Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2015 14:51 - Парламентарни договорки оставиха без работа троловете!?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 5012 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Блогът отново осиротя от към "многомашинници." Няма го USAрияна, няма я мерената реч на Славито...Гети и той замлъкна, той пък защо-нали само за четвърторазрядната си чест пописваше , а повече коментираше:)
Пискова зарад едното ы /Пыскова/ се изнесе, но тя е заета-прави протест срещу финансовия министър, ама тихичко щото може да я чуе. Вмирчо и той замлъкна, но той по това време ходи при щерката да "мачка на корем" в ЮС хранителните вериги. От чорбаджииге изедници един " Икономист" остана , ама Куш и аз ще му видим сметката. Ще види он "кон боб яде ли" като на дрейф в Пасарел му застане Аврора. водена от лоцман "Подводни" Свърши се неговата с декларациите. Станишев е в Скопие и "воеводи " си зове.
12 без пет е и му се дава последен шанс доматето и краставичака в ТКЗСто да даде, да си сложи ордена на труда и да си направи самокритика:
-За суджуците в Бачево дето излапа
-за Кончето дето под стоте му килограма се мъчеше горкото
-"Мерцедесът" за "Нива" /ама за тези от соца, а не днешните дето още малко и те на Мерцедес да заприличат /да смени
-И ако е ощипал булчета използвайки кариерното си израстване и на тях да се извини.
Щото където има грешка има и прошка. Партията е строга, справедлива и най-вече великодушна. 



Гласувай:
10


Вълнообразно


1. getmans1 - Eх, Венци, Венци ...
21.05.2015 18:15
... за да те опровергая ще използвам онзи соцвиц „Що е ШОП?“ та:
„Шоп“ е, човек който вместо глава има дървена кутия дето ни приема, ни предава.“

Разликата между теб и „шопа“ е, че ти само предаваш а не приемаш, то и затова някои те наричат лъжец но аз ще се въздържа, не ми го позволява четвъроразрядното селско възпитание.

Щом ме споменаваш в пасквилчето си значи, че ме следиш макар и през ключалката, през това време публично се похвалих, че хапвам испански наденички пък и прави и криви краставици ама ти си траеш.

Траеш си, както си траеше по Велик ден когато Куш те намота кат магарешка сиджимка на лакътя си.
Траеш си, както си траеше когато ми изтри коментарите като ти свършиха доводите.

Аде стига ти за сега, то и без това ще отговориш нещо, за което даже и не съм си помислял. :)
цитирай
2. theeconomist - Ей, аман от санкюлоти, като тебе, бе кореш.....
21.05.2015 18:21
.....все ще извадите кюлотите на честният частник!

Такива якобинци като вас, все точат ножа на машината на мосю Гийотен и пеят " Са сайра, сайра...."!!!

С к'во ще щурмувате, моля?
С куршуми? Не неуместно, ще върна ресто! 45 cal.

п.п. Гледам имам защитник в блога, дето ти е изпердашил голям минус за кръвожадните ти намерения към кроткият Икономист....:-)))
цитирай
3. apostapostoloff - Стига вече с тия тъпотии, бе!
21.05.2015 18:22
Кажи нещо друго- има ли към теб нещо за разкрачване?

Намислил съм да гледам опера на аванта в Пловдив. Дотам ще ида на стоп, та да не се охарча. И за да не давам пари за хотел, ще се настаня за 2- 3 дни при Кухелят.
цитирай
4. podvodni - Готово, щом е за рутене на неква с...
21.05.2015 21:53
Готово, щом е за рутене на неква система ,аз съм на среща.
Обаче бачкам на пълен работен ден, без събота и неделя.
Тогава съм на риба!
Понеделник е почивка след уйкенда - требе да се яде наловена риба.
Вторник - подготовка за работа!
Среда - работен ден 09,00 - 17.00 Обедна почивка между 12 и 13 часа и от 14 до 16,30 не се вдига шум.
Четвъртък - отмор след работа
Петък - одготовка за уйкенда.

И така, кога почваме?
ТряБва да зная точна дата и час та да си направя астро прогноза!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Надценяваш любопитството ми
21.05.2015 23:24
getmans1 написа:
... за да те опровергая ще използвам онзи соцвиц „Що е ШОП?“ та:
„Шоп“ е, човек ко

Щом

Траеш си, както си траеше по Велик ден когато Куш те намота кат магарешка сиджимка на лакътя си.
Траеш си, както си траеше когато ми изтри коментарите като ти свършиха доводите.

Аде стига ти за сега, то и без това ще отговориш нещо, за което даже и не съм си помислял. :)


През ключалката съм гледал, не крия, но в определена възраст каките на евиния плаж, и съученичките в съблекалнята преди и след физическо. Теб за какво да следя човече-Канчита да те следи:)
Разбирам , че си в Испания и не береш портокали, а купонясваш.Благородно ти завиждам-само на мач съм ходил там:(
Иначе за лъженето:
Трудно би било да лъжа човече най малкото защото съм с името и лицето си. Живея в квартала в който съм израснал и доста от съучениците ми също са там. Работил съм общо взето в организации със сериозен списъчен състав и за добро и повече за лошо всички познават/и псуват/ този дето все се "скрънзи" за парите. Пък и няколко човека в блога имат и телефон и адрес дори. Много трудна е да лъготиш публично и епистоларно при това положение. За разрядите те бъзикам, но разбирам болката която не си потиснал. Към направлението в строителството ви бе и отдел човешки ресурси-тоест идвата ни ПУЦа-един в София, друг във Варна. Знам колко пречки правеха бригадирите и по високите разряди/ пък и гех ръководители като си нарочат някого/ зарад коефициента на разпределението. И аз имах проблем с това когато бях комсом секретар/леле какъв позор/-главно "мойте хора " Пак ще те излъжа - Един герой на труда се разбесня че руснах трима от брикадата за повишаване на разряда и ми хвърли демонстративно молба за напускане. Нямаше го генералния , а този който го заместваше уважи "Да" то ми и му я разписа. После и аз писах, но това е друга тема...
Трия единствено много груби коментари. Правил съм го епизодично. Мен ме трият многократно по често и то защото опонирам на "правилната " линия. Аз груб не съм
цитирай
6. getmans1 - Аде стига ти за сега, то и без това ще отговориш нещо, за което даже и не съм си помислял. :)
22.05.2015 01:12
Видя ли, че познах, пак хукна по тъча даже и забрави да кажеш „Ти не разбра, Гети!“

А тогава ме изтри щото ти казах,че не си подготвен достатъчно по темата, просто не можа да преживееш факта, че някой може да ти опонира с нещо повече от „Обща история“, така е понякога самочувствието ни, ни погажда номера.


цитирай
7. blackpredator - Венци,
22.05.2015 01:12
Злите езици говорят, че Станишев раздавал на мейдана в Скопие курабийки ала Нюланд, опечени от Моника.
Същите езици казват, че и блоговите демократи, похрупвали от тия курабийки, но от хорски срам не казват
А ти не го плаши Икономиста с "Аврора"
Рекията му била хубава, а пияни матроси Зимен дворец не превземат ;))
цитирай
8. vencivaleri1951 - Ти срещал ли си
22.05.2015 13:24
blackpredator написа:
Злите езици говорят, че Станишев раздавал на мейдана в Скопие курабийки ала Нюланд, опечени от Моника.
Същите езици казват, че и блоговите демократи, похрупвали от тия курабийки, но от хорски срам не казват
А ти не го плаши Икономиста с "Аврора"
Рекията му била хубава, а пияни матроси Зимен дворец не превземат ;))


трезви матроси?:)
" Ико" не прави ракия-аз правя, макар , че не съм по ракиите. Ико прави лютеница и компоти...и комплоти:)
цитирай
9. edname4ta - Вместо да им го дъвчем, ела да го ритнем!
27.05.2015 15:16
Мете се отгоре надолу. http://freeinf.wix.com/edname4ta
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5092704
Постинги: 1367
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930