))) - Викайте на помощ и УМЪЛЧАЛИЯТ СЕ ... другаря Венцел-Валерий ... № 1951-ви:))
цитирай
54. hloris - get
21.01.2020 17:08
благодаря ви за адвокатско-назидателния коментар,в който явно решихте да демонстрирате интелект и най-вече начетеност...и нали схващате,че едното не е равнозначно на другото....има начетени при това глупаци,както и природно интелигентни люде,които САМИ ТЪРСЯТ за себе си причинно-следствените връзки.

Относно доклада,който ми предложихте,ще се запозная с него,когато ми остане време, а при мен то е фактор,защото....няма значение защо,просто напоследък ценя много времето си,а още повече себе си.

Самоубийства е имало,има,и ще има както по Тодорживковото тоталитарно време,то така и днес....въпрос най-вече на психическа издържливост,и ако го искате наречете на...здрав морал вече,и изградена ЦЕННОСТНА СИСТЕМА.
Та като казахме ценностна система,то знаете ли къде и кога моят син се научи що е то псувня?!?Когато започна да ходи на училище от другите деца/не е ходил на детска градина/...а относно това,че отричате тотално един строй,който все пак си имаше своите преимущества,и още повече,че сте живял по това време,то това не говори добре за вас.
Всеки строй си има своите ПРЕИМУЩЕСТВА,КАКТО И НЕДОСТАТЪЦИ....ЕТО ТОВА СЕ ОПИТВАМ да ви накарам ДА СИ ГО ПРИЗНАЕТЕ,но...вие сте твърдоглав и праволинеен в правотата си/нещо като кон с капаци в това отношение/,че изобщо не желаете,или не искате най-вече да вникнете в това,което аз ви казвам...понимаете,что я хочу вас сказать?!
Немножко.

пп.Относно вашия циничен и подигравателен тон за "маркизата"...аз 9 година вече съм сама,с болен човек в къщи,който се нуждае от моите грижи,и съм мъж,както и жена,та и баща на моя син.
И "г-жа маркизата" мдам,има и палто от визон,както и копринени чорапи,но...и е вкарала за тези години хъм около 27 ТОНА въглища,пренесла ги е,и съответно ги е изкарала под формата на сгурия.Отделно се грижи сама за една градина,както и се справя с всички проблеми-житейски и от всякакъв род,АБСОЛЮТНО САМА.
и ДА,АЗ СЕ ГОРДЕЯ СЪС СЕБЕ СИ с това,което съм...мога да бъда и маркиза,мога и да бъда селянка с ръкавици,която си копае в градината,мога и да бъда блогърка,изобщо мога да бъда всичко,което аз си поискам.

Не,не желая ничия помощ и подкрепа тук.
Опитала съм обективно и най-вече БЕЗПРИСТРАСТНО да коментирам,но....с пристрастни хора няма как да се проведе диалог,освен да се постигне едно надговаряне...и чист спам.
За което моля Венци като домакин да ме извини.

пп.И съм сама,защото аз съм ИНДИВИДУАЛИСТКА,а не да викам този или онзи да ми се притичва на помощ.
Обичам да си върша работата сама,независимо от нейния характер...както и доколкото мога.
И пак да НАТЪРТЯ...гордея се с това,което съм.На този етап.
И се развивам,и живот и здраве,с божията помощ и благословия,ще вървя напред,ще осъществявам моите РЕАЛНИ МЕЧТИ,като всеки друг човек.
И нека това не ви прозвучи като жалване и оплакване,а просто като...един ФАКТ.
фактите са неоспорими и...непобедими.
цитирай
55. hloris - vmir
21.01.2020 17:34
с вашия саркастично-язвителен и тънък присмех остава и да се самоопределите къде,както какъв се самоопределяте в посочената от вас приказка,и съответно да ни разясните защо сте такъв.

Изводите са:
"За всеки има място под слънцето"
И последвалия: "Всяка жаба да си знае гьола."

И защо е това деактивиране?!
Нима тук някой ще те ухапе през монитора?!?

И аз като по-умна в случая ще оставя,ако коментирате след мен,отговорите ви без ре коментар.

И не научих нищо интересно освен как с една блестяща реторика,включваща начетеност,което не Е РАВНОЗНАЧНО НА УМ,се води "дискусия" в областта на политиката....и по този начин,с многословие се отричат ОЧЕВИДНИ,та дори и ОЧЕВАДНИ ФАКТИ.

ПОСЛЕДЕН ВЪПРОС:
Вие по кое време получихте своето реално образование?!?
Не ми отговаряйте...по време на Тодор Живковото тоталитарно време.
Благодаря за вниманието в случая.


цитирай
56. get - До 54. hloris - Ще загърбя, цинично предизвикателното ви ... ?
21.01.2020 18:28
... ПОРЕДНО встъпление!
Ето това?
hloris написа:

благодаря ви за адвокатско-назидателния коментар,в който явно решихте да демонстрирате интелект и най-вече начетеност...и нали схващате,че едното не е равнозначно на другото.


И ще отговаря по същество - на следното Ви ... ?
hloris написа:

Всеки строй си има своите ПРЕИМУЩЕСТВА,КАКТО И НЕДОСТАТЪЦИ....ЕТО ТОВА СЕ ОПИТВАМ да ви накарам ДА СИ ГО ПРИЗНАЕТЕ,но...вие сте твърдоглав и праволинеен в правотата си/нещо като кон с капаци в това отношение/,че изобщо не желаете,или не искате най-вече да вникнете в това,което аз ви казвам...понимаете,что я хочу вас сказать?!
Немножко.


- Кой ви е излъгал, че СОЦИАЛИЗМА е държАвно-политически СТРОЙ - възникнал след 1917 г. в Русия?! И за който ни се внушава, че е - СОЦИАЛИЗЪМ НА ПРОЛЕТАРИАТА?
- с КАКВО "руския" е по-различен от "пруския държавен социализъм"?
Създаден и съществувал много ОТ преди ЕКСПЕРИМЕНТА на Ленин - за който, ПОСЛЕДНИЯТ, ни внушават: "Това е ЕДИНСТВЕНО правилният СОЦИАЛИЗЪМ"!

Та в заключение - да питам?
Вие с каква цел пишете и влизате в спорове - с другите и подобни НА мен? Които не са съгласни с вашите "пророчески откровения" от вида:
- Колко ГОЛЯМ Е ПРОДУКТА на Русия ... от което: Колко ВЕЛИКА е тя!
- Колко БЛАГОПОЛУЧНО ЖИВЕЕ обикновенния руски гражданин - в сравнение с подобните от ГНИЛАТА Европа?
- Колко е ВЕЛИК Путин - той единствен и най-велик КОРМЧИЯ НА РУСКАТА ДЪРЖАВА И НАРОД :)))?
И предпазвайки от досадни и последващи грешки ВИ ПРЕДУПРЕЖДАВАМ? МОЖЕТЕ ... ако желаете ДА ЗАМЕНИТЕ ... Русия с България - а Путин с Живков или С късният му и пост-комунистически вариант(защото, ВСЕ ОЩЕ ЖИВКОВИЗМА Е ТУК !) ИЛЮСТРАЦИЯ Е пожарникаря-премиер юнак-Бойко "Банкянски" :((( ?
... и ред подобни - на които АЗ, в опита си ДА ВИ ПОМОГНА ДА ИЗЛЕЗЕТЕ ОТ САМОЗАБЛУДИТЕ СИ - съм ОТГОВОРИЛ ВЕЧЕ, в предходните си коментари СПЕЦИАЛНО за вас и подобни?

"Прекрасная маркизо" - защото се държите капризно-предизвикателно досущ такава - а не каквато сте ... жена-БЪЛГАРКА и отрудена домакиня?
- Пояснявам: Къде бъркате?
Първо условие! Да има ДИАЛОГ СА НУЖНИ ДВАМА ... с приблизително еднакви, като потенциали: ИНТЕЛЕКТ И ЕРУДИЦИЯ, това второ и трето ... и най-ВАЖНОТО? ... за да ПРОДЪЛЖИ ДИАЛОГА, се изисква: ДОБРО-ЖЕЛАТЕЛНОСТ КЪМ ОПОНЕНТА - В ДИСКУСИЯТА?!

Поради ЛИПСВАЩОТО последно и задължително УСЛОВИЕ - струва ли си да спорим - ОЩЕ?

Просто ме ОСТАВЕТЕ ЕДНО НА ЕДНО - В СПОРА НИ С "живковиста", ВЕНЦИ!
цитирай
57. vmir - 55. hloris - vmir
22.01.2020 08:17
Ако намирате сарказъм в думите ми, той е продукт на вашето лично въображение, който ви е жизнено необходим, за да оправдаете самомнението си, че сте по-умна до степен да не мога да опровергая странното ви самочувствие, че твърденията ви са само рационални, а не израз на рационално безпочвена самонадеяност. Всеки вижда нещата до нивото на собствената си камбанария, но истината няма как да бъде забелязана от онзи, който не допуска, че от другите камбанарии може да види неща, които никак не са измислени от глЮпави и лЬОши хора, които денонощно кроят планове и сън не ги хваща да измислят претексти как да го поробят, защото не могат да проумеят неговата интелигентност и праведност.
И за какво “отричане” на факти изобщо можете да свидетелствате, след като не признавате баналния факт, че определения като “умен” и “интелигентен” могат да вършат добра работа в семеен, роднински или приятелски кръг, но приложени като аргумент към обществени, национални или международни проблеми, свидетелстват за издигане на нечие мнение в култ и пролетарска диктатура над рационалността?

Можеш да определиш дядо си като природно интелигентен и умен, за да омаловажиш значението на образованието и информираността за добрия му житейски опит, но това си остава определение за ползване само от хора, които биха се съгласили да се възползват от съветите му. Но дори в рамките на рода твърде рядко всички ще се съобразят с твоето определение. И когато ненасилствено се решават обществени проблеми и взаимоотношения, природният ум или интелигентност няма как да заменят необходимата информираност и познаване на законите и правилата или историята. А съобразяването с тях изисква социални, а не природни умения – поставяне на приоритети, сравняване или преценяване на мащаби, познаване на количествени съотношения или значимости – все умения, които човек постепенно овладява с годините, стига да е успял да забележи, че предоверяването в родово-общинното общуване поставя племето под властта на хитреци, които безскрупулно го лъжат, че ще му спестят главоболието още да учи, защото те са научили всичко заради племето.

Питате по кое време съм получил своето “реално образование” и даже не искате да ви отговоря?! Очевидно имате предвид първата ми диплома, която смятате и за последна. И не знаете, че нито направленията, нито образователните степени се изчерпват с първата университетска диплома, камо ли до кога се защитават… Изглежда даже вярвате, че дипломите са синоним на образование и, че образование се придобива от присъствие по график или безропотно попиване на всяка глупост. Нима не познавате хора с висше образование? Май даже вярвате, че когато един глупак си сложи аватар с каска на главата и меч в ръката, глупостите му се превръщат в светата истина. Ако той сам си вярваше, щеше ли да се прави на страшен? Елементарно, но не за поданици на племенни вождове.
цитирай
58. hloris - Последно от мен:
22.01.2020 11:37
аз съм безпаргтийна.
не подкрепям живковизма,защото по негово време аз бях спъвана поне три пъти,за да си завърша образованието,което го имам и то защо...защото баща ми беше член на партията,и като такъв беше изключен от нея....и последствията бяха пренесени върху мен...едно 15 годишно почти дете...сега,след толкова години осъзнавам тези неща.
Защото наистина всички бяха равни,но някои бяха по,по..най равни....това е факт.
цитирай
59. get - До 58. hloris - Ах, ах! - Как мразя ДВУЛИЧНИЦИТЕ?
22.01.2020 15:04
hloris написа:
аз съм безпаргтийна.
не подкрепям живковизма,защото по негово време аз бях спъвана поне три пъти,за да си завърша образованието,което го имам и то защо...защото баща ми беше член на партията,и като такъв беше изключен от нея....и последствията бяха пренесени върху мен...едно 15 годишно почти дете...сега,след толкова години осъзнавам тези неща.
Защото наистина всички бяха равни,но някои бяха по,по..най равни....това е факт.


- А кой ли е написал ето това? - в поста на Адрес:
http://theeconomist.blog.bg/politika/2020/01/15/le-roi-est-mort-vive-le-roi.1692182

hloris написа:

6. hloris - И аз смятам като Венци...
15.01 19:45
това са просто политически ходове от страна Путина,още повече,че има предложение и за промяна на конституцията...Голямата Мечка няма как така да си отиде лесно!

Просто добре премерени и отиграни политически ходове.
Молодец Путин!


Просто се погледнете? И се опитайте да осмислите, как изглеждате от страни - в очите на четящите вашите йезуитщини?!
Безпредметно е да коментирам - доколко сте жалка, вие "реприсираната" :((( !!
цитирай
60. vmir - 58. hloris, Моите уважения към признанието Ви.
22.01.2020 15:15
Болшевик на Ваше място би упорствал да се прави дори на професор, но аз оценявам високо доблестта Ви да не постъпите като болшевичка в случая. Майка ми също членуваше в БКП и когато й казвах, че самоуважението за мен е несъвместимо с членуването в БКП, неведнъж получавах отговора, че ако напусне, ще ме преследват като дете на ренегат, предател и прочие. Познавах и човек, който беше напуснал партията и като видя последствията за сина си, безрезултатно се подложи на много унижения, за да го възстановят. Системата и до днес е запазила злобната си безумна отмъстителност, задължавата хората да бъдат благодарни, лоялни и раболепни само заради това, че не са били унищожени...

Поздрави и респект!
цитирай
61. vmir - 59. get, Дядо ми едва на смъртния си одър призна колко ненавижда комунистите,
22.01.2020 15:40
след като цял живот ги беше хвалил пред мен. Винаги съм го смятал за смел, открит и достоен човек, който няма какво да крие. Уви, твърде късно разбрах, че са крили много неща от мен за прадядовците ми (загинали в ПСВ) и как са шантажирали дядо, че децата и внуците му няма да видят бял ден, ако им отвори устите, че е бил в окупационния корпус в Югославия, въпреки, че не е бил щатен военен, а мобилизиран като загиналите ми прадядовци. Крили са мръсотиите на комунизма, за да ме предпазят от отмъстителността му. Зловещата вероломна природа на болшевизма все още витае и паразитира над България и пречи на хората да се отпуснат и да бъдат себе си. Арогантността и откритите заплахи на част от болшевиците имат премерената задача да задържат този шантаж, докато някои се нагушкат достатъчно. Путин също паразитира върху животинския страх от уж своите, насаждан поколение след поколение в руснаците и едва ли е толкова глупав да не си дава сметка, че личния му интерес е диаметрално противоположен от този на смачканите руснаци, които добре знаят, че по-голям шанс да оцелеят имат срещу външен враг, отколкото срещу собствените изедници.

Поздрави!
цитирай
62. vencivaleri1951 - Вмире, какво сте притиснали с Гет дамата
22.01.2020 17:18
Преувеличаваш човече! Никой не е пипал неоцапаните с кръв или други издевателства военни от т нар окупационни корпуси. В Югославия по малко, но в гръцко са проявявали голяма жестокост и разюзданост. От Тито ги е било страх. С българските партизани са имали негласно споразумение да не се стрелят. Два пъти обаче стигат до сражение. Понеже стана модерно да се говори за Холокоста едното сражение е да се освободят два вагона с евреи, които са били придружавани от военни от корпуса. Баща ми не е участвал в него, но чичо има медал от държавата Израел. Второто сражение е предизвикано именно от нападението над влака и корпуса напада отряда ,но губи много хора защото са имали къртица която предупреждава съпротивата. Естествено е да мрази комунистите защото е губил другари по оръжие., Макар много малко в отряда са били комунисти-имало е земеделци, социалдемократи и най вече от младежките организации-ЗМС,РМС, бонсисти....Много са и от ШЗО


quote=анонимен]след като цял живот ги беше хвалил пред мен. Винаги съм го смятал за смел, открит и достоен човек, който няма какво да крие. Уви, твърде късно разбрах, че са крили много неща от мен за прадядовците ми (загинали в ПСВ) и как са шантажирали дядо, че децата и внуците му няма да видят бял ден, ако им отвори устите, че е бил в окупационния корпус в Югославия, въпреки, че не е бил щатен военен, а мобилизиран като загиналите ми прадядовци. Крили са мръсотиите на комунизма, за да ме предпазят от отмъстителността му. Зловещата вероломна природа на болшевизма все още витае и паразитира над България и пречи на хората да се отпуснат и да бъдат себе си. Арогантността и откритите заплахи на част от болшевиците имат премерената задача да задържат този шантаж, докато някои се нагушкат достатъчно. Путин също паразитира върху животинския страх от уж своите, насаждан поколение след поколение в руснаците и едва ли е толкова глупав да не си дава сметка, че личния му интерес е диаметрално противоположен от този на смачканите руснаци, които добре знаят, че по-голям шанс да оцелеят имат срещу външен враг, отколкото срещу собствените изедници.

Поздрави![/quote]
цитирай
63. get - До 62. vencivaleri1951 - Вместо да се изживяваш на "рицар"? Шо не вземеш и ми дадеш ... ?
22.01.2020 19:47
анонимен написа:

Вмире, какво сте притиснали с Гет дамата?


... и ми дадеш ОТГОВОР - На този все още ЖИВОТРЕПТЯЩ ВЪПРОС - който ВИСИ БЕЗ ОТГОВОР - йощ от м.декември 1989 г.?
Като ВЪПРОСА БЕ ПОСТАВЕН в доклада "За състоянието на страната, партията и непосредствените задачи." - ама АДЕКВАТЕН ОТГОВОР И ПОУКА ОТ ГРЕШКИТЕ и до ден днешен - некои, кат Валери-Венци НЕ СА СИ НАПРАВИЛИ?!!

Цитат:
"Затова първият главен въпрос, на който трябва да отговорим, е:
как се стигна до то­ва положение и кой е виновен?
...
Става дума за сталинския модел, който в нашите условия придоби специфично български национални черти.
...

И така главната причина за създалото се положение БЕ:
- неизживяната сталинска административно-командна система;
- монополът на властта;
- фактическият тотален контрол вър­ху производството и разпределението;
- нами­ращ се в ръцете на ПАРТИЙНО-бюрократичната вър­хушка.
- А нейна основна грижа бе не преодо­ляването на кризисните явления, а запазва­нето на господствуващите позиции във всеки сектор на обществения живот.

В сферата на държавното и общественото устройство бе създадена ОБСТАНОВКА, СХОДНА С ФЕОДАЛНОТО УПРАВЛЕНИЕ. Оформи се малка група начело с Тодор Живков, която узур­пира властта. Около тази група, която много бързо придоби семейно-землячески характер, се наслоиха властолюбци и кариеристи от различен калибър. Те получаваха от върхов­ния ръководител ключови постове и облаги, които им позволяваха от негово име и от името на партията и държавата да вършат произвол, да манипулират основни обществе­ни институции.

Това бе дълбоко обидно за нашия народ, който със самоотвержен труд положи осно­вите на един обществен строй, свободен от експлоатацията на човек от човека. Върху базата на съграденото от него РЕЖИМЪТ ДЕГЕНЕРИРА В ДИКТАТУРА НА КЛАН, при която реално действуващите лица бяха личният кръг на генералния секретар и неговият ПРО­ПАГАНДЕН и репресивен АНТУРАЖ."

- КРАЙ НА ЦИТАТА от Речта-разбор за причините ДОВЕЛИ ДО КРАХЪТ НА СОЦИАЛИЗМА - в ЕДНА ОТДЕЛНО ВЗЕТА СТРАНА ... ама ТЯ НЕ МИ Е БЕЗРАЗЛИЧНА, за разлика от теби и така милата ти Русия - а бе България!?
- Която БЛАГОДАРЕНИЕ, НА СЛАВОСЛОВЕНИЯТ ОТ ТЕБ ЖИВКОВизъм И СПОДВИЖНИЦИ - ДОВЕДОХТЕ ДО ФАЛИТ!

- Или не е така - "РИЦАРЮ" ? ... и изкушен съм(предвид някои твои специфични "особености":)), да направя допълнението "на плаща и кинжала" :)))!
цитирай
64. vmir - 62. vencivaleri1951, дядо ми наистина не е репресиран,
23.01.2020 05:07
но аз бях изумен да науча, че е бил "вразумен" да преглъща лъжата, и дори да хвали комунизма, за да опази семейството и рода си.

А ти подменяш форма със съдържание. Не ми вярваше за земеделската пенсия на баба и говореше сякаш моята, а не твоята баба е заменила полевъдството с посещения на операта. Защото пропагандния етикет на болшенизма те устройва напълно - "народовластие", "народна власт", "народна демокрация", "свобода", "справедливост", нищо, че служи единствено да оправдае своеволията на едни в мачкането на други. Какъв комунизъм, какви 5 лева, това го е правил още Чингис хан, за да ограби далеч по-многобройни народи е гарантирал привилегии и власт на опозицията, за да подчини всички, а после с неописуема жестокост да парализира всяка мисъл за съпротива.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058706
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031