Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2015 11:37 - По различни мисли за тероризма
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6128 Коментари: 19 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В средата на 90те бях командировка в Калмикия. Вторият или третият ден от командироването ми бе обявен за "выходной" защото в Елиста гостуваше висш тибетски духовник-приближен на Далаайляма . Приех почивния ден с удоволствие защото ми се удаваше възможност да пояздя калмицки кон./ Калмиците се занимават главно с две неща. Вадят нефт и отглеждат животни. Впрочем бях там за да търгувам кожи/ Домакинът ни сподели/бях със съпругата си там/, че ще се опита да вреди братов чед си на преглед при духовника. Точно тогава и пропадна моята езда защото съпругата ми след като разбра , че някакъв шаман ще маха с ръце и прави магии естествено като повечето жени пожела да е "на първия ред" Срещата с духовника се проведе на градския стадион. Желаещите да влязат бяха повече от местата в стадиона. Отсъстваше обаче обичайната блъсканица. Хората спокойно и внимателно пропуснаха първо семействата които водеха болен, след това възрастните и след това останалите за които имаше място. Аз с домакина останах извън стадиона/жена ми влезе заедно със семейството на болния братовчед/ С Володя/Петрович, а не Владимирович)/ седнахме да чакаме в един пивбар/бирария/. Тогава разбрах историята на братовчеда му. Били заедно във Афганистан по време на съветската инвазия . Дори били в една рота. / Тук е мястото да разкажа нещо за калмиците защото не един път съм чел за окупираните от руснаците народи и сред тях се споменава и за калмиците. Произходът им е някъде около Тибет. Руският двор ги е наемал като войни в различните войни. /Калмиците са страховити бойци и днес. / Понеже Русия общо взето била постоянно във война то и калмиците почти заседнали в страната. Едни довели семейства, други се оженили в Русия но популацията им сериозно нараснала. Граф Шереметиев/главнокомандващ при Екатерина/ опасявайки се от нарастващата сила на наемниците в една сериозна битка с турците вкарва в боя само калмицки части и по този начин се опитва да регулира броят им . Калмиците разбират какво става и след битката избухва страшен скандал между графа и предводителя на калмиците. Последният събира войните и почват да се приготвят да си ходят. Едни части наистина си тръгват. Тогава Екатерина им дава обширна територия за вечно ползване/в Астрахан/ и права каквито имат казаците-не плащат данъци. По късно при СССР се образува и автономна Калмицка република/ Така и до днес// Та Володя бил с братовчед си както казах в Афганистан. Войсковата им част била базирана близо до Кабул и част от личния състав строел болница, а друга част охранявала района. Та братовчедът бил сред охранителите. Около строежа често се въртяло и едно "авганче"-10-12 годишно. Било нещо като талисман на войниците които непрекъснато го черпели с най-различни лакомства. По време на патрул братовчедът вижда как "талисманът" вади от дрехите си граната която се опитва да взриви сред наобиколилте го войници. Реагира светкавично и застрелва малчугана. Награждават го дори. След като попреминава възбудата, след като адреналина приема обичайните стойности изпада в силна меланхолия. Повтарял непрекъснато: -Убих Гаврош, убих Гаврош... /В интерес на разказа ще кажа, че братовчедът/не помня името му, понеже нямаше руско/ дойде на стадиона с количка, а се прибра на крака. / По късно се замислих върху " Убих Гаврош". Кое кара това афганистанско хлапе да се превърне доброволно в Камикадзе? Кое кара родителите му да се съгласят с подобно развитие на съдбата на чедото им? И има ли разлика между танцуващия под куршумите Гаврош и хваналия в ръката граната малчуган? Има ли разлика между Солунските и Парижките атентатори? Защо се отнасяме с уважение и разбиране към едните и с омерзение към другите. Пълна глупост и не разбиране на нещата е да прехвърлим вината върху агресивните ходжи които зомбират неуките араби. Глупост е защото не е истина. Взривяването на "Близнаците" опровергава това твърдение. Да насочи Боинг в определена сграда не може да направи неук и зомбиран от ходжите човек. Хайде да помислим върху мотивацията на тези пилоти които вместо да живеят хедонистично като "бели хора" с големи заплати, яхти, любовници/40 девици приживе/ зарязват всичко това убиват себе си и си взимат грях за смъртта на хиляди други. Виждаме как студенти се вливат в редиците на ИД. Довчера кротки и "забрадени" момичета , ученички или студентки отиват в чисто мъжка среда където сключват военовремени бракове с бойци от ИД. Виждаме, че и малолетни" Гаврошовци" стрелят в Париж... Терорът не е от вчера и не е измислен от исляма . Не знам дали има страна в Европа която да не е "родила" поне един свой терорист. Покажете ми една сериозна "служба" на Велика сила за която със сигурност и с ръка на сърцето да кажете , че не е била причастна към поне един терористичен акт. Най тъпия лозунг който съм чувал е този, че "С терористи не се преговаря" А и неверен. Ирландия, Марсилия, Баските ...всички те са спокойни днес не защото бяха победени, а защото се преговаряше с тях, защото ги чуха. Терорът е зло. Терорът е голямо зло. Терор извършват обаче по слабите и опрените с гръб до стената. Когато са във вражда умен и силен със слаб и глупав по голямата вина е на силният и умният. Той е трябвало да предвиди реакцията на по слабия и глупавия, а още по важно да я предотврати. И тук идваме до същественото. Предвидими ли са случващите се атентати? За съвременните служби за сигурност работят водещите специалисти във всички области. Да се предвиди реакцията на човек загубил семейство, близки , достойнство под бомби, куршуми и ракети не е трудна работа. Да се предвиди реакцията на човек от гетото който знае, че най вероятно и внуците му ще живеят без никаква надежда за промяна в същото гето отново не е трудна работа. Тоест всички тези отговорни и на щат към обикновения човек специалисти са наясно с нещата. Въпросът е обаче техните анализи как се употребяват. Знаем, че войната, а от там и терорът са голям бизнес- най големия. Впрочем войната е терор. Тя обаче е терор на по силния. Да сриваш сгради в Грозни, артефакти в Близкия изток, Мостове в Белград и да избиваш стотици хиляди е терор много по голям от този днес в Париж. Днес от нас повечето са "парижани", но какви сме когато се случват тези неща ежедневно в арабския свят. Вярвате ли че либийци, иракчани, египтяни, сърби по малко ги е боляло когато са загивали. Че майките им с по малко мъка са носили черните си забрадки. И ако смятате че всичко това не е калкулирано от "търговците и производители на смърт" жестоко се заблуждавате. Смъртта от война оправя дефицити, стабилизира валути, създава работни места и най вече създава богатство. Стотина компании в света/на Изток и Запад/ вадят баснословни печалби от калкулираните смърти. Собствениците или акционерите на тези компании са много малко застрашени от атентати. Живеят в обезопасени жилища, имат многолюдна охрана, не ползват обществен транспорт. Артистите им гастролират в именията, а когато отиват тези богопомазани хора в концертна зала например то се отцепва района. Ето днес в Анталия се охраняват по суша вода и море с най съвременна техника и хиляди военни лидерите на двадесетте най развити страни в света. Тоест в голяма степен се охраняват "помагачите" на тези компании. Представете си как се охраняват стопаните??? И за да не кажете в коментарите си, че подкрепям терора ще кажа че съм отвратен и уплашен от това което става. Само , че не съм сигурен кои са главните терористи. Тези които днес отнемат с калашник или стрингър човешки животи или тези които произвеждат калашниците и стрингърите. Осъждам действията , но разбирам мотивацията на онзи малък и мургав парижанин стрелящ срещу съгражданите си. Осъждам действията , но не разбирам мотивацията на Кончита Врус например... Ако не виждате връзката между двамата значи не сте в час и се заблуждавате.



Гласувай:
18


Вълнообразно


1. vencivaleri1951 - Прочети още един път
17.11.2015 14:37
kushel написа:
Ами помисли още малко. Отговорът на всичко е един. Тия, които дърпат конците са ненаситно алчни.

"Всичко е бизнес, дори и смъртта" Пауло Кушельо



Та поантата в постинга ми е именно това. Някои-бих добавил и тщеславни
цитирай
2. blackpredator - Има Венци разлика
17.11.2015 17:00
"Има ли разлика между Солунските и Парижките атентатори? Защо се отнасяме с уважение и разбиране към едните и с омерзение към другите."

При Солунските атентатори има цел да се предизвика намесата на европейските държави за подобряване на положението на поробеното българско население в Македония и Одринско.
При тях, човешкият живот е скъп.
Орце, който подпалва фитилите на динамита под Отоманската банка, след това се качва в банката да предупреди директора да напусне веднага банката със семейството си, тъй като тя ще избухне всеки момент.

А мюсюлманският канибализъм ни връща във времето на папуасите.
Това е трагедията на мюсюлманския свят. Той загуби международното състезание с другите цивилизации и затова сега там има "имплозия" и връщане в средновековието
Това не е опит за самозащита. Това е свинщина, която само касаплъка мое да я оправи...

опсс: имам една колежка калмичка
пубисът й е като гривата на зебра
Серенгети не требе да загине! ;))
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не съм съгласен
17.11.2015 19:24
blackpredator написа:
"Има ли разлика между Солунските и Парижките атентатори? Защо се отнасяме с уважение и разбиране към едните и с омерзение към другите."

При Солунските атентатори има цел да се предизвика намесата на европейските държави за подобряване на положението на поробеното българско население в Македония и Одринско.
При тях, човешкият живот е скъп.
Орце, който подпалва фитилите на динамита под Отоманската банка, след това се качва в банката да предупреди директора да напусне веднага банката със семейството си, тъй като тя ще избухне всеки момент.

А мюсюлманският канибализъм ни връща във времето на папуасите.
Това е трагедията на мюсюлманския свят. Той загуби международното състезание с другите цивилизации и затова сега там има "имплозия" и връщане в средновековието
Това не е опит за самозащита. Това е свинщина, която само касаплъка мое да я оправи...

опсс: имам една колежка калмичка
пубисът й е като гривата на зебра
Серенгети не требе да загине! ;))



Не бих савнявал аабите с папуаси. Поне тези които познавам. Те са наследници на цивилизация много преди нас. Мисля, че всеки живот и всяко достойнство са еднакво ценни вкл и тези на папуасите.
Мама имаше аспирант от Ирак Сами който свиреше на пиано Чайковски и рецитиаше Лорка и Шели. Аз го ценех най много заради това че търгувах от него изгодно долари и си купувах лъскотии от Кореком. Кой е папуасът? Не знам каква е твоята калмичка/впрочем много от руските корейки се "калмичат" и си развяват "пубиса" както им скимне/ но има много красавици сред тях. Особено мелезите с руска половина.
цитирай
4. apostapostoloff - Няма никаква война между отделните религии и
17.11.2015 19:30
цивилизации. Ние очакваме, че това извратено статукво, при което 1 милиард пируват, а 6 милиарда гладуват, ще се запази. Как би могло да се запази?! Гладуващите, унизените и наскърбените търпяха, търпяха, па най- сетне надигнаха глава.
цитирай
5. staler - ами и нашия народ погладува и беше на ...
17.11.2015 21:38
ами и нашия народ погладува и беше на ръба на оцеляването,но намери изход/доста по цивилизован/в аргатуването,траината емиграция и прочие/т.е.в труда/.в историята на цивилизациите е така---едни се развиват ,други деградират,трети го кретат криво ляво ,четвърти съвсем изчезват.лично за мен арабите са типичен пример за деградация.примери бол---дали бедни или богати,удрят го на средновековен религиозен фанатизъм или в наи добрия случаи на мързел и безхаберие.виж богатите страни в региона---пачката е в ръцете на неколко фамилии и се харчи главно за оръжия,грандомански абсолютно безмислени строителни недоразумения,джамии и разпространение на див ислямизъм....докато стояха в естествените си географски и държавни граници от преди 30тина години това не беше никакъв проблем за останалите обикновени хора по света.....тоя маскарад започна когато западния алианс се опита да намери решение на вътрешните си мутации чрез пълен контрол върху оставащите нефто-газови ресурси по света.
цитирай
6. getmans1 - ВуйчоВенци1951 /нещо като Вуйчо ...
17.11.2015 22:35
ВуйчоВенци1951 /нещо като Вуйчо Ваньо/, нямаш ли чувство, че даваш отговори на незададени въпроси?

Защо по-добре не отговориш на няколко реални, ако в Русия нямат Кончита на сцена, нямат ли такава в живота, имат ли хомосексуалисти, а проститутки, а самоубийци, а убийци, просяци, клошари, сакати, бедни, грозни, безграмотни, а безпризорни, травестити /а, те влизат в графата, хомо/,наводнения, катастрофи и т.н и т.н.?

Но най-много ме заинтригува това, че калмичките са супер красавици ама, ако са наполовина руски и това значи ли, че една българка е хубавица ако е, да не казвам половин руска а ще кажа ако е РУСОФИЛКА?
Хич не ми давай за пример Калина Андролова, хич не искам Куш да ме разстреля заради единият ми мерак :)))
цитирай
7. vencivaleri1951 - Гети, на теб винаги трябва да ти се обяснява бавно.
17.11.2015 23:26
getmans1 написа:
ВуйчоВенци1951 /нещо като Вуйчо Ваньо/, нямаш ли чувство, че даваш отговори на незададени въпроси?

Защо по-добре не отговориш на няколко реални, ако в Русия нямат Кончита на сцена, нямат ли такава в живота, имат ли хомосексуалисти, а проститутки, а самоубийци, а убийци, просяци, клошари, сакати, бедни, грозни, безграмотни, а безпризорни, травестити /а, те влизат в графата, хомо/,наводнения, катастрофи и т.н и т.н.?

Но най-много ме заинтригува това, че калмичките са супер красавици ама, ако са наполовина руски и това значи ли, че една българка е хубавица ако е, да не казвам половин руска а ще кажа ако е РУСОФИЛКА?
Хич не ми давай за пример Калина Андролова, хич не искам Куш да ме разстреля заради единият ми мерак :)))


Имат си Кончити разбира се в Русия, но не ги" вадят пред скоба". Сам виждаш че президентът на РФ си говори с Елтън Джон по телефона, покани го да гостува в Русия и поканата бе приета с благодарност. Само че Елтън го канят като голям музикант и певец, а не като педераст. Там е разликата.

За калмичките:

При смесването на раси се получават красиви деца и това е практически доказано.
Известни са с красотата си креолките, квартеронките, метиските. Най вероятно красиви деца биха се получили при смесването на германци , шведи, българи... с калмици , но в степите на Южна Русия и Астрахан вероятността да срещнеш от изброените е подобна като да срещнеш извънземни. Руснаци обаче се намират и често се създават семейства. Това имах предвид
цитирай
8. vencivaleri1951 - Постоле за втори път
17.11.2015 23:27
apostapostoloff написа:
цивилизации. Ние очакваме, че това извратено статукво, при което 1 милиард пируват, а 6 милиарда гладуват, ще се запази. Как би могло да се запази?! Гладуващите, унизените и наскърбените търпяха, търпяха, па най- сетне надигнаха глава.


откакто се познаваме/епистоларно/ съм абсолютно съгласен с теб
цитирай
9. getmans1 - Бавно ВуйчоВенци, бавничко са връткай, бавно, бавно и още по-бавно ... и все някога ще разберем, щом в Русия е забранено ...
18.11.2015 00:03
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
ВуйчоВенци1951 /нещо като Вуйчо Ваньо/, нямаш ли чувство, че даваш отговори на незададени въпроси?

Защо по-добре не отговориш на няколко реални, ако в Русия нямат Кончита на сцена, нямат ли такава в живота, имат ли хомосексуалисти, а проститутки, а самоубийци, а убийци, просяци, клошари, сакати, бедни, грозни, безграмотни, а безпризорни, травестити /а, те влизат в графата, хомо/,наводнения, катастрофи и т.н и т.н.?

Но най-много ме заинтригува това, че калмичките са супер красавици ама, ако са наполовина руски и това значи ли, че една българка е хубавица ако е, да не казвам половин руска а ще кажа ако е РУСОФИЛКА?
Хич не ми давай за пример Калина Андролова, хич не искам Куш да ме разстреля заради единият ми мерак :)))


Имат си Кончити разбира се в Русия, но не ги" вадят пред скоба". Сам виждаш че президентът на РФ си говори с Елтън Джон по телефона, покани го да гостува в Русия и поканата бе приета с благодарност. Само че Елтън го канят като голям музикант и певец, а не като педераст. Там е разликата.

За калмичките:

При смесването на раси се получават красиви деца и това е практически доказано.
Известни са с красотата си креолките, квартеронките, метиските. Най вероятно красиви деца биха се получили при смесването на германци , шведи, българи... с калмици , но в степите на Южна Русия и Астрахан вероятността да срещнеш от изброените е подобна като да срещнеш извънземни. Руснаци обаче се намират и често се създават семейства. Това имах предвид


.... е забранено, значи не съшествува, щом го няма по руските СМИ значи, че пак не съществува!
Значи Елвис може, а щом той може какво пречи утре и Кончита да може, или не рекъл Вовата не е станало?

Винаги се мразя когато разговарям с теб по този начин, направи си извода!
цитирай
10. raders - http://www. dunavmost/World/...
18.11.2015 00:04
http://www.dunavmost/World/Video/32483-tozi-klip-nyama-da-sashtestvuva-dalgo-gledaite-go?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=Postcron.com
цитирай
11. getmans1 - Ама ти сериозно ли? И какъв е този сайт, а разумей ся малко.
18.11.2015 00:44
raders написа:
http://www/World/Video/32483-tozi-klip-nyama-da-sashtestvuva-dalgo-gledaite-go?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=Postcron

цитирай
12. apostapostoloff - Е, то само това остава-
18.11.2015 05:40
да отричаш очевадни неща. Пътувал съм из Африка и съм видял с очите си ИСТИНСКАТА мизерия, пълното отчаяние, ужасяващата безизходица.И все съм си мислел, че ако съм на такъв хал, непременно ще избягам. Чудно е, че те чак сега започнаха да бягат...
цитирай
13. oia - Коментирам постинга в частта, к...
18.11.2015 08:10
Коментирам постинга в частта, където се казва,че с преговори може да се постигат споразумения. Вярно, но защо не се практикува от узурпаторите??? Словото е най мощното оръжие---как биха го използвали, като там ще победи разумния а не подлия , коварния, алчния.Медиите не са ли мощното оръжие на световната измет, а и не само. Нима не виждате как манипулират в каквато посока им изнася и лъжат на поразия.Има един цитат в откровението на Йоан, където е казано:,,И с меча, който излизаше от устата му, с него поразява народите.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Всички се въртим по един или друг начин
18.11.2015 11:52
[quote=getmans1]


най малкото защото Земята се върти и това въртене поне досега не е опровергано от някоя НПО или "Протестна межа"

Важното е в това въртене да не смениш лицето със задника си. Щото ми е писнало заклети марксисти когато беше изгодно днес да са в първите редици на либералите.
Ето преди малко щях да влезна в канавка слушайки един дебелак соросоид. Помня го как висеше като мърсол при мама за рецензии, протекции и каквото се сетиш. Все с баница или сандвич в ръка. Минаваше за "изгряваща звезда" в катедата по Научен комунизъм в СУ. Днес сякаш са го сменили. Слушам го по радиото да говори , че лявото мислене е патология!? Не , не са го сменили същата мазна и вечно дъвчеща физономия е. Това защото съм ядосан.
А иначе не четеш внимателно. Започнах постинга с ИНВАЗИЯта на СССР в Афганистан.
Когато говорех за печелившите компании търгуващи и произвеждащи "смърт" в скоби поставих/ На Изток и Запад/ Тоест Русия също в кюпа.Защото ако погледнеш в не малка степен руснаците компенсираха ефтиния нефт със сериозен ръст продажби на оръжие. И утре ако се изправят рамо до рамо руски и американски войници в сухопътни операции срещу тях ще се стреля с американско и руско оръжие.
Така, че в случая постингът ми е насочен и срещу руския оръжеен комплекс.

За Кончита:

Преди да се върна в Лозенец/когато нашите остаряха / живеех на пряка на Скобелев.
Съвсем наблизо живеят двама известни със своята различна сексуалност от традиционаната -Васко Найденов и Евгени Минчев. Без да съм близък с "Кеца" винаги ми е приятно да го видя, да си кажем някоя дума и друга. Никога не ме е дразнело че е гей или седесар например. Хаесвах го защото е добър певец, а и човек. Като срещна Минчев ми призлява и гледам да мина на отсещния тротоар. Най са интересни и най честни децата. На "Ангел кънчев" има гимназия. Минчев живее точно срещу нея. Децата го побъркват всеки ден. Не смее да мине по светло. От Найденов искат автографи.
Точно тази разлика Путин обясни на Елтън . Той разбра, ти не!

цитирай
15. sosa - Да припомна нещо
18.11.2015 15:17
Имаше една новина много отодавна за Сирия: Бяха хванали едно цяло отделение ФРЕНСКИ КОМАНДОСИ на Сирийска територия - така наречените провокатори и проблема беше че че майка франция искаше от Асад да ги съди по международните закони за военнопленници а сирийците много се замисляха така ли да стане.Та така до днес.
цитирай
16. zaw12929 - ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА ЗАДЪЛБОЧЕНИЯ АНАЛИЗ НА СПОДЕЛЕНИТЕ СЛУЧКИ
28.11.2015 09:21
ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА ЗАДЪЛБОЧЕНИЯ АНАЛИЗ НА СПОДЕЛЕНИТЕ СЛУЧКИ
Съгласявам се с вас : Терор извършват обаче по слабите и опрените с гръб до стената. Когато са във вражда умен и силен със слаб и глупав по голямата вина е на силният и умният. Той е трябвало да предвиди реакцията на по слабия и глупавия, а още по важно да я предотврати. И тук идваме до същественото. Предвидими ли са случващите се атентати? За съвременните служби за сигурност работят водещите специалисти във всички области. Да се предвиди реакцията на човек загубил семейство, близки , достойнство под бомби, куршуми и ракети не е трудна работа
ТАЗИ ПРИЧИНА Е ВЪРЛУВАЛА ВЕКОВЕ- ДОКАТО РАЙОНИТЕ НА АЗИЯ, АФРИКА СА БИЛИ КОЛОНИИ, А ДНЕС КОЛОНИАЛИЗМА СЕ УПОТРЕБЯВА ПО ДРУГ НАЧИН И ТЕЗИ "ДЪРЖАВИ", КАКТО И БЪЛГАРИЯ СА ИЗПРАВЕНИ ПРЕД СТЕНАТА НА ГЛАДА И МИЗЕРИЯТА. РЕЗУЛТАТЪТ: ТЕ ИМАТ ДЖИХАДИСТИ, А НИЕ МЪЛЧАЛИВО, УСКОРЕНО ЗАМИНАВАМЕ КЪМ ГРОБИЩАТА, ИЗУЧЕНИТЕ НИ ДЕЦА СТАВАТ СЛУГИ НА БИВШИТЕ КОЛОНИЗАТОРИ.
ДВА МЕТОДА НА РЕАКЦИЯ СРЕЩУ ГОСПОДСТВАЩИТЕ БОГАТАШИ, НА КОИТО АЛЧНОСТТА И ЖЕСТОКОСТТА НЕ СПИРА ДА РАСТЕ И В СЪЩОТО ВРЕМЕ СЕ ОСИГУРЯВА МЕДИЕН КОМФОРТ ЗА ОСНОВНИЯ ПРИЧИНИТЕЛ НА КОНФЛИКТА, ТАКА, ЧЕ СЕ ПРЕДСТАВЯ, КАТО ВОЙНА НА РЕЛИГИИТЕ, ДОКОЛКОТО СЕ УПОТРЕБЯВА НЕ САМО ВЪВЛИЧАНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ, А ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗАМИСЛЕНИ ФИЛМИ, КНИГИ, КАТО МАНИПУЛИРАНЕ ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ, КАТО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВСЯКА ИЗЯВА НА ПРАВИЛНА ОЦЕНКА С КЛЕИНОТО ЗА ДАМГОСВАНЕ
ДА СЕ КАЗВА ИСТИНАТА Е ОПАСНО, НО ТОВА Е ПЪТЯТ :"В СПОРА СЕ РАЖДА ИСТИНАТА" ЗАТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ЧУВАТ И ДРУГО МИСЛЕЩИТЕ" ,но не и коментари, които вместо да коментират събитията, отправят лични нападки, щом не мислиш като тях- значи ти плащат, защото има и платени, а списъците на грантовете са известни, но край сухото гори и мокрото. За мен джихадистите са добре омокрени с кръв, хвърлени в огъня, които се нуждае не от взривове, а от истински диалог ... трябва да се елиминират причините...
цитирай
17. zaw12929 - Ето ви друга гледна точка. Как да ...
28.11.2015 09:28
Ето ви друга гледна точка.
Как да приема, че държавата, която се олицетворява със СВОБОДАТА, получава колониална такса от 14 африкански държави?
Една от тях, Гвинея, през 1958 година се освобождава от френското иго. Французите правят проблеми на Гвинея - отровени кладенци и насилие. За да се освободят от терора на французите подписват споразумение с генерал Шарл де Гол, да плащат годишен данък на Франция, след което французите ги оставят на мира.Това струва струва 40% от бюджета на Гвинея, 5 години, след като са освободени. Става дума за 1963г.
Франзуците са една от нациите, които трябва да се извинят на света за пораженията, направени в Хаити, Гвинея, Алжир и къде ли не по света, следствие на колониалната си политика. Да не си мислите, че красивите сгради в Париж, Лион или Марсилия са построени с парите на френските данъкоплатци?
Да накараш Хаити да плаща данък затова, че благодарение на отмяната на робството в Хаити, френските търговци били загубили от тази забрана, си е чиста форма на икономическа порнография, пред която бледнеят разказите за данък "диш парасъ" по време на турско
За периода 1804 до 1947г. са "свили" от бедните хаитяни еквивалента на 21 милиарда сегашни долари. Там и сега живеят роби в икономическия смисъл на думата - роби по икономически статус,въпреки, че формално вече са свободни. Те не знаят какво да правят с живота си. Кой ги е направил такива? Кой им е смачкал мозъците до неузнаваемост? Защо в Доминика нещата са много по-добри, а една граница ги дели?Народът е един и същ. Могат ли французите да дадат обяснение? Защо испанските колонии са по-богати от френските? Доминиканската република е испанско владение, а Хаити е френско. Резултатът е - поразителна разлика между двете. Хаити е съсипана отвсякъде. Както и всяка друга държава, колонизирана от французите. Сега хаитяните са 7пъти!!! по-бедни от съседите си - доминиканците.

НАЛИ НЕ Е САМО ФРАНЦИЯ "ДУМАМ ТИ ДЪЩЕ СЕЩАЙ СЕ СНАХО" И СЕ СЕЩАМ, ЧЕ ТОГАВА НЕ СМЕ БИЛИ КОЛОНИЯ, А СЛЕД КАТО ИМАХМЕ ДЪРЖАВА С РАЗВИТА ИКОНОМИКА Я СЪСИПАХМЕ И СТАНАХМЕ ЕДНА ОТ ПЪРВИТЕ И С НАЙ ЖЕСТОК РЕЖИМ НЕОКОЛОНИЯ, ЗАД ЗАВЕСАТА НА ЖЕСТОКИЯ КОМУНИЗЪМ / НИЕ ВРЯХМЕ В КОТЕЛА, ТЕ НИ КАЗВАТ КОЛКО НИ Е ПАРИЛО/ БЯХМЕ ИЗМАМЕНИ ПОДВЕДЕНИ И НЯМАМЕ ДЖИХАДИСТИ, А ПРАЩАМЕ ДЕЦА И ВНУЦИ ДА ИМ СЛУГУВАТ- ТЕ ИМ ПЛАЩАТ ЗАПЛАТИ, ОГРАБВАЙКИ ДЪРЖАВАТА НИ, ТОЛКОВА ЖЕСТОКО, ЧЕ ЩЕ Я ПРЕВЪРНАТ В ГЬОЛ, В БЛАТО...
цитирай
18. zaw12929 - НЕ ПРАВЯ НАМЕК ЗАЩО НИЕ СЕГА СМЕ Т...
28.11.2015 09:38
НЕ ПРАВЯ НАМЕК ЗАЩО НИЕ СЕГА СМЕ ТОЛКОВА БЕДНИ, А ТЕ: ПИТАМ Защо на един остров в океана има такава разлика в икономическия статус на един народ, разделен от една граница? Можете ли да ми отговорите на този въпрос? Отговорът е следния: французите са излели върху островитяните толкова много отрицателна енергия, че открито са започнали да съсипват населението там. Източната част на острова, която пази по-силно спомена за испанското колониално владичество се отделя в Доминиканска република, докато цялата отрицателна енергия на французите помита като ураган западната част на острова, държавата Хаити. Това е отмъщението на монархията на Франция, по отношение на народа на Хаити, който е поискал и извоювал първи свободата си измежду всички френски колонии. Е как да не бъде наказана тази дързост. Веднага изпращаш флотата си, за да събира репарации. Това е направила Франция, като е довела до просешка тояга Хаити. Не могат и досега да се оправят оттогава. Това е цената, платена от народа на Хаити, че говори креолски и е вярвал, че френската революция е нещо голямо и важно. Впоследствие се разбира, че революцията е важна за франзуците, но не и за хаитяните. Ръководителят на освободената колония Хаити - Франсоа Лувертюр е поканен за преговори от французите, след като преди това е изгонил от острова англичани и испанци. Спечелил е всяка битка, в която е участвал. Французите поканват Лувертюр на преговори за бъдещето на страната. Той се хваща на въдицата и французите го отвличат и откарват в Париж, където умира при неизяснени обстоятелства. Човекът, който удържа победи над испанската и английската армия е пленен и убит от французите. След това са продължили да "точат" Хаити, както преди.
Франция е "направила" над 400 милиарда долара от "данък колонизация" от африканските държави.
Колко граждани на Алжир загубиха живота си в борбата за освобождение на Алжир от френското господство? Не бяха ли 1 500 000 души?
Нека някой да каже кой физически премахна президентите на толкова държави, като тези на Горна Волта, сегашната Буркина Фасо, ликвидиран от френския легион. А първият президент на Централната африканска република, ликвидиран с помощта на Жан Бокаса - член на легиона.
А президентът на Того - Олимпио. Кой го премахна? Става дума за 1963г. Поръчково убийство. След убийството тялото му е захвърлено до сградата на американското посолство. Хайде познайте дали не замесен някой настоящ или бивш член на легиона, който сам си е признал след това. За "смелата" си постъпка е получил награда от 512 долара от френското посолство.
За последните 50 години има 67 специални мисии в Африка в 26 страни от Африка, от които 16 са били бивши колонии на Франция. 61% от тези мисии са станали във френско говорящи страни в Африка.
Жак Ширак сам признава през 2008 г., че ролята на Франция залязва, заради липсата на контрол върху Африка. Просто не могат вече така открито да крадат от континента, както са го правили 2 столетия.
Нека да си припомник как се е формирал френският флот - чрез открито разбойничество. Кралят е плащал на корсарите да обират корабите на англичаните и на испанците и си е делял плячката с тях, а те са получавали кралско покровителство. Много етично, нали?
Е как да съм французин? И как да съм парижанин? Да, богати са, но благодарение на кръв и насилие над други народи.
Хайде стига със сълзливите репортажи. Престанете с това, че Франция е родината на свободата. То и Гърция е родината на демокрацията, но основана на робския труд на стотици хиляди нещастни роби. ФРАНЦИЯ Е РОДИНА НА ФРЕНСКАТА СВОБОДА, НО НЕ И НА СВОБОДАТА НА ХАИТИ, ГВИНЕЯ, ТОГО, БУРКИНА ФАСО, ЦЕНТРАЛНАТА АФРИКАНСКА РЕПУБЛИКА, АЛЖИР И Т.Н. ТЕ УПОТРЕБЯВАТ СВОБОДАТА ТАКА, КАКТО ИМ Е УГОДНО. ЗА ТЯХ СВОБОДАТА НЯМА УНИВЕРСАЛНО ЗНАЧЕНИЕ. НАРОДИТЕ ПО СВЕТА НЯМАТ ПРАВО ДА СА СВОБОДНИ. ТЕ ИМАТ ПРАВО САМО ДА ПЛАЩАТ НА ФРАНЦИЯ КОЛОНИАЛЕН ДАНЪК. ЕГА ТИ И СВОБОДАТА ИМАТ ТЕЗИ ХОРА НАИСТИНА!!!
Очаквам извинения от французите за мизериите, които са правили по света. Знаете, извинението е първата крачка към признаването.
Какво е бъдещето на Франция? На Големите играчи от Европа и ЕС. Черно. Защото милиони от Африка и Азия, ще дойдат, да си потърсят откраднатото. А ние докога ще сме приспани от манипулиращи медии. Само в Интернет ли ще казваме истината и който прочел, прочел…

цитирай
19. kolevdobri - И продължаваш да го правиш. Това не е твой текст. Престани.
05.02.2018 00:22
zaw12929 написа:
НЕ ПРАВЯ НАМЕК ЗАЩО НИЕ СЕГА СМЕ ТОЛКОВА БЕДНИ, А ТЕ: ПИТАМ Защо на един остров в океана има такава разлика в икономическия статус на един народ, разделен от една граница? Можете ли да ми отговорите на този въпрос? Отговорът е следния: французите са излели върху островитяните толкова много отрицателна енергия, че открито са започнали да съсипват населението там. Източната част на острова, която пази по-силно спомена за испанското колониално владичество се отделя в Доминиканска република, докато цялата отрицателна енергия на французите помита като ураган западната част на острова, държавата Хаити. Това е отмъщението на монархията на Франция, по отношение на народа на Хаити, който е поискал и извоювал първи свободата си измежду всички френски колонии. Е как да не бъде наказана тази дързост. Веднага изпращаш флотата си, за да събира репарации. Това е направила Франция, като е довела до просешка тояга Хаити. Не могат и досега да се оправят оттогава. Това е цената, платена от народа на Хаити, че говори креолски и е вярвал, че френската революция е нещо голямо и важно. Впоследствие се разбира, че революцията е важна за франзуците, но не и за хаитяните. Ръководителят на освободената колония Хаити - Франсоа Лувертюр е поканен за преговори от французите, след като преди това е изгонил от острова англичани и испанци. Спечелил е всяка битка, в която е участвал. Французите поканват Лувертюр на преговори за бъдещето на страната. Той се хваща на въдицата и французите го отвличат и откарват в Париж, където умира при неизяснени обстоятелства. Човекът, който удържа победи над испанската и английската армия е пленен и убит от французите. След това са продължили да "точат" Хаити, както преди.
Франция е "направила" над 400 милиарда долара от "данък колонизация" от африканските държави.
Колко граждани на Алжир загубиха живота си в борбата за освобождение на Алжир от френското господство? Не бяха ли 1 500 000 души?
Нека някой да каже кой физически премахна президентите на толкова държави, като тези на Горна Волта, сегашната Буркина Фасо, ликвидиран от френския легион. А първият президент на Централната африканска република, ликвидиран с помощта на Жан Бокаса - член на легиона.
А президентът на Того - Олимпио. Кой го премахна? Става дума за 1963г. Поръчково убийство. След убийството тялото му е захвърлено до сградата на американското посолство. Хайде познайте дали не замесен някой настоящ или бивш член на легиона, който сам си е признал след това. За "смелата" си постъпка е получил награда от 512 долара от френското посолство.
За последните 50 години има 67 специални мисии в Африка в 26 страни от Африка, от които 16 са били бивши колонии на Франция. 61% от тези мисии са станали във френско говорящи страни в Африка.
Жак Ширак сам признава през 2008 г., че ролята на Франция залязва, заради липсата на контрол върху Африка. Просто не могат вече така открито да крадат от континента, както са го правили 2 столетия.
Нека да си припомник как се е формирал френският флот - чрез открито разбойничество. Кралят е плащал на корсарите да обират корабите на англичаните и на испанците и си е делял плячката с тях, а те са получавали кралско покровителство. Много етично, нали?
Е как да съм французин? И как да съм парижанин? Да, богати са, но благодарение на кръв и насилие над други народи.
Хайде стига със сълзливите репортажи. Престанете с това, че Франция е родината на свободата. То и Гърция е родината на демокрацията, но основана на робския труд на стотици хиляди нещастни роби. ФРАНЦИЯ Е РОДИНА НА ФРЕНСКАТА СВОБОДА, НО НЕ И НА СВОБОДАТА НА ХАИТИ, ГВИНЕЯ, ТОГО, БУРКИНА ФАСО, ЦЕНТРАЛНАТА АФРИКАНСКА РЕПУБЛИКА, АЛЖИР И Т.Н. ТЕ УПОТРЕБЯВАТ СВОБОДАТА ТАКА, КАКТО ИМ Е УГОДНО. ЗА ТЯХ СВОБОДАТА НЯМА УНИВЕРСАЛНО ЗНАЧЕНИЕ. НАРОДИТЕ ПО СВЕТА НЯМАТ ПРАВО ДА СА СВОБОДНИ. ТЕ ИМАТ ПРАВО САМО ДА ПЛАЩАТ НА ФРАНЦИЯ КОЛОНИАЛЕН ДАНЪК. ЕГА ТИ И СВОБОДАТА ИМАТ ТЕЗИ ХОРА НАИСТИНА!!!
Очаквам извинения от французите за мизериите, които са правили по света. Знаете, извинението е първата крачка към признаването.
Какво е бъдещето на Франция? На Големите играчи от Европа и ЕС. Черно. Защото милиони от Африка и Азия, ще дойдат, да си потърсят откраднатото. А ние докога ще сме приспани от манипулиращи медии. Само в Интернет ли ще казваме истината и който прочел, прочел…


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060165
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031