Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2019 18:20 - Защо ли не не се радвам? Въпрос към некрофила Колев и подгласника му по тази тема Жоро
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4804 Коментари: 69 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера в Ел Пасо /Тексас/и Дейтън/Орегон/ бяха извършени масови разстрели 
В Тексас 20 души, в Орегон 9. И в двата случая ранените са над 20,не малко от тях тежко и в критично състояние. Преди седмица се разби ,, Фаворит,,/ф22/,през годината два ф 35,както и няколко самолета Ф 15 и 16.Като прибавим към това и трите катастрофи с несполучливия модел на Боинг и това че масовите разстрели  са си пандемия от всякъде в САЩ,аз като човек който НИКАК не харесва винаги агресивните политики на американския политически елит и определено емоциално свързан с Русия днес и със СССР вчера, по логиката на Колев и Жоро трябва да ,,отварям шампанско,,
и да се радвам. Да но не е така. Изпитвам съчувствие към близките на загиналите пилоти, защото много добре познавам зловещия звук на ,,летищните аварийни,,. Съчувствие към жертвите от безсмислените убийства  по магазини, училища и университети също изпитвам, но и злост към оръжейниците, които не се трогват о хилядите годишно жертви и на които все парите не стигат.

И се питам какъв извратен мозък трябва да си, че да клечиш по цял ден в мрежата, та да постнеш за някоя трагедия.Да чувстваш народи като ерази. Той, Дебелянов го е казал,, че,,мъртвият не ни е вече враг,, Защо това злорадство, защо този хъс към уродливото?



Гласувай:
11



1. morskipesni - Говорите за Смрадната Троица- Колев, Самаринов, Вещер, нали?
04.08.2019 18:28
На гнусното (разтроено) тролско изчадие ТОВА му е работата. За ТОВА му плащат.
цитирай
2. germantiger - няма как да отречеш това което ще напиша надолу
04.08.2019 18:33
предполагам, че се радваш вътре в теб, атоватук е лицемерие и пропаганда

разбира се, допускам да си честен и да не се радваш - ти си сериозен човек и в теб има много човешко, така-че е напълно възможно да не се радваш и да си абсолютно честен в постинга ти

лично аз поставям борн и теб над всички русофили и комунисти в блога - винаги ще изпитвам уважение към вас, дори това в коментарите ми да не личи

......

"ПРОБЛЕМА" Е ЧЕ ТИ НЕ, НО МАСА ДРУГИ ЧЕРВЕНИ БЪЛГАРИ СЕ РАДВАТ И СА СЕ РАДВАЛИ НАЗАД В ГОДИНИТЕ

НЕЩО ПОВЕЧЕ - ТИЯ ЧЕРВЕНИ УЖБЪЛГАРИ ВИНЗГИ СА СЕ РАДВАЛИ ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКИ УЖСИНИ ДЕМОКРАТИ РАДВАЩИ СЕ НА НЯКАКВА РУСКА ТРАГЕДИЯ

и за това си има съвсем логично обяснение - вашите покоелния бяха закърмени с омраза към запада и бяха подготвяни за война и поход срещу запада/в бг случая опит за удържане на турците за няколко часа и до стара планина, но общата рамка и възпитабние беше попход към ла манша

аз лично живях това време и помня зверската пропаганда и омраза към западния свят и в частност германофобията

......

и тъака с две думи

ТИ МОЖЕ ДА СИ ЧОВЕК И ДА НЕ СЕ РАДВАШ

НО МАСА ЧЕРВЕНИ БУКВАЛНО СЕ КЕФЯТ ЗАЯВЕНО ИЛИ ПРЕМЪЛЧАНО ВЪТРЕ В ТЯХ

ТЕЗИ ЧЕРВЕНИ СЕ КЕФЯТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТКОЛКОТО НЯКОЙ УЖСИН НА ВАШ ГРЪБ

И КАКВТО НАПИСАХ - ТОВА Е ЛОГИЧНО И ПРОДУКТ НА МНОГО ПРИЧИНИ И ВЗАИМОВРЪЗКИ
цитирай
3. eva666 - да, така е..перфектен коментар ,Тигре, поддържам те..
04.08.2019 18:41

аз лично живях това време и помня зверската пропаганда и омраза към западния свят и в частност германофобията

......

и тъака с две думи

ТИ МОЖЕ ДА СИ ЧОВЕК И ДА НЕ СЕ РАДВАШ

НО МАСА ЧЕРВЕНИ БУКВАЛНО СЕ КЕФЯТ ЗАЯВЕНО ИЛИ ПРЕМЪЛЧАНО ВЪТРЕ В ТЯХ

ТЕЗИ ЧЕРВЕНИ СЕ КЕФЯТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТКОЛКОТО НЯКОЙ УЖСИН НА ВАШ ГРЪБ

И КАКВТО НАПИСАХ - ТОВА Е ЛОГИЧНО И ПРОДУКТ НА МНОГО ПРИЧИНИ И ВЗАИМОВРЪЗКИ
цитирай
4. eva666 - ВВ1951, добре дошъл отново..
04.08.2019 18:49
венци,ти, липсваш на блога,определено..
но, Баланс и разбиране ,скоро няма да установим..поне..
докато, не си кажем Истината в очите..или, пробваме..
зная, че твоята съпруга е психолог, тя би ме разбрала по-добре..

забележи, тук говорим за причините, генезиса..
защо Русите..били такива...ние такива,
и защо другите /зад завесата/ били...онакива...
ние, всички сме построени по един калъп..
Остналото се нарича Еволюция,Прогрес..
и зависи,най вече от средата ,и..после от Пропагандата...

за мен, например, ето това е "перверзно уродство"..
"нас бьют, а мьй летаем " песничка....
дано, ме разбереш..сигурна съм...
ако ли не ..потърси..Жена ти )))
поздрав, Юлия
цитирай
5. kolevn38 - Венци, некрофили сте ти и чугунените тъпунгери от сектата на Путин и сие.
04.08.2019 18:57
Ти така и не пожела да вденеш, че ние не се радваме, когато нещо кофти се случи на руснаците. Ние искаме да покажем, че те не са идеализираните от вас православни арийци, безгрешни и с девет живота.
Интересно ми е защо не апострофираш идиотката гадостиналасса, например? И подобните малоумници като нея, които постоянно величаят путинските руслямистки арийци и серат върху Щатите и Европа? Никога не си я уличил в откровени лъжи и манипулации. Защото ти си същият като нея - всичките червени фашистите сте един дол дренки.
цитирай
6. radostinalassa - Кокито 38 трябва да отговаря защо е некрофил
04.08.2019 20:08
Аз дадох титлата на Простоль преди много време. Сега трябва да се бият за нея.
Венци не ме изтрива, защото винаги гласувам за него и съм твърде възпитана в сравнение с русофобската шайка гамени.
цитирай
7. radostinalassa - 4. eva666
04.08.2019 20:10
Никой не може с лека ръка да отрича науките като генетика, ДНК - генеалогия, Популационна генетика, дерматоглифика.
Ние не сме еднакви в никакъв случай, изключвам разбира се французите. Те са еднакви като две капки вода.
цитирай
8. radostinalassa - Исках да отбележа, че Ленин е син на дворянин и еврейка.
04.08.2019 20:27
Но това са биографични данни и не се отменя факта, че той е евреин.
Освен червени и сини има и други цветове. Напр. сиви , което е нарицателно име за горния руски господин. Кръвта вода не става. Техният Господ не им е дал съвест, защото и той не я е притежавал.
цитирай
9. vaquero - vencivaleri1951,
04.08.2019 21:01
Us-американското и въобще буржоазното общество е болно общество, колкото и да го възхваляват евроатлантиците.
цитирай
10. radostinalassa - 9. vaquero
04.08.2019 21:09
От какво по - точно е болно ?
цитирай
11. 1997 - Единствено мога да кажа "ХОРА, НЕ ИМ ВЯРВАЙТЕ, ЛЪЖАТ С УДОВОЛСТВИЕ"
04.08.2019 21:17
eva666 написа:

аз лично живях това време и помня зверската пропаганда и омраза към западния свят и в частност германофобията

В училищата винаги е можело да избереш да учиш немски, английски или френски. Немският културен център винаги е съществувал и то с много посетители.
Тези, почнали с лъжата за "Танковата касета", без лъжи не могат.
цитирай
12. kolevn38 - Сигурно защото си мисли че си падам по теб, прабабата на Велзевул, нали си дърта жидка с татаро-монголски произход. Но е в грешка:)и
04.08.2019 21:19
radostinalassa написа:
Аз дадох титлата на Простоль преди много време. Сега трябва да се бият за нея.
Венци не ме изтрива, защото винаги гласувам за него и съм твърде възпитана в сравнение с русофобската шайка гамени.


Разбира се, че няма да те трие - ти си член на путинската секта - православно-руслямистки арийци с правилни гени:)
цитирай
13. kolevn38 - По-големи лъжци от комунистите няма нийде по света и у нас:)
04.08.2019 21:22
1997 написа:
eva666 написа:

аз лично живях това време и помня зверската пропаганда и омраза към западния свят и в частност германофобията

В училищата винаги е можело да избереш да учиш немски, английски или френски. Немският културен център винаги е съществувал и то с много посетители.
Тези, почнали с лъжата за "Танковата касета", без лъжи не могат.

Петър Младенов е доказателството - отиде си не защото каза репликата, а защото излъга , че не я е изричал - специална комисия от професионалисти потвърди истинността на записа. Срещу фактите и Боговете мълчат, единствено комунистите - не.
цитирай
14. kolevn38 - Ей, дрисък, вместо да одумваш хората иди да смениш памперса на дъртата пача, че вмириса блога.
04.08.2019 21:29
morskipesni написа:
На гнусното (разтроено) тролско изчадие ТОВА му е работата. За ТОВА му плащат.


Знаеш ли какво плащане ще ти дам - носа с дупките нагоре, като вали дъжд да се давиш. Стихоплетец некадърен:)
цитирай
15. radostinalassa - Коко 38 се държи, сякаш е в пубертета
04.08.2019 21:30
Като харесат някое момиче пубертетите го блъскат или удрят, и така изразяват любовта си на село. Ако аз съм еврейка , то баннатия за простотия Коко е камерунски мавър с английска хаплогрупа Р1б. Не се ври в ДНК - генеалогията, примат Коко. Изритан си и за лоша миризма.
цитирай
16. blackpredator - https://everytownresearch.org/gun-violence-america/
04.08.2019 21:30
грешиш бе Венци
трепенето с огнестрелно оръжие не е типично за САЩ, а за Масква

как пък ги събра тия четири таласъма?! ;)
има ли нормален в блога да праи разлика между Колю и Радостина?
или между тях и Юла и "германския" скунск?
цитирай
17. radostinalassa - Горбачов ни продаде на янките и саксите, така че Младенов и ...
04.08.2019 21:33
който и да е са били вече под техен диктат. Ние имаме само една символична руска база в София, останалите са натовски. И даже не ни плащат наем, сякаш са на тяхна земя. Новите ни "братя" са много хитри и алчни. Съвестта им е оперирана.
цитирай
18. radostinalassa - 1. morskipesni - Говорите за Смрадната Троица- Колев, Самаринов, Вещер, нали?
04.08.2019 21:34
Значи Троицата на Йехова работи безплатно ? Знаех си , че коковците са много прости.
цитирай
19. radostinalassa - 16. blackpredator
04.08.2019 22:38
Щом не праиш разлика между Коко и мене , значи си над класата ми. Това ме устройва. В США има голямо количество оръжие в гражданите. Голяма част от тях се лекуват с легални наркотици , предписани от дилърите лекари. При отнемането на лекарствата , те често започват да стрелят обикновено в училищата, където за пръв път са им били предписани, за да не мърдат много и да не дразнят даскалите.
цитирай
20. radostinalassa - 16. blackpredator
04.08.2019 22:41
А ти ми приличаш много на Гетю Коня , кой знае защо. Не можете да разделите френския зоб на две магарета. Да не те е хванала африканска чума ?
цитирай
21. germantiger - +
04.08.2019 22:41
11. 1997
В училищата винаги е можело да избереш да учиш немски, английски или френски. Немският културен център винаги е съществувал и то с много посетители.

ЗДРАВЕЙ ГЛУПАК ;)

УЧЕНЕТО НА КОЙТО И ДА Е ЕЗИК НЯМА ОБЩО С ФОБИЯ И ФИЛИЯ

- УЧЕШЕ СЕ РУСКИ ЕЗИК ОБАЧЕ БЯХМЕ РУСОФИЛИ ПО ПРИНУДА

- УЧЕШЕ СЕ НЕМСКИ ЕЗИК НО БЯХМЕ ГЕРМАНОФОБИ

- УЧЕШЕ СЕ АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, НО БЯХМЕ АМЕРИКАНОФОБИ

ЕТО КАК УЧЕНЕТО НА ТРИ ЕЗИКА УЖ РАВНОПОСТАВЕНИ КАТО ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ИЗУЧАВАНЕ, ПОКАЗВАШЕ ДВЕ РАЗЛИЧНИ, КОРЕННО ПРОТИВПОЛОЖНИ И КОНТРАСТНИ ОТШНОШЕНИЯ

А РУСКИЯ ВПРОЧЕМ ПО МОЕ ВРЕМЕ БЕШЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН

колко си лекичък, ну йоб твою матери чувак ;)
цитирай
22. kvg55 - До 16. blackpredator
04.08.2019 22:46
В Русия един уби с брадва лихварката.
цитирай
23. vencivaleri1951 - ,,Каждь!й думает по свой мери изпорчености,, казват в Русия
04.08.2019 23:01
[quote=germantiger]предполагам, че се радваш вътре в теб, атоватук е

Ничия смърт не желая, на ничия смърт не се радвам. Ти направо ме ,,уби,, с твоя дядо и убитите от него руснаци. При моите друго се случва. Дядо ми се бие против руснаците, двама от синовете му срещу германците. Нито дядо, нито чичо и баща ми са говорили за нечия смърт. А такава е имало. От юни 43та до май 45,предимно с регулярна немска армия. Влиза във войната като ротен политкомисар, излиза като полкови такъв-по биологични причини. Убиват първо батальонния, след това раняват полковия политкомисар . Тоест година приТито, година под командването на Толбухин. Как мислиш, не се ли е срещал с онази с косата. Срещал се е, но не е говорил, защото във войната няма нищо хубаво за говорене. Да убиеш не е трудно, да спасиш живот е героизъм. Както онези доблестни руски офицери , които вадят от подводницата цивилни и войнишки и сержантски състав и остават само офицери в опит да загасят пожара-уви без успех. Те няма да бъдат забравени, а кой ще помни Колев с извратеното му задоволство когато коментираха с онзи лъжльо от Панагюрище
Гибелта им. ,,Били глътнали малко вода,, Това ме вбеси тогава...Двама посерковци се опитват да остроумничат на гърба на истински герои.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Ами краставите магарета се подушваме,, а и талант си трЕбе...
04.08.2019 23:05
blackpredator написа:
грешиш бе Венци
трепенето с огнестрелно оръжие не е типично за САЩ, а за Масква

как пък ги събра тия четири таласъма?! ;)
има ли нормален в блога да праи разлика между Колю и Радостина?
или между тях и Юла и "германския" скунск?

цитирай
25. vencivaleri1951 - И слугинята и,
04.08.2019 23:07
kvg55 написа:
В Русия един уби с брадва лихварката.


И взе, че остана в литературата като положителен персонаж...
цитирай
26. vencivaleri1951 - В една лодка се возим..
04.08.2019 23:09
vaquero написа:
Us-американското и въобще буржоазното общество е болно общество, колкото и да го възхваляват евроатлантиците.

цитирай
27. planinitenabulgaria - Товарищ Венци, направих справка в Архива на Центъра.
04.08.2019 23:12
Там са описани 14 случая, когато автоматизирани таксита ТЕСЛА без водачи в Сан Франциско правят катастрофи. Защо не упоменавате този факт? С пускането на руските електрически таксита ИЖ 1500 тези ПТП ще бъдат минимизирани.
Освен този пропуск имате още четири:
Не коментирате думите на президента, който заяви, че е против африканската чума по свинете, против закупуването на американските тенекии Ф 16 от 1974 г., против пробива на масива данни в НАП и против предлагането на кандидат, наричана от народа Новата Бухалка за гл. прокурор. Аз съм по-възрастен от Вас и Ви правя забележка. Знаете, че човекът поумнява с възрастта или ако ходи по планините, а жената - от успешните извънбрачни връзки. Четете внимателно коментара ми прилагам Ви пример:
Благодарение на успештни извънбрачни връзки едно момиче напусна съпруга си, депутат в момента в НС и три дни преди този, дето се оказал много по-добър от мъжо й преди да стане президент, сключила брак с него. Втори пример ще Ви дам за поумняване в резултат на ходене по планините - аз три пъти съм изминавал маршрутът от устието на Тимо кв Дунава до нос. Емине по гърба на Балкана, затова сам толкова изключителен. А Вие - освен да се похвалите с една част на организЪма Ви, която е такава, че дамите лудват по Вас, няма с какво друго. Даказателство - този Ваш постинг, който не само не прави смисъл, но има много пропуски, част от които изтъкнах.
Постингът Ви е за Първа страница на Блог. бг, защото под него са се изкоментирал Чернопръцко - само веднаж, но много яко и осем пъти, но не така обилно, защото за толкова много пъти няма как, библогърката Цветанка.
Пропускам накоментирването на постинга Ви от 1997, който е с възможности, оценени в картончето му като никакви.
Питам се обаче - ако кандишете на Цветанка и тя когато преминетее по същество Ви тресне със същата страст, равняваща се на 8 коментара към Ваш постинг, дали няма да се окажете разделен на молекули?
цитирай
28. kvg55 - До 10. radostinalassa
04.08.2019 23:15
От социални противоречия.
цитирай
29. radostinalassa - 21. germantiger - +
04.08.2019 23:16
В Израел децата учат руски език / старобългарски / , защото забелязали, че така стават по - умни. Евреите са по принцип хитреци. Значи ние сме по принзип по - умни, защото това е родния ни език. Той развива и двете части на мозъка, но все пак, ГТ трябва да имаш такъв, нали ? И защо даскал Коко не ти прави забележки за разваления български, на който пишеш? Защото си фриц? Хайл.
А горянина не го чета. И аз имам вкус .
цитирай
30. vencivaleri1951 - За разлика от теб, когато имам нещо да кажа го казвам със свои думи и чувства
04.08.2019 23:19
kolevn38 написа:
Ти така и не пожела да вденеш, че ние не се радваме, когато нещо кофти се случи на руснаците. Ние искаме да покажем, че те не са идеализираните от вас православни арийци, безгрешни и с девет живота.
Интересно ми е защо не апострофираш идиотката гадостиналасса, например? И подобните малоумници като нея, които постоянно величаят путинските руслямистки арийци и серат върху Щатите и Европа? Никога не си я уличил в откровени лъжи и манипулации. Защото ти си същият като нея - всичките червени фашистите сте един дол дренки.


С името и лицето си. Четат ме близки и познати , и не винаги са съгласни с мен.
А ти си инкогнито и смешно жалък. Сложил бе като аватар Хемингуей, а заливаш блога катадневно копирани материали и попържаш,, червените,,
цитирай
31. germantiger - а не ве ;)
04.08.2019 23:23
баб радостин - в израел децата вероятно учат руски защото маса от тях са руски емигранти и потомци на такива

вероятно не знаеш, но руснаците са маса народ в израел - новия ционизъм е изграден от руснаци както ти би ги нарекла

като те гледам теб - ти си по принцип най-умната, но само по принцип :), даже мисля принципно, че си гениална

обаче мъжа ти беше арменец - почившия зафето

предполагам сте го опяли в арменската църква, а е трябвало в българската защото тя е по принцип по-умната

или вие сте комунисти и сте го погребжали с петолъчка на гроба ? все пак арменците са ревностно вярващи и има кръст
цитирай
32. radostinalassa - 21. germantiger - финално
04.08.2019 23:25
Посветих ти цяла снимка в постинга си " Смешни снимки" , а не виждам никакви благодарности.
цитирай
33. radostinalassa - 31. germantiger
04.08.2019 23:27
О, боже ... Много ясно написах, че точно евреите държат децата им да учат руски език, защото забелязали, че еврейчетата стават по - умни. Ферштеен зии ? Хайл.
Малко четене, много щанги.
ПП. Виж все пак посвещението ми.
цитирай
34. germantiger - +
04.08.2019 23:28
венци - като чета родовите ти хроники стигам да извода, че

баща ти и чичо ти, а преди тях и дядо ти са били светци и то германци

какво ме кара да напиша тази кощунствена мисъл - ами руснаците от 1945 та досега се гордеят с убийствата, изнасилванията и покоряването на половин европа от тях

не познавам други филми освне руските/и американските къдетотолквоа цветущо, мерзко и лъжовно че и с гавра и подигравка да се убива противника и това да дефилира от екрана градейки гордост у зрителя

като погледна руските/съветски книги от червено време за войната - фалшивки и амбалаж в който гордостта и масовите убийства на противника/родили се разбира се в руската фантазия и глава забелязвам примери на пропаганда надминала гьобелсовата

та в сравнение с тях германците са като баща ти и чичо ти или ако потърсиш назад в рода си, може би ще откриеш някой германски предтеча в рода ви ;) а?
цитирай
35. germantiger - о пресвета великомУченица
04.08.2019 23:32
о богиньо майка

о свиня майко радостина ;)

ама ти наистина ли не знаеш, че масово милиони руснаци/евреи съставляват огромна част от израел след 1990г.

на мен си посветила снимка :) трогнат съм,а на мъжа ти помен стори ли и внимавай да нее с главата надолу в земята - нали земята е плоска, да не се изпусне нананадоле ;)
цитирай
36. germantiger - +
04.08.2019 23:35
защо ми пишеш псотоянно ХАЙЛ :) ?

това смени с БЕ КА ПЕ както едно време дереше ли гърло

какъв е тоя зор да ми се харесаш - снимка да ми посветиш, на развален немски да ми пишеш

като спомена, че руския език,който наричаш старобългарски правил хората умни

ТИ ЗА ТОВА ЛИ СИ ТОЛКОВА ПРОСТА - защото го не знаеш

а аз съм явно по-умен от теб поради това че владея руски и съм учил старобългарски

а хааа, сега ми стана ясно...

а про по Бог да го прости мъжа ти!
цитирай
37. 1997 - Доказателството за фалшифициране е в касетата, която Е.М. унищожи.. и в същия Е.М.
04.08.2019 23:43
kolevn38 написа:
Петър Младенов е доказателството - отиде си не защото каза репликата, а защото излъга , че не я е изричал - специална комисия от професионалисти потвърди истинността на записа. Срещу фактите и Боговете мълчат, единствено комунистите - не.

Хора, гледайте как анимационният Цар Лъв говори и ще разберете техниката на монтажа. (kolevn38 за теб не се отнася) Комисията не получи никога самата касета. Всеки който се занимава със записи днес може да установи кога свършва оригиналният запис и кога започва монтажът при запис от онова време. За това Е.М. я унищожи.
цитирай
38. apostapostoloff - Длъжен съм да отбележа, че имаш повод за радост.
05.08.2019 06:04
Наесен БСП ще овладее всички бълтарски градове, села и паланки. И ще подготви почвата за големия пробив. На парламентарините избори БСП ще спечели с пълно мнозинство. Тогава ще излезем от ЕС и НАТО и ще се присъединим към братска Русия. Ще разрушим магистралите на Боко Тиквата и ще се отдадем на весело пиянство и разврат.
цитирай
39. radostinalassa - 35. germantiger
05.08.2019 15:38
Ясно е, че русите си знаят руски. Говоря за немските и други евреи в Израел, че учат руски. Трудно ти е да го разбереш.
Нарече ме свиня, тюфлек.
цитирай
40. germantiger - уникално куха батарейка ;)
05.08.2019 18:11
39. radostinalassa - 35. germantiger
15:38
Ясно е, че русите си знаят руски. Говоря за немските и други евреи в Израел, че учат руски. Трудно ти е да го разбереш.
Нарече ме свиня, тюфлек.

АМА СМЯХ :)

те и българите си знаят бугарския в шикаго,лондон и франкфурт, но си учат българския в училища за децата на запад

те и турците си знаят турския в семейна среа, но си го учат в училища по цял свят вкл. в бг

те и руснаците си знаят езика, но има бол руски училища по европа

а защо се учи български в България и английски в англо-говорящите страни

ама нали си го знаят хахахахаха

всеки път те кова - всеки път пак и пак още и още повече яха ;)
цитирай
41. radostinalassa - 40. germantiger - уникално куха батарейка ;)
05.08.2019 18:43
Защо не разбираш? Евреите в Израел си говорят на иврит. В училище учат и чужди езици. Но праезикът на Земята е старобългарския. Когато се учи, но в малка възрастстава синхронизиране на двете мозъчни полукълба. При западния мозък превалира едното полукълбо. При източния другото. Нашият език има 800 думи майки, а английския едва 200. Той е беден език. А иврита има 18 букви и 1 гласна.
цитирай
42. germantiger - туше
05.08.2019 19:14
41. radostinalassa праезикът на Земята е старобългарския.

ДОБРЕ ДЕ :) А КОЙ Е ПРА- ПРА- ЕЗИКА?

РУСКИЯ ЛИ ?!

аз съм учил старобългарски, ти убеден съм не

и като го учих,никой не спомена да е праезика на земята, на небето може и да е ;)
цитирай
43. radostinalassa - Това са нови неща
05.08.2019 19:32
Да не очакваш, че при комунизма еверите ще се разобличат ? Те са ни врагове, това няма как да стане.
цитирай
44. radostinalassa - Съмнявам се , че св. Кирил като спял в ...
05.08.2019 19:34
Херсонес е сънувал азбуката и я е написал. Один висял 9 дни на едно дърво, за да измоли ог боговете азбуката. Лично за себе си.
цитирай
45. germantiger - ...
05.08.2019 20:07
не е висял на дървото едноокия и не лично за себе си :)

научи ги тия неща бабо или вече няма за кога - оная с качулката не ползва азбука, а коса :)

ти сънуваш ли азбуки или на теб звездите директно ти го говорят ?
цитирай
46. radostinalassa - 45. germantiger
05.08.2019 20:18
С нищо не можеш да ме уплашиш, тюфлек. Всеки ще напълни своята дупка.
цитирай
47. germantiger - :)
05.08.2019 20:24
не те плаша - просто ти се чудя на простотията

а това, че си правя гаргара с невежеството ти... ?!

и ти разсмиваш половината блог, другата половина ги дразниш, но аквко от това

бъди здрава и упех в живота - понякога имаш интересни и различни от политиката теми
цитирай
48. radostinalassa - Просто не ме четете
05.08.2019 20:36
Аз пиша за други хора. А смехът е здраве.
цитирай
49. germantiger - +
05.08.2019 20:50
благодарим ти за смеха и здраверто

убеден съм ще ни разсмиваш още дълго

бъди жива и здрава :)
цитирай
50. get - предполагам, че се радваш вътре в ...
06.08.2019 10:00
vencivaleri1951 написа:
germantiger написа:
предполагам, че се радваш вътре в теб, атоватук е


Ничия смърт не желая, на ничия смърт не се радвам. Ти направо ме ,,уби,, с твоя дядо и убитите от него руснаци. При моите друго се случва. Дядо ми се бие против руснаците, двама от синовете му срещу германците. Нито дядо, нито чичо и баща ми са говорили за нечия смърт. А такава е имало. От юни 43та до май 45,предимно с регулярна немска армия. Влиза във войната като ротен политкомисар, излиза като полкови такъв-по биологични причини. Убиват първо батальонния, след това раняват полковия политкомисар . Тоест година приТито, година под командването на Толбухин. Как мислиш, не се ли е срещал с онази с косата. Срещал се е, но не е говорил, защото във войната няма нищо хубаво за говорене. Да убиеш не е трудно, да спасиш живот е героизъм. Както онези доблестни руски офицери
...
Това ме вбеси тогава...Двама посерковци се опитват да остроумничат на гърба на истински герои.


Убей его
Если дорог тебе твой дом, Где ты русским выкормлен был,
...
Если ты не хочешь Навек отдать немцу с черным его ружьём Дом, где жил ты, жену и мать, Все, что родиной мы зовем,
...
Так убей же немца, чтоб он, А не ты на земле лежал, Не в твоем дому чтобы стон, А в его по мертвым стоял.
...
Так убей же хоть одного! Так убей же его скорей! Сколько раз увидишь его, Столько раз его и убей! "
- написа К. Симонов в газетата №167, "Красна звезда"?

А ето още един ВИСОКОХУМАНЕН ПРИЗИВ КЪМ МАСОВ ГЕНОЦИД - на нелюбящият войн РОСсИЯН - Ил Эр.?

Цитат:
Мы знаем все. Мы помним все. Мы поняли: немцы не люди. Отныне слово "немец" для нас самое страшное проклятье. Отныне слово "немец" разряжает ружье. Не будем говорить. Не будем возмущаться. Будем убивать. Если ты не убил за день хотя бы одного немца, твой день пропал. ... Он возьмет твоих и будет мучить их в своей окаянной Германии. ...
Если ты оставишь немца жить, немец повесит русского человека и опозорит русскую женщину. Если ты убил одного немца, убей другого - нет для нас ничего веселее немецких трупов. Не считай дней. Не считай верст. Считай одно: убитых тобою немцев. Убей немца! - это просит старуха-мать. Убей немца! - это молит тебя дитя. Убей немца! - это кричит родная земля. Не промахнись. Не пропусти. Убей!"
- отново от Красна звезда, "произведение"!

Ето това е пример, за социалистически хунамизъм в действие - Нали, Венци?

Но да оставим КАКВО ГИ ПИШАТ - ЦВЕТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНИЯ ЕЛИТ НА СССР пре войната?
Дай да погледнем Етот това филмче ... ЗА ДЕПОРТАЦИЯ НА НАРОДИТЕ "ВРАГОВЕ"?
https://www.youtube.com/watch?v=Ik2B8AOwW64

И последно Венци, да питам? - Що дирят баща ти и чичото ти, в СРЪБСКАТА-ТИТОВА АРМИЯ ... при условие, че България формално е във Война срещу Съюзниците на Тито?
цитирай
51. vencivaleri1951 - Ще започна от последното:
06.08.2019 15:47
Ами разбиват отряда им и остатъците минават в сръбско. Пък тогава българските отряди са кът. Масово се образуват около и дори след 9ти септември. Пък и майка им /баба ми/си е чистокръвна сръбкиня от едно нишки село, което вече е в Ниш. Ние не сме формални съюзници на Хитлер, а съвсем реални. Имаме корпуси и в Гърция и в Сърбия. Ти това формално съюзничество го наричаш? Не ти трябва да знаеш какви са ги вършили там. Друга причина е това, че чичо ми в четвърти курс го мобилизират и минавайки през кратък офицерски курс е трябвало да отиде в Гърция. Избира ако да се мре е по добре да бъде срещу Хитлер, отколкото за него. До колкото с баща ми са били в една квартира, то най вероятно е щял да пострада и за това тръгва с брат си, още повече, че е имал връзка с учителя си-Трънски. Въпрос на избор Гет.
След войната например на баща ми предлагат да стане сам началник на охраната на Димитров, но той отказва категорично, понеже иска да стане лекар и записва медицина. Никой не го оставя да учи за лекар, но изборът му е такъв. Хайде ти си представи как отказваш да станеш за шеф на УБО!? Та ти сума ти години си учил/от дете/ за милиционер и след Пазарджик и Симеоново изведнъж ти предлагат да служиш не в някое н-то РПУ, а в ,,светая светих,, на властта. Кажи че си отказвал подобно назначение и ще ти ,,дам пет,,

Колкото до горните лозунги и призиви.
Някои са на Еренбург, а ,,Падането на Париж,, бе сред любимите ми книги, а и въобще Еренбург е много силен и завладяващ автор. По късно се запознах и с тази част на,,творчеството,, му и някак си изринах към него.


uote=get]
vencivaleri1951 написа:
germantiger написа:
предполагам, че се радваш вътре в теб, атоватук е


Ничия смърт не желая, на ничия смърт не се радвам. Ти направо ме ,,уби,, с твоя дядо и убитите от него руснаци. При моите друго се случва. Дядо ми се бие против руснаците, двама от синовете му срещу германците. Нито дядо, нито чичо и баща ми са говорили за нечия смърт. А такава е имало. От юни 43та до май 45,предимно с регулярна немска армия. Влиза във войната като ротен политкомисар, излиза като полкови такъв-по биологични причини. Убиват първо батальонния, след това раняват полковия политкомисар . Тоест година приТито, година под командването на Толбухин. Как мислиш, не се ли е срещал с онази с косата. Срещал се е, но не е говорил, защото във войната няма нищо хубаво за говорене. Да убиеш не е трудно, да спасиш живот е героизъм. Както онези доблестни руски офицери
...
Това ме вбеси тогава...Двама посерковци се опитват да остроумничат на гърба на истински герои.


Убей его
Если дорог тебе твой дом, Где ты русским выкормлен был,
...
Если ты не хочешь Навек отдать немцу с черным его ружьём Дом, где жил ты, жену и мать, Все, что родиной мы зовем,
...
Так убей же немца, чтоб он, А не ты на земле лежал, Не в твоем дому чтобы стон, А в его по мертвым стоял.
...
Так убей же хоть одного! Так убей же его скорей! Сколько раз увидишь его, Столько раз его и убей! "
- написа К. Симонов в газетата №167, "Красна звезда"?

А ето още един ВИСОКОХУМАНЕН ПРИЗИВ КЪМ МАСОВ ГЕНОЦИД - на нелюбящият войн РОСсИЯН - Ил Эр.?

Цитат:
Мы знаем все. Мы помним все. Мы поняли: немцы не люди. Отныне слово "немец" для нас самое страшное проклятье. Отныне слово "немец" разряжает ружье. Не будем говорить. Не будем возмущаться. Будем убивать. Если ты не убил за день хотя бы одного немца, твой день пропал. ... Он возьмет твоих и будет мучить их в своей окаянной Германии. ...
Если ты оставишь немца жить, немец повесит русского человека и опозорит русскую женщину. Если ты убил одного немца, убей другого - нет для нас ничего веселее немецких трупов. Не считай дней. Не считай верст. Считай одно: убитых тобою немцев. Убей немца! - это просит старуха-мать. Убей немца! - это молит тебя дитя. Убей немца! - это кричит родная земля. Не промахнись. Не пропусти. Убей!"
- отново от Красна звезда, "произведение"!

Ето това е пример, за социалистически хунамизъм в действие - Нали, Венци?

Но да оставим КАКВО ГИ ПИШАТ - ЦВЕТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНИЯ ЕЛИТ НА СССР пре войната?
Дай да погледнем Етот това филмче ... ЗА ДЕПОРТАЦИЯ НА НАРОДИТЕ "ВРАГОВЕ"?
https://www/watch?v=Ik2B8AOwW64

И последно Венци, да питам? - Що дирят баща ти и чичото ти, в СРЪБСКАТА-ТИТОВА АРМИЯ ... при условие, че България формално е във Война срещу Съюзниците на Тито?[/quote]
цитирай
52. get - До 51. vencivaleri1951 - Венци, много често ми идва да те питам - С какво съмосъзнание си - сръбско или българско?
06.08.2019 19:37
vencivaleri1951 написа:
Пък и майка им /баба ми/си е чистокръвна сръбкиня от едно нишки село, което вече е в Ниш.


Защото при въстанието В НИШКО от 1840 г. и коментиралите същото, Попов и Бланки - ОБЯВЯВАТ ВЪСТАННИЦИТЕ от географската област БЪЛГАРСКА МОРАВА(където попада и Ниш !) ЗА БЪЛГАРИ!

После през 1844 г. идва великосръбския дезинтегратор на територии с БЪЛГАРСКО НАСЕЛЕНИЕ - с неговото НАЧЕРТАНИЕ! Знаеш ли как се казва и кои са следовниците - на политиката му, отпосле?
А после идват и ОСВОБОДИТЕЛИТЕ "братушки" - които с злочесттата от 1877/78 год. война, НЕ САМО РАЗПОКЪСАХА, А И ДАРИХА ДРУГИМУ ЧАСТ ОТ ЗЕМИТЕ НИ - и се ПОЯВИХА СЪРБИТЕ У МОРАВСКО ... както по същият начин, това стана в последствие по Вардарско?
vencivaleri1951 написа:

Избира ако да се мре е по добре да бъде срещу Хитлер, отколкото за него.


Да те питам тогава - СЛЕД КАТО Е ДО СЪЗНАТЕЛЕН ИЗБОР - вследствие на който и на двамата "личен враг" бил станал Хитлер - Защо примерно не са "хванали балкана" - когато Хитлер започна Световната война през септември 1939 г. - а са ИЗЧАКвАЛИ ДВЕ ГОДИНИ - ПРЕДИ ДА ЗАПОЧНАТ войната си:))) СРЕЩУ ХИТЛЕР?

Май става същото, като със Шолохов, Симонов и Еренбург - които КОГАТО ХИТЛЕР И СТАЛИН ВДИГАХА ТОСТОВЕ ЕДИН ЗА ДРУГ, като стратегически партньори и съюзници МЪЛЧАХА! А после - взеха да проповядват, като най-долни и мракобесни копелета - ОМРАЗА и ГЕНОЦИД СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ НАРОД!

Твоето е като при и другите ти подобни "комунисти" - плод на шизофренност в мислене и аргументация - а не на здрав разум и морал!
цитирай
53. vencivaleri1951 - Много прост ще е отговорът ми
06.08.2019 22:23
Български офицер съм преди теб. А можех да не служа, защото с баба сръбкиня можех да се измъкна от казармата. Не го направих и не защото съм толкова принципен,а защото щях да огорча баща ми. Жоро Пирински, Жоро и Сергей Станишев и го направиха. Ако щеш аз мога да мина и за ,,репресиран,, заради сръбския си корен
В първи курс имах отличен успех, имах много добър за чужденец френски и си Подадох документите чрез посолството ни в ГИМО. Станишев старши погледна успеха и приравнителния изпит по френски и ми каза, че ,,нямам грижи,, и да си гледам ваканцията. После обаче се обадил на нашите, че имало проблем заради сръбкинята баба и да съм отидел при Мирчо Спасов/зав външен отдел на ЦК/ бил говорил и били се разбрали. Лошото бе, че бях в този отрязък от време хлътнал по една госпожица и вече не исках в Москва. Впрочем дама бунтарка...и заради нея впрочем ходих да протестирам заради онзи льольо-няма протест, няма ,,сладолед,,:). Впрочем мелез между кримски татарин и полска еврейка. Днес е народен артист и върла путинистка...

Колкото до баща ми.. през 39та е бил на 13. И защо все държиш сметка на другите. Аз, баща ми, дядо ми си имаме своите идеологически симпатии. Правилен или грешен избор направили сме го. Във всеки случай милиционер от кариерата да ме пита защо съм останал с леви, комунистически убеждения ми идва малко в повече. Ами защото не съм ,,слънчоглед,, полковник.



quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Пък и майка им /баба ми/си е чистокръвна сръбкиня от едно нишки село, което вече е в Ниш.


Защото при въстанието В НИШКО от 1840 г. и коментиралите същото, Попов и Бланки - ОБЯВЯВАТ ВЪСТАННИЦИТЕ от географската област БЪЛГАРСКА МОРАВА(където попада и Ниш !) ЗА БЪЛГАРИ!

После през 1844 г. идва великосръбския дезинтегратор на територии с БЪЛГАРСКО НАСЕЛЕНИЕ - с неговото НАЧЕРТАНИЕ! Знаеш ли как се казва и кои са следовниците - на политиката му, отпосле?
А после идват и ОСВОБОДИТЕЛИТЕ "братушки" - които с злочесттата от 1877/78 год. война, НЕ САМО РАЗПОКЪСАХА, А И ДАРИХА ДРУГИМУ ЧАСТ ОТ ЗЕМИТЕ НИ - и се ПОЯВИХА СЪРБИТЕ У МОРАВСКО ... както по същият начин, това стана в последствие по Вардарско?
vencivaleri1951 написа:

Избира ако да се мре е по добре да бъде срещу Хитлер, отколкото за него.


Да те питам тогава - СЛЕД КАТО Е ДО СЪЗНАТЕЛЕН ИЗБОР - вследствие на който и на двамата "личен враг" бил станал Хитлер - Защо примерно не са "хванали балкана" - когато Хитлер започна Световната война през септември 1939 г. - а са ИЗЧАКвАЛИ ДВЕ ГОДИНИ - ПРЕДИ ДА ЗАПОЧНАТ войната си:))) СРЕЩУ ХИТЛЕР?

Май става същото, като със Шолохов, Симонов и Еренбург - които КОГАТО ХИТЛЕР И СТАЛИН ВДИГАХА ТОСТОВЕ ЕДИН ЗА ДРУГ, като стратегически партньори и съюзници МЪЛЧАХА! А после - взеха да проповядват, като най-долни и мракобесни копелета - ОМРАЗА и ГЕНОЦИД СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ НАРОД!

Твоето е като при и другите ти подобни "комунисти" - плод на шизофренност в мислене и аргументация - а не на здрав разум и морал![/quote]
цитирай
54. get - До 53. vencivaleri1951 - Много прост ще е отговорът ми ... ОТГОВОР: Мислех те за по-интелигентен - Но?
07.08.2019 11:38
Но никога не е късно, човек да бъде опроверган в очакванията си!

vencivaleri1951 написа:

Правилен или грешен избор направили сме го. Във всеки случай милиционер от кариерата да ме пита защо съм останал с леви, комунистически убеждения ми идва малко в повече. Ами защото не съм ,,слънчоглед,, полковник.


На "полковника" служебно, му бе обръщано "внимание" - за критични изказвания, по повод политиката на Живковото политбюро - за действия, на същото, Целящи да БЪДЕМ ПОСТАВЕНИ В ТОТАЛНО ЗАВИСИМО ПОЛОЖЕНИЕ ОТ СССР и поради това ЗАСТРАШАВАЩИ С УВРЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛНИЯ ИНТЕРЕС(суверенитет) на България!
С други думи изкараха ме нещо подобно на: "великобългарски шовинист", изказващ се критично срещу "безкористната" и интернационална МНОГОВЕКОВНА ДРУЖБА между България и СССР "... нужна, като въздуха и слънцето за всяко живо същество.":)) !?

А в началото си бях същото объркано идиотче(като твоя милост) ПОРАДИ ЛИПСА НА ДОСТАТЪЧНО ЖИТЕЙСКИ ОПИТ И ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ - а и поради втълпяваното ми от невръстна детска възраст СЛЯПО ПРЕКЛОНЕНИЕ ПРЕД ... :))

Минаваха години - и съвсем по "маймунския метод"=чрез опита и грешката, към истината" - достигнах до опит/сума-изводи, ОПРОВЕРГАВАЩИ добре втълпените ми от Метрополията и нейните български маши - ИЛЮЗИИ ЗА БРАТСТВО И БЕЗКОРИСТНА ВЗАИМОПОМОЩ?

Така че, следва да съм или тъп до степен идиот, или фарисей - да твърдя, че ДРУЖБАТА С ГОЛЕМИЯ БРАТ, е била от полза за многострадалният ми и простодушен български народ!
Та приключвайки - се опитвам да си отговоря, относно теб: В коя категория следва да те поставя, на "идиотите" или "фарисеите"?
цитирай
55. radostinalassa - vencivaleri1951
07.08.2019 16:46
Трябва да изтриваш Ге.чо, а не мене. Този може да докара човек до колапс ако той прочете словесната му диария. Вече ще гласувам по друг начин.
цитирай
56. vencivaleri1951 - Глас народен, глас Божи
08.08.2019 09:20
radostinalassa написа:
Трябва да изтриваш Ге.чо, а не мене. Този може да докара човек до колапс ако той прочете словесната му диария. Вече ще гласувам по друг начин.

Добре си дошла, но не и когато си изяснявате лични взаимоотношения с колеги съблогъри, при това далеч от темата.
цитирай
57. vencivaleri1951 - Хайде сега и десидент в МВР се появи!?
08.08.2019 09:31
Ами да си напуснал човече. Ти в школата си кандидатствал вече зрял човек, след трудов стаж и ако до този момент не си разбрал каква беше основната задача на милицията значи си бил инфантилен или ,,фарисей,, както казваш. Може би аз съм бил идиот както казваш, но не до толкова, че да отида под пагон,
още повече под милиционерски пагон. За това на теб ти се вижда невероятно млад човек да излезне на протест защитавайки нечии права, да се завърже за оградата на сграда мислейки, че ще я събарят... и пак арест, и пак въйговор по всему институту . Ти не можеш да си представиш каква е разликата в хоризонтите в един университет в който ти преподават професори, чиито дядовци също са били професори в същия университет в сравнение с школата в Симеоново. Впрочем можем да сравним. ,,Моят университет създаде Путин, твоят Борисов. ,, Край на цитата!


get написа:
Но никога не е късно, човек да бъде опроверган в очакванията си!

vencivaleri1951 написа:

Правилен или грешен избор направили сме го. Във всеки случай милиционер от кариерата да ме пита защо съм останал с леви, комунистически убеждения ми идва малко в повече. Ами защото не съм ,,слънчоглед,, полковник.


На "полковника" служебно, му бе обръщано "внимание" - за критични изказвания, по повод политиката на Живковото политбюро - за действия, на същото, Целящи да БЪДЕМ ПОСТАВЕНИ В ТОТАЛНО ЗАВИСИМО ПОЛОЖЕНИЕ ОТ СССР и поради това ЗАСТРАШАВАЩИ С УВРЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛНИЯ ИНТЕРЕС(суверенитет) на България!
С други думи изкараха ме нещо подобно на: "великобългарски шовинист", изказващ се критично срещу "безкористната" и интернационална МНОГОВЕКОВНА ДРУЖБА между България и СССР "... нужна, като въздуха и слънцето за всяко живо същество.":)) !?

А в началото си бях същото объркано идиотче(като твоя милост) ПОРАДИ ЛИПСА НА ДОСТАТЪЧНО ЖИТЕЙСКИ ОПИТ И ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ - а и поради втълпяваното ми от невръстна детска възраст СЛЯПО ПРЕКЛОНЕНИЕ ПРЕД ... :))

Минаваха години - и съвсем по "маймунския метод"=чрез опита и грешката, към истината" - достигнах до опит/сума-изводи, ОПРОВЕРГАВАЩИ добре втълпените ми от Метрополията и нейните български маши - ИЛЮЗИИ ЗА БРАТСТВО И БЕЗКОРИСТНА ВЗАИМОПОМОЩ?

Така че, следва да съм или тъп до степен идиот, или фарисей - да твърдя, че ДРУЖБАТА С ГОЛЕМИЯ БРАТ, е била от полза за многострадалният ми и простодушен български народ!
Та приключвайки - се опитвам да си отговоря, относно теб: В коя категория следва да те поставя, на "идиотите" или "фарисеите"?

цитирай
58. get - До 57. vencivaleri1951 - Може да ти се струва невероятно - съдейки от долното ... ?
08.08.2019 21:15
vencivaleri1951 написа:

Хайде сега и десидент в МВР се появи!?


... но е факт! Който мога да потвърдя с документи и свидетели!
И когато в първи, курс първи семестър - заявих на кадровиците, от Окр.У-ние МВР-Варна, че или ще ми разрешат да запиша гражданско образование - или напускам системата ... същите извикаха баща ми на разговор!
След разговора той излезе посърнал и ми предаде казаното от тях: "Ти си на двадесет години - откажеш ли да учиш и напуснеш системата чака те доживотен "вълчи билет"!
Знаеш ли какво означаваше ТОВА, за такъв като мен, младеж от средно статистическо българско семейство? ... мен наивния юноша имал глупостта поради идеализъм да се запише ЧЕТИРИ ГОДИНИ ПО-РАНО, да учи в Първи випуск в Средно милиционерско у-ще, което тогава току що бе разкрито в гр. Стрелча?

Не плюя и не съжалявам за извървения от мен живот - а съм благодарен, защото ме направи по-зрял и дори по-мъдър, от примерно теб и подобните ти - на които екстрите на живота им бяха поднасяни на тепсия, поради ПРИВИЛЕГИРОВАНОСТ!

В заключение ще ти кажа тъй като все още си въобразяваш, че в СССР и България се е строяло некакво по-справедливо общество - не!
Това общество, което бе наложено - не бе последващ и по-висш обществено-политически етап от този на капитализма -не, по-скоро при него има признаци, като общество стоящо по-близко до феодализма ... с неговите присъщи характеристики!

Забележи - последните откровения ти ги твърди човек - който години наред е трупал системни и задълбочени знания по научен-комунизъм а Истмата и Диамата, не са му някакви имагинерни понятия - а комплекс от задълбочени знания:((( !

Какво да ти отговаря на тази плоска закачка?
vencivaleri1951 написа:

,,Моят университет създаде Путин, твоят Борисов. ,, Край на цитата!

Тиквата - па било тя руска или българска, ВСЕ Е ТИКВА - дори в кресло на президент или премиер да я поставиш?
И второ - той е завършил като мен ЮРИДИЧЕСКО, после аспирантура ИКОНОМИСТ - като цялата му работа Е ПРЕПИСАНА ОТ ПО-РАННО ИЗСЛЕДВАНЕ разработващо развитие на Ленинградска област при ПАЗАРНИ УСЛОВИЯ!
Да продължавам ли да ти давам КОНКРЕТНА И АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ - от която ще ти стане ясно, че и "демократичния Борисов" и "авторитарния Путин" ... тях Чирвеното знаме "роди ги" ... досущ, както е сега със Сталинка "кандидатката на Русия за МВФ" :))) ? ... смеехх - смех! предвид тази информационна "дъвка за наивници" :))) !
цитирай
59. vencivaleri1951 - Полковник, ще ме просълзиш....
09.08.2019 09:17
Приличаш ми на мой много близък, който едва ли не смяташе, че соца е паднал само защото не стана министър, а се пенсионира като заместник. Какъв ,,вълчи паспорт,, ако отидеш да следваш? Ти толкова си искал да напуснеш системата, че си се пенсионирал като старши офицер в нея. Аз да не би да съм нещо пострадал, отказвайки разпределение на ,, Хайдушка поляна,, Сега се сещам и за Евгени Минчев. Той май също завърши училището в Пазарджик. Реши, човекът, че му се живее в София сред бохемските среди, използва постановление за дефицит на кадри в транспорта и стана ватман. Кара известно време трамвай, но осъществи желанията си. Друг е въпросът до колко са укорими или не. Имаше дефицит и в строителството и аз отидох там след два,три разговора с един от кадровиците.Като те видят, че нямаш желание те оставят-желаещи колкото щеш да са ченгета имаше. Продуцираш си филми и сам си вярваш колко си бил важен и незаменим. Мен и в казармата са ми предлагали на свърхсрочна да остана. И личен състав, и ЗКПЧто говориха с мен, но като виждат, че не те влече те оставят.
За дисертацията на Путин, и въобще за аспирантурата.
Аспирантът или сега докторантът може да се каже,че е по висока степен студент. Той си държи изпити за кандидатски минимум, задължително и западен език.
За дисертацията административно му назначават научен ръководител, а после и рецензенти. Научният ръководител съставя план по избраната от него и аспиранта тема, обсъждат и литературата която ще се ползва и до колко ще се ползва. Защитавайки дисертация кандидат на науките на практика значи, че академичния съвет е допуснал, че имаш данни за научна и/или преподавателска работа. Нищо повече-просто малко по сериозна дипломна работа. Тоест, ако имаш забележки към дисертацията , то следва да са главно към научния ръководител и рецензентите. В правото мисля си, че много малко може да се добави и в хабилитационни те трудове, а ти търсиш ,,новина,, в аспирант!? Аз например защитих ,, Баланс на междуотрасловите връзки и управление на работната сила,, Да не би да надградих над ак Матеев? Просто ,,коментирах,, негови разработки и толкова. С редки изключения такива са всички кандидатски.
Спомням си как се подигравахте с дипломната на Станишев за униформата на червеноармейците, без да си давате сметка,че това е доста амбициозна работа. Хералдиката е доста сложна съставна част от историята. Да изложиш в сто и повече страници значението на няколко елемента от едно облекло , ГЕРБ, знаме се иска доста познание , а и самочувствие.


get написа:
vencivaleri1951 написа:

Хайде сега и десидент в МВР се появи!?


... но е факт! Който мога да потвърдя с документи и свидетели!
И когато в първи, курс първи семестър - заявих на кадровиците, от Окр.У-ние МВР-Варна, че или ще ми разрешат да запиша гражданско образование - или напускам системата ... същите извикаха баща ми на разговор!
След разговора той излезе посърнал и ми предаде казаното от тях: "Ти си на двадесет години - откажеш ли да учиш и напуснеш системата чака те доживотен "вълчи билет"!
Знаеш ли какво означаваше ТОВА, за такъв като мен, младеж от средно статистическо българско семейство? ... мен наивния юноша имал глупостта поради идеализъм да се запише ЧЕТИРИ ГОДИНИ ПО-РАНО, да учи в Първи випуск в Средно милиционерско у-ще, което тогава току що бе разкрито в гр. Стрелча?

Не плюя и не съжалявам за извървения от мен живот - а съм благодарен, защото ме направи по-зрял и дори по-мъдър, от примерно теб и подобните ти - на които екстрите на живота им бяха поднасяни на тепсия, поради ПРИВИЛЕГИРОВАНОСТ!

В заключение ще ти кажа тъй като все още си въобразяваш, че в СССР и България се е строяло некакво по-справедливо общество - не!
Това общество, което бе наложено - не бе последващ и по-висш обществено-политически етап от този на капитализма -не, по-скоро при него има признаци, като общество стоящо по-близко до феодализма ... с неговите присъщи характеристики!

Забележи - последните откровения ти ги твърди човек - който години наред е трупал системни и задълбочени знания по научен-комунизъм а Истмата и Диамата, не са му някакви имагинерни понятия - а комплекс от задълбочени знания:((( !

Какво да ти отговаря на тази плоска закачка?
vencivaleri1951 написа:

,,Моят университет създаде Путин, твоят Борисов. ,, Край на цитата!

Тиквата - па било тя руска или българска, ВСЕ Е ТИКВА - дори в кресло на президент или премиер да я поставиш?
И второ - той е завършил като мен ЮРИДИЧЕСКО, после аспирантура ИКОНОМИСТ - като цялата му работа Е ПРЕПИСАНА ОТ ПО-РАННО ИЗСЛЕДВАНЕ разработващо развитие на Ленинградска област при ПАЗАРНИ УСЛОВИЯ!
Да продължавам ли да ти давам КОНКРЕТНА И АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ - от която ще ти стане ясно, че и "демократичния Борисов" и "авторитарния Путин" ... тях Чирвеното знаме "роди ги" ... досущ, както е сега със Сталинка "кандидатката на Русия за МВФ" :))) ? ... смеехх - смех! предвид тази информационна "дъвка за наивници" :))) !

цитирай
60. get - До 59. vencivaleri1951 - Полковник, ще ме просълзиш.... Ех, Венци - Венец на схоластичната ... ?
09.08.2019 12:15
... пропаганда на "най-справедливото от справедливите общества" от кога човечеството съществува - социализма :))

Как да обясня на теб НОМЕНКЛАТУРНАТА РОЖБА - разликите в светоусещанията между теб и мен?
Живяхме в наглед една и съща държава и "справедливо" общество - но бяхме същества от ДВА СВЯТА!
Именно поради това - а не според, както казваш?
vencivaleri1951 написа:

... едва ли не смяташе, че соца е паднал само защото не стана министър, а се пенсионира като заместник.

... живота ми сервира достатъчно ситуации - от които успях да надзърна "зад огледалото" и разбера същността, НА ТОВА НАЙ-СПРАВЕДЛИВО ОБЩЕСТВО - за което ти все още пееш венцехваления!?

Както пееш такива и за "аспиранта" или "докторанта" Вовка Путин?
Вовката ПРЕПИСВА НАУЧНАТА СИ РАБОТА - от ДРУГА ЕДНА! Писана още в края на 80-те и КОЯТО Е ЗАСЕКРЕТЕНА по причина ПРЕДМЕТА НА ИЗСЛЕДВАНЕТО(научната разработка) ... Тъй като ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО - Защото Предмета е: Развитие на Ленинградска област ПРИ УСЛОВИЯ НА ПАЗАРни икономически отношения? - И забележи още, това изследване е правено/завършено още през 1978 год. от АМЕРИКАНЦИ СЪТРУДНИЧЕЩИ си с един СЪВЕТСКИ институт оглавяван от зетя на Косигин, Джермен Гвишиани?!!

Нещо за Дж. Гвишиани - за житието-битието на този високо-номенклатурен зет - да ми кажеш?
Едва ли?
Защото тези КОИТО ПОДГОТВЯХА И ОБЕЗПЕЧАВАХА ЛЕГЕНДИРАНЕТО(ти) - под формата на "дисидент" участвал в протестни митинги в подкрепа на "Чарлз" Буковски - това нито им е било поставено, като задача, нито им е било цел!

Венци - май за Първо главно те подготвяха? :)) ?
Венци - цял живот съм бил първо криминален полицай а после съм преподавал Основи на оперативно издирвателната дейност в НМ (част от която е и - вербовка, ръководство и използване в борбата с криминалната престъпност на апарата на с.с. ? :)) !

Дисертацията на кинауки Вл. Путин - носи заглавието:
"Стратегическо планиране на възпроизводството на минерално-суровинната база на региона в условията на формиращи се пазарни отношения" :))
... а какво е било това "планиране на възпроизводството минерално-суровинната база" - в научната разработка на Путин? Препорачвам (ти) да прочетеш В РАБОТАТА НА/при служителя от ГРУ на СССР при Балтийския военен флот, полковник Игор Бунич?

П.П.
... така че, полковника - ти го "просълзи" :))) ?
цитирай
61. radostinalassa - 56. vencivaleri1951
09.08.2019 13:42
Аз не изяснявам никакви отношения, но когато ме нападат просто отговарям. Никога не съм писала за Де Гол и НАТО. Ге.чо е объркал персонажите. Случва се при такава разпиляна мисъл.
цитирай
62. vencivaleri1951 - Сега пък ме разсмиваш
10.08.2019 18:26
Разлика между нас определено има и тя е, че ти от 15 годишен,та до пенсия си на бюджетна ясла, а аз като изключим 5те години като държавен експерт сам съм се грижиш за прехраната си. Това е бил мой избор и не съжалявам. Ако ти си чел, а после гледал ,какво са пазарни отношения, аз почти целия си трудов стаж съм изкарал в много или малко пазарна среда. И винаги съм знаел, щом имаме паричностокови отношения, то ,,парата върти света,, Не съм имал никакви илюзии и практиката на соца у нас , в соц системата не съм защитавал никога. Ако съм бесен за нещо е, че три десетилетия не надграждаме, а рушим. Ти нямаш усет за съграждане, ти не знаеш какво е да дадеш ключовете на новодомци, твоята работа е била да затваряш в килии. Не казвам, че е било лесно и ненужно, но градежът като практика ти е чужд. За теб затварянето на малките реактори е политика, за мен болка,защото е първият ми обект, и то какъв? Младоженец, на фургон , с кюмбе се отоплявахме, обща баня първата година. Общо взето това бяха номенклатурните ми бонуси. Естествено, че можех да остана в София на прилична длъжница или да отида като теб под пагон. Да в Първо главно бе опцията, във финансовия отдел. След някоя и друга година в посолства, търговски представителства...Да, но под пагон и треперещ за служба, позиция и с пари от аванс до заплата. Полковник, аз по разпределение когато бях изкарвах повече от баща си. Винаги съм изкарвал повече...Премии,ТНТМ, НИС,Акорди,..Днес на това му викат проекти. И винаги мога да си ,,вдигна шапката,, и да отида при колеги от други организации. И съм го правил. Във вестник Вечерни новини всеки ден имаше обяви за инж,за икономист,счетоводител..,Не си спомням за старши офицер от милицията. Бил казал нещо си на партийния Гет дивидента...Абе ти знаеш ли какво мами и лели се споменаваха на партийните конференции на комбината ми. По 400,500души партийна организация...Материали няма, финансиране закъснява, работници не стигат,жилищата и те кът...като скочат баражите, а и ние от ИТРто онези от района и ЦК гълтат валидоли през цялото време.
Ти псувал ли си пълномощник на ЦК? Аз съм го правил и още сме приятели. Все едно ти да напсуваш ек на ек Мирчо Спасов зав отдел на ЦК
Теб и за това те е яд. И без пари си ходил , и си козирувал
quote=get]... пропаганда на "най-справедливото от справедливите общества" от кога човечеството съществува - социализма :))

Как да обясня на теб НОМЕНКЛАТУРНАТА РОЖБА - разликите в светоусещанията между теб и мен?
Живяхме в наглед една и съща държава и "справедливо" общество - но бяхме същества от ДВА СВЯТА!
Именно поради това - а не според, както казваш?
vencivaleri1951 написа:

... едва ли не смяташе, че соца е паднал само защото не стана министър, а се пенсионира като заместник.

... живота ми сервира достатъчно ситуации - от които успях да надзърна "зад огледалото" и разбера същността, НА ТОВА НАЙ-СПРАВЕДЛИВО ОБЩЕСТВО - за което ти все още пееш венцехваления!?

Както пееш такива и за "аспиранта" или "докторанта" Вовка Путин?
Вовката ПРЕПИСВА НАУЧНАТА СИ РАБОТА - от ДРУГА ЕДНА! Писана още в края на 80-те и КОЯТО Е ЗАСЕКРЕТЕНА по причина ПРЕДМЕТА НА ИЗСЛЕДВАНЕТО(научната разработка) ... Тъй като ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО - Защото Предмета е: Развитие на Ленинградска област ПРИ УСЛОВИЯ НА ПАЗАРни икономически отношения? - И забележи още, това изследване е правено/завършено още през 1978 год. от АМЕРИКАНЦИ СЪТРУДНИЧЕЩИ си с един СЪВЕТСКИ институт оглавяван от зетя на Косигин, Джермен Гвишиани?!!

Нещо за Дж. Гвишиани - за житието-битието на този високо-номенклатурен зет - да ми кажеш?
Едва ли?
Защото тези КОИТО ПОДГОТВЯХА И ОБЕЗПЕЧАВАХА ЛЕГЕНДИРАНЕТО(ти) - под формата на "дисидент" участвал в протестни митинги в подкрепа на "Чарлз" Буковски - това нито им е било поставено, като задача, нито им е било цел!

Венци - май за Първо главно те подготвяха? :)) ?
Венци - цял живот съм бил първо криминален полицай а после съм преподавал Основи на оперативно издирвателната дейност в НМ (част от която е и - вербовка, ръководство и използване в борбата с криминалната престъпност на апарата на с.с. ? :)) !

Дисертацията на кинауки Вл. Путин - носи заглавието:
"Стратегическо планиране на възпроизводството на минерално-суровинната база на региона в условията на формиращи се паз
цитирай
63. get - До 62. vencivaleri1951 - Сега пък ме разсмиваш ОТГОВОР: Пък аз не знам да се смея ил" да ... ?
12.08.2019 10:04
... да плача, след "защитната" ти пледоария?
vencivaleri1951 написа:

Разлика между нас определено има и тя е, че ти от 15 годишен,та до пенсия си на бюджетна ясла, а аз като изключим 5те години като държавен експерт сам съм се грижиш за прехраната си. Това е бил мой избор и не съжалявам. Ако ти си чел, а после гледал ,какво са пазарни отношения, аз почти целия си трудов стаж съм изкарал в много или малко пазарна среда. И винаги съм знаел, щом имаме паричностокови отношения, то ,,парата върти света,, Не съм имал никакви илюзии и практиката на соца у нас , в соц системата не съм защитавал никога. ...


E как "не си имал илюзии по отношение на социализма" ... защото според пак твоите "аргументи" - работейки в условията на социализма - си бил "работел в пазарна среда"? А сега отново демонстрираш АПЕТИТИ по социалистически: ЗА РАЗПОРЕЖДАНЕ С ОБЩЕСТВЕНИ ФОНДОВЕ ПО комунистически?

Първо да ти ПРИПОМНЯ, по Адам Смит и Рикардо - обществено полезния труд/продукт, НЕ СЕ ФОРМИРА Е ЕДИНСТВЕНО И САМО - В МАТЕРИАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО, вследствие "експлоатацията" ... и т.н. - както е според ГУРОТО ти Маркс!?
В промишлено и пазарно развити икономики - делът на промишлен ТРУД към този в сферата на услугите - е в съотношение И ПОЛЗА на ВТОРОТО и то в пъти!!?
Как ще си/ни го обясниш това уважаеми, другарю кандидат на науките - Ъм?

Значи отиде в Белене - национален обект, със съответните ЕКСТРИ - НЕКОЛКОКРАТНО ПО-ВИСОКО ЗАПЛАЩАНЕ за съответния труд, от други такива, не-национални обекти?
Пак от твои обяснения и на база ЕКСТРАТА - разбрахме, че си успял да спастриш ПАРИЦИ - които са ти позволили да си купиш ЖИЛИЩЕ НА ЦЕНТРАЛНО МЯСТО ... екстра за която простосмъртните, като "привилегированите милиционери" не можеха и да си мечтаят!
Е имаше и изключения измежду нас - като тези, които примерно станаха "коменданти" в българските поселища в република Коми - и там вземаха съответно пари по "разкладката на дървосекачи" - ама пак връзки трябваха ... поне от ранга на "чичко генерал М. Спасов" и подобните му катили - които не си понесоха наказанието за зверствата от "революционното" им минало!

Впрочем Венци - пропускаш нещо съществено, вероятно поради, че е неудобна фактология?

На теб провилегированото номенклатурно момче - чрез Мирчо Спасов, въпреки средният ти успех от средното образование - ти бе осигурено престижно образование при това в СССР?
На мен отличника от Средното милиционерско училище - поради отпадащ от списъка на хората с привилегии МИ БЕ ОТКАЗАНО ДА ПРОДЪЛЖА ОБРАЗОВАНИЕТО в Софийския университет "Право" а ме натириха във Висшата специална школа на МВР ... за Академията на МВД - СССР, просто нито исках, нито нямаше за какво да си мечтая ?

Венци, или поради наивност лъжеш сам себе си и останалите ти поддръжници - или не съзнаваш истината?
В България след "оосвобождението ни след 1944 г." - не се настани социализма - а някакъв близък до ФЕОДАЛИЗМА обществен строй, С ПРИСЪЩИТЕ ЗА НЕГО ОБЩЕСТВЕНИ ОТНОШЕНИЯ и от там, с присъщата (му) КЛАСА НА ПРИВИЛЕГИРОВАНИТЕ висши партийни ръководители(и техните наследници) - един от които се явяваш и самият ти?
цитирай
64. vencivaleri1951 - Пак пишеш глупости полковник
12.08.2019 16:37
Точно Маркс пръв говори за ,,двойствения характер,, на стоката, защото тя съдържа два вида труд конкретен и абстрактен. Конкретният е този на прекия производител, а абстрактният на конструктора, проектанта, счетоводителя, мениджъра..... Абстрактния труд Маркс го нарича още и умствен. Та полковник, трудът на милиционера, нито по Маркс, нито по социалното усещане може да бъде ,, умствен,,:)
Продължавам само по Маркс-милиционерът получава възнаграждение за труда си от преразпределението на БВП, а създателИТЕ на стоката от разпределението.
-независимо дали са вложили конкретен труд или абстрактен. Ти можеш да си работник, градинар например в системата на МВР, то той също се храни от
Преразпределението. Споменах градинар, защото гледам един младеж нещо оправя поливната система
На хотела. Той обаче е в светата на разпределението и от неговата част в стойността на продукта, се заделя посредством фискални сборове за възнаграждението и на полковника, и градинаря от милицията.
Тоест като съм писал за пазарна среда,съм имал предвид, че възнаграждението ми почти винаги е било резултативно. Тоест пряко е зависело от резултативния фонд работна заплата, който пък пряко и единствено е зависело от реализацията на продукцията. Аз подобна глупост която искаш да ми вмениш , няма как и да съм я помислял, защото, точно толкова, колкото съм работил в материалното производство, толкова години имам и В институт. Тоест хранил съм се от таксите за обучение на курсисти и специализантите, както и от внедрени разработки. Говоря за времето на соца. Точно за това на ИТР персоналът му беше лесно да се адаптира при промените, за разлика от болшинството бюджетари.
За Козлодуй Отново глупости и клевети. Написах ти къде бях разпределен. Единственият начин да се спасиш от разпределение бяха: обществен транспорт, Комсомол,Партия и строителство. Най добре на национален обект. Иначе пагон ! Ако става на въпрос, бяха ме уредили в една от секциите на института към Външно министерство. Ето коректен сем. Това е служба, която можеш да вземеш като току що завършил с дебели връзки. Да, но не ме освободиха от разпределение и трябваше сам да се оправям, и наистина сам се оправих. На мой състудент баща му бе генерален директор на Строителен комбинат в Пловдив и той ми помогна ходотайствайки ми пред софийски колега, който бе и подизпълнител в Козлодуй. Това е историята. Тръгнах на инат по скоро, преди да разбера преимуществата да си при парите в организациите на стопанска сметка.
Клеветиш ме и за жилището. Впрочем опита се да ме закопчее и твой колега от Стопанската. Онзи от яд, ти от неразбиране. Ти тогава си знаел, че жилищата ги дават, а е чудно защото баща ти е колега-пътищар до колкото си спомням. Тоест с двама колеги още, решихме да направим ЖСК в идеалния център. Половин година обикаляхме, докато намерихме собственици които се съгласиха да съборим къщите им, като ги убедихме, че ще получат по качествена и скъпа площ. Не ги излъгахме и останаха доволни.
За успехът от ср образование. На мен ми бяха необходими тройки на изпитите да влезна. Избрах да кандидатствам в ИСИ и Лесотехническия ,защото по математика и физика/с това се кандидатствашев инжинерите вузове/защото нямаше как да не изкарам поне 4 и нямаше как да получа повече от 2 там където трябваше да развивам теми. Казвал съм защо. Защо СССР...Ами по същата причина. Теб ти направи впечатление, че имам правилен руски. Същото е и с френския, макар и по беден речник да имам там. От френския впрочем се разбра, че не съм бавно развиващ се, а форма на дислексия. Тоест на български и донякъде сръбски не мога правилно изречение да спастря,докато на френски и руски нямах този проблем . Тоест в нас трудно щях да завърша , в чужбина бях и в двата случая отличник. На изпитите впрочем изкарах 5ица по физика и 5 и нещо по математика. И за да не се блъскаш защо съм икономист, а и счетоводител обяснявам
По геодезия ми преподаваше наш зет в Ленинград. Той забелязал, че виждам нещата главно като фотография.
Поговори с мен и ме убеди, че като инженер ще мъча себе си и професията. Посъветва ме да се прехвърля в икономика на строителството, което там си е също инженерна специалност.
След това полковник, трудовата ми биография след промените е по дълга. Правя общо взето това, което съм правил и преди. Само дето по малко работя и повече получавам. Хората хич не се интересуват от биография и родословно дърво. Дават да им контролираш парите ако ти вярват. Не ти ли вярват и брат да си им, ти казват чао. Помисли върху това, а аз след малко ще карам до Балчик


get написа:
... да плача, след "защитната" ти пледоария?
vencivaleri1951 написа:

Разлика между нас определено има и тя е, че ти от 15 годишен,та до пенсия си на бюджетна ясла, а аз като изключим 5те години като държавен експерт сам съм се грижиш за прехраната си. Това е бил мой избор и не съжалявам. Ако ти си чел, а после гледал ,какво са пазарни отношения, аз почти целия си трудов стаж съм изкарал в много или малко пазарна среда. И винаги съм знаел, щом имаме паричностокови отношения, то ,,парата върти света,, Не съм имал никакви илюзии и практиката на соца у нас , в соц системата не съм защитавал никога. ...


E как "не си имал илюзии по отношение на социализма" ... защото според пак твоите "аргументи" - работейки в условията на социализма - си бил "работел в пазарна среда"? А сега отново демонстрираш АПЕТИТИ по социалистически: ЗА РАЗПОРЕЖДАНЕ С ОБЩЕСТВЕНИ ФОНДОВЕ ПО комунистически?

Първо да ти ПРИПОМНЯ, по Адам Смит и Рикардо - обществено полезния труд/продукт, НЕ СЕ ФОРМИРА Е ЕДИНСТВЕНО И САМО - В МАТЕРИАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО, вследствие "експлоатацията" ... и т.н. - както е според ГУРОТО ти Маркс!?
В промишлено и пазарно развити икономики - делът на промишлен ТРУД към този в сферата на услугите - е в съотношение И ПОЛЗА на ВТОРОТО и то в пъти!!?
Как ще си/ни го обясниш това уважаеми, другарю кандидат на науките - Ъм?

Значи отиде в Белене - национален обект, със съответните ЕКСТРИ - НЕКОЛКОКРАТНО ПО-ВИСОКО ЗАПЛАЩАНЕ за съответния труд, от други такива, не-национални обекти?
Пак от твои обяснения и на база ЕКСТРАТА - разбрахме, че си успял да спастриш ПАРИЦИ - които са ти позволили да си купиш ЖИЛИЩЕ НА ЦЕНТРАЛНО МЯСТО ... екстра за която простосмъртните, като "привилегированите милиционери" не можеха и да си мечтаят!
Е имаше и изключения измежду нас - като тези, които примерно станаха "коменданти" в българските поселища в република Коми - и там вземаха съответно пари по "разкладката на дървосекачи" - ама пак връзки трябваха ... поне от ранга на "чичко генерал М. Спасов" и подобните му катили - които не си понесоха наказанието за зверствата от "революционното" им минало!

Впрочем Венци - пропускаш нещо съществено, вероятно поради, че е неудобна фактология?

На теб провилегированото номенклатурно момче - чрез Мирчо Спасов, въпреки средният ти успех от средното образование - ти бе осигурено престижно образование при това в СССР?
На мен отличника от Средното милиционерско училище - поради отпадащ от списъка на хората с привилегии МИ БЕ ОТКАЗАНО ДА ПРОДЪЛЖА ОБРАЗОВАНИЕТО в Софийския университет "Право" а ме натириха във Висшата специална школа на МВР ... за Академията на МВД - СССР, просто нито исках, нито нямаше за какво да си мечтая ?

Венци, или поради наивност лъжеш сам себе си и останалите ти поддръжници - или не съзнаваш истината?
В България след "оосвобождението ни след 1944 г." - не се настани социализма - а някакъв близък до ФЕОДАЛИЗМА обществен строй, С ПРИСЪЩИТЕ ЗА НЕГО ОБЩЕСТВЕНИ ОТНОШЕНИЯ и от там, с присъщата (му) КЛАСА НА ПРИВИЛЕГИРОВАНИТЕ висши партийни ръководители(и техните наследници) - един от които се явяваш и самият ти?

цитирай
65. get - До 64. vencivaleri1951 - Бе Венци, за какво "резултативно възнаграждение" ми пишеш ... ?
12.08.2019 18:43
vencivaleri1951 написа:
Тоест като съм писал за пазарна среда,съм имал предвид, че възнаграждението ми почти винаги е било резултативно.

... при ПЛАНОВА икономика?

И първенец при разкриване на престъпленията ... и при средняк ПАРАТА ВСЕ ЕДНА И СЪЩА!
Ма то не бе това само при "бюджетните" ами и при "стопанските" предприятия? Спуска ти се един насрещен план - и трябва (след няколко актуализации - ако имаш връзки в министрествата) да предадеш ОПРЕДЕЛЕНОТО КОЛИЧЕСТВО или БРОЙКИ ПРОДУКЦИЯ?

Ами нали това се оказа "ахилесовата пета" на социализма - защото НЕ ПАЗАРА а плановият и държавен орган определяха - кой колко да произвежда, без да се вземат в предвид непосредствените потребности, (тоест Закон за Търсе е Предлагане) на народонаселението?

Ами нали именно поради това Никита Хрушчов - вземайки предвид ТЕХНОЛОГИЧНАТА ВЪОРЪЖЕНОСТ на СССР - на Двадесетия втория к-с на КПСС - ОБЕЩА(ваше):
"През 1985 год. вече ще живеем ПРИ КОМУНИЗМА" :)) !? - или както бе формулирано в премахнатите в последствие тезиси:
"Партия торжественно провозглашает: нынешнее поколение советских людей будет жить при коммунизме!

- Е радваме му се сега на обещаното от Хрушчов "светло комунистическо настояще" :)) !? :((
цитирай
66. vencivaleri1951 - Хайде полковник, сега ще ми обясняваш как се формираше фонд работна
13.08.2019 09:28
там където съм работил и общо взето съм вършил тази работа. През 70те се въведе т нар Нов икономически механизъм. Общо взето философията на лениновата НЕП, само дето собствеността си остана държавна, но стопанисването и бе на 100%
в ръцете на трудовия колектив. Следващият етап бе и прехвърляне на собствеността, но Живков, не успя да го стори- Горбачов го свали. Впрочем основният упрек към Живков беше, че правел капитализъм, което бе пълна глупост.
Днешният Търговски закон е указ50 на МС с някои изменения. Тоест икономическата ни мисъл, не ,,измисли,, нищо ново през последните три десетилетия, освен измененията с които се окраде и разруши страната.
Да при планова икономика се въведе НИМ, указ 50 и други нормативи и това не пречеше, а помагаше на стопанските субекти, защото реализирането на продукцията беше сигурно. Хайде днес се опитай в Скандинавието да отвориш магазин, кантора за услуги в район където общината смята, че насищането е достатъчно. Нямаш никакъв шанс. Тоест най-щастливите държави живеят в режим на регулация и хич не се притесняват от думичката социално/социалистическо/
И като бонус ще ти обясня как се формираше резултативен фонд.
Всички стопански субекти работеха по НИМ, и формираха такъв фонд. За предприятията които бяха на дотации, или реализираха ниска печалба, не изпълняваха обемите си оставаха с авансовото заплащане, тоест щатната работна заплата. Тя дори падаше защото губеха категория. Тези които реализираха обемите и още по важно реализираха солидна печалба ДМС неограничено можеше да надхвърли авансовото им заплащане./допълнително материално стимулиране. Строителството беше силно привилигировано например. Продукцията се търси, банковите кредити почти нулеви, проектите ,, охранени,,
Последното обяснявам. Проектантът винаги утежняваше проектът от към разход на материализ а от там и на труд. Правеше го по две причини. Първо се застраховаше. Например по ,,гъста,, арматура, по яка плоча. Другата причина, че хонорарът му зависеше от стойността на проекта. Тоест ние получавахме завишен като себестойност проект, който ни носеше фонд и материали в излишък. Само от това можехме да сме ,,сити,, но излишъка ние влагахме в извън планови обеми, които ги взимахме на акорд. Тоест, те бяха олекотени от някои сборове за държавата. Тоест в края на отчетния период ,след издължаване на сборовете парите които оставаха се разпределяха като ДМС. Например щатът ми като ик директор бе около 400лв, а в заплатата с ДМС никога не ми е падала под 1000лв


quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Тоест като съм писал за пазарна среда,съм имал предвид, че възнаграждението ми почти винаги е било резултативно.

... при ПЛАНОВА икономика?

И първенец при разкриване на престъпленията ... и при средняк ПАРАТА ВСЕ ЕДНА И СЪЩА!
Ма то не бе това само при "бюджетните" ами и при "стопанските" предприятия? Спуска ти се един насрещен план - и трябва (след няколко актуализации - ако имаш връзки в министрествата) да предадеш ОПРЕДЕЛЕНОТО КОЛИЧЕСТВО или БРОЙКИ ПРОДУКЦИЯ?

Ами нали това се оказа "ахилесовата пета" на социализма - защото НЕ ПАЗАРА а плановият и държавен орган определяха - кой колко да произвежда, без да се вземат в предвид непосредствените потребности, (тоест Закон за Търсе е Предлагане) на народонаселението?

Ами нали именно поради това Никита Хрушчов - вземайки предвид ТЕХНОЛОГИЧНАТА ВЪОРЪЖЕНОСТ на СССР - на Двадесетия втория к-с на КПСС - ОБЕЩА(ваше):
"През 1985 год. вече ще живеем ПРИ КОМУНИЗМА" :)) !? - или както бе формулирано в премахнатите в последствие тезиси:
"Партия торжественно провозглашает: нынешнее поколение советских людей будет жить при коммунизме!

- Е радваме му се сега на обещаното от Хрушчов "светло комунистическо настояще" :)) !? :((
[/quote]
цитирай
67. get - До 66. vencivaleri1951 - Хайде полковник, ... Ами Венци, не оспорвам ФОРМИРАНЕ НА ФОНД ... ?
14.08.2019 11:08
radostinalassa написа:
Хайде полковник, сега ще ми обясняваш как се формираше фонд работна заплата


... работна заплата - а нещо съвсем друго?

Имахме Партийни конгреси и Пленуми? При същите СЕ ПОСТАВЯХА/ОПРЕДЕЛЯХА натуралните величини за ПРОИЗВОДСТВО НА ... с което става ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ДЪРЖАВЕН/СТОПАНСКИ план?
Този план, се СПУСКАШЕ НАДОЛУ - и вие "изпълнявайки" го(често лъжейки, с качествените показатели по същия) изпънявахте и "преизпълнявахте"? Да така беше факт ПЛАН НАЛОЖЕН ОТ ЦЕНТЛАНИ ПЛАНОВИ ОРГАНИ ... които пък изхождаха от ПАРТИЙНИ РЕШЕНИЯ ... те пък от СТАЛИНОВАТА ПОСТАНОВКА - за развитие/разпределение на Развитието производството по съответните ДВЕ КАТЕГОРИИ "А" и "Б"?
В едно такова "планиране" НЕ СЕ ВЗЕМАШЕ предвид ОСНОВНИЯ ДВИГАТЕЛ - работещ при "буржоазните икономики" според Закона за Търсенето и предлагането ... а той играещ основна роля по задоволяване потребностите на пазарните субекти?

С други думи без създаден ЕДИН СМЕШЕН МОДЕЛ - ни пазарен, нито планов?
Образно казано КРЪСТОСАХТЕ МАГАРЕ С КОБИЛА - роди се муле ... Знам каква е "съдбата на мулето" - остава без наследници :)))?

Този Нов икономически механизъм - не бе единствено и само Българска иновация - подобен имаше и в СССР !
В резултат се появиха СЛУЧАИТЕ НА ЗЛОУПОТРЕБИ ОТ СТОПАНСКИ И НЕ САМО РЪКОВОДИТЕЛИ ... за което четяхме във в-к Известия - покрай скандалните примери ЗА КОРУПЦИЯ ДОСТИГАЩИ ДО НИВО И НА НАЦИОНАЛНИ РЪКОВОДСТВА В СССР?
Спомни си за "Узбекистанския памук" и частните затвори ... или Знаковото дело срещу Галиа Брежнева. Наречено в СМИ, "Бриллианты для принцессы."?
А спомни си и защо се "самоуби" министъра на вътрешните работи Шчолоков ... ?

В България не бе по-различно ... имаше няколко дела За ЗЛОУПОТРЕБИ със служебно положение НА НИВО МИНИСТЕРСТВА ИЛИ СТОПАНСКИ ОБЕДИНЕНИЯ!?

Именно по материали от такива "знакови дела" бе изготвен сценария на пак "знаковия" филм "Опасен чар" - в главната роля Т. Колев или сериала "Завръщане от Рим" - просто КАТЪРСКА РАБОТА бе с НИМ?!
цитирай
68. vencivaleri1951 - Ех, полковник, всичко ти чул не дочул, разбрал, недоразбран...
14.08.2019 16:18
Така и Маркс и Рикардо, така и за закона за кооперациите и НИМ.

Да моделът е съветски, на Ленин, но просъществува само няколко години. Това , което правят Китайците, е Лениновия НЕП на практика. ,, Господин за един ден, няма нищо общо с това за което ти говоря. Кооперациите са на съвсем друг принцип, с различни фискални сборове. Аз например печеля от обеми,. кооператорите крие обеми, защото патентът който плаща е въз основата на обеми. Тоест аз съм се стремял при нужда да завиша обем и да скрия материални разходи, докато там се крият обеми и завишават разходи.
Впрочем, не си длъжен и да знаеш тези неща, колегите ти от стопанската ги знаеха. Аз впрочем бях купил шприц машина , зарегистриран се към ЦКС и получих изгоден за плащане патент. Щях да правя гребени,шноли и други пластмасови джаджи. Бях наел и двама пенсионери, но баща ми ми изхвърли и машина и материали от приземния етаж. Година не си говорехме.
виж Гет,аз съм добър в работата си, не съм максималист,-не взимам всяка работа, но съм печелел добре. Казвам печелел, защото вече работя не като фирма, а като физическо лице на граждански договор.
Просто ми натежават годините.
Хайде и аз да те питам нещо от твоята професия.
Как така стана, че ние със всичките кусури на социализма бяхме спокойно място за живеене. СССР,Полша, Румъния не бяха. Как и защо станаха ежедневие нещата за които знаехме главно от филмите. Само не ми излизай с номера, че преди не са се собщавали публично престъпленията. Имал съм възможност да чета и на МВР и наЦК бюлетините.
Присъствал съм и на заседания, на Бургаския областен съвет, където областният началник докладваше криминогенната обстановка в областта./отговарях за Бургаска област и покривах при нужда колегата от Хасковска. Такова чудо нямаше!
quote=get]
radostinalassa написа:
Хайде полковник, сега ще ми обясняваш как се формираше фонд работна заплата


... работна заплата - а нещо съвсем друго?

Имахме Партийни конгреси и Пленуми? При същите СЕ ПОСТАВЯХА/ОПРЕДЕЛЯХА натуралните величини за ПРОИЗВОДСТВО НА ... с което става ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ДЪРЖАВЕН/СТОПАНСКИ план?
Този план, се СПУСКАШЕ НАДОЛУ - и вие "изпълнявайки" го(често лъжейки, с качествените показатели по същия) изпънявахте и "преизпълнявахте"? Да така беше факт ПЛАН НАЛОЖЕН ОТ ЦЕНТЛАНИ ПЛАНОВИ ОРГАНИ ... които пък изхождаха от ПАРТИЙНИ РЕШЕНИЯ ... те пък от СТАЛИНОВАТА ПОСТАНОВКА - за развитие/разпределение на Развитието производството по съответните ДВЕ КАТЕГОРИИ "А" и "Б"?
В едно такова "планиране" НЕ СЕ ВЗЕМАШЕ предвид ОСНОВНИЯ ДВИГАТЕЛ - работещ при "буржоазните икономики" според Закона за Търсенето и предлагането ... а той играещ основна роля по задоволяване потребностите на пазарните субекти?

С други думи без създаден ЕДИН СМЕШЕН МОДЕЛ - ни пазарен, нито планов?
Образно казано КРЪСТОСАХТЕ МАГАРЕ С КОБИЛА - роди се муле ... Знам каква е "съдбата на мулето" - остава без наследници :)))?

Този Нов икономически механизъм - не бе единствено и само Българска иновация - подобен имаше и в СССР !
В резултат се появиха СЛУЧАИТЕ НА ЗЛОУПОТРЕБИ ОТ СТОПАНСКИ И НЕ САМО РЪКОВОДИТЕЛИ ... за което четяхме във в-к Известия - покрай скандалните примери ЗА КОРУПЦИЯ ДОСТИГАЩИ ДО НИВО И НА НАЦИОНАЛНИ РЪКОВОДСТВА В СССР?
Спомни си за "Узбекистанския памук" и частните затвори ... или Знаковото дело срещу Галиа Брежнева. Наречено в СМИ, "Бриллианты для принцессы."?
А спомни си и защо се "самоуби" министъра на вътрешните работи Шчолоков ... ?

В България не бе по-различно ... имаше няколко дела За ЗЛОУПОТРЕБИ със служебно положение НА НИВО МИНИСТЕРСТВА ИЛИ СТОПАНСКИ ОБЕДИНЕНИЯ!?

Именно по материали от такива "знакови дела" бе изготвен сценария на пак "знаковия" филм "Опасен чар" - в главната роля Т. Колев или сериала "Завръщане от Рим" - просто КАТЪРСКА РАБОТА
цитирай
69. get - До 68. vencivaleri1951 - Ех Венци, почна от Рикардо и Маркс и стигна до ширпотребите ... ?
15.08.2019 20:09
vencivaleri1951 написа:
- Ех, полковник, всичко ти чул не дочул, разбрал, недоразбран... и Маркс и Рикардо, така и за закона за кооперациите и НИМ.

Да моделът е съветски, на Ленин, но просъществува само няколко години. Това , което правят Китайците, е Лениновия НЕП на практика.


Това, което в момента правят Китайците - не е по Ленин, а по СТАЛИНСКИЯ НЕО-НЭП!

И тъй като разбирам, че още от сто дерета вода ще ми докараш - Хайде изгледай ето това филмче с ПАМЕТНИ СЛОВА НА ГЕНЕРАЛНИЯ СЕКРЕТАР НА ЦК, той и държавен ръководител?
Следва Адрес:
https://www.youtube.com/watch?v=P1AbWRfXxMM

... и ми припомни, Кога и по Какъв повод Живков - казва:
"Всичко, което ви говорихме за социализма, все едно църния дявол ви го е казвал!"
Ама той в качеството си на "църн дявол" - барабар с централния апарат на БКП работеше и твърдеше - че "църни дяволи" няма - а всичко е според нормите на Научния комунизъм, писан от Маркс-Енгелс и Ленин?

Та кога ни е лъгал Живков - когато твърдеше, че СОЦИАЛИЗМА ЩЕ БЪДЕ ПОСТРОЕН ... или после, когато твърдеше, че "социализма е недоносче"?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061244
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031