Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2015 16:20 - БСП трябва да благодари за поправката в НПК
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2232 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На БСП и трябваше живец и мнозинството в парламента великодушно го предостави. Ако социалистите не се възползват от този "подарък" то значи че ръководството на "столетницата" е непоправимо глупаво. Това както се казва е пас за воле в наказателното поле-или късаш мрежата , или чупиш таблото на стадиона ... Възможност в предизборната кампания да се поставят на дневен ред въпроси и извън магистралите и селските пречиствателни станции. Да се каже например че под ръководството на задочно " подсъдният" по тази поправка в качеството си на директор на "Пътно строителство"генерал Винаров например-/Герой на СССР и НРБ/ е построена 70 % от пътната инфраструктура на страната . Понеже имах честта да познавам този "престъпен" голям българин ще кажа , че никога не съм го чул да казва , че той е построил тази инфраструктура или партията към която принадлежеше. Не помня и да е канил Живков да реже ленти на пусканите в експлоатация участъци. Възможност да се покажат главните "виновници" за това, че България от страна на газеника, вола и остена се превърна в ядрена и космическа държава. Че създаде школи в култура и спорт които бяха главните ни посланици в света. Да се припомни , че под управлението на тези " престъпници" страната ни не закриваше училища, заводи, болници , а строеше. Че от близо 7млн население за 45 години Б-я надхвърли 9 млн. Може и да се попита 45 години след 10 ноември какво е демографското бъдеще на страната. Да се попита къде са заводите от Черната металургия, химическата индустрия... Да се попита например как от нетен производител и износител номер едно в Европа на домати , днес ние внасяме същите от къде ли не . Така е с всички зеленчуци и плодове. Така е и с меса, млека и сирена. Да се попита защо над 2млн души са неосигурени днес, защо България е страната номер едно по работещи бедняци. Да попита защо дистанционните за управлението на страната ни са в Брюксел и най-вече във Вашингтон? Някои ще кажат, че преди дистанционните бяха в Москва и ще са прави донякъде. Донякъде защото ако Живков се беше "поклонил" на недоразумението Горбачов нямаше да му спретнат този комичен преврат. Поне не на 10 ноември и не комичен. Може да се пита за организираната престъпност/представена по най-категоричен начин във властта днес /, за процентът от младежите/, а и не само младежи/ пристрастени към наркотиците, за трафика на момичета за европейските бардаци и "тротоари" . За чудовищната по своята жестокост битова престъпност. Много има какво да се говори и пита. Питам се обаче кой от ръководителите на социалистите може да зададе въпроса без да могат да го попитат-а ти не участва ли в обезбългаряването на страната, в погромите над промишленост, селско стопанство, образование, здравеопазване. Да се поставят въпросите за безбожните и престъпни условия които залегнаха при договарянето на алтернативните производства на електроенергия, американските централи, ВИК дружествата. Да се пита за цените при които бяха продадени Булбанк, Рафинерията, Петрол, Химимпорт, Балкан, Булгартабак... Нека няма давност за престъпленията при предишния режим/ такива имаше/, но нека да няма давност и към престъпленията извършени срещу народ и държава след 10ти ноември. Нека се отговори на един простичък въпрос. Как така диференциацията между народ и управници през тези 25 години преход става все по голяма и по голяма. Как човек изпаднал в беда е нужно унизително да показва своята мизерия или неизлечима болест та да получи някаква нищожна помощ от държавата, докато социално слаби майки и дъщери на магистрати и политици получават терени за хотели, правят заменки, изграждат голф игрища... Как и защо се теглят многомилиардни кредити, кой и защо решава коя банка да фалира, на коя да се помогне и защо фалиралия банкер не е търсен от никого и още си е в чужбина? Да се попита в края на краищата финансовата рамка ли е по важна или минималното количество достойнство под което човекът се превръща в животински вид? Знам , че тези въпроси са трудни за задаване когато си участвал в това престъпно безобразие наречено преход. Колкото и да си придобил знания в МГУ и Харвард , трудно е да атакуваш кметски "пост от ляво " след като си се доредил преференциално да търгуваш с ток или да махаш с ръчичка на изкачилите Бузлуджа от флагчето до 9та дупка на собственото голф игрище Преди да зададете въпросите/ако имате куража да ги зададете/ скъпи соц ръководители наши прочетете отново силната/с болка и човещина/ и точна статия на покойния Продев за червените бабички и червените мобифони. Прочетете и ако не искате да сте гробокопачи на столетната ни партия поемете паса за волето. Целете обаче мрежата, а не таблото!



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - Венци, с две думи
17.09.2015 16:32
онова охранено дебело куче вече го няма
сегашното дръгливо мое да лае...
цитирай
2. vencivaleri1951 - Може и така да се каже,
17.09.2015 16:50
blackpredator написа:
онова охранено дебело куче вече го няма
сегашното дръгливо мое да лае...

но някак си не ми се иска да гледам по този начин на безвремието
в което живеем днес.
цитирай
3. getmans1 - Ще, ще можеш Венци ...
17.09.2015 17:29
vencivaleri1951 написа:
blackpredator написа:
онова охранено дебело куче вече го няма
сегашното дръгливо мое да лае...

но някак си не ми се иска да гледам по този начин на безвремието
в което живеем днес.


... и що се правиш на тапа, нали ходиш на пленуми а и добре ужким разбираш генезиса на случилото се?!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Я пресметни Гети
17.09.2015 18:05
за колко партии и личности/не знам как да ги нарека другояче/ си гласувал след 10 ноември. Преди това знам за кого си гласувал и как. Не си пропуснал избори нали?
Никога не съм се правил на тапа драги. Например преди 10 ноември два пъти не съм гласувал. Един път нищо не беше в състояние да ме накара да оставя морето и да се върна в казармата да гласувам, вторият път купонясвахме и забравих. Съзнателно в по сериозна възраст съм гласувал и против-определено не ми харесваше представения за народен представител. За разлика от господстващото мнение никой не ме е питал, никой не ми е търсил сметка.
И знаеш ли, аз мога да се обоснова защо съм комунист, както и мога да се обоснова защо например най-вероятно ще подкрепя настоящата кметица на столицата въпреки , че ракета носител и е Борисов-човек с когото дълбоко не съм съгласен.
Никога нищо от никаква партия не ми е зависело. Нещо повече, най успешните ми от финансово естество години са били в които са управлявали хора за които не съм гласувал. И ще ти го обясня -простичко е. Имал съм добри познати /от студентските години, общи компании , съученици, съкварталци.../ и отляво и отдясно във властта. Неудобно ми е било да търся протекция от "левите" защото някак съм си мислил , че не е редно да използвам съпартийството за трамплин или чадър , а и недай си Боже да правя корупционна практика. Когато десен познат е овластен обаче някак си не ми пука/тъпо е , но е така/ и си го крънкам за каквото се сетя. ВЕрвай ми!
цитирай
5. apostapostoloff - Пиши още по- сбито, още по- дребно и
17.09.2015 18:45
ще станеш голяма звезда. А бесерастите ги заеби- rien ne va plus.
цитирай
6. getmans1 - за колко партии и личности/не знам ...
18.09.2015 09:52
vencivaleri1951 написа:
за колко партии и личности/не знам как да ги нарека другояче/ си гласувал след 10 ноември. Преди това знам за кого си гласувал и как. Не си пропуснал избори нали?
Никога не съм се правил на тапа драги. Например преди 10 ноември два пъти не съм гласува ВЕрвай ми!


... Сам си го казвал Венци, на теб са ти гръмнали „старт“ а такива като мен са били още в съблекалнята. Например, събирал си точки за долари със селскостопанска продукция още когато не е имало Кореком а за мен това стана възможно мааалко преди 89г. а в разрешителния списък нямаше моторетки а разни средства за производство, е и за някои парцалки.
Не само съм бил в „съблекалнята“, ами и в различни писти сме бягали.

И още да ти припомня, ти Венци се фукаш и фукаше с тази разлика. Намери и покажи един мой постинг или в коментар където да съм „ревал по младост и жалвал от минало и настояще“.

Ти чувал ли си какви бяха санкциите ако не отидеш на манифестация, седнал си за избори да ми говориш, но служебна бележка от „изборна секция“ не си вземал, после пък за силата на печата в ЛП, че си гласувал сигурно не си и спомняш.

Не ти били търсили сметка, в нашата „писта“ Венци съм давал обяснения защо сме гласували с жена ми в последния момент и така сме попречили „нашата секция“ да спечели първото място по най-бързо дали гласовете си.

А колкото до генезиса за последните 25г. ти предлагам просто да не говорим защото хич няма да си повярваме, знаем за какво става въпрос.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063283
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031