Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2019 21:55 - За кожата на простака
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6842 Коментари: 48 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 " Не съм съгласен с това което казваш, но докато съм жив ше защитавам  правото ти да го казваш"

Казват, че все още не се е родил смъртен, който да коментира Волтер и, че върху мисли и 

афоризми като горния ред е построена днешната ценностна система  на християнския 

свят-и не само християнския ....Правото ни да кажем приказката си без да се

притесняваме, че можем да бъдем санкционирани е  право за което човек е правил 

саможертва векове наред. В по голяма част от света свободата на словото е норма

и мисля че тази свобода трудно вече може да бъде отнета.  Според мен свободното 

слово има днес само един враг и той е "отровното" слово.  " Отровното" слово  има много

разновидности, но аз искам да се спра само върху върху една от разновидностите- "

словото на простака"

Колев 38 в постинг риторично пита кой и защо е  наложил бан на Жоро? Кой е донесъл

за него ? Друга колега от странство обвинява модераторите в политическа пристрастност

и т н. Питам обаче  тези "борци" за словото Жорово дали бяха поканили въпросния

блогър на семеен празник и биха ли разрешили сленга му да доминира  в разговора.

Сигурни ли са колегите че арогантността и простащината са естествени спътници на 

свободомислието. Днес ние скърбим за "Нашата дама"...за най-известната църква 

на "Светата майка" и това е естествено. И какво е посланието със " Светата майка"-

нищо повече от това , че  Всяка майка е СВЯТА. Ще оспорят ли колегите това?

Едва ли. Могат ли колегите  да оспорят, че Жоро  може да "опожари" епистоларно 

/много вероятно е и наяве  да го направи/ всяка майка , съпруга , дъщеря без да му 

мигне окото. Нещо повече, смята такъв сленг за разкрепостеност, смелост, а тези които 

не искат, /а често и не могат/ да му върнат подобаващо "ресто" за смотаняци, за 

онанисти, за лузъри... Тоест липсата на "смет за сливи" "героят на нашето време"

счита за нищета.

И бих попитал Колев 38 следното:


Влизам и коментирам в твоя блог често. В 80% от случаите съм несъгласен с теб и

го показвам в коментарите си. Поне един коментар можеш ли да покажеш в който аз 

да изразявам несъгласие с теб като личност, или не дай Боже да съм бил циничен с

теб, още повече с твои близки? При Жоро това е норма. Така, че колеги  в случая

не е отнето правото на господинът да говори, а временно му е отнето правото на "

простотия в блога.  Трябва да разберем един път за винаги, че сквернословието е

най-голямия враг свободното слово.




Гласувай:
15



1. radostinalassa - Много си прав
16.04.2019 22:08
Започнах да свиквам с обидите на Коко и Лайфчо, и сие.
Но никога не бих постъпила като тях, защото това е простащина и селяндурщина. Човек трябва да не се уважава, че да ругае на такова дэлно ниво. И после да реве, че го обиждали. Все едно, че има склероза и не помни простъпката си. Голяма смехория. Русофобията е велико нещо.
цитирай
2. born - Кой е този някой си Колев39 , който дири сметки на когото и да е кой е изтрил постинг на Гочо ?
16.04.2019 22:28
Нали Гочо е голямата работа на блога и информатиката и за него не е никакъв проблем да открие този мизерник, който му е изтрил някакъв си смотан постинг. И да го спука от пердах после и наяве, тъй като е най- якия в блога. Много е вероятно цялата тази лигава история да е поредна лигава провокация на лигавата джендърна компания около Гочето. Пък и на кого ли му пука за някакъв лигав постинг на някакъв нещастен комплексар !
цитирай
3. kolevn38 - Простачката и селяндурката си ти, Цветанке:)
16.04.2019 22:30
radostinalassa написа:
Започнах да свиквам с обидите на Коко и Лайфчо, и сие.
Но никога не бих постъпила като тях, защото това е простащина и селяндурщина. Човек трябва да не се уважава, че да ругае на такова дэлно ниво. И после да реве, че го обиждали. Все едно, че има склероза и не помни простъпката си. Голяма смехория. Русофобията е велико нещо.

И много ти отива компанията на Венци и крумчервеносвет.
цитирай
4. merlin68 - Лично аз, изключително много съ...
16.04.2019 23:09
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, то и без това едва ли има някой който да го е прочел. Но аз съжалявам, защото трябваше да остане като нагледно доказателство за това, кой колко може и кой какво подкрепя.
Що се отнася до ревлив коко, за неговите два-три постинга, дето не са копи пейст и в които качва снимки на възрастни хора с които се подиграва, тях е задължително модераторите да изтрият. Вместо да ги трият, единият се мъдри на първа. Не знам, колко ментално увреден трябва да си за да публикуваш снимка на 80 годишна жена и да започнеш да се правиш на умен обиждайки я.
Никога не съм се свързвал с модераторите и не знам как става, огледах за някакъв бутон - докладвай за нередност или нещо такова, но не видях. Призовавам който знае как става, да докладва постингите на kolevn38 да бъдат изтрити. В тях има очевидно нарушение на правилника - поставяне на чужди снимки без съгласие. Дори ако не се лъжа администраторите на сайта са длъжни да ги изтрият за да не носят отговорност при евентуален иск.
Става въпрос за ето тези два постинга:
"Забавно предложение"
"Още един по-здрав за булята от първа"
цитирай
5. 1997 - Как може да го различите?
16.04.2019 23:25
merlin68 написа:
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, ...

Стар номер е популярност на дисидент да се получи чрез измислени забрани за публикуване. Как да се разбере дали някой е бил изтрит или сам си е изтрил постинг, което е много, много лесно?
Като зная kolevn38 какъв крадец на самоличност (ник) е, допускам всякакви подлости от него.
цитирай
6. merlin68 - Лично аз, изключително много съ...
16.04.2019 23:30
1997 написа:
merlin68 написа:
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, ...

Стар номер е популярност на дисидент да се получи чрез измислени забрани за публикуване. Как да се разбере дали някой е бил изтрит или сам си е изтрил постинг, което е много, много лесно?
Като зная kolevn38 какъв крадец на самоличност (ник) е, допускам всякакви подлости от него.


На Гочо постинга, определено не беше изтрит от него, а от модераторите и разбира се за това те имаха много основания. Аз просто съжалявам, че го изтриха, защото ме кефеше много да гледам, как една журналистка с името и медията която стои зад него, подкрепяше всяка една дума от вулгарния речник на Гочо. Жалко е, че го изтриха.
Но на kolevn38 двата гнусни постинга са задължително за забърсване.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Дори не знам какво и на кого са изстрили
16.04.2019 23:37
Лично аз съм изумен до каква степен се оказахме неподготвени да бъдем граждани-внушението е гражданско общество.Ние и за това загиваме като нация и държава.
Пращаме в "облака" простотия след простотия, но със съзнанието , че създаваме шедьоври




merlin68 написа:
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, то и без това едва ли има някой който да го е прочел. Но аз съжалявам, защото трябваше да остане като нагледно доказателство за това, кой колко може и кой какво подкрепя.
Що се отнася до ревлив коко, за неговите два-три постинга, дето не са копи пейст и в които качва снимки на възрастни хора с които се подиграва, тях е задължително модераторите да изтрият. Вместо да ги трият, единият се мъдри на първа. Не знам, колко ментално увреден трябва да си за да публикуваш снимка на 80 годишна жена и да започнеш да се правиш на умен обиждайки я.
Никога не съм се свързвал с модераторите и не знам как става, огледах за някакъв бутон - докладвай за нередност или нещо такова, но не видях. Призовавам който знае как става, да докладва постингите на kolevn38 да бъдат изтрити. В тях има очевидно нарушение на правилника - поставяне на чужди снимки без съгласие. Дори ако не се лъжа администраторите на сайта са длъжни да ги изтрият за да не носят отговорност при евентуален иск.
Става въпрос за ето тези два постинга:
"Забавно предложение"
"Още един по-здрав за булята от първа"

цитирай
8. vencivaleri1951 - има категория хора
16.04.2019 23:41
които вулгарното ги възбужда....И то е точно когато не са на мястото си.



merlin68 написа:
1997 написа:
merlin68 написа:
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, ...

Стар номер е популярност на дисидент да се получи чрез измислени забрани за публикуване. Как да се разбере дали някой е бил изтрит или сам си е изтрил постинг, което е много, много лесно?
Като зная kolevn38 какъв крадец на самоличност (ник) е, допускам всякакви подлости от него.


На Гочо постинга, определено не беше изтрит от него, а от модераторите и разбира се за това те имаха много основания. Аз просто съжалявам, че го изтриха, защото ме кефеше много да гледам, как една журналистка с името и медията която стои зад него, подкрепяше всяка една дума от вулгарния речник на Гочо. Жалко е, че го изтриха.
Но на kolevn38 двата гнусни постинга са задължително за забърсване.

цитирай
9. kolevn38 - Ти така, както си плещиш глупостите защо не си сложиш едно истинско фото?
17.04.2019 00:26
1997 написа:
merlin68 написа:
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, ...

Стар номер е популярност на дисидент да се получи чрез измислени забрани за публикуване. Как да се разбере дали някой е бил изтрит или сам си е изтрил постинг, което е много, много лесно?
Като зная kolevn38 какъв крадец на самоличност (ник) е, допускам всякакви подлости от него.

цитирай
10. 1997 - Хоноруван трол
17.04.2019 08:26
kolevn38 написа:
Ти така, както си плещиш глупостите защо не си сложиш едно истинско фото?

цитирай
11. merlin68 - Какво фото бе, като това на лалугер ...
17.04.2019 08:26
Какво фото бе, като това на лалугер надничащ от дупката си?
И преди да кажеш на някой, че пише глупости, вземи си прегледай кочината. Ти въобще осъзнаваш ли до какъв морален дебилизъм си стигнал за да качиш снимка на 80+ годишна жена и да се гавриш с нея.
цитирай
12. starforlife - Добро ви утро бреее, душиции! Ха ха ха
17.04.2019 10:29
Другарю Венц0, твоето лицемерие в лицето на този постинг - ще го отразя... ок, нека е в постинг при мен, но не зная кога ще стане - няма да е днес или утре.
Но в този "контра"постинг ще покажа както вече казах лицемерието ти, изразено в случая чрез настоящия.
Толкова спрямо теб в момента - дойдот тук, за да взема и пренеса при мен коментар на Пумпалч0, но с едното ще ви отразя някои от вас.
цитирай
13. starforlife - Хаааааааааааааа ха ха ха - дъртото борни не си изплакнал ДЪто и сега се пени като пъ~ди.
17.04.2019 10:33
born написа:
Нали Гочо е голямата работа на блога и информатиката и за него не е никакъв проблем да открие този мизерник, който му е изтрил някакъв си смотан постинг. И да го спука от пердах после и наяве, тъй като е най- якия в блога.

Виж сега, пичлеме дърто...
- Първо: Информатика е глупендерско понятие, въведено от глупендерския соц. Такава материя НЯМА! Схващаш ли колко си закостенял и смешен?
И как постоянно все с нещо обогатявам общата култура на околните, а на вас ви дай само пяна и идиотия.
- Второ: Мизерник е на майка ти синът. Схващаш, нали?
- Трето: А защо да търся кой ми е изтрил постинга? Не е ли по-лесно и по-забавно да го да речем възстановя?
- Четвърто: Досега спукан от мен от бой блогър няма. Факт. Има посещаван и прибиран за вербално "спукване" такъв, дръзнал да прекрачва Законови норми, но не и бит. Факт. Дори страхливият мишок, самонарекъл се прееедааатоор нямаше да бъде спукан, дори да имаше неблагоразимието да посегне (с греблото). Просто щеше да обере прахта по плочките пред "Тетевен" и... така.
А за това дали постингът беше смотан - позволи ми да ти отговоря релевантно (и ноторно - и ноторно) когато както обещах току що на Другаря Венц0 направя "контра"постинг на това лицемерие тук.


born написа:
Много е вероятно цялата тази лигава история да е поредна лигава провокация на лигавата джендърна компания около Гочето. Пък и на кого ли му пука за някакъв лигав постинг на някакъв нещастен комплексар !

Ха сега де!
Изпадате пред дилема: Е ли "поредна лигава провокация" "цялата тази лигава история" или е нещо друго?
Виж по отношение на "лигавата джендърна компания" и "някакъв нещастен комплексар" можем да поспорим.
Просто само назови място и време, "мъжаго".
Хаааааааааааааааааааа ха ха
(Нещастници. Фусти.)




merlin68 написа:
Лично аз, изключително много съжалявам, че изтриха постинга на Гочо, то и без това едва ли има някой който да го е прочел. Но аз съжалявам, защото трябваше да остане като нагледно доказателство за това, кой колко може и кой какво подкрепя.

Ха сега де!
Да се чуди човек как да продължи ебавката си спрямо вас по отношение на тази ти лузърщина.
Изпълних ти желанието за аватар с табелка "реабилитиран"... Сега освен да покажа ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ на Читателите, че ти си лъжливо копеле като възстановая въпросния постинг и всички видят, че:
- ПОСТИНГЪТ БЕШЕ ПРОЧЕТЕНИ И ОДОБРЕН ОТ ОКОЛО 10 ДОКАЗАНИ КЩАТО РЕАЛНИ ЛИЧНОСТИ СЪБЛОГЪРИ, ПОВЕЧЕТО ОТ КОИТО СЕ ВКЛЮЧИХА С КОМЕНТАРИ.
- ПИСКОВА НИКЪДЕ НЕ ЗАСТАВА ЗАД МЕН ОТ ПОЗИЦИЯТА НА ИНСТИТУЦИЯТА, КОЯТО ПРЕДСТАВЛЯВА (БНР), КАКТО ТИ, ЛЪЖЛИВ СМОТАНЯКО, ТВЪРДИШ В ДРУГ ТВОЙ ЛЪЖОВЕН КОМЕНТАР.
- Кой колко може какво? В постинга се показваше лъжата и лицемерието на приятелчето ти Блекч0. Това се виждаше: колко той може да се прави на мъж, а после да показва, че е фуста. И колко може да лъже, за да вменява на околните, че е било друго яче, а не както в действителност беше.
Само, че тогава "аферата "тетевен" се проследи от доста блогъри и всички видяха и се присмиваха няколко дни на празнодумното ви говорене, а реално нищоправене и женчовщина.
Смешници. Нещастници. Виртуални курвета.
цитирай
14. radostinalassa - Отдавна съм баннала лично Коко38, защото...
17.04.2019 14:07
не може да обоснове становището си, а само ругае и псува. В това няма никакъв смисъл. Пише се голям граматик, но не забелязва , че блогърите в кликата му допускат доста граматически грешки. А аз просто нямам такива, но Коко38 си ги измисля. Долен човечец. Наистина няма нищо смислено в изявите му.
Разбира се сипе обиди като махмурлия, оставен на сухо. Абстиненция.
цитирай
15. kolevn38 - Цветанке, много си открехната, но не можеш две изречения на кръст да сглобиш, камо ли да напишеш нещо смислено.
17.04.2019 15:55
radostinalassa написа:
не може да обоснове становището си, а само ругае и псува. В това няма никакъв смисъл. Пише се голям граматик, но не забелязва , че блогърите в кликата му допускат доста граматически грешки. А аз просто нямам такива, но Коко38 си ги измисля. Долен човечец. Наистина няма нищо смислено в изявите му.
Разбира се сипе обиди като махмурлия, оставен на сухо. Абстиненция.

Отдавна казах, че единственото нещо, което можеш да вършиш е да подготвяш ярма за кокошките и се оказах повече от прав:)
цитирай
16. kolevn38 - Напротив, аз не съм трол - ти и такива като теб сте тролове - без лица, без самоличност.
17.04.2019 16:01
1997 написа:
kolevn38 написа:
Ти така, както си плещиш глупостите защо не си сложиш едно истинско фото?


Твоят идеологически другар Венцивалери също ме нарече трол, но се оказа, че това което написах преди година и два месеца /за инцидента с групата Вагнер/ бе доказана във времето истина. В тази връзка - посочи ми едно нещо, което аз съм написал или пък публикувал, което да не е подписано, да няма надежден източник и да е лъжа, заблуждение или фейк новина? Няма:)
цитирай
17. 4u4eloto - и как ще е наложен бан на жоро, като ...
17.04.2019 16:03
и как ще е наложен бан на жоро, като одеве му видях постинга на първа

тука модерацията явно не знае как се слага бан или не иска да слага бан, защото досега поне 20 души трябва да имат, и от двете банди, путинофили и путинофоби.

сами се зариват в тинята сайтмените и сайтуоменките с това допускане сайтът да замязва на градско заведение за физиологични нужди.
цитирай
18. planinitenabulgaria - Голям нов Бигбадър се заформи!
17.04.2019 16:05
Радостинчето, милото, макар бать Венци да й бяга със скоростта на хиперракета на Путин, отново нежноестрогенно го путканва да ппемине по съществво, Товаирщ борН пък знае да брои да 38. На 39 вече бърка, поради това той и се е провалил на изпита си за оперативен работник, видно от работното му досие - от три пъти на изпита си нито веднаж не е разграничил пармак от сик. 39 е повече от 38, така съм преподавал в Центъра.
И един екстра въпрос:
Товарищ венцИ!
Аз съм много по-красив от Вас, защо дамите Ви налитат като мухи на мед /?/, а мен ме не забелязват? Има ли един Ваш постинг, след който да не е последвал коментар или дори няколко, чрез които да се Ви отпправени путкани по същество? Не е добре след такива "сигнали" да е отказва дълго, защото дамите от мераци прегарят...
Гласувам за постинга Ви!
цитирай
19. radostinalassa - 18. planinitenabulgaria
17.04.2019 16:37
Как не си забелязал, че аз обяснявам същността на Коко38 на доста места. Твоето е вече спам. В гората така ли се шегувате?
Много коментари съм ти пускала, но ти ги изтриваш като страхливо мишле. Може и да си забравил, но така не се води диалог. Няма равнопоставеност.
цитирай
20. apostapostoloff - Вуте, знам, че си
17.04.2019 17:30
изпратил дъщеря си да живее и да се труди в братска Русия. Затова те моля: напиши и да ми донесе кашон “Казбек“, защото руските цигари са най- добрите в света.
цитирай
21. born - "13. starforlife - Хааааа...
17.04.2019 18:10
"13. starforlife - Хаааааааааааааа ха ха ха - дъртото борни не си изплакнал ДЪто и сега се пени като пъ~ди.
10:33
born написа:
Нали Гочо е голямата работа на блога и информатиката и за него не е никакъв проблем да открие този мизерник, който му е изтрил някакъв си смотан постинг. И да го спука от пердах после и наяве, тъй като е най- якия в блога."
"Просто само назови място и време, "мъжаго".Хаааааааааааааааааааа ха ха"

Кат си толко ербап, Го4о, защо не дойде на 12-ти т.м. във Владивосток, където ти бях назоввал място и време? Щях да поизбърша плочите пред "Паметника на незнаещите за какво са живяли" с тлъстия ти гьот и тъпичката ти мордичка, недоклатеняко ! Шубелия такъв... Разбрах само, че Гетьо го хванало и него шубето и объркал боичките и лустрото , с които ти лъскал цървулките . А Пуделката се окензала пак от шубе да не я откраднат Кимовите дудета. Под секрет ми казаха, когато ги предупредих да не я закачат, че не била по техен вкус, тъй като била изключително кльощава и много дърдорела пустопразно.
Ако още имаш мерака да се срещнем /да се бориме и с чекии да се колиме/ назови място и час и ще имаш възможността да бъдеш поотъркалян из бленуваните ти гьолове, където и да е. Не забравяй да вземеш и Гетьо с цървулите ти.
цитирай
22. born - Моля да бъда извинен от домакина за допълнението, което следва:
17.04.2019 18:13
Хаахаахаахаахаа, ха ха.
цитирай
23. merlin68 - "Сега освен да покажа ЗА ПО...
17.04.2019 18:42
"Сега освен да покажа ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ на Читателите, че ти си лъжливо копеле като възстановая въпросния постинг и всички видят, че:
- ПОСТИНГЪТ БЕШЕ ПРОЧЕТЕНИ И ОДОБРЕН ОТ ОКОЛО 10 ДОКАЗАНИ КЩАТО РЕАЛНИ ЛИЧНОСТИ СЪБЛОГЪРИ, ПОВЕЧЕТО ОТ КОИТО СЕ ВКЛЮЧИХА С КОМЕНТАРИ.
- ПИСКОВА НИКЪДЕ НЕ ЗАСТАВА ЗАД МЕН ОТ ПОЗИЦИЯТА НА ИНСТИТУЦИЯТА, КОЯТО ПРЕДСТАВЛЯВА (БНР), КАКТО ТИ, ЛЪЖЛИВ СМОТАНЯКО, ТВЪРДИШ В ДРУГ ТВОЙ ЛЪЖОВЕН КОМЕНТАР."

- Гочо, и като си възстановиш постинга, какво ще докажеш? - че някой го е прочел:))) Кой ще да излезе такъв мазохист да прочете пет страници с коментари оттук-оттам събрани, в които не знае за какво става дума? Аз лично се напънах до към 1/3 прочетох и се съмнявам, че съм излязъл най-големия мазохист.
- Никъде не съм писал, че Пискова застава зад теб от позиция на институцията, я се научи най-сетне да четеш.
- И, разбира се, аз теб няма да нарека смотаняк, не за друго, а защото се вижда отдалеч, не са необходими указателни табели.
цитирай
24. starforlife - ~
17.04.2019 19:13
~23. merlin68
- Първо: Ето го постинга, в едно с коментарите, фифи:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/04/13/chikidjiiskata-agitka-na-blog-bg-li-eto-chast-ot-neia-v-celi.1653045
От тях, коментарите, си личи, че достатъчно доказани като реални хора не само са го чели, а и са съгласни и одобряват позицията ми. Да ти ги изброявам ли или само да ти изброя останалите реални, чели и изказали одобрението си чрез положителен глас, без коментар?
- Второ: В началото на постинга са изведени трите кореспондиращи си коментара и никой не кара никого да чете всички. Просто пуснах всичките, защото там участва например и икономичният ви Трътльо, а може би и други смотаняци от вас - не четох тогава.
- Трето: Коментарите не са сбирани оттук-оттам, а са от под един единствен постинг от тогава. И още тогава много блогъри станаха свидетели на нещата и се подиграваха доста след това на Фустанелч0-Прееедаааторчоо000.
- Четвърто: Няма да гледам сега къде в коментар казваш това за Пискова. Хората ми вярват и ще приемат моето твърдение, защото никога не са ме хващали в лъжа. То е невъзможно всъщност. А спрямо вас постоянно се вижда как извъртате и лъжете.
- Пето: Махни указателната табела от гащите си. Вече те знаем, че си педал

И сега в репликата ми към Дъртот0Борни ще проличи отново.


~ 21. born
Драги ДъртиТашачк0,
за втори път пишеш това, а аз ти отговорих подобаващо още първия път при Мери68. Ако не си прочел много точния ми тогава отговор - сърди се на Мери68, че изтрива някои от коментарите ми, несъдържащи линкове, но доста... уместни.
А иначе за срещата ни - когато и където ти кажеш - спортсмен съм.
Ако ли не - чакаш деня, в който съм заявил пред всички, че ще цъфна на портата на дома ти, за да ти дам "Дърдоренето".
Ако тогава те досърбят ръцете - посегни - аз на "пътници" не посягам дори и, ако те го направят, но понеже би бил реално и първия (70+), та дори не зная как ще реагирам. Може би просто ще кихна, а ти най-малкото ще се насереш.
цитирай
25. merlin68 - "Хората ми вярват и ще приемат ...
17.04.2019 19:28
"Хората ми вярват и ще приемат моето твърдение, защото никога не са ме хващали в лъжа. То е невъзможно всъщност."

Гочо, колко пъти си обещавал смях, нищо смешно не се е получавало. Но тука, вица който разказваш, без анонс, че ще е смешно, наистина ме разсмя:)
цитирай
26. blackpredator - альоуу
17.04.2019 20:19
изтроленият мноопъпков шушляк гоцата парини
питам и теб
къде предатора е казвал "викай гетю да му навра нещо"?
на Венци героят освен всичко друго е и невероятен лъжльо
това па сички го разбраха..
цитирай
27. starforlife - ~ 25. merlin68
17.04.2019 20:20
merlin68 написа:
Гочо, колко пъти си обещавал смях, нищо смешно не се е получавало.

Дефинирай понятията "смях" и "смешно".
цитирай
28. starforlife - ~ 26. blackpredator
17.04.2019 20:22
Ей, Снегурачка... Ще ти навра аз на теб в лъжливата уста и педалския гъС... Все някога ще ти навра, споко, овладей възбудата си, манафче недоклатено.
цитирай
29. vencivaleri1951 - Как не се опита за секунда да помислиш върху това което ти говорят,
17.04.2019 20:25
starforlife написа:
~23. merlin68
-


поне в една дума да вникнеш от посветения ти постинг. Не, продължаваш като в една известна и прекрасна пиеса" Монолога на ва....та".
Ще започна с това, че ме обвиняваш в лицемерие за постинга ми. Няма да се спирам за неслучайния ти лапсус /в" лицето на постинга"/а защо не таза или корема на постинга!?/ ти нали си "фройдист", би трябвало сам да си наясно кога се греши така.
Никакво лицемерие няма Жоро. Ако преди съм се стремял да ти подскажа че се занимаваш с простотии, то с постинга ти казвам директно , че си простак. Бил подкрепян....В какво си подкрепян Пинокио. Колкото аплаузите подкрепят момичето което сваля бельото си на масата, толкова силна е и подкрепата за теб.
В началото мислех, че си само невъзпитан, днес мисля, че си кофти човек . Както си недодялан външно, два пъти си по недодялан от вътре. Мазни бузи, лоясала душевност.
цитирай
30. krumbelosvet - vencivaleri1951 откри защо загиваме
17.04.2019 20:50
Откри Венци, че "до каква степен се оказахме неподготвени да бъдем граждани-внушението е гражданско общество.Ние и за това загиваме като нация и държава."
Да припомня:
1. Стефан Савов, Бог да го прости, си спомняше, че на първите сбирки на СДС си говорели на "другарю". После братята янки ги открехнали, че не трябва така.
2. Когато Петър Младенов събра участниците в кръглата маса, и те подписаха споразумение за МИРЕН ПРЕХОД, по-първите хора на СДС бяха в САЩ. Затова подписа техен говорител, забравих му името, беше от Пазарджик, брадат, говореше малко зловещо и почина рано. Като се върнаха главните седесари от САЩ, веднага го изключиха. С което фактически оттеглиха подписа на СДС.
3. Помните ли речите на братя Неврокопски? ТЕ внесоха езика на СМЪРТНАТА омраза във Великото Народно Събрание. Мнозина "посинели" ги последваха. Та подскачане, та "червени боклуци", та палци надолу, даже кроткият ЖЖ показа палец надолу, със смутена усмивка, но тоя палец значи "умрете". После при лозунга "кой не скача е червен", и Иван Костов подскочи малко без да отлепя, и той със смутена усмивка...
4. Помните ли думите на АЛ Йорданов за комунистите от трибуната на Народното Събрание "Ояли се и ОСРАЛИ се във властта". НИКОЙ ОТ ЛЯВО НЕ Е УПОТРЕБЯВАЛ ТАКИВА ДУМИ. А сега тоя Ал. Йорд. ще става евродепутат...
Шепа хора бяха бесните. Медиите ги умножиха, първо чуждите, после и нашите.
цитирай
31. radostinalassa - Революциите и Майданите, ...
17.04.2019 21:26
жълтите жилетки се финансират от определени кланове. При тях доста бързо се съкращава броя на населението.
Всички партии, когато спечелят изборите се финансират пак от същите, за да провеждат пагубната си политика. Но у нас трудно ще я проведат, защото ние се отличаваме като хора от западняците по принцип. И тук се открояват ярки блогови изключения, които от сутрин до вечер се хвалят с благополучие, а ругаят и псуват като цигани.
цитирай
32. merlin68 - Гочо, колко пъти си обещавал смях, ...
17.04.2019 21:27
starforlife написа:
merlin68 написа:
Гочо, колко пъти си обещавал смях, нищо смешно не се е получавало.

Дефинирай понятията "смях" и "смешно".


tarforlife написа:
merlin68 написа:
Гочо, колко пъти си обещавал смях, нищо смешно не се е получавало.

Дефинирай понятията "смях" и "смешно".


Гочо, ти да не си се слял с лаптопа си, та да ти дефинирам понятия? Смешно е нещо което ме кара да се смея. Колкото пъти си обещавал смях, все не ми е било смешно, което не означава, че не можеш да правиш смях. Напротив, ти умееш да правиш смях, за твое съжаление, не по начина който ти се иска.
Сега ще ти кажа, последната твоя смешка, на която се смях спонтанно. Това беше коментарът ти за онази задача, чийто отговор е 23 а ти получи 28 и рече нещо такова - Да, не е проблем 23 да е верният отговор за 99.9% от вас дето сте го получили. Така са ви учили по математика, правилно са ви учили. На за нас дето сме учили математиката много по-нагоре, 28 е по-правилният отговор. Защо? - не мисля да обяснявам на хора които и понятие си нямат, какво е например квантор:))))
цитирай
33. radostinalassa - Къде по дяволите изчезна постинга на Мерлин?
17.04.2019 21:27
Исках да напиша нещо за приликата между Лайфчо и Бл....р
цитирай
34. kolevn38 - Цветанке Владова, когато обясняваш нещо свързано с мен имай едно на ум, че е възможно да се наложи да го повториш очи в очи:)
17.04.2019 21:51
radostinalassa написа:
Как не си забелязал, че аз обяснявам същността на Коко38 на доста места. Твоето е вече спам. В гората така ли се шегувате?
Много коментари съм ти пускала, но ти ги изтриваш като страхливо мишле. Може и да си забравил, но така не се води диалог. Няма равнопоставеност.

цитирай
35. radostinalassa - Ще ми кажеш, ли коко в очите , че съм кокошка?
17.04.2019 22:02
19. radostinalassa - 18. planinitenabulgaria
16:37
Как не си забелязал, че аз обяснявам същността на Коко38 на доста места. Твоето е вече спам. В гората така ли се шегувате?
Много коментари съм ти пускала, но ти ги изтриваш като страхливо мишле. Може и да си забравил, но така не се води диалог. Няма равнопоставеност.

Мисли, коко, мисли. Това горе е написано за дърваря. Ти дървар ли си ? Един човек ли сте? Не забравяй, че си баннат за простотия, ругаене и лоша миризма. Не се навирай между шамарите.
цитирай
36. radostinalassa - Къде по дяволите изчезна постинга на Мерлин?
17.04.2019 22:04
Последния. Може сам да го е смъкнал.
цитирай
37. born - Го4и, не си известен спортсмен, а известен любител на гейофилията - пасивната...
17.04.2019 22:05
И нещастно ibne.
Та както ти казва Венци в своя рекоментар 29. vencivaleri1951 - "Как не се опита за секунда да помислиш върху това което ти говорят."
Не е зле да помислиш и за езика си, както и за пъхането на гагата там където не е необходимо и простичко казано не си канен...
ПП. Хааааааааааа хаха . М ?
цитирай
38. kolevn38 - Не разбира се, защото никога не съм казвал че си кокошка - но че си неука и неграмотна патка, това няма проблем да рекна:)
18.04.2019 01:43
radostinalassa написа:
19. radostinalassa - 18. planinitenabulgaria
16:37
Как не си забелязал, че аз обяснявам същността на Коко38 на доста места. Твоето е вече спам. В гората така ли се шегувате?
Много коментари съм ти пускала, но ти ги изтриваш като страхливо мишле. Може и да си забравил, но така не се води диалог. Няма равнопоставеност.

Мисли, коко, мисли. Това горе е написано за дърваря. Ти дървар ли си ? Един човек ли сте? Не забравяй, че си баннат за простотия, ругаене и лоша миризма. Не се навирай между шамарите.

цитирай
39. get - Другарю комунист-vencivaleri1951 - отново с този пост доказваш баналната истина на ... ?
18.04.2019 13:31
vencivaleri1951 написа:

За кожата на простака


... на двуличен "модерно ляв" - НО? - останал в същността си, ортодоксален Комунист?
На който, кога му РЕКНАТ ИСТИНАТА и с това, засягайки застрашат, дребнобуржоазният рахат - започва да мрънка и се сополиви - че видиш ли(?) не сме зачитали Правилата на буржоазната демокрация, гражданско общество и европейски норми за ПРИЛИЧНОСТ в поведението :)) - Сме-ешник :)) !

В заключение, ще кажа нещо в дух на роднините ни - Махновците от Гуляй-поле:
Бий белите руски-империалисти докато почервенеят! - Бий червените-двуличници - докато се избелят, та от червенокожи-индианци/комунисти-евразийци, се обърнат на европейци, Човеци !

Инак спасение, от вас, ЧЕРВЕНОКОЖИТЕ ПАРТИЙНИ ИНДИАНЦИ - за нас основателите на Европа - тоест Ние европейците-българи(те) - Няма и не ще има!
цитирай
40. radostinalassa - До 38.
18.04.2019 14:07
Не се съмнявам, че си простоват. Но този епитет не доказва тезата ти, а само простоватостта ти. Затова си пиши с патицовидните и в бъдеще. С тях ще си в добра , присъща ти компания. Остави хората на мира, докато достигнеш нивото им след доста годинки.
цитирай
41. merlin68 - Гете, да кажеш нещо в заключение на ...
18.04.2019 14:20
Гете, да кажеш нещо в заключение на нищото което преди това си казал е задача постижима само за реещ се в пространството милиционер.
Милиционер, изоставен от Партията. Не разбрала сляпата минцифайска къртица, че Партията-майка, не го изоставила, а е умряла, убита от тези, от които той трябвало да я пази. Изоставеното милиционерче се заровило в Библията и там намерило осиновител показал му евро-ейските ценности също като на братята му от Гуляй поле, дето били евро-ейци. Днес тия му братя са се юрнали към евро-ейското си бъдеще и с всяка стъпка стават все по-гладни, бедни и нещастни. Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята специално се повтаря за непонялите я милиционери.
цитирай
42. radostinalassa - 41. merlin68
18.04.2019 14:33
Ние разбираме добре историята, но какво можем да направим?
тОВА , КОЕТО ПРАВИ В МОМЕНТА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. дА ОПАЗИ МОРАЛНИТЕ СИ ЦЕННОСТИ ОТ ФАЛШИВИТЕ ЗАПАДНИ ЩЕНИЯ.
Добре е , че църквата застава зад народа си. Това е по - важно от парите, които дават на западняците, за да се откажат от тях.
Главните букви се изписаха сами.
цитирай
43. vencivaleri1951 - Ха, чудех се кога ще се появиш да туриш рамо на блоговия интелект и поет
18.04.2019 21:05
get написа:
vencivaleri1951 написа:

За кожата на простака



Няма как, родната милиция трябва да се подържа.
Прав си, комунист съм си- насила станах, но няма сила която да ме мръдне от там.
Кацането от цвят на цвят не е за мен,а и такива като теб "гимнастици" успяха да ме отвратят от подобни движения. Хайде бЕгай да се возиш на асансьора на "Цецо"

... на двуличен "модерно ляв" - НО? - останал в същността си, ортодоксален Комунист?
На който, кога му РЕКНАТ ИСТИНАТА и с това, засягайки застрашат, дребнобуржоазният рахат - започва да мрънка и се сополиви - че видиш ли(?) не сме зачитали Правилата на буржоазната демокрация, гражданско общество и европейски норми за ПРИЛИЧНОСТ в поведението :)) - Сме-ешник :)) !

В заключение, ще кажа нещо в дух на роднините ни - Махновците от Гуляй-поле:
Бий белите руски-империалисти докато почервенеят! - Бий червените-двуличници - докато се избелят, та от червенокожи-индианци/комунисти-евразийци, се обърнат на европейци, Човеци !

Инак спасение, от вас, ЧЕРВЕНОКОЖИТЕ ПАРТИЙНИ ИНДИАНЦИ - за нас основателите на Европа - тоест Ние европейците-българи(те) - Няма и не ще има!

цитирай
44. get - До 43. vencivaleri1951 - Венци, Венци - интелектуален опортюнисте! - Защо, така типично по Фройд, се плашиш ... ?
19.04.2019 10:05
vencivaleri1951 написа:
vencivaleri1951 написа:
get написа:
vencivaleri1951 написа:

За кожата на простака

Другарю комунист-vencivaleri1951 - отново с този пост показваш баналната истина на ... за двуличен "модерно ляв" дребнобуржоазен "демократ" - НО? - останал в същността си, ортодоксален Комунист?

Няма как, родната милиция трябва да се подържа.
Прав си, комунист съм си- насила станах, но няма сила която да ме мръдне от там.
Кацането от цвят на цвят не е за мен,а и такива като теб "гимнастици" успяха да ме отвратят от подобни движения. Хайде бЕгай да се возиш на асансьора на "Цецо"

... на двуличен "модерно ляв" - НО? - останал в същността си, ортодоксален Комунист?
На който, кога му РЕКНАТ ИСТИНАТА и с това, засягайки застрашат, дребнобуржоазният рахат - започва да мрънка и се сополиви - че видиш ли(?) не сме зачитали Правилата на буржоазната демокрация, гражданско общество и европейски норми за ПРИЛИЧНОСТ в поведението :)) - Сме-ешник :)) !

В заключение, ще кажа нещо в дух на роднините ни - Махновците от Гуляй-поле:
Бий белите руски-империалисти докато почервенеят! - Бий червените-двуличници - докато се избелят, та от червенокожи-индианци/комунисти-евразийци, се обърнат на европейци, Човеци !

Инак спасение, от вас, ЧЕРВЕНОКОЖИТЕ ПАРТИЙНИ ИНДИАНЦИ - за нас основателите на Европа - тоест Ние европейците-българи(те) - Няма и не ще има!

Ха, чудех се кога ще се появиш да туриш рамо на блоговия интелект и поет


... от фактите, доказващи наличие у теб Страх от Кастрация?

Венци - та не бе ли ти човека, който поради липса аргументация база - ПРЪВ започна СМЕШНИТЕ И С настоящия си спор-пост ГИ ПРОДЪЛЖАВАШ - "твърденията" ... "доказвайки се" да "показаш": КАКЪВ Е РАЗМЕРА НА "оIo" :))) "благополучието-Ти" :)) ?

Обърканий ми приятелю - наложително при/за теб е ... да допълниш чрез, самообучение - доста бели полета в несистемните си знания ... Като за начало можеш да започнеш с това, което Кант е написал за Принципите на Логиката ... а после със Законите/Операциите за Истинност на/при Логиката(формална) - плюс малко четене от Наука(та), която ни подпомага ... Не само да водим спорове - но и ...? Правилно да се АРГУМЕНТИРАМЕ В СПОРА-Риторика!?

Е хайде, бъди жив и здрав ... и не ме набеждавай в съществуващи единствено в съзнанието ти ... "тясно партийни" симпатии - или антипати :)))
цитирай
45. get - До 41. merlin68 - Гете, да кажеш нещо в заключение? ОТГОВОР: В заключение, единствено да ... ?
19.04.2019 10:38
merlin68 написа:
radostinalassa написа:
Ние разбираме добре историята, но какво можем да направим?

Гете, да кажеш нещо в заключение на нищото което преди това си казал е задача постижима само за реещ се в пространството милиционер.
Милиционер, изоставен от Партията. Не разбрала сляпата минцифайска къртица, че Партията-майка, не го изоставила, а е умряла, убита от тези, от които той трябвало да я пази. Изоставеното милиционерче се заровило в Библията и там намерило осиновител показал му евро-ейските ценности също като на братята му от Гуляй поле, дето били евро-ейци. Днес тия му братя са се юрнали към евро-ейското си бъдеще и с всяка стъпка стават все по-гладни, бедни и нещастни. Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята специално се повтаря за непонялите я милиционери.



- Да кажа?
Че с поста си под №41 - направо отне "Палмата на първенството" от "Радостин" ("А":)) ? :)) !

Най-вече в тази част от "разсъжденията"?
merlin68 написа:
Гете, ... Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята ...


- Толкова си "умен" - та и една свястна лъжа не можеш, да сътвориш :))) !
П.П.
За неразбралите: Какво изобличава Красимирчо от Руси-и, като банален лъжец? Ще им препоръчам да потърсят и намерят в интернет, Академичния речник на полския език ... и направят справка, за наличие в Полски език на думи: "холоп" и "быдло"(?) - с които наричали "шляхтичите" - украинците - пак според Красимировите, мърляшки внушения :)) ?

П.П.
МЪРЛЬО69 - отново ме принуждаваш, да поставя, многократно повтаряният Въпрос:
"Красимире - ти тъп ли си - или Да?" !
П.П.П.
МерлинчО - Колко пъти да доказвам!? - Поради примитивното ниво - на познаване на Руският език!
Това да осъзнаеш: РАЗНИЦУ в словах, Глупы и Дурны - ето дело тонкое и не для тебя! ... както е и за, произход и значение на словата: Холоп и Быдло - като: смисъл и начин на употребата им (в производния от Български), Руски и (родствения но самобитен) Полски, езици?
- Желаеш ли, примери илюстриращи правотата за това, което твърдя?
цитирай
46. radostinalassa - Изглежда Ге.чо започва да признава ...
19.04.2019 14:34
превъзходството ми, след като миналия път го наддумах. Даже започва да се чуди дали не съм мъж. Така правеше в началото и Лайфчо, мислеше , че съм мъж.
Това не ме ласкае, защото е тъпо. Ако майката не е умна, и децата и ще са глупави. Това е заключение на генетиците.
цитирай
47. merlin68 - Ние разбираме добре историята, но ...
19.04.2019 17:54
get написа:
merlin68 написа:
radostinalassa написа:
Ние разбираме добре историята, но какво можем да направим?

Гете, да кажеш нещо в заключение на нищото което преди това си казал е задача постижима само за реещ се в пространството милиционер.
Милиционер, изоставен от Партията. Не разбрала сляпата минцифайска къртица, че Партията-майка, не го изоставила, а е умряла, убита от тези, от които той трябвало да я пази. Изоставеното милиционерче се заровило в Библията и там намерило осиновител показал му евро-ейските ценности също като на братята му от Гуляй поле, дето били евро-ейци. Днес тия му братя са се юрнали към евро-ейското си бъдеще и с всяка стъпка стават все по-гладни, бедни и нещастни. Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята специално се повтаря за непонялите я милиционери.



- Да кажа?
Че с поста си под №41 - направо отне "Палмата на първенството" от "Радостин" ("А":)) ? :)) !

Най-вече в тази част от "разсъжденията"?
merlin68 написа:
Гете, ... Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята ...


- Толкова си "умен" - та и една свястна лъжа не можеш, да сътвориш :))) !
П.П.
За неразбралите: Какво изобличава Красимирчо от Руси-и, като банален лъжец? Ще им препоръчам да потърсят и намерят в интернет, Академичния речник на полския език ... и направят справка, за наличие в Полски език на думи: "холоп" и "быдло"(?) - с които наричали "шляхтичите" - украинците - пак според Красимировите, мърляшки внушения :)) ?

П.П.
МЪРЛЬО69 - отново ме принуждаваш, да поставя, многократно повтаряният Въпрос:
"Красимире - ти тъп ли си - или Да?" !
П.П.П.
МерлинчО - Колко пъти да доказвам!? - Поради примитивното ниво - на познаване на Руският език!
Това да осъзнаеш: РАЗНИЦУ в словах, Глупы и Дурны - ето дело тонкое и не для тебя! ... както е и за, произход и значение на словата: Холоп и Быдло - като: смисъл и начин на употребата им (в производния от Български), Руски и (родствения но самобитен) Полски, езици?
- Желаеш ли, примери илюстриращи правотата за това, което твърдя?


Ей дебил, просташкият ти език много добре се съчетава с милиционерската ти глупавост.
"Быдло" влиза в руския от полския и точно във връзка с това което писах в горния си коментар.
Быдло (от польск. bydło — крупный рогатый/тягловый скот или телега, запряжённая этим скотом)
цитирай
48. get - До 47. merlin68 - В заключение АКО САМ СЕ ПРИПОЗНАВАШ в Дебил - аз не съм виновен!
21.04.2019 13:26
merlin68 написа:
get написа:
merlin68 написа:
radostinalassa написа:
Ние разбираме добре историята, но какво можем да направим?

Гете, да кажеш нещо в заключение на нищото което преди това си казал е задача постижима само за реещ се в пространството милиционер.
Милиционер, изоставен от Партията. Не разбрала сляпата минцифайска къртица, че Партията-майка, не го изоставила, а е умряла, убита от тези, от които той трябвало да я пази. Изоставеното милиционерче се заровило в Библията и там намерило осиновител показал му евро-ейските ценности също като на братята му от Гуляй поле, дето били евро-ейци. Днес тия му братя са се юрнали към евро-ейското си бъдеще и с всяка стъпка стават все по-гладни, бедни и нещастни. Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята специално се повтаря за непонялите я милиционери.



- Да кажа?
Че с поста си под №41 - направо отне "Палмата на първенството" от "Радостин" ("А":)) ? :)) !

Най-вече в тази част от "разсъжденията"?
merlin68 написа:
Гете, ... Понеже явно са забравили евро-ейското си минало в Реч Посполитая, дето братята ти бяха наричани "холопы" и "быдло". Историята ...


- Толкова си "умен" - та и една свястна лъжа не можеш, да сътвориш :))) !
П.П.
За неразбралите: Какво изобличава Красимирчо от Руси-и, като банален лъжец? Ще им препоръчам да потърсят и намерят в интернет, Академичния речник на полския език ... и направят справка, за наличие в Полски език на думи: "холоп" и "быдло"(?) - с които наричали "шляхтичите" - украинците - пак според Красимировите, мърляшки внушения :)) ?

П.П.
МЪРЛЬО69 - отново ме принуждаваш, да поставя, многократно повтаряният Въпрос:
"Красимире - ти тъп ли си - или Да?" !
П.П.П.
МерлинчО - Колко пъти да доказвам!? - Поради примитивното ниво - на познаване на Руският език!
Това да осъзнаеш: РАЗНИЦУ в словах, Глупы и Дурны - ето дело тонкое и не для тебя! ... както е и за, произход и значение на словата: Холоп и Быдло - като: смисъл и начин на употребата им (в производния от Български), Руски и (родствения но самобитен) Полски, езици?
- Желаеш ли, примери илюстриращи правотата за това, което твърдя?


Ей дебил, просташкият ти език много добре се съчетава с милиционерската ти глупавост.
"Быдло" влиза в руския от полския и точно във връзка с това което писах в горния си коментар.
Быдло (от польск. bydło — крупный рогатый/тягловый скот или телега, запряжённая этим скотом)

цитирай
49. radostinalassa - А аз написах това
23.04.2019 20:27
превъзходството ми, след като миналия път го наддумах. Даже започва да се чуди дали не съм мъж. Така правеше в началото и Лайфчо, мислеше , че съм мъж.
Това не ме ласкае, защото е тъпо. Ако майката не е умна, и децата и ще са глупави. Това е заключение на генетиците.
Ге.чо е размил всичко в някаква смес. Нещата трябва да се центроват след него.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061420
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031