Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2019 01:28 - Коледна раэходка в духовни места
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1095 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Оставих "бавареца" , яхнах колелото и отидох да се разходя и похарча малко пари

Нямам желание да въртя песалите на връщане  и си взех под наем лодка/докато ми докарат моята от Фриско/ Дадса ми тазк жълтата , эащото представих жълт документ

image

jтретото колелс от ляво е моетс
image







image



Гласувай:
7



1. starforlife - Тц, твоята разходка не вАжи, защото не е авторска и реална. Виж моята е.
26.12.2019 02:21
Честито Рождество, честита Коледа и весело посрещане на Новата година.



И, Венци... Става ли през Новата 2020-та по-малко да лъжеш и да загърбиш комплексите?
Не забравяй, че още чакам църковното ти кръщелно и то не защото ми е притрябвало, а за да се убедя поне, че като се пъна да ме изкарваш мен, че дори и Децата ми, некръстени - не си абсолютен лицемер ти да си така.
Защото го обеща преди около 3 месеца вече станаха, когто снесе поредното си тролско твърдение, а все нещо не ти изнася. Тоест, лъжи, лъжи, лъжи.

Затова припомням за N-ти път:

Мой Скайп: just_smartass (Беше ти даден ВЕДНАГА, когато излъга, че не си можел да ми пратиш снимка на кръщелното, защото съм нямал Скайп.)


Мой мейл: starforlife@abv.bg (Ха ха ха - смея се, но мейлът си съществува, при все и да не го използвам.)

Мой частен адрес в Амстердам: Diemen 1111AG Arent Krijtsstraat 29–2 (Беше ти даден ВЕДНАГА, когато поиска пък пощенски адрес, на който да изпратиш ксерокопие на кръщелното.)

Изпълняване на дадена дума ли? Уви. Три месеца вече Думата ти не струва пукната пара!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Благодаря!Весела Коледа и на теб. Топлина в дома ти!
26.12.2019 09:36
Защо мойта разходка да не е истинска? В Александрийската ти библиотека няма как да нямаш ,, Скитник между звездите,, тоест всяка разходка е възможна ,стига да я желаеш силно .
Пък и не струвала разходката ми.!? Струва си и още как тази нарицателна част на Амстердам ...


starforlife написа:
Честито Рождество, честита Коледа и весело посрещане на Новата година.



И, Венци... Става ли през Новата 2020-та по-малко да лъжеш и да загърбиш комплексите?
Не забравяй, че още чакам църковното ти кръщелно и то не защото ми е притрябвало, а за да се убедя поне, че като се пъна да ме изкарваш мен, че дори и Децата ми, некръстени - не си абсолютен лицемер ти да си така.
Защото го обеща преди около 3 месеца вече станаха, когто снесе поредното си тролско твърдение, а все нещо не ти изнася. Тоест, лъжи, лъжи, лъжи.

Затова припомням за N-ти път:

Мой Скайп: just_smartass (Беше ти даден ВЕДНАГА, когато излъга, че не си можел да ми пратиш снимка на кръщелното, защото съм нямал Скайп.)


Мой мейл: starforlife@abv (Ха ха ха - смея се, но мейлът си съществува, при все и да не го използвам.)

Мой частен адрес в Амстердам: Diemen 1111AG Arent Krijtsstraat 29–2 (Беше ти даден ВЕДНАГА, когато поиска пък пощенски адрес, на който да изпратиш ксерокопие на кръщелното.)

Изпълняване на дадена дума ли? Уви. Три месеца вече Думата ти не струва пукната пара!

цитирай
3. starforlife - ~
26.12.2019 11:45
Венци, под постинга ти "Егор / Буличов/ Жуков и другите", в 33-ти коментар те помолих да ми цитираш 3 числа в интервала от 1 до 732.
Направи си оглушки (както и сега за кръщелното).

Повторих молбата си там и в 41-ви коментар.
Същата твоя реакция.

СЕГА ПОТРЕТВАМ МОЛБАТА СИ ДА МИ ЦИТИРАШ 3 ЧИСЛА В ИНТЕРВАЛА ОТ 1 ДО 732.
Мисля, че няма как да те затрудни, а нали уж водим диалог?

Сега добавям и новата молба: да ми цитираш И втора тройка числа, този път в интервала от 5 до 397.


Тоест, Венци:
ТРИ ЧИСЛА В ИНТЕРВАЛА ОТ 1 ДО 732
и
ТРИ В ИНТЕРВАЛА ОТ 1 ДО 398
Моля. Не е никак трудно. Отнема под 10 секунди.
цитирай
4. vencivaleri1951 - не чета всичко
26.12.2019 13:02
2,11, 33 Това са числа които отбелязвам когато се случи да пусна фиш Не съм печелил повече от четворка.

Иначе постингът ми е закачка. Нама причина да не работи синът ти там, дано има психиката да издържи. Не е лесно два сезона -един дъждовен другиат много дъждовен Както и личното и административно пренебрежение на холандците
Дъщеря ми не издържа например и се върна , прибирайки и семейството си, макар, че успя да си намери харесвана от нея и сравнително добре платена работа в катедра на университет. Лично аз много харесвам тази страна , имам 5 годишен опит с климата-Ленинград епочти едно към едно уголемено копие на Амстердам
Моето поколение холандци са по отворени към чужденците, а и руската дияспора е солидна, така че намаше да се чувствам самотно. Говоря в това време/граматика/ защото имахме опцията да се преместим там и дори бях се настроим да ликвидирам активи тук и да се преместим. Дъщеря ми обърка сметките. Снимките не са мои, но съм ходил там -активно и консумативно като студент и насталгимно на по късен етап:(
цитирай
5. starforlife - Ха ха ха
26.12.2019 15:51
Венци, тенкс за числата, но ще ги променя на 22, 111 и 333, нали може?
Не за друго, а защото освен, че 2 не отговаря на едно от условията да е над 5, са в много тесен интервал в началото на определените от мен.
След малко ще излъча постинг, който също ще е закачка, а не заяждане.
Само да наснимам снимките и да надраскам набързо малко текст.

Имаш напредък, признавайки Амстердамската "следа", но естествено комплексите ти не допускат аз да съм там и сега започва ново дърдорене.
Вие сте уникални зеленчуци! Честно!
цитирай
6. vaquero - vencivaleri1951,
26.12.2019 21:37
Нали се прибра за нова година с личния си самолет?
цитирай
7. apostapostoloff - А хапна ли евтин бройлер за
29.12.2019 17:33
21 евро, който де факто е по- евтин от българския бройлер за 5 лева? След това иди на концерт. Билетът струва само 80 евро, но и това е много евтино.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5062785
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031