Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 12:10 - Кой "настъпи мотиката" на Ердоган?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 8870 Коментари: 28 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Знам, че заглавието на постинга ще е противно на повечето коментари в блога а и не само в него. Силно подкрепящите руската версия на случилото се ще кажат, че турците са в ярост от руската намеса в Сирия, а още преди това и от анексията на Крим- това" болно " място в руско-турските отношения. Че турски дистрибутори и рафинерии губят баснословни печалби от бомбардировките на позиции на ИД в петролодобивните райони и конвоите с нефт. Че Турция водена от спомените си за империя иска да покаже кой кой е в региона , а и притежава военно превъзходство в същия спрямо Русия. Коментаторите недолюбващи Руската федерация ще проявят условно съчувствие /за пред хората/, но ще продължат изказа си , че Русия сама си го е търсила. Че руските пилоти не веднъж са нарушавали териториалното пространство на Турция и просто разстрела на самолета е било задължително действие. Ще постнат услужливо картата на турския генерален щаб и ще игнорират тази на Руския с увереността на хора вряли и кипяли в подобни юридически и дипломатически спорове във въздухоплаването. Никакви аргументи няма да представят, но пък ще споменат императивно, че руснаците априори лъжат. Няма да застана зад коя и да е група коментатори, а ще се опитам да изразя собствено мнение за случилата се трагедия. Трагедия не само защото вероятността да са погубени два млади живота е голяма, но и защото това ще доведе до силно ожесточение и струпване на оръжие в района. Договорено беше между Русия и Иран доставката на С 300 за иранските ПВО. Това ще се ускори, а и окомплектованите дивизиони ще бъдат вероятно повече. Може да помислят и върху доставката на С 400. Подобно оръжие ще се придвижи и до сирийско турската граница на север. Задължително ще патрулират и изтребители в района-руски, сирийски, ирански. Не ми се мисли какво би станало , ако се даде рамо на ПКК , като се има предвид че в САЩ все по силно се лансира идеята в Конгреса за независимост на кюрдите в Ирак. Тук може би е редно да припомним колко пъти турската армия е нарушавала териториалната цялост на Ирак атакувайки по суша и въздух кюрдски лагери на ПКК в Ирак./ Впрочем с право, въпреки че нарушава редица международни правила/ Случаят със Сухой независимо дали самолетът е навлязъл във въздушното пространство или не, е разстрел от упор на беззащитна цел. Няма никакъв начин бомбардировачът да е бил заплаха за хора или обекти в Турция, още повече че станалото е след изпълнена мисия на СУто. Тоест не е имал бомбен и ракетен товар бомбардировачът и това се е виждало от пилотите на изтребителите. От картите които показват двете страни виждаме , че отбелязаното от планшетистите не ни дава убеденост , че не се касае за техническа грешка. Като се има предвид и за различните спорове между Турция и Сирия за това къде минава границата нещата стават още по спорни. Да не забравяме, че руснаците летят по сирийски карти, а турците по свои. Остава сега да поговорим за предупрежденията от турска страна. Аз съм далеч от мисълта че турците лъжат за тях. Въпрос е дали са чути тези предупреждения Първо дали ще чуе пилот предупреждение от патрулиращ самолет като само преди секунди е бил в акция. Когато адреналина в кръвта взривява всякакви усещания за опасност. Карали ли сте мотор? Ама здраво ли сте карали? Е нещо такова е. Знаете , че гума , камъче, животно и прочие безапелационно ще Ви прати в летална развръзка, но сте се отдали на скоростта и никакви познания, опит, страховити предупреждения по тв не са в състояние да ви попречат на това отдаване . /Ще минат години и вече оцелели главно заради късмета си ще карате различно. Дори ще пренебрегвате мотора си в полза на по уж сигурните четри колела./Сега всико това умножете по 10 и ще разберете какво чуваемост има един пилот в подобна ситуация. Другият вариант е проблем в свръзката. Технически или провокиран. Припомнете си как точно такъв СУ, но без бомби , а напичкан с най различна техника извади електрониката на американски кораб в Черно море. Много по лесно това може да се случи със самолет-той далеч по малко е защитен от такива действия. Всякаква магнитна аномалия във въздуха/а и във водата и сушата/ може да накара уредите на борда да "полудеят". Не рядко пилотите губят представа при висока скорост къде е небето , къде е земята и се забиват в пръстта . Тази аномалия не е трудно да бъде и предизвикана. Знаете ли, много се учудих от мнението на янките в този случай. Те са чули предупрежденията на турците от една страна, "видели" са че ситуацията е на границата, но не могат да се произнесат ОЩЕ къде е станало-на турска или сирийска територия. Хайде де-те да се произнесат. В случая американците са хванали за топките и Путин и Ердоган. Знае се че каквито и карти и записи да бъдат представени меродавно е това което се каже по СНН. Спомнете си заслугата на СНН във войната срещу Садам. Никаква чуваемост към комисията на ООН оглавявана от безспорен експерт и пълно доверие към репортерите на СНН и ББС. Никакво значение че после човек на висока позиция в ББС се самоуби от "проговорила" в последствие съвест. Пичовете от ЦРУ и Ми-тата казаха своето цинично "Сори" и като че ли това бе достатъчно за разбитите милиони съдби и срината държава. Дори днешната тема със самолета е резултат на това "Сори" Накрая искам да споделя и личен опит от прекараните не една година /от детските/ по летищата на България и времето в което бях взводен в свързочен ВВС батальон в казармата. Навлизания на гръцки и най-вече на турски самолети в нашето въздушно пространство винаги е имало, както и навлизането на наши в тяхното . Понякога е тестване на противниковите ПВО/тогава самолетите в повечето случаи са подсигурени/, понякога е заради тръпка на пилотите и най често поради заблуда или грешка на наземния състав. Трябва да призная, че нашите погрешни навлизания бяха по чести/говоря за времето когато съм давал дежурства в КП/ и това донякъде е естествено. Територията ни е малка и често е трудно да "удържиш " самолета. Говорили сме си с руски колеги по този въпрос /по време на учения/ и те споделят, че подобен проблем имат руските и турските летци в Кавказ. Планинският релеф заблуждава, а и аномалиите за които говорих горе са по чести./ Сегашния инцидент е в хълмиста местност/ И въпреки че светът мина през какви ли не кризи/Унгарска, Кубинска, Египетска, Виетнамска.../ Военен самолет на НАТО или СССР и респективно Русия от 50 та година до преди няколко дни не е свалян. / Изключение прави единствено Ю2, но това е "друга бира"/ Да, руските пилоти днес са наследници на съветската школа. Силна школа, но публична тайна е, че летят рисково. Това се знае от всички. Турският генералитет се знае пък че е безкомпромисен когато се отнася до неговите разбирания за сигурността на страната- вътрешна и външна. Склонен съм да приема повечето адреналин в кръвта на руските пилоти, но в никакъв случай не съм склонен да приема, че нещо е застрашавало сигурността на Турция. Нека да е вярна картата на турските военни. Нищо не може да ме убеди обаче че тези метри навлизане са единствената причина за свалянето на "Сухой" Може да бъдете сигурни че турски военни самолети ще нарушават и в бъдеще териториалните пространства на съседите им. Не дай си боже Пътнически. Как ще се реагира на това не искам да гадая. Точно тези мисли ме карат да предполагам, че Турция няма никаква изгода от подобна ситуация. Чиновниците в НАТО може и да са солидарни с нея, но болшинството от хората в Европа смятат, че Турция "играе" за Ислямска държава. Конфузията се видя и на лицето на турския президент по време на изявлението му. Това ме кара да си мисля , че "мотиката" я насъпи не той, а му я настъпиха. Ударът беше обаче е срещу него и срещу държавата му. Това е удар и срещу руския президент и срещу Русия. Най глупавото ще бъде тези двама рейтингови държавници в страните си, а и извън тях да се хванат сега за егото си. Ще ги насъскват за това и не устоят ли светът ще бъде изправен пред голяма опасност. Искам да напомня та колегите от Блога...на войнствените колеги...И на тези които като мен обичат и са признателни на руските хора, и на тези които по някакъв начин са по студени към Русия, че Балканите макар и да не са в "зеницата" на бурята са в "окото " и. Че на Балканите има много история, че има широка етно и религиозна палитра. Да се взривят балканите както видяхме е достатъчно да се сбият на една сватба/Косово/ Не вярвам на българските политици-те за 5 минути слава или 5 зелени парички са готови за "изядат си и месата" Иска ми се да вярвам в нашата разумност/на българите/ , та да не поощряваме тези "5 минути слава " на нотабилите си. Крайна реакция днес от наша страна срещу коя и да е от страните в конфликта би било ритуално самоубийство в театър на глупоста. Имаме две значителни диаспори, имаме граница с двете страни и икономически сме силно зависими пак от тях. Двете държави вероятно във времето ще си изяснят нещата. Прекалено са големи, прекалено зависят една от друга. Негативизимът им обаче може да избие в друга посока и това е естествено. Ще бъде унищожително за нас ако мине върху ни.



Гласувай:
19


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - Ето какво ще се случи:
25.11.2015 12:47
От неделя в акваторията на Латакия се дислокира ракетният крайцер "Москва".
Това значи че на бойно дежурство ще има 8 утановки с 64 ракети "Фрон риф" по класификация на НАТО / S 300 F SA - N - F Grumble /, високоскоростни с вертикално излитане с обсег 200 - 220 км.
Рязко ще се засилят "килимните бомбардировки" на територията на Северна Сирия върху тюркменистанските турци.
Ще се концентрират ударите върху рафинериите, кладенците и керваните с горива.
Има и още нещо, но него ще коментирам в отделен постинг.

Поздрави!

цитирай
2. rustam - Какво значи това
25.11.2015 12:58
"...Военен самолет на НАТО или СССР и респективно Русия от 50 та година до преди няколко дни не е свалян. / Изключение прави единствено Ю2, но това е "друга бира"/"?

Искаш да кажеш, че взаимно не са си сваляли самолети? Иначе и самолети на Русия(СССР) и на НАТО се сваляни колкото си искаш. Във Виетнам, в Афганистан и т.н. Че даже и прословутия СТЕЛТ в Сърбия.

Президентът на Русия и цялото му правителство имат един огромен морален проблем пред народа на РФ. С политиката си през последните 15 години те по всички възможни начини внушаваха на руснаците, че Турция е едва ли не "приятелска" страна. Оказа се , обаче, че президентът Путин и Медведев едва вчера разбраха, че нефтът на ИД се купува именно от Турция, при това от хора от управляващите. Нещо, което почти целият свят знае от година време.
цитирай
3. getmans1 - Разбира се, че не е хубаво да се пр...
25.11.2015 13:01
Разбира се, че не е хубаво да се противопоставят Путин и Ердоган, а добре ли е да се противопоставя Турция на НАТО или пък по-лошото, това което вменяваш, че Ердоган е прецакан от „Големият“ си съюзник!?

Явно ситуацията и на теб ти вдигнала адреналина!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Разбира се , че взаимно не са си сваляли
25.11.2015 13:11
rustam написа:
"...Военен самолет на НАТО или СССР и респективно Русия от 50 та година до преди няколко дни не е свалян. / Изключение прави единствено Ю2, но това е "друга бира"/"?

Искаш да кажеш, че взаимно не са си сваляли самолети? Иначе и самолети на Русия(СССР) и на НАТО се сваляни колкото си искаш. Във Виетнам, в Афганистан и т.н. Че даже и прословутия СТЕЛТ в Сърбия.

Президентът на Русия и цялото му правителство имат един огромен морален проблем пред народа на РФ. С политиката си през последните 15 години те по всички възможни начини внушаваха на руснаците, че Турция е едва ли не "приятелска" страна. Оказа се , обаче, че президентът Путин и Медведев едва вчера разбраха, че нефтът на ИД се купува именно от Турция, при това от хора от управляващите. Нещо, което почти целият свят знае от година време.


самолети въпреки че ситуации дал Бог. Ето го Ердоган почти се извинява заявявайки , че не са знаели по какво гърмят/и сигурно е така/ и че е за дружба, добросъседство и бля...бля...
Това че Турция е против Сирия и че се съюзява с дявола против нея е ясно. Русия и Турция са силно обвързани страни и взаимно зависят една от друга. Още едно две изказвания в тази посока на Ердоган , а и наказания за някой и друг генерал мисля че ще загладят нещата
цитирай
5. vencivaleri1951 - И още "изненади" ще има
25.11.2015 13:14
theeconomist написа:
От неделя в акваторията на Латакия се дислокира ракетният крайцер "Москва".
Това значи че на бойно дежурство ще има 8 утановки с 64 ракети "Фрон риф" по класификация на НАТО / S 300 F SA - N - F Grumble /, високоскоростни с вертикално излитане с обсег 200 - 220 км.
Рязко ще се засилят "килимните бомбардировки" на територията на Северна Сирия върху тюркменистанските турци.
Ще се концентрират ударите върху рафинериите, кладенците и керваните с горива.
Има и още нещо, но него ще коментирам в отделен постинг.

Поздрави!




но какъв е нашият интерес от това. Я ги гледай блоговите гарги излюпени в ястребови гнезда как точат нокти :)
цитирай
6. vencivaleri1951 - Естествено, че адреналинът ми е вдигнат
25.11.2015 13:36
getmans1 написа:
Разбира се, че не е хубаво да се противопоставят Путин и Ердоган, а добре ли еда се противопоставя Турция на НАТО или пък по-лошото, това което вменяваш, че Ердоган е прецакан от „Големият“ си съюзник!?

Явно ситуацията и на теб ти вдигнала адреналина!


Страх ме е и трябва да ме е страх защото имам деца, внучета , кучета...
Какъв Голям съюзник виждащ зад Океана специално за Ердоган. Кой иска да направи кюрдска държава в Ирак, кой му спретна почти "цветна" революция заради уж няколко дървета в парка.
Впрочем Ердоган взима в ситуацията днес правилна позиция. Говори за добросъседство, незнание че самолетът е руски/лично аз вярвам/. Още едно , две такива изказвания и мисля, че нещата ще се укротят особено ако "вземе някоя и друга генералска глава"
цитирай
7. theeconomist - Гети, хей такива еничери като теб
25.11.2015 13:46
getmans1 написа:
Разбира се, че не е хубаво да се противопоставят Путин и Ердоган, а добре ли еда се противопоставя Турция на НАТО или пък по-лошото, това което вменяваш, че Ердоган е прецакан от „Големият“ си съюзник!?

Явно ситуацията и на теб ти вдигнала адреналина!


утре ще се наредят в единен фронт с исконният ни приятел, покровител и съюзник от НАТО / друговерец, гъжвалия и ислямист / срещу отдавнашният ни православен враг Русия, с "аллах акбар" и пяна на уста!

Разликата между нас е,че когато вашата долина на широките гащи, където живееш, стане Русчушки вилает, аз ще съм натоварил парцалите си и ще съм далече...при банковите си сметки.

А ти тебеподобните ти, ще се учите да правите чаламба / виж Гуглето.../ :-))
цитирай
8. getmans1 - Поне половината които прогонихте ако се завърнат вас ще ви прежалим, приятно харчене в Сибир и гледай да стоиш по далече от ...
25.11.2015 14:12
theeconomist написа:
getmans1 написа:
Разбира се, че не е хубаво да се противопоставят Путин и Ердоган, а добре ли еда се противопоставя Турция на НАТО или пък по-лошото, това което вменяваш, че Ердоган е прецакан от „Големият“ си съюзник!?

Явно ситуацията и на теб ти вдигнала адреналина!


утре ще се наредят в единен фронт с исконният ни приятел, покровител и съюзник от НАТО / друговерец, гъжвалия и ислямист / срещу отдавнашният ни православен враг Русия, с "аллах акбар" и пяна на уста!

Разликата между нас е,че когато вашата долина на широките гащи, където живееш, стане Русчушки вилает, аз ще съм натоварил парцалите си и ще съм далече...при банковите си сметки.

А ти тебеподобните ти, ще се учите да правите чаламба / виж Гуглето.../ :-))


... от Рамзана нищо, че си се приготвил предварително!
цитирай
9. theeconomist - Мерси, че ме мислиш, ма не се притеснявай за мен....
25.11.2015 14:35
getmans1 написа:
theeconomist написа:
getmans1 написа:
Разбира се, че не е хубаво да се противопоставят Путин и Ердоган, а добре ли еда се противопоставя Турция на НАТО или пък по-лошото, това което вменяваш, че Ердоган е прецакан от „Големият“ си съюзник!?

Явно ситуацията и на теб ти вдигнала адреналина!


утре ще се наредят в единен фронт с исконният ни приятел, покровител и съюзник от НАТО / друговерец, гъжвалия и ислямист / срещу отдавнашният ни православен враг Русия, с "аллах акбар" и пяна на уста!

Разликата между нас е,че когато вашата долина на широките гащи, където живееш, стане Русчушки вилает, аз ще съм натоварил парцалите си и ще съм далече...при банковите си сметки.

А ти тебеподобните ти, ще се учите да правите чаламба / виж Гуглето.../ :-))


... от Рамзана нищо, че си се приготвил предварително!


за някоя и друга лира, ибрикчии като теб, винаги ще се намерят!
цитирай
10. radosslav - Кражба
25.11.2015 16:47
Това с петрола на Сирия си е чиста проба кражба от страна на Турция. Турците са крадци, начело с Ердоган или Ятаган все тая.
цитирай
11. blackpredator - Венци, наших бьют
25.11.2015 17:02
и няма как Човекот да бъде безучастен ;)))
за мен си е "казус белли", в който Турция е мегафона
великолепен Путин!
с изречението "Искат да поставят НАТО в служба на ИДИЛ" отне на натушките всякакви възможности за маневри с "килифарските" братушки
виж, алианса няма декларация
отдавам значимото на Гърция, но факт!
ще има ехо
жОжето е паметливо!!!
виж Тони Эбат, опита се да се погаври и след година във Виена,
Австралия Ебат
виждат ми се очертания на ново автономно кънтри Кюрдистан,
благословено от Асад :))
в десятката...

пп Май в Сахалинският инцидент, Миг31 направи бойното си кръщене
имаше набиване на канчета и подводНени реднешки кофи
цитирай
12. freeoldmen - Оцелелият руски пилот проговори:
25.11.2015 17:39
" По думите му екипажът не е получавал предупреждения нито по радиото, нито визуално. "Ако искаха да ни предупредят, можеха да се покажат, да застанат на паралелен курс", каза той и добави, че ракетата е дошла внезапно отзад и екипажът не е бил в състояние да направи маневра.

Мурахтин разказа пред журналисти, че той и колегата му многократно са летели преди в същия район и са се връщали в базата си безпрепятствено. Щурманът каза, че познава района "като петте си пръста" и може да се ориентира в него и без да ползва бордовите прибори."

....

Просто са ги чакали на пусия, с ясно намерение да ги свалят.
цитирай
13. apostapostoloff - А бе, битият- бит,
25.11.2015 17:49
е@аният- е@бан. Свиха им сърмите на твоите нагли руснаци и сега кагебешникът гледа като насрано дете майка си.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Абе друг гледа май
25.11.2015 18:10
apostapostoloff написа:
е@аният- е@бан. Свиха им сърмите на твоите нагли руснаци и сега кагебешникът гледа като насрано дете майка си.


като насран и само повтаря, че не знаели...

Ще гледа още дълго като насран , а преди това и на...ан
цитирай
15. vencivaleri1951 - И аз преди малко прочетох интервюто му
25.11.2015 18:14
freeoldmen написа:
" По думите му екипажът не е получавал предупреждения нито по радиото, нито визуално. "Ако искаха да ни предупредят, можеха да се покажат, да застанат на паралелен курс", каза той и добави, че ракетата е дошла внезапно отзад и екипажът не е бил в състояние да направи маневра.

Мурахтин разказа пред журналисти, че той и колегата му многократно са летели преди в същия район и са се връщали в базата си безпрепятствено. Щурманът каза, че познава района "като петте си пръста" и може да се ориентира в него и без да ползва бордовите прибори."

....

Просто са ги чакали на пусия, с ясно намерение да ги свалят.


Ако говори истината това си е убийство отвсякъде. Лошото е, че районът се държи от протурски настроени главорези и едва ли черна кутия ще види бял свят. Все пак целият самолет не могат да скрият. Ако ударът е в опашката за какво предупреждение говорим, а вече никой не оспорва комай къде е свален самолета
цитирай
16. merlin68 - Нищо случайно няма в този "...
25.11.2015 18:14
Нищо случайно няма в този "инцидент", а това, че турците не са знаели чий самалет свалят е направо смешно. Изобщо не вярвам и в това, че чичо Сам е настъпил турската мотика без знанието на Ердоган, по-скоро е възможно обратното, но едва ли. Съгласувани са действията, а какви ще са последиците може само да гадаем, във всеки случай за нас едва ли ще са добри.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Абе,
25.11.2015 18:15
radosslav написа:
Това с петрола на Сирия си е чиста проба кражба от страна на Турция. Турците са крадци, начело с Ердоган или Ятаган все тая.


докрадоха се
цитирай
18. vencivaleri1951 - Знаеш ли блеки,
25.11.2015 18:21
blackpredator написа:
и няма как Човекот да бъде безучастен ;)))
за мен си е "казус белли", в който Турция е мегафона
великолепен Путин!
с изречението "Искат да поставят НАТО в служба на ИДИЛ" отне на натушките всякакви възможности за маневри с "килифарските" братушки
виж, алианса няма декларация
отдавам значимото на Гърция, но факт!
ще има ехо
жОжето е паметливо!!!
виж Тони Эбат, опита се да се погаври и след година във Виена,
Австралия Ебат
виждат ми се очертания на ново автономно кънтри Кюрдистан,
благословено от Асад :))
в десятката...

пп Май в Сахалинският инцидент, Миг31 направи бойното си кръщене
имаше набиване на канчета и подводНени реднешки кофи


аз мисля, че Ердоган е искрен когато казва , че не са знаели чий е самолетът. Той едва ли би разрешил подобен развой ако е питан. Гадното е, че никой не го е питал и точно за това е и заглавието ми. Турция ще има големи проблеми ако Ердоган не направи усилие...голямо усилие и не удари чело в Кремъл От силния човек в региона ще се превърне в затворник след като гледаме какво въоръжение стоварват рашките и какво стои на рейда вече. А кюрдска държава направо ще го довърши
цитирай
19. didanov - здравей
25.11.2015 19:57
в арабските медии излезе информация от турски високопоставен източник, че при срещата на Г20 в Анталия и по-точно при личната среща на Ердоган с Обама, той го попитал дали ще го подкрепи ако свалят руски самолет...Обама помълчал минута и после кимнал. Може и да е дезинформация, но дали на срещата на Г20 не е обсъждано такова нещо? А ако Ердоган може да бъде подведен от някого в Турция то това са военните, макар, че в последните години успя донякъде да ги неутрализира.
цитирай
20. getmans1 - Цитирам те; „но какъв е нашият интерес от това. Я ги гледай блоговите гарги излюпени в ястребови гнезда как точат нокти :)“
25.11.2015 22:02
... Вярно, че днес не съм изчел целия блог.бг но само при теб и Икономиста видях да се разчепкват граници.
Ваша си, миротворческа работа, но що я приписвате други му!?
цитирай
21. nikikm - Браво Венци!
25.11.2015 23:38
Четох много внимателно и имайки в предвид,че когато си писал някои неща не са се били още случили,в последствие е станало тъй,както си ги писал. На много от нещата има вече отговор,както си написал. И си дал верен анализ и предвиждания!
По темата.Смятам,че война няма да има,ама както прочетох преди малко,ответните мерки ще са такива,че от мира няма да остане нищо! "Войната" ще се води с икономически,политически и военни средства!Предполагам безкомпромисно,както и светът очаква,иначе Путин си губи ореола на силен политик! Ердоган го тресе,направи се на мъж,ами сега..Сега ще му отрежат границата със Сирия и ако Турция остане цяла,като държава...да черпи! За завършек една смешка: За един младеж,който баща му го пратил в дола за вода!Забавил се доста и по едно време баща му чул:Тате-е,фанах мечка! Ами,като си я фанал,пущи я,идвай! Ами я я пущим,ама она ме не пущи!" Та и нашия човек. Хубав материал,поздрави!
цитирай
22. vencivaleri1951 - Благодаря
26.11.2015 06:14
nikikm написа:
Четох много внимателно и имайки в предвид,че когато си писал някои неща не са се били още случили,в последствие е станало тъй,както си ги писал. На много от нещата има вече отговор,както си написал. И си дал верен анализ и предвиждания!
По темата.Смятам,че война няма да има,ама както прочетох преди малко,ответните мерки ще са такива,че от мира няма да остане нищо! "Войната" ще се води с икономически,политически и военни средства!Предполагам безкомпромисно,както и светът очаква,иначе Путин си губи ореола на силен политик! Ердоган го тресе,направи се на мъж,ами сега..Сега ще му отрежат границата със Сирия и ако Турция остане цяла,като държава...да черпи! За завършек една смешка: За един младеж,който баща му го пратил в дола за вода!Забавил се доста и по едно време баща му чул:Тате-е,фанах мечка! Ами,като си я фанал,пущи я,идвай! Ами я я пущим,ама она ме не пущи!" Та и нашия човек. Хубав материал,поздрави!


но би ми се искало друго да бях писал. Например за Наоми Кембъл или Шарапова:)
цитирай
23. asthfghl - Нечетимо.
26.11.2015 09:31
Текстът ми се слива и ме заболява главата още след прочитането на втория, максимум третия ред. Съжалявам.
цитирай
24. josarian - Венцивалери1951, имам един въпрос към теб: с какво ние, днешните българи, сме задължени на днешните руснаци?
26.11.2015 21:27
И не мислиш ли че, ние българите, трябва да имаме наши национални интереси, а тези, които считат руските имперски интереси за свои са национални предатели?
цитирай
25. nikikm - .."но би ми се искало друго да бях писал. Например за Наоми Кембъл или Шарапова:)"
27.11.2015 23:38
За да не ме обвиниш в расизъм,ще ти кажа,че от едната ми се повръща,а другата боготворя! Това,като визия! Иначе и двете са боклуци,секънд хенд,което не означава,че са секънд,защото нулите ги няма или че нямат качества,напротив! Но нашият народ,преди да се продаде в днешното робство,казваше за някои жени:"Хубава,ама развалена!" Сега не са развалени,просто са емоционални,затъпени,необразовани,опошлени,циганизирани и без чувство за каквото и да било достойнство,ефтении,курви, гнилоч,биологически отпадък,нямащ общо със свещеното определение за ЖЕНА -БЪЛГАРКА: СРАМ,СВЯН,ЖЕРТВОГОТОВНОСТ,ОТГОВОРНОСТ,ОТДАДЕНОСТ И ПАТРИОТИЗЪМ!
ДНЕС ЖЕНАТА Е САМО ЕДИН АБОРТИРАЛ ОТПАДЪК, от изхода на един умиращ,някога ВЕЛИК ОРГАНИЗЪМ!
цитирай
26. nikikm - зАБРАВИХ
27.11.2015 23:39
сОРИ!
цитирай
27. nikikm - [quote=asthfghl]Т
28.11.2015 00:52
asthfghl написа:
Текстът ми се слива и ме заболява главата още след прочитането на втория, максимум третия ред. Съжалявам.


Така е с всички тъпаци и идиоти! Съжалявам,с особено настроение съм и леко съм агресивен!Та,ако не си идиот,прости,може би,както казват джурналистките!
цитирай
28. demograph - Честен постинг. Уважавам пристрастията ти
28.11.2015 02:11
Двама диктатори мегаломани си настъпиха мотиките, че и се самонаказаха..Най ценното казано от автора е тревогата за хората ако ескалацията на перченето им стане неудържима. Знаеш моето мнение - няма случайни неща. Длъжни сме да разглеждаме случките на фона на глобалната схватка Русия -Запад. На този фон, НАТО показа, че е вече е превело отбранителните си системи на ниво готовност за адекватен отговор на руското военно заиграване. Според мен следва отрезвяване и деескалация. Е...известно време ще мине за подготовка на общественото мнение. Но от порядъка на седмици.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5090104
Постинги: 1366
Коментари: 19654
Гласове: 5490
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930