Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2015 12:18 - Мисли след Великден
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7912 Коментари: 25 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Покрай Великденските страсти се отдръпнах за малко от тези в  Блог бг.   Сега като преглеждам по основно коментари и постинги, разбирам, че за някои блогъри делник, празник не важи. Те са на "бойната линия" с хъс в очите и клавиатура в ръката. Та разбирам от тях, че Украйна забранила със закон комунизъма и нацизъма-тоест забранила генезиса си.
Нека само за момент си представим, че не е имало световни войни и от там СССР и нацистка Германия/на практика войните създават СССР и соц системата/ Къде е на картата до този момент Украйна? За да бъда по ясен ще  дам следния пример.
Да забраниш например портрет, бюст, книга в Украйна за Ленин е все едно да забраним у нас хан Аспарух. Създателят на Украйна е Ленин. То този момент имаме Малорусия в пределите на Руската империя. Голяма част от Западна Украйна, Закарпатието, Галиция влизат в пределите на днешна Украйна след договора Рибентроп Молотов.
В общи линии ако комунизъма и нацизъма не бяха се състояли то  територията на днешна Украйна би била  в пределите на Полша и Русия.
Друг пък блогър с авиаторска униформа , живеещ на Запад/по негови думи/ е пуснал за тези дни над 15 постинга, при това все на руски и повечето общо взето за "джуджето" Путин. Да беше постнал нещо от Английския или американския Таймс, от Форбс, от дебатите в Бундестага. Нали е близо до "оргинала". А то аз не знам да вярвам или не например, че "Долче Кабана" са пуснали копринени тениски с лика на това джудже и серията била продадена въпреки сериозната цена на "колекционери" на гноми:)
Интересни ми са тези блогови душмани на Путин и пропагандата му как все цитират руски източници и автори. Уж по чужбина, уж западно орентирани, а преписват на воля и на руски от материалите на различните НПОта във федерацията..  Нещо като "соросоиди от всички страни съединявайте се":)
Друг автор пък се е захванал да организира ПУГ/политическа учебна година/ в блога..
Шашка ни с диапазона си  на познания и практика. От Волтер да настолния му "Наръчник на агитатора" на дружество Георги Кирков .Говори със самочувствието на онези които свободно говорят за математика и физика с опита на решили кръстословица в която има имената на Тесла и Айнщайн. Говори с храброста на уредник и страстта на угоен канцеларски дирник.  Много може да е чел господинът , но какво ли е разбрал? Как не е схванал, че "дамите с камелиите"/на Орлов мост/ накрая винаги го отнасят. Едни под влака, други с отрова, охтика ги поваля или пеят сума ти време след сепуко с нож в корема...Все едно вирнат ли краката не по предназначение сценарият е винаги летален:)
Така е в класиката. Днес нещата са по хуманни. Който мине през моста дърпа за малко политическите ни "дами с камелии" за малко в храстите на "Борисовата" и къде с обещание, къде с дребна плата си свършва работата, а онези от моста лежат дълго след това в храсталака с фантазиите си , че този път им се е случила голямата любов и ги очаква задомяване. Уви, чака ги "голият и надървен" на поредния "Голям брат"






Гласувай:
12


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Дреме ми на мен за
13.04.2015 14:02
Украйна, Русия, СССР и Полша. През к..а са ми, та оттатък. Само разни баламурници и абдали се занимават с тия щуротии и плачат на чужд гроб.
цитирай
2. kanibal - Да сравниш създателя на нашата д...
13.04.2015 14:20
Да сравниш създателя на нашата държава Аспарух с чудовището , кръвопиец и извелг Ленин значи само едно - неизлечимо болен си от русопатия.
Много преди изрода Ленин Украйна си е била свободна и независима държава и се е бранела от хищните руски домогвания.
Украйна иска да е свободна и независима страна, далече от империята на злото Русия, която е причинила само катастрофи на света.

Авторът на постинга е един от ужасно многото българи само по паспорт, а иначе руски подлоги.
заради руските подлоги сме на тоя хал.
цитирай
3. germantiger - ...
13.04.2015 14:24
Откога комунистите станаха Православни или въобще вярващи в Бога та споменават Велик ден с главна буква и с това му "наименование"?!

Предполагам не след избиването на хиляди руски свещенници със семействата им?

На въпроса ти откога някой ползва руски източници срещу руската власт, то много по-малко и много по-късно откога на изток се ползват западни източници срщеу западна власт и политика.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Прав си, то
13.04.2015 15:39
kanibal написа:
Да сравниш създателя на нашата държава Аспарух с чудовището , кръвопиец и извелг Ленин значи само едно - неизлечимо болен си от русопатия.
Много преди изрода Ленин Украйна си е била свободна и независима държава и се е бранела от хищните руски домогвания.
Украйна иска да е свободна и независима страна, далече от империята на злото Русия, която е причинила само катастрофи на света.

Авторът на постинга е един от ужасно многото българи само по паспорт, а иначе руски подлоги.
заради руските подлоги сме на тоя хал.


Аспарух с арфа и мерена реч е създавал държава на територия наследена от тейко му:)
Историята трябва да се знае и помни каквато е! За първ път се споменава Украйна като държавно формирование при декрета на Народния комисариат с който се създава Украинска Съветска Социалистическа Република/УССР/ и декретът е подписан от Ленин.
Друга истина е, че със Съгласието на Хитлер се присъединява Западната част на Украйна/ католическата/ при подялбата на Полша.
Каквото и да си говорим съзидателите на днешна Украйна са Ленин, Сталин, Хитлер.
Другото са украински митове и легенди. Имало е хетманства, княжество дори, но те са винаги били васални на поляци и руснаци.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Ама Вие тутановите кръжоцници на Генчев
13.04.2015 16:01
germantiger написа:
Откога комунистите станаха Православни или въобще вярващи в Бога та споменават Велик ден с главна буква и с това му "наименование"?!

Предполагам не след избиването на хиляди руски свещенници със семействата им?

На въпроса ти откога някой ползва руски източници срещу руската власт, то много по-малко и много по-късно откога на изток се ползват западни източници срщеу западна власт и политика.



монопол и върху православието ли имате, та определяте кой в какво и колко да вярва?
Мисля, че вярата е интимно занимание и едва ли ти си човекът с когото да споделям своите "тревоги и надежди". Все пак ще ти кажа , че съм кръстен и съм се венчал. Публично , в присъствето на десетки свидетели и гости. Децата също са кръстени, внуците още не. Баща им иска да решават когато станат достатъчно зрели. Може би защото не е православен.

Колкото до убитите свещеници в Русия е вярно. Те не са обаче убити зарад православието им , а заради страната която взимат по време на гражданската война там. Има убити свещеници и от "червени" и от "бели". Това е минало. Ако имаш възможност отиди и Виж какво представляват руските храмове и свети места днес. Тогава ще разбереш за какво става дума. Щото е много смешно и жалко да хвърляш кал по народ чиито църкви и манастири са шедьоври като изпълнение и с невъзможен за оценяване разкош, докато много от нашите религиозни сгради са в окаяно състояние и с разбита инфраструктура до тях.
цитирай
6. blackpredator - Венци,
13.04.2015 16:14
Постол се си мисля, че вчера тайничко празнуваше.
ем звездоброец, ем ден на космонавтиката/от косми/ ;P
Каниполигора се си е бил канис, отколко канибал.
независимо от папуаското...
германпинчера се изживява като Вернер фон Браун в блога.
единствената прилика са кьорфишеците му, според него Фау и брауна след храносмилане...

да се върна на постинга
за славунча - две години и назад в април, на Нещастливеца
коментирали - valben, wonder, ishchel, martiniki, monaliza121, ckarlet,
mirandolina, veninski, vladun, makont, aqualia, malchaniaotnadejda7
nicodima и още много от тая блогова порода
днес - тютю от десетина ника, вмир, йоско, моско, простко...
признавам, при славунчо има чворчество
е ли е достатъчно да припознават славунчо в Славимир отпреди?
Знам ли ?

за йоско. къф запад?!
ако съдиш по интелекта му, разнася пици, или буха по строежите, най-много такси драйвър. а време за постинги????!
по-скоро псевдотрол, баш пък у блог.бг
глад!!! :)))
то стана като постинг
за пунтотроловете друг път
цитирай
7. vencivaleri1951 - Не знам,
13.04.2015 17:15
blackpredator написа:
Постол се си мисля, че вчера тайничко празнуваше.
ем звездоброец, ем ден на космонавтиката/от косми/ ;P
Каниполигора се си е бил канис, отколко канибал.
независимо от папуаското...
германпинчера се изживява като Вернер фон Браун в блога.
единствената прилика са кьорфишеците му, според него Фау и брауна след храносмилане...

да се върна на постинга
за славунча - две години и назад в април, на Нещастливеца
коментирали - valben, wonder, ishchel, martiniki, monaliza121, ckarlet,
mirandolina, veninski, vladun, makont, aqualia, malchaniaotnadejda7
nicodima и още много от тая блогова порода
днес - тютю от десетина ника, вмир, йоско, моско, простко...
признавам, при славунчо има чворчество
е ли е достатъчно да припознават славунчо в Славимир отпреди?
Знам ли ?

за йоско. къф запад?!
ако съдиш по интелекта му, разнася пици, или буха по строежите, най-много такси драйвър. а време за постинги????!
по-скоро псевдотрол, баш пък у блог.бг
глад!!! :)))
то стана като постинг
за пунтотроловете друг път


аз свързвам автора с човека. Престанах да слушам Чайковски откакто разбрах за педофилските му наклонности. Поне така се говори и май по скоро това е истина.
Елтън Джон ми бе сред любимите артисти, но тези негови свадби ме накараха да не го гледам. Слушам го все още. и така нататък.
Не знам "Славунчо" какво творчество има, но по всичко личи, че е кофти човече. Не ме интересува и творчеството. Гетито му се пише придворен...може и той да е творец, но и неговото творчество не ме интересува:)))
цитирай
8. haralanov - Имам въпрос...
13.04.2015 17:33
След, като ,,Създателят на Украйна е Ленин" то какви по народност са Тарас Шевченко (1814-1861),Иван Франко (1856-1916),Степан Бандера (1909-1959),Никита Хрушчов (1894-1971)...?Все хора, украинци, родени по време,когато Ленин още не е бил хванал сифилис по Парижките и Лондонски бърдаци...
цитирай
9. theeconomist - Гетито и той горкият,
13.04.2015 18:20
не работи вече тук!:-)))
цитирай
10. germantiger - Като децата си ме рекоментирал
13.04.2015 19:06
Другарю - твоите "вери", кръщенета и венчавки не ме вълнуват, не ми губи времето с родовата си история - аз питах реторично и чудесно го съзнаваш, за дадения ти на мен отчет - благодаря, сърдечно!

В ничий кръжок или кръжец не членувам, в ячейка също, българче (пренебрежителна е формата, но истината в изречението е факт).

Вярата вярно е интимен акт, престъпленията, спомена за тях и себеоценката също (пак да не рипаш да ми се отчиташ като докладчик, не за твоите престъпления иде реч, аз в теб не се съмнявам).
цитирай
11. vencivaleri1951 - Бъди сигурен, че в актовете за раждането им не пише украинци
13.04.2015 22:04
haralanov написа:
След, като ,,Създателят на Украйна е Ленин" то какви по народност са Тарас Шевченко (1814-1861),Иван Франко (1856-1916),Степан Бандера (1909-1959),Никита Хрушчов (1894-1971)...?Все хора, украинци, родени по време,когато Ленин още не е бил хванал сифилис по Парижките и Лондонски бърдаци...


Най вероятно на първите двама е пишело малоруси. Прави разлика между етнос и държава
цитирай
12. vencivaleri1951 - Каква риторика
13.04.2015 22:17
[quote=germantiger]Другарю - твоите "вери", кръщенета и венчавки не ме вълнуват, не ми губи времето с родовата си история - аз питах реторично и чудесно го съзнаваш, за дадения ти на мен отчет - благодаря, сърдечно!

В ничий кръжок или кръжец не членувам, в ячейка също, българче (пренебрежителна е формата, но истината в изречението е факт).

Вярата вярно е интимен акт, престъпленията, спомена за тях и себеоценката също (пак да не рипаш да ми се отчиташ като докладчик, не за твоите престъпления иде реч, аз в теб не се съмнявам).[/quot

ефенди? Въпросът ти е директен. Защо комунистите/а аз имам такива убеждения/ пишем Великден с главна буква и защо въобще го споменаваме като бла...бла ...бла...
И аз ти казах, че вярата/атеизъма също е вяра/ е интимно занимание, а не опорна точка. Виждам че и президентът забрави да поздрави православните този Великден, но за Курбан баяряма се сети. Тоест има си своите опорни точки човекът. Ето за това споменах за мои моменти по тази тема.
И понеже пак питаш риторично за престъпления...вероятно срещу свещеници ще ти препоръчвам да попрегледаш историята с религиозните войни в самата Европа. Започни от Варталомеевата нощ та до почти наши дни и после ще говорим. Предложението не е риторично:)
цитирай
13. vencivaleri1951 - Недей бе Куш-
13.04.2015 22:18
kushel написа:
Канибали, тигри и разни други говеда, да ви еба в тъпите мозъци!


Ще се размножат:)
цитирай
14. vencivaleri1951 - А къде работи?
13.04.2015 22:20
theeconomist написа:
не работи вече тук!:-)))


Той ми каза, че е специалист "нефтяник"
цитирай
15. kanibal - Комунизмът и русофилията се фак...
13.04.2015 23:07
Комунизмът и русофилията се фактори, превръщащи човека в говедо.
Кушел е ярък пример за което.
ЗАМИНАВАЙТЕ ЗА КРИМ ИЛИ ДОНЕЦК, руски ибрикчии.
Истинският българин знае, че Русия е бич божи.
цитирай
16. blackpredator - хаха,
13.04.2015 23:34
kanibal написа:
Комунизмът и русофилията се фактори, превръщащи човека в говедо.
Кушел е ярък пример за което.
ЗАМИНАВАЙТЕ ЗА КРИМ ИЛИ ДОНЕЦК, руски ибрикчии.
Истинският българин знае, че Русия е бич божи.

kaniблябля мноо кефи! ;)))
цитирай
17. vencivaleri1951 - Тоест Русия
14.04.2015 00:24
kanibal написа:
Комунизмът и русофилията се фактори, превръщащи човека в говедо.
Кушел е ярък пример за което.
ЗАМИНАВАЙТЕ ЗА КРИМ ИЛИ ДОНЕЦК, руски ибрикчии.
Истинският българин знае, че Русия е бич божи.


е според теб Божи промисъл?:)
цитирай
18. vencivaleri1951 - Да
14.04.2015 00:40
blackpredator написа:
kanibal написа:
Комунизмът и русофилията се фактори, превръщащи човека в говедо.
Кушел е ярък пример за което.
ЗАМИНАВАЙТЕ ЗА КРИМ ИЛИ ДОНЕЦК, руски ибрикчии.
Истинският българин знае, че Русия е бич божи.

kaniблябля мноо кефи! ;)))


И чете Шевченко, който и дневника си е писал на руски.:)
цитирай
19. apostapostoloff - Валера, идиот си и всеки ден го
14.04.2015 06:21
доказваш. Не познаваш творчеството на деден човек, но го коментираш и осъждаш. Само една стопроцентова отрепка се държи по такъв начин. Пропуслнал си обаче да сравниш Слави с Чайковски. Олигофрените като теб все сравняват някого с нещо.

Е, дай да те сравним и теб с някого. Ти си Мунчо на блогбегето, ама си по- тъп и по- смахнат от Мунчо и е време да се върнеш в "Под игото". Откъдето си избягал. Ама от правосъдието няма да избягаш. Кажи сега кога ще те тикнат в затвора за твоите злоупотреби?!...
цитирай
20. vencivaleri1951 - Чак сега видях кой кой коментира
14.04.2015 09:58
germantiger написа:
Другарю - твоите "вери", кръщенета и венчавки не ме вълнуват, не ми губи времето с родовата си история - аз питах реторично и чудесно го съзнаваш, за дадения ти на мен отчет - благодаря, сърдечно!

В ничий кръжок или кръжец не членувам, в ячейка също, българче (пренебрежителна е формата, но истината в изречението е факт).

Вярата вярно е интимен акт, престъпленията, спомена за тях и себеоценката също (пак да не рипаш да ми се отчиташ като докладчик, не за твоите престъпления иде реч, аз в теб не се съмнявам).


Извинявай, че те "вкарах" в груповщина. Абе то понякога в група никак не е лошо. То вече годините ми други и само си фантазирам гледайки арийките ти в постингите:) По телефона четох и отговорих на някои коментари докато разхождах кучетата. Сбърках те с Гетито/гетманс/, а с него си имаме подобна приказка. Извинявай за фамилиарният и донякъде подценяващ коментар. За смисъла обаче не се извинявам:)
цитирай
21. vencivaleri1951 - Благодаря Постоле
14.04.2015 10:19
apostapostoloff написа:
доказваш. Не познаваш творчеството на деден човек, но го коментираш и осъждаш. Само една стопроцентова отрепка се държи по такъв начин. Пропуслнал си обаче да сравниш Слави с Чайковски. Олигофрените като теб все сравняват някого с нещо.

Е, дай да те сравним и теб с някого. Ти си Мунчо на блогбегето, ама си по- тъп и по- смахнат от Мунчо и е време да се върнеш в "Под игото". Откъдето си избягал. Ама от правосъдието няма да избягаш. Кажи сега кога ще те тикнат в затвора за твоите злоупотреби?!...


Твоята деликатност винаги ми е правила впечатление.
Истина е , че не познавам творчеството на "славито", но той публично заяви тук в блога, че пишел "езоповски". Е аз предпочитам оргинала защото нямам време да прочета всички "езопи" То след 10ти ноември като в онзи култов филм-Езоп-милиционер, Езоп-милиционер, Езоп -милиционе....Човек някак си се обърква и не може да разбере Езоп ли чете или някой милиционер:)

Иначе познавам някой и друг творец. Казвам ти го да не се напъваш напразно. Княз Мишкин например е сред любимите ми персонажи:)
Иначе за затвора колко му е. Родата ми познава тези курорти. Важно е килията да гледа на Изток:) Като излезна обаче глей да си на Орлов мост с китка и да срещаш "червените ескадрони" та да нема после "Ква стана, то звездите виновни":)
цитирай
22. mikolaj - Държава и нация
14.04.2015 10:31
Безспорно Украйна като държава започва съществуването си след ПСВ. Трябва да се добави, че е имало няколко украински републики, но в крайна сметка остава само съветската- след като поляците смазват Западноукраинската република.

За украинската нация не съм съгласен- тя си съществува от няколко века. Шевченко се е смятал за украинец. Неговото време се свързва с Украинското национално възраждане- интерес към собствения език и история.

Днес, за съжаление, украинците се стремят да подчертаят различията си с руснаците, да покажат, че нямат нищо общо. Това е дълбоко погрешно. Мисля и че оттам идва тази неприязън на русофилите към украиниците. А последните всъщност са страшно близко до руснаците- вижте им например фолклора, танци, песни, приказки.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Абсолютно подкрепям
14.04.2015 10:51
mikolaj написа:
Безспорно Украйна като държава започва съществуването си след ПСВ. Трябва да се добави, че е имало няколко украински републики, но в крайна сметка остава само съветската- след като поляците смазват Западноукраинската република.

За украинската нация не съм съгласен- тя си съществува от няколко века. Шевченко се е смятал за украинец. Неговото време се свързва с Украинското национално възраждане- интерес към собствения език и история.

Днес, за съжаление, украинците се стремят да подчертаят различията си с руснаците, да покажат, че нямат нищо общо. Това е дълбоко погрешно. Мисля и че оттам идва тази неприязън на русофилите към украиниците. А последните всъщност са страшно близко до руснаците- вижте им например фолклора, танци, песни, приказки.


написаното от вас. Дори бих казал, че украинците от Юга са по близки до нас отколкото руснаците в Петербург. Те за мен са също освободители наши както и руснаците.
Безумието което се вихри там е патология и ще унищожи страната спроред мен защото макар и голяма по площ Украйна без Изтока си е нежизненоспособна. Болшинството хора в т наречената "Нова Русия"/, а това е название още от империята/ духовно винаги са принадлежали към руския цивилизационен свят. Когато бяха поставени пред избора кой е врага, те категорично се определиха и за съжаление мисля , че връщане назад много трудно може да има вече.
цитирай
24. haralanov - Правя разлика между етнос и държава
14.04.2015 10:57
А истината е,че всички от изброените без изключение се самоопределят не, като ,,малоруси"(както на теб ти се иска), а като украинци.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Тук не е въпрос какво ми се иска или не ,
14.04.2015 13:32
haralanov написа:
А истината е,че всички от изброените без изключение се самоопределят не, като ,,малоруси"(както на теб ти се иска), а като украинци.

а исторически и географски факти.
Украйна като държава е създадена за пръв път с декрет на НАРКОМа.
Факт е, че до тагава тази територия е фигурирала в географските карти като Малорусия.
Никой не отрича не съществуването на украинския етнос/укри/ . В случая говорим за фактология. Впрочем Шевченко го откупуват/той е бил крепостен/ и го правят свободен човек руснаци забелязали таланта му на художник. Той и свободния си живот прекарва главно в Русия. Дори дневника му е на руски. Въобше той е разглеждан и приеман не само като украински творец, но и като руски. Аз не смятам, че Украйна няма право на собствена индентичност и държава, но тя трябва да зачита правата и волеизлиянията на обособените етноси в нея. Да вземем Русия например. Определящите се за руснаци там са близо 78% , но Русия е федерация, със съответните федерати, автономни републики със съответните правителства, президенти... В Украйна украинския етнос може би е в малцинство спрямо общия брой на населението там, но конституционно е закрепено , че Украйна е унитарна държава с един официален език. Това нито е правилно, нито е верно. Одесити, Харковчани, Донбасци не са и помисляли преди събитията да бъдат извън Украйна. Посягането обаче на цивилизационната им принадлежност/а там безспорно болшинството население е от етнически руснаци/ ги исправи срещу Киевското ръкодство и законотворчество. Какво пречеше да се даде исканата автономия/която се дава днес, но вече е недостатъчна/ с ползването в нея на руския език също като официален не разбирам? Примерите на подобни автономии са много в света. Русия не се нуждае от Донбас, Харковска или Одеска област. Няма и финансов ресурс да ги поеме както ГФР пое ГДР. Няма как обаче и да остави да бъде избивано населението там и ако украинците не разберат, че тази война не е тяхна нищо дборо не ги чака. Европа също.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060915
Постинги: 1353
Коментари: 19562
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031